Had gebeld(zie eerder bericht), ze komen vandaag binnen en worden 100% morgen uitgeleverd.Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:32:
[...]
Vanmorgen stond er "nu leverbaar"...
Ja, maar ik had het graag zwart op wit gezien als antwoord op mijn mailtjeGroeneThee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:38:
[...]
Had gebeld(zie eerder bericht), ze komen vandaag binnen en worden 100% morgen uitgeleverd.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zojuist door CB gebeld voor 950 XL Zwart. Het wordt morgen tussen 9:00-13:00 geleverd.
12 nov besteld btw icm met T-Mobile zakelijk abbo

[ Voor 9% gewijzigd door Sunny op 25-11-2015 13:57 ]
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Ik zie dat op de website van CB de zwarte Lumia 950 op voorraad is. Iemand met een witte 950 preorder al iets gehoord?
/Update: Zojuist door CB gebeld: ze komen morgenochtend mijn witte Lumia 950 bezorgen
/Update: Zojuist door CB gebeld: ze komen morgenochtend mijn witte Lumia 950 bezorgen
[ Voor 28% gewijzigd door Ronald-Jan op 25-11-2015 14:13 ]
Zou mooi zijn, heb gister avond laat nog een zwarte XL besteld.Game_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:14:
Mooi nieuws, degene die hem in het zwart hebben besteld die hebben hem morgen binnen.....
Ik ben ook net gebeld op de thuis telefoon en heeft vrouwlief een afspraak gemaakt op zaterdag middag $#@$#@@!
Vrouwstout dusrandomice schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:04:
Ik ben ook net gebeld op de thuis telefoon en heeft vrouwlief een afspraak gemaakt op zaterdag middag $#@$#@@!
Haha, ze is bang dat je anders vanaf morgen geen aandacht meer hebt voor haarrandomice schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:04:
Ach, mijn man heeft weer een nieuwe voeding voor zijn pc (zijn oude heeft hij opgeblazen), dus hij kan weer verder met AC. Heb ik tijd om.... shit...KeanoNL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:07:
[...]
Haha, ze is bang dat je anders vanaf morgen geen aandacht meer hebt voor haar
Hij mag volgende week wel komen, kan ik tenminste mijn aandacht aan AC geven!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik krijg net een email dat de Lumia 950 zwart op voorraad is bij CB.Ronald-Jan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:55:
Ik zie dat op de website van CB de zwarte Lumia 950 op voorraad is. Iemand met een witte 950 preorder al iets gehoord?
Ziet er goed uit!Orderstatus
De order is klaar om ingepakt te worden
Net gebeld door Coolblue, morgenochtend wordt hij geleverd!
Wanneer heb jij hem besteld? Ik 3 november, dus dan kan ik beetje inschatten dat ik hem misschien morgen ook kan ontvangendfrenner schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:24:
Net gebeld door Coolblue, morgenochtend wordt hij geleverd!
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
Ik heb hem 19 nov besteld en ze hebben me al gebeld.MisterChaoSs schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
[...]
Wanneer heb jij hem besteld? Ik 3 november, dus dan kan ik beetje inschatten dat ik hem misschien morgen ook kan ontvangen
Hier ook 19 november besteld (inclusief nieuw abo), maar nog geen belletje gehad.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:26:
[...]
Ik heb hem 19 nov besteld en ze hebben me al gebeld.
Lijkt er dus op dat het enigszins willekeurig gaat, maar wellicht komt het langverwachte telefoontje nog, we hebben immers nog een paar uur woensdag te gaan
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Jammer dat het dus niet op volgorde gaat van bestelling, 12 oktober besteld maar nog niks gehoord. Heb vanochtend wel via whatsapp contact gehad en toen gaven ze aan dat het afwachten is. Als ze vandaag nog zouden bellen kan ik hem morgen krijgen, anders wordt het voor mij pas zaterdag helaas.
Pffff was ergens in oktober, maar ik heb eergisteren pas betaald....MisterChaoSs schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
Wanneer heb jij hem besteld? Ik 3 november, dus dan kan ik beetje inschatten dat ik hem misschien morgen ook kan ontvangen
Maar denk dat ze nu gewoon iedereen aan het bellen zijn voor afspraken...
