En van mij nog de laatste foto's.
Eerdere foto's van meterkastje projectje zijn hier al te vinden.
Nu met apparatuur:
Voor:
Na:
Wat zie je?
- 1x een UPC/Ziggo Technicolor TC7200 Modem/Router
- 1x Een Synology DS211+ met een 3TB en een 2TB HDD in een JBOD opstelling.
JBOD omdat mijn documenten en muziek automatisch worden gebackuped naar Stack en mijn foto's en e-mail word een offsite Backup van gemaakt bij een Synology van een vriend van me. (En hij bij mij)
- Een BlueWalker PowerWalker VI 650SE LCD UPS, met daarop aangesloten de NAS en de Technicolor
- Een Coax splitter/versterker. Waarvan 1 kabel naar de woonkamer gaat en 1 kabel naar onze slaapkamer. De derde zit nog (overbodig eigenlijk) aangesloten op het oorspronkelijke coax punt in de woonkamer. Heb mijn tv precies in de andere hoek van de kamer staan in verhouding tot het coax punt, dus heb een kabel door de kruipruimte getrokken en bij de TV weer omhoog.
Vanaf de Technicolor loopt een UTP kabel naar:
- De Nas
- De tv kast (samen met de coax kabel). Daar hangt deze in een gigabit switch waarop aangesloten:
- De TV
- Raspberry Pi Model 2 icm Kodi
- Blu-Ray speler die nooit word gebruikt (serieus, heb dat ding nu 3 jaar en heeft 1x aangestaan)
- Ziggo Horizon TV
- De trapkast Daar hangt een TP-Link Archer T9 welke zorgt voor de Wifi. Daarop nog aangesloten een Essent E-Thermostaat.
- Mijn slaapkamer. Daar staat weer een gigabit switch welke zorgt voor een aftakking naar:
- een Raspberry Pi model B,
- Een UTP kabel voor naar de kamer van mijn zoontje (Nog niet actief, hij is pas 3, maar zijn kamer was eerder de "werkkamer".
- De Zolder waar mijn computer staat, waar ook weer aangesloten een gigabit switch staat. Ivm eventuele toekomstige apparaten.
[
Voor 27% gewijzigd door
Robbie T op 18-01-2016 00:49
]