[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.491 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Ja. Premier League gaat weg bij Fox. Vanaf komend seizoen naar Ziggo (voor 3 jaar)
Weer 'terug' op het oude nest. :)
Doen ze dan topwedstrijden net als Spanje op het open kanaal 14?
Of alleen achter betaalmuur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb heel dat pakket niet, dus geen idee wat SD en HD is :P
SD en HD beperken zich niet enkel tot het Ziggo Sport pakket, als jij niet weet waar die kreten voor staan dan houd het verder op natuurlijk ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

hardware-lover schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:36:
[...]

SD en HD beperken zich niet enkel tot het Ziggo Sport pakket, als jij niet weet waar die kreten voor staan dan houd het verder op natuurlijk ;)
Ah, je hebt nog niet genoeg koffie gehad? :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:36:
[...]
Ah, je hebt nog niet genoeg koffie gehad? :D
En jij niet voldoende appelpitjes? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

hardware-lover schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:41:
[...]

En jij niet voldoende appelpitjes? :+
Sowieso niet, kan je nooit genoeg van hebben :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
Joostje123 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Doen ze dan topwedstrijden net als Spanje op het open kanaal 14?
Of alleen achter betaalmuur?
Ook op open kanaal. Ze zenden telkens een selectie van het complete aanbod van Ziggo Sport Totaal uit op het open kanaal 14. Dus Spaans voetbal, NBA, Formule 1 etc. En vanaf komend seizoen ook Premier League.
Wanneer je gegarandeerd alles wilt zien zul je alsnog een abonnement moeten aanschaffen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Grrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:47:
Dit wordt ook eindelijk weer een race die ik live kan zien. De afgelopen 6-7 weekenden had ik iedere keer iets te doen tijdens de race :( Oh, alleen China heb ik live gekeken (vroeg! :P). Ik ben benieuwd, maar ik verwacht nog geen wonderen. Nu alleen ff kijken of ik de 15 euro die Ziggo vraagt voor Sport Totaal over heb om de VT's ook te zien... Ik heb verder niks met dat aanbod, dus het voelt een beetje zonde aan.

[...]

Je kunt toch multitasken? :P
Het go abbo van ziggo sport is een tikkie goedkoper, € 10 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En als je Ziggo Sport Totaal hebt heb je een speciaal F1 kanaal, waarmee je ook de rondetijden en de posities op de baan continu kunt zien, op een speciaal kanaal. Je kunt ook je scherm splitsen met meerdere kanalen bijvoorbeeld. In ieder geval heb je dit als je via de computer kijkt.

Alle uitzendingen worden ook iets later online gezet, en kun je terug kijken alsof het live is. Ook kun je (net als live) de tijdbalk aanklikken als je even iets terug wil kijken of wat gemist hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door Luxicon op 09-05-2016 18:31 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wij kijken via KPN naar de Ziggo Sport kanalen maar zien 'Peptalk' er niet tussen staan vanavond. Weet iemand of dat alleen via een Ziggo verbinding is te kijken of kijk ik gewoon op de verkeerde plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Zelfde hier bij Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Peptalk is alleen op Ziggo Sport kanaal 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

D-Ed schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:40:
Wij kijken via KPN naar de Ziggo Sport kanalen maar zien 'Peptalk' er niet tussen staan vanavond. Weet iemand of dat alleen via een Ziggo verbinding is te kijken of kijk ik gewoon op de verkeerde plek?
Lijkt erop van niet. Staat nergens in de gids, daar hij voor Ziggo Sport er wel in staat (maar die wordt niet in het Sport Totaal pakket gebruikt). Wel raar, want je zou toch op zijn minst verwachten dat dit er wel even bij kon. Ook op andere tijdstippen zie ik het niet staan.
Ik ga het nog even aan de twitter vragen, maar denk dat iemand anders het even op youtube moet knallen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:15:
[...]

