Jammer, ik heb gisteren besteld bij CB met de nadrukkelijke vermelding dat morgen geleverd zou worden, maar het blijkt 'te druk' bij de abonnementenafdeling en nu lukt het morgen niet meer. Ik ben het weekend weg, dus nu wordt het maandag. Op een mensenleven is dat natuurlijk niets, maar het valt me tegen van CB dat ze zulke expliciete beloftes doen die vervolgens niet kunnen worden nagekomen!
Ik moet overigens nog 10 euro betalen bij de koerier. Kan mij niet heugen dat ik dat bij mijn bestelling ergens heb zien staan dat ik dat moest. Staat ook op de website dat je normaal maar 1 cent moet pinnen.
Meer mensen dat opgevallen? Bestelling van CB + abonnement.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die fout hadden ze eerder ook bij mij gemaakt, hadden ze er opeens rembours verzending van gemaakt, terwijl dat bij pre orders niet kan.hupske schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:05:
Ik moet overigens nog 10 euro betalen bij de koerier. Kan mij niet heugen dat ik dat bij mijn bestelling ergens heb zien staan dat ik dat moest. Staat ook op de website dat je normaal maar 1 cent moet pinnen.
Handig
1 mailtje later en het probleem was opgelost.
People as things, that’s where it starts.
Dat ga ik dan meer eens even doen. Eens kijken of hun Whatsapp dienst goed werkt. 
En antwoord: Aangezien het om een avondlevering gaat, die zijn niet gratis
Fijn, dat is mij niet verteld aan de telefoon
En antwoord: Aangezien het om een avondlevering gaat, die zijn niet gratis

[ Voor 44% gewijzigd door Hupske op 25-11-2015 23:22 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Potver, krijg net een mailtje van CB dat mijn contract nog niet is goed gekeurd.
Bel dan niet voor een aflever afspraak!!

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Zelfde hier. vanochtend een afspraak gemaakt. Maar om 23:10 een mail dat het contract niet is goedgekeurd. Toevallig ook bij Ben?Sunny schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:27:
Potver, krijg net een mailtje van CB dat mijn contract nog niet is goed gekeurd.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Twardt op 25-11-2015 23:33 ]
Nee, ik heb T-Mobile Zakelijk. Ze zeiden tegen mij omdat het een zakelijk abo was, dat het door een andere afdeling goedgekeurd moest worden. Daar klopt dus geen hout van.Twardt schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:32:
[...]
Zelfde hier. vanochtend een afspraak gemaakt. Maar om 23:10 een mail dat het contract niet is goedgekeurd. Toevallig ook bij Ben?
Vind het wel apart, dat zo'n groot bedrijf toch zo'n fail kan maken. Dit is namelijk de 2de order achter elkaar waar wat mee is

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Verwijderd
CoolBlue is niet de enige die deze week nog uitlevert, GSMwijzer en volgens mij Belsimpel ook.Panzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Toch wel raar dat Coolblue al uitlevert terwijl Microsoft zelf nog niet uitlevert. Dit riekt enorm naar concurrentievervalsing waarbij Coolblue nu poogt even snel veel omzet te draaien door hun afspraken inzake "geen uitlevering voor datum x" niet na te komen.
Neen, dit bevestigd mijn ideeën over Coolblue alleen maar.....een winkel die stinkt en waar je niet wilt bestellen!
Ik wacht wel gewoon een paar dagen extra totdat Microsoft zelf levert.
betaal hem liever contant, rembours doen de meeste helaas niet meer aanLCP schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:07:
[...]
Als je 'm nu besteld bij CoolBlue, heb je 'm morgen in huis. Ik heb 'm eind van de middag besteld en de verzendbevestiging al binnen.
Dan wacht je toch lekker, tegen de tijd dat jij hem hebt zijn wij al ervaren gebruikersPanzer_V schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Toch wel raar dat Coolblue al uitlevert terwijl Microsoft zelf nog niet uitlevert. Dit riekt enorm naar concurrentievervalsing waarbij Coolblue nu poogt even snel veel omzet te draaien door hun afspraken inzake "geen uitlevering voor datum x" niet na te komen.
Neen, dit bevestigd mijn ideeën over Coolblue alleen maar.....een winkel die stinkt en waar je niet wilt bestellen!
