Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Omdat het lekker volle ervaringentopic ook vol staat met geklets en gespeculeer over wanneer de nieuwe Lumia's uitkomen, bij deze een leveringen topic!

Voor het ervaringen topic dient men op deze mooie blauwe link te klikken
Het grote accessoires-topic vindt men hier

Verwachte levering
Coolblue heeft op dit moment, 24 november, iets voor 16:00, op de site staan dat pre-orders geleverd worden op 26-11-2015.

Of dat klopt weten we op het moment van spreken overmorgen

Edit:
Centralpoint, en daardoor Bol, zegt dit:
950:
Op voorraad (1096)
Levertijd:
2-3 werkdagen

950XL:
Op voorraad (438)
Levertijd:
2-3 werkdagen

Levering lijkt dus inderdaad donderdag of vrijdag te zijn.

De telefoons druppelen inderdaad vanaf 25-11 binnen

Prijzen:
De Lumia 950 gaat op dit moment voor 599 weg bij de bekende websites
De 950xl valt voor 699 op je mat. Daarbij zit een gratis Continuum dock.

Poll:Welke heb jij besteld??

Dit is mijn eerste levertijden TS, moet er nog wat in? Stuur een DM!

RobinHood wijzigde deze reactie 27-11-2015 16:13 (20%)

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-04 13:38
Bij mijn order van belsimpel.nl staat "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 25-11-2015 weer op voorraad te hebben. "

We zullen vrijdag dus wel zien!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• penscup62
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Check ook Bol (morgen in huis) en Central Point..

penscup62 wijzigde deze reactie 24-11-2015 15:54 (20%)

• penscup62
  • Niet online
quote:
RobinHood schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:47:
Omdat het lekker volle ervaringentopic ook vol staat met geklets en gespeculeer over wanneer de nieuwe Lumia's uitkomen, bij deze een leveringen topic!

Voor het ervaringen topic dient men op deze mooie blauwe link te klikken

Verwachte levering
Coolblue heeft op dit moment, 24 november, iets voor 16:00, op de site staan dat pre-orders geleverd worden op 26-11-2015.

Of dat klopt weten we op het moment van spreken overmorgen

Prijzen:
De Lumia 950 gaat op dit moment voor 599 weg bij de bekende websites
De 950xl valt voor 699 op je mat. Daarbij zit een gratis Continuum dock.

Dit is mijn eerste levertijden TS, moet er nog wat in? Stuur een DM!
Leuke begin post ;)
quote:
penscup62 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:53:
Check ook Bol (morgen in huis) en Central Point..
Staan d'r in, bedankt!
quote:
Je moet wat voordat de mods boos worden :+

Nu nog een accessoires topic, maar omdat ik niet verder kom dan een autohouder, mag iemand anders die wel maken. Hoesjes, screenprotectors en andere tierelantijntjes zijn niet aan mij besteed.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15-04 15:14
Ik heb de 950 bij gsmwijzer besteld icm met een contract... ik ben erg benieuwd wanneer ze kunnen en gaan uitleveren, staat inmiddels al een aantal weken in de pre-order.

• Voxxie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-04 06:05
Ik heb zojuist met de Coolblue klantenservice gesproken om mijn afleverafspraak te vervroegen (ik heb een XL samen met een abbo besteld)

De medewerker gaf (na lang in de wacht te hebben gestaan omdat het ze het even wou navragen bij de inkopers) aan dat de telefoon inderdaad vanaf 26-11-2015 leverbaar is.

Afspraak is dus verzet naar 27-11-2015, ben benieuwd!
Hmm, telefoon dan maar in de gaten gaan houden, CB moet mij nog bellen.

Zal voor mij waarschijnlijk ook vrijdag worden, tenzij ze hem donderdagochtend of in de namiddag kunnen langsbrengen.

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04:07

SomerenV

It's something!

Ik heb gisteren met Belsimpel gemaild (verlenging + 950 XL) en in de reactie werd vermeld dat de leveringen begin december zullen beginnen. Echter staat bij hun op de website nu een levertijd van 2 tot 4 dagen. Dus ik weet het ook niet meer :\
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

De verwachting is dat het toestel begin december geleverd gaat worden. U kunt het beste de website in de gaten houden voor de meest up to date status.

SomerenV wijzigde deze reactie 24-11-2015 16:06 (31%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De 950 XL combinatie met abbo lijkt vooralsnog pdashop (coolblue) de goedkoopste te zijn, 1 jaar met 62/maand en bijbetaling van krappe 185 euro. De overige sites lijken nog wat duurder te zitten. 2 Jaar zie je wel al kleine bijbetaling of gratis, maar als ik het verschil van 699 -> 185 -> 0, niet geheel rendabel om 2 jarig te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KeanoNL
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-04 23:00
(jarig!)
Ik heb bij MS zelf besteld en zojuist contact gehad met een medewerker. Die gaf eerst aan dat het "fake advertising" zou zijn. Toen noemde ik toch even de namen ala Coolblue en Belsimpel die niet de minste zijn. Volgens MS krijgen die winkels pas maandag voorraad. Maar goed, inmiddels wel geleerd dat de interne communicatie bij MS niet echt top is.
Lijkt me dat bijvoorbeeld een CB wel een bevestiging van levering heeft gehad, anders zouden ze die data niet aanpassen (krijg je alleen maar teleurgestelde klanten van).