Lijkt erop van niet. Staat nergens in de gids, daar hij voor Ziggo Sport er wel in staat (maar die wordt niet in het Sport Totaal pakket gebruikt). Wel raar, want je zou toch op zijn minst verwachten dat dit er wel even bij kon. Ook op andere tijdstippen zie ik het niet staan.
Ik ga het nog even aan de twitter vragen, maar denk dat iemand anders het even op youtube moet knallen.
Idd raar.. En jammer aangzien we er toch €15,- per maand voor betalen.. Afijn, Ziggo heeft al lang afgedaan bij ons en met dit soort 'truukjes' bevestigen ze precies waarom 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

D-Ed schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:28:
[...]

Idd raar.. En jammer aangzien we er toch €15,- per maand voor betalen.. Afijn, Ziggo heeft al lang afgedaan bij ons en met dit soort 'truukjes' bevestigen ze precies waarom 😉
Hmm:
Klopt, het open kanaal is alleen voor klanten van Ziggo. Morgen herhalen we Peptalk drie keer op Ziggo Sport Select.
Maar dat is dan ook lekker mosterd na de maaltijd. Dan is natuurlijk al bekend wat er gezegd is. Maar goed, dan wacht ik wel even tot ie op internet wordt geknald. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:29:
[...]

Hmm:

[...]
Maar dat is dan ook lekker mosterd na de maaltijd. Dan is natuurlijk al bekend wat er gezegd is. Maar goed, dan wacht ik wel even tot ie op internet wordt geknald. O-)
Precies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik zal hem even opnemen en op een torrent knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jurgen schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:12:
[...]

Het go abbo van ziggo sport is een tikkie goedkoper, € 10 per maand
Ik ben gezwicht en ga het een maand aankijken :P Qua timing niet superhandig, over 2 weken ga ik 2 weken op vakantie, maar so be it. Blijkbaar kun je de app niet in het buitenland gebruiken. Misschien mijn NAS toch maar aanlaten zodat ik via VPN kan kijken, hoewel ik er niet van houd om apparatuur onbeheerd te laten draaien als ik lang weg ben.

Ik kan in ieder geval alle prestaties (of niet :P) van Max zien komend weekend :)

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2016 21:07 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Ik vindt vooral de driver tracker daar een mooie feature; die is beter bij dan de live timing daar en vaak ook beter dan Olav.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Martinspire schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:29:
[...]

Hmm:

[...]
Alstu.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 21:32 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dank u. Heerlijk hoe nuchter hij met de zogenaamde druk omgaat en eigenlijk ook gewoon correct: in welke auto je ook rijdt, je moet zo hard gaan als je kunt en geen fouten maken. Dat verandert niet als je bij RBR rijdt ipv STR. Dat lijkt me ook de enige manier om niet te bezwijken onder de druk en het lijkt er ook niet op dat dat mediatraining is die spreekt en dat hij het in werkelijkheid anders voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip:

Dit weekend is alles live te zien ook vrije trainingen op Channel 4. In SD kwaliteit gewoon te zien via de gratis Filmon app in de appstores. Voor mij een uitkomst aangezien ik alleen ziggo sport heb om de vrije trainingen te zien via Channel 4.

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

_O- :)F "gelukkig" over renault motor (op ~4m)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:38:
Tip:

Dit weekend is alles live te zien ook vrije trainingen op Channel 4. In SD kwaliteit gewoon te zien via de gratis Filmon app in de appstores. Voor mij een uitkomst aangezien ik alleen ziggo sport heb om de vrije trainingen te zien via Channel 4.

Doe er je voordeel mee!
Filmon! Goede tip, thanks!
Heb hem net geinstalleerd en lijkt super te werken _/-\o_

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Filmon! Goede tip, thanks!
Heb hem net geinstalleerd en lijkt super te werken _/-\o_
Ja wat mindere beeldkwaliteit, och dat neem ik dan voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:02:
[...]

