• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:24:
[...]

Dat klopt. En dat vind ik ook het meest vervelende van DPD. Hij is om 8:00 uit het depot vertrokken. Dus hij wordt waarschijnlijk tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Denk je dat hij 's middags komt, komt hij natuurlijk 's morgens (en vice versa). Want een indicatie geven ze niet.
Ik had pas geleden van UPS doorgekregen dat een pakket eind van de middag zou komen. Die stonden toen al om 13.15 op de stoep bij mij. Was toevallig 's middags vrij waardoor ik net thuis was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Lekker Ventje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:32:
[...]

Ik had pas geleden van UPS doorgekregen dat een pakket eind van de middag zou komen. Die stonden toen al om 13.15 op de stoep bij mij. Was toevallig 's middags vrij waardoor ik net thuis was.
Die van UPS de laatste keer heb ik achteruit laten rijden :p Hij was net weer weg gereden bij mij vandaan, toen ik eraan kwam.

Ik wil het liefst PostNL, als die bezorgen op een dag dat ik niet thuis ben, kan ik het heel makkelijk de volgende dag bij onze buurtsuperrrrr ophalen omdat daar een postagentschap is.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Lekker Ventje
Wailing_Banshee schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:36:
[...]

Die van UPS de laatste keer heb ik achteruit laten rijden :p Hij was net weer weg gereden bij mij vandaan, toen ik eraan kwam.

Ik wil het liefst PostNL, als die bezorgen op een dag dat ik niet thuis ben, kan ik het heel makkelijk de volgende dag bij onze buurtsuperrrrr ophalen omdat daar een postagentschap is.
PostNL is volgens mij ook de meest nauwkeurige wat bezorgtijden betreft. Ik krijg vrijwel altijd een tijdraam van 2 uur wanneer ze kunnen komen en tot nu toe is dat altijd gelukt. Jammer dat je bij bestellen niet kunt kiezen wie aflevert.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Hier is het tijdvak redelijk ruim (15:30 - 21:00) echter weet ik dat postNL hier eigenlijk altijd rond 19:00 is.

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Gisteren de Lumia 950XL zwart besteld bij CoolBlue, vanochtend al geleverd :)
En blij als een kind dat ik ben. Meteen maar even een review geschreven

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Als ik Tele2, en CB, mag geloven krijg ik morgen mijn toestel, zou morgen ook mijn abbo ingaan, maar wordt mijn nummer pas 28 december over gezet.

Handig, vooral omdat mijn abbo bij Youfone 5 december al afloopt, kan ik dus 3 weken rondlopen met een tijdelijk nummer :/

Hopelijk is het een foutje op de site van Tele2, de vorige keer dat ik mijn nummer ging overzetten was dat immers behoorlijk direct geregeld.

People as things, that’s where it starts.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

.oisyn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:36:
[...]
Nog meer mensen die ernaar neigen om hun order bij MS te cancelen?
Nee, of iemand moet mij aan kunnen geven dat de dual sim variant ergens anders nu te krijgen is in NL?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Shinji
  • Nu online
En hij is binnen! :D

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Net een mail van UPS ontvangen ==> Morgen einde van de dag komt de telefoon oOo *O*

Lang leve HNW, dus ik kan gewoon van voor de deurbel gaan werken d:)b

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• KeanoNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 11:35
Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:33:
Net een mail van UPS ontvangen ==> Morgen einde van de dag komt de telefoon oOo *O*

Lang leve HNW, dus ik kan gewoon van voor de deurbel gaan werken d:)b
Mazzelaar ;)
Ik heb helaas nog niets, dus zal denk ik pas maandag worden. Prutsers bij MS 8)7

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:28

SomerenV

It's something!

Net gebeld met Belsimpel. Omdat ik voor Tele2 gekozen heb moet het toestel daar vandaan komen, en daar zitten ze nog op te wachten. De verwachting is dat het vandaag nog binnenkomt en verstuurd gaat worden. Maar dan wel slecht dat ze op de website hebben staan dat wanneer je voor 23:30 bestelt (ook in combinatie met Tele2) dat je de Lumia 950 XL morgen in huis hebt. Dat weten ze momenteel namelijk nog niet.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Panzer_V
  • Nu online
KeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:35:
[...]

Mazzelaar ;)
Ik heb helaas nog niets, dus zal denk ik pas maandag worden. Prutsers bij MS 8)7
Wanneer heb je bij MS besteld? Het zou mij niet verbazen als ze daar volgens het first-in-first-out principe de orders klaarmaken voor verzending.

Bekijk het positief ==> de dag is nog niet om ;)

• KeanoNL
Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:41:
[...]

Wanneer heb je bij MS besteld? Het zou mij niet verbazen als ze daar volgens het first-in-first-out principe de orders klaarmaken voor verzending.

Bekijk het positief ==> de dag is nog niet om ;)
Je klinkt opeens veel relaxter dan vanmorgen 8)

• Dihe
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
KeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:15:
[...]

Nice, van MS NL en had je zwart of wit?
Zwarte Lumia 950 XL van Microsoft NL ja

UPS tracking geeft aan morgen aan het einde van de dag in huis :)

• Djiny
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 15:43
wimvanp1 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:32:
Weet er iemand of Coolblue België ook al begonnen is met leveren van de lumia 950XL? Op de website staat er nog steeds dat het een pre-order is en dat het geleverd gaat worden op release-dag...
Heb hem deze morgen vroeg (8:05) nog "gepreordered". Had het niet verwacht maar kreeg om 15:56 melding dat mijn order ingepakt en verzonden is. Wordt een fijn weekend 8)

Ondertussen zie ik wel dat voorraad op "Tijdelijk uitverkocht" staat.

• KeanoNL
Ah mijne is inmiddels ook aangemeld bij UPS, nu hopen dat ze hem vanavond nog meenemen en niet pas morgen :)

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Hoppa:
Google translate van Microsoft France email

Hallo ****,

Wij danken u voor uw bestelling van 14 november 2015 van Microsoft. Of de volgende producten werden verscheept. Als u betaald met een creditcard, zal deze laatste nu in rekening gebracht.

We hebben deze volgorde verzonden via uw favoriete luchtvaartmaatschappij met behulp van de Microsoft of de volgnummers hieronder vermeld.

Productreferentie naam Kwant gevraagd verscheept Aantal

Aantal totale hoeveelheid verzonden MD7-00006 Microsoft Lumia 950 XL (wit) 1 1 1 € 699,00

Verzending Info Naam van het product tracking nummer Microsoft Lumia 950 XL (wit) 1ZA2X0206872******** (UPS)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

Ik heb via Whatsapp een voorlopig tijdvak voor bezorging gekregen, omdat ik eerst gisteren gebeld zou worden (niet gebeurd) en omdat ik het vreemd vind dat ik met een pre order de telefoon later heb dan mensen die gisteren gekocht hebben. Ben benieuwd of ik een bevestiging krijg, tijdvak zaterdag tussen 9-18. Mooi tijdvak. Normaal gesproken altijd thuis op vrijdag, nu uiteraard niet.

• KeanoNL
Ah, ben benieuwd hoe lang de Franse orders erover doen. Volgens mij worden ook die uit Eindhoven verscheept, dus dan zou het gelijk moeten zijn?

UPS is trouwens ook vrij snel en hebben vaak over night transport tussen NL en FR, dus mocht het echt daarvandaan komen zou het ook vrij snel moeten kunnen, hopelijk nog morgen anders pas maandag.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

KeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:21:
[...]

Ah, ben benieuwd hoe lang de Franse orders erover doen. Volgens mij worden ook die uit Eindhoven verscheept, dus dan zou het gelijk moeten zijn?

UPS is trouwens ook vrij snel en hebben vaak over night transport tussen NL en FR, dus mocht het echt daarvandaan komen zou het ook vrij snel moeten kunnen, hopelijk nog morgen anders pas maandag.
Zodra ik een verwachte leverdatum/tijd van UPS krijg laat ik het weten. Ik hoop ook nog dit weekend...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• E.Schamper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 13:13
KeanoNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:21:
[...]

Ik heb van de Franse MS store besteld en heb eerder vanmiddag ook een mail ontvangen met een UPS T&T. Deze is inmiddels geüpdatet naar een verwachte levering van morgen middag :)

Edit: wordt trouwens gewoon verzonden vanaf Eindhoven.

[ Voor 4% gewijzigd door E.Schamper op 26-11-2015 18:28 ]

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

E.Schamper schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:27:
[...]

Ik heb van de Franse MS store besteld en heb eerder vanmiddag ook een mail ontvangen met een UPS T&T. Deze is inmiddels geüpdatet naar een verwachte levering van morgen middag :)

Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht :P

Edit:

Morgen eind van de dag _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 26-11-2015 19:02 ]

• ColdRain
  • Laatst online: 27-08 09:43
wimvanp1 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:32:
Weet er iemand of Coolblue België ook al begonnen is met leveren van de lumia 950XL?
Ja, de mijne is onderweg. Wellicht vrijdagochtend met de postbode. :)

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
Pherox006 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:30:
Ziet er naar uit dat CB.nl hem eerder krijgt dan CB.be?
Vandaag een mailtje gekregen van CB België dat ik morgen mijn 950XL mag verwachten, dus ik denk dat het ongeveer gelijk loopt.

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
E.Schamper schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:27:
[...]

Besteld in de ms store france? Ik heb via amazon besteld en nog steeds niks. Werd namelijk via de ms store france doorgestuurd naar amazon france.

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 19:29
Mijn witte XL vanuit Microsoft FR komt ook morgenmiddag binnen (vanaf Eindhoven)... Tevens niet betaald voor de priority shipping en toch geleverd in een dag... Prima :)

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Nou, ze zouden mij aan het eind van de middag bellen, maar wederom (gister werd hetzelfde gezegd) weer niets... Ze zeggen dat het bij de storing van Vodafone te maken heeft, met het overzetten van contracten.

Agjah, het kan niet altijd meezitten hea

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
MisterChaoSs schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:47:
Nou, ze zouden mij aan het eind van de middag bellen, maar wederom (gister werd hetzelfde gezegd) weer niets... Ze zeggen dat het bij de storing van Vodafone te maken heeft, met het overzetten van contracten.

Agjah, het kan niet altijd meezitten hea
Als het om CB gaat, ik werd na 18:00 vandaag ook gebeld voor een levering voor morgen ochtend. Zij kunnen trouwens nog bellen tot 00:00.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Verwijderd

De mijne vandaag bij t mobile besteld 50% korting op het abonnement van 30 voor 15 euro, met 150 min. Bellen en 3 gb. Mb op 4G., met bij betaling van 434 euro eenmalig.

Aanbieding 😉

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Sunny schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:58:
[...]

Als het om CB gaat, ik werd na 18:00 vandaag ook gebeld voor een levering voor morgen ochtend. Zij kunnen trouwens nog bellen tot 00:00.
Moet zeggen dat ik tot 0:00 best apart vind, maar ik ben dan toch nog wakker. Laten we het hopen, want dan laat ik hem lekker op kantoor bezorgen _/-\o_

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
:( Ik ben een beetje teleurgesteld... blijkbaar als je een 950 aanschaft krijg je van Microsoft niets extras, nog niet eens een headsetje, laat dus staan een draadloze lader of een continuum dock. :(

Ik ga toch eens contact opnemen, maar je kan bij Microsoft zoveel richtingen op... wat zou het juiste zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

MicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:17:
:( Ik ben een beetje teleurgesteld... blijkbaar als je een 950 aanschaft krijg je van Microsoft niets extras, nog niet eens een headsetje, laat dus staan een draadloze lader of een continuum dock. :(

Ik ga toch eens contact opnemen, maar je kan bij Microsoft zoveel richtingen op... wat zou het juiste zijn?
Geen richting. Bij de bestelling was al duidelijk dat de 950 niets extra's zou krijgen. Ik heb een vrijwel standaard auto gekocht en daar kreeg ik ook geen climate control en navigatie bij...

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:54
Gelukkig, net een mail ontvangen van Microsoft dat mijn witte 950XL morgen komt. Wel fijn dat hun tijd aangeeft: Before end of day. Dat kan dus echt de hele dag zijn -.-

• MicGlou
  • Laatst online: 10:59
Swerfer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:23:
[...]

Geen richting. Bij de bestelling was al duidelijk dat de 950 niets extra's zou krijgen. Ik heb een vrijwel standaard auto gekocht en daar kreeg ik ook geen climate control en navigatie bij...
Geen richting? Wie niet waagt wie niet wint... maar in sommige gevallen moet je dan wel even weten waar aan te kloppen/chatten.

8)7 Je opmerking slaat verder een beetje als de spreekwoordelijke lul op een drumstel, want we kunnen toch wel stellen dat een toestel van net geen €600,- niet tot de standaard uitgevoerde modellen oftewel budget toestellen behoort, dan had ik wel voor een budgettoestelletje gegaan waar je meestal wel minimaal een headsetje bij krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 26-11-2015 20:35 ]

• Lekker Ventje
Swerfer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:23:
[...]

Daarom nam ik mijn moeder altijd mee. Ik kocht een Panda maar kreeg een Ferrari, geen verkoper was veilig voor haar :P

Ik heb daarstraks een 950 XL gekocht bij Bol. Had nog veel kado bonnen liggen en krijg t toestel morgenmiddag.
Ik heb nog tot eind februari een abo bij Ben maar wilde daar niet op gaan wachten. Daarna kijk ik voor een mooie databundel. Helaas verrekt Tele 2 het op dit moment om een fatsoenlijk sim only abo te leveren want die 24 GB p/m leek me wel wat, ik heb regelmatig wachttijd bij de klant en dan is het wel lekker om op youtube of twitch te gaan.

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Mijn Lumia 950XL is vanochtend ook binnen gekomen, ben er momenteel mee aan het spelen.
Dit is mijn eerste Windows telefoon heb totaal 3 Android telefoons gehad, mijn laatste was een Nexus 5.

• Panzer_V
  • Nu online
mbenjamins schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:36:
Mijn Lumia 950XL is vanochtend ook binnen gekomen, ben er momenteel mee aan het spelen.
Dit is mijn eerste Windows telefoon heb totaal 3 Android telefoons gehad, mijn laatste was een Nexus 5.
En wat is je eerste indruk so far?

• mbenjamins
  • Laatst online: 13-09 19:32
Panzer_V schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:55:
[...]

En wat is je eerste indruk so far?
Wel wennen maar de eerste indruk is goed.
Zit nog wel te zoeken naar sommige instellingen en hoe dingen werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Heb mijn Lumia 950XL gisteren besteld bij CoolBlue en vanochtend ontvangen. Even een tip voor een ieder die ook een Lumia 950XL aanschaft: Via de Lumia Offers app kun je aanspraak maken op het Microsoft Display Dock. Echter, toen ik dat vanmiddag probeerde, werd er gemeld dat ik geen recht had op het dock. Dus ik dacht echt WTF, hoe kan dat nou :?
Echter, ik probeerde het zojuist nogmaals en nu is het wel gelukt :) Ik heb nu een Email ontvangen waarin de coupon code staat om het dock te bestellen via de Microsoft Store :) Eind goed al goed.

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:33

Umbrah

The Incredible MapMan

Mijn bestelling vanaf Microsoft is onderweg, UPS heeft een trace nummer gegeven. Wat is UPS toch achter gaan lopen op de rest van de koeriers echter... "voor het eind van de dag". Pff! Ik heb zin in mijn 950XL.

• RaceKabouter
  • Laatst online: 06-09 11:11
Zojuist navraag gedaan bij Amazon.fr en het blijkt dat ze het toestel niet op voorraad hebben. Dus de order geannuleerd en nog snel bij Microsoft Store France besteld zodat ik gebruik kan maken van de diverse aanbiedingen die nog gelden (gratis Draadloze lader). Volgens de mail wordt de 950xl morgen al verzonden.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Umbrah schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:38:
Mijn bestelling vanaf Microsoft is onderweg, UPS heeft een trace nummer gegeven. Wat is UPS toch achter gaan lopen op de rest van de koeriers echter... "voor het eind van de dag". Pff! Ik heb zin in mijn 950XL.
Tip: laat het bezorgen bij een pickup point in de buurt die 's avonds laat of zaterdag ook open is, loop je niet het risico dat je de courier mist en tot maandag moet wachten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zin om iemand langzaam te wurgen.... :(

Gisteren leveringsafspraak gemaakt met Coolblue: hij komt vrijdag tussen 8:00 en 13:00 binnen.

Vanmiddag belde Coolblue, toen ik in de bus zat, dat mijn gegevens nog niet juist waren en of ik oa. mijn simkaartnummer kon geven. Ik gaf aan dat ik in de bus zat en dus niet mijn simkaartnummer kon noemen, ik zou teruggebeld worden om 16:00

Uiteindelijk heb ik maar gebeld om 16:30: Simkaartnummer was opeens wel bekend, en de levering zou morgen echt plaats vinden. Alles was rond namelijk.

In de tussentijd had ik al een email van Tele2 gehad dat ik een "mijn tele2 account" moest aanmaken, dat gedaan, Daar staat dat de bestelling geplaatst is, en nu is er stap 2: toestel versturen

Nu krijg ik net een mailtje waarin oa staat: "Tele2 heeft besloten om uw aanvraag handmatig te beoordelen" en "Daarom komt de afspraak van morgen te vervallen."

Bel ik de klantenservice op:
"Ja, Tele2 heeft besloten handmatig uw contract te ondertekenen, daar kunnen wij niks aan doen." Nadat ik vertel dat de Tele2 site zegt dat mijn toestel verstuurt moet worden, het om een pre-order gaat en een kleine 6 uur geleden iemand van CB mij nog op het hart drukte dat ik morgen mijn L950 zou hebben, snapte de meid van de klantenservice er eigenlijk ook niks meer van.

Ze raadde me aan om anders "morgen" [nu vandaag] te bellen met Tele2 en eventueel ook weer met CoolBlue om erachter te komen wat het probleem is, want nu weet CB ook niet meer dat Tele2 de boel handmatig aan het controleren is, alleen dat dat niet zo lang hoort te duren.

Heel fijn, ik pre-order een toestel omdat ik graag gedoe wil hebben met het abbo en later dan launch mijn telefoon wil hebben. :/

Nog wel fijn samen kunnen lachen met de meid van CB dat Tele2 vast vind dat ik mijn 3 jaar oude Lumia 820 nog wel een week langer kan gebruiken. It's something! :D

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
RobinHood schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 00:06:
Ik heb zin om iemand langzaam te wurgen.... :(

Gisteren leveringsafspraak gemaakt met Coolblue: hij komt vrijdag tussen 8:00 en 13:00 binnen.

Vanmiddag belde Coolblue, toen ik in de bus zat, dat mijn gegevens nog niet juist waren en of ik oa. mijn simkaartnummer kon geven. Ik gaf aan dat ik in de bus zat en dus niet mijn simkaartnummer kon noemen, ik zou teruggebeld worden om 16:00

Uiteindelijk heb ik maar gebeld om 16:30: Simkaartnummer was opeens wel bekend, en de levering zou morgen echt plaats vinden. Alles was rond namelijk.

In de tussentijd had ik al een email van Tele2 gehad dat ik een "mijn tele2 account" moest aanmaken, dat gedaan, Daar staat dat de bestelling geplaatst is, en nu is er stap 2: toestel versturen

Nu krijg ik net een mailtje waarin oa staat: "Tele2 heeft besloten om uw aanvraag handmatig te beoordelen" en "Daarom komt de afspraak van morgen te vervallen."

Bel ik de klantenservice op:
"Ja, Tele2 heeft besloten handmatig uw contract te ondertekenen, daar kunnen wij niks aan doen." Nadat ik vertel dat de Tele2 site zegt dat mijn toestel verstuurt moet worden, het om een pre-order gaat en een kleine 6 uur geleden iemand van CB mij nog op het hart drukte dat ik morgen mijn L950 zou hebben, snapte de meid van de klantenservice er eigenlijk ook niks meer van.

Ze raadde me aan om anders "morgen" [nu vandaag] te bellen met Tele2 en eventueel ook weer met CoolBlue om erachter te komen wat het probleem is, want nu weet CB ook niet meer dat Tele2 de boel handmatig aan het controleren is, alleen dat dat niet zo lang hoort te duren.

Heel fijn, ik pre-order een toestel omdat ik graag gedoe wil hebben met het abbo en later dan launch mijn telefoon wil hebben. :/

Nog wel fijn samen kunnen lachen met de meid van CB dat Tele2 vast vind dat ik mijn 3 jaar oude Lumia 820 nog wel een week langer kan gebruiken. It's something! :D
Tsja, ik ben juist weg gegaan bij tele2 om dit soort fratsen... Hoop dat Vodafone beter zn best doet, wss wel aangezien het 4g netwerk vh jaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
sem-v schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 04:25:
[...]

Tsja, ik ben juist weg gegaan bij tele2 om dit soort fratsen... Hoop dat Vodafone beter zn best doet, wss wel aangezien het 4g netwerk vh jaar is
Ze hadden het gisteren druk bij Vodafone...

Ik had een nieuw nanosim kaartje erbij besteld (geen abonnement wijziging). Dus die moest geactiveerd worden. Ik bellen. 20 minuten wachttijd! Gelukkig waren ze tot 20:00 open dus na het eten nogmaals gebeld (uiteindelijk 10 minuten nog moeten wachten, maar het was gratis). Dat stond namelijk in de brief die ik gekregen had, dat ik met Vodafone moest bellen. Uit het gesprek bleek dat ik het volgens mij ook via de website had kunnen doen... Maar dat ligt aan belsimpel, dat ze dat niet op de brief hadden gezet.

Ging allemaal heel netjes, ze had ook wel geduld, want ik moest natuurlijk mijn klantnummer hebben. En dat is zo lastig op te zoeken op je telefoon als je er mee aan het bellen bent, dus moest er eerst nog een pc opgestart worden... (en wij hebben geen makkelijke "standaard" abonnement, want wij hebben twee abonnementen op 1 naam en dat is niet die van mij, terwijl ik wel het hoofdnummer heb :D)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:40:
[...]

Ze hadden het gisteren druk bij Vodafone...

Ik had een nieuw nanosim kaartje erbij besteld (geen abonnement wijziging). Dus die moest geactiveerd worden. Ik bellen. 20 minuten wachttijd! Gelukkig waren ze tot 20:00 open dus na het eten nogmaals gebeld (uiteindelijk 10 minuten nog moeten wachten, maar het was gratis). Dat stond namelijk in de brief die ik gekregen had, dat ik met Vodafone moest bellen. Uit het gesprek bleek dat ik het volgens mij ook via de website had kunnen doen... Maar dat ligt aan belsimpel, dat ze dat niet op de brief hadden gezet.

Ging allemaal heel netjes, ze had ook wel geduld, want ik moest natuurlijk mijn klantnummer hebben. En dat is zo lastig op te zoeken op je telefoon als je er mee aan het bellen bent, dus moest er eerst nog een pc opgestart worden... (en wij hebben geen makkelijke "standaard" abonnement, want wij hebben twee abonnementen op 1 naam en dat is niet die van mij, terwijl ik wel het hoofdnummer heb :D)
Ach het kostte bij tele2 3 kwartier om mn abbo op t zeggen dus t kan erger ;) maar we raken offtopic so schluss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Hallo allen,

Ik ben niet zo bekend in het abbonamet and maar ik kijk nu op t-moblie website en zie hier wel een aantrekelijke aanbieding.

JOUW BESTELLING
Maandelijkse kosten

Abonnement: Stel Samen & Stel Bij

Startabonnement 24 mnd € 10,00
+ 3 GB € 15,00
+ Onbeperkt NL & 120 EU € 10,00
24 mnd korting - € 17,50
Toestelbetaling /mnd€ 14,00
Totaal per maand€ 31,50
Eenmalig bij bestelling

Microsoft Lumia 950 XL Zwart t.w.v. € 734,95
Toestel (i.c.m. abonnement)€ 480,00
Eenmalige korting- € 14,05
Jouw toestelprijs€ 465,95
24 x € 14,00 /mnd- € 336,00
Eenmalige bijbetaling toestel€ 129,95
Thuiskopieheffing € 4,24
Totaal eenmalig€ 134,19

Is dit wat?

Ik heb namelijk met de gekke dagen van de MM ook een abbo afgesloten bij T-mobile voor 3gb internet 4g internet met 150 bel/sms voor 14€ per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Laatst online: 29-08 00:40
T-Mobile heeft zijn prijs verlaagt online. Gisteren was hij nog €430,- nu €390,-
Gisteren in de winkel bijna mee genomen. Maar door een actie mocht ik hem niet voor 120 belminuten meenemen, maar moest voor onbeperkt. Vandaag mag ik hem wel meenemen voor het aanbod...

Aanbod van T-Mobile is wel een mooie. (Ik betaal bedrag van mobiel in 1x)
6gb + 120belm. + Deezer = 24 euro per maand.

[Gisteren: ]
Microsoft Lumia 950 Zwart t.w.v. € 649,95
Toestel (i.c.m. abonnement)€ 471,95
Eenmalige korting- € 42,00
Eenmalige bijbetaling toestel€ 429,95

[Vandaag: ]
Eenmalig bij bestelling

Microsoft Lumia 950 Zwart t.w.v. € 649,95
Toestel (i.c.m. abonnement)€ 456,00
Eenmalige korting- € 66,05
Eenmalige bijbetaling toestel€ 389,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Nu online
Laat maar....reactie op oude post zag ik 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door Panzer_V op 27-11-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bol levert gewoon de volgende dag. Ik moet nog 3 maanden wachten voor mijn sim only afloopt en ga dan weer eens kijken wat er te krijgen is.

Gisteren bestelt bij Bol, vanmiddag is de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:12
Lumia 950 zwart dual sim binnen. Bestelt via microsoft france

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren de aanbieding van T-Mobile genomen, 30 euro duurder als vandaag.

Reeds een chat gehad met T-Mobile, maar ze zijn onverbiddelijk, dien alles retour te sturen of het pakketje te weigeren. Dan de bestelling annuleren, en opnieuw bestellen om in aanmerking te komen voor de 30 euro lagere aanbieding.

Zou handiger zijn voor alle partijen als ze 30 euro crediteuren op mijn 1e factuur. En ik heb reeds 439 euro betaald, dus dat moet dan weer terug komen van hun, en ik moet nu opnieuw de nieuwe prijs betalen.

Erg jammer van T-Mobile, klopt helemaal volgens hun regels maar niet klantvriendelijk.
Blijft wel een goede aanbieding :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Laatst online: 29-08 00:40
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:52:
Had gisteren de aanbieding van T-Mobile genomen, 30 euro duurder als vandaag. Reeds een chat gehad met T-Mobile, maar ze zijn onverbiddelijk, dien alles retour te sturen of het pakketje te weigeren. Dan de bestelling annuleren, en opnieuw bestellen om in aanmerking te komen voor de 30 euro lagere aanbieding. Zou handiger zijn voor alle partijen als ze 30 euro crediteuren op mijn 1e factuur. En ik heb reeds 439 euro betaald, dus dat moet dan weer terug komen van hun, en ik moet nu alweer opnieuw de nieuwe prijs betalen, er jammer van T-Mobile, klopt helemaal volgens hun regels maar niet klantvriendelijk. ( of topic, maar wilde het wel met jullie delen )
Ik ben dus al blij dat gisteren in de winkel mijn deal misging. Door iets met Deezer. Maar kreeg de aanbieding nog geen kwartier later aan de telefoon. Vandaag weer naar de winkel. Maar klagen via telefoon helpt beter dan de chat. Of via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Agh, man wat duurt het lang, als het zo doorgaat morgen nog steeds niet die telefoon, ben ik bang... :+

"De abonneeservice is bezig met jouw aanvraag." Toch knap aangezien ik 3-11 pre-order heb gedaan en 12-11 (direct na ontvangst) de mail van CB heb beantwoord met alle details die zij nodig hebben.

Geduld begint zo beetje op te raken, aangezien er al 3 keer gezegd is dat ze "mij eind middag zullen bellen". Snap dat zij er ook niet heel veel aan kunnen doen, maar ik heb betere ervaringen bij CB gehad.

Nu zal het dus op zijn vroegst morgen worden, terwijl mensen die woensdag besteld hebben hem al binnen hebben. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Misschien is het leuk om een poll te maken in topic om zo te kijken welke versie de tweakers hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Prom0 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:05:
Misschien is het leuk om een poll te maken in topic om zo te kijken welke versie de tweakers hier hebben.
Bij deze: http://www.easypolls.net/...=56584912e4b00f0329a3b6e1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:47

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

MisterChaoSs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:56:
Agh, man wat duurt het lang, als het zo doorgaat morgen nog steeds niet die telefoon, ben ik bang... :+

"De abonneeservice is bezig met jouw aanvraag." Toch knap aangezien ik 3-11 pre-order heb gedaan en 12-11 (direct na ontvangst) de mail van CB heb beantwoord met alle details die zij nodig hebben.

Geduld begint zo beetje op te raken, aangezien er al 3 keer gezegd is dat ze "mij eind middag zullen bellen". Snap dat zij er ook niet heel veel aan kunnen doen, maar ik heb betere ervaringen bij CB gehad.

Nu zal het dus op zijn vroegst morgen worden, terwijl mensen die woensdag besteld hebben hem al binnen hebben. ;w
Ook zeker nummerbehoud Vodafone? Ik ben dit niet gewend van Vodafone. Eerder waren zij 1 van de snelleren met nummerporteringen. Waarom het nu zo lang moet duren snap ik ook niet. Ik zit zelf ook nog steeds te wachten op een akkoord en afleverafpsraak. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Laatst online: 07-08 07:50
MaakmeGek schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:26:
[...]

Ook zeker nummerbehoud Vodafone? Ik ben dit niet gewend van Vodafone. Eerder waren zij 1 van de snelleren met nummerporteringen. Waarom het nu zo lang moet duren snap ik ook niet. Ik zit zelf ook nog steeds te wachten op een akkoord en afleverafpsraak. 8)7
Ik ben achter het probleem gekomen en het ligt aan CB in dit geval, niet aan Vodafone.
Ik heb dus ook een nieuw abb Vodafone Red met nummerbehoud.
Van CB moest je inderdaad gelijk een lijst met al je gegevens invullen zodat zij alvast je abonnement aanvraag/ goedkeuring in orde kunnen maken.
Wat blijkt nu, deze aanvraag hebben ze gewoon helemaal niks mee gedaan totdat het toestel binnen was gekomen, de aanvraag is dus vanaf de 24e aangevraagd i.p.v. direct nadat je de gegevens hebt gemaild naar CB.
Foutje bedankt dus van CB, zij hadden direct moeten handelen zodat ook wij (vodafone klanten met nummerbehoud) direct het toestel kregen.
Ik kreeg wel een excuus en een tegoedbon van € 10,- maar goed het blijft slordig van CB.
Vandaag Vodafone zelf gebeld of een en ander al was aangekomen en ja hoor het was allemaal goedgekeurd. Daarna direct weer CB op de hoogte gesteld dat het inmiddels goedgekeurd is, ik wacht nog op reactie maar verwacht vandaag telefoon dat deze morgen geleverd gaat worden.

Ps eis jullie € 10,- tegoedbon dus ;) (vind het eigenlijk nog te laag met zo'n stomme blunder)

[ Voor 3% gewijzigd door Brabso op 27-11-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

En mijn witte dual sim L950XL is binnen vanuit Frankrijk (eigenlijk Eindhoven). Inclusief oordopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:36:
En mijn witte dual sim L950XL is binnen vanuit Frankrijk (eigenlijk Eindhoven). Inclusief oordopjes :)
Nou weet ik niet of je daar blij mee moet zijn (oordopjes) of zijn het Sennheisers of Bose o.i.d. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zo'n tegoedbon is een handige manier om mensen de volgende keer weer naar CB te lokken terwijl het ze zelf vrijwel niets kost. Had iets meer tegenover moeten staan wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:38:
[...]

Nou weet ik niet of je daar blij mee moet zijn (oordopjes) of zijn het Sennheisers of Bose o.i.d. ...
Jaloers :+

Ze zien er goed uit, ik zal zo een footootje posten. En voor mij klinken ze goed genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
Swerfer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:42:
[...]

Jaloers :+

Ze zien er goed uit, ik zal zo een footootje posten. En voor mij klinken ze goed genoeg...
Haha, nee hoor, ik gun het je van harte !
Maar mijn ervaring is dat het meestal van die 13 in een dozijn modellen zijn. En meestal als je muziekliefhebber bent koop of heb je meestal toch een wat duurdere/ betere koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:46:
[...]

Haha, nee hoor, ik gun het je van harte !
Maar mijn ervaring is dat het meestal van die 13 in een dozijn modellen zijn. En meestal als je muziekliefhebber bent koop of heb je meestal toch een wat duurdere/ betere koptelefoon.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8ZC52y5MKDYRrqZV65nAaxOz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Ik had bij mijn bestelling (bij belsimpel) ook een screen protector erbij besteld. Mijn conclusie: niet doen. Het zijn generieke screen protectors die alleen het "verlichte" deel van het scherm afdekken, ze zijn bij lange na niet groot genoeg om van rand tot rand te gaan (dus bijknippen is ook geen optie :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bijknippen is sowieso niet mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
Hmmm, ik had bij mijn order voor de XL bij MS NL de toezegging dat ook ik de draadloze lader zou krijgen (omdat dat eerder naar mij gecommuniceerd was en niet bleek te kloppen). Nu ben ik net gebeld om dat in orde te maken en nu blijkt dat ik gewoon een formulier van de Franse MS site zou moeten invullen en ook ik dan met mijn NL order de lader zou moeten ontvangen.

Het lijkt er dan op dat een ieder gewoon het formulier kan invullen, niet geschoten is altijd mis toch?
Zie daar overigens ook een Coupon voor €25 Windows Store tegoed, ga ik ook gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcuz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-07 13:06
Pfff... Heb ik weer...

Mijn Lumia 950 Zwart Double-SIM zou vandaag bezorgd worden. Op de UPS Track & Trace pagina stond aangegeven dat het pakket zou worden bezorgd op het tijdstip "end of the day". Prima, maar kom hem dan niet om 12:10 bezorgen... :? Precies op het moment dat ik een uurtje naar school ben. Ik moet nu dus, dankzij de ontzettend duidelijke werkwijze van UPS, tot maandag wachten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
Wesverbruggen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:29:
Pfff... Heb ik weer...

Mijn Lumia 950 Zwart Double-SIM zou vandaag bezorgd worden. Op de UPS Track & Trace pagina stond aangegeven dat het pakket zou worden bezorgd op het tijdstip "end of the day". Prima, maar kom hem dan niet om 12:10 bezorgen... :? Precies op het moment dat ik een uurtje naar school ben. Ik moet nu dus, dankzij de ontzettend duidelijke werkwijze van UPS, tot maandag wachten ;w
Bij de Standaard service geeft UPS nooit een tijd aan, helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcuz
KeanoNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:31:
[...]

Bij de Standaard service geeft UPS nooit een tijd aan, helaas ;(
Helaas was ik daar niet van op de hoogte :P Nog geprobeerd of ik het pakket bij de distributeur op kan halen, maar dat schijnt ook niet echt soepel te gaan. Als ze me nou gewoon even zouden doorverbinden met bezorger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pakketje ligt klaar bij afhaalpunt *O*.

@Wesverbruggen: daarom ook: .oisyn in "[Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen" ;). Bij mij was het idd ook "before end of day". Uiteindelijk was ie om 13:05 bezorgd. Mijn vrouw is momenteel thuis, maar ik wilde het risico niet lopen dat ze hem mistte en dat ik tot maandag moest wachten.

Maar idd, UPS is echt crappy daarin. Toen ik mijn Surface Pro geïmporteerd had uit de VS werd die ook door UPS bezorgd. Had mijn werk opgegeven als afleveradres, maar de bel was destijds stuk. Hing wel een briefje op de deur met een telefoonnummer, maar "de chauffeer heeft geen telefoon bij zich". Heeft me uiteindelijk 3 dagen (exclusief weekend) gekost om hem op het depot te krijgen zodat ik 'm dan maar daar af kon halen.

[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2015 15:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:28

SomerenV

It's something!

Hier is de situatie nog altijd onveranderd. Belsimpel wacht nog steeds op het toestel dat van Tele2 af moet komen. Het ergste is dat praktisch iedereen hier z'n toestel al heeft, ook al hebben ze in Frankrijk besteld. Ik heb begin november besteld en mag nog wachten zonder enige duidelijkheid over de levertijd. Great |:(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:54
KeanoNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:27:
Hmmm, ik had bij mijn order voor de XL bij MS NL de toezegging dat ook ik de draadloze lader zou krijgen (omdat dat eerder naar mij gecommuniceerd was en niet bleek te kloppen). Nu ben ik net gebeld om dat in orde te maken en nu blijkt dat ik gewoon een formulier van de Franse MS site zou moeten invullen en ook ik dan met mijn NL order de lader zou moeten ontvangen.

Het lijkt er dan op dat een ieder gewoon het formulier kan invullen, niet geschoten is altijd mis toch?
Zie daar overigens ook een Coupon voor €25 Windows Store tegoed, ga ik ook gewoon proberen.
Welk formulier is dat dan? dan ga ik proberen die in te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcuz
.oisyn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:02:
Pakketje ligt klaar bij afhaalpunt *O*.

@Wesverbruggen: daarom ook: .oisyn in "[Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen" ;). Bij mij was het idd ook "before end of day". Uiteindelijk was ie om 13:05 bezorgd. Mijn vrouw is momenteel thuis, maar ik wilde het risico niet lopen dat ze hem mistte en dat ik tot maandag moest wachten.

Maar idd, UPS is echt crappy daarin. Toen ik mijn Surface Pro geïmporteerd had uit de VS werd die ook door UPS bezorgd. Had mijn werk opgegeven als afleveradres, maar de bel was destijds stuk. Hing wel een briefje op de deur met een telefoonnummer, maar "de chauffeer heeft geen telefoon bij zich". Heeft me uiteindelijk 3 dagen (exclusief weekend) gekost om hem op het depot te krijgen zodat ik 'm dan maar daar af kon halen.
Ik houd de 3 topics regelmatig in de gaten, maar blijkbaar heb ik precies over je bericht heen gelezen. Ach, ik wacht wel tot maandag. Er is nu toch weinig meer aan te doen :) Wijze les voor de volgende keer! Ik dacht al dat het aan mij lag, maar zo te horen ben ik dus niet de enige die wat problemen heeft gehad met UPS haha.

Alhoewel ik er nog wel ontzettend van baal :P
iAdema schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:15:
[...]

Deze:
http://i-1.prod-cdn.webap...is_31decembre2015-pdf.pdf

Ik vraag me alleen af hoe jullie de postcode in gaan vullen (en ik :) )

[ Voor 12% gewijzigd door Falcuz op 27-11-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:33:
[...]

Ik ben achter het probleem gekomen en het ligt aan CB in dit geval, niet aan Vodafone.
Ik heb dus ook een nieuw abb Vodafone Red met nummerbehoud.
Van CB moest je inderdaad gelijk een lijst met al je gegevens invullen zodat zij alvast je abonnement aanvraag/ goedkeuring in orde kunnen maken.
Wat blijkt nu, deze aanvraag hebben ze gewoon helemaal niks mee gedaan totdat het toestel binnen was gekomen, de aanvraag is dus vanaf de 24e aangevraagd i.p.v. direct nadat je de gegevens hebt gemaild naar CB.
Foutje bedankt dus van CB, zij hadden direct moeten handelen zodat ook wij (vodafone klanten met nummerbehoud) direct het toestel kregen.
Ik kreeg wel een excuus en een tegoedbon van € 10,- maar goed het blijft slordig van CB.
Vandaag Vodafone zelf gebeld of een en ander al was aangekomen en ja hoor het was allemaal goedgekeurd. Daarna direct weer CB op de hoogte gesteld dat het inmiddels goedgekeurd is, ik wacht nog op reactie maar verwacht vandaag telefoon dat deze morgen geleverd gaat worden.

Ps eis jullie € 10,- tegoedbon dus ;) (vind het eigenlijk nog te laag met zo'n stomme blunder)
Wat denk je van een draadloze oplader :+

Vind ik heel erg slordig, ik ga zo even bellen want heb nog bevestiging gevraagd of alles geregeld en binnen was. Jaaaa meneer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
iAdema schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:15:
[...]

Hier staan links naar verschillende Coupons: http://www.microsoft.com/...es-promotionnelles-lumia/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wesverbruggen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:25:
Oh ja, nog maar een UPS anekdote dan, toen ik op de site van UPS gisteren een afhaalpunt ging kiezen wilde ik iets in de buurt van mijn schoonouders (aangezien we vanavond daar eten). Maar ook daar kon je maar 5 tekens gebruiken voor het postcode |:(. Dan maar de HTML aangepast om de maximum lengte te vergroten naar 6, en toen werkte het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
Wesverbruggen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:25:
Deze:
http://i-1.prod-cdn.webap...is_31decembre2015-pdf.pdf

Er werd mij verteld dat ik gewoon een NL adres kan invullen met aanduiding The Netherlands erbij en dat ze het gewoon zullen verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-07 23:46

bc7

Prom0 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:13:
Hallo allen,

Ik ben niet zo bekend in het abbonamet and maar ik kijk nu op t-moblie website en zie hier wel een aantrekelijke aanbieding.
[...]
Zeker een mooie aanbieding, als je bij hun op de site kijkt zie je dus ook staan: "Lumia 950 & 950 XL: nu tot 50% korting!". Een zeer mooie aanbieding, heb er meteen ook gebruik van gemaakt.

Gekozen om het bij een t-mobile shop op te halen. Vanmiddag besteld, ben net gebeld dat ik de telefoon vandaag al zou kunnen ophalen omdat ze het bij die specifieke winkel (Doetinchem) op voorraad hebben.
Helaas nu geen tijd, maar morgen ga ik de telefoon ophalen. :)

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05-2024
bc7 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:03:
[...]

Zeker een mooie aanbieding, als je bij hun op de site kijkt zie je dus ook staan: "Lumia 950 & 950 XL: nu tot 50% korting!". Een zeer mooie aanbieding, heb er meteen ook gebruik van gemaakt.

Gekozen om het bij een t-mobile shop op te halen. Vanmiddag besteld, ben net gebeld dat ik de telefoon vandaag al zou kunnen ophalen omdat ze het bij die specifieke winkel (Doetinchem) op voorraad hebben.
Helaas nu geen tijd, maar morgen ga ik de telefoon ophalen. :)
Net ook besteld bij Tmobiel, de 950XL. 3GB data en 120minuten. 24 maanden € 15 per maand en eenmalig €415 voor het toestel. Nette prijs hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Ook de Portugese vrienden van FNAC lijken voorraad te hebben, eerder vandaag een verzendbevestiging voor mijn 950XL ontvangen:
Expedido em: 27/11/2015
Internacional DHL
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor 'ie binnen is, en wat de staat van het pakketje gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcuz
.oisyn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:33:
[...]

Oh ja, nog maar een UPS anekdote dan, toen ik op de site van UPS gisteren een afhaalpunt ging kiezen wilde ik iets in de buurt van mijn schoonouders (aangezien we vanavond daar eten). Maar ook daar kon je maar 5 tekens gebruiken voor het postcode |:(. Dan maar de HTML aangepast om de maximum lengte te vergroten naar 6, en toen werkte het wel :P
Haha wauw, over een creatieve oplossing gesproken :o Ik moet trouwens zeggen dat ik terug moet komen op mijn uitspraken over UPS. Ik werd net gebeld door een van de medewerkers van het klantencentrum. Na het uitleggen van de situatie werd er aangeboden om het pakketje vanavond op te komen halen bij het klantencentrum op Sloterdijk :D Vanaf vanavond beschik ik dus eindelijk over mijn eerste Windows telefoon :*)
KeanoNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:35:
[...]

Er werd mij verteld dat ik gewoon een NL adres kan invullen met aanduiding The Netherlands erbij en dat ze het gewoon zullen verwerken.
Aaah thanks! Goed om te horen. Ik hoop dat ze de draadloze opladers redelijk vlot kunnen versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Dus... Vodafone heeft VANDAAG pas de aanvraag van CB binnen gekregen, geen wonder dat ik nog geen telefoontje heb gehad.

Ik denk dat ik hem gewoon ga annuleren, heb immers nog geen contract getekend, en dan voor die aanbieding bij T-mobile ga. Kans dat die morgen dan binnenkomt is aanwezig + het is goedkoper...

Nu in de wachtrij bij CB, dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Het wordt weer wat drukker in het topic. Voor diegene die het gemist hebben, hier is een poll waarbij je kan aangeven welk model je hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
Ik ben zo deze topics aan het bijhouden de afgelopen dagen, maar ik vroeg mij af of er misschien wat bekend is over de fysieke verkoop start? Ik heb de Media Markt gebeld, en die mevrouw (MediaMarkt van Amsterdam Arena) vertelde mij dat het echt pas in ging op 2 December. Ook bij BCC is hij alleen nog te pre-orderen en niet op voorraad in de winkel.

Misschien dat andere mensen hem wel hebben zien liggen? Zou hem echt zooo graag even in mijn handen hebben voordat ik 600E uitgeef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Djerro123 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:47:
Ik ben zo deze topics aan het bijhouden de afgelopen dagen, maar ik vroeg mij af of er misschien wat bekend is over de fysieke verkoop start? Ik heb de Media Markt gebeld, en die mevrouw (MediaMarkt van Amsterdam Arena) vertelde mij dat het echt pas in ging op 2 December. Ook bij BCC is hij alleen nog te pre-orderen en niet op voorraad in de winkel.

Misschien dat andere mensen hem wel hebben zien liggen? Zou hem echt zooo graag even in mijn handen hebben voordat ik 600E uitgeef :)
RT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeanoNL
MisterChaoSs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:42:
Dus... Vodafone heeft VANDAAG pas de aanvraag van CB binnen gekregen, geen wonder dat ik nog geen telefoontje heb gehad.

Ik denk dat ik hem gewoon ga annuleren, heb immers nog geen contract getekend, en dan voor die aanbieding bij T-mobile ga. Kans dat die morgen dan binnenkomt is aanwezig + het is goedkoper...

Ik ben zelf redelijk ervaren in de telecombranche en ik heb vaker gemerkt bij CB dat het niet altijd even soepel gaat. Heb zelf al weleens hen moeten helpen met nummerbehoud aanvragen e.d. omdat dat niet goed ging. Het lijkt erop dat zijn de abonnementen aansluiten er maar bij zijn gaan doen en lang niet alle kennis in huis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

KeanoNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:52:
[...]

Ik ben zelf redelijk ervaren in de telecombranche en ik heb vaker gemerkt bij CB dat het niet altijd even soepel gaat. Heb zelf al weleens hen moeten helpen met nummerbehoud aanvragen e.d. omdat dat niet goed ging. Het lijkt erop dat zijn de abonnementen aansluiten er maar bij zijn gaan doen en lang niet alle kennis in huis is.
Zojuist geannuleerd, want hij komt op z'n vroegst maandag. Oftewel, ik bestel zo bij T-Mobile en krijg hem dan ook maandag voor 10 euro per maand en 40 10 euro aanschaf minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
MisterChaoSs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:42:

Als het goed is is je toestel wel gereserveerd voor jou tot de aanvraag dus goedgekeurd is.
Maar begrijp het dat je alsnog ergens anders gaat zoeken, waarvoor heb je dan een pre-order geplaatst, totaal nutteloos geweest achteraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Brabso schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:08:
[...]

Als het goed is is je toestel wel gereserveerd voor jou tot de aanvraag dus goedgekeurd is.
Maar begrijp het dat je alsnog ergens anders gaat zoeken, waarvoor heb je dan een pre-order geplaatst, totaal nutteloos geweest achteraf...
Ja ik had hem 3-11 een pre order geplaatst, 12 november mijn gegevens opgestuurd en ik hoorde van Vodafone dat de aanvraag pas NET binnen was. Dus ja, nu aan het bestellen bij T-Mobile, goedkoper uit en telefoon zelfde dag binnen als goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
MisterChaoSs schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:13:
[...]

Ja ik had hem 3-11 een pre order geplaatst, 12 november mijn gegevens opgestuurd en ik hoorde van Vodafone dat de aanvraag pas NET binnen was. Dus ja, nu aan het bestellen bij T-Mobile, goedkoper uit en telefoon zelfde dag binnen als goed is
Voor mij nagenoeg dezelfde situatie. Ik zit alweer achter hun broek aan via whatsapp.
Is vanmorgen al goedgekeurd door Vodafone, heb al sms bericht ontvangen etc.
Dus CB moet gewoon vandaag bellen om een afspraak te maken voor morgen i.v.m. levering.
En oh wee als ze opeens met het excuus komen "we hebben geen toestel meer op voorraad" ... dan ben ik er ook klaar mee, want deze worden vastgehouden zo werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
Even een tip voor de T-Mobile klanten... Ik stond net in hun winkel in Hoofddorp voor een nieuwe sim. Zowel de 950 als de 950XL zijn daar op voorraad. Slechte nieuws (voor mij): De verkoper had de XL mogen aanbieden voor €410 als vaste klant zijnde. Nu te laat, maar misschien voor iemand anders nog nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Dan toch ook maar even melden. 2 uur geleden besteld bij CB, half uur geleden telefoontje, morgen komen ze hem bezorgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 09:06
ShitHappens schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:30:
Even een tip voor de T-Mobile klanten... Ik stond net in hun winkel in Hoofddorp voor een nieuwe sim. Zowel de 950 als de 950XL zijn daar op voorraad. Slechte nieuws (voor mij): De verkoper had de XL mogen aanbieden voor €410 als vaste klant zijnde. Nu te laat, maar misschien voor iemand anders nog nuttig.
Daar hoef je geen vaste klant voor te zijn, die prijs staat ook gewoon op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 13-09 00:38
Oh echt? Dat is wat mij net verteld is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Laatst online: 09:57
ShitHappens schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:33:
Oh echt? Dat is wat mij net verteld is :/
Beetje slechte communicatie. Ik vroeg aan een chatmedewerker van t-mobile of het ook in de winkel geldig was die actie. Werd mij verteld van niet, alleen een online actie.
Blijkbaar toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Wat een gekte bij T-Mobile via coolblue:

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €180
Per maand: €22.80
looptijd 24 maanden.

Nu moet ik hem haast wel nemen

Alleen zakelijk :p

[ Voor 7% gewijzigd door Garwinski op 29-11-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Garwinski schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:44:
Wat een gekte bij T-Mobile via coolblue:

Lumia 950XL
6GB 4G
Onbeperkt bellen in NL +300 minuten EU

eenmalig: €180
Per maand: €22.80
looptijd 24 maanden.

Nu moet ik hem haast wel nemen.
Voor 30,- p.m. is ie gratis. Scheelt bijna geen knaken en is weer makkelijker voor de bankrekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Chrotenise schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:47:
[...]

Voor 30,- p.m. is ie gratis. Scheelt bijna geen knaken en is weer makkelijker voor de bankrekening ;)
Is dat wel de XL? En is dat voor verlenging of een nieuw abonnement? Die ik heb is namelijk voor een nieuw abonnement. Ik kan met geen enkele combinatie bij T-mobile op coolblue of de site van t-mobile zelf tot 30 per maand komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Gisteren van T-mobile een aanbieding per e–mail ontvangen voor de 950 XL. In de winkel enkele vragen gesteld. Na een discussie toch maar in de winkel gekocht, € 499,95 voor de 950 XL. Ik heb me laten overhalen om direct te kopen. Vandaag bleek dezelfde aanbieding, via e-mail, te zijn veranderd € 409,95 voor de 950 XL.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste