hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:45:
De 950 DS is niet meer leverbaar via Microsoft(DE). Stond er eerst nog dat je een waarschuwingsmail kon krijgen bij nieuwe voorraad, die mogelijkheid is nu ook verwijderd.

Dieses Produkt ist leider ausverkauft....
Nope - stock is running out.

Net een geanimeerd chat-gesprek met een MS medewerker uit Amerika (verkeerd doorverbonden; ik was op zoek naar Nederland) en daar kwam zo'n beetje hetzelfde naar voren.

Ze kon in de back-ends van diverse stores kijken en zien wat de status was.

Wel meldde ze nog dat ik een alert kon krijgen als er nieuwe Lumia's verscheept werden - maar ze kon niet zeggen of dat ook echt gebeurde.

Maar goed; het doel is wel helder; dumpen die zooi en als het op is, heb je pech... (hopen dat ze nog wel onderdelen op voorraad houden).
ardvark99 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:00:
[...]

Zover ik weet was het ook de bedoeling dat de naam Lumia tijdelijk gebruikt zou worden na overname van Nokia door Microsoft. Na de overname werd de naam Nokia al vrij snel verandert naar Microsoft, en de naam Lumia werd nog tijdelijk gebruikt, rond de 20 maanden of zo.
Ik doelde er meer op dat de voorraden aan het opdrogen zijn.

MS Nederland heeft ze niet meer, MS Duitsland heeft ze niet meer, Coolblue heeft ze niet meer, etc...

De laatste stapeltjes worden nu verkocht en daarna is het over en uit.
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:01:
[knip]

Maar goed; het doel is wel helder; dumpen die zooi en als het op is, heb je pech... (hopen dat ze nog wel onderdelen op voorraad houden).
Dat laatste zijn ze zelfs verplicht voor een bepaalde periode, is bij wet geregeld. Maar als ze niet in staat zijn om een defect toestel te repareren, dan gaat men de aankoop volledig vergoeden?

Testing, one, two ...

b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:33:
[knip]

De Lumia is niet meer verkrijgbaar in Nederland (de MS store is uitverkocht) en ook afnemers als CoolBlue zijn out of stock.

[knip]
De 950 XL is nog steeds bestelbaar zie ik binnen diverse Microsoft landen shops. Voor nu lijkt het niet kunnen bestellen op te gaan voor de 950 maar niet voor de 950 XL?

Testing, one, two ...

hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:52:
[...]

Dat laatste zijn ze zelfs verplicht voor een bepaalde periode, is bij wet geregeld. Maar als ze niet in staat zijn om een defect toestel te repareren, dan gaat men de aankoop volledig vergoeden?
Geen idee... sowieso niet helder wat de status nu is van de voorraad;

Dat ze de boel dumpen en niet aanvullen, is wel helder.

Wellicht dat er vanuit fabriek-X nog een batch wordt gestuurd naar MS Nederland en hij weer online komt.

Wat eerder speelde, is dat de telefoon er wel was - maar de dock niet meer. Pas toen de dock weer op voorraad was, kwam de telefoon ook weer beschikbaar in de winkel.

Misschien is dat nu ook zo... wachten ze op de dock.
hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:57:
[...]

De 950 XL is nog steeds bestelbaar zie ik binnen diverse Microsoft landen shops. Voor nu lijkt het niet kunnen bestellen op te gaan voor de 950 maar niet voor de 950 XL?
Klopt XL is er nog wel, die zal wellicht minder gevraagd zijn - of gewoon meer voorraad nog.

Wat ik "begreep" (en MS is extreem niet-transparant hierover) is dat er geen Lumia's meer gemaakt worden, ze de bestaande voorraad massaal dumpen en als deze op is, ook niet meer wordt aangevuld.

Anyhow - als het meezit, heb ik dit weekend die andere Lumia... de oude stuur ik maandag terug;

Tijd voor een interessant vergelijkend onderzoek :P

[ Voor 11% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 29-09-2016 19:02 ]

Als het om dumpen gaat dan zal er binnen afzienbare termijn een volgende prijsverlaging gaan komen verwacht ik, en dan alleen voor de 950 XL serie (DS/non DS). En als er dan bijna geen Lumia toestellen meer te koop zijn dan is Microsoft zelf volledig aansprakelijk voor het kwijnende aandeel aan Windows debie.., eh..., mobielen ;)

Testing, one, two ...

hardware-lover schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:05:
Als het om dumpen gaat dan zal er binnen afzienbare termijn een volgende prijsverlaging gaan komen
Geen idee hoe jij "dumpen" definieert, maar een toestel van 600+ euro aanbieden voor 300 euro mét gratis dock ter waarde van 100 euro, zie ik wel als dumpen :)

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=464745&deliveryCountry=NL

Ze willen gewoon voor het einde van dit jaar de hele voorraad weg hebben, desnoods met verlies (no way dat ze nu nog winst maken, als je hem al 50% onder de verkoopprijs aan de man brengt).

Maar goed, ik zit te speculeren :P

[ Voor 6% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 29-09-2016 19:09 ]

b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:08:
[...]
Geen idee hoe jij "dumpen" definieert, maar een toestel van 600+ euro aanbieden voor 300 euro mét gratis dock ter waarde van 100 euro, zie ik wel als dumpen :)

[afbeelding]

Ze willen gewoon voor het einde van dit jaar de hele voorraad weg hebben, desnoods met verlies (no way dat ze nu nog winst maken, als je hem al 50% onder de verkoopprijs aan de man brengt).

Maar goed, ik zit te speculeren :P
Selectief quoten? Ook lekker :D Ik betaalde voor een nieuwe XL destijds al minder dan ze op dat moment vroegen voor een 950, want men hoeft natuurlijk niet alleen binnen Nederland te kijken voor verkoopprijzen. Maar we gaan het wel zien...

Testing, one, two ...

Niet met kwade opzet ;) meer om de pagina overzichtelijk te houden, sorry!

Maar je hebt 100% gelijk - in Duitsland waren ze (vrij snel) al flink goedkoper.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:41
Ze zullen er wel in mee gaan, maar die WKOA geldt niet voor zakelijke overeenkomsten zoals hij had aangegeven te hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Caelorum schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:13:
Ze zullen er wel in mee gaan, maar die WKOA geldt niet voor zakelijke overeenkomsten zoals hij had aangegeven te hebben gedaan.
Je hebt gelijk. Had even over het zakelijke gedeelte heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redniels
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:18
Het is helaas andersom. Aan het begin van de week de 950 besteld op de MS store site, Gisteren is de Dock naar mij verstuurd maar de 950 staat in backorder.

het ontgaat me wat ik met een losse dock moet, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 18:56
Vrijdag de 950XL Dual sim via de Oostenrijkse store besteld (was de enige met voorraad volgens de site). Gisteren stond er in backorder levertijd 27 november...dacht lekker dan 8)7
Maar wat schets mijn verbazing vanmiddag kreeg ik een mail dat het was verzonden :)

Nu staat er op de MS site bij mijn order:

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM (Schwarz)
Preis: 399,00 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Abgeschlossen
Lieferbar ab 27. November
Schwarz

Microsoft Display Dock
Preis: 99,00 € 0,00 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Abgeschlossen

Volgens UPS krijg ik het morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:49

GerCor

Zonder dallen geen pieken

MichelatNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:20:
Vrijdag de 950XL Dual sim via de Oostenrijkse store besteld (was de enige met voorraad volgens de site).
Dat is nou weer jammer want zowel de 950 als ook de 950XL staan weer in de store, kunnen ook toegevoegd worden aan het winkelmandje. d:)b

Laatste keer dat ik keek stond er: u krijgt een e-mail zodra de 950 weer beschikbaar is..

Zit je nu dus met een Oostenrijks model. :Y

EDIT:

NB: o wacht ..... dual sim, my bad. Hoe dan ook, de 950/950XL weer verkrijgbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 03-10-2016 22:45 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
GerCor schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:43:
[...]
Zit je nu dus met een Oostenrijks model. :Y
Wat zou het probleem dan daarmee zijn?
Jaren geleden de HTC 8x (meen ik) via Duitsland gekocht en zag er eigenlijk niks vreemds aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

MichelatNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:52:
[...]

Wat zou het probleem dan daarmee zijn?
Jaren geleden de HTC 8x (meen ik) via Duitsland gekocht en zag er eigenlijk niks vreemds aan.
Verwacht het onverwachte.

Grote kans dat NL-Alert niet werkt maar dat zal sommigen ook niet kunnen boeien. Maar las net bijvoorbeeld een verhaal van een bedrijf dat zelf een app ontworpen had dat ze niet aan de praat kregen met een Belgisch account maar wel met een Nederlands account. Je weet het dus niet.