Ja wat mindere beeldkwaliteit, och dat neem ik dan voor lief :)
True that :)
Maar je kan niet casten naar Chromecast geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
[...]

True that :)
Maar je kan niet casten naar Chromecast geloof ik?
Nope, maar voor mij is de iPad groot genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Nope, maar voor mij is de iPad groot genoeg :)
Ja klopt ook wel, zeker aangezien het SD is. Ik moet SD ook niet willen streamen naar een 65" scherm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

A.s. Vrijdag op Ziggo Sport een Max special ivm de overstap naar Red Bull Racing. Om 20:10 en 22:45 op het open kanaal Ziggo Sport en om 21:00 en 23:30 op Ziggo Sport Racing.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Weet je? Fuck it. Ik bestel gewoon Ziggo Sport Totaal (zit bij KPN) en ik stap over m'n principes heen! Nu komen er zoveel specials en andere mooie zaken dat ik dan maar even wat minder uitgeef aan m'n bordspellencollectie :D (ook al weet ik dat dat toch niet gaat lukken 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
StealthyPeanut schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:25:
Weet je? Fuck it. Ik bestel gewoon Ziggo Sport Totaal (zit bij KPN) en ik stap over m'n principes heen! Nu komen er zoveel specials en andere mooie zaken dat ik dan maar even wat minder uitgeef aan m'n bordspellencollectie :D (ook al weet ik dat dat toch niet gaat lukken 8)7 ).
Of gewoon een lieve kennis aankijken voor Ziggo gegevens Horizon Go app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Als je een beetje (auto)sport fan bent ga je daar geen spijt van krijgen! Zelfs Nascar en Indycar is nog best vermakelijk om te kijken. Daarnaast natuurlijk NBA enzo maar daar moet je maar net fan van zijn.

Ook werkt de Ziggo app op mobiele apparaten prima en in goeie kwaliteit. Ik heb al een aantal keer tijdens een weekendje weg met mijn tablet in de tuin de vrije training/kwalificatie zitten kijken 8)

*edit*
Ook worden de kwalificatie en de race in de week na een GP weekend bijna dagelijks herhaald op 1 van de kanalen, en anders via de app terug te zien. d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 11-05-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Jammer is dat je dan dit soort dingen nog steeds niet gewoon direct kan zien, omdat je "kanaal 14" er niet bij krijgt.

* ATS spreekt uit ervaring

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Worden de Press Conferences wel uitgezonden op Ziggo Sport Totaal? Normaal gesproken kan ik ze niet zien vanwege werk.. Maar morgen (en vrijdag) ben ik heel toevallig vrij :9
Dus wil ik ze eigenlijk wel even zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
derx666 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:35:
De Magny cours baan lag volgens mij helemaal in the middle of nowhere (bush bush). Plus het geld was op. Kwa circuit layout vind ik het nog steeds een heel uitdagend circuit.
Dat ligt de Hungaroring ook. ;)
Edd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:49:
Worden de Press Conferences wel uitgezonden op Ziggo Sport Totaal? Normaal gesproken kan ik ze niet zien vanwege werk.. Maar morgen (en vrijdag) ben ik heel toevallig vrij :9
Nope.
ATS schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:42:
[...]

Jammer is dat je dan dit soort dingen nog steeds niet gewoon direct kan zien, omdat je "kanaal 14" er niet bij krijgt.

* ATS spreekt uit ervaring
Inderdaad. Kanaal 14 is exclusief voor Ziggo leden. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 11-05-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Jammer weer! 8)7 . Ook maar even de Horizon App regelen dan via m'n ouders. Maar de Horizon App zal het vast weer alleen doen op het wifi van Ziggo toch?

