mee eens hoor, ik vind het leasebudget voor een 'senior' level 3 positie karig, moet echt beter kunnen. BPM stijging helpt ook niet mee. Voordeel van elektrisch nu is toch nog lagere bijtelling. Ben benieuwd hoe de verkoop van die auto's gaat als dat zo goed als rechtgetrokken is met de ICE's.rikoos schreef op donderdag 21 november 2019 @ 14:08:
[...]
Probleem is natuurlijk ook dat een EV bijna altijd 2x zo duur is als een "normale" auto, mede daarom is de lease zo hoog hiervoor. Dat de lease een beladen onderwerp is snap ik wel. Ik lease nu een VEEL mindere auto als jaren geleden voor dezelfde prijs want laten mee stijgen van de lease vergoeding tov inflatie is natuurlijk minimaal tot niets geweest. Zou een ZEER GOEDE zaak zijn als ze dit eindelijk eens gaan herstellen en weer markt conform maken. Dus mocht die 150 euro er komen is dat meer dan welkom.
[...]
Bij mijn Volvo bestelling is dat 88 euro voor de stroom (indicatie nog volgens offerte)
Begreep dat onze salarisschalen ook aangepast worden, ijkpunten niet meer gaan bestaan. Helaas kan ik niet bij de unit meeting aanwezig zijn, maar ben wel benieuwd wat ze aan gaan passen.