Ik wacht wel gewoon een paar dagen extra totdat Microsoft zelf levert.
Maar ga hier niet een winkel mee afkraken met jouw idieeën die kant nog wal raken.
Wie zegt dat wanneer MS de uitlevering begint het ook daadwerkelijk de uitleverings datum is, als er geen afspraken zijn gemaakt mag een winkel dit zelf weten.
En denk je werkelijk dat MS moeilijk gaat doen als er nu al de 950 en de XL's de deur uit vliegen voordat er veel reviews en dergelijken gaan komen ?
Inderdaad, netjes op tijd. En dat terwijl ik gisteravond na half zes pas besteld heb 
Vaarwel productiviteit vandaag.
[ Voor 19% gewijzigd door Caayn op 26-11-2015 07:54 ]
NiceCaayn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:35:
Whooo Coolblue heeft hem zojuist afgeleverd![]()
[afbeelding]
Ja, hier pas bezorgd tussen 15:30 en 21:00, echter ben ik dan vermoedelijk niet meer thuis ivm sterfgeval. Dus zal morgen misschien ophalen zijn.
Maar die heeft in de foute draad gereageerd over de levertijd, dus dat is een ongeldige meldingCaayn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:23:
[...]
Geenstijl is volgens mij de allereerste.
gathering.tweakers.net/forum/view_message/45328553
De status van mij is dat hij nog op het depot in Tynaarlo ligt... Helaas wordt hij bezorgd met DPD, daar had ik de vorige keer niet zo hele goede ervaringen mee... (mijn pakketje heeft toen een paar dagen op het depot van Tynaarlo gelegen...)
Edit:
En ik refresh heus niet elke 5 minuten!
Edit:
[ Voor 9% gewijzigd door Wailing_Banshee op 26-11-2015 08:36 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
DPD is inderdaad niet zo'n geweldige koeriersdienst: mijn dochter kreeg haar pakketje van Belsimpel pas na dik n week nadat het via Brussel(!) en diverse andere Belgische depots eindelijk gisteren werd afgeleverdWailing_Banshee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:35:
De status van mij is dat hij nog op het depot in Tynaarlo ligt... Helaas wordt hij bezorgd met DPD, daar had ik de vorige keer niet zo hele goede ervaringen mee... (mijn pakketje heeft toen een paar dagen op het depot van Tynaarlo gelegen...)
Edit:

Ik wacht nog altijd op een belletje. Geen ramp als hij pas later komt, maar zou natuurlijk wel leuk zijn Wanneer ik hem vandaag toch nog krijg. Als mensen die hem gisteren hebben besteld vandaag al een levering hebben, verwacht ik dat en pre order ook geleverd kan worden.
Gratz! Toch enigszins frustrerend als ik hem al weken eerder heb besteld en niet eens mijn telefoontje voor een afspraak heb gehad.Caayn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:51:
Inderdaad, netjes op tijd. En dat terwijl ik gisteravond na half zes pas besteld heb
Mn oortjes, met mic, vergeten mee te nemen op weg naar project... Microfoon is kapot dus zodra de telefoon gaat pak ik iemand zn headset haha
Heel erg benieuwd naar de eerste ervaringen hier. Hopelijk kan iemand ons vlot van een review zien. Met name continuum, iris scanner en foto's snelheid ben ik echt benieuwd naar
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Dual Sim zoals in de US of Single Sim?Caayn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:35:
Whooo Coolblue heeft hem zojuist afgeleverd![]()
[afbeelding]
En hij is binnen!
Nu even aan de lader en dan spelen maar!
Nu even aan de lader en dan spelen maar!
De irisscanner is een leuke gimmick maar is het nog net niet helemaal. Het is niet altijd even consistent, zelfs in de zelfde omgeving, omgevingslicht en afstand, en de afstand waarop het toestel gehouden moeten worden om het te laten werken is nog best dicht bij. Als je op een stoel achter een tafel zit zal de afstand geen probleem zijn, echter als je loopt en hem wilt unlocken is de afstand vaak toch wat groter en dan is het net iets te veel voor Windows Hello om te werken.
Leuke feature maar nog wel duidelijk Beta, zoals de disclaimer ook al vermeld bij het activeren.