[ Voor 35% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-05-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
StealthyPeanut schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:00:
Jammer weer! 8)7 . Ook maar even de Horizon App regelen dan via m'n ouders. Maar de Horizon App zal het vast weer alleen doen op het wifi van Ziggo toch?
App van Horizon is wel nice kun je overal kijken bij KPN is dat alleen op je eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Edd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:49:
Meestal komt ie binnen notime wel op youtube met een linkje op reddit. Verwacht dat dat nu niet anders zal zijn.
Zullen we ook meteen even hier neerzetten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

alwaysleft schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:38:
Tip:

Doe er je voordeel mee!
Thanks, er is voor android ook een filmon chromecast app, net geïnstalleerd, werkt top!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
StealthyPeanut schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:00:
Werkt op ieder netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Ook maar ziggo totaal besteld, had al ziggo maar toch 😄 benieuwd hoe lang zo een activering duurt ! Hoop toch wel voor dit weekend nog 👯

[ Voor 41% gewijzigd door dave1972 op 11-05-2016 16:45 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Grimmie187 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:36:
[...]

Als je een beetje (auto)sport fan bent ga je daar geen spijt van krijgen! Zelfs Nascar en Indycar is nog best vermakelijk om te kijken. Daarnaast natuurlijk NBA enzo maar daar moet je maar net fan van zijn.
Hebben ze Nascar en Indycar ook? Hhmm als ze Le Mans er nog eens bij scoren wordt het echt nog leuk daar :).
Rivanov schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:30:
[...]

Ligt niet echt 'tegen' Budapest aan. In de buurt van Budapest.. maar circuit zelf ligt in de stoffige middle of nowhere. I know.. ben 8 jaar lang in Hongarije op vakantie geweest en ieder jaar gingen we naar het circuit en ben er tevens ook naar de F1 geweest. ;)
Centrum Budapest --> Circuit was 15 minuten met de taxi, dat vind ik toch tegen Budapest aan hoor ;). Dat je niet de poorten van het circuit uit loopt en meteen een winkelstraat/kroeg in loopt vind ik niet zo'n probleem. Dat heb je nergens volgens mij (stratencircuits uitgezonderd).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Nascar en Indycar beide, ik kijk het vaak 's avonds of als het toevallig op is. Maar ook DTM kijk ik vaak, vind ik ook een mooie klasse.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Axente schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:03:
[...]

App van Horizon is wel nice kun je overal kijken bij KPN is dat alleen op je eigen netwerk.
"overal" in Nederland dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

dave1972 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:37:
Ook maar ziggo totaal besteld, had al ziggo maar toch 😄 benieuwd hoe lang zo een activering duurt ! Hoop toch wel voor dit weekend nog 👯
Heb je gebelt of via internet, als je het laatste gedaan heb zou ik als de bliksem bellen, het gaat namelijk heel vaak mis bestellen via internet. En ik spreek uit ervaring.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Pierre schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:34:
[...]

Heb je gebelt of via internet, als je het laatste gedaan heb zou ik als de bliksem bellen, het gaat namelijk heel vaak mis bestellen via internet. En ik spreek uit ervaring.
True....Bellen, is het binnen enkele uurtjes geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Pierre schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:34:
[...]

Nou, had het via inet gedaan, en binnen een half uur had ik alle zenders _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
dave1972 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:16:
[...]

Nou, had het via inet gedaan, en binnen een half uur had ik alle zenders _/-\o_
Ben ook overstag gegaan en idd binnen half uur beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Bosmonster schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:54:
[...]

"overal" in Nederland dan...
Met wat "knoei"werk ook in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Op welke zenders gaat straks de Vrije traning uitgezonden worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
JBplap schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:04:
Op welke zenders gaat straks de Vrije traning uitgezonden worden dan?
Ziggo Sport Totaal in NL in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 00:36

franssie

Save the albatross

Channel 4 is overigens een freesat kanaal en prima in NL uit de lucht te plukken, ook in HD. Zo de TV maar eens aanzetten (9.55 NL tijd start de uitzending). http://f1.channel4.com/

[ Voor 7% gewijzigd door franssie op 13-05-2016 09:30 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
edit

[ Voor 96% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2016 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Weet iemand of Ziggo Sport Totaal Go ook in HD is?

Mijn tv-aanbieder biedt namelijk alleen aanvullende pakketten aan met 1 jaar looptijd, en daar ga ik dus niet aan beginnen voor die paar F1 races die ik kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03
Waar had ik de vrije training bij ziggo kunnen bekijken? Ik zet de tv aan om 10:00 uur op ziggo sport (14) en er was geen vrije training op.

Uiteindelijk maar via mijn mobiel naar een livestream gekeken.

Waar komt de vrije training van 14:00 uur op tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

CrazyFool schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:13:
Waar had ik de vrije training bij ziggo kunnen bekijken? Ik zet de tv aan om 10:00 uur op ziggo sport (14) en er was geen vrije training op.

Uiteindelijk maar via mijn mobiel naar een livestream gekeken.

Waar komt de vrije training van 14:00 uur op tv?
Ziggo Sport Totaal is al 100 keer besproken

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03
Pierre schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:13:
[...]

Ziggo Sport Totaal is al 100 keer besproken
Sorry, ignorance is bless 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Arrne schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:44:
Weet iemand of Ziggo Sport Totaal Go ook in HD is?

Mijn tv-aanbieder biedt namelijk alleen aanvullende pakketten aan met 1 jaar looptijd, en daar ga ik dus niet aan beginnen voor die paar F1 races die ik kijk.
Ziggo Sport Totaal Go is ook in HD, 720p met een bitrate van ongeveer 3000kb/s. Is van goede kwaliteit. Iets minder wat je van TV gewend bent misschien.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Tethtoril op 13-05-2016 14:03 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Joost1991 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:53:
[...]

Ziggo Sport Totaal Go is ook in HD, 720p met een bitrate van ongeveer 3000kb/s. Is van goede kwaliteit. Iets minder wat je van TV gewend bent misschien.
Thanks, dan denk ik dat ik dat maar ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
franssie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:27:
Channel 4 is overigens een freesat kanaal en prima in NL uit de lucht te plukken, ook in HD. Zo de TV maar eens aanzetten (9.55 NL tijd start de uitzending). http://f1.channel4.com/
Heb je wel UK VPN nodig of kijken via www.filmon.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Heb je wel UK VPN nodig of kijken via www.filmon.com
Nee dat hoeft niet - ik gebruik een Satelliet schotel, op de UK astra zit een shitload aan Free-To-Air kanalen (Alle BBC kanalen, ITV en Channel 4 o.a.). Als je een beetje rondzoekt kun je voor een paar tientjes dit al ontvangen. (Gebruikt campingschoteltje en ontvangertje, veel geduld voor het uitrichten en gaan).

[ Voor 22% gewijzigd door franssie op 13-05-2016 15:56 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
Net gekeken via Channel 4. Ik vond het indertijd al erg dat er tijdens een wedstrijd drie reclameblokken waren waarbij de wedstrijd nog in een klein kader te volgen was maar Channel 4 is toch erg qua reclame.

Heb het niet gemeten qua tijd maar was aan het kijken op tablet en ondertussen Giro aan het volgen op tv. Reclame begon op 77,2km van finish rit. Einde reclame op 72,2 km. Volgend reclame blok op 66km. Er is dus slechts een fractie meer beelden dan reclame :?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik had de beelden van Ziggo sport aan, en het geluid via een stream van Channel 4. Tenzij die naar de reclame gingen, dan NL commentaar erbij. Werkte aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
franssie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:40:
[...]

