Slechts gedeeltelijk waar, het klopt dat de mensen welke vooral in de levels 3 en in mindere mate level 2 zitten idd last hebben van het niet bijstellen van het ijkpunt conform de inflatie. Daar is denk ik ook minimaal 75% van de members ook niet tevreden over. Het is wat het is en als je echt enorme problemen daarmee hebt dan zal je je heil ergens anders moeten zoeken. Het is vooral voor oudere members vervelend voor de pensioen opbouw aangezien dit over een gemiddelde tegenwoordig gaat en niet stijgen betekent ook pensioen dus niet stijgen en dat is door de nieuwe regeling geen enorme vetpot meer zoals vroeger.franssie schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:54:
@ESPACE werk jij er nog? Als het klopt wat je zegt hebben de mensen van optie 1 dus vakantiedagen en pensioen ingeleverd en dat nog steeds niet netto terug? Wow.
Er zijn echter wel members die des ondanks wel verhogingingen hebben gekregen, vooral in Level 1 en level 2 is een normale stijging meer regel dan uitzondering. Zit je echter hoog in je level dan is de stijging minimaal tot niets. Gelukkig zijn er wel extreem veel mogelijkheden voor trainingen en persoonlijke ontwikkeling (zoals bij mij, level 3). Het is geen direct geld maar krijg wel jaarlijks heel veel mogelijkheden qua trainingen die ik nog niet eerder bij andere bedrijven heb gekregen zonder verdere verplichtingen zoals studie schulden.