Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Waarom zou je bij de Duitse Microsoft dit toestel willen kopen? Volgens mij kan je in NL voordeliger terecht ...
Zelf heb ik weleens iets gekocht bij Microsoft Ierland en in NL laten bezorgen, dat ging toen prima. Geen ervaringen met Dld, maar als jij het probeert en je ervaring hier deelt, weten wij het ook :)

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:11 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PinokkioTV schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:06:
[...]Waarom zou je bij de Duitse Microsoft dit toestel willen kopen? Volgens mij kan je in NL voordeliger terecht ...
Zelf heb ik weleens iets gekocht bij Microsoft Ierland en in NL laten bezorgen, dat ging toen prima. Geen ervaringen met Dld, maar als jij het probeert en je ervaring hier deelt, weten wij het ook :)
Bij een bepaald model wordt het dock nog gratis meegeleverd, dat is in NL nu niet het geval ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Dualsim besteld met studentenkorting voor €269 met display Dock idd. Goede deal naar mijn mening. Ik hoop dat alles goed is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 20:39
rened80 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:32:
Dualsim besteld met studentenkorting voor €269 met display Dock idd. Goede deal naar mijn mening. Ik hoop dat alles goed is gegaan
Had Microsoft Duitsland de zwarte 950 dualsim versie nog op voorraad bij je bestelling of alleen de witte?
Zwart is nu (even) niet meer leverbaar.
Microsoft UK heeft nu de zwarte Lumia 950+dock voor £249.00/€297, mogelijk nadeel is dan geen NL-Alerts.

Waarom niet net zo'n zelfde actie weer hier in NL?
(Asjeblieft, Microsoft NL Lumia marketing honcho, trek hier is an ipv alleen bij TV-series Lumia's te promoten...)

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het registreren geen probleem? Dat kan ook wanneer je aan een Nederlandse onderwijsinstelling studeert?
Wil je ons op de hoogte houden van je bestelling, ik ben erg benieuwd naar hoe het loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 01:27:
[...]

Was het registreren geen probleem? Dat kan ook wanneer je aan een Nederlandse onderwijsinstelling studeert?
Wil je ons op de hoogte houden van je bestelling, ik ben erg benieuwd naar hoe het loopt!
voor het registreren.van de onderwijsinstelling wordt enkele opties gegeven waarbij ik gebruik heb gemaakt van een e-mailadres van de HvA. Dit ging vrij gemakkelijk. Misschien te gemakkelijk, maar dat laat ik dan weten :P :P
Baserk schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:34:
[...]

Had Microsoft Duitsland de zwarte 950 dualsim versie nog op voorraad bij je bestelling of alleen de witte?
Zwart is nu (even) niet meer leverbaar.
Microsoft UK heeft nu de zwarte Lumia 950+dock voor £249.00/€297, mogelijk nadeel is dan geen NL-Alerts.
Eergister nog de zwarte maar door twijfel was deze gister weg. Nou ja dan maar de witte. Ik heb ook gekeken naar de uk versie maar deze hebben geen studentenkorting bij 950, enkel xl. Scheelt toch weer paar tientjes. En de uk stekker vind ik lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Maar in de praktijk toch net dat zetje om het te proberen? Alvast gefeliciteerd ... met je nieuwe telefoon. :)

Gisteravond zei ik tegen mijn vriendin tijdens de rust van ZWENED: even mijn 950 verbinden met de TV. En ja hoor, Continuum. Leuke verrassing. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 08-09-2016 09:12 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:37
Met 299 voor een dual sim met display dock wil ik eigenlijk ook wel voor een 950 gaan. Eerst nog even uitvogelen welke achterkant er dan bij moet, want ik wil geen witte en zwart is me eigenlijk ook een beetje te saai :P

Maar goed, verbruikt dual sim (zonder 2e simkaart) beduidend meer energie of merk je dat niet? Ik heb nu een 920 die met een 10.600 mAh-powerbank de dag nog niet kan doorkomen (en dan gebruik ik hem nog bijna niet eens, behalve elke dag als wekker), dus alles is beter, maar met 10% per dag verschil ga ik liever voor de normale versie.

Edit: De zwarte versie is in Duitsland ook weer te verkrijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ample Energy op 07-09-2016 12:34 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 22:10
GerCor schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:02:
[...]

Voorlopige conclusie:

Zou ik er 228 euro voor neertellen i.p.v. nu 0? Hmm, ik denk het niet want dan was het een impulsaankoop geweest..Daarvoor zijn de verschillen te klein.
Die bedragen zijn gekoppeld aan een abonnement neem ik aan.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
Versandbenachrichtigung

Wordt verzonden met UPS, lijkt dus goed te zijn verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rened80 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:04:
[...]

Versandbenachrichtigung

Wordt verzonden met UPS, lijkt dus goed te zijn verlopen :)
Vannacht besloten hem ook te bestellen, die van mij is nu ook onderweg. Thanks voor het tippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kruila schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:10:
[...]

Die bedragen zijn gekoppeld aan een abonnement neem ik aan.
Yep. Madness maand bij T-Mobile. Heb ik even geluk .... :9

Heb jij de 950 vandaag ontvangen?

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 07-09-2016 21:22 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:45:
[...]

Vannacht besloten hem ook te bestellen, die van mij is nu ook onderweg. Thanks voor het tippen!
Nou nou, als ik dat zo lees gaat het nu ineens snel met de aankopen van de 950 (XL). Is nu ook voor een mooi prijsje te koop natuurlijk. Mocht er een Surface Phone komen - wat ik niet verwacht - dan zal die ook weer goud geld kosten vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
GerCor schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:22:
[...]

Yep. Madness maand bij T-Mobile. Heb ik even geluk .... :9

Heb jij de 950 vandaag ontvangen?
Ja ik heb hem vandaag ontvangen, onder genot van een koude versnapering, alles bijgewerkt/gedownload.
De mijne is zonder abo rechtstreeks van MS. (enorm prijsverschil met de prijzen van dik een jaar terug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Vandaag ook een xl besteld. Lees dit topic al vanaf het begin mee, en heb er zin in!

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Vandaag denk ik nog even ergens de 950 en de XL vasthouden. Kijken welke ik wil. Momenteel goede prijs bij Microsoft en met gratis display dock.

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

• kruila
Mollos_ schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:35:
Vandaag denk ik nog even ergens de 950 en de XL vasthouden. Kijken welke ik wil. Momenteel goede prijs bij Microsoft en met gratis display dock.
volgens mij is dat display dock niet gratis

kruila schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:19:
[...]
Bij Microsoft.de op dit moment wel.
  • Microsoft Lumia 950: Inkl. Display Dock im Wert von 109 €
  • Microsoft Lumia 950 XL: Inkl. Display Dock im Wert von 109 €
Edit: en in Nederland blijkbaar nu ook voor de 950 serie?

Gebruik je telefoon als een pc met een Microsoft Display Dock zonder extra kosten*
(dat sterretje zal wel willen zeggen; "zolang de voorraad strekt".

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 08-09-2016 15:55 ]

Testing, one, two ...

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In de BE store is het spijtig:
Geen gratis dock bij de studentenversies (950), enkel bij de "niet" studenten versies.

Voor 269 een gratis dock en een 950 had leuk geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
kruila schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:19:
[...]

Wordt voor € 0,00 in je winkelmand erbij gestopt wanneer je de 950 (XL) er in zet.

€ 299,00 voor de 950 met gratis dock
€ 399,00 voor de 950 XL met gratis dock

[ Voor 13% gewijzigd door Mollos_ op 08-09-2016 16:26 ]

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

• kruila
Mollos_ schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:25:
[...]

Wordt voor € 0,00 in je winkelmand erbij gestopt wanneer je de 950 (XL) er in zet.

€ 299,00 voor de 950 met gratis dock
€ 399,00 voor de 950 XL met gratis dock
Heb net MS gebeld, volgens medewerker die ik aan de telefoon had is deze actie vandaag ingegaan. Ik heb echter mijn 950 afgelopen dinsdag besteld en gisteren ontvangen, vandaar mijn eerdere reactie.

ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen, beloofd is dat ik wordt teruggebeld. Ik laat me verrassen.

Verwijderd

kruila schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:19:
[...]

Heb net MS gebeld, volgens medewerker die ik aan de telefoon had is deze actie vandaag ingegaan. Ik heb echter mijn 950 afgelopen dinsdag besteld en gisteren ontvangen, vandaar mijn eerdere reactie.

ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen, beloofd is dat ik wordt teruggebeld. Ik laat me verrassen.
En anders retourneren om hem vervolgens opnieuw te bestellen!

• kruila
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:20:
[...]

En anders retourneren om hem vervolgens opnieuw te bestellen!
te veel rompslomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:23

McLambo

MTB Junky

Ik was ook zover om een 950 te bestellen in de NL windows store.
Op de productpagina staat de prijs vermeld, 299,-, plus nu gratis een dock.

Ik klik op 'doe maar in mijn winkelmandje' en wordt vervolgens naar mijn winkelmandje doorgestuurd.

Daar staat doodleuk de melding: uw winkelmandje is leeg...

Ik heb dit ondertussen op 4 verschillende browsers op 2 computers geprobeerd, maar het lukt simpelweg niet om er 1 te bestellen...

Meer mensen last van?

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
McLambo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 23:21:

Ik klik op 'doe maar in mijn winkelmandje' en wordt vervolgens naar mijn winkelmandje doorgestuurd.

Ik heb dit ondertussen op 4 verschillende browsers op 2 computers geprobeerd, maar het lukt simpelweg niet om er 1 te bestellen...

Meer mensen last van?
yep, hier ook in Edge.
McLambo schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 23:21:

Meer mensen last van?
Op de DE pagina ook, dus het lijkt een algemeen probleem te zijn op dit moment.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Zou het te maken hebben met het nieuws van dit weekend dat de voorraaden heel snel aan het opdrogen zijn?

Ik zou toch nog erg graag een 950 scoren voordat de productie stopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
volgens mij kun je weer bestellen, maar de voorraad zal niet echt groot meer zijn:

https://www.microsoftstor...Lumia/categoryID.67883200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:40
Zojuist met een medewerker van Microsoft gechat.
Het toevoegen aan het winkelmandje werkt niet meer omdat ze niet meer voorradig zijn.

De medewerker geeft aan dat ze nog wel te bestellen zijn op de site van Microsoft UK:
https://www.microsoftstor...a-950/productID.326061500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als je de melding krijgt dat je winkelwagen leeg is, komt dit omdat de dock niet op voorraad is.
Dat ben ik net te weten gekomen in de DE store, na contact met een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Ik had met mezelf afgesproken om op buy te drukken als de prijs < 300 zou zijn, is het kreng dus niet meer op voorraad. Naja, dan maar zonder dock voor 200, kan ik ook mee leven:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Zouden ze helemaal niet meer op voorraad komen in NL (Dock en/of 950(XL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

maggoo schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:51:
Ik had met mezelf afgesproken om op buy te drukken als de prijs < 300 zou zijn, is het kreng dus niet meer op voorraad. Naja, dan maar zonder dock voor 200, kan ik ook mee leven:)
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar dan???

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McLambo schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:47:
[...]
Niet. Hij heeft hypothetisch het bedrag voor het dock van het totaalbedrag afgehaald ;)

Voxxie schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:14:
[...]
Zojuist met een medewerker van Microsoft gechat.
Het toevoegen aan het winkelmandje werkt niet meer omdat ze niet meer voorradig zijn.

De medewerker geeft aan dat ze nog wel te bestellen zijn op de site van Microsoft UK:
https://www.microsoftstor...a-950/productID.326061500
Klopt, daar glijden ze gezamenlijk zo het mandje in ;)

En in de US zijn ze ook nog op bestelbaar, inclusief het gratis dock. Dus er lijkt her en der nog voorraad te zijn, of lijkt er te zijn.

Om het lijstje wat completer te maken.

Op dit moment niet bestelbaar: NL - DE - IT - FR - ES Duitsland >> 950 Dual SIM

[ Voor 65% gewijzigd door hardware-lover op 13-09-2016 14:30 . Reden: inmiddels weer bestelbaar met enige levertijd vertraging ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Ik probeer er één in de UK te bestellen, maar bij het afrekenen is het bij het billing address de locatie vastgezet op United Kingdom :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McLambo schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:06:
Ik probeer er één in de UK te bestellen, maar bij het afrekenen is het bij het billing address de locatie vastgezet op United Kingdom :'(
Hint: rened80 in "[Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen" en vanaf daar zijn reacties verder lezen. Deze user heeft zijn bestelling inmiddels ontvangen

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

hardware-lover schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:10:
[...]

Hint: rened80 in "[Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen" en vanaf daar zijn reacties verder lezen. Deze user heeft zijn bestelling inmiddels ontvangen
Ik had al een paar pagina's terug gelezen, maar helaas zijn er een aantal reacties weggeknipt.
Als ik het goed heb is als billing addres de locatie van een bekende fast-food keten gebruikt..

Lol, ik wilde hem zakelijk bestellen, weet niet of de financiële administratie dit zo grappig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
McLambo schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:47:
[...]

[mbr]Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.[/]
Yup, wat hardware-lover zei, hypothetisch, maar met de huidige prijsontwikkeling en het tekort aan docks snel realiteit vermoed ik zo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Nou..... op goed geluk! Heb hem privé besteld, en via PayPal afgerekend.
Mocht hij goed aankomen, dan poog ik hem wel te declareren ;)

*fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
maggoo schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:55:
[...]
Yup, wat hardware-lover zei, hypothetisch, maar met de huidige prijsontwikkeling en het tekort aan docks snel realiteit vermoed ik zo:)
Begrijpen doe ik dat niet goed, Microsoft verkoopt ze zo een stuk goedkoper dan de gewone retailers. Maar die bereiken de echte markt, klanten die een toestel kopen in combinatie met een abonnement. Snap niet dat die geen toestellen voor die lage prijzen aan het verkopen zijn, dat zou het marktaandeel tenminste nog eens kunnen vergroten. Als retailer zou ik in ieder geval flink pissig zijn als mijn fabrikant/leverancier zo onder de marktprijs gaat zitten.... Maar blijkbaar zijn hun marges te laag om de toestelprijzen ook te verlagen?

Gek genoeg geeft een retailer als Coolblue waar de 950 nog voor 399 euro verkocht wordt wel aardig wat korting zodra je er een abonnement bij neemt. Prijs duikt dan wel onder de 300 totaal in combinatie met een simpele verlenging.

[ Voor 12% gewijzigd door troftnom op 13-09-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Uh, ik heb net, bij verlening van mijn contract bij T-Mobile- en daarmee vergroot je het marktaandeel niet, want ik had al een 930 - een 950 aangeschaft voor € 0,-- (excl. € 4,24 verwijderingsbijdrage). Ik heb zelf het idee dat de marktpartijen heel goed in de gaten hebben wat de ander doet. Je moet dat als klant natuurlijk ook zelf in de gaten houden. Je kent Trivago? Die zoekt ook alle prijzen op bij verschillende aanbieders en biedt jou de keuze waar je je geld kwijt kunt voor precies dezelfde kamer. In de prijs van Coolblue zal dan wel iets zitten van service, andere abonnementsvormen en loyaliteit van Coolblue klanten om tot de prijs van € 399 te komen.

Kijk ook eens hier: pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zou kiezen voor PC-Score Renkum BV

[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 13-09-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Ik ben heus wel bekend met vergelijkingssites. ;)
Voor een toestel met abonnement kan je zelf trouwens nog wel veel betere deals vinden dan die je voorgeschoteld krijgt.

Je pricewatch link laat het al meteen zien, niemand biedt de 950 aan voor 299 (laat staan met dock). Dus moet ik daar uit concluderen dat die marktpartijen vergeten om naar de Microsoftstore te kijken. :?

Tweakers komen een heel eind met dat uit te zoeken, Maar de meeste klanten lopen nog steeds zo'n telecom winkel binnen en zien daar gewoon de (op het oog) te dure WP toestellen staan helaas. Kan best zijn dat die er in combinatie met een abonnement ook flink goedkoper zijn dan een (high end) concurrent, maar het schrikt al meteen af. Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

troftnom schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:34:
Je pricewatch link laat het al meteen zien, niemand biedt de 950 aan voor 299 (laat staan met dock). Dus moet ik daar uit concluderen dat die marktpartijen vergeten om naar de Microsoftstore te kijken. :?
Je moet ook weten dat Tweakers.net niet alle aanbieders laat zien. Tweakers stelt voorwaarden aan het opgenomen worden in de lijst.
Tweakers komen een heel eind met dat uit te zoeken, Maar de meeste klanten lopen nog steeds zo'n telecom winkel binnen en zien daar gewoon de (op het oog) te dure WP toestellen staan helaas. Kan best zijn dat die er in combinatie met een abonnement ook flink goedkoper zijn dan een (high end) concurrent, maar het schrikt al meteen af. Jammer....
Ik neem aan dat je reclame: 'Klik weg, hang op, bel je bank' kent? Hele volksstammen die alles geloven wat voor anderen onbestaanbaar is. Er zijn natuurlijk een scala aan technieken om iemand iets te verkopen - ook als ze het helemaal niet hadden willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rookie no. 1 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:01:
[...]

Dual SIM is niet via de NL MS store te krijgen. Ik heb die van mij via de FR site besteld.

Overigens let op: waarschijnlijk is er volgende maand geen Lumia 950(XL) meer te krijgen.
Cool, dan hoef ik niet te vrezen voor die irritante SIM-nummers bij elke actie (netwerk, sms, etc...).

Waarop baseer je overigens dat er volgende maand geen L950 meer is? Ik volg alle discussies en snap de onderbouwing, maar kwam zelf niet verder dan dat ze hem uitfaseren;

Als de ene winkel hem niet heeft, heeft de ander vast nog wel een stapeltje liggen - lijkt mij?

- edit -

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/4LVHJS5.png

Toch maar aangeschaft, BTW-aftrek kan net zo goed dit kwartaal...

Moest toevallig net een app maken voor ongeveer hetzelfde bedrag dat deze setup kost - dus dat komt meteen goed uit :P

[ Voor 15% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 13-09-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeuh... uw trouwe WP / WM developer heeft na 4 jaar een nieuwe telefoon gekocht...

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/4LVHJS5.png

Overigens kreeg ik die dock er gewoon bij... geen issues met afrekenen.

Ik koop hem zakelijk, dus voor 250 euro een nieuwe telefoon en zinloze dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verkoop je de Dock toch, heeft de levering toch nog zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:10:
Verkoop je de Dock toch, heeft de levering toch nog zin.
Zat ik ook aan te denken :) Wat moet je met zo'n ding...

Als ik er 25 of 50 voor krijg, wordt de telefoon nog aantrekkelijker... ben benieuwd - het is pas mijn 2e smartphone ever (de eerste was de L820).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 12:12
b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:54:
[...]

Toch maar aangeschaft, BTW-aftrek kan net zo goed dit kwartaal...

Moest toevallig net een app maken voor ongeveer hetzelfde bedrag dat deze setup kost - dus dat komt meteen goed uit :P
Gefeliciteerd met je aankoop! Blijft tocht bizar, binnen een jaar voor de helft van de introductieprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:11:
[...]
Zat ik ook aan te denken :) Wat moet je met zo'n ding...

Als ik er 25 of 50 voor krijg, wordt de telefoon nog aantrekkelijker... ben benieuwd - het is pas mijn 2e smartphone ever (de eerste was de L820).
€50,- brengen ze nu al vaak op.

Zag dat alles, op de 950 DS versie na, weer in het mandje te krijgen is. Levertijd is nu wel wat langer geworden dan voorheen, maar ze zijn nu in ieder geval te bestellen, dat was gisteren voor veel landen niet het geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coenox schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:32:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop! Blijft tocht bizar, binnen een jaar voor de helft van de introductieprijs.
Thx... ik heb wel gemengde gevoelens; ten eerste heb ik niet het mooiste meisje van de klas gedate, maar de minst lelijke... ik bedoel;

Ik heb deze telefoon niet gekocht, omdat ik overtuigd ben van WM / WP - maar omdat ik in Android / iOS nog minder zie, dus dan heb je weinig keuze.

En ik doe altijd lang met mijn spullen; de L820 heb ik al vier jaar, laatst nog een nieuwe accu gekocht voor de zekerheid - en die kan nog gewoon jaren mee... maar omdat hij geen WM10 ondersteunt, moet ik wel overstappen.

Dus het is niet helemaal vrijwillig allemaal (luxe problemen, maar goed...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:33:
[...]

€50,- brengen ze nu al vaak op.

Zag dat alles, op de 950 DS versie na, alles weer in het mandje te krijgen is. Levertijd is nu wel wat langer geworden dan voorheen, maar ze zijn nu in ieder geval te bestellen, dat was gisteren voor veel landen niet het geval.
Aanschaf ging zonder problemen, inderdaad. Wat ik me wel afvraag;

Ze dumpen nu ook die MS Docks... moet je daaruit concluderen dat ze niet alleen hun geloof in de Lumia-lijn hebben laten vallen, maar ook het hele continuum verhaal?

Die dock werkt op meer toestellen dan alleen Lumia, dus waarom ze ook plots van die dock af willen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het dock is als actie al meermaals gratis meegeleverd, maar zeker niet altijd, en hier in Nederland in het begin alleen bij de 950 XL, daarna als nieuwe actie voor de beide 950 modellen. Het is dus niet zo dat ze het dock aan het dumpen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 13-09-2016 14:49 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan je vertellen: De 950 is een verademing als je van de 820 komt.

Natuurlijk, de 820 is leuk, maar, traaaag vergeleken met de 950. Accuduur van de 950 is ook heel wat beter.

De 820 is leuk, voelt echt wel beter dan de 950, veel steviger, maar in gebruik is de 950 echt veel beter. Mag ook wel na al die jaren :+

Mijn 950 is de eerste batch, en het kraken is inmiddels grotendeels gestopt, maar, als ik de achterkant erop zet kan het zo terug zijn, of echt weg zijn. Hoe en waarom? Geen flauw idee :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:42:
Ik kan je vertellen: De 950 is een verademing als je van de 820 komt.
Dat geloof ik direct - maar ik doe nogal lang met spullen...

Ik develop mijn apps op een pc uit 2008 en draai de nieuwste versie van Visual Studio op een netbook uit 2007...

De L820 heb ik nu vier jaar en daarvoor had ik zes jaar een feature-phone van Sony.

Dus ik help de economie niet echt met kapitaalinjecties :)

Grootste argument om over te stappen is development voor WM10; de L820 is op een zijspoor gezet, en alhoewel die voor mij voldoet, merk ik wel dat de weinige ontwikkelingen die er nog zijn, nu allemaal W10 zijn gericht (logisch)...

Maar ik klaag niet; nu heb ik gewoon twee telefoons (L820 wordt dan navigatie-phone voor op vakantie, de maps vind ik heerlijk werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:48:
[knip] nu heb ik gewoon twee telefoons (L820 wordt dan navigatie-phone voor op vakantie, de maps vind ik heerlijk werken).
Ik heb ook nog een prima werkende en nette Lumia 820 liggen, maar bij inzetten voor navigatie ga ik toch voor de 950 met zijn erg prettige scherm (en dan niet Kaarten als navigatie-middel).

Maar misschien bij een brute wandeling in de wildernis, dan zou ik de 820 mogelijk wel weer gebruiken, al zie ik die wandeling zelf dan weer niet zo heel snel gebeuren. Enkel in het achterhoofd dat ik het leven van de 950 niet op het spel zou willen zetten ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
299 euro inclusief dock is toch wel goedkoop in vergelijking met wat je krijgt. Blijft een hoop geld, maar zo'n telefoon voor 299 euro ga je denk ik ergens anders niet vinden met gelijkwaardige features. Ik zit enkel met de apps, steeds minder apps werken en stoppen met het updaten er van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eX0duS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:14:
299 euro inclusief dock is toch wel goedkoop in vergelijking met wat je krijgt. Blijft een hoop geld, maar zo'n telefoon voor 299 euro ga je denk ik ergens anders niet vinden met gelijkwaardige features. Ik zit enkel met de apps, steeds minder apps werken en stoppen met het updaten er van...
Voor de apps hoef je het niet te doen, inderdaad... de meeste apps die ik heb draaien zijn van de begintijd (2012 / 2013) toen er nog wel developers waren die er in geloofden.

Maar die zijn sindsdien nooit meer geupdate en nieuwe komen er nauwelijks bij;

Laatst heb ik mijn L820 gereset, voor het eerst in vier jaar, en zeker 25% van de apps die ik had, kan ik nu niet eens meer installeren omdat ze uit de store zijn verwijderd in de tussentijd.

Eind van deze maand komt er echt een slachting, omdat alle apps die géén geldig leeftijdscertificaat hebben, per direct verwijderd worden.

Dus al die apps die ooit in 2013 zijn gelanceerd, maar sindsdien niet zijn geupdate met dat certificaat, worden verwijderd (en dat zijn er heel veel; de meeste developers waren niet eens bereikbaar meer om ze te zeggen dat ze moesten updaten).

Van mijn eigen +/- 30 apps voor WP, heb ik er 5 geupdate - de rest mag per direct verwijderd worden (niemand gebruikt ze...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
eX0duS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:14:
Daar staat tegenover dat de Facebook UWP app nog maar net uit is: http://www.windowscentral...-app-beta-version-remains, en Instagram net een update heeft gehad (http://www.windowscentral...ies-feature-latest-update). Zolang de grote spelers nog meedoen, hou ik vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coenox schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:40:
[...]

Daar staat tegenover dat de Facebook UWP app nog maar net uit is: http://www.windowscentral...-app-beta-version-remains, en Instagram net een update heeft gehad (http://www.windowscentral...ies-feature-latest-update). Zolang de grote spelers nog meedoen, hou ik vertrouwen.
Tja, voor mij zijn twee apps eventuele show-stoppers;

Whatsapp (geen Whatsapp is direct over naar Android) en AIMP Remote;

https://www.microsoft.com.../aimp-remote/9nblggh07w8f

Daarmee kan ik de muziek-server in mijn huis aansturen, die vervolgens draadloos weer alle speakers in alle ruimten voorziet van de zelfde muziek.

De app is al 100.000 jaar oud, nooit geupdate, maar werkt wel... hopelijk overleeft die de slachting van eind deze maand, want als die uit de store verdwijnt, kan ik niets meer met die telefoon.

Als work-a-round kan ik wel de boel aansturen via een web-interface, maar daar heb je geen smartphone voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eX0duS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:44:
Daarnaast gebruik ik nu ook applicaties om te syncen naar mijn server, via FTP/webdav of anderszins. Iets
Je kan zaken naar Onecloud pushen of Dropbox - en van daar uit kan je een deployment-script draaien naar een andere locatie, volgens mij.

Zelf gebruik ik ShareFolder;

https://www.microsoft.com...der-explorer/9wzdncrdmmtk

Daarmee kan je de sd-card van je telefoon via FTP / Webdav / Servers in hetzelfde netwerk overpompen.

Eventueel download je iets van Onecloud, zet je dat op je sd-card, sync je het met FTP en knal je het vervolgens op een SMB / CIFS server... mooi oogt het niet, maar het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:46:
[...]

.. hopelijk overleeft die de slachting van eind deze maand, want als die uit de store verdwijnt, kan ik niets meer met die telefoon....
Ja, die is wel spannend. Was zelf niet zo blij met het feit dat Flitsmeister er mee gestopt is. Hij staat nog wel op mijn toestel en een showstopper is het ook niet. Maar toch. Voor mij zijn de showstoppers Whatsapp, Wunderlist (maar die is tegenwoordig volgens mij van Microsoft) en DME (Container voor mail en agenda van mijn werk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
kruila schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:19:
[...]

Vandaag bevestigd gekregen dat ik binnen een paar weken een gratis display dock krijg, ondanks dat de actie nog niet liep toen ik mijn 950 kocht (2 dagen voordat actie startte) >:)

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Ik heb vandaag mijn 950 + dock uit de UK ontvangen. Afgelopen maandag besteld. Valt me niets tegen.

Er zit uiteraard zowel bij de dock als bij de telefoon zelf een UK charger.

Ik ga eens kijken wat ik hier mee ga doen. Convertertje, of gewoon wireless chargen ;)

Sowieso even op zoek naar een goed hoesje.
Voor mijn L930 heb ik de officiele van Microsoft. Die heeft dat toestel al meerdere keren behouden tijdens vallen (zelfs een keer uit mijn jas terwijl ik aan het fietsen was _/-\o_ )

[ Voor 30% gewijzigd door McLambo op 15-09-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelnagiosi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
De actie met het gratis dock lijkt alleen te gelden bij de Microsoftstore. Heb ze gevraagd en ze geven aan dat ik contact moet opnemen met de provider of je bij een abonnement ook een dock krijgt. Belsimpel doet het iig niet. Heeft iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kelnagiosi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:37:
De actie met het gratis dock lijkt alleen te gelden bij de Microsoftstore. Heb ze gevraagd en ze geven aan dat ik contact moet opnemen met de provider of je bij een abonnement ook een dock krijgt. Belsimpel doet het iig niet. Heeft iemand andere ervaringen?
Het gratis dock geldt daar waar het bij de telefoon staat vermeld. Voorheen was dat tijdens een actieperiode op heel veel verkooplocaties het geval. Het grote verschil met het Microsoft shop aanbod van nu is dat het gratis dock aanbod als algemene actie door Microsoft werd aangekondigd, en daar is volgens mij op dit moment geen sprake van. De laatste aangekondigde gratis dock actie liep volgens mij tot 01-07 van dit jaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:31
Coolblue gaf tot eind augustus een gratis dock + draadloos microsoft toetsenbord (pricewatch 25 euro) samen met de witte 950 (349 euro). Heb toen hard getwijfeld, maar nu content want hij is nog verder gezakt + dock (niet bij CB, enkel Microsoft store).
Vanavond bestellen via de store dus. Lager dan 299 zie ik hem niet meer zakken en zoals al vaak elders gelezen: als er een surface phone komt wordt hij duur (minimaal dubbel de prijs van de 950 nu) en komt hij pas 2017. Daar wacht ik niet meer op.
Wel jammer dat zo een toptoestel via zijn prijs en gratis dock zo pijnlijk duidelijk maakt dat hij flopt... Als fan doet dat best pijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

maarte997 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:56:
Coolblue gaf tot eind augustus een gratis dock + draadloos microsoft toetsenbord (pricewatch 25 euro) samen met de witte 950 (349 euro). Heb toen hard getwijfeld, maar nu content want hij is nog verder gezakt + dock (niet bij CB, enkel Microsoft store).
Vanavond bestellen via de store dus. Lager dan 299 zie ik hem niet meer zakken en zoals al vaak elders gelezen: als er een surface phone komt wordt hij duur (minimaal dubbel de prijs van de 950 nu) en komt hij pas 2017. Daar wacht ik niet meer op.
Wel jammer dat zo een toptoestel via zijn prijs en gratis dock zo pijnlijk duidelijk maakt dat hij flopt... Als fan doet dat best pijn.
Het toptoestel flopt niet zozeer, Microsoft produceert ze niet meer omdat ze willen dat oems toestellen gaan maken. De prijzen zakken zo hard omdat Microsoft van de restpartijen af wil zodat ze een hoofdstuk kunnen sluiten.

Nu maar hopen dat genoeg oem's Windows phones gaan produceren, dat valt nu namelijk nog tegen waardoor er toch een soort vacuum ontstaat...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
Swerfer schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:55:
[...]

Het toptoestel flopt niet zozeer, Microsoft produceert ze niet meer omdat ze willen dat oems toestellen gaan maken. De prijzen zakken zo hard omdat Microsoft van de restpartijen af wil zodat ze een hoofdstuk kunnen sluiten.
Dat denk ik ook maar is dat wel zo? Sinds ze de prijs verlaagd hebben gaan de 950's als warme broodjes over de toonbank. Alom is men het erover eens dat dit een uitverkoop is maar heeft iemand MS horen beweren dat dit ook zo is? Kan het niet zijn dat ze gewoon doorgaan met de 950, zonder erop te verdienen of met ingecalculeerd verlies, totdat die Surface Phone er is? Daarmee houden ze W10M stevig in leven en stimuleren intussen de oems wellicht om ook wat voor W10M te brengen. Of denk ik nu een beetje al te whisful? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelnagiosi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
hardware-lover schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:53:
[...]

Het gratis dock geldt daar waar het bij de telefoon staat vermeld. Voorheen was dat tijdens een actieperiode op heel veel verkooplocaties het geval. Het grote verschil met het Microsoft shop aanbod van nu is dat het gratis dock aanbod als algemene actie door Microsoft werd aangekondigd, en daar is volgens mij op dit moment geen sprake van. De laatste aangekondigde gratis dock actie liep volgens mij tot 01-07 van dit jaar.
Heb 2 jaartjes verlengt met een toestelabonnement van €10. Heb het dock maar los gekocht. Heb nu voor €240 het toestel en voor €74 het dock. Totaal €315... MSstore = €399 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

janchtw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:30:
[...]

Dat denk ik ook maar is dat wel zo? Sinds ze de prijs verlaagd hebben gaan de 950's als warme broodjes over de toonbank. Alom is men het erover eens dat dit een uitverkoop is maar heeft iemand MS horen beweren dat dit ook zo is? Kan het niet zijn dat ze gewoon doorgaan met de 950, zonder erop te verdienen of met ingecalculeerd verlies, totdat die Surface Phone er is? Daarmee houden ze W10M stevig in leven en stimuleren intussen de oems wellicht om ook wat voor W10M te brengen. Of denk ik nu een beetje al te whisful? :9
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik heb de 950 alleen maar aangeschaft omdat ik de 950 altijd al had willen hebben maar natuurlijk nooit 600 euro voor een telefoon ga betalen. Nu viel mijn abonnementsverlening heel toevallig samen met de Mobile Madness maand waardoor ik de telefoon zelfs voor NUL euro kon aanschaffen maar voor de normale prijs (€ 228,--) had ik het ook gedaan. Voor mij komt alles fantastisch uit. Ik de 950 en mocht de Surface Phone er ooit komen dan kost die bij mijn volgende verlening waarschijnlijk ook 1/3 van de introductieprijs. Die nieuwe 950 die ik heb moet het makkelijk 2 jaar kunnen volhouden. Kortom, in alle opzichten 'spekkoper'. _/-\o_

Al geloof ik nog steeds niks, al brengen sommige berichten mij steeds weer aan het twijfelen, van een Surface Phone. Of het moet echt een topproduct worden, en dat kunnen ze ook bij MS, die iedereen doet verbazen. Ik bedoel, een tweede HP X3 of hoe dat ding ook heet, gaat het niet worden natuurlijk want voegt helemaal niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:07:
[...]
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik heb de 950 alleen maar aangeschaft omdat ik de 950 altijd al had willen hebben maar natuurlijk nooit 600 euro voor een telefoon ga betalen. Nu viel mijn abonnementsverlening heel toevallig samen met de Mobile Madness maand waardoor ik de telefoon zelfs voor NUL euro kon aanschaffen maar voor de normale prijs (€ 228,--) had ik het ook gedaan. Voor mij komt alles fantastisch uit. Ik de 950 en mocht de Surface Phone er ooit komen dan kost die bij mijn volgende verlening waarschijnlijk ook 1/3 van de introductieprijs. Die nieuwe 950 die ik heb moet het makkelijk 2 jaar kunnen volhouden. Kortom, in alle opzichten 'spekkoper'. _/-\o_
[knip]
Even om het helder te krijgen, je hebt een ander aanbod dan hetgeen nu op de website staat?

Maandelijkse kosten
Abonnement: Stel Samen & Stel Bij
Startabonnement 24 mnd € 10,00
+ 1 GB S € 10,00
+ 120 min in NL & EU € 5,00
24 mnd korting - € 6,00

Toestelbetaling /mnd€ 12,00

Totaal per maand€ 31,00

Eenmalig bij bestelling

Microsoft Lumia 950 Zwart t.w.v. € 454,95
Toestel (i.c.m. abonnement)€ 288,00
24 x € 12,00 /mnd- € 288,00
Eenmalige bijbetaling toestel€ 0,00

€ 4,24

Totaal eenmalig€ 4,24

Eenmalige aansluitkosten
(op eerste factuur)€ 0,00

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:30:
[...]

Even om het helder te krijgen, je hebt een ander aanbod dan hetgeen nu op de website staat?
Nee, dat is mijn abonnement. Uitstekend speurwerk d:)b .

Alleen stond er waar nu bij Eenmalige bijbetaling toestel € 0,00 staat eerst 228

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 16-09-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar als dat je abonnement is dan betaal je toch €288,- voor het toestel?

Testing, one, two ...

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:11:
Maar als dat je abonnement is dan betaal je toch €288,- voor het toestel?
Ja, dat klopt wel. Maar voor de 930 moest ik 2 jaar geleden iets van 260 bijbetalen, zelfde contract en bij de 950 zou dat 228 zijn. Nu betaalde ik dus niks. Het is niet zo dat ze de telefoon gratis geven want dan kunnen ze het net zo goed in de sloot gooien, het contract door laten lopen en de 930 is dan afbetaald.

Oké, dan had ik dat "voor NUL euro aanschaffen" anders begrepen dan jij het bedoelt. Met iets aanschaffen bedoel ik aankopen, en als me dat €0,- kost dan vind ik dat gratis. Duidelijk zo GerCor, €288,- blijft nog steeds een net bedrag.

Testing, one, two ...

• kruila
hardware-lover schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:26:
Oké, dan had ik dat "voor NUL euro aanschaffen" anders begrepen dan jij het bedoelt. Met iets aanschaffen bedoel ik aankopen, en als me dat €0,- kost dan vind ik dat gratis. Duidelijk zo GerCor, €288,- blijft nog steeds een net bedrag.
Dan is € 299,00 bij MS, zonder enige aboverplichting, toch een veel netter bedrag?

kruila schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:27:
[...]
Dan is € 299,00 bij MS, zonder enige aboverplichting, toch een veel netter bedrag?
Als je al aan een verlenging toe bent en tevreden bent over dat abonnement, dan is er niet werkelijk wat mee mis denk ik? Je kunt wel voor sim only gaan maar als je dan voor hetzelfde toestel zou willen gaan dan schiet je er niet zo heel veel mee op als je het vervolgens los aan gaat kopen?

Het gratis dock nu zou mogelijk bij verkoop wat extra korting kunnen geven, als je het zelf niet gaat gebruiken of er verder geen bestemming voor mocht hebben. De mijne ligt ook al ruim een half jaar in gesloten verpakking in een doos. Zou zo niet weten wat ik er in mijn situatie mee zou moeten doen.

Testing, one, two ...

• kruila
hardware-lover schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:42:
[...]

Als je al aan een verlenging toe bent en tevreden bent over dat abonnement, dan is er niet werkelijk wat mee mis denk ik? Je kunt wel voor sim only gaan maar als je dan voor hetzelfde toestel zou willen gaan dan schiet je er niet zo heel veel mee op als je het vervolgens los aan gaat kopen?

Het gratis dock nu zou mogelijk bij verkoop wat extra korting kunnen geven, als je het zelf niet gaat gebruiken of er verder geen bestemming voor mocht hebben. De mijne ligt ook al ruim een half jaar in gesloten verpakking in een doos. Zou zo niet weten wat ik er in mijn situatie mee zou moeten doen.
€ 31 per maand betaald GerCor vermoed ik gedurende 24 maanden, ik betaal sim-only, met ruimere voorwaarden, € 15,00 per maand (Ziggo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kruila schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:46:
[...]
€ 31 per maand betaald GerCor vermoed ik gedurende 24 maanden, ik betaal sim-only, met ruimere voorwaarden, € 15,00 per maand (Ziggo)
"Als je al aan een verlenging toe bent en tevreden bent over dat abonnement..."

Testing, one, two ...

• GerCor

GerCor

kruila schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:27:
[...]

Het bevalt me uitstekend bij T-Mobile. Nooit gezeik over bereik, automatisch betalen e.d. Nooit wachten op updates. Werkt altijd prima. Ik heb pas weer met T-Mobile te maken ...... over 2 jaar.
kruila schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:46:
[...]

Ik heb Ziggo voor TV, internet en vaste telefoon. Maar ik vind het verder een ..... laat maar bedrijf. Stel eerst maar eens app beschikbaar zodat ik overal TV kan kijken op mijn 950. Doen ze niet ... mooi ... dan niet.

Ziggo is Vodafone toch? En die hotspots van Ziggo is ook niks, veel te traag.

[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 18-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GerCor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:54:
[...]

Stel eerst maar eens app beschikbaar zodat ik overal TV kan kijken op mijn 950. Doen ze niet ... mooi ... dan niet.
Die kan elk moment komen. Ik draai de beta en de app werkt verbazend goed, ook met continuum...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GerCor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:54:
[knip]

Ik heb Ziggo voor TV, internet en vaste telefoon. Maar ik vind het verder een ..... laat maar bedrijf. Stel eerst maar eens app beschikbaar zodat ik overal TV kan kijken op mijn 950. Doen ze niet ... mooi ... dan niet.
Dat laatste lijkt er wel aan te komen GerCor, voor W10 in testfase, en de mobile versie zou er ook al zijn, echter laatste alleen voor een zeer beperkt gezelschap. Maar..., eerst zien, dan geloven :o

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/wp_ss_20160917_0003.png

Testing, one, two ...

• kruila
Swerfer schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:06:
[...]

Die kan elk moment komen. Ik draai de beta en de app werkt verbazend goed, ook met continuum...
is die beta ergens te downloaden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

kruila schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:18:
[...]

is die beta ergens te downloaden ?
Je moest je daarvoor opgeven bij een moderator van de Ziggo community. De aanmeldperiode is inmiddels verlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
kruila schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:53:
[...]

Vandaag bevestigd gekregen dat ik binnen een paar weken een gratis display dock krijg, ondanks dat de actie nog niet liep toen ik mijn 950 kocht (2 dagen voordat actie startte) >:)
vandaag de display dock alsnog binnen gekregen, bedankt Microsoft, goede service! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:31
Ook vandaag mijn 950 binnen gekregen. Tijdens aankoop stond een verzendtijd van 5 tot 7 dagen vermeld. Toestel vrijdagavond besteld met de hoop hem tegen deze week vrijdag binnen te krijgen. Hij is vandaag aangekomen! Geleverd op 2 werkdagen, héél tevreden. Eigenlijk even snel als de betalende optie om het toestel prior te verzenden (2-3 dagen levertijd).
In mijn bestellingsmail stond dat de displaydock een levertijd van 8-12 weken had. Maar vreemd genoeg kreeg ik van UPS een trackcode voor een tweede pakje. DisplayDock zit er dus bij. Hele fijne ervaring dus. :)
Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van een L950 naar Microsoft, omdat je deze wil omruilen voor een ander model (dus niet omdat je het geld terug wil zien)?

Via Microsoft krijg ik geen response; ticket wordt niet beantwoord, telefoon kan niet escaleren naar iemand die het wel begrijpt, chat gooit me er telkens uit, service-pagina laadt niet in, etc...

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/eQ5urwy.png

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/kpcKysy.png

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/NKCEJTH.png

Het is natuurlijk van de zotte (?) dat ik via dit forum moet vragen hoe je het toestel omruilt voor een ander, maar ik weet even niet hoe ik dan aan die informatie moet komen.

Volgens mij heb ik twee opties;

1) Toestel terugsturen met melding van defect (maar er is niet echt iets kapot - dus er valt weinig concreets te repareren; ik wil gewoon een omruil exemplaar).

2) Toestel terugsturen omdat hij niet bevalt (maar daarmee krijg je hooguit je geld terug - hij is immers een week gebruikt - en geen ander exemplaar).

Als iemand het zelf heeft meegemaakt (bestaand exemplaar omruilen voor een ander) dan hoor ik het graag...

[ Voor 6% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 29-09-2016 15:27 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Je hebt hem toch op afstand gekocht? Twee weken afkoel periode? Terugsturen die hap, geld terug krijgen en van dat geld een nieuwe/ander model kopen, desnoods ergens anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:19:
Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van een L950 naar Microsoft, omdat je deze wil omruilen voor een ander model (dus niet omdat je het geld terug wil zien)?
Probeer het hier eens; [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen

Propane schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:27:
Je hebt hem toch op afstand gekocht? Twee weken afkoel periode? Terugsturen die hap, geld terug krijgen en van dat geld een nieuwe/ander model kopen, desnoods ergens anders?
Wet kopen op afstand is volgens mij zelfs 30 dagen?

Wat je schetst, kan inderdaad - maar is lekker omslachtig... terugsturen, wachten op bevestiging, geld terug storen, anti-factuur aanmaken (want zakelijk gekocht), nieuwe telefoon bestellen (en dat herhalen tot je een werkend exemplaar hebt...)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/J0fuim5.png

Maar ik ben er inderdaad ook wel klaar mee, desnoods houden ze hem en hoef ik het geld niet - ik koop wel een ander...

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ja, dan zou ik toch echt de chat nog eens proberen. Ik werd een paar dagen heel vlot te woord gestaan en mijn zaak is nu doorgezet (dat L1520 display). Ik kwam nu ook weer heel vlot gewoon in de chat, snap niet waarom het niet werkt voor jou. Geen browser plugins die roet in het eten kunnen gooien of iets dergelijks?
Propane schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:35:
Ja, dan zou ik toch echt de chat nog eens proberen. Ik werd een paar dagen heel vlot te woord gestaan en mijn zaak is nu doorgezet (dat L1520 display). Ik kwam nu ook weer heel vlot gewoon in de chat, snap niet waarom het niet werkt voor jou. Geen browser plugins die roet in het eten kunnen gooien of iets dergelijks?
Chat werkte één keer, maar dame snapte de vraag niet - dus die ging iemand anders roepen.

Daarna nooit meer wat van gehoord :)

De reguliere chat-button staat hier altijd op "niet beschikbaar";

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/yzzTtHR.png

Echter, ik heb de direct URL weten te achterhalen van de chat (F12 - developers console, Tweaker of niet...) en daarmee werkt het wel... één keer dus.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/AnAP3hI.png

Ik sta nu al een uur in de rij, simultaan met twee browsers zonder extensies / blocks.

Ach ja... ik gooi hem wel in het doosje en wacht tot het geld terug komt!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:29:
Wet kopen op afstand is volgens mij zelfs 30 dagen?
Die was 7 dagen en sinds 13 juni 2014 is die 14 dagen.
Cool - volgens de MS site kan ik hem terugsturen (zie screenshot hierboven) tot eind volgende maand; maar ik wil hem omruilen, niet inruilen tegen geld.

Chat schiet lekker op; in de console zie je de wachtrij, ik stond op 2 - nu op 1 - mijn clienttoken is al refreshed en niemand neemt op :P

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/2zZWfHL.png

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:56:
Cool - volgens de MS site kan ik hem terugsturen (zie screenshot hierboven) tot eind volgende maand; maar ik wil hem omruilen, niet inruilen tegen geld.
Maar je hebt dus een telefoon besteld en die blijkt defect te zijn?

Een DOA valt niet onder wet van koop op afstand, maar is gewoon een DOA en die gaan over het algemeen via RMA.
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:58:
[...]

Maar je hebt dus een telefoon besteld en die blijkt defect te zijn?

Een DOA valt niet onder wet van koop op afstand, maar is gewoon een DOA en die gaan over het algemeen via RMA.
DOA is overdreven (hij belt en sms'ed...) maar ik heb het idee dat hij niet voldoet (memo is voor als MS vragen gaat stellen);

Direct na het uitpakken van deze telefoon, kwam ik achter een aantal zaken - waardoor het voor mij onmogelijk is deze telefoon als development / consumenten toestel te gebruiken;

- De telefoon is oud, van de eerste batch, waardoor de meegeleverde software niet te updaten viel via de reguliere methode (alleen via de Windows Device Recovery Tool).

- Toen ik de telefoon aanzette, bleek dat er al user-profiles aanwezig waren én dat de telefoon een vreemde directory-structuur had (oa. een x-86 folder, een switch van "regular" naar "main" operating system, meerdere "test" folders en zelfs test-apps met een .exe extensie die niet eens draaien op deze telefoon).

- Het scherm is van slechte kwaliteit / slecht gekalibeerd; grijstinten worden rood, wit wordt blauw, etc... het sleutelen aan de color-profiles en resetten van de zwart-waarden heeft niet geholpen.

- Apps zijn traag, reageren niet of bevriezen tijdelijk (meerdere hard- en soft resets hebben niet geholpen).

- Het updaten van de firmware / operating system was zeer lastig, vanwege het feit dat er dus een x-86 indeling was waardoor het leek of het toestel 'root' had verkregen door een developer vóór mij.

Van alle issues kan ik desgewenst screenshots / screencaptures tonen (alles is uitgebreid gedocumenteerd van mijn kant) - feit is dat de kwaliteit van het toestel dat ík in handen heb gekregen, helaas niet voldoet aan de reguliere kwaliteitseisen en daardoor een onwerkbaar / onbruikbaar model is.
- update -

De chat van Microsoft werkt met bepaalde slots in het adres;

https://support.microsoft.com/nl-nl/contact/chat/19/
https://support.microsoft.com/nl-nl/contact/chat/20/
https://support.microsoft.com/nl-nl/contact/chat/21/

De eerste is voor de x-box support, de tweede overige hardware, de derde software, etc...

Op goed geluk ben ik het rijtje afgegaan, tot ik in de Amerikaanse chat terecht kwam en die werkte direct.
Hi John! How are you doing? It's so great to have you here!
De Lumia is niet meer verkrijgbaar in Nederland (de MS store is uitverkocht) en ook afnemers als CoolBlue zijn out of stock.

Wellicht dus het einde van de Lumia, as we know it (that's for sure).

Zelf heb ik een refund procedure ingediend, waarbij ik 30 dagen lang het recht heb de Lumia terug te sturen naar Microsoft en ik heb zo juist bij één van de weinige online winkels die hem nog hebben, een nieuwe gekocht (in de buurt van waar ik woon - zodat ik bij issues gewoon aan de balie kan gaan zeuren).

Ik ben benieuwd naar het / de verschil(len) tussen de één en de ander...

[ Voor 3% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 29-09-2016 17:34 ]

Zowel MS Store als Coolblue zijn out of stock.

Denk dat de voorraden er flink doorheen zijn gegaan afgelopen weken (sinds de drop onder 300 euro).
De 950 DS is niet meer leverbaar via Microsoft(DE). Stond er eerst nog dat je een waarschuwingsmail kon krijgen bij nieuwe voorraad, die mogelijkheid is nu ook verwijderd.

Dieses Produkt ist leider ausverkauft....

Testing, one, two ...

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10:16
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:33:
Wellicht dus het einde van de Lumia, as we know it (that's for sure).
Zover ik weet was het ook de bedoeling dat de naam Lumia tijdelijk gebruikt zou worden na overname van Nokia door Microsoft. Na de overname werd de naam Nokia al vrij snel verandert naar Microsoft, en de naam Lumia werd nog tijdelijk gebruikt, rond de 20 maanden of zo.

Dus waarschijnlijk vandaar dat de voorraad Lumia's op gemaakt wordt, zodat zo meteen toestellen onder een andere naam op de markt gezet kunnen worden. Het zal mij niets verwonderen dat de naam Surface Phone wordt gebruikt, maar niet de x86 versie die ieder hoopt, als die komt wordt dat volgend jaar.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste