Let op dat het hier gaat om CGI Frankrijk. Ik heb dan ook geen integriteitsverklaring getekend en geen idee wie Dirk is
Ik heb inderdaad direct aangegeven dat ik naar niet aan mee wil werken. Mijn post was meer om te zien of het een courante praktijk is. Blijkbaar niet (in NL).
Ondertussen heb ik met een collega en met mijn manager (dus niet de manager van de afdeling waar het project loopt) over gesproken. Mijn collega geeft aan dat hij dit al vaker heeft gezien bij Logica, maar niet bij CGI. Mijn manager heeft me aangeraden om nog eens in gesprek te gaan om te zien wat hij precies bedoelde, met welk doel en voor hoelang. Ik heb aangegeven dat het doel en de periode mij niet uitmaakt, als de manier waarop niet ethisch is. Desondanks ga ik morgen in gesprek om hopelijk wat op te klaren. Maar me voordoen als iemand anders is niet bespreekbaar.
Overigens gaat het om development volgens door de klant aangeleverde specificaties en de communicatie verloopt vrijwel geheel per email met veel verschillende contacten. Dus het zou waarschijnlijk wel mogelijk zijn. Maar of het mogelijk is of niet, maakt voor mij geen verschil.
[
Voor 3% gewijzigd door
FreeShooter op 26-03-2019 15:08
]