Ik zal nog even geduld moeten hebben dus :)

• Wailing_Banshee
quote:
SomerenV schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:05:
Ik heb gisteren met Belsimpel gemaild (verlenging + 950 XL) en in de reactie werd vermeld dat de leveringen begin december zullen beginnen. Echter staat bij hun op de website nu een levertijd van 2 tot 4 dagen. Dus ik weet het ook niet meer :\

[...]
Volgens mijn order zou het de 26e zijn, volgens het mailtje wat ik een tijdje geleden gehad heb, zou het 4 december moeten zijn. Dus als ik hem vrijdag niet krijg moet ik nog een weekje wachten. Ik zit al sinds half oktober te wachten, dus dat weekje kan er ook nog wel bij :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• geenstijl
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
Misschien wel goed om even te melden dat de levertijden zeer vermoedelijk alleen de zwarte versies betreffen, de witte staan nog rond 5 december.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:15:
[...]

Volgens mijn order zou het de 26e zijn, volgens het mailtje wat ik een tijdje geleden gehad heb, zou het 4 december moeten zijn. Dus als ik hem vrijdag niet krijg moet ik nog een weekje wachten. Ik zit al sinds half oktober te wachten, dus dat weekje kan er ook nog wel bij :p
Mij maakt dat extra weekje nou ook niet echt uit na 2,5 jaar met m'n Lumia 920 te hebben gedaan, maar de communicatie tussen Microsoft, de winkels en de klanten mag toch echt wel een stuk beter. Volgens mij is er door Microsoft niet eens een officiële releasedatum aangekondigd, behalve eind november/begin december :+

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
geenstijl schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:18:
Misschien wel goed om even te melden dat de levertijden zeer vermoedelijk alleen de zwarte versies betreffen, de witte staan nog rond 5 december.
Bij CB staat toch ook bij de witte (XL) 26-11-2015:
http://www.pdashop.nl/pro...oft-lumia-950-xl-wit.html

In een paar dagen tot een week zullen we het weten ;)

• geenstijl
  • Niet online
Ah, ik keek bij de 950 wit. (degene die ik zelf besteld heb :))

• MicGlou
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:06:
De 950 XL combinatie met abbo lijkt vooralsnog pdashop (coolblue) de goedkoopste te zijn, 1 jaar met 62/maand en bijbetaling van krappe 185 euro. De overige sites lijken nog wat duurder te zitten. 2 Jaar zie je wel al kleine bijbetaling of gratis, maar als ik het verschil van 699 -> 185 -> 0, niet geheel rendabel om 2 jarig te gaan.
Die rekensom werkt niet helemaal zo, want in die 62 per maand die je nu betaald zitten ook de toestel kosten... oftewel als je wel een 2-jarig abonnement had genomen waren je maandelijkse kosten weer een stuk lager geweest, wss zo rond de 25 euro lager.

Voel mij wel een klein beetje lullig, heb de 950 al eventjes in pre-order staan en toen was er nog niets bekend over extras... nou krijg je potver bij de XL een gratis continuum dock! Aan de andere kant is het toestel mij wel te groot, maar die moeten ze potver ook bij de 950 pre-orders doen!
Het zou idd leuker zijn geweest als ze bij de normale 950 ook gewoon pre-orders had, het liefst dat je kon kiezen: fancy draadloze oplader, dock of een jaar office 365.

Of, omdat de 640 dat laatste al krijgt, of kreeg, gewoon de keuze tussen dock of fancy oplader. Zou dan zelf denk ik die fancy oplader willen, Conti dock lijkt mij niet zo heel spannend voor mij.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
MicGlou schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:37:
[...]

Die rekensom werkt niet helemaal zo, want in die 62 per maand die je nu betaald zitten ook de toestel kosten... oftewel als je wel een 2-jarig abonnement had genomen waren je maandelijkse kosten weer een stuk lager geweest, wss zo rond de 25 euro lager.

Voel mij wel een klein beetje lullig, heb de 950 al eventjes in pre-order staan en toen was er nog niets bekend over extras... nou krijg je potver bij de XL een gratis continuum dock! Aan de andere kant is het toestel mij wel te groot, maar die moeten ze potver ook bij de 950 pre-orders doen!
Nee hoor, even verder doorrekenen :)

2jaar Super incl 15 p/m toestel (52 p/m totaal) is 33 euro bijbetaling
1 jaar Super incl 25 p/m toestel (62 p/m totaal) is 185 euro bijbetaling

Zou je zeggen, 12 x 10 = 120 < 185-33 (=152). Ja, maar je hoeft dat jaar erop geen 52 p/m meer te betalen en kan je gewoon sim-only (of ander toestel) nemen, sim-only zelfde pakket is 36 p/m, dus dat is 14 p/m goedkoper.

12x14=168 >152 :)

Per saldo dus goedkoper in die constructie, of ik kan gewoon volgend jaar weer nieuw toestel nemen (en mogelijk de 950 XL nog voor leuk bedrag verkopen).

SinergyX wijzigde deze reactie 24-11-2015 16:54 (6%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Swerfer
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 05-04 13:13

Swerfer

What about UWP?

quote:
RobinHood schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:42:
Het zou idd leuker zijn geweest als ze bij de normale 950 ook gewoon pre-orders had, het liefst dat je kon kiezen: fancy draadloze oplader, dock of een jaar office 365.

Of, omdat de 640 dat laatste al krijgt, of kreeg, gewoon de keuze tussen dock of fancy oplader. Zou dan zelf denk ik die fancy oplader willen, Conti dock lijkt mij niet zo heel spannend voor mij.
Ik kom straks om in de draadloze laders. Ik heb nog een oudje van mijn L920 tijd, laatst was de FatBoy in de aanbieding voor nog geen 20 Euro en nou ga ik ook nog de DP-904 krijgen bij mijn XL bestelling bij Microsoft Frankrijk. Ik hoop dat de telefoon niet te lang onderweg gaat zijn, want 27 november versturen vind ik toch wel ok, als Microsoft zijn beloftes na kan komen. Als Coolblue zijn levertijd ook waar kan maken, dan zou dat voor een hoop van jullie ook top zijn...

Surface Pro LTE | Microsoft Lumia 950XL (ja nog steeds ja) | Surface 1 | Surface 2

• hurthonkey365
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-09-2016
Vandaag gesprek gehad met CB via whatsapp, wat is dat super handig! de medewerker heeft 1 keer gezegd dat ze verwachten dat hij donderdag verzonden gaat worden. Ook melden ze dat ik voor het weekend al van mijn toestel kan genieten! na wat door gevraagd te hebben verwachten ze me morgen al te bellen voor een bezorg afspraak!

ik zeg goede hoop!

• geenstijl
  • Niet online
Ik kreeg net een verzendbericht van CentralPoint voor mijn witte 950

• TheNightbringer
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 14-04 14:05
Mooi om te zien dat ie eerder beschikbaar is, ik wacht het wel af. Had de witte xl later verwacht, maar die komt nu dus vrijdag ook al uit.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

• Pherox006
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Ziet er naar uit dat CB.nl hem eerder krijgt dan CB.be?

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Zijn er mensen die een van de telefoons zonder abonnement hebben besteld en deze donderdag/vrijdag ontvangen? Ik ben namelijk niet van plan om over te stappen van provider / abonnement en wil graag de 950 non-XL zo snel mogelijk in huis hebben. :)

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 29-03 15:58
Coolblue heeft aangegeven dat ze voldoende voorraad zullen hebben om alle pre-orders te verzorgen en elke winkel zal ook voorraad krijgen. Neem aan dat ze dan ook 'online' voorraad zullen hebben. Anders via CentralPoint proberen.

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:28
Bij CB zijn ze onderweg :)

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

Hmm, ben nog niet gebeld, zal morgen dan wel zijn.

Al bel ik hen wel, anders zul je natuurlijk net zien dat ze bellen in dat ene anderhalfuurtje dat ik echt niet bereikbaar ben :+

• CyberJoe
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-04 18:01

CyberJoe

Only visiting this planet

Ben eind van de middag gebeld door CoolBlue om een afleverafspraak te maken voor donderdagochtend de 26e. Blij mee want mijn 1520 begint nu echt de geest te geven.....

Ja ik heb ook een computer.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10:02

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

quote:
KeanoNL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:13:
Ik heb bij MS zelf besteld en zojuist contact gehad met een medewerker. Die gaf eerst aan dat het "fake advertising" zou zijn. Toen noemde ik toch even de namen ala Coolblue en Belsimpel die niet de minste zijn. Volgens MS krijgen die winkels pas maandag voorraad. Maar goed, inmiddels wel geleerd dat de interne communicatie bij MS niet echt top is.
Lijkt me dat bijvoorbeeld een CB wel een bevestiging van levering heeft gehad, anders zouden ze die data niet aanpassen (krijg je alleen maar teleurgestelde klanten van).

Ik zal nog even geduld moeten hebben dus :)
De meest essentiële info mist uit je bericht: wanneer gaat MS leveren dan? :) Ook ik heb bij MS zelf besteld (met het idee dat die vast iets eerder zouden zijn)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:27

Gé Brander

Netuino Plus logged

Mijn bestelling van de Lumia 950 XL dual sim van de Franse Microsoftstore staat sinds vanavond op 'en cours' en 'Par livraison'. De 26e of de 27e moet ik hem dus wel binnen hebben verwacht ik. Of is mijn Frans zodanig slecht door het verlangen naar de telefoon dat ik het verkeer interpreteer? :?

Gé Brander wijzigde deze reactie 25-11-2015 01:32 (26%)

In Forza 6 and Forza Horizon 3: The Racer Also Known As Aad1970 - http://dalue.codeplex.com - http://www.brander.site

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

Mijn orderstatus staat op "wordt verwerkt" (MS NL). Geen idee wat dat inhoudt en of ie daar altijd al op stond :X

.oisyn wijzigde deze reactie 25-11-2015 01:43 (3%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• randomice
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik heb al weken geleden via coolblue besteld maar nog niets gehoord. Weet iemand hoe het gaat met de omzetting van abbo van vodafone icm coolblue?
Normaal ga ik naar een fysieke winkel omdat er dan de minste kans is op fouten etc. Ben al een keer een nummer kwijt geraakt die via nummerbehoud had moeten blijven.

Diablo 3 Profiel

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08:28
quote:
randomice schreef op woensdag 25 november 2015 @ 06:31:
Ik heb al weken geleden via coolblue besteld maar nog niets gehoord. Weet iemand hoe het gaat met de omzetting van abbo van vodafone icm coolblue?
Normaal ga ik naar een fysieke winkel omdat er dan de minste kans is op fouten etc. Ben al een keer een nummer kwijt geraakt die via nummerbehoud had moeten blijven.
Ik heb zelf voor de eerste keer mijn Vodafone abbo verlengt met de 950 bij CB.
Gisteren gebeld geworden en de 950 word vrijdag ochtend geleverd, mede doordat ik niet eerder aanwezig was anders was het vandaag.

Tot nu toe is de service en communicatie goed met CB dus we wachten af ;) .

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Daanoz
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06:58
quote:
Gé Brander schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:30:
Mijn bestelling van de Lumia 950 XL dual sim van de Franse Microsoftstore staat sinds vanavond op 'en cours' en 'Par livraison'. De 26e of de 27e moet ik hem dus wel binnen hebben verwacht ik. Of is mijn Frans zodanig slecht door het verlangen naar de telefoon dat ik het verkeer interpreteer? :?
Daar staat ie bij mij al zeker 2 weken op... "On going" klinkt een beetje als een tussen status...
quote:
Google Translate (FR -> EN):
Microsoft Lumia 950 XL (white)
Price: € 699.00 Quantity: 1 Status: Ongoing
Shipped November 27
White
For delivery

• Wailing_Banshee
quote:
xPhantom schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:08:
Zijn er mensen die een van de telefoons zonder abonnement hebben besteld en deze donderdag/vrijdag ontvangen? Ik ben namelijk niet van plan om over te stappen van provider / abonnement en wil graag de 950 non-XL zo snel mogelijk in huis hebben. :)
Ik heb hem zonder abonnement, maar ik kan helaas niet in de toekomst kijken. Ik hier op terug op donderdag of vrijdag :D Ik heb nu twee verschillende data als mogelijke bezorg datum, en dat is deze week of volgende week...

• Pseud0n
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09-03 18:34
Net m'n order laten annuleren in de BE MS-store, en opnieuw ingevoerd (had nog een kortingscode die ik vergeten was, en die morgen vervalt...). De dame van de chat vertelde me dat toestellen ten vroegste volgende week zouden geleverd worden, maar hier lees ik over mensen die het morgen al in huis zouden hebben?

Ben benieuwd naar de reacties morgen :)

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Hmm gister door Coolblue gebeld, maar ik zat in de auto. Bij het terugbellen wist niemand nergens van :| hoop dat ik m ook nog voor t weekend krijg! :)

K46, K26, E46

• Groever
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09:24
Ook ik heb een zwarte 950 besteld bij Coolblue, ik ben benieuwd of hij ook echt morgen komt. Ik dacht erover om hem met een 2-jarig KPN abo te pre-orderen, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb want ineens is de Vodafone verlenging bij Coolblue veel goedkoper? Met een 1-jarig RED abo (onbeperkt bellen, sms, 3GB) van 29 euro per maand en €348 bijbetaling = totaal €696 over de hele contractduur.

• mrsar
  • Laatst online: 06:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

klopt die heb ik ook,is goedkoper dan wanneer ik het toestel los zou halen en mijn sim-only zou door laten lopen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• Brabso
  • Laatst online: 13-04 09:29
quote:
Groever schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:22:
Ook ik heb een zwarte 950 besteld bij Coolblue, ik ben benieuwd of hij ook echt morgen komt. Ik dacht erover om hem met een 2-jarig KPN abo te pre-orderen, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb want ineens is de Vodafone verlenging bij Coolblue veel goedkoper? Met een 1-jarig RED abo (onbeperkt bellen, sms, 3GB) van 29 euro per maand en €348 bijbetaling = totaal €696 over de hele contractduur.
Die heb ook alleen nieuw abb. a 31 p/m

Zojuist nog even met CB gebeld hoe het in zijn werk gaat mocht mijn telefoon niet bevallen i.c.m. met abonnement.
Als je voor 20 november besteld hebt heb je 60 dagen bedenktijd op zowel het toestel als het abonnement, ik kan dan het toestel ruilen voor een ander toestel of het gehele contract annuleren en weer verder kijken wat ik wil. Best wel een fijn idee dat je altijd zekerheid hebt dat het toestel bevalt en anders gaat deze gewoon weer retour en annuleer je het abonnement.
Bestellingen na 20 november hebben weer gewoon 14 dagen bedenktijd.
Verder wist zij mij te vertellen dat ik mijn toestel gewoon volgende week krijg volgens planning en dat ze nog geen toestellen eerder de deur uit doen... (heb bestelling op 2-11 geplaatst)

Brabso wijzigde deze reactie 25-11-2015 09:35 (40%)

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 00:56:
[...]

De meest essentiële info mist uit je bericht: wanneer gaat MS leveren dan? :) Ook ik heb bij MS zelf besteld (met het idee dat die vast iets eerder zouden zijn)
Helaas was de medewerker meer bezig met het beschuldigen van CB etc vanwege valse informatie en het snel binnenhalen van orders: de winkels zouden ze maandag pas krijgen. Een leverdatum vanuit ms wist hij ook niet.
Maar goed, er is al vaker gebleken dat de customer service medewerkers van ms niet altijd over correcte en actuele info beschikken, dus we gaan het zien.

Er zijn ergere dingen op de wereld maar toch zou wel vreemd zijn als de ms store zelf dus later voorraad krijgt dan externe partijen.

• Wailing_Banshee
Ik zie bij belsimpel dat ze de telefoons nu op voorraad hebben. Ik verwacht dus ook vandaag een mailtje dat hij morgen bezorgd wordt. Waarom zou je anders pre-orderen?

• raymens
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-04 13:31
Ik was nog niet gebeld door Coolblue maar heb contact opgenomen. Ze hebben mij verteld dat ik vandaag of anders uiterlijk morgen word gebeld voor een afspraak. Jammer genoeg dus nog even wachten en van mijn kapotte L1020 nog even genieten.

• GroeneThee
quote:
Brabso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:23:
[...]

Verder wist zij mij te vertellen dat ik mijn toestel gewoon volgende week krijg volgens planning en dat ze nog geen toestellen eerder de deur uit doen... (heb bestelling op 2-11 geplaatst)
Blijf dat een vreemd verhaal vinden als a) op de site al verwacht 26 november staat b) meerdere mensen door CoolBlue zelf gebeld zijn om een leveringsafspraak te maken.
Maar we wachten af, hoop voor iedereen dat ze het toestel zsm krijgen.
quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:38:
Ik zie bij belsimpel dat ze de telefoons nu op voorraad hebben. Ik verwacht dus ook vandaag een mailtje dat hij morgen bezorgd wordt. Waarom zou je anders pre-orderen?
Inderdaad!! Ben benieuwd, hoop het voor je.

Edit: net gebeld met belsimpel... nog niet op voorraad maar verwachten hem wel vandaag binnen. 100% morgen levering.

GroeneThee wijzigde deze reactie 25-11-2015 10:27 (30%)
Reden: Belsimpel info

• Sandwalker
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-04 14:51
Ik heb bij Coolblue de bestelling gedaan, zonder abonnement en voor mij staat de uitlevering voor morgen gepland. Ik zal hier even laten weten wanneer de telefoon binnen is. Dan wordt deze week een combi van plezier en teleurstellingen.

• rda
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-04 21:25
Uit nieuwsgierigheid ook gebeld, CB heeft nog geen voorraad maart mevrouw verwachtte dit morgen. Zou dus goed kunnen dat er vanaf morgen geleverd wordt. Waarschijnlijk bellen ze op volgorde. Ik heb Volgens mij ergens begin oktober besteld denk ik. Daarna wel van kleur gewisseld, wat misschien als nieuwe pre order telt?

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:31:
Er zijn ergere dingen op de wereld maar toch zou wel vreemd zijn als de ms store zelf dus later voorraad krijgt dan externe partijen.
Nou idd. Snelle levering was juist dé reden dat ik bij de MS store bestelde :/

• penscup62
  • Niet online
Ook maar ff CB gebeld: de verwachting is dat ze de toestellen hoogstwaarschijnlijk(!) vandaag binnen krijgen en dan worden ze ook meteen vandaag verstuurd. Eerste mail zou vanavond te verwachten zijn als het toestel daadwerkelijk ingepakt en klaar voor verzending is.
Ik heb 1 x de 950 XL bij CB -9 nov- besteld en ook 1 x de 950 XL -19 okt- bij Wehkamp (levering staat op 2 weken maar dat kon elk moment wijzigen) met die korting van 10% welke maar 1 uurtje in de lucht was ;)
Een toestel is voor mezelf en het andere is voor een vriendin.

Edit: ik kon er in principe van uit gaan dat het toestel morgen geleverd werd...

penscup62 wijzigde deze reactie 25-11-2015 10:50 (7%)

• Shinji
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:11
quote:
Sandwalker schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:32:
Ik heb bij Coolblue de bestelling gedaan, zonder abonnement en voor mij staat de uitlevering voor morgen gepland. Ik zal hier even laten weten wanneer de telefoon binnen is. Dan wordt deze week een combi van plezier en teleurstellingen.
Wanneer heb je gepreordered? Heb zelf op 12 oktober de bestelling gedaan, mag in ieder geval hopen dat ze het op volgorde van bestelling doen :)

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

quote:
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:06:
Ik heb voor de XL bij CB een 1 jarig 32€ p/m & bijbetaling van 387 (verlenging maar dat maakt tegenwoordig niks meer uit in prijs). Zonder toestel en verlenging kost dit abonnement 17€. Hierdoor kost mij het toestel 567 of het abonnement 6€ p/m, hoe dan ook toestel met abonnement is aanzienlijk goedkoper dan allebei los te kopen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 Vega 64 Reddevil 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 & nex 7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:40:
[...]

Nou idd. Snelle levering was juist dé reden dat ik bij de MS store bestelde :/
Ik denk je avatar mooi je gevoel omschrijft? ;)

Misschien moet ik maar eens gaan solliciteren naar een functie bij de interne communicatie van MS. MEt de wel/niet draadloze lader ging liepen de antwoorden ook uit één, geen knoop aan vast te knopen.

• epd1985
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 12-09-2016
Met CB vanochtend gesproken via whatsapp: "we doen ons best om vandaag en morgen iedereen te bellen om de afspraak te maken. Nog heel even afwachten dus".

• geenstijl
  • Niet online
Zojuist melding gekregen van DPD.
Vanmiddag wordt mijn witte Lumia 950 (via Central Point) afgeleverd. 8)

geenstijl wijzigde deze reactie 25-11-2015 11:02 (23%)

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
geenstijl schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:02:
Dat worden lange uurtjes ;)
Ik heb altijd het geluk dat ie dan om 15:29 komt :+

• Brabso
  • Laatst online: 13-04 09:29
Met andere woorden, ook binnen CB is onduidelijkheid wat betreft de leverdatum.

• GroeneThee
quote:
geenstijl schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:02:
Lekker hoor!

• Suusje2306
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15-03 05:41
Gewaarschuwd hier dat CB aan het bellen is had ik besloten om mijn telefoon vandaag overal mee naar toe te nemen maar dan ook echt overal :P Wijs besluit! Zojuist gebeld door CB en morgen tussen negen en half één heb ik mijn 950XL in mn handjes _/-\o_ :9~ .

Wordt alleen lastig combineren met m'n voorbereidingen op de komst van m'n nicht uit Spanje die de sint helpt die avond :P maar dat komt wel goed

Ben nu toch wel nieuwsgierig wanneer MS zelf gaat uitleveren. Op de website stond verzenden voor 30 november en dat is ongewijzigd

Suusje2306 wijzigde deze reactie 25-11-2015 11:26 (14%)
Reden: nieuwsgierigheid

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Bij Belsimpel zijn zowel de Lumia 950 als 950 XL op voorraad, maar niet als ze in combinatie met Tele2 hebt besteld :/ Ik weet dat er geen gebruikgemaakt wordt van simlock of een andere vorm van vendor lock-in dus dat is het niet.

Levertijd staat op 2-4 dagen dus ik blijf nog even hopen dat ik de 950 XL voor het weekend heb O-)

• MicGlou
Net contact gehad met GSMwijzer omdat ik nog een kleine aanpassing wilde doen aan het afgesloten contract, kreeg zelfs zonder te vragen te horen dat de toestellen deze week nog op voorraad worden verwacht en misschien al zaterdag en anders in het begin van volgende week worden uitgeleverd.

• epd1985
  • Laatst online: 12-09-2016
quote:
SomerenV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:38:
Bij Belsimpel zijn zowel de Lumia 950 als 950 XL op voorraad, maar niet als ze in combinatie met Tele2 hebt besteld :/ Ik weet dat er geen gebruikgemaakt wordt van simlock of een andere vorm van vendor lock-in dus dat is het niet.

Levertijd staat op 2-4 dagen dus ik blijf nog even hopen dat ik de 950 XL voor het weekend heb O-)
Ik heb mijn Tele2 abonnement verlengd met CB en ben al gebeld voor een afspraak dus waarschijnlijk kunnen ze ook bij Belsimpel het toestel versturen.

• JINXJE
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-07-2018
Bericht van Studentmobiel dan mijn Lumia 950XL is aangeboden bij PostNL. Nog even wachten op de barcode. Dus ook hier zijn ze begonnen met leveren!

Update: morgenmiddag wordt hij geleverd _/-\o_

JINXJE wijzigde deze reactie 25-11-2015 12:15 (14%)

• KeanoNL
(jarig!)
Bij de MS Store is het nog aardig stil, prutsers >:)

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:51

Hupske

AFCA

Vervelend, ik was te laat met opnemen. Belt CB nog een keer terug of moet ik hen nu zelf bellen? Zal wel awesome zijn als ik mijn XL morgen in ontvangst kan nemen :)

• DevC
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 13:56
Zojuist gebeld door CB voor levering van 950 XL zwart. Afspraak gemaakt voor morgen ochtend.
Ik had deze 23/10 besteld.

• Akilla
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-04 09:08
Wat ik niet snap he. Bij bol staat: voor 17:00 besteld, morgen in huis maar geleverd door centralpoint en bij centralpoint zelf staat: 2-4 werkdagen... Beter bij bol bestellen dus?

• Suusje2306
  • Laatst online: 15-03 05:41
quote:
hupske schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:02:
Vervelend, ik was te laat met opnemen. Belt CB nog een keer terug of moet ik hen nu zelf bellen? Zal wel awesome zijn als ik mijn XL morgen in ontvangst kan nemen :)
Ik zou zelf even bellen, gaat het snelst. Ik moet ze meestal ook terugbellen en ze weten dan wel waar je voor belt (dit in tegenstelling tot een heleboel andere bedrijven :+ )
quote:
hupske schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:02:
Volgens mij bellen ze 2x. Maar wanneer die tweede keer is, geen flauw idee.

Ik moet nog gebeld worden, zie het gebeuren dat ze straks bellen als ik echt niet kan opnemen :/

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:48
Jeeeeeeh, hier ook CB en morgenvroeg krijg ik mijn XL :D Echt een week voor ik verwachte dat die binnen zou komen dus uitermate content.

Xbox Live: Spuit11

• rda
  • Registratie: september 2010
Ik zie net dat ik pas 26-10 de meest recente bestelling heb geplaatst. Ik zou echt zweren dat dit eerder was. Wel enkele eerdere bestellingen, waaronder bij Centralpoint, gecanceld. Ik zal wel in de wat zijn. Nog altijd in afwachting van een telefoontje.

• Game_overrr
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-04 15:51
Net Coolblue gesproken, je wordt alleen gebeld als je een abbonement hebt afgesloten, anders niet. De persoon aan de lijn vertelde mij dat het aantal bestelde 950XL's in de buurt kwam van de iPhone toen deze werdt gereleased. Hij mocht uiteraard geen aantal noemen. De telefoon werdt wel boven verwachting besteld! Mooi nieuws, degene die hem in het zwart hebben besteld die hebben hem morgen binnen.....

• penscup62
  • Niet online
quote:
Game_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:14:
Net Coolblue gesproken, je wordt alleen gebeld als je een abbonement hebt afgesloten, anders niet. De persoon aan de lijn vertelde mij dat het aantal bestelde 950XL's in de buurt kwam van de iPhone toen deze werdt gereleased. Hij mocht uiteraard geen aantal noemen. De telefoon werdt wel boven verwachting besteld! Mooi nieuws, degene die hem in het zwart hebben besteld die hebben hem morgen binnen.....
Yess! oOo

• Lumiafred
  • Laatst online: 22-07-2017
Net bericht gehad van GSMWijzer waar ik een zwarte Lumia 950XL had besteld icm Telfort verlenging.
Pakketje is aangemeld bij PostNL en kan hem morgen middag tussen 15:30 en 19:30 verwachten.

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:51

Hupske

AFCA

quote:
quote:
Bedankt voor het antwoorden heren :) Ik heb CB net zelf even gebeld en het was snel geregeld. Morgen tussen 6 en 9 wordt hij geleverd. Ik ben zelf om kwart over 6 thuis, dus hopelijk is hij er niet te vroeg :9

Gaat hierbij om de Zwarte XL :)

Hupske wijzigde deze reactie 25-11-2015 12:24 (3%)

• KeanoNL
(jarig!)
Iemand trouwens een Witte XL die al onderweg is?

• MineMine
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-04 08:32
Online is hij dus al beschikbaar. Ook al bekend of dat er fysieke winkels zijn waar ze liggen.
Ergens twijfel ik nog tussen de 950 & 950XL (al lijkt de laatste me echt te groot..)

• penscup62
  • Niet online
Heeft er toevallig nog iemand aan deze quiz van Lumia NL meegedaan trouwens?

http://win10quiznl.50mesh.com/content

Je kon tot 10 november meedoen en een L950 winnen, uitslag is a.s. vrijdag..

• JINXJE
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-07-2018
quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:23:
Goede vraag. Bij Studentmobiel staat zwarte als "op voorraad" en de witte voor week 48.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:48:
Bij de MS Store is het nog aardig stil, prutsers >:)
Net in een chat gehangen
quote:
Liesbet V: at 12:49:25
De 950 XL wordt verstuurd voor de 30ste november.
Liesbet V: at 12:49:39
De 30ste is een maandag, dus de 950 XL zal in deze week geleverd worden.
Klinkt als een standaard antwoord. Nou, we gaan het zien :P. Vóór de 30e (a.s. maandag) verstuurd is natuurlijk uiterlijk vrijdag op de post, en dus met een beetje mazzel uiterlijk zaterdag in de bus.

.oisyn wijzigde deze reactie 25-11-2015 12:53 (13%)

• Game_overrr
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-04 15:51
quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:23:
Coolblue gaf net aan dat de witte niet op voorraad liggen en morgen niet uitgeleverd kunnen worden.

• KeanoNL
(jarig!)
Klopt, ze geven standaard antwoorden en verschilt zelfs per medewerker. Iemand zei nog rond 30 november en ong. 4-7 dagen levertijd. Nu weet ik trouwens dat ze met UPS versturen dus dat zal vrij snel gaan.

Merkt ook echt dat de medewerkers het ook maar moeten doen met standaard info, in tegenstelling tot de webshops waarvan de medewerkers precies weten wat er speelt doordat ze op één locatie zitten.

• Panzer_V
  • Registratie: april 2004

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

Heb zelf op 28 oktober een witte 950XL besteld bij de Microsoftstore. Gelukkig werk ik morgen en vrijdag vanuit huis. Mocht de pakketbode dan langskomen dan weet ik zeker dat ik mij in de buurt van de deurbel bevind :).

Ik verwacht eerlijk gezegd aankomende nacht een mailtje van Microsoft i.v.m. de uitlevering. Wij gaan het meemaken ;-)

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:55:
Heb zelf op 28 oktober een witte 950XL besteld bij de Microsoftstore. Gelukkig werk ik morgen en vrijdag vanuit huis. Mocht de pakketbode dan langskomen dan weet ik zeker dat ik mij in de buurt van de deurbel bevind :).

Ik verwacht eerlijk gezegd aankomende nacht een mailtje van Microsoft i.v.m. de uitlevering. Wij gaan het meemaken ;-)
Ik hoop ook snel een mail van UPS te krijgen, maarja.
Heb je info dat je speciaal hoopt vannacht? >:)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:54:
Klopt, ze geven standaard antwoorden en verschilt zelfs per medewerker. Iemand zei nog rond 30 november en ong. 4-7 dagen levertijd.
Worden die dingen niet gewoon vanuit NL geshipt dan?
quote:
Nu weet ik trouwens dat ze met UPS versturen dus dat zal vrij snel gaan.
Hmm, dan zullen ze wel niet op zaterdag leveren want dat moet je expliciet aanvragen.

• KeanoNL
(jarig!)
quote:
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:57:
[...]

Worden die dingen niet gewoon vanuit NL geshipt dan?

[...]

Hmm, dan zullen ze wel niet op zaterdag leveren want dat moet je expliciet aanvragen.
Ja, zaterdag zal het dan niet worden dus de hoop is er dat het vandaag of morgen wordt verzonden.

Overigens dacht ik dat MS distributie voor Europa via Eindhoven gaat? De termijn die ze aangeven is gewoon een standaard termijn (veilig ivm verwachting van klant, kan het alleen maar meevallen).

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:56:
[...]

Ik hoop ook snel een mail van UPS te krijgen, maarja.
Heb je info dat je speciaal hoopt vannacht? >:)
Nope, maar is meer logisch beredenerend. Shipping voor de 30e, dat is dus deze week nog. UPS bezorgd niet op zaterdag. Dus kan ik mij zo voorstellen dat UPS niet zit te wachten op het ontvangen van heel veel pakketjes op een vrijdag. Dan blijven dus woensdag en donderdag over. Ik verwacht dat UPS op donderdagochtend de pakketjes ophaalt bij Microsoft. Dan hebben ze vrijdag nog om te bezorgen.

En dan moet Microsoft vannacht dus de shipments aanmaken :-)

Enfin....gewoon gelul in de ruimte dus :+ Zoals Bert & Ernie het al zeiden "Je moet gewoon nog wat geduld oefenen!"

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

quote:
KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:00:
[...]

Ja, zaterdag zal het dan niet worden dus de hoop is er dat het vandaag of morgen wordt verzonden.

Overigens dacht ik dat MS distributie voor Europa via Eindhoven gaat? De termijn die ze aangeven is gewoon een standaard termijn (veilig ivm verwachting van klant, kan het alleen maar meevallen).
MS Shipment is idd vanuit Eindhoven ja!

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:01:
Zoals Bert & Ernie het al zeiden "Je moet gewoon nog wat geduld oefenen!"
Wachten duurt laang, laaang, laaaang, wat duurt het wachten laaaaang -O-

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

quote:
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:05:
[...]

Nogal ja :'( Zit bijna te :9~ bij de gedachte mijn nieuwe telefoontje deze week te mogen ontvangen. Heb er bij het exclusieve Fan Event van Microsoft Futureproef al fijn mee mogen spelen......kan niet meer wachten!!! >:)

• randomice
  • Laatst online: 10:34
quote:
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:05:
[...]

Mijn abbo was mei al afgelopen dus zoalng ben ik ook erop aan het wachten. Die paar dagen vallen mee :P

Diablo 3 Profiel

• tweegroenethee
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-04 08:28
Iemand enig idee wanneer ze in de schappen van Media Markt komen te liggen?

• coenraad7
  • Laatst online: 17-04 19:35
quote:
Daan87423 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:12:
ze zeiden rond 2 december, toevallig was ik er maandag en heb het even gevraagd. ;)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 22:27
quote:
De site geeft nog steeds 2 december aan.

Wil graag beide toestellen eerst vast houden voordat ik er eentje koop. Ik hoop dat phonehouse of mediamarkt ze deze week in de schappen heeft liggen.

• Panzer_V

Panzer_V

Microsoft & Apple Fan

quote:
Caayn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:16:
[...]
De site geeft nog steeds 2 december aan.

Wil graag beide toestellen eerst vast houden voordat ik er eentje koop. Ik hoop dat phonehouse of mediamarkt ze deze week in de schappen heeft liggen.
Dan had je afgelopen twee weken naar het Microsoft FutureProef event moeten gaan. Daar kon je met de toestellen spelen!

• jurritw
  • Laatst online: 11-04 14:19
quote:
Schoonvaders heeft een eigen Media Markt. Ik zit hem ook continue te stalken haha. Zeker nu met al die CB berichten. Laat jullie weten indien ik wat hoor!

• Wailing_Banshee
ik heb nog steeds geen antwoord van belsimpel... En ik wil eigenlijk niet bellen, vind dat dat zo fangirlerig over komt!

• Caayn
  • Laatst online: 19-04 22:27
quote:
Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:18:
[...]

Dan had je afgelopen twee weken naar het Microsoft FutureProef event moeten gaan. Daar kon je met de toestellen spelen!
Was graag gegaan als ik dichter bij woonde. 3 uur reizen om even het toestel vast te houden zonder dat ik hem ter plekke kon kopen en mee nemen is een no-go voor mij. Is mij net iets te teveel reistijd ;)

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:22:
ik heb nog steeds geen antwoord van belsimpel... En ik wil eigenlijk niet bellen, vind dat dat zo fangirlerig over komt!
Lumia 950 XL: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 26-11-2015 weer op voorraad te hebben."

• Wailing_Banshee
quote:
SomerenV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:27:
[...]

Lumia 950 XL: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 26-11-2015 weer op voorraad te hebben."
Vanmorgen stond er "nu leverbaar"...

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:32:
[...]

Vanmorgen stond er "nu leverbaar"...
Ja, ik denk eerlijk gezegd dat dat een foutje was ;)

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True