Voor mij, maar dat is natuurlijk persoonlijk, zijn zaken zoals het niet werken van NL-Alert al voldoende om gewaarschuwd te zijn voor alles wat niet voor de Nederlandse markt gemaakt is.

Misschien ook omdat ik destijds een Samsung TV in Nederland had gekocht. En anderen waren zo slim voor minder geld bij een Redcoon o.i.d. datzelfde toestel voor minder te kopen. Hetzelfde, dachten ze. Bleken uit Hongarije te komen en daar had de CI+ module van Ziggo helemaal geen zin in. Lui weer kwaad op Redcoon en consorten .....

Dus ja, waarschijnlijk niks mis mee om in Oostenrijk te bestellen totdat je iets tegenkomt dat dan niet werkt.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Aha...klinkt logisch. Zal NL-Alert eens in de gaten houden en of sommige apps niet gaan werken.
Het ging mij voornamelijk om de dual sim optie en die verkopen ze jammer genoeg niet via MS icm de bundel dock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach, met mijn op en top Nederlandse werkt NL-Alert ook niet :P

En de lawaai-toren staat een paar kilometer verderop en hoor je dus niet als de wind verkeerd staat, wat het 350 dagen per jaar doet :/

Mochten jullie dus na een kernramp niks van mij horen... :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
MichelatNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:09:
Aha...klinkt logisch. Zal NL-Alert eens in de gaten houden en of sommige apps niet gaan werken.
Het ging mij voornamelijk om de dual sim optie en die verkopen ze jammer genoeg niet via MS icm de bundel dock.
Microsoft Frankrijk verkoopt de dualsim ook, ik zit die nu wel te overwegen. Ben wel tevreden met mijn 640XL dualsim, maar de 950 heeft toch wel een paar pluspuntjes (oa call recording, continuum en een betere camera).

Maar er is ook kans dat mijn werk me vrije keus geeft, dan wordt die HP Elite X3 dualsim met dock wel interessant, al heb ik die nog nergens in het wild gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Net een aantal posts mbt. call recording verplaatst naar: [Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:21
Dreamvoid schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:24:
[...]

Microsoft Frankrijk verkoopt de dualsim ook, ik zit die nu wel te overwegen. Ben wel tevreden met mijn 640XL dualsim, maar de 950 heeft toch wel een paar pluspuntjes (oa call recording, continuum en een betere camera).

Maar er is ook kans dat mijn werk me vrije keus geeft, dan wordt die HP Elite X3 dualsim met dock wel interessant, al heb ik die nog nergens in het wild gezien.
Momenteel is de dualsim (blijkbaar verkopen ze op microsoft.fr enkel de dualsim) niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Duitse 950 zwart is volgens de microsoft site op, maar voor de witte kan je een email adres achterlaten. Zal die dan weer beschikbaar worden of is het een oversight? Moet ik belasting betalen als ik het uit Duitsland bestel? Dat moest wel toen ik uit HongKong bestelde. Of was dat alleen voor buiten EU?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Das alleen buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Zat al een aantal dagen te kijken of er nog een voorraad 950 beschikbaar kwam in de microsoftstore, waarempel gisteren na het stappen, was er weer 1 om toe te voegen aan de winkelmand. Besloten om maar te bestellen, hoop niet op een terugstuur model met gebreken, maar dat zullen we zien.

Werd het alsnog een dure stapavond ;) voor degene die ook nog wachten op een voorraad, zo af en toe lijkt er weer wat beschikbaar. Na mijn bestelling van 1 exemplaar, was het weer de mailfunctionaliteit, die overigens niet lijkt te werken. Of niet werkt bij minimale voorraad.

[ Voor 26% gewijzigd door RudyL op 09-10-2016 19:33 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:42
RudyL schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:31:
Zat al een aantal dagen te kijken of er nog een voorraad 950 beschikbaar kwam in de microsoftstore, waarempel gisteren na het stappen, was er weer 1 om toe te voegen aan de winkelmand. Besloten om maar te bestellen, hoop niet op een terugstuur model met gebreken, maar dat zullen we zien.

Werd het alsnog een dure stapavond ;) voor degene die ook nog wachten op een voorraad, zo af en toe lijkt er weer wat beschikbaar. Na mijn bestelling van 1 exemplaar, was het weer de mailfunctionaliteit, die overigens niet lijkt te werken. Of niet werkt bij minimale voorraad.
Mag ik je vragen waarom je hebt besloten hem bij MS zelf te bestellen en niet bij een Nederlandse leverancier?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hammetje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Mag ik je vragen waarom je hebt besloten hem bij MS zelf te bestellen en niet bij een Nederlandse leverancier?
Het gratis dock wellicht? Volgens mij zit deze er buiten de MS shop niet standaard bij? Je kunt er wel om gaan vragen als je het toestel elders koopt, een enkeling heeft deze namelijk alsnog van Microsoft nageleverd gekregen.

Geef je niets om dat dock, dan is enkel de laagste verkoopprijs een goed argument waar het toestel aan te kopen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
hardware-lover schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:55:
[...]

Het gratis dock wellicht? Volgens mij zit deze er buiten de MS shop niet standaard bij? Je kunt er wel om gaan vragen als je het toestel elders koopt, een enkeling heeft deze namelijk alsnog van Microsoft nageleverd gekregen.

Geef je niets om dat dock, dan is enkel de laagste verkoopprijs een goed argument waar het toestel aan te kopen.
Dank voor jouw antwoord.

Zowel wit als zwart niet meer op voorraad. Even gechat met een medewerker, die wist niet wanneer ze weer binnen kwamen. Ik heb maar mijn mailadres ingevuld voor de zwarte variant om een melding te sturen wanneer weer op voorraad.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hammetje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:08:
[...]
Dank voor jouw antwoord.

Zowel wit als zwart niet meer op voorraad. Even gechat met een medewerker, die wist niet wanneer ze weer binnen kwamen. Ik heb maar mijn mailadres ingevuld voor de zwarte variant om een melding te sturen wanneer weer op voorraad.
Waarom bestel je hem niet bij Microsoft.co.uk? Dan is het zwakke pond nu nog een extra pluspunt. Hij lijkt daar wel op voorraad te zijn. Je dient enkel een Engels adres op te geven als factuuradres, maar het afleveradres mag in Nederland liggen als ik het allemaal goed heb begrepen? Je zit dan wel met de Engelse stekker aan de lader, daar moet je dan nog een mouw aan passen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hammetje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Hardware lover geeft het al aan, gratis Dock + goedkoopste prijs. Voordeel Nederlandse leverancier zie ik niet direct zeker gezien waar ik het nu heb besteld.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
hardware-lover schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Waarom bestel je hem niet bij Microsoft.co.uk? Dan is het zwakke pond nu nog een extra pluspunt. Hij lijkt daar wel op voorraad te zijn. Je dient enkel een Engels adres op te geven als factuuradres, maar het afleveradres mag in Nederland liggen als ik het allemaal goed heb begrepen? Je zit dan wel met de Engelse stekker aan de lader, daar moet je dan nog een mouw aan passen.
Klopt, ik heb hem vorige week op 5 oktober 's avonds bij Microsoft in de UK besteld + gratis dock. Ik heb omgerekend €291,61 betaald. In dat bedrag zit ook de 10 pond extra voor priority shipment. Dus een mooie prijs. Snelle verzending ook, want op 7 oktober kwamen zowel Lumia 950 als ook de Continuum-dock binnen.
Een stekkeradapter is voldoende om de bijgeleverde Engelse oplader te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
Hammetje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:49:
Nou, de stap maar gezet. Ik heb via de Microsoft Store (UK) de 950 besteld. Ik ben benieuwd...
Spannend! Laat maar weten wanneer je hem binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:26

The_Scarabial

MTB for life!

hardware-lover schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

En wat voor engels factuuradres geef je op dan? Gewoon wat verzinnen of moet dit ook nog enigzins kloppen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:14:
[...]
En wat voor engels factuuradres geef je op dan? Gewoon wat verzinnen of moet dit ook nog enigzins kloppen?
Ik zou de reactie van FreshM als quote hebben genomen, en niet de mijne, hij heeft er tenslotte een besteld daar ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshM
The_Scarabial schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:14:
[...]

Bij het factuuradres kun je het land inderdaad niet op NL zetten, het blijft op GB staan.

Ik heb het volgende ingevuld:
- Adresregel 1: mijn eigen straatnaam en huisnummer in Nederland.
- Adresregel 2: mijn eigen postcode in Nederland gevolgd door "Netherlands".
- Plaats: mijn eigen woonplaats in Nederland.
- Land: GB (want niet te wijzigen).
- Postcode: RG6 1WG (dat is de voorbeeldpostcode die Microsoft geeft).

Bij het bezorgadres kun je het land wél op Nederland zetten en ook gewoon je eigen postcode invullen. De adresregel 2 kun je bij het bezorgadres daarom uiteraard leeg laten.

[ Voor 4% gewijzigd door FreshM op 16-10-2016 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
FreshM schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Bij het factuuradres kun je het land inderdaad niet op NL zetten, het blijft op GB staan.

Ik heb het volgende ingevuld:
- Adresregel 1: mijn eigen straatnaam en huisnummer in Nederland.
- Adresregel 2: mijn eigen postcode in Nederland gevolgd door "Netherlands".
- Plaats: mijn eigen woonplaats in Nederland.
- Land: GB (want niet te wijzigen).
- Postcode: RG6 1WG (dat is de voorbeeldpostcode die Microsoft geeft).

Bij het bezorgadres kun je het land wél op Nederland zetten en ook gewoon je eigen postcode invullen. De adresregel 2 kun je bij het bezorgadres daarom uiteraard leeg laten.
Exact zoals ik het ook heb gedaan. Donderdagavond besteld en UPS geeft aan dat hij vandaag al binnen zou moeten komen. Lekker vlot dus :).

Vraagje: De apps die er nog niet op Windows Phone zijn, die lossen jullie op via webapps o.i.d? Hoe gaan jullie om met de 'app gap'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
Hammetje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:12:
[...]

Exact zoals ik het ook heb gedaan. Donderdagavond besteld en UPS geeft aan dat hij vandaag al binnen zou moeten komen. Lekker vlot dus :).

Vraagje: De apps die er nog niet op Windows Phone zijn, die lossen jullie op via webapps o.i.d? Hoe gaan jullie om met de 'app gap'.
Ik zou eerst gewoon lekker gaan genieten van je 950, zonder meteen (wellicht onnodig) tekortkomingen te gaan benoemen. Hopelijk ontvang je je toestel vandaag.

Of je een 'app gap' ervaart is heel persoonlijk. Voor mij was de uitdaging om apps te vinden waarmee ik bijvoorbeeld mijn IP-cams en audio-apparatuur kon bedienen. Dat is gelukt.

Veel apps zijn inderdaad verkapte websites, waarvoor je net zo goed Edge kunt gebruiken. Reguliere apps als NOS, NU.nl, Facebook, Twitter, Whatsapp, Telegraaf, Skype, Buienrader enz. zijn er gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:28
Hammetje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:12:
[...]

Ik zag dat je hem toch weer in de verkoop doet. Mag ik vragen waarom?
Nog een vraagje mbt de engelse stekkers. Hoe is dit bij de Display Dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
TR1969 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:20:
[...]

Inderdaad! Ik zie het in V&A. Waarom stuurt hij hem niet terug naar Microsoft? Dat moet daar toch ook kunnen zo kort na de aankoop?

Bij de display-dock zit overigens geen oplader. Ik heb mijn 950 ook uit de UK en ik gebruik een stekkeradapter. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
TR1969 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:20:
[...]

Dat is correct. Ik gebruik al een iPhone sinds dat de iPhone 3g in Nederland uit is gekomen. Ik heb tussendoor diverse uitstapjes gemaakt naar Android (Galaxy S4, Galaxy S6), maar dit was het elke keer niet - waardoor ik weer terugkeerde naar Apple.

Dit maal wilde ik Windows Phone proberen. Echter, eigenlijk bij het instellen kwam ik er al achter dat dit niets voor mij is. Het is gewoon een kwestie van waar ik mij prettig bij voel - en dat blijft toch bij iOS.

Wat betreft jouw vraag over het display dock: ik geloof niet dat deze een stroomkabel (nodig) heeft. Het toestel laadt zich op via een USB port op de TV, als ik de doos goed mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
De 950XL is nu voor 349 euro inclusief display dock te koop:
Single SIM (NL): https://www.microsoftstor...50-XL/productID.326667800
Dual Sim (FR): https://www.microsoftstor....326664100/?vid=326664200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34

Videopac

Rommelt wat aan.

Briljant: ik had dus zo'n dual-SIM 950XL (wit) met gratis dock besteld op microsoft.fr, nu is mijn dock vandaag afgeleverd, maar de 950XL geannuleerd.

Prijs dock is 0 euro. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Videopac schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:43:
[...]
Briljant: ik had dus zo'n dual-SIM 950XL (wit) met gratis dock besteld op microsoft.fr, nu is mijn dock vandaag afgeleverd, maar de 950XL geannuleerd.

Prijs dock is 0 euro. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Ik verwacht dat jij degene bent die gaat bepalen hoe het verder zal gaan. Pheune komt niet meer, order wordt/is geannuleerd en komt als zodanig ook in het systeem te staan. Dock als goedmakertje voor het "verlies", dus leef je uit? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34

Videopac

Rommelt wat aan.

hardware-lover schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:53:
[...]

Ik verwacht dat jij degene bent die gaat bepalen hoe het verder zal gaan. Pheune komt niet meer, order wordt/is geannuleerd en komt als zodanig ook in het systeem te staan. Dock als goedmakertje voor het "verlies", dus leef je uit? ;)
Dat begrijp ik inmiddels ook, wel een overwachte ontknoping zo. :+
MS wil dus echt geen (nieuwe) Windows Phone klanten.

In ieder geval: maar eens bekijken wat ik dan wel ga kopen.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Mhh, alleen in de Belgische Microsoftstore is hij nog te bestellen. Duitsland, Engeland en Nederland: allemaal uitverkocht.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rimave schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:55:
Mhh, alleen in de Belgische Microsoftstore is hij nog te bestellen. Duitsland, Engeland en Nederland: allemaal uitverkocht.
Je kunt ze ook bestellen buiten de Microsoft store? Je mist dan mogelijk het gratis dock maar soms is de telefoon zelf dan goedkoper. Ik heb een "extra" XL bij Amazon.de besteld, met Amazon als aanbieder, voor zo'n €285,- nieuw. Is inmiddels onderweg naar hier. Ik vind de lagere prijs prettiger dan degene met gratis dock als me die uiteindelijk meer geld zou kosten. Inmiddels staat Amazon zelf niet meer in overzicht van leveranciers op Amazon.de.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Videopac schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:57:
[...]
Dat begrijp ik inmiddels ook, wel een overwachte ontknoping zo. :+
MS wil dus echt geen (nieuwe) Windows Phone klanten.

In ieder geval: maar eens bekijken wat ik dan wel ga kopen.
Kleine nuance om e.e.a. te verduidelijken. Microsoft wil zoveel mogelijk klanten maar maakt zelf geen hardware meer. Het is aan de derden om hardware te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de XL thuis mogen ontvangen, en gelukkig is ie fonkelnieuw. Was bang dat dit misschien niet het geval zou zijn omdat Amazon.de zelf niet meer als aanbieder op de website stond vermeld direct na bestellen.
Maar all is well.

Blijkbaar worden (of bijna werden), er ook wat recentere versies uitgeleverd want de aanwezige accu heeft maart 2016 als productie-maand. Dat is geruststellend gezien mijn zwangere en inmiddels overleden accu van mijn andere 950 XL.

[ Voor 156% gewijzigd door hardware-lover op 07-12-2016 16:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-09 09:38
Heeft iemand een idee waarom de prijzen van de Microsoft Lumia's de laatste tijd zo stijgen?

De 950 is nu ongeveer 600 euro en de 950xl zo'n 750 euro.
Dat is nog duurder dan de intro prijs. (zie fipo in dit topic)
Aan het eind van vorig jaar waren deze toestellen respectievelijk ongeveer 300 en 400 euro.
Ook de lumia 650 is flink in prijs gestegen. Eind vorig jaar was die te koop voor 115 euro en nu is die 100 euro duurder.

Ik vraag me af waarom de prijzen zo stijgen? Iemand een idee?

Op dit moment kun je dan nog beter de HP elite X3 kopen ipv de 950xl.(Goedkoper en beter :) .)

[ Voor 5% gewijzigd door Max2000 op 17-07-2017 12:10 ]

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12:26
Dat zijn collector items geworden, daar betaal je meer voor 😜

Maar waarschijnlijk hebben ze nog een enkel toestel op voorraad, en zijn dit advies prijzen waarvoor ze inner tijd ingevoerd zijn. En aangezien er nu geen leveranciers zijn om tegen te concurreren, heeft de site nu de advies prijs. Ik denk dat wanneer je belt naar de website, en zegt dat je interesse hebt in het toestel, maar niet voor die prijs, dat er wel wat van te maken valt. Dan zijn ze van hun voorraad af.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste