Gister mn Pi 4 - 4GB binnen gehad. Geen micro HDMI kabel erbij, omdat ik toch alles headless wilde doen, zoals altijd. (er slingeren hier al 3 Pi's, waarvan 2 24/7 in gebruik)
Gelijk aan de slag. Maar geen kick. Lampje blijft rood, hoewel het groene lampje wel c.a. 25 seconde wat doet bij opstarten. Ik begin aan het boardje te twijfelen, voordat ik deze terug stuur, wilde ik jullie tips vragen. Wat ik gedaan heb:
-3 SD-kaartjes geprobeerd, (werkte allemaal wel in mn pi zero w) SanDisk Ultra, SanDisk Extreme, Kruidvat.
-Buster lite of Buster full image geprobeerd, geschreven met disks (Ubuntu).
-wpa_supplicant.conf aangepast zoals op het web beschreven, as usual.
-met en zonder ssh aan, of dhcpcd, aangepast of niet, maakt geen verschil.
-Lijkt te booten, (groene lampje), maar eidigt met alleen het rode lampje aan.
-Ik heb telefoon laders en een powerbank als voeding geprobeerd, varierende van 1,2A tot 3A. Geen verschil.
DOA? of is dit een te vroege conclusie?
Edit: ik zie hem dus ook niet in me netwerk. Bekabeld ga ik nu proberen...
Gelijk aan de slag. Maar geen kick. Lampje blijft rood, hoewel het groene lampje wel c.a. 25 seconde wat doet bij opstarten. Ik begin aan het boardje te twijfelen, voordat ik deze terug stuur, wilde ik jullie tips vragen. Wat ik gedaan heb:
-3 SD-kaartjes geprobeerd, (werkte allemaal wel in mn pi zero w) SanDisk Ultra, SanDisk Extreme, Kruidvat.
-Buster lite of Buster full image geprobeerd, geschreven met disks (Ubuntu).
-wpa_supplicant.conf aangepast zoals op het web beschreven, as usual.
-met en zonder ssh aan, of dhcpcd, aangepast of niet, maakt geen verschil.
-Lijkt te booten, (groene lampje), maar eidigt met alleen het rode lampje aan.
-Ik heb telefoon laders en een powerbank als voeding geprobeerd, varierende van 1,2A tot 3A. Geen verschil.
DOA? of is dit een te vroege conclusie?
Edit: ik zie hem dus ook niet in me netwerk. Bekabeld ga ik nu proberen...
[ Voor 3% gewijzigd door Parklife op 05-07-2020 09:13 ]
Parklife