Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Garwinski schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:50:
[...]

Is dat wel de XL? En is dat voor verlenging of een nieuw abonnement? Die ik heb is namelijk voor een nieuw abonnement. Ik kan met geen enkele combinatie bij T-mobile op coolblue of de site van t-mobile zelf tot 30 per maand komen :p
internet uit, telefoonbundel op max. Zit een basis 64kb internet abo standaard inbegrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Heren, als ik het goed begrijp. De gratis accessoire ook wel de continium dock, krijg je pas na aanmelding in de app? Deze word dus niet morgen bij mijn XL geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hurthonkey365 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:15:
Heren, als ik het goed begrijp. De gratis accessoire ook wel de continium dock, krijg je pas na aanmelding in de app? Deze word dus niet morgen bij mijn XL geleverd?
Inderdaad, die krijg je na het invoeren van een code.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jon86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:54
Garwinski schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:44:
Wat een gekte bij T-Mobile via coolblue:

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €180
Per maand: €22.80
looptijd 24 maanden.

Nu moet ik hem haast wel nemen.
Waar had je die aanbieding gevonden? Ik zie 549 euro als ik dit abonnement selecteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Chrotenise schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:08:
[...]

internet uit, telefoonbundel op max. Zit een basis 64kb internet abo standaard inbegrepen :P
Dan betaal je dus in totaal 660 euro in totaal, terwijl je voor 700 totaal een ontzettend dikke bundel hebt. Maar dat is maar net of je dat de 40 euro waard vind natuurlijk :p

Zie mijn edits: Hoe heb je dit gedaan? Welke site? EDIT 3: Ik zie het reeds, bedankt voor de tip, het is via de t mobile site.
jon86 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:02:
[...]

Waar had je die aanbieding gevonden? Ik zie 549 euro als ik dit abonnement selecteer.
Coolbue.nl, dat toestel, met abonnement, t mobile, alles op de aller duurste stand behalve mb's, die op 6 gb, meer niet gedaan eigenlijk :p Al wel besteld nu, was bang dat dit zou veranderen. Ik betaal nu in totaal dus ongeveer 700 euro, en dat voor toestel plus dat mega abbo!

EDIT: Oei, ik besef nu dat ik voor de zakelijke variant heb gekozen. Kan dat wel als particulier, of doen ze daar echt moeilijk over?

EDIT 2: Oei, die prijzen zijn exclusief btw, is dat even een faal :p Maar even bellen, heb nog niks betaald en alles is sowieso nog terug te draaien.

[ Voor 22% gewijzigd door Garwinski op 27-11-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jon86
Ik dacht al :) . Denk dat ik toch via t-mobile website ga bestellen. Hopelijk kan ik een betere deal krijgen i.v.m. verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Nou CB valt me zo langzaam toch wel behoorlijk tegen hoor qua hun service/ afsrpaken ...
Nu kreeg ik gisteren weer het verhaal te horen dat ze de abonnementen van Vodafone pas gaan verwerken als de telefoon op voorraad is, dit terwijl de eerdere medewerker nog aangaf dat dit allang had moeten gebeuren zodra alle bescheiden binnen zijn. Interne communicatie is daar schijnbaar ook niet altijd in orde.
Zoals gezegd heb ik gisteren zelf dan maar Vodafone gebeld en deze gaf aan dat mijn nummer/ contract is goedgekeurd, even later kreeg ik inderdaad ter bevestiging dan ook sms hiervan.
Vervolgens heb ik nog 3 keer contact gezocht hoe het nu zit met mijn contract en of ik het toestel dus vandaag binnen krijg aangezien de goedkeuring van het contract er allang is .... De afdeling abonnementsbehandeling zou er z.s.m. mee aan de slag en nemen contact met mij op zodra het rond is, niet dus want ik heb gisteren de hele dag niks meer gehoord van CB, erg jammer ...
Dan bestel je al op 2 november om er op tijd bij te zijn en vul je alle papieren alvast in voor een snelle contractafwikkeling, vervolgens bel en app je ze nog tot je een ons weegt maar nee helaas zelfs dan nog niet krijgen ze het voorelkaar om op tijd te leveren.
Vodafone krijgt het dan nog min of meer in de schoenen geschoven omdat de contractafhandeling bij hun zo lang duuurt.
Dit is toch niet de service waarom CB zo bekend staat !

(zo dat moest even uit het systeem, verder ben ik relaxed hoor ;))
Zijn er inmiddels al mensen hier die hun toestel binnen hebben via een contract van Vodafone vraag ik me af (nummerbehoud) ?

[ Voor 4% gewijzigd door Brabso op 28-11-2015 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, en mijn 950 is nu ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Wederom contact met Coolblue waarom ik mijn order nog niet binnen heb...
Het antwoord luidt dat Vodafone mijn aanvraag handmatig wil verwerken en dat ze dit steekproefgewijs doen, hier heb ik nog nooit van gehoord .... wat nieuws ?
Vervolgens verteld dat mijn aanvraag er al lang door heen is bij Vodafone en dat ik gisteren al contact met Vodafone heb gehad en dat ik ook al bevestiging van Vodafone heb en alles.
Toen reageerde Coolblue dat er toch wel sprake moet zijn van miscommuniatie, duhhh.....
Ze zouden hier weer achteraan maar het loopt tot dusver verre van soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Tussenstandje poll:

40 stemmers:
  • 65% heeft voor de XL gekozen, dus 35% voor de non-XL.
  • 88% heeft voor een zwarte uitvoering gekozen, dus 12% voor een witte.
  • 70% heeft voor single-sim gekozen, dus 30% voor dual-sim.
Blijkbaar heeft dus 30% een telefoon uit het buitenland geïmporteerd omdat de dual-sim niet verkrijgbaar is in Nederland.

@Microsoft, waarom nog steeds geen dual-sim in Nederland?

[ Voor 10% gewijzigd door Swerfer op 28-11-2015 13:39 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Die T-Mobile actie is wel érg voordelig. Ik heb nu een bestelling lopen voor Tele2 onbeperkt bellen en 1,5GB voor 42 euro (gratis toestel) maar bij T-Mobile krijg je onbeperkt bellen, wat minuten in de EU en 6GB data voor 40 euro.

Huidige bestelling annuleren en bestellen bij T-Mobile? Of wat zal ik doen?

Edit: geannuleerd bij Belsimpel, besteld bij T-Mobile. Bestel je RUIM van tevoren, stuur je snel je gegevens op voor een snelle afhandeling, gebeurt hier hetzelfde als bij diverse andere mensen. De dingetjes bij de provider worden pas geregeld ná dat het toestel op voorraad is en het toestel wordt pas verzonden als alles in orde is. Nu bij T-Mobile besteld en grote kans dat ik de telefoon even snel in huis heb met een veel voordeliger abonnement.

Soms is het hele gedoe met webwinkels en telecomproviders ook echt te kut voor woorden :F

[ Voor 46% gewijzigd door SomerenV op 28-11-2015 14:04 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Ik ben vanmiddag langsgegaan om mijn 950xl te halen, had het nu rond voor 30 eu per maand +eenmalig 80 eu voor 1GB per maand en 150 belminuten. Dit bij tele 2. Zo heftig lijkt die aanbieding bij t mobile niet als je wat meer knutselt met andere providers (particulier dit keer uiteraard :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Garwinski schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:37:
Ik ben vanmiddag langsgegaan om mijn 950xl te halen, had het nu rond voor 30 eu per maand +eenmalig 80 eu voor 1GB per maand en 150 belminuten. Dit bij tele 2. Zo heftig lijkt die aanbieding bij t mobile niet als je wat meer knutselt met andere providers (particulier dit keer uiteraard :p ).
Een tientje per maand meer, gratis telefoon, onbeperkt bellen/sms'en en 5GB meer. Veel scherper dan dat ga je 't niet krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
SomerenV schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:41:
[...]

Een tientje per maand meer, gratis telefoon, onbeperkt bellen/sms'en en 5GB meer. Veel scherper dan dat ga je 't niet krijgen :+
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar ik bel nooit en ik gebruik gemiddeld 70mb per maand aan data (overal is wifi). :+ Het is een hele scherpe deal en als ik veel data gebruikte en belde had ik dezelfde als jij gekozen. Voor mij is dat dat tientje, hoe scherp de prijs ook, niet waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
Voor degene die nog perse vandaag willen hebben: CB rotterdam heeft er nog 19 (ik heb net de twintigste meegenomen) (950 black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Garwinski schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:44:
Wat een gekte bij T-Mobile via coolblue:

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €180
Per maand: €22.80
looptijd 24 maanden.

Nu moet ik hem haast wel nemen.
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Toestel zelf is 649 euro in pricewatch. Je hebt zo voor 3,26 per maand 6GB + onbeperkt bellen + 300 minuten EU!!

Edit: Zie hoe het kan, het is ex BTW.

25 euro aansluitkosten
22,80 per maand voor 24 maanden
185 euro eenmalig

Totaal 757,20 ext BTW = 916,21 inc BTW. Nog steeds geen slechte deal. Voor 11,13 per maand heb je 6GB + onbeperkt bellen + 300 minuten EU. Dat kun je niet vinden als simonly.

[ Voor 24% gewijzigd door Lisadr op 28-11-2015 19:28 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Gisteren wederom geen telefoontje van coolblue, zit er bijna aan te denken om dan maar te annuleren en het elders te zoeken. Wordt nu wel wat frustrerend met hun.
Er worden naar mijn idee allerlei uitvluchten gezocht waarom er nog niet geleverd is.
Gisteren dus wederom geen telefoontje terwijl het contract allang rond is bij Vodafone.
Dat ik langer op mijn toestel moet wachten maakt mij helemaal niks uit, de manier waarop dit gebeurt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Brabso schreef op zondag 29 november 2015 @ 06:05:
Gisteren wederom geen telefoontje van coolblue, zit er bijna aan te denken om dan maar te annuleren en het elders te zoeken. Wordt nu wel wat frustrerend met hun.
Er worden naar mijn idee allerlei uitvluchten gezocht waarom er nog niet geleverd is.
Gisteren dus wederom geen telefoontje terwijl het contract allang rond is bij Vodafone.
Dat ik langer op mijn toestel moet wachten maakt mij helemaal niks uit, de manier waarop dit gebeurt wel.
Gewoon annuleren en elders in orde maken. Of regelen via Twitter, de mensen achter social media gaan vaak veel verder in hun uitzoekwerk dan reguliere klantenservice medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Ik had het nu in 1e instantie via de telefoon en later via whatsapp afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Brabso schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:28:
Ik had het nu in 1e instantie via de telefoon en later via whatsapp afgehandeld.
Gewoon annuleren. Geld krijg je teruggestort en je kan meteen ergens anders bestellen.

Die bestelling bij T-Mobile heb ik in hun webshop gedaan. Dacht even dat ik hem in de winkel kon ophalen en zo eerder mijn telefoon te hebben, maar helaas werkte dat niet haha.

Maar het valt mij inderdaad tegen van CoolBlue, want andere leveringen waren fantastisch. Bijvoorbeeld 23:25 besteld, 9:15 volgende dag binnen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
MisterChaoSs schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:37:
[...]

Gewoon annuleren. Geld krijg je teruggestort en je kan meteen ergens anders bestellen.

Die bestelling bij T-Mobile heb ik in hun webshop gedaan. Dacht even dat ik hem in de winkel kon ophalen en zo eerder mijn telefoon te hebben, maar helaas werkte dat niet haha.

Maar het valt mij inderdaad tegen van CoolBlue, want andere leveringen waren fantastisch. Bijvoorbeeld 23:25 besteld, 9:15 volgende dag binnen.
Tsja, ik zal er vandaag nog eens over nadenken. Zij waren wel de goedkoopste icm Vodafone 1 jaar abonnement maar als het van zo ver moet komen.
Die 10,- kortingbon mogen ze voor mij part in inmiddels wel €50,- van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Gister naar T-Mobile geweest hier in Purmerend en ik had de laatste XL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Melding bevestiging van verzending Microsoft Display Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:54
J-1900 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:46:
Melding bevestiging van verzending Microsoft Display Dock
Ook hier net binnen gekregen (de melding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:22
Is er hier toevallig iemand met een plek voor het Insiders event volgende week die toch niet gaat? Ik zou er graag naar toe willen maar het zit helaas vol qua inschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ben ook opweg om een dualsim in Frankrijk te bestellen, vanwege de dualsim en de goodies. Ik hoop op tenminste een oplaadplaat, meer zal er niet inzitten, maar das ookal leuk (al hoop ik stiekum op een mozocover middels dat €25 shoptegoed oid) . Ik heb het topic hierboven gelezen, maar begrijp ik goed dat ik gewoon de order via de MSstore.fr moet plaatsen en dat ik daarna actie moet ondernemen mbt de plaat? Iemand trouwens dan ook daarin al progressie geboekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

eswa schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:33:
Ben ook opweg om een dualsim in Frankrijk te bestellen, vanwege de dualsim en de goodies. Ik hoop op tenminste een oplaadplaat, meer zal er niet inzitten, maar das ookal leuk (al hoop ik stiekum op een mozocover middels dat €25 shoptegoed oid) . Ik heb het topic hierboven gelezen, maar begrijp ik goed dat ik gewoon de order via de MSstore.fr moet plaatsen en dat ik daarna actie moet ondernemen mbt de plaat? Iemand trouwens dan ook daarin al progressie geboekt?
Ik heb de mijne gewoon bij de Microsoft Store in Frankrijk besteld. Komende week ga ik de lader en de tegoedbon invullen en versturen. Ik zie wel of dat uiteindelijk gaat lukken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Ik heb inmiddels een slechte review over coolblue geschreven betreffende de levering/ bestelling hier op tweakers en trustpilot en heb hen dit ook medegedeeld. Ook de klantenservice heb ik een mail gestuurd.
Hopelijk dat er nu eindelijk wat actie gebeurd, ik wacht vandaag nog even af ;)

Ps heeft iemand hier überhaupt al een lumia 950 (xl) binnen icm met een Vodafone abonnement bestel bij Coolblue ?

[ Voor 16% gewijzigd door Brabso op 29-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Brabso schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:34:
Ik heb inmiddels een slechte review over coolblue geschreven betreffende de levering/ bestelling hier op tweakers en trustpilot en heb hen dit ook medegedeeld. Ook de klantenservice heb ik een mail gestuurd.

Ps heeft iemand hier überhaupt al een lumia 950 (xl) binnen icm met een Vodafone abonnement bestel bij Coolblue ?
Heel goed. Ik heb bijna alleen maar goede Coolblue ervaringen en ben écht fan van ze, maar jouw ervaring kan echt niet door de beugel. Tussen alle miljoenen positieve beoordelingen mag dan best eens een gegronde negatieve zitten. Ze hebben service en beoordelingen heel hoog in het vaandel staan, dus hopelijk trekken ze zich er wat van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Iemand al een toestel ontvangen van CB.be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technois
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 17:42

Ja, ik heb gisteren de 950 binnen gekregen van CB met Vodafone en nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
technois schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:17:
[...]

Ja, ik heb gisteren de 950 binnen gekregen van CB met Vodafone en nummerbehoud.
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technois
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 17:42
26-10. Ging bij mij ook niet soepel. Maar uiteindelijk wel gisteren geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Yep ik heb hem al sinds afgelopen donderdag, week daarvoor besteld. Inmiddels is het dock ook al verstuurd en ontvang ik die waarschijnlijk dinsdag. Kan niks anders zeggen dat CB het uitstekend gedaan heeft.

Maar ik heb ook geen aantekening als wanbetaler :+ (geintje hé)

[ Voor 8% gewijzigd door D0gtag op 29-11-2015 20:03 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Haha, was het maar zoiets, dan is het in ieder geval duidelijk ;)
Had je ook nummerbehoud ?
Ondertussen nog geen nieuws van Coolblue, gisteren nog de belofte dat ik morgen sowieso alles in huis zou hebben. Ze mogen wel snel bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Brabso schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:24:
Haha, was het maar zoiets, dan is het in ieder geval duidelijk ;)
Had je ook nummerbehoud ?
Ondertussen nog geen nieuws van Coolblue, gisteren nog de belofte dat ik morgen sowieso alles in huis zou hebben. Ze mogen wel snel bellen dan.
Verlenging, dus ik denk dat je dan wel weet waar het aan ligt :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ik had de mijne zaterdagochtend binnen. Het was een nummerbehoud van Tele2 naar Vodafone. Kreeg afgelopen vrijdagmiddag smsjes van Vodafone en Tele2 dat nummerbehoud in orde was en heb ze op Twitter en Whatsapp gestalkt met de vraag wanneer ze mij gingen bellen voor een afspraak. Uiteindelijk om 6 uur een appje terug gehad of zaterdag uit zou komen en om 10 uur 's avonds per mail bevestiging dat afspraak door zou gaan en om half 1 's nachts nog een mail met een preciezere timeframe.

Al met al heeft het me wel wat energie gekost om het voor elkaar te krijgen en ging het zeker niet vanzelf. Ben ik niet van ze gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:31
Vrijdag afspraak gemaakt met cb over bezorging vandaag tussen 6-9. Vannacht opeens mailtjes dat het niet doorgaat. Ze gaan me bellen voor een nieuwe afspraak. Ben benieuwd wanneer ze bellen. Vrijdag moest ik ook al zelf bellen om een afspraak gepland te krijgen na nummerbehoud goedkeuring door Vodafone.

Gaat over een 950 met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
MaakmeGek schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:01:
[...]

Ik had de mijne zaterdagochtend binnen. Het was een nummerbehoud van Tele2 naar Vodafone. Kreeg afgelopen vrijdagmiddag smsjes van Vodafone en Tele2 dat nummerbehoud in orde was en heb ze op Twitter en Whatsapp gestalkt met de vraag wanneer ze mij gingen bellen voor een afspraak. Uiteindelijk om 6 uur een appje terug gehad of zaterdag uit zou komen en om 10 uur 's avonds per mail bevestiging dat afspraak door zou gaan en om half 1 's nachts nog een mail met een preciezere timeframe.

Al met al heeft het me wel wat energie gekost om het voor elkaar te krijgen en ging het zeker niet vanzelf. Ben ik niet van ze gewend.
Ik ben niet de enigste hoor ik wel maar jij hebt het vergeleken met mij nog redelijk snel voorelkaar gekregen.
Maar ik ben er nu vanaf donderdag mee bezig om het voorelkaar te krijgen, dat is gewoon schandalig.
Ze verstoppen zich achter allerlei uitvluchten en geven bijvoorbeeld Vodafone onterecht de schuld. Er werd mij zelf toegezegd dat ik vandaag het toestel zou krijgen maar gisteren wederom geen bericht van Coolblue zodat ik er vandaag wederom naar kan fluiten...
En dan heb je op 3 november besteld !
Ik denk dat het bij hun helemaal compleet fout gehad bij de afdeling abonnementsafhandeling en dat deze serieus opnieuw opgezet moet worden.

Heb de reviews op trustpilot en tweakers ook aangepast en zal deze regelmatig updaten met mijn bevindingen, m.a.w. het wordt er allemaal niet positiever op. Zij hebben tot dusver nog niet een keer laten zien dat ze het probleem nu eindelijk gaan aanpakken en hier wat mee doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Brabso op 30-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Brabso schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:40:
[...]

Ik ben niet de enigste hoor ik wel maar jij hebt het vergeleken met mij nog redelijk snel voorelkaar gekregen.
Maar ik ben er nu vanaf donderdag mee bezig om het voorelkaar te krijgen, dat is gewoon schandalig.
Ze verstoppen zich achter allerlei uitvluchten en geven bijvoorbeeld Vodafone onterecht de schuld. Er werd mij zelf toegezegd dat ik vandaag het toestel zou krijgen maar gisteren wederom geen bericht van Coolblue zodat ik er vandaag wederom naar kan fluiten...
En dan heb je op 3 november besteld !
Ik denk dat het bij hun helemaal compleet fout gehad bij de afdeling abonnementsafhandeling en dat deze serieus opnieuw opgezet moet worden.

Heb de reviews op trustpilot en tweakers ook aangepast en zal deze regelmatig updaten met mijn bevindingen, m.a.w. het wordt er allemaal niet positiever op. Zij hebben tot dusver nog niet een keer laten zien dat ze het probleem nu eindelijk gaan aanpakken en hier wat mee doen.
Ja ik had mijn toestel op 24-10 besteld en ging afgelopen vrijdag pas echt actief achter mijn order aan omdat ik net als jij links en rechts zag dat anderen hun toestellen al binnen kregen terwijl zij later hadden besteld. Dus nadat ik de smsjes binnen kreeg heb ik ze echt goed gestalkt en blijkbaar met iets meer succes dan jij had. 't Is wel jammer dat het zo moet i.p.v. dat ze het zelf gewoon goed regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
MaakmeGek schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:05:
[...]

Ja ik had mijn toestel op 24-10 besteld en ging afgelopen vrijdag pas echt actief achter mijn order aan omdat ik net als jij links en rechts zag dat anderen hun toestellen al binnen kregen terwijl zij later hadden besteld. Dus nadat ik de smsjes binnen kreeg heb ik ze echt goed gestalkt en blijkbaar met iets meer succes dan jij had. 't Is wel jammer dat het zo moet i.p.v. dat ze het zelf gewoon goed regelen.
Ik had het sms'je inderdaad ook afgelopen vrijdag binnen met goedkeuring. Wat mij vooral tegen de schenen schopt is het afschuiven naar externe omstandigheden die men niet in de hand heeft terwijl duidelijk is dat het intern een zootje is bij Coolblue. Wees dan een vent (of vrouw) en geef toe dat je fout zit en los dit op !
Ik ben ook serieus benieuwd hoe zij gaan compenseren, er zit al heel wat tijd en energie in mijn reviews, whatsapp, telefoontjes etc over Coolblue elke dag weer vanaf donderdag ;) Dat wordt op zijn minst een gratis toestel stel ik mij zo voor.

Edit: zojuist een bericht van Coolblue ontvangen dat ze morgen EINDELIJK dan toch een afleverafspraak willen maken. Hierop gereageerd dat ik dit niet accepteer en vandaag mijn toestel wil zoals beloofd, dan sturen ze maar een bliksemkoerier of hoe ze dat ook maar noemen, kom op Coolblue doe je best nou eens !
Edit-2: Coolblue geeft aan niet vandaag te kunnen komen en zich aan de belofte te houden en komt met een vouchiertje van € 10,- aanzetten .... Deze reactie is bijna respectloos, het gaat mij niet om de centen maar € 10,- , ...... ,maak hier eerder € 100,- van dan komen we ergens of een gratis lader.

[ Voor 21% gewijzigd door Brabso op 30-11-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Laatst online: 12-09 10:35
De reacties hier komen redelijk overeen met mijn ervaring met Coolblue als het om de pre-orders gaat. Had een zwarte en een witte 950 XL in pre-order staan (ook een voor een collega).

Woensdag al achteraan gezeten en toezegging gekregen dat hij donderdag geleverd zou worden. Donderdag nog niets gehoord, dus weer contact opgenomen, was door een fout in het systeem nog niet vertrokken. Na wat gezeur zouden ze hem met VandaagNog dezelfde dag nog leveren. Smiddags weer niets gehoord, weer een fout in het systeem en uiteindelijk vrijdag dan toch binnengehad.

Helaas had de 950 XL ook nog hardwareissue (laadde niet op en viel willekeurig uit), dus uiteindelijk gisteren langsgeweest bij de Coolblue shop in Rotterdam om hem te ruilen. Heb nu wel een werkende, daarnaast is de witte inmiddels ook opgestuurd (die werden later geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik heb nu m'n bestelling bij T-Mobile lopen maar daar gaat het ook niet helemaal lekker. Mailtjes die niet of laat aan komen, niet werkende linkjes in de mail (ik kan bijvoorbeeld geen My T-Mobile account activeren om de bestelling in de gaten te houden) en na 5 uur nog geen mail van de bezorger (zou binnen een uur moeten gebeuren volgens de mail).

Straks ook maar weer 's achteraan bellen. Klantenservice is wel top overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05-2024
Ik heb afgelopen vrijdag de 950XL zwart besteld bij T-mobile, maar is niet meer voorradig. Vanaf 16-12 pas weer.. Betaal en nummerbehoud linkjes in de mail werkten bij mij ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

cvs79 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:11:
Vrijdag afspraak gemaakt met cb over bezorging vandaag tussen 6-9. Vannacht opeens mailtjes dat het niet doorgaat. Ze gaan me bellen voor een nieuwe afspraak. Ben benieuwd wanneer ze bellen. Vrijdag moest ik ook al zelf bellen om een afspraak gepland te krijgen na nummerbehoud goedkeuring door Vodafone.

Gaat over een 950 met Vodafone.
Erg herkenbaar, 950XL besteld met verlenging. Eerst geen bericht van CB over levering, daar vervolgens zelf achteraan gegaan en een afspraak voor vandaag gemaakt. En net als bij jou vannacht bericht dat ze niet gaan/kunnen leveren ivm "storing bij vodafone". Zojuist maar weer achter hun vodden aangezeten wanneer ze wel denken te gaan leveren.

Helaas lijkt het erop dat de combi CB/vodafone niet echt lekker loopt als ik de berichten hier zo lees.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
De administratie bij CB lijkt echt een rommeltje. Na de gecancelde aflevering van vannacht ben ik vandaag 3 keer gebeld om een nieuwe afleverafspraak te maken. Hoezo langs elkaar heen werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Na 5 dagen drammen en mekkeren wordt hij dan uiteindelijk vanavond geleverd door Coolblue.
Waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar ze hebben zoveel kansen gehad dat deze vlieger niet meer opgaat voor hun.
Het is treurig dat een bedrijf als Coolblue geen betere service kan verstrekken en in dit geval gigantisch tekort schiet.
Ze hadden gelijk moeten inhaken op het probleem om het alsnog goed af te wikkelen.
Ik heb het gevoel als alles gewoon loopt zoals het hoort dat het prima gaat bij Coolblue maar zodra iets niet goed loopt en afwijkt van wat men gewend is ze niet weten hoe ze hierop moeten anticiperen.
Het gevolg is dan dat er niks met het probleem gedaan wordt en ze alles over laten aan de automatische piloot zodat het "vanzelf goed komt".
De aanbieding van het goedmakertje met een coupon a € 10,- heb ik dan ook met alle respect geweigerd, dat vond ik bijna beledigend.

[ Voor 8% gewijzigd door Brabso op 01-12-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Nou... T-Mobile heeft hem dus inderdaad niet op voorraad en komt inderdaad pas de 16e binnen... zucht. Ik zou bijna een andere telefoon gaan nemen, want ik word er goed ziek van.

Overigens vonden de laatste 2 seconden in de chat op de volgende manier plaats bij T-Mobile :+ :
Afbeeldingslocatie: http://i619.photobucket.com/albums/tt271/nibortreab/klantenservice_zpscbvnzkht.png

Had iets behulpzamer gekund, maar enfin. Annuleren maar weer, CB bellen en vragen of zij mij kunnen verzekeren of zij morgen kunnen leveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 22:37
Microsoft doet iets echt niet goed met de introductie van hun flagship phones in Nederland. Gisteren ben ik bij de MediaMarkt in Den Bosch geweest en ik zag daar op de store display geen Lumia 950 of 950 XL staan. Ze hadden er echter wel een aantal in de verpakking (in zo'n plastic beveiligingsdoos) op de schappen onder de display van de telefoons staan. De medewerkers wisten er ook niets van, sterker nog, ze zouden pas woensdag op voorraad zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat klopt ook, MM heeft altijd al aangegeven dat ze 2 dec in de verkoop gaan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 22:37
En toch had ik er gisteren al een kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

cvs79 schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:52:
De administratie bij CB lijkt echt een rommeltje. Na de gecancelde aflevering van vannacht ben ik vandaag 3 keer gebeld om een nieuwe afleverafspraak te maken. Hoezo langs elkaar heen werken :?
Ach, je wordt in ieder geval gebeld... dat is iets waar ze bij mij nog steeds niet toe in staat zijn gebleken :( Werkelijk alle contact heeft plaatsgevonden omdat ik er achteraan ben gaan zeuren. Zojuist maar weer een mail naar de klantenservice gestuurd, voor een eta. Met de huidige gang van zaken zal het me benieuwen of ik deze week nog iets mag gaan ontvangen. ;(

Inmiddels al een leveringsafspraak kunnen maken?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 14:13

KrazyJay

Wat is de verwachting qua prijzen? Aangezien de 950XL met continuum dock voor 699 verkocht wordt, en de 950 zonder dock voor 599. Dan is de 950 (ondanks dat ik die wil hebben), toch te duur geprijsd? Gaat deze naar verwachting nog zakken? En dan specifiek via de MS-website aangezien ik Dual-Sim zoek?

Ik weet dat de glazen bollen moeilijk opgestart worden, maar ik heb alleen ervaring met dat stuk fruit (voor mijn wederhelft) dat nooit prijzen laat zakken, en aan de andere kant Android waarvan de prijzen sneller zakken dan de rentetarieven op bankrekeningen. Heeft iemand ervaring met de vorige series en de tijd van het jaar met de feestdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Alle tech zakt na enige tijd in prijs (daar heb ik niet eens een glazen bol voor nodig ;) ), zelfs de appeltjes, alleen zakken die 't langzaamst, Android en Windows telefoons zakken idd veel sneller, maar, net als bij Apple, moet je dan niet op de site van de fabrikant zijn, maar bij de onafhankelijke webwinkels.

Dus ja, die prijzen gaan zeker dalen, ik weet alleen niet, hoe snel, daar is dan wel weer een glazen bol voor nodig. ;) Vorige modellen zakten snel, maar ervaringen uit het verleden...

En specifiek voor de Dual-sim versie, tja... mocht die populair worden, zullen enkele webwinkels die misschien wel importeren, maar dat is dus koffiedik kijken.

[ Voor 37% gewijzigd door Marly op 01-12-2015 12:29 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KrazyJay schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:45:
Ik weet dat de glazen bollen moeilijk opgestart worden, maar ik heb alleen ervaring met dat stuk fruit (voor mijn wederhelft) dat nooit prijzen laat zakken, en aan de andere kant Android waarvan de prijzen sneller zakken dan de rentetarieven op bankrekeningen. Heeft iemand ervaring met de vorige series en de tijd van het jaar met de feestdagen?
PDAshop is nog steeds de goedkoopste in mijn constructie, maar is ook al een tijdje niet verlaagd. Al verwacht ik wanneer de dock actie over is, de prijs wel stuk zou moeten dalen, of de 950 is dan gewoon veel te duur. Tussen de 950 en Xl zit nu 84 euro voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2015 12:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Roozzz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:25:
[...]

Inmiddels al een leveringsafspraak kunnen maken?
ja, morgenavond komen ze als het goed is bezorgen/afleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 14:13

KrazyJay

Goed, bedankt voor de feedback. Ik ga de pricewatch mij een notificatie laten sturen als de prijs wat gezakt is, en dan bestel ik hem wel in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is hier een run op :) *Oude tekst verwijderd, verkeerd topic.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jon86
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:48:
[...]
Tussen de 950 en Xl zit nu 84 euro voor mij.
Bij T-mobile actie was het verschil tussen 950 en 950 XL nog kleiner: 389 vs 409.

950 XL komt met dock en heeft iets betere specs dus was voor mij een no-brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Nou halleluja !
Gisteren is hij dan toch bezorgd.
Had er op zijn minst wat extra's bij verwacht zoals tegoedbon van €50,- maar helaas.
Zelfs op mijn slechte reviews op tweakers, trustpilot en klacht aan de klantenservice heb ik nooit een reactie gekregen.
Schijnbaar vinden ze het wel goed zo.
Streep eronder en eens zien wat ik van het toestel vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
Gisteravond ook maar de knoop doorgehakt en een 950XL dualsim in 't zwart besteld bij MS Frankrijk. Ben benieuwd of ik 'm deze week nog binnen heb!

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Een vraagje voor vooral de mensen die de telefoon al in Frankrijk (of ergens anders weg dan het eigen land) hebben besteld en ontvangen...

Op het moment ben ik in Finland, waar de 950 dual sim in de winkels ligt. Als ik de websites moet geloven is dat inclusief de display dock actie. Deze wil ik natuurlijk graag hebben, zeker als deze gratis is.

Als ik dan hier de telefoon haal, kan ik dan zonder problemen de display dock bestellen via de Lumia Offers app en deze naar Nederland sturen of moet dat via een Fins adres aangezien in Nederland de actie alleen voor de 950XL is (en volgens mij de dual sim niet eens officieel aangeboden wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brabso schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:29:
Nou halleluja !
Gisteren is hij dan toch bezorgd.
Had er op zijn minst wat extra's bij verwacht zoals tegoedbon van €50,- maar helaas.
Zelfs op mijn slechte reviews op tweakers, trustpilot en klacht aan de klantenservice heb ik nooit een reactie gekregen.
Schijnbaar vinden ze het wel goed zo.
Streep eronder en eens zien wat ik van het toestel vind ;)
Ik heb 1 dag vertraging gehad door Tele2, en daardoor iets van vijf kwartier moeten bellen met ze, maar als vergoeding hoef ik geen aansluitkosten a 30 euro te betalen. Gewoon even op mijn spreekwoordelijke strepen gestaan bij de klantenservice.

En toen ik CB belde voor de afleverafspraak werd ik nog verblijd met een 10 euro coupon, al trof hen in mijn geval geen blaam.

Nouja, hopelijk valt ie niet tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
drBunhead schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:31:
Een vraagje voor vooral de mensen die de telefoon al in Frankrijk (of ergens anders weg dan het eigen land) hebben besteld en ontvangen...

Op het moment ben ik in Finland, waar de 950 dual sim in de winkels ligt. Als ik de websites moet geloven is dat inclusief de display dock actie. Deze wil ik natuurlijk graag hebben, zeker als deze gratis is.

Als ik dan hier de telefoon haal, kan ik dan zonder problemen de display dock bestellen via de Lumia Offers app en deze naar Nederland sturen of moet dat via een Fins adres aangezien in Nederland de actie alleen voor de 950XL is (en volgens mij de dual sim niet eens officieel aangeboden wordt)?
Ik zou hiervoor even contact zoeken met Microsoft, denk niet dat iemand hier er een definitief antwoord op kan geven. Je kunt op de site bijv een chatsessie aanknopen via de Answer Desk.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

drBunhead schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:31:

Ik heb de dual sim uit Frankrijk vandaan en heb de dock gisteren thuis mogen ontvangen. Ik voorzie geen problemen voor je.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:46
Nou, ik heb het zelfs zover gekregen bij CB, dat ik nu 2 afleverafspraken heb :9

Via Facebook vandaag nogmaals contact gelegd met CB, om te vragen wanneer mijn 950 geleverd zou worden. Kreeg ik uiteindelijk het antwoord waar ik op zat te wachten en mocht ik een afleverdatum kiezen.
Ik heb hier donderdagavond tussen 18:00 - 21:00 gekozen.

Krijg ik even later een telefoontje van mijn vader, dat CB naar huis had gebeld voor een afleverspraak. Mijn vader heeft hier donderdagmiddag tussen 12:30 - 18:00 gekozen.
Blijkbaar gaat de interne communicatie daar niet helemaal goed :P

Ben nu wel benieuwd wanneer ik mijn 950 krijg :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jon86
Leuk. Net bericht van T-mobile gehad dat ze de 950XL pas na 20 januari kunnen leveren... :|
Laat ik het positief opvatten. Blijkbaar is er veel vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akeboshi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ik krijg net een sms van T-Mobile.

Beste klant,
De eerder doorgegeven levertijd voor
je Microsoft Lumia 950Xl blijkt helaas
niet haalbaar. Wij verwachten dat er
vanaf 20 januari voldoende voorraad
binnenkomt om ook jouw toestel te
bezorgen. AMP stuurt u een mail voor
het maken van een afleverafspraak.
Onze excuses voor het ongemak!
Groeten, T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

jon86 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:25:
Leuk. Net bericht van T-mobile gehad dat ze de 950XL pas na 20 januari kunnen leveren... :|
Laat ik het positief opvatten. Blijkbaar is er veel vraag.
Blij dat ik toch geannuleerd heb! 16 dec vond ik al irritant na al dat gedoe bij CB. Nu gewoon bij Belsimpel besteld en contract wordt momenteel met Tele2 geregeld. Hopelijk kunnen zij wel deze week nog leveren anders word ik gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jon86
Ach. Het heeft voor mij niet veel haast. Heb vooral dit abonnement afgesloten vanwege lage maandbedrag i.c.m. lage prijs toestel. Misschien wel even proberen of ik iets ter compensatie voor het lange wachten kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
:(

zojuist gebeld dat ze vanavond toch niet komen afleveren omdat ze een of ander bestand niet kunnen openen. Wat een ballen toko daar bij coolblue. Nu weer achteraan wanneer ik mijn geld terug heb.

grmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MisterChaoSs schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:20:
Nou... T-Mobile heeft hem dus inderdaad niet op voorraad en komt inderdaad pas de 16e binnen... zucht. Ik zou bijna een andere telefoon gaan nemen, want ik word er goed ziek van.

Overigens vonden de laatste 2 seconden in de chat op de volgende manier plaats bij T-Mobile :+ :
[afbeelding]

Had iets behulpzamer gekund, maar enfin. Annuleren maar weer, CB bellen en vragen of zij mij kunnen verzekeren of zij morgen kunnen leveren 8)7
Hier vandaag ook het fijne bericht ontvangen van T-Mobile. Ik had het ding vandaag al kunnen hebben maar geannuleerd vanwege de verdomd lekkere aanbieding van T-Mobile en nu dus een vertraging van anderhalve maand. Dit terwijl diverse andere winkels het toestel wel voorradig hebben. Het kan haast niet anders dan dat er ergens een gigantische fuck-up is geweest in het inventaris-systeem van T-Mobile. Zelfs de iPhones hebben bij de launch niet zoveel vertraging |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:18:
[...]

Hier vandaag ook het fijne bericht ontvangen van T-Mobile. Ik had het ding vandaag al kunnen hebben maar geannuleerd vanwege de verdomd lekkere aanbieding van T-Mobile en nu dus een vertraging van anderhalve maand. Dit terwijl diverse andere winkels het toestel wel voorradig hebben. Het kan haast niet anders dan dat er ergens een gigantische fuck-up is geweest in het inventaris-systeem van T-Mobile. Zelfs de iPhones hebben bij de launch niet zoveel vertraging |:(
Ik vind het echt belachelijk. T-Mobile heeft gezegd dat Microsoft het zwaar onderschat heeft... Maar werkt het niet zo dat T-Mobile een bestelling bij Microsoft plaatst? :+

16 december vond ik al weer lang duren, dus laat staan tot januari. Hopelijk verwerkt Tele2 snel mijn contract, want bij Belsimpel is er al een exemplaar geregeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MisterChaoSs schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:22:
[...]

Ik vind het echt belachelijk. T-Mobile heeft gezegd dat Microsoft het zwaar onderschat heeft... Maar werkt het niet zo dat T-Mobile een bestelling bij Microsoft plaatst? :+

16 december vond ik al weer lang duren, dus laat staan tot januari. Hopelijk verwerkt Tele2 snel mijn contract, want bij Belsimpel is er al een exemplaar geregeld _/-\o_
Maar om de reden dat Belsimpel wél binnen 24 uur kan leveren en T-Mobile opeens een vertraging van anderhalve maand heeft denk ik dat er ergens iets niet goed gaat in het systeem van T-Mobile. Er zal best wat vertraging zijn in verband met het onderschatten van de populariteit, maar anderhalve maand is krankzinnig veel, zelfs in zo'n geval. Ik zit nu in de chat met een medewerker en die is het met me eens (gelukkig) dat er iets niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:27:
[...]

Maar om de reden dat Belsimpel wél binnen 24 uur kan leveren en T-Mobile opeens een vertraging van anderhalve maand heeft denk ik dat er ergens iets niet goed gaat in het systeem van T-Mobile. Er zal best wat vertraging zijn in verband met het onderschatten van de populariteit, maar anderhalve maand is krankzinnig veel, zelfs in zo'n geval. Ik zit nu in de chat met een medewerker en die is het met me eens (gelukkig) dat er iets niet klopt.
Hopelijk helpt die chat beter dan bij mij toen. Heb er al een screenshot van geplaatst, maar mevrouw was in ieder geval erg snel met het afsluiten van de chatsessie. In de winkel regelen kan overigens ook niet, want dan geldt de aanbieding niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:27:
[...]

Nog wat wijzer geworden van die chat? Ik kreeg hetzelfde smsje vanmiddag, overweg nu om te cancellen en voor tele2 te gaan. Hoewel de aanbieding van TM wel erg goed was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MisterChaoSs schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:29:
[...]

Hopelijk helpt die chat beter dan bij mij toen. Heb er al een screenshot van geplaatst, maar mevrouw was in ieder geval erg snel met het afsluiten van de chatsessie. In de winkel regelen kan overigens ook niet, want dan geldt de aanbieding niet meer :+
Ik krijg 29,95 aansluitkosten vergoed :+
Zapper30 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:31:
[...]

Nog wat wijzer geworden van die chat? Ik kreeg hetzelfde smsje vanmiddag, overweg nu om te cancellen en voor tele2 te gaan. Hoewel de aanbieding van TM wel erg goed was..
Niet echt wat wijzer geworden, behalve dat de chat-medewerker het met me eens is dat zoveel vertraging wel heel gek is. Hij kan echter ook alleen maar in het systeem kijken en als daar iets niet klopt dan krijgt iedereen foute info. En ik blijf er bij dat er iets niet klopt in hun systeem, om eerder genoemde redenen.

[ Voor 42% gewijzigd door SomerenV op 02-12-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:31:
[...]

Ik krijg 29,95 aansluitkosten vergoed :+
Nou nou, doe maar gek. Je houdt wel de aanbieding mag ik dan hopen of ga je hem nu in een winkel of ergens anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MisterChaoSs schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:34:
[...]

Nou nou, doe maar gek. Je houdt wel de aanbieding mag ik dan hopen of ga je hem nu in een winkel of ergens anders zoeken?
Ik maak nu nog gewoon gebruik van de aanbieding inderdaad. Gratis telefoon en 6GB/Onbeperkt bellen/120 minuten in de EU voor 40 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gé Brander schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:05:
[...]

Ik heb de dual sim uit Frankrijk vandaan en heb de dock gisteren thuis mogen ontvangen. Ik voorzie geen problemen voor je.
Dat is gunstig en ga ik er vanuit dat het wel goed moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:35:
[...]

Ik maak nu nog gewoon gebruik van de aanbieding inderdaad. Gratis telefoon en 6GB/Onbeperkt bellen/120 minuten in de EU voor 40 euro in de maand.
Yes, die had ik in eerste instantie ook. Ga nu 44 betalen bij Tele2 voor 4GB en onbeperkt bel/sms. Scheelt iets, maar dan heb ik hem hopelijk wel deze week. Was een leuke aanbieding, maar beetje jammer dat T-Mobile het ook heeft vergalt. Als zij vrijdag nog zeggen leverbaar vanaf 2 december en ik bestel hem, waarom krijg ik dan maandag eind van de middag pas een e-mail dat hij de 16e leverbaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MisterChaoSs schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:38:
[...]

Yes, die had ik in eerste instantie ook. Ga nu 44 betalen bij Tele2 voor 4GB en onbeperkt bel/sms. Scheelt iets, maar dan heb ik hem hopelijk wel deze week. Was een leuke aanbieding, maar beetje jammer dat T-Mobile het ook heeft vergalt. Als zij vrijdag nog zeggen leverbaar vanaf 2 december en ik bestel hem, waarom krijg ik dan maandag eind van de middag pas een e-mail dat hij de 16e leverbaar is :+
Ik blijf hoop houden dat ik hem ergens de komende twee weken nog heb :+ Misschien naïef maar na 4 jaar in de telefoonbranche weet je wel ongeveer wanneer er iets niet in de haak is O-)

Vrijdag: leverbaar vanaf 2 december
Maandag: leverbaar vanaf 16 december
Woensdag: leverbaar vanaf 20 januari

De Lumia 920 had een enorm verneukte launch in Nederland (gigantische tekorten) maar zelfs toen waren er niet zo'n vertragingen :X En toen had iedereen er last van, niet slechts één winkel.

[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 02-12-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SomerenV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:40:
[...]

Ik blijf hoop houden dat ik hem ergens de komende twee weken nog heb :+ Misschien naïef maar na 4 jaar in de telefoonbranche weet je wel ongeveer wanneer er iets niet in de haak is O-)
Je hebt een hoop geduld moeten hebben om 4 jaar in die branche gewerkt te hebben hahaha :+ Belsimpel heeft hem iig nog op voorraad, maar als je het geduld hebt kan je inderdaad beter even tot de 16e wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
Ik weet niet of T-Mobile ze krijgt via een distributeur, maar bij TechData en Copaco is de 950XL zwart ook niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Dualsim afgelopen maandag besteld bij Microsoft Frankrijk. Snelle verzénding, hij was dinsdag al onderweg naar hier, maar verschrikkelijke service mbt ontvangen: UPS. Ik werk gewoon dus wil hem graag ergens afhalen. Kan niet, of ja, in Apeldoorn (daar woon ik niet), en dat terwijl er meerdere pakketshops hier in de buurt zitten. Dus gaan ze afleverpogingen wagen, 3 stuks. Allemaal mis natuurlijk, want overdag. Ik na de 2e poging UPS bellen om te kijken of ze hem gewoon in een pakketshop kunnen achterlaten dat ik hem daar haal, krijg ik niks dan computers te spreken. Na de derde poging moet je zelf een volgende afspraak inplannen anders sturen ze hem terug! Dat dus net gedaan, en dan maar wat afspraken cancellen en morgen thuis werken. Ze bieden schijnbaar allemaal extra maatwerk service, maar dan moet je een account hebben, en daarvoor heb je een activatienummer nodig wat ze je (ja echt) via de post "binnen 3 dagen" opsturen. Maw. ik had mijn Lumia dinsdag al kunnen hebben, maar zit nu nog steeds zonder wetende dat UPS er al 3 dagen mee het land rond rijdt omdat er mensen zijn die werken overdag...
Iets om rekening mee te houden als je hem in Frankrijk besteld. Voor de rest, excuus voor de frustratie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
eswa schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:56:
Dualsim afgelopen maandag besteld bij Microsoft Frankrijk. Snelle verzénding, hij was dinsdag al onderweg naar hier, maar verschrikkelijke service mbt ontvangen: UPS. Ik werk gewoon dus wil hem graag ergens afhalen. Kan niet, of ja, in Apeldoorn (daar woon ik niet), en dat terwijl er meerdere pakketshops hier in de buurt zitten. Dus gaan ze afleverpogingen wagen, 3 stuks. Allemaal mis natuurlijk, want overdag. Ik na de 2e poging UPS bellen om te kijken of ze hem gewoon in een pakketshop kunnen achterlaten dat ik hem daar haal, krijg ik niks dan computers te spreken. Na de derde poging moet je zelf een volgende afspraak inplannen anders sturen ze hem terug! Dat dus net gedaan, en dan maar wat afspraken cancellen en morgen thuis werken. Ze bieden schijnbaar allemaal extra maatwerk service, maar dan moet je een account hebben, en daarvoor heb je een activatienummer nodig wat ze je (ja echt) via de post "binnen 3 dagen" opsturen. Maw. ik had mijn Lumia dinsdag al kunnen hebben, maar zit nu nog steeds zonder wetende dat UPS er al 3 dagen mee het land rond rijdt omdat er mensen zijn die werken overdag...
Iets om rekening mee te houden als je hem in Frankrijk besteld. Voor de rest, excuus voor de frustratie :-)
Of gewoon even een UPS Account aanvragen, heb ik ook gedaan....maar ja..ik doe wel vaker iet smet Microsoft device opsturen en dat gaat allemaal met UPS. Hoe werkt het als je hem bij MS NL besteld dan, dan gaat het toch ook gewoon via UPS? Jammer genoeg heeft Amazon FR en MS FR hem niet meer op voorraad op het moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Heb vraagje voor de mensen die hun toestel met abbo hebben. Is jullie toestel simlock vrij? Wil hem vanavond als ik thuis ben bestellen namelijk en vroeg mij dit af. Weet dat bijna alle nokia's in het verleden simlock vrij zijn, maar misschien is dit veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mijne is simlockvrij, heb een Tele2 abbo, maar er zit nu nog een Youfone SIM in,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RobinHood schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:48:
De mijne is simlockvrij, heb een Tele2 abbo, maar er zit nu nog een Youfone SIM in,
Thanks! Zit zelf nog te twijfelen tussen kpn en telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2024
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:50:
[...]

Thanks! Zit zelf nog te twijfelen tussen kpn en telfort.
Kpn heeft op hun eigen site nu ook de lumia 950 & Lumia 950 XL bij hun abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:55:
[...]

Kpn heeft op hun eigen site nu ook de lumia 950 & Lumia 950 XL bij hun abbo
Mag ik vragen waar je die ziet? Ik zie alleen de 640 staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:00:
[...]

Ja klopt, het is wat raar. maar je moet de "Microsoft" en de "_Microsoft_ " (deze staat helemaal onderin in het lijstje) allebei aanvinken dan krijg je ze te zien.

https://mobiel.kpn.com/alle-telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:00:
[...]

Gewoon....hier en dan even filteren op Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:03:
[...]

Ja klopt, het is wat raar. maar je moet de "Microsoft" en de "_Microsoft_ " (deze staat helemaal onderin in het lijstje) allebei aanvinken dan krijg je ze te zien.

lol, zie het nu ook. Thanks!

edit:

Zie dat het alleen de XL is, wil de niet xl hebben. Daarnaast is het raar dat je niet kan instellen hoeveel je voor het toestel wilt betalen. Dit kan bij coolblue namelijk wel. Bestel hem vanavond daar wel :)

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 04-12-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:03:
[...]

Ik hoef alleen Microsoft maar aan te vinken...zie _Microsoft_ niet eens staan...maar goed, KPN heeft de 950 (XL) tenminste op z'n site staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
TheVMaster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:05:
[...]

Ik hoef alleen Microsoft maar aan te vinken...zie _Microsoft_ niet eens staan...maar goed, KPN heeft de 950 (XL) tenminste op z'n site staan....
jij zit bij shop.kpn en ik bij mobiel.kpn , raar dat ze uberhaupt 2 versies hier van hebben. lekker verwarrend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
coenraad7 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:06:
[...]

jij zit bij shop.kpn en ik bij mobiel.kpn , raar dat ze uberhaupt 2 versies hier van hebben. lekker verwarrend :D
Vaaaaag inderdaad...maar bij mobiel.kpn.com krijg ik exact hetzelfde te zien :? (die redirect gewoon naar shop.kpn.com hier).

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TheVMaster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:11:
[...]

Vaaaaag inderdaad...maar bij mobiel.kpn.com krijg ik exact hetzelfde te zien :? (die redirect gewoon naar shop.kpn.com hier).
Je zou verwachten van een bedrijf dat nu hard inzet in office365 en andere MS Cloud diensten, dat ze iets meer tijd hierin steken. Blijf het ook raar vinden waarom ze de l950 ook niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
vali schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:36:
[...]

Je zou verwachten van een bedrijf dat nu hard inzet in office365 en andere MS Cloud diensten, dat ze iets meer tijd hierin steken. Blijf het ook raar vinden waarom ze de l950 ook niet aanbieden.
Eh...ik zie zowel de 950 XL als de 950...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/m3PZPdvgiXtUseMdUSm3N7wS/full.png

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TheVMaster schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:50:
[...]

Eh...ik zie zowel de 950 XL als de 950...

[afbeelding]
The Fuck? Ik zie ze inderdaad nu ik naar shop..kpn.com ga, maar bij mobiel.kpn.com zie ik alleen de 950 xl.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste