Voor zover ik kan zien is ons pensioen niet veel slechter of beter dan een willekeurige beschikbare premie regeling. En ja, daar kun je het beste geld bij stoppen
De code of ethics, daar staat o.a. in dat alles wat je maakt of uitvind en wat geld op levert eigendom is van CGI. Dus ook zaken die je in privetijd ontwikkeld. (teken deze dus niet). Je wordt continue gechanteerd om dingen te tekenen of indirect kennis van te nemen (niet tekenen is geen geld erbij). (zie de level 3 discussie en de code of ethics)
Je wordt niet gechanteerd, tenminste ik niet. Veel mensen niet. De clausule dat dingen die je ontwikkeld van de baas zijn stond al in de CMG tijd in de contracten.
Je maakt over het algemeen lange dagen met de reistijd meegerekend en je krijgt nauwelijks of geen loonsverhoging
Loonsverhoging is inderdaad een pijnpunt bij een aantal members
, geen cursus in de baas zijn tijd
Nee, maar deels in de baas zijn tijd kan wel.
en eens in de maand wordt je ook nog eens verwacht op een zinloze meeting.
Dan ga je niet. Of je gaat om de meeting. De tijd van maandelijks is al lang geleden trouwens, elke 2 a 3 maanden komt veel meer voor.
De vakantie dagen zijn tot een minimum beperkt.
25 plus 2 CGI dagen. Cap heeft er 26, Accenture ook.
Het management heeft keer op keer laten zien dat ze niet betrouwbaar zijn en de meeste members zijn er zelfs bang van.
Veel members die ik spreek zijn onverschillig t.o.v. management. Da's ook een probleem maar wel een ander probleem.
Bovendien staat het bedrijf niet achter je als je een probleem bij de klant krijgt.
Dat heb ik totaal anders ervaren.
bakkerl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:45:
@Wijnands voor wat betreft jou foto's; jij blijft de auteur. Dat is wettelijk zo vastgelegt en kan ook niet anders worden. Blijft met de CoE dat je de volledige gebruikersrechten geheel aan CGI geeft. En dat is wat wettelijk in afspraken gemaakt kan worden.
Denk dat ik niet veel moeite hoef te doen om een advocaat te vinden die me in een dergelijke zaak wil bij staan. Advocaten en rechters willen ook wel 's lachen.
[
Voor 11% gewijzigd door
Wijnands op 08-12-2015 11:49
]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++