Hier hetzelfde verhaal. In oktober opgestapt en ik ben er nu al na 3 maanden erg blij mee. Geen gezeur aan je hoofd, focus van de werkgever past bij mijn interesses, geen Excel management, dingen doen in de baas zijn tijd, betere studie voorwaarden, leuker salaris, beter pensioen enz enz. Dus ja, het gras kan zeker groener zijn bij de buurman. Zeker voor de seniors die al de nodige ervaring en bagage meenemen.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:57:
Lurker, Veel succes met het vinden van een nieuwe baan, Ik heb ook de overstap gemaakt en ik ben daar bijzondeer gelukkig mee. Ik merk aan mezelf dat ik sommige zaken niet meer kan geloven. (ik zit nog een beetje in de CGI modus van stil stand). Na mijn verbazing in december over het feit dat ik een echte 13 e maand kreeg. Kreeg ik na mijn beoordeling weer een loonsverhoging en een vast contract. En dit alles zo ongemerkt dat ik zelfs bij personeelszaken ben gaan navragen of het allemaal wel klopte. Bovendien is de werkdruk vergeleken bij CGI tot de helft teruggebracht. Ik mag cursussen volgen in de baas zijn tijd en ik wordt geacht een aantal beurzen af te lopen en hoeft dit ook niet in eigen tijd te gaan doen.
Maak die overstap slechter dan bij CGI kan je eigenlijk niet zitten, Maar dat weet ik nu pas. Ik heb ook altijd met plezier gewerkt voor het bedrijf. Tot het management me begon te treiteren omdat ik niet wilde tekenen voor de slechtere voorwaarden. Nu ik er weg ben weet ik hoe het ook kan.
Ik vind het dan ook zeer treurig om te lezen dat er ook dit jaar qua salarisverhoging zo veel gedoe is en dat de optie-3 tekenaars wederom buiten de boot lijken te vallen. Ik had stille hoop dat het dit jaar beter zou gaan, maar helaas wordt die hoop weer de kop in gedrukt. Ik leef mee met de ex-collega's en kan alleen adviseren: blijf om je heen kijken. De markt voor IT'ers trekt aan dus mogelijk kom je snel wat leuks tegen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.