Nee dat hoeft niet - ik gebruik een Satelliet schotel, op de UK astra zit een shitload aan Free-To-Air kanalen (Alle BBC kanalen, ITV en Channel 4 o.a.). Als je een beetje rondzoekt kun je voor een paar tientjes dit al ontvangen. (Gebruikt campingschoteltje en ontvangertje, veel geduld voor het uitrichten en gaan).
Dan hoeft het niet. Maar omdat je de link van de website van Channel 4 plaatste dacht ik dat je de livestream wilde benadrukken en daar heb je wel VPN voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Max special begint nu op kanaal 14 (Ziggo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:09:
Max special begint nu op kanaal 14 (Ziggo)
Volgens Sport Totaal begint dit om 21:00 of toch nu?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Luxicon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Ziggo Sport, het vrije kanaal, is nu al bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:02
Het komt ook om 2100, op ziggo sport racing

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Luxicon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Ik zeg toch kanaal 14. ;)
Dat is het open kanaal van Ziggo Sport wanneer je Ziggo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:36:
[...]

Ik zeg toch kanaal 14. ;)
Dat is het open kanaal van Ziggo Sport wanneer je Ziggo hebt.
Ah juist, ik weet het verschil niet van de kanalen, welke op de televisie hetzelfde zijn bijvoorbeeld. Ik kijk enkel via internet. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Was leuke aflevering. :)
Leuke interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Rivanov schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:38:
Was leuke aflevering. :)
Leuke interviews.
Het duurde 10 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ATS schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:40:
[...]

Het duurde 10 minuten?
30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:52
Weet iemand waar ik de vorige aflevering van f1 fans only kan kijken? Terugkijken via replay tv lukt niet en kan het verder op internet nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Helaas heb ik de Max special gemist op Ziggo sport go. Ik zag dat hij om 2100 uur uitgezonden zou gaan worden maar ik was nog aan het werk. Heb ik wat gemist?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:57

Kiwi

Gadgetfreak

RoyK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:17:
Helaas heb ik de Max special gemist op Ziggo sport go. Ik zag dat hij om 2100 uur uitgezonden zou gaan worden maar ik was nog aan het werk. Heb ik wat gemist?
Voor Ziggo Sport Go gebruikers: http://go.ziggosporttotaal.nl/main/missedOverview/1/5236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Ah top! Ik had niet gezien dat er een gemist tabje was.. super!!

[edit]
Leuke special.. ben gewoon lichtjes zenuwachtig haha!!

[ Voor 10% gewijzigd door RoyK op 14-05-2016 01:50 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Iemand een idee waar ze F1 uitzenden op Vlieland morgen? Heb nog geen kroegje met tv o.i.d. gezien!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
ATS schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:49:
Ik had de beelden van Ziggo sport aan, en het geluid via een stream van Channel 4. Tenzij die naar de reclame gingen, dan NL commentaar erbij. Werkte aardig.
Zit je dan niet met een grote vertraging ? Met vorige wedstrijd geprobeerd om de beelden van tv (telenet) te bekijken en de audio stream van BBC 5 te beluisteren. Dat laatste lukte al niet echt goed maar via andere stream geluid gevonden maar dat scheelde meer dan vijf seconden met het beeld

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 20:25
Is de nabeschouwing ook later terug te kijken bij Ziggo Sport Totaal?
Net snel abonnement afgesloten zodat ik de kwalificatie kan zien maar moet dadelijk helaas meteen naar een verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

lochpatje schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:40:
Is de nabeschouwing ook later terug te kijken bij Ziggo Sport Totaal?
Net snel abonnement afgesloten zodat ik de kwalificatie kan zien maar moet dadelijk helaas meteen naar een verjaardag.
Als je ReplayTV hebt kun je het gewoon terugkijken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:55

Zenix

BOE!

Ik heb vandaag gekeken via RTL Duitsland in combinatie met de channel4 stream, omdat ik niet goed Duits kon. Met KPN kan ik live pauzeren zodat ik de stream en de TV perfect kon syncen beviel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bijzonder onhandig trouwens dat bij Ziggo Sport alles "Grand Prix van Spanje" heet, FP1, FP2, FP3, Q... En straks vast de race ook. Dan moet je steeds naar de preview kijken en turen wat er links bovenin staat: P1/P2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Kenhas schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Zit je dan niet met een grote vertraging ? Met vorige wedstrijd geprobeerd om de beelden van tv (telenet) te bekijken en de audio stream van BBC 5 te beluisteren. Dat laatste lukte al niet echt goed maar via andere stream geluid gevonden maar dat scheelde meer dan vijf seconden met het beeld
Ja, maar de Ziggo stream kan je ook pauzeren. Dan kan je ze dus synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Het channel4 commentaar bevalt mij erg goed, maar bij de race hebben ze natuurlijk reclames helaas dus ik zal morgen ook eens proberen om BBC Radio 5 synchroon te krijgen, die zenden dus wel continue uit (op misschien een journaal na)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:38
franssie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 23:24:
Het channel4 commentaar bevalt mij erg goed, maar bij de race hebben ze natuurlijk reclames helaas dus ik zal morgen ook eens proberen om BBC Radio 5 synchroon te krijgen, die zenden dus wel continue uit (op misschien een journaal na)?
Channel 4 zélf zegt dat ze tijdens de race geen reclame uitzenden:
Between 2016 and 2018 Channel 4 will broadcast live coverage of ten Grands Prix each season, including practice sessions and qualifying, all live races to be broadcast without advertising breaks
http://www.channel4.com/i...n-channel-4-race-schedule

En deze races zenden ze live uit in 2016:

Bahrain – 1st - 3rd April (4.00pm)

Spain – 13th - 15th May (1.00pm)

Europe (Azerbaijan) – 17th - 19th June (TBC)

Britain – 8th - 10th July (1.00pm)

Hungary – 22nd - 24th July (1.00pm)

Belgium – 26th - 28th August (1.00pm)

Italy – 2nd - 4th September (1.00pm)

Malaysia – 30th September - 2nd October (8.00am)

Mexico – 28th - 30th October (7.00pm)

Abu Dhabi – 25th - 27th November (1.00pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo jammer dat we geen skysports.com hebben in NL. Niks ten nadele van Olaf, maar mijn voorkeur ligt bij die droge Engelsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

MikeyMan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:13:
Zo jammer dat we geen skysports.com hebben in NL. Niks ten nadele van Olaf, maar mijn voorkeur ligt bij die droge Engelsen.
Ik vindt het programma om de race heen van Skysports altijd heel erg leuk, alleen mijn HD stream heeft het begeven... :'(

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Iemand enig idee hoe lang het duurt voorday Caiway Ziggo Sport Totaal activeert? Vanmiddag onverwacht weg :X :X :X en ik wil F1 graag opnemen, hoop dat het snel geregeld is ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Waarom vraag je het dan ook?

[ Voor 95% gewijzigd door Señor Sjon op 15-05-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Hmm Ziggo gooit mij tijdens de race nu wel al 3 keer uit de Horizon Go app vanwege teveel gebruikers op mijn account. En ik ben toch echt de enige die aangelogd is.. Irritant

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
cheiron schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:08:
Hmm Ziggo gooit mij tijdens de race nu wel al 3 keer uit de Horizon Go app vanwege teveel gebruikers op mijn account. En ik ben toch echt de enige die aangelogd is.. Irritant
Hetzelfde hier, beetje vervelend in de laatste ronde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 00:10
Hier geen melding over aantal gebruikers, maar in laatste fase race was er iets van een storing waardoor de stream op horizon.tv niet meer werkte.

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 15-05-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Deze race heeft denk ik wel voor een piekbelasting gezorgd. Bij de start en aan het einde van de race werd ik er een paar keer uitgeknikkerd. Niet zo toevallig de momenten dat er zoveel mensen kijken...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Worden de testen ook live uitgezonden morgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CifnX9gXEAIFgTC.jpg

Dat zijn heel wat schermen om op te letten!

Ter vergelijk, de box van Sky F1 :

Afbeeldingslocatie: http://e2.365dm.com/14/12/660x350/david-croft-martin-brundle-commentary-box-monaco_3242483.jpg

Dat kijkt toch even wat lekkerder.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En maar klagen hier dat Olav ruk is, als ik dat zo zie wel ja. Dan kan hij daar toch weinig aan doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
asing schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:05:
Ik was op zoek naar een foto van de commentaarpositie. Zo te zien moet iedereen zijn eigen materiaal meenemen, en zo ziet de plek van Olav eruit :

[afbeelding]

Dat zijn heel wat schermen om op te letten!

Ter vergelijk, de box van Sky F1 :

[afbeelding]

Dat kijkt toch even wat lekkerder.
Gek eigenlijk dat we in Nederland zo star vasthouden aan één commentator per sportwedstrijd. Zeker F1 lijkt me nou typisch een sport waarbij je veel 'wint' door twee personen neer te zetten. Als je in zo'n hokje vijf schermen tegelijkertijd in de gaten moet houden ga je dingen missen ja. Dat kan je de commentator ook niet aanrekenen.

Zeker als er dan foute info wordt doorgegeven via dergelijke systemen (Pirelli gaf - tijdens een training dacht ik - de verkeerde banden door... 8)7) is het helemaal onmogelijk om het goed te doen. Tijdens de race waren er nu ook momentjes dat Olav bij sommige pitstops zij dat iemand naar een soft ging, terwijl op tv duidelijk te zien was dat het een medium-band was. Ik kijk thuis gewoon op één scherm dus dat is makkelijk praten... Een extra commentator die op dat soort dingetjes let lijkt me geen slechte zet.
SinergyX schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:17:
Zat even alle fotos te bekijken hoe de racers max feliciteren, ik denk dat er werkelijk niemand op het veld was die hem dit niet gunde, Vettel, Button, Alonso, zelfs Riccardio, geweldige foto's.
Alonso die na de race meteen op Max afkwam was mooi :)

Wat mij ook opviel waren die baanmarshals in een van de eerste bochten na de finish, die letterlijk buigingen stonden te maken _/-\o_ . Normaal let ik daar niet zo op, maar heb het idee dat ze dat niet altijd doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Xtuv op 16-05-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:43
Xtuv schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:17:
[...]

Gek eigenlijk dat we in Nederland zo star vasthouden aan één commentator per sportwedstrijd. Zeker F1 lijkt me nou typisch een sport waarbij je veel 'wint' door twee personen neer te zetten. Als je in zo'n hokje vijf schermen tegelijkertijd in de gaten moet houden ga je dingen missen ja. Dat kan je de commentator ook niet aanrekenen.

Zeker als er dan foute info wordt doorgegeven via dergelijke systemen (Pirelli gaf - tijdens een training dacht ik - de verkeerde banden door... 8)7) is het helemaal onmogelijk om het goed te doen. Tijdens de race waren er nu ook momentjes dat Olav bij sommige pitstops zij dat iemand naar een soft ging, terwijl op tv duidelijk te zien was dat het een medium-band was. Ik kijk thuis gewoon op één scherm dus dat is makkelijk praten... Een extra commentator die op dat soort dingetjes let lijkt me geen slechte zet.

[...]

Alonso die na de race meteen op Max afkwam was mooi :)

Wat mij ook opviel waren die baanmarshals in een van de eerste bochten na de finish, die letterlijk buigingen stonden te maken _/-\o_ . Normaal let ik daar niet zo op, maar heb het idee dat ze dat niet altijd doen?
Probleem bij Olav is dat hij vaak de kleurcodes niet uit zijn hoofd lijkt te kennen. Of dat hij als er een keuze is tussen ultrasoft, soft en medium, dat hij dan de medium de harde band noemt. Dit is verwarrend, zeker voor de wat minder doorwinterde F1 kijker. Overigens vind ik wel dat Olav het prima doet, maar af en toe mist hij wat dingen.
Pagina: 1 ... 6 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html