Orderstatus CB: je bestelling wordt ingepakt
Het gaat om een los bestelde L950 XL zwart.
Besteld op 9 november.
Het gaat om een los bestelde L950 XL zwart.
Besteld op 9 november.
[ Voor 12% gewijzigd door penscup62 op 25-11-2015 14:31 ]
Ik heb hem eergisteravond besteld en ben zojuist door ze gebeld; ze komen hem morgenochtend bezorgen 
Helaas wel op mijn werk, dus hij zal waarschijnlijk eerst nog een aantal uur in de verpakking op mijn bureau blijven liggen
Helaas wel op mijn werk, dus hij zal waarschijnlijk eerst nog een aantal uur in de verpakking op mijn bureau blijven liggen
Snertverdomme haha. Agjah, ik wacht ook al sinds mei. Ging alleen vrijdag weer naar kantoor, dus dat was even mooi geweestVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:26:
[...]
Ik heb hem 19 nov besteld en ze hebben me al gebeld.
Maar zoals inderdaad al iemand zei, de woensdag is nog niet om en CB belt ook nog tot wat later dan half 6/ 6 meen ik ^^
Op je werk? En dan kun je eraf blijven?Enschede83 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:31:
Waarschijnlijk nietWailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:38:
[...]
Op je werk? En dan kun je eraf blijven?

Ik heb mijn manager gevraagd of ik: "thuis" mag werken, ik heb de afgelopen dagen al heel hard in het voorruit gewerkt, hij gaf aan: Ga maar fijn spelen
Gewoon goed in de openbaarheid verbergenEnschede83 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:42:
[...]
Waarschijnlijk niet. Maar we hebben een open kantoorruimte waarbij ik zo ongeveer naast de koffieautomaat zit. Het valt daarom nogal op wanneer ik de halve middag met mijn telefoon zit te spelen
Hij zou morgen moeten komen, dus ik neem hem vrijdag gewoon mee naar mijn werk. Ben benieuwd hoeveel er dan nog gewerkt wordt hierGame_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:44:
Ik heb mijn manager gevraagd of ik: "thuis" mag werken, ik heb de afgelopen dagen al heel hard in het voorruit gewerkt, hij gaf aan: Ga maar fijn spelen
Ik word waarschijnlijk/hopelijk vandaag na 17:00 gebeld. Hopelijk kunnen ze hem morgenmiddag brengen, anders vrijdag.
Kan ook niet wachten op de eerste userreviews hier op Tweakers. De lekker late review van Tweakers zelf, ach, boeit mij minder. Zullen geen schokkende dingen in staan denk ik.
Kan ook niet wachten op de eerste userreviews hier op Tweakers. De lekker late review van Tweakers zelf, ach, boeit mij minder. Zullen geen schokkende dingen in staan denk ik.
People as things, that’s where it starts.
Speak of the devil. Ben net ook gebeld. Morgen tussen 08:30 en 13:00 kan ik de koerier verwachtenPressPlay0nTape schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:28:
[...]
Hier ook 19 november besteld (inclusief nieuw abo), maar nog geen belletje gehad.
Lijkt er dus op dat het enigszins willekeurig gaat, maar wellicht komt het langverwachte telefoontje nog, we hebben immers nog een paar uur woensdag te gaan
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
Weet iemand of alle Lumias 950(XL) die worden verkocht via Belsimpel/Coolblue simlock vrij zijn? Ook als je ze i.c.m. een abonnement besteld?
[ Voor 7% gewijzigd door Sonny7 op 25-11-2015 15:11 ]
Ja die zijn simlockvrijSonny7 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:11:
Weet iemand of alle Lumias 950(XL) die worden verkocht via Belsimpel/Coolblue simlock vrij zijn? Ook als je ze i.c.m. een abonnement besteld?
Nu maar hopen dat Amazon Frankrijk ook snel begint met het uitleveren van de XL Dual-Sim.
Kan niet wachten.
Kan niet wachten.
