Eens, maar dat was een beetje kip-en-ei; Ziggo wilde die kosten niet. Nu de gouden kip is gevonden (Max bracht 1,1 miljoen kijkers), vinden ze de extra eieren ook wel.Xtuv schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:17:
[...]
Gek eigenlijk dat we in Nederland zo star vasthouden aan één commentator per sportwedstrijd. Zeker F1 lijkt me nou typisch een sport waarbij je veel 'wint' door twee personen neer te zetten.
Niet eerder gezien, meestal vlaggen en klappen, maar ze waren inderdaad met 3 man aan het buigen.Xtuv schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:17:
Alonso die na de race meteen op Max afkwam was mooi
Wat mij ook opviel waren die baanmarshals in een van de eerste bochten na de finish, die letterlijk buigingen stonden te maken. Normaal let ik daar niet zo op, maar heb het idee dat ze dat niet altijd doen?
Misschien was iedereen extra blij dat het deze keer geen rosberg/Hamilton was?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gezien die oranje harde band vrijwel nooit gebruikt wordt kan ik er prima mee leven dat hij de witte mediumband 'hard' noemt. Hij heeft het vaak over 'de hardere' band in mijn beleving overigens. Ik heb F1 lang niet gevolgd, pas sinds dit jaar kijk ik echt weer elke race en ik kwam er dit weekend dus voor het eerst achter dat die oranje band bestondfriggler schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Probleem bij Olav is dat hij vaak de kleurcodes niet uit zijn hoofd lijkt te kennen. Of dat hij als er een keuze is tussen ultrasoft, soft en medium, dat hij dan de medium de harde band noemt. Dit is verwarrend, zeker voor de wat minder doorwinterde F1 kijker. Overigens vind ik wel dat Olav het prima doet, maar af en toe mist hij wat dingen.
Het lijkt me echt niet dat Olav de kleurcodes niet uit z'n hoofd kent. Maar inderdaad, hij mist dingen. Iedereen die op vijf schermen tegelijk moet letten mist dingen denk ik. Dat zou toch op te lossen zijn met een co-commentator?
Een co-commentator is wel de gebruikelijke bij sporten waar veel gebeurd, om gebeurtenissen niet te missen en om foutjes te voorkomen.Xtuv schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:26:
[...]
Het lijkt me echt niet dat Olav de kleurcodes niet uit z'n hoofd kent. Maar inderdaad, hij mist dingen. Iedereen die op vijf schermen tegelijk moet letten mist dingen denk ik. Dat zou toch op te lossen zijn met een co-commentator?
IIRC is er hier een citaat geport dat Olav geen co-commentator wil.
Ieder z'n vak. Interviewen kan hij in ieder geval niet. Tenenkrommend en beschamend dat ze op dit niveau zo'n clown op het podium zetten.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:04:
[...]
"Die spanjaard" heet Placido Domingo. Nu zal je waarschijnlijk niet naar opera luisteren maar die Spanjaard is een wereldster op dat gebied.
Wikipedia: Plácido Domingo
Laat hem dan de vragen voorlezen van een blaadje ofzo.
Tegen het complete team van SKY kun je als one-man show met een pitreporter niet op nee.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:05:
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :
Die lui hebben zelfs een mobiele studio bij zich waar een klein F1 team jaloers op kan zijn als motorhome.
En een hele rijke F1 historie, waardoor de kenners ook wat minder dun gezaaid zijn en er dus ook een paar mediagenieke tussen zitten met verstand van zaken.
Zo'n analyse van de Mercedes crash direct na de race.. De interviews.. Ze zitten er echt bovenop. Maar hoeveel man lopen daar rond elke race?
Ik vind het overigens niet eens erg dat Olav af en toe een foutje maakt. Het gaat allemaal snel en je bent inderdaad maar in je eentje.
Het grootste voordeel van een duo commentaar is wat mij betreft de dynamiek tussen die 2. Als je je iets afvraagt is er een ander die kan reageren. Je kunt iets opzoeken terwijl de ander verder kijkt.. Maar vooral de reacties op elkaar zijn van meerwaarde.
Ik weet alleen niet of Olav uberhaupt iemand naast zich bij de microfoon wil hebben?
Een pitreporter voegt namelijk op dit moment echt gewoon helemaal niets toe.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dat duurt dus blijkbaar 3 dagen. Caiway, we zijn al een tijdje uit de jaren 90 .. nu in het Duits (op RTL+) de race moeten volgenArfman schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:55:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voorday Caiway Ziggo Sport Totaal activeert? Vanmiddag onverwacht weg![]()
![]()
en ik wil F1 graag opnemen, hoop dat het snel geregeld is ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Het viel me van Olav nog mee dat ie doorhad dat het Ricciardo een lekke band had. Wel beetje jammer dat ie dan niet ziet dat het gat bijna 40seconde is tot Bottas bij inrijden pits, mja je kan niet alles hebben
Verwijderd
Ah ik de WiFi van het werk al over de klote aan het geven. Hier geen melding van te veel gebruikers maar werd er wel meerdere malen uitgegooid.cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:08:
Hmm Ziggo gooit mij tijdens de race nu wel al 3 keer uit de Horizon Go app vanwege teveel gebruikers op mijn account. En ik ben toch echt de enige die aangelogd is.. Irritant
Een pitreporter zonder directe verbinding voegt inderdaad weinig toe, maar het is nog altijd beter dan geen enkele nieuws uit de pitstraat. Er was alleen de laatste races weinig spannends te melden aldaar.sanderb schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Ik vind het overigens niet eens erg dat Olav af en toe een foutje maakt. Het gaat allemaal snel en je bent inderdaad maar in je eentje.
Het grootste voordeel van een duo commentaar is wat mij betreft de dynamiek tussen die 2. Als je je iets afvraagt is er een ander die kan reageren. Je kunt iets opzoeken terwijl de ander verder kijkt.. Maar vooral de reacties op elkaar zijn van meerwaarde.
Ik weet alleen niet of Olav uberhaupt iemand naast zich bij de microfoon wil hebben?
Een pitreporter voegt namelijk op dit moment echt gewoon helemaal niets toe.
Verder is iemand ernaast wel fijn, maar de vraag is dan wie dat dat moet doen? Maar wat ik niet snap (wat ik ook al eerder heb gemeld) is waarom ie niet communiceert met de studio en dat daar dan een man of 4 ermee bezig is als ze zelf toch geen uitzending hebben. Ik kan me niet voorstellen dat je daar niet gewoon iedereen aan het werk houdt. Want die mensen heb je immers toch al op je loonstrook.
Kan de discussie over Olav Mol en dergelijke verplaats worden naar F1 waar te kijken?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ach, het kan veel erger... Ik heb het eerste stuk van de race met geluid van Channel 4 gekeken. Daar kwam Prost aan het woord, en die ging maar door, en ging maar door, en ging maar door... De vaste commentatoren kwamen er niet doorheen, terwijl de SC inmiddels afgelopen was en de race weer onderweg was. Ik denk niet dat ze die snel nog een keer uitnodigen eigenlijk.alexbl69 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Niet alleen voegt het niets toe, het doet (voor mij althans) zelfs afbreuk aan de algehele presentatie. Zodra we naar 'Jack' gaan begint er een stemmetje in mijn hoofd 'kappen, kappen, kappen' te herhalen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Gisteren klopte regelmatig de info omtrent banden niet. Dat is toch echt de F1 die dat beter op orde moet krijgen.friggler schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Probleem bij Olav is dat hij vaak de kleurcodes niet uit zijn hoofd lijkt te kennen. Of dat hij als er een keuze is tussen ultrasoft, soft en medium, dat hij dan de medium de harde band noemt. Dit is verwarrend, zeker voor de wat minder doorwinterde F1 kijker. Overigens vind ik wel dat Olav het prima doet, maar af en toe mist hij wat dingen.
Idd, niet de eerste keer ook. Zo moeilijk kan het toch niet zijn zou je zeggen.albino71 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Gisteren klopte regelmatig de info omtrent banden niet. Dat is toch echt de F1 die dat beter op orde moet krijgen.
Wel fantastische race overigens, net als iedereen hier vol spanning zitten kijken en eindresultaat was geweldig
Wat mij opviel is dat Jack nu meer te horen was en naar mijn bescheiden mening ook wat toevoegde. Het was in ieder geval al veel beter dan een paar races geleden.Martinspire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Een pitreporter zonder directe verbinding voegt inderdaad weinig toe, maar het is nog altijd beter dan geen enkele nieuws uit de pitstraat. Er was alleen de laatste races weinig spannends te melden aldaar.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En het was voor de verandering te verstaan...asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Wat mij opviel is dat Jack nu meer te horen was en naar mijn bescheiden mening ook wat toevoegde. Het was in ieder geval al veel beter dan een paar races geleden.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Inderdaad, de geluidskwaliteit was ook prima. Nu hopen dat ze wat meer inside-access krijgen en dan kan het best wat worden.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Wat mij opviel is dat Jack nu meer te horen was en naar mijn bescheiden mening ook wat toevoegde. Het was in ieder geval al veel beter dan een paar races geleden.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
ze moeten bij ziggo op een andere manier filmen, kijk naar andere zenders. daar wordt de interviewer ook gefilmd. Cameraman moet moet iets meer afstand nemen, dat heeft meer toegevoegde waarde dan er zo vlak bovenop zonder dat je de interviewer ziet.asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:18:
[...]
Ik zou het doen!
zullen we het nu niet meer over ziggo hebben want zo zorgen we er alleen maar voor dat er nog strenger gemod gaat worden.
Inderdaad, diep respect voor Olav die dit al 3 decennia doet.Pierre schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:09:
En maar klagen hier dat Olav ruk is, als ik dat zo zie wel ja. Dan kan hij daar toch weinig aan doen lijkt mij.
Daarnaast al zou Ziggo het budget gaan verruimen, ik niet zou weten wie we dan allemaal in de pits of commentaar positie zouden willen hebben. Doornbos, Coronel, Lammers & van der Garde zijn wat mij betreft de enige namen die echt iets toe te voegen hebben, maar op bepaalde wijze rete irritant over kunnen komen.
Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar het studio gebeuren gisteren na de race. Heb dan liever dat ze met 4 man naar het circuit gaan, waardoor ze gewoon professioneel moeten zijn ipv dat popiejopie gebeuren in de studio.
Jos als commentator erbij?
Heeft het al eens eerder gedaan, en vond zeker dat hij wat toevoegde.
https://wren.co/join/Devian
Dat heeft hij inderdaad weleens gedaan, maar ik kan me herinneren dat Jos niet zo'n fan is om steeds maar in de media te moeten verschijnen. Overigens heeft Jos zeker weten wel wat interessante info toe te voegen altijd.Devian schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:01:
Als ik eerlijk ben zou ik alleen Lammers naast Olav willen zien zitten. De ander hebben wat mij betreft echt 0 toegevoegde waarde. Ook bij de NOS vond ik Lammers weer over komen als een echte kenner die ook heel goed het tactische stuk inziet. Iets waar Olav nogal eens steken laat vallen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bedankt voor de link. Het commentaar bij de NOS samenvatting is net als vroeger nog steeds niet om over naar huis te schrijven helaas.Nuevocasa schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:24:
Volgens mij heb ik onderstaande link niet langs zien komen, de samenvatting van de NOS en het commentaar van Jan Lammers.
http://www.npo.nl/nos-studio-sport/15-05-2016/POW_03113660
Wel leuk dat ze Jan Lammers in de studio hadden. Hij tipt Max voor de eerste rij tijdens de kwalificatie van Monaco. Dit lijkt me nogal opportunistisch, maar hoe mooi zou het zijn als hij vanaf nu regelmatig het podium zou kunnen halen.
En absoluut niet Van Der Garde, dat vind ik z'n enorme flapdrol.Phydomir schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:05:
Als ik eerlijk ben zou ik alleen Lammers naast Olav willen zien zitten. De ander hebben wat mij betreft echt 0 toegevoegde waarde. Ook bij de NOS vond ik Lammers weer over komen als een echte kenner die ook heel goed het tactische stuk inziet. Iets waar Olav nogal eens steken laat vallen.
Jan Lammers lijkt mij ook de beste keus na Jos Verstappen.
Jos zit er wel heel dicht bovenop nu, dus die lijkt me zeker geen kandidaat. Wie dan wel weet ik ook niet, misschien wel Coronel of Lammers. Die eerste is echter zelf te vaak nog actief aan het racen dus die zie ik niet 20x per jaar een weekend naast Olaf zitten.Devian schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:01:
Is Lammers ooit commentator geweest dan? Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit tijdens een F1 uitzending live commentaar heb horen geven op tv.leekers schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:19:
[...]
Jan Lammers had indertijd iemand die hem ondersteunde , iets wat Olaf nu niet heeft .
Voor Lammers was er iemand die al die kleine dingen bij hield op banden en rondetijden lette bijvoorbeeld maar nooit zelf commentaar leverde hij was altijd op de achtergrond .
Ja, hij heeft jaren met Ronald van Dam commentaar gegeven bij Canal+
Dan moet dat in een periode geweest zijn dat de F1 ook op een open kanaal beschikbaar was neem ik aan? Ach ja, doet er verder ook niet toe.KenVerburg schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:25:
Ja, hij heeft jaren met Ronald van Dam commentaar gegeven bij Canal+
Ja, Canal+ had de digitale rechten, compleet andere beelden en graphic sets en natuurlijk alle sessies. Van Dam en Lammers was best een goed team. Van Dam in zijn eentje niet zo.
Zelf nog samen met Hans Kiviet voor de NOS en dan was er een derde bij die rondetijden ed bijhieldfriggler schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:21:
[...]
Is Lammers ooit commentator geweest dan? Ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit tijdens een F1 uitzending live commentaar heb horen geven op tv.
"Beautiful Clean Coal"
Er zijn toch nog wel meer kenners in Nederland met (race-)ervaring...? Allard Kalff, Michael Bleekemolen, Christian Alberts, good old Gijs van Lennep om er maar een paar te noemen die best wat verstandigs over een race zouden kunnen zeggen...c0ne schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:17:
[...]
Persoonlijk kan ik Doornbos ook wel waarderen, dus waarom die 3 niet afwisselen?!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Doe mij ook maar doornbos hoor. Sympathieke gast.
Maar afwisselen lijkt me ook wel wat. Is een tijdje zo geweest toch?
Doornbos heeft waarschijnlijk veel te druk en is op totaal andere terreinen bezig tegenwoordigMikeyMan schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:58:
Doe mij ook maar doornbos hoor. Sympathieke gast.
"Beautiful Clean Coal"
Als extra commentator lijk Rene Hoogterp mij wel een goede optie, dat is iemand die goed op de cijfertjes en nummers kan letten. Dat is ook iemand die leuke details en statjes kan vertellen. Olav kan dan zijn passie en emotie bij inhaalacties, pitdrama's, crashes e.d. blijven doen daarin is hij toch wel de onbetwiste koning.
Over dat budget gesproken he? Ik kan mij niet voorstellen dat kosten de enige reden zijn dat Olav daar in z'n eentje zit. Wat kosten die rechten wel niet? Daarmee vergeleken kost een extra commentator, ~20 races in het jaar, toch geen drol? En je voorkomt ook dat mensen hun heil zoeken bij RTL+, BBC (voorheen) of illegaal via streams van bijvoorbeeld Sky en Channel 4.
[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 16-05-2016 16:45 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het zou mij gezien het door en door commerciële van de F1 helemaal niets verbazen als je gewoon ook per persoon die je daar wil laten rondlopen een forse rekening krijgt. En Jack noemen ze pitreporter, maar dat is hij natuurlijk niet. Hij loopt volgens mij niet meer in de pitsstraat rond (dat mag geloof ik helemaal niet meer sinds dat een keer missgegaan is) maar in het paddock.Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:44:
Over dat budget gesproken he? Ik kan mij niet voorstellen dat kosten de enige reden zijn dat Olav daar in z'n eentje zit. Wat kosten die rechten wel niet? Daarmee vergeleken kost een extra commentator, ~20 races in het jaar, toch geen drol? En je voorkomt ook dat mensen hun heil zoeken bij RTL+, BBC (voorheen) of illegaal via streams van bijvoorbeeld Sky en Channel 4.
Ik kan mij nog herinneren dat Jeroen van Inkel ook een paar keer in de pitstraat heeft rondgelopen om commentaar te leveren en interviews te doen. Dit was niet echt een groot succes. 
Filmpje met Jos en Jeroen van Inkel.
Filmpje met Jos en Jeroen van Inkel.
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 16-05-2016 16:57 ]
"When you grow up your heart dies"
Net terug van mijn weekend Texel met de Fam.
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaan
Heel dat park wist na de finisch dat er een Nederland de F1 heeft gewonnen
Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van Monaco
Ik dacht een aantal maanden geleden leuk ik boek 4 dagen Parijs.
Maar nu kan ik de race dus niet goed zien
Hier in NL kan ik mooi kijken via mijn tablet of telefoon, Maar weet iemand van jullie waar in Parijs de F1 live wordt uitgezonden? Volgens mij is het op canal +sport dus in het hotel zal wel niet lukken.
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaan

Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van Monaco

Maar nu kan ik de race dus niet goed zien
Hier in NL kan ik mooi kijken via mijn tablet of telefoon, Maar weet iemand van jullie waar in Parijs de F1 live wordt uitgezonden? Volgens mij is het op canal +sport dus in het hotel zal wel niet lukken.
Grote kans dat de F1 vanaf 2018 bij RTL of sbs 6 de rechten komen voor de F1 als Max blijft winnen. Die willen graantje meepikken met het succes....
Denk niet dat Ziggo dat toelaatalwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:50:
Grote kans dat de F1 vanaf 2018 bij RTL of sbs 6 de rechten komen voor de F1 als Max blijft winnen. Die willen graantje meepikken met het succes....
Als de FOM meer geld kan krijgen dan is dat zo geregeld.
Denk dat Ziggo meer kan/wilt bieden dan SBS/RTLalwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:37:
[...]
Als de FOM meer geld kan krijgen dan is dat zo geregeld.
Mwah. RTL 4 zal echt miljoenen nu over hebben om het uit te zenden mits Max blijft winnen.
Wat denk je van Ziggo? Als zij Ziggosport Totaal abonnementen kunnen verkopen aan niet-Ziggo-abonnees en mensen kunnen overtuigen toch een Ziggo-abonnement af te sluiten vanwege "gratis" kanaal 14, is ze dat ook veel geld waard.alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:45:
[...]
Mwah. RTL 4 zal echt miljoenen nu over hebben om het uit te zenden mits Max blijft winnen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jij slaat de spijker op zijn kop. Een 'gratis' extra kanaal wat alleen beschikbaar is bij die ene aanbieder is gewoon verkapte betaal-tv. Van mij kunnen ze de boom in, heb net Ziggo opgezegd omdat ze mij te duur zijn (dan maar een stream).Grrrrrene schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:18:
[...]
Wat denk je van Ziggo? Als zij Ziggosport Totaal abonnementen kunnen verkopen aan niet-Ziggo-abonnees en mensen kunnen overtuigen toch een Ziggo-abonnement af te sluiten vanwege "gratis" kanaal 14, is ze dat ook veel geld waard.
Bedankt voor de tip, ik heb Max live kunnen zien, op mijn OpenElec mediacenter met daarbovenop Chromium browser, dan naar FilmOn navigeren en intunen op Channel 4. De beeldkwaliteit was nog net acceptabel, maar ja ik heb het in ieder geval kunnen zien!
Monaco wordt alleen niet live door Channel 4 uitgezonden.... Wat zijn de alternatieven, behalve Ziggo nemen?
Ik weet dat de duitsers het live uit zullen zenden, welke zender weet ik ff niet precies (RTL volgens mij, maar welke..). Er zijn wat (brakke) live streams te vinden van SkySports. Wellicht kun je dat combineren; RTL opnemen/pauzeren, en dan skysports voor het geluid. En dan die 2 proberen sync te laten lopen.
Verwijderd
En dan weer klagen over de bakken reclame tussen door bij RTL, nee laat het dan maar bij Ziggo Sport zitten.alwaysleft schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:45:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 10:26 ]
Het enige wat je nodig hebt is een familielid, vriend, kennis, etc., om met Horizon TV website / app samen F1 te beleven. Worst case zet je de Duitse RTL aan en probeert die te synchroniseren met de Ziggo audio feed.
Die Duitse RTL heb je ook nodig als zoals afgelopen race Horizon eruit klapt in de laatste paar ronden
Idem dito voor als de bandbreedte te wensen overlaat en de scherpte degradeert of 'buffering' verschijnt.
Die Duitse RTL heb je ook nodig als zoals afgelopen race Horizon eruit klapt in de laatste paar ronden
Ik zou graag de race van Spanje terugkijken, maar heb geen Ziggo sport. Kan dit nog ergens?
Ik heb zelf gevonden: http://www.formula1.com/c...bscribe-to-f1-access.html - voor 3 euro per maand, dus dat is een optie.
Ik heb zelf gevonden: http://www.formula1.com/c...bscribe-to-f1-access.html - voor 3 euro per maand, dus dat is een optie.
[ Voor 44% gewijzigd door BCC op 17-05-2016 14:50 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Volgens mij gaat het daarbij niet om racebeelden, en het terugkijken van, maar misschien heb jij ergens wat gelezen wat ik daar over het hoofd zie?BCC schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:45:
Ik zou graag de race van Spanje terugkijken, maar heb geen Ziggo sport. Kan dit nog ergens?
Testing, one, two ...
Is er een legale manier om Sky Sports F1 HD in Nederland te kijken?
De post-race van Sky is geweldig. Ze blijven nog 1,5 uur on air vanaf de track.
Verder vond ik het commentaar van Olaf legendarisch, deze race, maar luister liever naar de Britten.
BBC5 live is natuurlijk via de F1 app te beluisteren, en dit doe ik dan meestal.
De post-race van Sky is geweldig. Ze blijven nog 1,5 uur on air vanaf de track.
Verder vond ik het commentaar van Olaf legendarisch, deze race, maar luister liever naar de Britten.
BBC5 live is natuurlijk via de F1 app te beluisteren, en dit doe ik dan meestal.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Volgens mij kan je dat wel legaal kijken, kost je alleen een vermogen denk ik
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is niet legaal te kijken 
SkySports heeft de rechten niet om hier in NL uit te zenden.
Net zoals ZiggoSports de rechten niet heeft om in het buitenland uit te zenden.
SkySports heeft de rechten niet om hier in NL uit te zenden.
Net zoals ZiggoSports de rechten niet heeft om in het buitenland uit te zenden.
Verwijderd
Kun je nergens voor 1 dag of 1 weekend een toegang legaal kopen? Verbaast mij wel een beetje in deze tijd. Ik heb geen TV abbo bij geen enkele aanbieder, ik wil iets niet "sponsoren" waar ik geen interesse in heb.
Je kan bij ZiggoGo per race loskopen (iets van 3,99 per race).Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:55:
Kun je nergens voor 1 dag of 1 weekend een toegang legaal kopen? Verbaast mij wel een beetje in deze tijd. Ik heb geen TV abbo bij geen enkele aanbieder, ik wil iets niet "sponsoren" waar ik geen interesse in heb.
Geen ervaring mee eigenlijk, ik kijk ook NASCAR, Indycar & F1 bij ZiggoGo dus een maand abbo (a 10 euro) is dan goedkoper dan iedere race los te kopen.
P.S.: Hier ook geen TV abbo meer
als je dit doet blijft het bij die 5 jaar relatie denk ik... of omboeken naar Monaco!mathy_ schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:46:
Net terug van mijn weekend Texel met de Fam.
Wat ben ik blij dat ik in de middag er voor heb gekozen de race live te zien op mijn tablet ipv met mijn ouders Den Burg in te gaanHeel dat park wist na de finisch dat er een Nederland de F1 heeft gewonnen
![]()
Nu zit ik alleen met de volgende race, ik heb 5 jaar met mijn vriendin precies in het weekend van MonacoIk dacht een aantal maanden geleden leuk ik boek 4 dagen Parijs.
Maar nu kan ik de race dus niet goed zien![]()
Het is gewoon slim gespeeld door Ziggo, dit is perfecte marketing. Iedereen die F1 wil kijken met Nederlands commentaar is nu per definitie goedkoper uit als ie overstapt naar Ziggo. Ze hebben de "gok" genomen door de rechten te kopen van diverse sport competities en kunnen op die manier misschien het teruglopende aantal abonnees weer zien stijgen in de nabije toekomst.Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:02:
Maar waarom moet Ziggo Sport op het open net? Laat KPN en partners gewoon een overeenkomst tekenen met Ziggo om het in het normale abonnement op te nemen of in ieder geval goedkoper te maken? Eventueel iets met overstappen of in een ander pakket bijvoegen (dat het nu apart zit en dan voor die prijs is wat hoog idd). Van mij hoeft dat helemaal niet overal, zolang iedereen maar de beschikking heeft. Ik kan me best voorstellen dat de prijs te hoog is, maar als er meer animo is, dan is overzetten naar het normale abonnement ook makkelijker. Maar de overheid erin betrekken vind ik overbodig.
Verwijderd
Ik zal het eens een maand proberen, ik heb een chromecast dus kijken hoe dat bevaltRyur schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:59:
[...]
Je kan bij ZiggoGo per race loskopen (iets van 3,99 per race).
Geen ervaring mee eigenlijk, ik kijk ook NASCAR, Indycar & F1 bij ZiggoGo dus een maand abbo (a 10 euro) is dan goedkoper dan iedere race los te kopen.
P.S.: Hier ook geen TV abbo meerdoe alles online
Ik zie het best gebeuren dat er een F1 pakket komt; Voor € 5,95 de Racing en HD zender bijvoorbeeld. Zeker weten dat het aantal abonnees gigantisch stijgt!Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:02:
Maar waarom moet Ziggo Sport op het open net? Laat KPN en partners gewoon een overeenkomst tekenen met Ziggo om het in het normale abonnement op te nemen of in ieder geval goedkoper te maken? Eventueel iets met overstappen of in een ander pakket bijvoegen (dat het nu apart zit en dan voor die prijs is wat hoog idd). Van mij hoeft dat helemaal niet overal, zolang iedereen maar de beschikking heeft. Ik kan me best voorstellen dat de prijs te hoog is, maar als er meer animo is, dan is overzetten naar het normale abonnement ook makkelijker. Maar de overheid erin betrekken vind ik overbodig.
Ik zou ook meer kroegen e.d. willen zien die het uitzenden en dat lokaal bekend maken. Lijkt me voor de horeca ook wel prima?
Extra 1 en 2 moet er dan ook bij want dat is de onboard en pitlane/livetiming.StealthyPeanut schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:35:
[...]
Ik zie het best gebeuren dat er een F1 pakket komt; Voor € 5,95 de Racing en HD zender bijvoorbeeld. Zeker weten dat het aantal abonnees gigantisch stijgt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wanneer zouden deze beelden gefilmd zijn dan?
Bijvoorbeeld. Of meerdere variaties;Rivanov schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:36:
[...]
Extra 1 en 2 moet er dan ook bij want dat is de onboard en pitlane/livetiming.
Racing € 4,95.
Racing + HD € 6,95.
Racing + HD + Pitlane € 8,95
Racing + HD + Onboard € 8,95
Racing + HD + Onboard + Pitlane € 10,95
Ik zie het wel zitten!
Als in: live tijdens de race zulke beelden bekijken.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zit momenteel bij KPN. Juist overgestapt omdat ik KPN gewoon veel fijner vindt. Dat ik nu 15.50 extra moet betalen voor Ziggo sport zij maar zo. Het kost mij dus 15 euro meer in de maand maar dan heb ik niet die Horizon bende
(Dit is puur mijn mening en geen feit)
Zouden ze met een racing HD channel komen dan zou ik mijn pakket wel aanpassen.
Hier trouwens ook iemand die nog steeds wat emotioneel kan worden van het terugkijken van de beelden. Zo speciaal!
Zouden ze met een racing HD channel komen dan zou ik mijn pakket wel aanpassen.
Hier trouwens ook iemand die nog steeds wat emotioneel kan worden van het terugkijken van de beelden. Zo speciaal!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
In dat geval zou ik voor €6,95 klaar zijn. Kijk de Onboard en pitlane kanalen nooit eigenlijk. Heb ze er wel eens naast gehad tijdens de race, maar de information-overload is dan enorm. Alleen de hoofdstream i.c.m. de app geeft mij persoonlijk de prettigste ervaring.StealthyPeanut schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:41:
[...]
Bijvoorbeeld. Of meerdere variaties;
Racing € 4,95.
Racing + HD € 6,95.
Racing + HD + Pitlane € 8,95
Racing + HD + Onboard € 8,95
Racing + HD + Onboard + Pitlane € 10,95
Ik zie het wel zitten!
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat hoort dus eigenlijk in het F1 waar te kijken topic thuis.
Maar ik denk dat je dan niet onder een abonnement op Ziggo Sport uit kunt komen. Of je moet de live feed op satelliet kunnen onderscheppen.
En probeer dan ook nog eens in je eentje commentaar te geven; welcome in de wereld van olav molalexbl69 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:48:
[...]
maar de information-overload is dan enorm. Alleen de hoofdstream i.c.m. de app geeft mij persoonlijk de prettigste ervaring.
edit:
Mea Culpa, toch weer in de valkuil gevallen
Mea Culpa, toch weer in de valkuil gevallen
[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 18-05-2016 09:15 ]
*Kuch
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Waar te kijken?
Creating my own hero.
1 gulden per minuut om mee te doen aan de prijsvraag, wat een geld!friggler schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:58:
Ben ik nu heel raar als ik oude voorbeschouwingen zit te bekijken...? o.a. deze:
Olav nog met een paar pondjes meer
[video]
Ja, dat was toen nog gewoon mogelijk. Ik kan me overigens nog wel een hoofdprijs herinneren rondom 2003 (als ik me niet vergis) van een Fiat Stilo Abarth.knol_02 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:16:
[...]
1 gulden per minuut om mee te doen aan de prijsvraag, wat een geld!
Je kunt hem een paar seconden pauzeren om in sync te komen. Hield de app heel scherp in de gaten telkens als ze het rechte stuk opkwamen... Was het gat meer dan 0,7s, dan wist je dat Kimi hem niet bij zou kunnen halen.Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:27:
En probleem van de app/site is dat die verder voorloopt waardoor je ook geen echte verassingen meer ziet gebeuren op tv.
Liep bij mij trouwens op dat moment ook 10s voor.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van kijken.Martinspire schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:43:
[...]
Dat lukt met de site niet volgens mij en ik heb geen idevice of android met groot scherm. Verder verlies je dan imo de spanning wel een beetje. Nog afgezien van het feit dat de laatste 20 ronden constant de top 4 en tussentijden in beeld stonden dus zo'n app eigenlijk niet eens nodig was
Ik heb de tv op Ziggo afgestemd met geluid op 1. Laptop op de tafel met de stream van Sky F1 voor het commentaar. Verder de Irc chat om een beetje dom te lullen over de race en de live timing om bij te houden wie welke tijden rijdt, op welke banden ze rijden en hoe oud deze zijn. Aan de hand hiervan probeer ik in te schatten hoe het verdere verloop van de race gaat zijn.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik zal mijn vraag hier nog even herhalen. Hoe kan ik tijdens de race ook onboard beelden volgen (legale stream, website of app?)?
Ik heb nu het normale Ziggo zonder poespas.
Dat kan via het Ziggo Sport abonnement. Dan krijg je in totaal meerdere extra kanalen die via de website te zien zijn: Driver tracker, Live Timing, Pits kanaal, On board kanaal en... de rest weet ik niet zeker. Deze player is alleen actief terwijl F1 live word uitgezonden.Tristan schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:51:
Ik zal mijn vraag hier nog even herhalen. Hoe kan ik tijdens de race ook onboard beelden volgen (legale stream, website of app?)?
Waar dan? Dat kan ik op de site nergens vinden. Bizar eigenlijk, zo graaft de F1 wel erg hard zijn eigen grafRyur schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:59:
[...]
Je kan bij ZiggoGo per race loskopen (iets van 3,99 per race).
P.S.: Hier ook geen TV abbo meerdoe alles online

[ Voor 6% gewijzigd door BCC op 18-05-2016 12:05 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Via deze link kan je iedere dag de grootste sport events bestellen http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/18-05-2016.htmlBCC schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:03:
[...]
Waar dan? Dat kan ik op de site nergens vinden. Bizar eigenlijk, zo graaft de F1 wel erg hard zijn eigen graf
En ja, als je alleen F1 wilt zien zit je dus op 8 euro per maand wat reuze meevalt.. Maar dan kan je beter Ziggo Sport Totaal bestellen via de app zit je op 10 euro, kan je hele maand alle Ziggo Sport kanalen bekijken.
Kan gewoon via de app doorstreamen in HD naar grote beeld via Chromecast.
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 18-05-2016 12:38 ]
Ziggo Sport heeft tot en met eind 2018 F1 rechten in Nederland http://www.totaaltv.nl/nieuws/23069/
Hot news!!
Hot news!!
Is er een stream die ik bv ook kan kijken als ik op een circuit ben via 3/4g ?
Kwaliteit boeit niet zoveel...
Kwaliteit boeit niet zoveel...
Uhm, dat ligt aan het land waar je bent en welke aanbieder daar de F1-rechten heeft. Andere suggesties kan je vergeten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Belgie...Señor Sjon schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:08:
Uhm, dat ligt aan het land waar je bent en welke aanbieder daar de F1-rechten heeft. Andere suggesties kan je vergeten.
Heet nieuws? http://www.ziggosporttota...-met-2018-bij-sport1.htmlalwaysleft schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:51:
Ziggo Sport heeft tot en met eind 2018 F1 rechten in Nederland http://www.totaaltv.nl/nieuws/23069/
Hot news!!
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 19-05-2016 17:13 ]
Testing, one, two ...
Nu bevestigd, F1 blijft tot en met eind 2018 bij Ziggo Sports open gratis kanaal als je Ziggo klant bent.
De vraag was of ze dus het contract van Sport 1 hadden overgenomen, ja dus
Gelukkig account van kennis voor Ziggo Horizon app
http://www.f1today.net/nl...8-te-zien-bij-ziggo-sport
De vraag was of ze dus het contract van Sport 1 hadden overgenomen, ja dus
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 20-05-2016 13:29 ]
Ik overweeg "Ziggo Sport Totaal" te nemen voor het Formule 1 aanbod. Ik probeer even te bepalen wat dat extra biedt t.o.v. mijn normale Ziggo abonnement, waar "Ziggo Sport" al bij zit.
Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)
Want als ik in de programma gids van "Ziggo Sport Totaal" (http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/) kijk, dan is mijn conclusie dat ook "Ziggo Sport" de kwalificatie uitzendt. De voornaamste toevoeging van "Ziggo Sport Totaal" is dan de 3 vrije trainingen, en board + pitlane kanalen.
Is dat correct? Of heeft "Ziggo Sport Totaal" nog meer toegevoegde waarde (voor Formule 1)?
Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)
- Ziggo Sport: "alle Formule 1-races live"
- Ziggo Sport Totaal: "alle races, maar ook de Formule 1-trainingen en -kwalificaties live"
Want als ik in de programma gids van "Ziggo Sport Totaal" (http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/) kijk, dan is mijn conclusie dat ook "Ziggo Sport" de kwalificatie uitzendt. De voornaamste toevoeging van "Ziggo Sport Totaal" is dan de 3 vrije trainingen, en board + pitlane kanalen.
Is dat correct? Of heeft "Ziggo Sport Totaal" nog meer toegevoegde waarde (voor Formule 1)?
F1 kwalificatie is officieel niet altijd op kanaal 14. Mocht er een ander sportevenement zijn dan kan(!) dat voorgaan. Maar in de praktijk is het al sinds ze met de f1 begonnen zijn vorig jaar niet voorgekomen en kon je kwalificatie+race altijd live zien
Dit is de reden dat ik Ziggo totaal heb genomen. 6 streams bekijken:KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:29:
Ik overweeg "Ziggo Sport Totaal" te nemen voor het Formule 1 aanbod. Ik probeer even te bepalen wat dat extra biedt t.o.v. mijn normale Ziggo abonnement, waar "Ziggo Sport" al bij zit.
Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)Ik vermoed dat deze informatie niet volledig is.
- Ziggo Sport: "alle Formule 1-races live"
- Ziggo Sport Totaal: "alle races, maar ook de Formule 1-trainingen en -kwalificaties live"

Krijg nou wat. Dat ziet er gaaf uit. Wat is dit allemaal?bdegroot schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:16:
[...]
Dit is de reden dat ik Ziggo totaal heb genomen. 6 streams bekijken:
[afbeelding]
Bovenste monitor
Links boven: Race (Ziggo Sport)
Rechts boven: Board camera (Ziggo Sport Totaal)
Links onder: Pitlane (Ziggo Sport Totaal)
Rechts onder: ???
Onderste monitor
???
Schermen kan je zelf instellen en indelen, wat je op welke monitor wilt zien.KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:34:
[...]
Krijg nou wat. Dat ziet er gaaf uit. Wat is dit allemaal?Eens wat gokken.
Bovenste monitor
Links boven: Race (Ziggo Sport)
Rechts boven: Board camera (Ziggo Sport Totaal)
Links onder: Pitlane (Ziggo Sport Totaal)
Rechts onder: ???
Onderste monitor
???
De 6 streams zijn:
- Race stream (standaard ziggo)
- Onboard (alleen onboard beelden)
- Pitlane channel (met extra info)
- Driver tracker (de baan in beeld en de exacte locatie van de wagens op de kaart)
- Live timings (rondetijden, sector tijden etc.etc.)
- Race hoogtepunten (samenvattingen van gebeurtenissen gedurende de race)
Dan kijk je via http://go.ziggosporttotaal.nl/ ?bdegroot schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:39:
[...]
Schermen kan je zelf instellen en indelen, wat je op welke monitor wilt zien.
De 6 streams zijn:
- Race stream (standaard ziggo)
- Onboard (alleen onboard beelden)
- Pitlane channel (met extra info)
- Driver tracker (de baan in beeld en de exacte locatie van de wagens op de kaart)
- Live timings (rondetijden, sector tijden etc.etc.)
- Race hoogtepunten (samenvattingen van gebeurtenissen gedurende de race)
En die website biedt de mogelijkheid om je 2 monitoren zo in te stellen?
Of moet je daar zelf nog iets bijzonders voor doen?
Volgens mij verkoop je dat pakket beter dan dat Ziggo het zelf doet
Klopt. Neehoor, gewoon 2 keer de Ziggo Go website openen en op 2 verschillende schermen zetten.KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:50:
[...]
Dan kijk je via http://go.ziggosporttotaal.nl/ ?
En die website biedt de mogelijkheid om je 2 monitoren zo in te stellen?
Of moet je daar zelf nog iets bijzonders voor doen?
Volgens mij verkoop je dat pakket beter dan dat Ziggo het zelf doet
Verkochtbdegroot schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Klopt. Neehoor, gewoon 2 keer de Ziggo Go website openen en op 2 verschillende schermen zetten.
Timing daar is wel beroerd. Die loopt enorm achter.
Dankje, nu zit ik naar nieuwe beeldschermen/grotere schermen te kijkenbdegroot schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Klopt. Neehoor, gewoon 2 keer de Ziggo Go website openen en op 2 verschillende schermen zetten.
Worden waarschijnlijk 2x de Dell 27" serie (heb ik ook op het werk, volgens mij de opvolgers van jouw beeldschermen).
Even een vraagje. Ik zit binnenkort tijdens een race in Italie.
Wordt de F1 daar gewoon op een open kanaal uitgezonden, of zit dat daar ook achter de decoder?
Indien open kanaal dan wordt een TV zoeken waarschijnlijk een stuk makkelijker.
Iemand?
Wordt de F1 daar gewoon op een open kanaal uitgezonden, of zit dat daar ook achter de decoder?
Iemand?
Dit zijn de Dell U2412M schermen, al weer een jaar of 4 a 5 oud. Dus 24 inch, geen 27.Ryur schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:42:
[...]
Dankje, nu zit ik naar nieuwe beeldschermen/grotere schermen te kijken
Worden waarschijnlijk 2x de Dell 27" serie (heb ik ook op het werk, volgens mij de opvolgers van jouw beeldschermen).
Maar dan wel weer 4 stuks..... maargoed offtopic,

En hoe zit dit eigenlijk in België?vosss schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:10:
Iemand?
Heb wel een exemplaar van RAI(2) HD te pakken gekregen van de laatste race maar ik weet niet of ze iedere race daar uitzenden. Dat schijnt wel een open kanaal te zijn?vosss schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:10:
Iemand?
Wikipedia: List of Formula One broadcasters
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 22-05-2016 23:06 ]
Testing, one, two ...
Ziggo Sport Totaal = Sport 1 (alleen de naam is veranderdalwaysleft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:21:
Nu bevestigd, F1 blijft tot en met eind 2018 bij Ziggo Sports open gratis kanaal als je Ziggo klant bent.
De vraag was of ze dus het contract van Sport 1 hadden overgenomen, ja dus![]()
Gelukkig account van kennis voor Ziggo Horizon app
![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html