Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:27
Anton.net schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:00:
Lijkt heel erg op Fallout 4, met betere graphics uiteraard!
Het lijkt precies die engine.Als het maar geen online game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 22:19
Hierbij de trailer voor wie het gemist heeft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-ye84Zrqndo]

[ Voor 27% gewijzigd door Wouterkaas op 30-05-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Heb even gegoogled, maar vault 76 zou een control vault moeten zijn van Vault-tec zelf. Plaats lijkt niet helemaal bekend, is wel genoemd in Fallout 3, Fallout 4 en Mothership Zeta DLC.

Ik vermoed dat het een losstaande game wordt, zoals FNV. Ik hoop het in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zeph schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:05:
Heb even gegoogled, maar vault 76 zou een control vault moeten zijn van Vault-tec zelf. Plaats lijkt niet helemaal bekend, is wel genoemd in Fallout 3, Fallout 4 en Mothership Zeta DLC.

Ik vermoed dat het een losstaande game wordt, zoals FNV. Ik hoop het in ieder geval :D
Ik denk dat de setting space gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zin in en hopen dat Fallout 76 zo snel mogelijk uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

zoveel vragen nog.

Vault 76 zou dus een control vault zijn dus geen rare experimenten.... officieel.
Vault 76 zou na 20 jaar open gaan.... officieel

Geruchten zijn dat ze met deze fallout een andere richting op gaan. Dus meer building? Meer FPS? De Ruimte in om daar een andere planeet te bewonen?

Wachten tot E3 dus.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:25
Zeph schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:05:

Het kan alle kanten op. De naamgeving is bijzonder, want het nummer is dus een vaultnummer. Als je dat zo specifiek afbakent lijkt het op een uitgebreide versie van Fallout Shelter.

Aan de andere kant, Kotaku schrijft over de development ervan en in de comments daar wordt over een simpele online game gesproken.

De pip-boy staat op 27 Oct 2102, dus dat is ook sterk afwijkend met de andere games.

[ Voor 5% gewijzigd door sigmundfreund op 30-05-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
L1nt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:10:
zoveel vragen nog.

Vault 76 zou dus een control vault zijn dus geen rare experimenten.... officieel.
Vault 76 zou na 20 jaar open gaan.... officieel
Op de pip boy staat 27 oktober 2102 (ik verwacht 27 oktober release)

Locatie gok ik op roswell, met de aliens van zeta en het nummer van jonh denver (geboren roswell). Maar dit is wel dom gokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Mocht het iets van een MMO worden dan zijn ze mij kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
dustkiller schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:15:
[...]

Op de pip boy staat 27 oktober 2102 (ik verwacht 27 oktober release)

Locatie gok ik op roswell, met de aliens van zeta en het nummer van jonh denver (geboren roswell). Maar dit is wel dom gokken.
27 oktober valt op een zaterdag dus dat lijkt me niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Nou als je de trailer bekijkt/luisterd. De muziek hint naar "West-Virginia". Dit is niet te ver van Fallout 3's locatie verwijderd. De vraag is inderdaad wat het wordt. Vermoedelijk iets vroeg, want de vault zou vroeg open gaan. Als je de trailer ook bekijkt "Reclamation day", simpel gezegd het terug vorderen van iets, in dit geval land.

De datum op de pipboy is ook nog 27 oktober 2102, of te wel veel eerder dan de andere games.

Edit: er zijn ook verwijzingen online (Fallout 3 gerelateerd) dat deze vault dichtbij Washington ligt. Dat kan gezien de ligging, zelfs als zou de vault in "West Virginia" liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeph op 30-05-2018 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat is wel weer mooi he.....volgens de bekende gegevens zou Vault 76 een control vault zijn die na 20 jaar geopened word... En dan zie je in de trailer 2102 dus 25 jaar na de bommen. Oh Vault tec

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 18:26
Meh tis een online game. Ga toch weg man. Dit soort games wil ik gewoon alleen spelen en zeker in een Fallout wereld zoals een Lone Wanderer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:
Meh tis een online game. Ga toch weg man. Dit soort games wil ik gewoon alleen spelen en zeker in een Fallout wereld zoals een Lone Wanderer.
Wie zegt dat dit 100% een online game is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:
Is nog niet officieel he. Nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:25
L1nt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:
Dat is wel weer mooi he.....volgens de bekende gegevens zou Vault 76 een control vault zijn die na 20 jaar geopened word... En dan zie je in de trailer 2102 dus 25 jaar na de bommen. Oh Vault tec
Op zich, wellicht was de overseer aan het wachten op een safe signaal? Die er nooit gekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sigmundfreund schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:24:
[...]

Op zich, wellicht was de overseer aan het wachten op een safe signaal? Die er nooit gekomen is.
Het bied weer ruimte voor speculatie. Waarom 5 jaar later? Wat gebeurd er nog meer?

Wilde theorie: Ze denken in een vault te zitten maar zitten eigenlijk in een ruimteschip op weg naar een andere planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
sigmundfreund schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:24:
[...]

Volgens mij werd in Fallout 3 al geroepen dat vaults ook kunnen meten hoe "radioactief" het gebied buiten de vault is. Er zijn voldoende redenen waarom. Daarnaast is er volgens mij relatief weinig al gezegd over vault 76. Kan alle kanten op gaan, gelukkig en helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
L1nt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Het bied weer ruimte voor speculatie. Waarom 5 jaar later? Wat gebeurd er nog meer?

Wilde theorie: Ze denken in een vault te zitten maar zitten eigenlijk in een ruimteschip op weg naar een andere planeet.
In die wilde theorie ga ik mee. ;) Dat verklaart ook sterretjes in de stream.
Er is nog maar een plek en dat is 76.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 30-05-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 22:19
L1nt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:25:
[...]

Of de vault bevindt zich in de ruimte, wachtend op het moment om terug te kunnen keren naar aarde. Iets met de ruimte zou in elk geval passen bij de sterretjes die ze rond 15:47 in beeld gooiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toch word ik hier niet echt blij van:
Before people get disappointed by the rest of Bethesda's E3 conference, Bethesda/ZeniMax's job postings for almost every studio suggest the publisher is going all in on games as a service, and I expect that to be the recurrent theme there.

They've already announced that RAGE 2 has games as a service elements, and this is an online game, so presumably it does too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:36:
Toch word ik hier niet echt blij van:

[...]
De geweldig SP game van de laatste jaren hebben het qua verkoop slecht tot aardig gedaan dus ik ben bang dat ze een andere weg in gaan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Jason Schreier zegt dat het online elementen gaat bevatten, als Jason het zegt is het eigenlijk 100% bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
jori040 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Wie zegt dat dit 100% een online game is ?
L1nt schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:23:
[...]

Is nog niet officieel he. Nog even afwachten
Nee maar lijkt wel die richting op te gaan. Komen ook steeds meer berichten naar buiten dat het toch een MMO/BR achtige game lijkt te worden. Daar zit ik totaal niet op te wachten. Ik wil gewoon een echte singleplayer game. Het is gewoon jammer dat Bethesda ook nu zo'n studio gaat worden die veel meer de online kant op wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

De Commonwealth wereld leent zich natuurlijk prima voor multiplayer, dus ik zou zeggen, waarom niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
mvds schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:45:
De Commonwealth wereld leent zich natuurlijk prima voor multiplayer, dus ik zou zeggen, waarom niet?
Ik wil in m'n eentje in die wereld zijn man hou op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Battle Royale lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Niks lijkt daar op te hinten.

De laatste zin in de trailer is: “In Vault 76, our future begins”
dan zou het minimaal squads moeten zijn en dat lijkt me sterk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
jori040 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:39:
[...]

De geweldig SP game van de laatste jaren hebben het qua verkoop slecht tot aardig gedaan dus ik ben bang dat ze een andere weg in gaan slaan.
Ik bedoelde de Fallout en The Elder Scrolls games. Die hebben echt goed verkocht en zeker Fallout 4 heeft heel veel geld in het laatje gebracht. Ik hoef gewoon geen online wereld in Fallout of The Elder Scrolls, maar ja tegenwoordig willen mensen dat hebben. Zie Battle Royal wat enorm populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wel grappig dat 3 jaar geleden het internet nog ontplofte bij de Fallout 4 aankondigd en nu vindt iedereen het allemaal wel best.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
jori040 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:46:
[...]

Yep ik ook. Gewoon in je eentje overleven en niet met een boel mensen. Heel de sfeer valt dan meteen weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zou het misschien een game worden in de stijl van bijvoorbeeld Conan of Ark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
  • Vault 76 is een control vault dat 20 jaar nadat de bommen vallen geopend wordt (volgens officiële lore)
  • In de trailer zien we posters over reclamation day
  • Pip boy van trailer heeft als datum 21 october 2102 (de oorlog begint volgens de tijdlijn op 23 october 2077
  • Fallout 4 introduceerde base building
  • Geruchten gaan dat Fallout 76 een online game gaat worden
  • Geruchten gaan dat dit een ander type spel gaat worden dan we gewend zijn van Fallout
Ik zet me geld in op een soort survival game waarbij je samen met je vrienden als een van de eersten de wasteland in trekt om basissen te bouwen en te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

jori040 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:46:
[...]

NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:48:
[...]

Yep ik ook. Gewoon in je eentje overleven en niet met een boel mensen. Heel de sfeer valt dan meteen weg voor mij.
Ik vind de SP game ook tof hoor, daar niet van, maar ik zou hem best een keer in MP modus willen proberen. Trouwens, echt alleen ben je niet he? Je hebt altijd nog een zooi NPCs die zich met je bemoeien

Ben wel benieuwd hoe diep ze het MP stuk door laten lopen... Ook co-op missies? Handelen? Elkaars settlement proberen binnen te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
mvds schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:08:
[...]

[...]

Ik vind de SP game ook tof hoor, daar niet van, maar ik zou hem best een keer in MP modus willen proberen. Trouwens, echt alleen ben je niet he? Je hebt altijd nog een zooi NPCs die zich met je bemoeien

Ben wel benieuwd hoe diep ze het MP stuk door laten lopen... Ook co-op missies? Handelen? Elkaars settlement proberen binnen te vallen?
Zolang het maar een RPG blijft met sterke RPG elementen en story driven zal het volgens mij wel meevallen. Ik snap dat het voor veel mensen leuk kan zijn om met vrienden een wasteland te bouwen en een story te doorlopen.
Waar ik echter voor vrees is als ze een h1z1 achtige base builder gaan maken waar er hordes aan mensen online rondlopen (100 max dacht ik volgens de lore van Valut 76). Dit gaat te veel toxicity van het internet met zich mee brengen als ze het zo aanvangen en dan betwijfel ik of ik het ga kopen.
Meeste dingen zijn nu nog speculatie dus laten we rustig afwachten wat ze gaan doen op E3 voor te hypen.

Mijn ideale game blijft SP focus met een co-op invloed waar je een crew tot 4 man kan samen brengen ofzo om zo de doelen te halen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:13:
[...]
Zolang het maar een RPG blijft met sterke RPG elementen en story driven zal het volgens mij wel meevallen
Ik zou juist ook wel eens een keer volledige vrijheid willen zonder story

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
mvds schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:18:
[...]

Ik zou juist ook wel eens een keer volledige vrijheid willen zonder story
Maar dan stap je toch volledig af van wat de franchise is?
Als je kijkt naar F1 en F2 dan mag het wel duidelijk zijn dat dit in zijn core een story driven rpg is (dan wel open wereld obviously).
Een stap weg daarvan in de fallout lore zou beter een spinoff zijn (en zou beter ook zo geplaatst worden).

Nogmaals , dit is allemaal speculatie maar mijn interesse zou wel verdwijnen.

En dat is dan echt vooral door de online communities (ik heb h1z1 gespeeld en de game vond ik super maar de community zorgde er voor dat ik het snel gezien had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Volgens mij een soort online survival game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Ik mag toch hopen dat het de traditie van FO voortzet en het niet online is. De naamgeving alleen al doet echter vermoeden dat dit geen standaard FO game wordt.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:48:
[...]

Me too... MMO zou ik een doodzonde vinden voor deze franchise

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Als het een (grotendeels) online feestje wordt, haak ik ook af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://kotaku.com/source...e-survival-rpg-1826425333 Lijkt dus dayz en rust geinspireerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
Online survivalen in een fallout setting lijkt me nog wel tof, maar die engine + online... ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toch wel een beetje tegenstrijdig van Bethesda dat ze vorig jaar nog dingen zeiden met #SavePlayer1, en nu dan toch steeds meer online willen doen met hun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het idee klinkt mij ook niet verkeerd, helemaal aangezien Bethesda wel over een hoog budget beschikken ipv die armoede pogingen van dayz en RUST. Maar ik wil niet weten hoe de consoles dat straks moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:09:
Het idee klinkt mij ook niet verkeerd, helemaal aangezien Bethesda wel over een hoog budget beschikken ipv die armoede pogingen van dayz en RUST. Maar ik wil niet weten hoe de consoles dat straks moeten draaien.
Puur uit interresse, maar de consoles kunnen toch gewoon online games spelen? Waarom zou Fallout niet kunnen? TES online is toch ook uit voor de consoles?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
j-phone schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:20:
[...]

Puur uit interresse, maar de consoles kunnen toch gewoon online games spelen? Waarom zou Fallout niet kunnen? TES online is toch ook uit voor de consoles?
Resource wise zou dit wel is heel zwaar kunnen worden als ze dezelfde engine gebruiken. De engine onthoudt namelijk de locatie van ELK lost item in de game.
Veel plezier/geluk als je met veel mensen ingame dingen aanpast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
j-phone schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:20:
[...]

Fallout 4 liep toch wel aardig stroef op de console, vooral in de grote steden. Ik weet niet of je straks kan bouwen in fallout 76 (al neem ik aan van wel) maar dat lijkt mij een lastig verhaal als mensen complexe dingen gaan bouwen, veel spelers op de servers zijn en dat allemaal op de brakke engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
lange laadtijden, lage fps een beetje de reden waarom ik oa gestopt ben met gta online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
NukaWorldNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:08:
Toch wel een beetje tegenstrijdig van Bethesda dat ze vorig jaar nog dingen zeiden met #SavePlayer1, en nu dan toch steeds meer online willen doen met hun games.
Valt opzich wel mee, het vorige project van de ontwikkelaar van deze fallout was ook al een gecancelde online game. Daarnaast is Rage 2 een singelplayer game en lijkt starfield dat ook te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Helaas, ze gaan mee met de massa. We hebben al tientallen base-building-survival games, en ondanks dat het een Fallout is, weet ik al zeker dat de sfeer vanaf de eerste minuut direct verdwenen is. Net zoals dat The Elder Scrolls Online niet aanvoelt als een échte Elder Scrolls ervaring. Combineer dat met het verdienmodel van tegenwoordig (lootboxes, DLC, betaalde cosmetics) en de sfeer zal nog verder verdwijnen. Als slagroom op de taart zul je regelmatig uitgescholden worden door 12-jarige ventjes, of zul je plotseling doodgaan door Russische of Chinese hackers. Terwijl ze je uitleggen hoe sappig je moeder wel niet was de nacht ervoor. Mij niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
sleepwalkerbe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:24:
[...]

Resource wise zou dit wel is heel zwaar kunnen worden als ze dezelfde engine gebruiken. De engine onthoudt namelijk de locatie van ELK lost item in de game.
Veel plezier/geluk als je met veel mensen ingame dingen aanpast :)
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:26:
[...]

Fallout 4 liep toch wel aardig stroef op de console, vooral in de grote steden. Ik weet niet of je straks kan bouwen in fallout 76 (al neem ik aan van wel) maar dat lijkt mij een lastig verhaal als mensen complexe dingen gaan bouwen, veel spelers op de servers zijn en dat allemaal op de brakke engine.
t mac schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:30:
lange laadtijden, lage fps een beetje de reden waarom ik oa gestopt ben met gta online.
Ah ja, natuurlijk. Bedankt voor de antwoorden.

Ik kan me wel voorstellen dat er een dumbed down versie komt die gebouwd is op de TES online engine.

We zullen zien, ondertussen wacht ik wel op de singleplayer versies van tes en fo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Divak schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:36:
Helaas, ze gaan mee met de massa. We hebben al tientallen base-building-survival games, en ondanks dat het een Fallout is, weet ik al zeker dat de sfeer vanaf de eerste minuut direct verdwenen is. Net zoals dat The Elder Scrolls Online niet aanvoelt als een échte Elder Scrolls ervaring. Combineer dat met het verdienmodel van tegenwoordig (lootboxes, DLC, betaalde cosmetics) en de sfeer zal nog verder verdwijnen. Als slagroom op de taart zul je regelmatig uitgescholden worden door 12-jarige ventjes, of zul je plotseling doodgaan door Russische of Chinese hackers. Terwijl ze je uitleggen hoe sappig je moeder wel niet was de nacht ervoor. Mij niet gezien.
Dit is inderdaad waar ik ook voor vrees (en zover ik kan zien veel van de Fallout fanbase).
Momenteel wacht ik nog rustig af op E3 maar de hype die ik deze ochtend vlak voor de aankondiging is wel even snel verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:19
Een online survival RPG of coop survival RPG lijkt mij wel wat. Volgens kotaku zitten er ook quests in en een story als dit coop op kan of op een PVE server lijkt me dit wel vet. Als mensen dan modded servers kunnen maken zit er ook potentie in om andere modes te kunnen maken. Ik ben wel hyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 06:46:
Een online survival RPG of coop survival RPG lijkt mij wel wat. Volgens kotaku zitten er ook quests in en een story als dit coop op kan of op een PVE server lijkt me dit wel vet. Als mensen dan modded servers kunnen maken zit er ook potentie in om andere modes te kunnen maken. Ik ben wel hyped.
De kans op privéservers is natuurlijk nul.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
anandus schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:02:
[...]
De kans op privéservers is natuurlijk nul.
Bij rust zitten ze er ook in en Bethesda ondersteund modding. Als je progress server based is zou ik niet weten waarom niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Het maakt mij niet uit dat het erg anders is... Fallout 3 was immers ook anders doordat je opeens first-person kon spelen...

Fallout gaat bij mij om de sfeer, de duistere humor en de setting. Dus ben hoe dan ook blij dat er weer een nieuw deel komt. Ik ga hem sowieso spelen, als het niet bevalt dan stop ik er wel mee.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kwam op reddit dit tegen:
Vault 76 opens up after 20 years. It is a control vault. Everyone inside still remembers the old America. Everyone believes they have to rebuild their country. The inside of the vault is decorated and seems like a cheerful event.

Why would they suddenly turn on each other and start murdering each other?

It has to be co-op. Griefing makes no sense in terms of lore and roleplay.
Zit wel wat logica in. Of je moet aan het begin ook kunnen kiezen dat je iemand kiest die niet in een vault heeft gezeten (raiders bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Een jaar voordat genX door de master is uitgevonden en er ook nog geen Super mutants zijn. Wie weet kun je wel als zijnde villan als ghoul of super mutant spelen in de toekomst. Het is allemaal open. Ik vind dit speculeren en bedenken altijd erg tof. Deze Fallout kan een leuke spinoff zijn van de originele RPG en iets anders als normaal. Vergeet niet dat mogelijk Cyberpunk 2077 een rpg word die mogelijk dit jaar al komt. En Cd project Red heeft de standaard erg hoog gezet met The Witcher 3 dus als ze Cyberpunk uitbrengen zal deze een Fallout RPG overschaduwen na Fallout 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik denk dat je enige hoop op een release van Cyberpunk in 2018 rustig kan laten varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 15:00
Kwistnix schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:27:
Ik denk dat je enige hoop op een release van Cyberpunk in 2018 rustig kan laten varen.
2019 denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Volgens een van de Bethesda devs valt het online gedeelte allemaal wel mee en moet men zich geen zorgen maken. En zouden de die hard fallout fans niet teleurgesteld zijn. Maar ja het is een developer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Cuqebaqer schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:33:
Volgens een van de Bethesda devs valt het online gedeelte allemaal wel mee en moet men zich geen zorgen maken. En zouden de die hard fallout fans niet teleurgesteld zijn. Maar ja het is een developer...
waar heb je deze info vandaan?
Ik hoop dat je gelijk hebt, want het zou zoveel afbreuk doen aan de fallout sfeer.

Net zoals de TES online het blijft raar dat als jij een quest doet, er bij de quest gever ongeveer 10 andere mensen staan die ook de quest doen en op jouw beeld verschijnen.
Dit heeft mij al heel snel doen afhaken. en zou bij fallout ook afbreuk doen. Je zou als solo persoon in die omgeving moeten rond lopen om helemaal op te gaan in die sfeer.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
In deze video word het naar voren gehaald.

YouTube: FALLOUT 76: Bethesda Game Studios Dev Responds To Online Rumors/Leaks!

Ik zou een coop erg leuk vinden om samen met een maat locaties te exploren.

[ Voor 19% gewijzigd door Cuqebaqer op 01-06-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36
Is het eigenlijk bevestigd dat deze game niet gemaakt wordt door het team van Todd Howard? Als dat het geval is, waar maken we ons dan druk over? Dan is Fallout 76 gewoon niet the next big thing. Het team van Todd Howard heeft duidelijk nog tijd nodig om de engine te verbeteren. (kijk al maar naar de graphics van de Fallout 76 trailer...)
Houd er ook rekening mee dat straks Cuberpunk 2077 komt, wat waarschijnlijk een gigantische game wordt. Bethesda kan maar beter zorgen dat hun echte game goed wordt.
We zullen alsnog die volwaardige RPG (Starfield) krijgen. Jammer genoeg is dat niet voor nu, en gaat het ook niet Fallout 76 zijn. Fallout 76 wordt gewoon een extraatje, als jij het een toffe game vindt, dan is dat mooi meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reddit-gebruiker drinkt volle fles Tabasco om Fallout 76-weddenschap:

[YouTube: https://youtu.be/Bq66ZbutU38]

Een Reddit-gebruiker verliest een weddenschap over Fallout 76 en drinkt daardoor een volle fles Tabasco.

Afgelopen woensdag begon Bethesda een uitgebreide tease voor een aankomende Fallout-game door de hele dag lang een stream op te zetten. Veel fans hoopten daarom op Fallout 5, maar Reddit-gebruiker TheYadda uitte dat het slechts een Fallout 3-remaster zou worden. Hij had beloofd een volle fles Tabasco te drinken als hij het verkeerd had.
Bethesda kondigde echter niet een remaster voor Fallout 3 aan maar Fallout 76. TheYadda kwam zijn belofte na en postte een video op Youtube waarin hij bewijst dat hij inderdaad een volle fles pittige saus drinkt met I Don't Want To Set The World On Fire van The Ink Spots op de achtergrond. Een toepasselijk nummer omdat het op de achtergrond speelt in de openingsscène van Fallout 3, maar ook omdat het gaat om iets in brand steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de twee mods die eind dit jaar uitkomen: Fallout: New California en Fallout: The Frontier. Beiden als uitbreiding op New Vegas. Daar kan een MMO variant van Fallout voor mij niet tegenop :)

https://www.rockpapershot...this-october/#more-549811

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Voor de volledigheid maar even een nieuw topic gemaakt, let niet te veel op het uiterlijk - ik heb vrij weinig materiaal om mee te werken momenteel: [Multi] Fallout 76

@anandus moet ik je nog weer toevoegen aan die TS?

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2018 21:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op zondag 3 juni 2018 @ 20:54:
Voor de volledigheid maar even een nieuw topic gemaakt, let niet te veel op het uiterlijk - ik heb vrij weinig materiaal om mee te werken momenteel: [Multi] Fallout 76

@anandus moet ik je nog weer toevoegen aan die TS?
Nee, hoor, ik heb geen tijd om het bij te houden, maar bedankt voor het vragen! :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Toch als je even lekker rustig de tijd neemt dan is dat settlement mode toch best wel leuk hoor. Ik had er normaal gesproken niets mee, maar ben toch een beetje bezig geweest vanavond. En moet zeggen dat ik toch al een klein leuk plekje heb gemaakt voor mij en die paar settlers die ik tot nu toe heb. Misschien komt het nu ook omdat ik meer spul heb om mee te werken (heb de seasonpass en daar krijg je boel dingen meer mee met die workshop dlc's) i.p.v. de vanilla wat toch wel een beetje karig was. Ik zal nooit grote settlements maken aangezien ik de fantasie en creativiteit er niet voor heb, maar het is gewoon leuk om een klein plekje te hebben voor jezelf, companions en een paar settlers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

[PS4]

ik wou nog even vragen naar de FO4 DLC's voor de PS4 :)

Ik wil graag de DLC' van Fallout 4 (seasonspass) spelen op mijn PS4. Ik snap niet precies hoe ik dat moet digitaal aankopen en vind dat lastig.

mijn vraag:

kan ik een Game of The year edition nieuw kopen (net zo duur als de seasonpass) of werken die codes dan niet met mijn huidige schijfje? Ik weet niet zo goed hoe dicht dat is dichtgetimmerd.

Zou ik dan die DLC alleen in combi met die nieuwe game kunnen gebruiken, dat ik dus al mijn savegames kwijt ben?

Ik heb een zwikje caps en een aardig arsenaal aan wapens en armor waar ik graag Far Harbor mee binnenwandel zeg maar :P

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn surival mode werkt niet meer. Hunger, Thirst en Sleep blijven steeds dezelfde waardes aangeven maar ik krijg wel damage als ik lang niets eet of drink. Werkt dus wel alleen werkt het weergeven van de waardes niet. Iemand een idee? Speel op PC. Heb mods al allemaal een keer uitgeschakeld en weer ingeschakeld maar dit werkt niet.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:36
@Fraggert Ik heb even opgezocht: blijkbaar is de GOTY gewoon de originele game, met codes erbij om de DLC te downloaden. Normaal moet je oude savefile dus werken met de DLC van GOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Anton.net schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:28:
@Fraggert Ik heb even opgezocht: blijkbaar is de GOTY gewoon de originele game, met codes erbij om de DLC te downloaden. Normaal moet je oude savefile dus werken met de DLC van GOTY
d:)b

mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

NukaWorldNL schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 01:43:
Toch als je even lekker rustig de tijd neemt dan is dat settlement mode toch best wel leuk hoor. Ik had er normaal gesproken niets mee, maar ben toch een beetje bezig geweest vanavond. En moet zeggen dat ik toch al een klein leuk plekje heb gemaakt voor mij en die paar settlers die ik tot nu toe heb. Misschien komt het nu ook omdat ik meer spul heb om mee te werken (heb de seasonpass en daar krijg je boel dingen meer mee met die workshop dlc's) i.p.v. de vanilla wat toch wel een beetje karig was. Ik zal nooit grote settlements maken aangezien ik de fantasie en creativiteit er niet voor heb, maar het is gewoon leuk om een klein plekje te hebben voor jezelf, companions en een paar settlers O+
Het zou alleen zoveel malen beter zijn wanneer de settlers zichzelf ook nuttig kunnen maken. Dus op zoek gaan naar spullen, dingen bijbouwen en vooral... zichzelf proberen te redden en proberen niet steeds ontvoerd te worden |:(

Zou toch leuk zijn wanneer de door jou gestarte settlement uitgroeit tot een tweede Diamond City :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Of wanneer de interface behoorlijk zou zijn. Switch naar isometric, snap to grid, etc. Dan zou ik er wel lol in hebben om een nette settlement te bouwen. Zoals het nu is, is het vooral frustrerend voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

mvds schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:13:
[...]

Het zou alleen zoveel malen beter zijn wanneer de settlers zichzelf ook nuttig kunnen maken. Dus op zoek gaan naar spullen, dingen bijbouwen en vooral... zichzelf proberen te redden en proberen niet steeds ontvoerd te worden |:(

Zou toch leuk zijn wanneer de door jou gestarte settlement uitgroeit tot een tweede Diamond City :P
Daarvoor zijn die twee mod's dan ook al eerder genoemd, dus Sim Settlements en Rise of the Commonwealth. Je wijst een lokale leider aan en de settlers beginnen gewoon een heel dorp te bouwen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:29
bvk schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:17:
[...]

Daarvoor zijn die twee mod's dan ook al eerder genoemd, dus Sim Settlements en Rise of the Commonwealth. Je wijst een lokale leider aan en de settlers beginnen gewoon een heel dorp te bouwen ;)
Hoe tof. Hoogste tijd dat ik het spel weer eens op pak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
mvds schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:13:
[...]

Dan kan ik je Sim Settlemens aanraden. Is een mod die alles wat jij zou willen doet. Je hoeft alleen maar een werkbank met een terminal te maken en een leader aan te wijzen en voila een heel settlement wordt gebouwd door je settlers. Moet je wel willen modden natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nou, die settlement factor vond ik niet veel.

Gisteravond nog even een rondje google gedaan naar nieuwe releases :)

Fallout 5 komt eraan *O* .........in de vorm van....

Metro Exodus d:)b

YouTube: Metro Exodus - E3 2018 4K Gameplay Demo [EU]

reviews: Metro Exodus - Ontsnappen aan de ondergrondse

Dat lijkt me wel wat :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:49

PinusRigida

I put the p in pool.

Fraggert schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:28:
Nou, die settlement factor vond ik niet veel.

Gisteravond nog even een rondje google gedaan naar nieuwe releases :)

Fallout 5 komt eraan *O* .........in de vorm van....

Metro Exodus d:)b

YouTube: Metro Exodus - E3 2018 4K Gameplay Demo [EU]

reviews: Metro Exodus - Ontsnappen aan de ondergrondse

Dat lijkt me wel wat :Y
Het is een mooie tijd voor al wie van post-apocalyptische games houdt: Metro Exodus, Rage 2, vandaag op de frontpage: Dying Light 2... Mijn verlanglijstje is al bijgewerkt! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

PinusRigida schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:44:
Het is een mooie tijd voor al wie van post-apocalyptische games houdt: Metro Exodus, Rage 2, vandaag op de frontpage: Dying Light 2... Mijn verlanglijstje is al bijgewerkt! :Y
Ik zal FO76 vast wel gaan halen, tussentijds heb in elk geval Metro Redux tweedehands gescoord om te weten of Metro Exodus op de wishlist gaat :)

Maar eerst dik van Far Harbor genieten* maar eens doorworstelen :Y

Woensdag ff scoren bij de game-toko :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fraggert op 18-06-2018 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
PinusRigida schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:44:
[...]

Yep ben er ook zeer blij mee. Deze setting spreekt mij altijd het meest aan. Lekker in die verrotte werelden lopen en vreemde mutanten of plaatsen ontdekken met achtergrondinformatie en/of mensen helpen met weinig middelen. Zijn meestal wel een beetje depri spellen, maar eigenlijk hou ik daar wel van. Je leeft je dan wel echt in met die characters.

Alhoewel ik Rage 2 niet ga spelen. Die vind ik echt over de top qua actie en dat spreekt me niet meer aan. Ik wil gewoon rustig in die werelden lopen en niet als een malloot alles aan gort schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Fraggert schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:13:
[...]

Ik zal FO76 vast wel gaan halen, tussentijds heb in elk geval Metro Redux tweedehands gescoord om te weten of Metro Exodus op de wishlist gaat :)

Maar eerst Far Harbor maar eens doorworstelen :Y
Doorwostelen klinkt alsof je er maar met moeite doorheen moet. Ik hoor juist wel goede verhalen over die DLC. Zit tenminste meer keuze en rpg elementen in die DLC dan in heel het spel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

NukaWorldNL schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:24:
[...]

Doorwostelen klinkt alsof je er maar met moeite doorheen moet. Ik hoor juist wel goede verhalen over die DLC. Zit tenminste meer keuze en rpg elementen in die DLC dan in heel het spel :+
Sorrie, dat gedoelde ik niet zo, ik geniet dik van Fallout 4 _/-\o_
NukaWorldNL schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:23:
[...]

Yep ben er ook zeer blij mee. Deze setting spreekt mij altijd het meest aan. Lekker in die verrotte werelden lopen en vreemde mutanten of plaatsen ontdekken met achtergrondinformatie en/of mensen helpen met weinig middelen. Zijn meestal wel een beetje depri spellen, maar eigenlijk hou ik daar wel van. Je leeft je dan wel echt in met die characters.

Alhoewel ik Rage 2 niet ga spelen. Die vind ik echt over de top qua actie en dat spreekt me niet meer aan. Ik wil gewoon rustig in die werelden lopen en niet als een malloot alles aan gort schieten.
Hier sluit ik me volledig bij aan d:)b

[ Voor 48% gewijzigd door Fraggert op 18-06-2018 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

GOTY zojuist in de brievenbus, code ingevuld en daarna even een klein rondje google want ik snapte err de ballen niet van eaar mijn download nou heen was :+

Seasonpass in de store gekocht voor gratis bleek de juiste manier en nu draaien de downloads. Zo te zien kan ik in 2022 beginnen met FarHarbor, kanonne wat traag -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HDCiZArAE38aXHCDeDLrgViH/full.jpg

Is dat normaal? Speedtestje zegt me dat alles werkt zoals 't hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Fraggert

Soms wil mijn PS4 Pro downloadsnelheid wel eens inkakken.
Meestal download ik met snelheden van tussen de 10 en 50MB/sec
op mijn pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
@Verwijderd @Fraggert Niet alleen met de PS4 pro. Eigenlijk is mijn ervaring ook met bedraad vanaf de PS3 t/m de PS4 en de pro dat het downloaden zo traag als dikke.... is.
eigenlijk nooit echt snel geweest. Soms kan het zijn dat spellen verhuist worden naar een langzamere server oid als deze al een tijd beschikbaar is. Geen idee of het echt zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:29
Fraggert schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:24:
GOTY zojuist in de brievenbus, code ingevuld en daarna even een klein rondje google want ik snapte err de ballen niet van eaar mijn download nou heen was :+

Seasonpass in de store gekocht voor gratis bleek de juiste manier en nu draaien de downloads. Zo te zien kan ik in 2022 beginnen met FarHarbor, kanonne wat traag -O-

[afbeelding]

Gewoon op pauze zetten en weer aan tot je een snellere hebt. Zal na een tijdje weer inzakken en dan doe je het weer :+ Of ze doen het expres om een far harbor te simuleren.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 22-06-2018 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 18:35
Fraggert schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:24:

[afbeelding]

downloads worden sowieso gelimiteerd als je een game of app op de ps4 aan hebt staan.
ook helpt het om hem lekker op rust stand te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Dirtyrockers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:58:
[...]

downloads worden sowieso gelimiteerd als je een game of app op de ps4 aan hebt staan.
ook helpt het om hem lekker op rust stand te zetten.
Google DNS gebruiken hielp bij mij aanzienlijk! (Primary DNS: 8.8.8.8, Secondary DNS: 8.8.4.4)

[ Voor 6% gewijzigd door Splendid op 22-06-2018 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 18:35
Splendid schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:09:
[...]

Google DNS gebruiken hielp bij mij aanzienlijk! (Primary DNS: 8.8.8.8, Secondary DNS: 8.8.4.4)
dat sowieso ook..

en anders afentoe op pauze zetten en hervatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Thanks guys, viel mee uiteindelijk, spul is binnen *O* Denk dat Metro Redux even moet wachten :P

Eerst ff zien waar ik als eerste mee begin, gelukkig zag ik gewoon mijn savegames nog staan dus doorspelen met de codes via de GOTYversie in een sabegame van een andere vrrsie moet geen probleem zijn.

Zal wel een latertje worden vannacht vrees ik :+

[ Voor 73% gewijzigd door Fraggert op 22-06-2018 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik heb Fallout 4 in het begin een run gegeven en sindsdien niet meer aangeraakt (wel vermaakt overigens). Nu met de Steam Summer Sale is de Season Pass 24,99. Zijn de DLC echt de moeite waard? Of kan ik de 25 euro beter bewaren voor een andere game?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Dibbuz schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:03:
Ik heb Fallout 4 in het begin een run gegeven en sindsdien niet meer aangeraakt (wel vermaakt overigens). Nu met de Steam Summer Sale is de Season Pass 24,99. Zijn de DLC echt de moeite waard? Of kan ik de 25 euro beter bewaren voor een andere game?
Ik ben nu Automatron aan 't spelen en vind het erg leuk werr wat nieuwe dingen te doen d:)b

De overige mods moet ik nog dus daar kan ik nog niks over zeggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dibbuz schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:03:
Ik raad je wel aan om Survival Mode te spelen en je speelt 'm op pc en dan raad ik je aan om mods te laden.

Ik heb deze mods geladen:
fo4mods

Voor uitleg en volgorde van installeren zie deze link

Dit maakt de game veeeel aantrekkelijker imo. Je kunt zelf nog in-game finetunen voor bijvoorbeeld damage done en damage received want de x4 instelling is mij iets te hoog. Ik heb damage done en damage received op x2,5 staan. In het begin is het wat moeilijk en zul je encounters in de Commonwealth ontwijken. Als je bijvoorbeeld lvl 30 bent dan moet je nog steeds uitkijken. In de vanilla settings ben je dan al dik overpowered. Voor mij gaat dan de hele beleving naar de klote.

[ Voor 23% gewijzigd door Techno Overlord op 24-06-2018 13:09 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56
Bedankt voor de tips, aangeschaft en ik ga kijken hoe ik de mods kan installeren.

Edit: gelukt! Nu even F1 kijken en dan je mods doornemen. Thanks! _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Dibbuz op 24-06-2018 15:57 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Fallout 4 VR is weer in stock bij cdkeys.com voor een kleine 23 euro dus heb de sprong nu maar gewaagd. Net gespeeld tot aan de vault exit (ik moet nog even kijken welke stats ik precies wil voor ik naar buiten ga).

Eerste indruk is dat het toch wel heel erg cool is om Fallout in VR mee te maken! Het is toch echt wezenlijk anders dan het op een scherm voor je zien... Ook vallen bepaalde details mij nu veel meer op, zoals de mechanische werking van de vaultdoor. Ik word daardoor tot nu toe een stuk meer in de wereld gezogen. Het richten door echt langs de loop van het pistool te kijken werkt erg leuk en goed. Kost nog wel wat moeite, ik ben erg benieuwd naar scopes straks. Melee... zuigt, hard. Maar goed, ik was toch al nooit echt zo'n melee fan in Fallout.

Wat ik wel erg jammer vind is dat hoewel de touch controllers nu direct ondersteund zijn, het nog steeds duidelijk te merken is dat de game er niet voor ontworpen is. Draaien en bewegen werken digitaal. Als je de stick voorbij een bepaalde uitslag beweegt dan beweeg je met een constante (draai)snelheid. Als je wil rennen dan moet je apart de stick induwen. Het is dus niet zo dat je de stick een beetje vooruit duwt voor lopen en verder om te rennen. Ook het draaien wat ik op vloeiend gezet heb gebeurt daardoor nogal abrupt. Ik kan er wel mee omgaan, maar het zou zoveel beter kunnen als ze de analoge sticks werkelijk analoog in zouden zetten. Ik weet alleen niet of daar misschien nog aan gewerkt wordt of dat je dit er misschien in zou kunnen hacken? Ik heb geen beta aangezet of zo, maar ik zag dus wel direct de touch controllers in game en krijg de juiste button prompts dus ik ging er een beetje vanuit dat het dus uit beta is. Bethesda kennende durf ik er eigenlijk niet op te hopen dat ze nog bezig zijn om het verder te verbeteren, maar wie weet. Of wellicht valt er iets te doen met een mod. Iemand ervaring mee?
Heb er op gegoogled maar vind tot nu toe alleen oude informatie, van toen de touch nog helemaal niet ondersteund was, of toen het via de beta optie aangezet kon worden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Laatst online: 16-12-2024
/ik zag bij intertoys die ps4 goty fallout 4 liggen voor 19,95. kan je de ps4 dlc codes ook op de xbox one gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:09

Luukwa

o/

Ik heb de deluxe edition met alle DLCS gekocht in de steam sale en ik vind het helemaal top!
Er is eigenlijk elk moment wel iets te doen, telkens weer afgeleid echt een super spel.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
steppert schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:10:
/ik zag bij intertoys die ps4 goty fallout 4 liggen voor 19,95. kan je de ps4 dlc codes ook op de xbox one gebruiken?
Wat denk jezelf :/
Pagina: 1 ... 47 ... 53 Laatste

Let op:
Globaal spoiler beleid

-Details over de mainquest of grotere sidequest -> spoilertag
-Locatie van "one of a kind" wapens -> spoilertag
-Locatie van reguliere vijanden, wapens etc -> spoiler niet nodig.

Gebruik vooral je gezonde verstand!