Volgens mij worden dat soort high-end telefoons niet meer simlocked verkocht. Misschien nog wel als je pre-paid doet.Sonny7 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:11:
Ik zou in elk geval geen 700 euro betalen voor een telefoon die simlocked is:)Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:19:
[...]
Volgens mij worden dat soort high-end telefoons niet meer simlocked verkocht. Misschien nog wel als je pre-paid doet.
De levertijd is in ieder geval redelijk bekend, de dock kan nog wel even duren denk ik. Iemand?
Ik denk dat we dat morgen nog wel horen.. Als de eerste telefoons geleverd zijn.Game_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
[...]
De levertijd is in ieder geval redelijk bekend, de dock kan nog wel even duren denk ik. Iemand?
Jij zit (net als ik hoor) ook de hele dag op het forum of niet? Omg.. Ik kan niet wachten tot morgen:DWailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:21:
[...]
Ik denk dat we dat morgen nog wel horen.. Als de eerste telefoons geleverd zijn.
Moet toch iets doen als visual studio aan het builden is!Game_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:22:
[...]
Jij zit (net als ik hoor) ook de hele dag op het forum of niet? Omg.. Ik kan niet wachten tot morgen:D
Jup, maar ik vind het wel echt leuk om samen met andere Tweakers eens te wachten op een nieuwe phone, ik ben normaal niet echt van de: 699,- voor een telefoon, maar deze keer wel en dan is het leuk om dat met anderen te delen.Wailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:24:
[...]
Moet toch iets doen als visual studio aan het builden is!
Duidelijkheid van Coolblue, je wordt alleen gebeld als je in combinatie met abonnement hebt besteld, anders wordt die sowieso vandaag verzonden, morgen afgeleverd!
Klopt, losse orders gaan gewoon met PostNL, geen afspraak nodig.
Ik wacht wel tot de actie van de continuum dock is afgelopen, de prijzen zullen daarna ook wel omlaag gaan
Jup, maar dat duurt ongeveer tot januari. Dan kun je ergens in februari bestellen denk ik.coenraad7 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:31:
Ik wacht wel tot de actie van de continuum dock is afgelopen, de prijzen zullen daarna ook wel omlaag gaan
Nog steeds niets gehoord van de bestellingen via de MicrosoftStore. Jammer....ik had namelijk bewust via MS besteld in de hoop dat deze als eerste uitgeleverd zouden worden.
Wachten...wachten...wachten.... In de tussentijd maar lekker Cities: Skylines spelen dan maar
Wachten...wachten...wachten.... In de tussentijd maar lekker Cities: Skylines spelen dan maar
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Ze kunnen het nog t/m zondag versturen, dan houden ze zich aan hun woordPanzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:39:
Nog steeds niets gehoord van de bestellingen via de MicrosoftStore. Jammer....ik had namelijk bewust via MS besteld in de hoop dat deze als eerste uitgeleverd zouden worden.
Maar juist bij hen verwacht je er vroeg bij te kunnen zijn.
Ik ook niet, mijn 920 heb ik een jaar na uitkomst gekochtGame_overrr schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:29:
[...]
Jup, maar ik vind het wel echt leuk om samen met andere Tweakers eens te wachten op een nieuwe phone, ik ben normaal niet echt van de: 699,- voor een telefoon, maar deze keer wel en dan is het leuk om dat met anderen te delen.
Leuk om te horen dat het bij jullie ook soort van 'de omgedraaide wereld' is, ik heb ook een echtgenoot die er totaal niks om geeftWailing_Banshee schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:51:
[...]
Ik ook niet, mijn 920 heb ik een jaar na uitkomst gekochtEn toen zei ik dat ik "nooit" een telefoon duurder dan 500 euro ging kopen... En nu komt hij als het goed is morgen in huis... (waar ik dus niet zal zijn, maar die echtgenoot van mij die helemaal niets om gadgets geeft wel!)
Maar gelukkig ben ik zelf thuis morgen!
hahaha echt grappig want mijn vrouw geeft er juist niks om:) haha mooi stel zijn we ook, Tweakers:)penscup62 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:56:
[...]
Leuk om te horen dat het bij jullie ook soort van 'de omgedraaide wereld' is, ik heb ook een echtgenoot die er totaal niks om geeft![]()
Maar gelukkig ben ik zelf thuis morgen!
Mijn telefoon(950xl Zwart) staat klaar om ingepakt te worden bij Belsimpel, nu nog bericht krijgen dat hij verzonden is.
Net een verzendbevestiging binnen van een zwarte 950 zonder abbo bij CoolBlue!
Morgen is hij er dus echt!
Net mijn SD kaart binnen en morgen zou mijn hoesje ook moeten arriveren, dus dat is allemaal sterk getimed.
Net mijn SD kaart binnen en morgen zou mijn hoesje ook moeten arriveren, dus dat is allemaal sterk getimed.
Hier ook verzendbevestiging ontvangenPyramiden schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:23:
Net een verzendbevestiging binnen van een zwarte 950 zonder abbo bij CoolBlue!
Levering tussen 12.00 en 14.00
[ Voor 4% gewijzigd door penscup62 op 25-11-2015 16:32 ]
Jaaa ik heb mail van MS 
Haha gefopt
Of eigenlijk:

Haha gefopt
Of eigenlijk:

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2015 16:35 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:35:
Jaaa ik heb mail van MS
Haha gefopt
Of eigenlijk:

Omdat je moet pinnen ter verificatie ivm aboShinji schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:30:
Duidelijkheid van Coolblue, je wordt alleen gebeld als je in combinatie met abonnement hebt besteld, anders wordt die sowieso vandaag verzonden, morgen afgeleverd!
Is dat niet alleen bij een nieuw abonnement?ShitHappens schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:40:
[...]
Omdat je moet pinnen ter verificatie ivm abo
Nee, ik krijg hem ook morgen ochtend en moet te verificatie ook pinnen.SomerenV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:53:
[...]
Is dat niet alleen bij een nieuw abonnement?
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Dan ben ik benieuwd hoe ik dat moet gaan doen. Ik laat 'm namelijk afleveren bij een afleverpunt (Jumbo)D0gtag schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:54:
[...]
Nee, ik krijg hem ook morgen ochtend en moet te verificatie ook pinnen.
Bij de jumbo kan je ook gewoon pinnenSomerenV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:55:
[...]
Dan ben ik benieuwd hoe ik dat moet gaan doen. Ik laat 'm namelijk afleveren bij een afleverpunt (Jumbo)Maar wel besteld bij Belsimpel en het is een verlenging.
VERDERE VERLOOP VAN UW BESTELLING
---------------------------------------------------
> Verzending pakket
Zodra het pakket door ons wordt verzonden ontvangt u een bevestiging per e-mail en SMS.
> Aansluiten contract
Tijdens verzending sluiten wij het contract aan bij Vodafone. U kunt na ontvangst van het pakket direct bellen.
> Aflevering pakket
De koerier komt op 26-11-2015 tussen 08:30 en 13:00 uur bij u aan de deur.
> Controle bescheiden
U dient de bovenstaande bescheiden aan de koerier te overhandigen. Deze zal hier foto's van maken. U pint 1 cent ter controle van uw bank-/girorekening.
> Afronden levering
U tekent het contract en ontvangt het pakket. U kunt direct bellen.
Wanneer u bij aflevering niet aanwezig bent, niet de juiste bescheiden kunt overleggen of gegevens op het contract niet juist blijken te zijn kan de koerier u het pakket niet overhandigen. Het is de koerier niet toegestaan om wijzigingen op het contract aan te brengen. Er dient dan een nieuwe afspraak voor aflevering gemaakt te worden.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:
[ Voor 63% gewijzigd door D0gtag op 25-11-2015 16:58 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
D0gtag schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:56:
[...]
Bij de jumbo kan je ook gewoon pinnen
[...]

Of anders een cent contant mee nemen heSomerenV schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:58:
[...]
Ja... hoezo heb ik daar niet aan gedacht
"komt van me rekening'
[ Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 25-11-2015 17:00 ]
In een chat met een verkoper van de Microsoft store gaf hij aan dat de Lumia 950 maandag a.s. (de release datum in Nederland) word geleverd en dat de retailers zoals Coolblue e.d. niet voor deze datum mógen leveren.
Ben dan ook benieuwd of dit word nageleefd.
Verwijderd
apart... waarom mogen ze niet leveren als ze de toestellen al hebben?!Berpie74 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:04:
In een chat met een verkoper van de Microsoft store gaf hij aan dat de Lumia 950 maandag a.s. (de release datum in Nederland) word geleverd en dat de retailers zoals Coolblue e.d. niet voor deze datum mógen leveren.
Ze mogen niet leveren voor de release datum, zo schijnt het te zijn afgesproken. Daar was die man vrij stellig in.
Verwijderd
dat gaan ze zeker doen hahahaBerpie74 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:09:
Ze mogen niet leveren voor de release datum, zo schijnt het te zijn afgesproken. Daar was die man vrij stellig in.
Ik krijg hem morgen gewoon hoorBerpie74 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:09:
Misschien was de afspraak wel zo, maar hebben ze deze week vanuit de diverse shops alsnog nieuwe afspraak kunnen maken met MS, en was die medewerker er nog niet van op de hoogte.
Ik zal nu wel op WinCentral dat de app voor het claimen van die dock bij mensen niet meer werkte, aanbieding was niet meer geldig. Komt die in NL gewoon mee, of ook via zo'n claim systeem?
Ik zal nu wel op WinCentral dat de app voor het claimen van die dock bij mensen niet meer werkte, aanbieding was niet meer geldig. Komt die in NL gewoon mee, of ook via zo'n claim systeem?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net de zwarte Lumia 950 XL bij CoolBlue besteld. Ik had nog een cadeaubon van €50, dus dat is weer mooi meegenomen 
Er staat op de site: Op voorraad. Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis.
Ik ben benieuwd
Er staat op de site: Op voorraad. Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis.
Ik ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door LCP op 25-11-2015 17:32 . Reden: typo ]
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Niks gehoord nog. Overigens hoef je bij verlenging van abonnement nooit te pinnen. Pinnen is alleen noodzakelijk ter controle van je rekening. Dat hoeft natuurlijk niet meer wanneer je al ruime tijd betaald met betreffende rekening.
Verwijderd
Dat lijkt me ook, maar toch moet ik pinnen en mijn id laten zien terwijl ik mijn abonnement ga verlengen.rda schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:39:
Niks gehoord nog. Overigens hoef je bij verlenging van abonnement nooit te pinnen. Pinnen is alleen noodzakelijk ter controle van je rekening. Dat hoeft natuurlijk niet meer wanneer je al ruime tijd betaald met betreffende rekening.
Ik ookLCP schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:30:
Net de zwarte Lumia 950 XL bij CoolBlue besteld. Ik had nog een cadeaubon van €50, dus dat is weer mooi meegenomen
Ik ben benieuwd
Eerst langs de Media Markt in Apeldoorn geweest om te kijken of ze daar toevallig binnen zijn gekomen. Maar helaas, hun krijgen de voorraad pas 2 December, aldus de verkoopster. Ik kreeg gelijk de vraag of ik niet een Samsung Galaxy S6 wou kopen
Enfin. Nu maar een zwarte 950 bij Coolblue bestelt met bezorging voor morgenochtend 8:30. Dus als CB zich netjes aan hun woord houd heb ik het toestel morgenochtend al voordat ik naar m'n werk ga

Dat is apart. Heb ik bij verlenging nog nooit gedaan. Heb je toevallig een baard?Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:45:
[...]
Dat lijkt me ook, maar toch moet ik pinnen en mijn id laten zien terwijl ik mijn abonnement ga verlengen.
Gisteraaf om 23 uur bij belsimpel 2 zwarte lumia XL's besteld )voor mij en m'n vrouw), net bericht gehad dat pakket klaar is voor verzending.
Morgen in huis, kan niet wachten.

Morgen in huis, kan niet wachten.
Verwijderd
hahaha... zou dat zijn? maar nee, ik heb geen baardrda schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:50:
[...]
Dat is apart. Heb ik bij verlenging nog nooit gedaan. Heb je toevallig een baard?
Ik heb de XL even mogen vasthouden tijdens een van de Microsoft Futureproef dagen en ik moet zeggen dat ie zeer prettig is qua grootte voor mij. Ik ben dan ook 1.96mtr en heb aardig grote handenCaayn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:46:
[...]
Ik ook(Alleen dan de zwarte 950, de XL is toch net iets te groot voor mij.)
Eerst langs de Media Markt in Apeldoorn geweest om te kijken of ze daar toevallig binnen zijn gekomen. Maar helaas, hun krijgen de voorraad pas 2 December, aldus de verkoopster. Ik kreeg gelijk de vraag of ik niet een Samsung Galaxy S6 wou kopenToen ik daarop aangaf dat ik toch echt de Lumia wou kopen kreeg ik te horen dat de S6 goedkoper was en of ik het zeker wist. Ze gaf het in ieder geval niet snel op.
Enfin. Nu maar een zwarte 950 bij Coolblue bestelt met bezorging voor morgenochtend 8:30. Dus als CB zich netjes aan hun woord houd heb ik het toestel morgenochtend al voordat ik naar m'n werk ga
Ik ben erg onder de indruk geraakt van het toestel, vandaar dat ik me ook niet kon beheersen en 'm nu maar gewoon besteld heb. Tja, in januari o.i.d. zal ie wel weer 100 euro goedkoper zijn, maar dat is nu eenmaal onvermijdelijk. Niet iets waar ik me erg druk over maak...
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Nog geen belletje gehad, hopelijk nog voor 8 oid
Anders wordt het voor mij ook vrijdag avond of zaterdag vrees ik
Anders wordt het voor mij ook vrijdag avond of zaterdag vrees ik
Vermoed dat de reguliere winkels pas vanaf 2 december zullen gaan verkopen. Een optie zou wel kunnen zijn dat je hem besteld bij coolblue of belsimpel en hem dan laat klaar leggen in de winkel.Mr. Noodle schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:38:
weet iemand of ie morgen ergens bij een winkel af te halen is in omgeving amsterdam/haarlem?
Ik zal hem vrijdag tussen 8:30 en 13:00 krijgen.
Morgen kwam niet uit, jammer genoeg. Ach, na 2 jaar kan dat dagje er nog wel bij
Morgen kwam niet uit, jammer genoeg. Ach, na 2 jaar kan dat dagje er nog wel bij
Joepie de poepie!!
Ik krijg net de verzendbevestiging binnen! Ik kan morgen tussen 9:00 en 11:00 een pakketje verwachten!

Ik krijg net de verzendbevestiging binnen! Ik kan morgen tussen 9:00 en 11:00 een pakketje verwachten!
Als je van red essential naar red gaat dan noemen ze dat ook verlengen bij cb? Anders zit ik zaterdag weer is bij de vodafone winkel met me xl
Merkwaardig,
De amerikanen krijgen juist de dual sims vanuit MS geleverd.
http://forums.windowscent...ust-got-lumia-950-xl.html
De amerikanen krijgen juist de dual sims vanuit MS geleverd.
http://forums.windowscent...ust-got-lumia-950-xl.html
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Dat zou wel vaag zijn aangezien ik 2 november besteld heb (zwarte lumia 950) en tot volgende week moet wachtenCaayn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:46:
[...]
Ik ook(Alleen dan de zwarte 950, de XL is toch net iets te groot voor mij.)
Eerst langs de Media Markt in Apeldoorn geweest om te kijken of ze daar toevallig binnen zijn gekomen. Maar helaas, hun krijgen de voorraad pas 2 December, aldus de verkoopster. Ik kreeg gelijk de vraag of ik niet een Samsung Galaxy S6 wou kopenToen ik daarop aangaf dat ik toch echt de Lumia wou kopen kreeg ik te horen dat de S6 goedkoper was en of ik het zeker wist. Ze gaf het in ieder geval niet snel op.
Vanavond om 19:05 een zwarte 950 zonder abonnement besteld bij CB, zojuist mail gekregen dat hij is ingepakt en vanavond rond 23:15 wordt verzonden
.
ik ook ...xPhantom schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:48:
Vanavond om 19:05 een zwarte 950 zonder abonnement besteld bij CB, zojuist mail gekregen dat hij is ingepakt en vanavond rond 23:15 wordt verzonden.
Als je 'm nu besteld bij CoolBlue, heb je 'm morgen in huis. Ik heb 'm eind van de middag besteld en de verzendbevestiging al binnen.Mr. Noodle schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:38:
weet iemand of ie morgen ergens bij een winkel af te halen is in omgeving amsterdam/haarlem?
Same here; de Lumia 950XL besteld. Morgen in huis. CoolBlue, top.xPhantom schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:48:
Vanavond om 19:05 een zwarte 950 zonder abonnement besteld bij CB, zojuist mail gekregen dat hij is ingepakt en vanavond rond 23:15 wordt verzonden.
Misschien even een telefoontje richting de helpdesk doen? Heb hem iets na half 6 besteld vandaag en krijg hem morgenochtend voor half 9 al binnen.Brabso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:36:
[...]
Dat zou wel vaag zijn aangezien ik 2 november besteld heb (zwarte lumia 950) en tot volgende week moet wachten
Zal ik zeker even doen dan, maar het is toch eigenlijk niet netjes als het niet vanuit CB zo gaat ...
Scratch that, zojuist verzendbevestiging + track & trace gekregen. Morgen tussen 11:00 en 15:00xPhantom schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:48:

Toch wel raar dat Coolblue al uitlevert terwijl Microsoft zelf nog niet uitlevert. Dit riekt enorm naar concurrentievervalsing waarbij Coolblue nu poogt even snel veel omzet te draaien door hun afspraken inzake "geen uitlevering voor datum x" niet na te komen.
Neen, dit bevestigd mijn ideeën over Coolblue alleen maar.....een winkel die stinkt en waar je niet wilt bestellen!
Ik wacht wel gewoon een paar dagen extra totdat Microsoft zelf levert.
Neen, dit bevestigd mijn ideeën over Coolblue alleen maar.....een winkel die stinkt en waar je niet wilt bestellen!
Ik kreeg wel net een smsje van mijn Creditcard dat microsoft er geld vanaf heeft gehaald. Het zou me niets verbazen als ze ook nog deze week gaan verzenden...
Gelijk gaan kijken op internetbankieren en je hebt helemaal gelijk ==> bij mij ook een debitering van 700euri.iAdema schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:23:
Ik kreeg wel net een smsje van mijn Creditcard dat microsoft er geld vanaf heeft gehaald. Het zou me niets verbazen als ze ook nog deze week gaan verzenden...
Zou ie dan misschien stiekem morgen al arriveren?

En Centrailpoint & Bol.com? En Belsimpel? Aces Direct? GSMWijzer?Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Toch wel raar dat Coolblue al uitlevert terwijl Microsoft zelf nog niet uitlevert. Dit riekt enorm naar concurrentievervalsing waarbij Coolblue nu poogt even snel veel omzet te draaien door hun afspraken inzake "geen uitlevering voor datum x" niet na te komen.
Ik als consument heb juist liever dat winkels leveren wanneer ze voorraad hebben dan dat ze zich krampachtig vast houden aan datums vastgesteld door de marketing afdeling.
Poeh je klinkt zuur...snap dat het wat frustrerend Is maar je opmerking mist elke basis. Als er al een partij Is die wat te verwijten valt Is het Microsoft zelf.Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Je klinkt wel heel gefrustreerd inderdaad en nu prober je je frustratie op coolblue af te schuiven omdat jij je toestel niet eerder krijgt. Moet je toch gewoon bij MS klagen.Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Ps van CB begrepen dat ik mijn toestel pas later krijg omdat ik nummerbehoud heb bij Vodafone en deze altijd wat langer duurt, ligt dus schijnbaar aan Vodafone.
Vreemd, ik heb ook nummerbehoud [wel van Youfone naar Tele2] en toch krijg ik hem dus vrijdag al binnen, en dat is omdat ik morgen niet kon.Brabso schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:43:
[...]
Je klinkt wel heel gefrustreerd inderdaad en nu prober je je frustratie op coolblue af te schuiven omdat jij je toestel niet eerder krijgt. Moet je toch gewoon bij MS klagen.
Ps van CB begrepen dat ik mijn toestel pas later krijg omdat ik nummerbehoud heb bij Vodafone en deze altijd wat langer duurt, ligt dus schijnbaar aan Vodafone.
Misschien omdat mijn nummer pas 5 december overgaat, dat Tele2 nog even de tijd heeft om de boel te regelen
Mijn toestel komt ook morgen al binnen en niet bij CoolBlue vandaan, dat Microsoft zelf pas vanaf 2 december uitlevert kan ook puur een eigen keuze zijn geweest. Microsoft is wat dat betreft zelf niet echt een retailer, er zal ze misschien meer aangelegen zijn geweest om eerst winkels op voorraad te brengen om dan pas zelf aan de slag te gaan. Net zoals dat je in dat soort gevallen ook vaak ziet dat de fabrikant zelf minder stunt met prijzen e.d. als ze zelf ook aan verkoop doen om winkels niet in de weg te zitten in vele markten.Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Zoals al genoemd, je reactie mist basis en lijkt vooral uit frustratie te zijn gezegd. Buiten dat CoolBlue helemaal geen slechte reputatie heeft wat betreft service... ze zijn niet meer zo goedkoop als een tijdje terug, maar via de werkgever bestellen we veel bij CoolBlue juist omdat we de service waarderen t.o. andere leveranciers.
Bij de Elite controller voor de XBox One was het precies andersom. Toen werd de levering via de webshops opeens met drie weken uitgesteld en kon MS zelf volop leveren.Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
U hebt gekozen voor nummerbehoud bij Vodafone. Omdat Vodafone in dit geval uw contract moet goedkeuren voordat wij uw bestelling kunnen uitleveren, geldt een andere procedure. Vul eerst het bijgevoegde contract volledig in en breng het langs bij onze winkel. Na acceptatie door Vodafone (binnen 10 werkdagen) ontvangt u direct een e-mail, en kunt u de bestelde producten afhalen. Uiteraard blijven de producten gedurende die tijd gewoon voor u gereserveerd.
Betekent dit dat ik mn toestel pas na zo'n 10 dagen kan ophalen?
Betekent dit dat ik mn toestel pas na zo'n 10 dagen kan ophalen?
Binnen 10 werkdagen is ook 1 dag.
Hoe ik het gelezen heb is dat je anders gewoon een tijdelijk nummer hebt. Dat verwacht ik zelf ook vrijdag, dat ik van Tele2 gewoon een tijdelijk nummer heb tot 5 december mijn nummer overgezet is.
Immers, de vorige keer dat ik mijn nummer veranderde, van Blyk [ja, dat bestond toen nog] naar Mobile Vikings [ook dat bestond toen nog] ging dat op die manier. Mijn oude simkaart stopte met werken, nieuwe erin en tadaa, ik was weer bereikbaar.
Hoe ik het gelezen heb is dat je anders gewoon een tijdelijk nummer hebt. Dat verwacht ik zelf ook vrijdag, dat ik van Tele2 gewoon een tijdelijk nummer heb tot 5 december mijn nummer overgezet is.
Immers, de vorige keer dat ik mijn nummer veranderde, van Blyk [ja, dat bestond toen nog] naar Mobile Vikings [ook dat bestond toen nog] ging dat op die manier. Mijn oude simkaart stopte met werken, nieuwe erin en tadaa, ik was weer bereikbaar.
Ooo dus ik kan wel gewoon mn toestel ophalen? Tof!RobinHood schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:36:
Binnen 10 werkdagen is ook 1 dag.
Dat zeg ik niet, dat moet je echt aan Vodafone zelf vragen.sem-v schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:39:
[...]
Ooo dus ik kan wel gewoon mn toestel ophalen? Tof!
Ik zeg alleen wat er [volgens mij] op de CB site staat [tijdelijk ander nummer] en mijn eigen ervaring.
Vodafone kan zo irritant zijn om het anders te doen en echt te wachten totdat je nummer vrij is, dat kan 10 dagen duren, maar bij was het in 2 dagen gebeurd toen.