(Heb meerdere keren mijn iris laten scannen zodat de telefoon een goed profiel kon bouwen van mijn iris. Nog niet getest hoeveel impact dit daadwerkelijk heeft.)
Build: 1511
Build-date: 4 November 2015
Leuke feature maar nog wel duidelijk Beta, zoals de disclaimer ook al vermeld bij het activeren.
(Heb meerdere keren mijn iris laten scannen zodat de telefoon een goed profiel kon bouwen van mijn iris. Nog niet getest hoeveel impact dit daadwerkelijk heeft.)
Build: 1511
Build-date: 4 November 2015
Single sim.
ook ik ben net gebeld voor een aflever afspraak morgen
dit gaat een lange dag worden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Nog altijd geen verandering van mijn orderstatus bij MS

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Behalve dat het geld afgeschreven is.oisyn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:41:
Nog altijd geen verandering van mijn orderstatus bij MS
Idd....zit hier ook te wachten op bericht van MS dat ie is overgedragen aan UPS. Voor zover ik weet leveren die niet op zaterdag...dus als het vandaag niet overgedragen wordt komt de UPS meneer pas op maandag. Gelukkig kan ik thuiswerken wanneer ik wil....maar het zou wel zuur zijn als ik een goede halve week langer moet wachten dan via resellers...
En dat voor een pre-order van 28 oktober...
En dat voor een pre-order van 28 oktober...
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Hij is binnen! Eerste indrukken zijn goed, verder nog niets mee gedaan omdat ik mijn oude toestel ivm bereikbaarheid nog even niet kan uitschakelen... ligt nu aan de lader.
Zojuist toch maar met Microsoft gebeld. Ik kon het niet laten. Wat ik van hun begreep is de verwachting dat de toestellen, besteld via MS, a.s. maandag afgeleverd worden (dus verzenden op vrijdag, UPS levert niet op zaterdag).
Dat alle resellers nu al uitleveren schijnt niet conform afspraak te zijn. En ja...als deze resellers zich dan niet aan hun woord houden in dit geval, wie zegt dat zei zich dan wel aan hun woord houden als je als klant issues met ze hebt (bijv. garantie).
Kortom...ik ben blij via MS besteld te hebben maar baal wel flink dat de resellers zulke contractbrekers zijn!
Dat alle resellers nu al uitleveren schijnt niet conform afspraak te zijn. En ja...als deze resellers zich dan niet aan hun woord houden in dit geval, wie zegt dat zei zich dan wel aan hun woord houden als je als klant issues met ze hebt (bijv. garantie).
Kortom...ik ben blij via MS besteld te hebben maar baal wel flink dat de resellers zulke contractbrekers zijn!
Tjah, helaas is MS niet in een positie om harde maatregelen te treffen tegen deze retailers. CB, Belsimpel e.d. zijn niet de kleinste en leveren over het algemeen prima service. MS is afhankelijk van hen en niet andersom, zo is het nu eenmaal.Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:15:
Zojuist toch maar met Microsoft gebeld. Ik kon het niet laten. Wat ik van hun begreep is de verwachting dat de toestellen, besteld via MS, a.s. maandag afgeleverd worden (dus verzenden op vrijdag, UPS levert niet op zaterdag).
MS moet gewoon naar het eigen distributieproces kijken en intern zaken beter regelen (zowel communicatie als distributie). Of lever niet een week voor release uit, of zorg dat je dan zelf ook alles op tijd verzend.
Ik neem aan dat onze toestellen gewoon al minimaal een dag in Eindhoven staan en dat de eerste levering naar zowel CB, Belsimpel en MS zelf is gegaan.
Ik baal er ook van, omdat je speciaal bij MS bestelt om er vroeg bij te zien. Ik geef de andere retailers groot gelijk en dit zegt niets over hun garantie regeling, dat zullen ze ook netjes afhandelen. Overigens kun je (indien NL toestel) ook rechtstreeks naar MS in gevallen van garantie en hoef je niet eens eerst naar de winkel.
Word een lang weekend zo

Dat is natuurlijk een bullshitstatement. Het ene is gericht naar een bedrijf toe waartoe ze verder niets wettelijk verplicht zijn. De ander is naar de consument toe waartoe ze dat wel zijn. Dat leveranciers boos worden boeit ze niet zoveel. Dat klanten boos worden wel, want dat gaan ze voelen.Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:15:
En ja...als deze resellers zich dan niet aan hun woord houden in dit geval, wie zegt dat zei zich dan wel aan hun woord houden als je als klant issues met ze hebt (bijv. garantie).
Het lijkt er overigens op dat CB genoeg voorraad heeft. Kan mijn order bij MS ook gewoon cancelen, dan heb ik de telefoon morgen in huis.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2015 11:27 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat is nog maar de vraag. Als die resellers een wettelijk contract hebben ondertekend om niet te leveren voor datum X, dan is er wel degelijk sprake van wettelijk verzuim..oisyn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:24:
[...]
Dat is natuurlijk een bullshitstatement. Het ene is gericht naar een bedrijf toe waartoe ze verder niets wettelijk verplicht zijn. De ander is naar de consument toe waartoe ze dat wel zijn. Dat leveranciers boos worden boeit ze niet zoveel. Dat klanten boos worden wel, want dat gaan ze voelen.
Dit zou nog wel eens een leuk staartje richting die resellers kunnen krijgen.
Leuk dat je dat denkt wegens je haat jegens de stores die hun telefoon eerder leveren dan jij 'm kan krijgen, maar we weten allebei dat dit tot compleet niets leidt.
Het heeft hier niks te maken met eventueel aanwezige haat of niet (waar haal je die vandaan? Is echt niet aanwezig hoor
). Het gaat er mijns inziens om dat men A zegt en B doet. En A zeggen en B doen raakt mijns inziens de essentie van vertrouwen.
Enfin, geen zin om hier flamebait van te maken
. Laten we het hier bij houden en gewoon vrolijk verder wachten
Enfin, geen zin om hier flamebait van te maken
Nee hoor, MS zal niets doen. Is al blij dat de retailers goede aantallen bestellen en verkopen.Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:28:
[...]
Dat is nog maar de vraag. Als die resellers een wettelijk contract hebben ondertekend om niet te leveren voor datum X, dan is er wel degelijk sprake van wettelijk verzuim.
Dit zou nog wel eens een leuk staartje richting die resellers kunnen krijgen.
Werk zelf ook in de retail, zo werkt het gewoon.
Bij een partij als Apple is het anders.
The wait is long
Het is dat ik een leuke deal met ze heb, anders had ik 'm al geannuleerd.
[ Voor 8% gewijzigd door KeanoNL op 26-11-2015 11:34 ]
Ik heb zelf eigenlijk het idee dat het MS depot in Eindhoven de toestellen op hetzelfde moment geleverd heeft gekregen als de retailers. DIe retailers hebben het shipment-proces echter iets beter onder controle, waardoor die binnengekomen toestellen vrijwel direct doorgestuurd worden en dus een dag later bij de klant liggen. MS moet nog wat doosjes in het juiste rek zetten, de shipment regelen die dan op vrijdag wordt opgehaald en ook nog bij een bedrijf dat niet in het weekend levert en dus zijn ze zo een paar dagen verder.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Omdat dit niet de eerste keer is dat je uithaalt naar die webshops en er allemaal consequenties bij verzint. Dat klinkt heel erg als het voor jezelf goedpraten dat je de juiste keuze hebt gemaakt door bij MS te bestellenPanzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:32:
Het heeft hier niks te maken met eventueel aanwezige haat of niet (waar haal je die vandaan? Is echt niet aanwezig hoor).
Nog meer mensen die ernaar neigen om hun order bij MS te cancelen?
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2015 11:37 ]
Ja, ik maar ik had een deal met 20 euro korting én gratis draadloze lader (alhoewel nog steeds niemand weet of gewoon iedereen die krijgt of niet). Dat is het enige waardoor ik twijfel!.oisyn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:36:
[...]
Omdat dit niet de eerste keer is dat je uithaalt naar die webshops en er allemaal consequenties bij verzint. Dat klinkt heel erg als het voor jezelf goedpraten dat je de juiste keuze hebt gemaakt door bij MS te bestellen, maar goed, ik ben geen psycholoog
.
Nog meer mensen die ernaar neigen om hun order bij MS te cancelen?
Heeft iemand trouwens al in de Lumia Offers app gekeken? Ik heb vernomen dat ook wij in NL de draadloos lader kunnen aanschaffen......?
[ Voor 9% gewijzigd door KeanoNL op 26-11-2015 11:50 ]
Die heb ik iig niet gekregen... maar daar gaan we nog wel achteraanKeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:37:
[...]
Ja, ik maar ik had een deal met 20 euro korting én gratis draadloze lader (alhoewel nog steeds niemand weet of gewoon iedereen die krijgt of niet). Dat is het enige waardoor ik twijfel!
Ojee, dalijk gaat iedereen klagenMicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:53:
[...]
Die heb ik iig niet gekregen... maar daar gaan we nog wel achteraan
Bij een 950XL krijg je wel extra's en volgens mij bij andere komende toestellen ook... waarom dan niet bij een 950?
En wie niet waagt die niet wint... een nee heb je en een ja kan je krijgen
Continuum dock zou leuk zijn, of misschien voor een zacht prijsje... maar een draadloze lader zou ik ook zeker op prijs stellen!
Ik heb de XL en ik heb die deal ook niet.
Volgens mij leverde MS in de US ook later dan de resellers... Daar vond iedereen dat gewoon zover ik links en rechts op fora en WC heb gelezen..Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:15:
Je moet het gewoon proberen via de chat!MicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:59:
[...]
Bij een 950XL krijg je wel extra's en volgens mij bij andere komende toestellen ook... waarom dan niet bij een 950?
En wie niet waagt die niet wint... een nee heb je en een ja kan je krijgen
Continuum dock zou leuk zijn, of misschien voor een zacht prijsje... maar een draadloze lader zou ik ook zeker op prijs stellen!
Ik had vorige week nog een bewaard chat transcript waar een medewerker 2x bevestigde dat ook de NL 950XL de gratis DT904 (naast de dock) zou krijgen. Dat bleek dus achteraf niet helemaal te kloppen en toen ik hierover klaagde (mijn irritatie was vooral de onduidelijke communicatie en iedere medewerker die wat anders zegt) boden ze mij 20 euro korting ter compensatie. Toen ik de volgende dag gebeld werd om de bestelling te plaatsen bleek dan toch weer de gratis DT904 er ook bij te zitten (via de app), bij een NL model! De medewerkster was wel zo coulant om het aanbod van de 20 euro korting ook nog te handhaven. Dus al met al heb ik een leuke deal.
Irritatie is alleen de interne gang van zaken bij MS, qua communicatie en distributie. Zo zonde.
Maar ik laat mijn bestelling gewoon bij ze staan.
Is er al iemand de telefoon tegengekomen in de winkel? Ik wil hem het liefst in de winkel bekijken voordat ik hem echt aanschaf.
Binnen!! En dat in mijn vakantie. Ik ben de komende paar uur lekker aan het spelen! (of opladen wss ;-()
Als het goed is zijn er bij Media Markt Cruquius een handjevol toestellen binnen gekomen gister! Geen idee of dat bij je in de buurt isMineMine schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:31:
Is er al iemand de telefoon tegengekomen in de winkel? Ik wil hem het liefst in de winkel bekijken voordat ik hem echt aanschaf.
Omgeving Breda
Gelukkig hier ook nog koopavond.
nah sorry, dat is te ver, anders had je wel ff mogen komen kijken
Unboxing wel ff op 5 december op pakjesavond he, dat was de afspraakGame_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:30:
Unboxing komt nu op YT
Jij bent een mooie!! goed onthouden! Nee, toen we zagen dat hij vandaag al kwam was het 5 december ook direct van tafelBrabso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:46:
[...]
Unboxing wel ff op 5 december op pakjesavond he, dat was de afspraak
Haha, daar gaat je traditie.Game_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:48:
[...]
Jij bent een mooie!! goed onthouden! Nee, toen we zagen dat hij vandaag al kwam was het 5 december ook direct van tafel
Ach vraag je een mooie draadloze lader met micro sd kaartje van 200gb op 5 december
Ik heb mijn bestelling (icm abbo) op 28-10 gedaan bij Coolblue. Net maar even geinformeerd, aangezien ik nog niet gebeld was.
Blijkt dat de zwarte versie "nog" niet op voorraad is. Terwijl ik op verschillende plekken toch echt lees dat mensen de zwarte versie al binnen hebben.
Ach ja, dan maar even wachten
Blijkt dat de zwarte versie "nog" niet op voorraad is. Terwijl ik op verschillende plekken toch echt lees dat mensen de zwarte versie al binnen hebben.
-
Heb je de 950 of 950xl besteld en was dit samen met nummerbehoud en bij welke provider indien dat zo is ?powerplay schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:50:
Ik heb mijn bestelling (icm abbo) op 28-10 gedaan bij Coolblue. Net maar even geinformeerd, aangezien ik nog niet gebeld was.
950, met nummerbehoud met Vodafone RED abboBrabso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:50:
[...]
Heb je de 950 of 950xl besteld en was dit samen met nummerbehoud en bij welke provider indien dat zo is ?
-
Ik heb ook al contact opgenomen met CB en heb dus ook vodafone red abbo (2-11 besteld) het schijnt aan nummerbehoud aanvraag van Vodafone te liggenpowerplay schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:51:
[...]
950, met nummerbehoud met Vodafone RED abbo
Weet niet waar het nu aan ligt, maar we moeten in ieder geval wachtenBrabso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:56:
[...]
Ik heb ook al contact opgenomen met CB en heb dus ook vodafone red abbo (2-11 besteld) het schijnt aan nummerbehoud aanvraag van Vodafone te liggen
-
Zelf XL bij CB met Vodafone abbo nummerbehoud besteld op 3-11. CB heeft tegen mij gezegd dat ik uiterlijk vanmiddag gebeld wordt.powerplay schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]
Weet niet waar het nu aan ligt, maar we moeten in ieder geval wachten
Precies, nu wachten we gebroederlijk samenpowerplay schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:58:
[...]
Weet niet waar het nu aan ligt, maar we moeten in ieder geval wachten
950XL staat meteen op 1 en de 950 op 3 in de top 10 smartphones bij CB. Nu weet ik niet hoe ze dit berekenen, maar is wel gaaf 
http://www.pdashop.nl/category/6747/top-10-smartphones.html
http://www.pdashop.nl/category/6747/top-10-smartphones.html
[ Voor 6% gewijzigd door RickKoets op 26-11-2015 13:02 ]
Ik zit nog steeds te wachten.... Mijn pakketje is nog steeds onderweg.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Wachtverzachter, snelle filmpjes geschoten op weg naar CB voor een screenprotector:
Ziet er voor mij prima uit, niets mis mee wat mij betreft.GroeneThee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:09:
Wachtverzachter, snelle filmpjes geschoten op weg naar CB voor een screenprotector:
[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ziet er prima uit, niet in het water laten vallen heGroeneThee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:09:
[video]
Net Coolblue maar eens gebeld aangezien ze hem vandaag tussen 10:13 en 12:13 uur zouden bezorgen.
Blijkt dat ze zijn vergeten om mijn verlengingscontract mee te sturen aan de koerier en dat de afspraak daarom is geannuleerd. Erg fijn dat ik hier achter moet komen door er zelf achteraan te bellen
Nu een nieuwe afspraak gemaakt voor morgenochtend, aangezien eerder niet mogelijk was. Zucht....
Blijkt dat ze zijn vergeten om mijn verlengingscontract mee te sturen aan de koerier en dat de afspraak daarom is geannuleerd. Erg fijn dat ik hier achter moet komen door er zelf achteraan te bellen
Nu een nieuwe afspraak gemaakt voor morgenochtend, aangezien eerder niet mogelijk was. Zucht....
Wachtverzachter!?!?! Je bedoelt het wachten nog langer maken!GroeneThee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:09:
[video]
(kan helaas geen youtube bekijken hier)
[ Voor 6% gewijzigd door Wailing_Banshee op 26-11-2015 13:26 ]
alleen nog een zware xl en witte 950 bij de mediamarkt qruciusJurbatov schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:34:
[...]
Als het goed is zijn er bij Media Markt Cruquius een handjevol toestellen binnen gekomen gister! Geen idee of dat bij je in de buurt is
Zojuist een mailtje van MS ontvangen! De telefoon is onderweg 
Nu hopen dat ie morgen nog komt
Nu hopen dat ie morgen nog komt

[ Voor 23% gewijzigd door Panzer_V op 26-11-2015 13:30 ]
Utrecht!GroeneThee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:09:
[video]
Ik wacht even tot de MS chat weer beschikbaar is, en dan ga ik mijn order cancellen en bij CB bestellen. Moet morgenochtend toch mijn dochter wegbrengen naar mijn schoonmoeder in Lunetten, dan kan ik ook wel even langs de CB rijden
check even of die nog wel beschikbaar is dan.oisyn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:41:
[...]
Utrecht!
Ik wacht even tot de MS chat weer beschikbaar is, en dan ga ik mijn order cancellen en bij CB bestellen. Moet morgenochtend toch mijn dochter wegbrengen naar mijn schoonmoeder in Lunetten, dan kan ik ook wel even langs de CB rijden
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Allang gedaan natuurlijk
. Ze lijken nog voldoende voorraad te hebben. Morgen vanaf 9:30 ophalen in Utrecht.
gsmweb.nl heeft 'm trouwens voor €649
https://www.gsmweb.nl/ind...e&utm_campaign=lostoestel
gsmweb.nl heeft 'm trouwens voor €649

https://www.gsmweb.nl/ind...e&utm_campaign=lostoestel
[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2015 13:52 ]
Ook hier 2 stuks zwarte 950 XL binnen!! Beiden vlak na elkaar zojuist geleverd: 1x via CB (9-11 besteld) en 1x via Wehkamp (19-10 besteld)
Mijn Lumia 950, besteld bij MS Store BE, is vertrokken
Niet bijbetaald voor priority shipping, ik begin er spijt van te krijgen
Ok, net even 4 mensen gebeld waarbij ik hen met klem heb gevraagd hoe de gesprekskwaliteit is.... Klink luid en duidelijk! geen echo, niet zacht gewoon helder. Voor de volledigheid, even gevraagd naar providers: 1 ziggo, 2 vodafone, 1 KPN
Nice, van MS NL en had je zwart of wit?Dihe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:40:
Ook een mail van Microsoft gekregen waarin staat dat mijn 950 XL verzonden is
Krijg net mail van CoolBlue:
U hebt onlangs de Microsoft Lumia 950 XL bij ons gekocht.
Bij deze smartphone krijgt u via Microsoft een gratis Display Dock, te bestellen via de voorgeïnstalleerde app op uw toestel.
Helaas hebben wij vernomen dat op een aantal toestellen de app niet geïnstalleerd staat. Uiteraard erg vervelend. Dat vinden wij ook.
Staat de app nog niet op uw toestel?
Microsoft probeert de app binnen 24 uur alsnog te installeren. Mocht u nog vragen hebben hierover, neem dan contact op met Microsoft via telefoonnummer 020 50 01 500.
Wij willen u dan ook, mede namens Microsoft, onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Bij deze smartphone krijgt u via Microsoft een gratis Display Dock, te bestellen via de voorgeïnstalleerde app op uw toestel.
Helaas hebben wij vernomen dat op een aantal toestellen de app niet geïnstalleerd staat. Uiteraard erg vervelend. Dat vinden wij ook.
Microsoft probeert de app binnen 24 uur alsnog te installeren. Mocht u nog vragen hebben hierover, neem dan contact op met Microsoft via telefoonnummer 020 50 01 500.
Wij willen u dan ook, mede namens Microsoft, onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Wilde net een screenshot plaatsenShinji schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:17:
Krijg net mail van CoolBlue:
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Lekker dan, kreeg van de week nog een bevestiging dat hij er ECHT bij zou zitten hoor

Agjah, interne communicatie loopt zoals we merken bij vrijwel niet een bedrijf vlekkeloos
Dat hij er niet direct bij zou zitten was al langer bekend. Stond overal aangegeven dat het via een app ging en dat het best wel eens paar weken kan duren voordat iedereen het dock geleverd heeft gekregen.
Daar ging ik in eerste instantie ook van uit ja. Toen de dame van CB mij echter verzekerde dat hij ECHT meegeleverd wordt en niet na besteld hoeft te worden, kwam er nog een sprankeltje hoop.Shinji schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:21:
Dat hij er niet direct bij zou zitten was al langer bekend. Stond overal aangegeven dat het via een app ging en dat het best wel eens paar weken kan duren voordat iedereen het dock geleverd heeft gekregen.
Hopelijk schiet het op, want voor werk is het ideaal (Office en browsen voornamelijk nodig)
Weet er iemand of Coolblue België ook al begonnen is met leveren van de lumia 950XL? Op de website staat er nog steeds dat het een pre-order is en dat het geleverd gaat worden op release-dag...
Hier nog een mooie aanbieding met abonnement:
https://shop.t-mobile.nl/...-XL-zwart/mmil9XLazw.html
950XL met Dock
onbeperkt bellen + 120 min eu
3GB data
37,50 p/m
https://shop.t-mobile.nl/...-XL-zwart/mmil9XLazw.html
950XL met Dock
onbeperkt bellen + 120 min eu
3GB data
37,50 p/m
Ook hier zojuist mijn zwarte 950 ontvangen van CoolBlue
Telefoon op kantoor op niet storen en ff spelen met het toestel
Hier ook, MS NL. Toch maar niet annuleren danPseud0n schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:58:
Mijn Lumia 950, besteld bij MS Store BE, is vertrokkenNiet bijbetaald voor priority shipping, ik begin er spijt van te krijgen
Wat een mazzel, hier nog niks! Hadden jullie de zwarte of witte bij MS?
Ik ben voor de zwarte gegaan (met lichte spijt eigenlijk, wanneer ik foto's van de witte zag in reviewsKeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:01:
Ik had m'n order trouwens gisteren nog geannuleerd, omdat ik nog een waardebon had liggen die ik was vergeten gebruiken. Ben zeer blij dat dat geen negatieve gevolgen heeft gehad op de verzenddatum
DPD slak is nog steeds onderweg... Volgens mij kan hij ons huis gewoon niet vinden (als ze met de smoes komen dat er niemand thuis was, weet ik niet of ik voor mijn acties kan instaan...)
Is het niet zo dat zodra ze bij het depot vertrekken hij "onderweg" is, en dus dan gewoon nog zijn hele route aflegt? Volgens mij is het niet zo dat als er staat onderweg dat dat dan specifiek naar jou huis is.
Zwarte 950XL.KeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:01:
Overigens is ie nog niet vertrokken, ik heb een confirmation gehad van mijn bestelling en een tracking code voor UPS. Bij UPS staat hij als "aangemeld", dus hij is nog niet verstuurd.
Hij komt zo te zien uit Venray, niet uit Eindhoven
.edit: inmiddels een delivery estimate ontvangen: morgen aan het eind van de dag. Maar dan is niemand thuis
.edit2: ah kan natuurlijk ook verwijzen naar een UPS pickup point. Staat ook een benzinestation bij in de buurt die tot 9:00 's avonds en op zaterdag open is
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2015 15:22 ]
Had net nog contact met CB waarom ik mijn toestel nog niet heb.
Ze zijn vergeten mijn contract alvast naar Vodafone te sturen zodat de aanvraag langer duurt, die lag daar dus gewoon een paar weken voor niks te verstoffen.
Heb nota bene 2 keer gebeld of al mijn gegevens goed aangekomen waren ....
Voor het ongemak € 10,- kortingsbon, wel een goed gebaar maar het blijft een beetje een blunder qua communicatie.
Ze zijn vergeten mijn contract alvast naar Vodafone te sturen zodat de aanvraag langer duurt, die lag daar dus gewoon een paar weken voor niks te verstoffen.
Heb nota bene 2 keer gebeld of al mijn gegevens goed aangekomen waren ....
Voor het ongemak € 10,- kortingsbon, wel een goed gebaar maar het blijft een beetje een blunder qua communicatie.
Dat klopt. En dat vind ik ook het meest vervelende van DPD. Hij is om 8:00 uit het depot vertrokken. Dus hij wordt waarschijnlijk tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Denk je dat hij 's middags komt, komt hij natuurlijk 's morgens (en vice versa). Want een indicatie geven ze niet.Shinji schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:09:
Is het niet zo dat zodra ze bij het depot vertrekken hij "onderweg" is, en dus dan gewoon nog zijn hele route aflegt? Volgens mij is het niet zo dat als er staat onderweg dat dat dan specifiek naar jou huis is.