‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als dat morgen ook zo blijft dan ikke happy.
Als dan de rode toetoets en Stoffel ook nog eens zo hoog mogelijk eindigen dan helemaal super....
Edit:

[ Voor 17% gewijzigd door Ad de Jong op 02-04-2016 18:16 ]
Jawel. Ik keek de Q met de F1 player via Chrome op Windows 10Rivanov schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:06:
Chrome wordt wel ondersteund bij Ziggo Go. Heeft zelfs HTML 5 speler ipv Silverlight. Je hebt dan alleen geen 'speciale' F1 player.
We hebben er enkele weken geleden nog ruim aandacht aan gegeven binnen dit topic, misschien even wat teruglezen, mocht er interesse voor bestaan?sig69 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:22:
Mmm vreemd, pc en internetverbinding zijn toch snel zat. Maakt IE/Chrome/Firefox nog verschil?
Testing, one, two ...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Thanks, wist ik niet. Ik ga even terugzoeken.hardware-lover schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:55:
[...]
We hebben er enkele weken geleden nog ruim aandacht aan gegeven binnen dit topic, misschien even wat teruglezen, mocht er interesse voor bestaan?
Nu heb ik ook een Chromecast, maar ik zie geen optie om de stream van de Ziggo app op de Chromecast weer te geven.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Thanks voor de tip, daardoor ook in Roemenië de race kunnen kijkenalwaysleft schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:54:
Ik gebruik nu in het buitenland de Filmon app voor Channel 4. Niet de beste kwaliteit, maar kan er echt mee door als backup 👌🏻
Ik weet niet wat er met ace aan de hand is dit weekend, de streams waar ik voorheen geen problemen mee had waren de eerste 2 races bijzonder slecht... Vreemd eigenlijk, websites met flash streams werkten wel goed. Alleen de kwaliteit is veel minder.Paulus07 schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:27:
dacht eens kijken of het nog lekker werkt via acestream. Maar flink wat buffer helaas.
Cogitationis poenam nemo patitur
Had er wel een gevonden die het perfect deed en perfect HD beeld. Weet niet of ik hier de ID ervan mag vermelden?Bullet NL schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:14:
[...]
Ik weet niet wat er met ace aan de hand is dit weekend, de streams waar ik voorheen geen problemen mee had waren de eerste 2 races bijzonder slecht... Vreemd eigenlijk, websites met flash streams werkten wel goed. Alleen de kwaliteit is veel minder.
Nope, is verwijzen naar illegaliteitPaulus07 schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:17:
[...]
Had er wel een gevonden die het perfect deed en perfect HD beeld. Weet niet of ik hier de ID ervan mag vermelden?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja is wel afhankelijk of Channel 4 de race live doet uitzenden. Volgende race alleen highlights.SpaceAce schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:58:
[...]
Thanks voor de tip, daardoor ook in Roemenië de race kunnen kijken.
Op Reddit stonden hoge kwaliteit Acestreams. Doe er je voordeel mee.Bullet NL schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:14:
[...]
Ik weet niet wat er met ace aan de hand is dit weekend, de streams waar ik voorheen geen problemen mee had waren de eerste 2 races bijzonder slecht... Vreemd eigenlijk, websites met flash streams werkten wel goed. Alleen de kwaliteit is veel minder.
Gisteren was ik tijdens de race niet thuis en aangezien ik weiger om 15 euro per maand af te tikken voor 1 of 2 races per maand kon ik hem dus niet opnemen. Er bestaat ook geen mogelijkheid (wederom, anno 2016) om het pay per view te doen (nee, dat kan niet bij mijn provider) en ik wil de F1 wel geld geven om te kijken maar ook dat kan niet. Netto resultaat is dus dat ik de race gemist heb en niet terug kan kijken.
... tenzij je de illegaliteit induikt, dan kun je later op de avond gewoon een mp4'tje van de race van OneDrive plukken en deze op je gemak terugkijken, on demand, zonder reclame. Zoals het hoort. Wederom loopt de piraterij voorop in gebruiksgemak, zelfs al zou je geld willen betalen. Er zijn niet genoeg
En nee, ik ga je niet vertellen waar je dat bestandje kunt vinden. PM's sturen hoeft ook niet, ook die beantwoord ik niet. Daarnaast mag ook in PM's dit soort zaken niet besproken worden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kijk dat verklaart wat. Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:38:
[...]
Olivier Panis wist ook eens met een Prost een overwinning te behalen. Maldonado is het ook een keer gelukt.
Als alle kwartjes je kant op vallen win je.
Ziggo had overigens moeite met het geluid. Het kanaal van Olav was uitgevallen dus ze hebben Olav de aansluiting van Jack gegeven.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En dat de afzetmarkt veel groter is. Dus vele meer inkomsten en daardoor een hoger budget nodig.Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
[...]
Kijk dat verklaart wat. Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.
We krijgen voor die 15 piek per maand best een prima prijs/kwlaiteit product.
Tja, maar je ziet gewoon op TV in de opwarm ronden erg veel rook uit Vettel komen en dat miste Olaf.Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.
Pas bij de tweede keer dat het in beeld kwam hoorde je hem brullen.
Hij moet vast teveel gelijk in de gaten houden.
Ja, hij zit daar naar meerdere schermen te kijken. Die eerste keer viel mij ook maar net op. Je kan gewoon niet verwachten dat hij alles ziet in z'n eentje.hjs schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:53:
[...]
Tja, maar je ziet gewoon op TV in de opwarm ronden erg veel rook uit Vettel komen en dat miste Olaf.
Ik had als ik ziggo was, wel het studiogebeuren afgeschoten en dat budget gebruikt voor een 2e commentator en een betere pitreporter.
Denk ik.
En dan te bedenken dat iedere Ziggo abonnee gratis naar F1 kan kijken. Maar het is typisch Nederlands om direct te klagen als het ergens anders beter is. Dat dat andere je een schotelantenne a zoveel + ontvanger a 350 euro + maandabonnement van 70 euro kost om ervan te genieten is ineens niet belangrijk. Hun hebben beter commentaar. Dus Ziggo moet maar gratis proberen in de buurt te komen van Sky Sports.Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
[...]
Kijk dat verklaart wat. Ach en iedere zuinige Nederlander die klaagt over de 15 euro en verwacht dat ze een Sky verslaglegging krijgen... Bedenk dan even dat een Sky abonnement het drievoudige kost.
Als je vrij uitzicht hebt over de zuidelijke hemel, een plek hebt om het ding te monteren en je gemeente geen anti-schotelantenne beleid heeft, be my guest. Anders niet zo zeuren
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
RTL Television is gratis te kijken. En die hebben ook de voordelen van Sky: Interviews tijdens de race, commentatoren die doorhebben wat er aan de hand is.Gé Brander schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:41:
[...]
En soms een monoloog over het verleden. Dat heeft Sky eigenlijk ook, daar corrigeren ze elkaar daarop
Dat gratis is pas sinds dit seizoen en heeft beperkingen. Daarnaast is het wel erg makkelijk om alles af te schuiven op 'moet je maar betalen', dat doet niets af aan het feit dat de verslaggeving al jaren onder de maat is.asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:57:
[...]
En dan te bedenken dat iedere Ziggo abonnee gratis naar F1 kan kijken. Maar het is typisch Nederlands om direct te klagen als het ergens anders beter is. Dat dat andere je een schotelantenne a zoveel + ontvanger a 350 euro + maandabonnement van 70 euro kost om ervan te genieten is ineens niet belangrijk. Hun hebben beter commentaar. Dus Ziggo moet maar gratis proberen in de buurt te komen van Sky Sports.
Als je vrij uitzicht hebt over de zuidelijke hemel, een plek hebt om het ding te monteren en je gemeente geen anti-schotelantenne beleid heeft, be my guest. Anders niet zo zeuren. Zeker niet als Ziggo abonnee.
Denk dat de oorzaak nog eerder te wijten is aan het feit dat wij simpelweg geen kundige oud coureurs hebben die commentaar kunnen/willen geven. In tegenstelling tot Sky/BBC, met Coulthard, Brundle, Herbert, Hill, etc.
En ze hebben het meer over de Duitse coureurs en Mercedes dan iets anders. En om de 10 minuten kan je een auto winnen en rustig naar de WC gaan.ANdrode schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:02:
[...]
RTL Television is gratis te kijken. En die hebben ook de voordelen van Sky: Interviews tijdens de race, commentatoren die doorhebben wat er aan de hand is.
En soms een monoloog over het verleden. Dat heeft Sky eigenlijk ook, daar corrigeren ze elkaar daarop"vroeger toen ik F1 reed ...".
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wij hebben een factor 10 minder kijkers vergeleken met een Sky, daarom is er gewoon minder budget voor een Nederlandse uitzending. Ook vinden een hoop mensen het gewoon stoer om in een andere taal te kijken, ook bij de BBC heb ik me vaak zat kapot zitten ergeren aan het commentaar.Grimmie187 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:04:
[...]
Dat gratis is pas sinds dit seizoen en heeft beperkingen. Daarnaast is het wel erg makkelijk om alles af te schuiven op 'moet je maar betalen', dat doet niets af aan het feit dat de verslaggeving al jaren onder de maat is.
Denk dat de oorzaak nog eerder te wijten is aan het feit dat wij simpelweg geen kundige oud coureurs hebben die commentaar kunnen/willen geven. In tegenstelling tot Sky/BBC, met Coulthard, Brundle, Herbert, Hill, etc.
Het is ook voor de BBC te duur geworden anders zouden ze nog steeds alle races wel uitzenden.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Het is niet zozeer te duur geworden. De BBC had echter een enorme cash cow genaamd Top Gear. Nu ze het illustere trio op straat hebben gezet is die bron van inkomsten waarschijnlijk opgedroogd. Dan moet er ergens anders bezuinigd worden.SnowDude schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:09:
[...]
Het is ook voor de BBC te duur geworden anders zouden ze nog steeds alle races wel uitzenden.
Kijk de kwalificatie maar eens terug dan... Uitrijden pitbox. Ik heb een keer of 5 gedacht... OWH... Daar gaat een PU. Rosberg had er een slinger achter hangen alsof het Bahrein's oudjaar werd gevierd.hjs schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:53:
[...]
Tja, maar je ziet gewoon op TV in de opwarm ronden erg veel rook uit Vettel komen en dat miste Olaf.
Ze roken sowieso een stuk meer, maar tussen mijn oren zitten we nog in het V8 en V10 tijdperk, en dan is rook de voorloper van een big bang.
Achja, ik kijk de voor- en nabeschouwing altijd met Sky via Acestream. Race live via Ziggo (abonnement) omdat de stream vaak iets achter loopt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is dikke onzin. BBC is een publieke omroep (net als onze NED1/2/3) die grotendeels leven van overheidssubsidie. Die subsidie wordt elke jaar minder en dure rechten lijden daar het eerste onder. Dit is een proces dat al jaren aan de gang is (ze zonden al nog maar een paar races uit per jaar, want er was geen geld meer voor het hele seizoen).asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:16:
[...]
Het is niet zozeer te duur geworden. De BBC had echter een enorme cash cow genaamd Top Gear. Nu ze het illustere trio op straat hebben gezet is die bron van inkomsten waarschijnlijk opgedroogd. Dan moet er ergens anders bezuinigd worden.
Dus F1 is niet zozeer veel duurder geworden. BBC kan het niet maken om van de subsidie die ze krijgen dure sportrechten te kopen. Zelfde discussie als hier in NL dus. (en terecht mijns inziens)
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2016 14:15 ]
Hier ga je de mist in. Ja de Beeb is een publieke omroep, en krijgt subsidie. De Beeb maakt programma's en series (denk aan Top Gear, tuinprogramma's, David Attenborough etc). Deze programma's worden weer internationaal verkocht. Top Gear was hierbij zeer winstgevend. Uitzendrechten, format, DVD's, magazine, live shows, alles werd omgezet in geld. We hebben het wel even over 92 miljoen euroBosmonster schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:13:
[...]
Dat is dikke onzin. BBC is een publieke omroep (net als onze NED1/2/3) die grotendeels leven van overheidssubsidie. Die subsidie wordt elke jaar minder en dure rechten lijden daar het eerste onder. Dit is een proces dat al jaren aan de gang is (ze zonden al nog maar een paar races uit per jaar, want er was geen geld meer voor het hele seizoen).
Dus F1 is niet zozeer veel duurder geworden. BBC kan het niet maken om van de subsidie die ze krijgen dure sportrechten te kopen. Zelfde discussie als hier in NL dus. (en terecht mijns inziens)
Bron : http://www.autoblog.nl/ni...miljoen-euro-kosten-75545
Ik dacht ook dat BBC gestopt was omdat ze vonden dat ze het niet konden maken om zoveel geld uit te geven voor iets wat "maar een beperkt publiek" heeft. Maar dat klinkt natuurlijk in een persbericht dan "we hebben geen geld genoeg"
Doet er eigenlijk niet veel toe
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ik zeg niet dat Top Gear of andere programma's geen geld op brengen (wat het gaat goed met het nieuwe format is nog niet bekend).asing schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:44:
[...]
Hier ga je de mist in. Ja de Beeb is een publieke omroep, en krijgt subsidie. De Beeb maakt programma's en series (denk aan Top Gear, tuinprogramma's, David Attenborough etc). Deze programma's worden weer internationaal verkocht. Top Gear was hierbij zeer winstgevend. Uitzendrechten, format, DVD's, magazine, live shows, alles werd omgezet in geld. We hebben het wel even over 92 miljoen euro.
Bron : http://www.autoblog.nl/ni...miljoen-euro-kosten-75545
Maar het is niet de oorzaak van de bezuinigingen mbt Formule 1. Die zijn al jaren aan de gang naarmate de subsidie lager wordt en de discussie losgebarsten is of publiek geld wel aan sporten met een zeer beperkte doelgroep uitgegeven moet worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2016 16:23 ]
Bernie wil natuurlijk ook steeds meer centen, en aan de andere kant komen er ook minder centen binnen dus dat de F1 op een gegeven moment niet meer op de publieke zenders te zien is, is een feit waar we mee moeten zullen leven.
Hij zit niet in een ziggo pakket (ook geen uitgebreid pakket)
Channel 4 website deed het begin dit jaar nog wel met proxy, maar dit is uiteraard geblokkeerd.
Ook https://tvplayer.com/ werkt niet omdat je je niet in de UK bevind.
Daarbij, met een SKY abbo, kun je dan buiten de UK kijken of moet je dan alsnog gaan zemelen met proxys en dergelijk?
[ Voor 8% gewijzigd door kid1988 op 05-04-2016 12:50 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
En op Sky missen ze zeker ook dingen, ook al lopen daar een bak meer mensen rond.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoe kun je daar nu moe van worden, komen ze bij je aan de deur om er over te klagen?Damian schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:06:
Word wel een beetje moe van het gezeur over dat Olaf af en toe dingen mist. Er gebeurt gigantisch veel voor hem op verschillende schermen dus tjah, dan mis je wel eens wat. Als hij niet naar het hoofdscherm kijkt met beelden die wij zien is hij wel in de statistieken of nieuwsfeiten aan het duiken. Beste stuurlui verhaal!
En op Sky missen ze zeker ook dingen, ook al lopen daar een bak meer mensen rond.
Leg het naast je neer en move on. Als jij je stoort aan "gezeur", wat via forums, (a)SM, enz. tot je komt, dan trek je daar toch lekker de stekker van uit of laat het gewoon voor wat het voor jou is. M.a.w., trek het je niet aan
Testing, one, two ...
Volgens mij is via FilmOn de enige legale manier om Channel 4 te kijken in NL.kid1988 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:50:
Weet iemand hoe Channel 4 op een legale manier te ontvangen is in NL?
Channel 4 website deed het begin dit jaar nog wel met proxy, maar dit is uiteraard geblokkeerd.
Daarbij, met een SKY abbo, kun je dan buiten de UK kijken of moet je dan alsnog gaan zemelen met proxys en dergelijk?
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
F1, MotoGP, vele NL'ers vinden Engels commentaar beter. Vaak zijn de Engelse wat enthousiaster en klinkt het spannender. De inhoudelijke details vind ik niet veel schelen, heb het idee dat veel Nederlanders de fouten in het Nederlandse commentaar eerder opvallen, maar de Engelse maken ook genoeg fouten hoor, maar dat zal menig Engels commentaar fan simpelweg niet horen.Damian schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:06:
Word wel een beetje moe van het gezeur over dat Olaf af en toe dingen mist. Er gebeurt gigantisch veel voor hem op verschillende schermen dus tjah, dan mis je wel eens wat. Als hij niet naar het hoofdscherm kijkt met beelden die wij zien is hij wel in de statistieken of nieuwsfeiten aan het duiken. Beste stuurlui verhaal!
[ Voor 39% gewijzigd door Sniffels op 05-04-2016 13:31 ]
Hoef je niet meer op te nemen als je de race niet kunt zien 👍
FilmOn app voor iOS en Android.kid1988 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:50:
Inderdaad erg handig! Vooral ook omdat de stream vrijwel direct beschikbaar is na de race.alwaysleft schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:16:
Tip. Je kunt sinds een paar dagen gewoon F1 terug kijken in de Horizon Go app van Ziggo. Super handig van Ziggo. Door de replay tv functie.
Hoef je niet meer op te nemen als je de race niet kunt zien 👍
En heb je geen Ziggo? Gewoon even je familielid die wel Ziggo heeft inlog gegevens Horizon app vragen. Zo doe ik het ook 👍Sjoerd_87 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:55:
[...]
Inderdaad erg handig! Vooral ook omdat de stream vrijwel direct beschikbaar is na de race.
en bijna niet te geloven, maar ook voor WP8/W10M beschikbaar
Testing, one, two ...
Schotel, zit FTA op de Astra 2. alleen voor HD heb je een Sky abonnement nodigkid1988 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:50:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ook "gewoon" in het Royaal pakket van Ziggo kan je het netjes ontvangen (alleen niet in HD). Sky is alleen nergens te ontvangen zonder Schotel.. (ook jammer vanwege Isle of Man van de zomer) edit: Isle of Man is op ITV wat ook via de schotel moet, heel erg OT.MegaTronics schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:02:
[...]
Schotel, zit FTA op de Astra 2. alleen voor HD heb je een Sky abonnement nodig
[ Voor 20% gewijzigd door Sniffels op 06-04-2016 13:12 ]
Waar zie jij Channel 4 in het overzicht bij Ziggo? Op welk kanaal te vinden?Sniffels schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:44:
[...]
Ook "gewoon" in het Royaal pakket van Ziggo kan je het netjes ontvangen (alleen niet in HD).[knip]
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Testing, one, two ...
Oh crap.. BBC4 en C4 is natuurlijk weer wat anders...hardware-lover schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:11:
[...]
Waar zie jij Channel 4 in het overzicht bij Ziggo? Op welk kanaal te vinden?
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Verwijderd
Dat op slot gaan zou niet logisch zijn, ze hebben het free to view format van BBC overgenomen. Het lijkt nu echter maar voor enkele jaren nog zo te gaan (t/m 2018), aangezien Sky het alleenrecht heeft vanaf 2019.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:37:
Channel 4 HD is ook gewoon FTA via Sat, of hij moet op slot gaan als er F1 is of andere rechten gevoelige uitzendingen.
Testing, one, two ...
Nou, BBC radio 5 gaat ook op slot voor internationale luisteraars op het moment dat ze F1 coveren, dus het kan wel.hardware-lover schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:10:
[...]
Dat op slot gaan zou niet logisch zijn, ze hebben het free to view format van BBC overgenomen. Het lijkt nu echter maar voor enkele jaren nog zo te gaan (t/m 2018), aangezien Sky het alleenrecht heeft vanaf 2019.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 15:47 ]
Ik kijk hem wel live, dat is geen probleem, maar we kijken die race altijd 's middags met wat vrienden en een biertje er bij. Nu weet ik niet of deze vriend het op kan nemen wat decoder betreft.
Waarom zend Ziggosport de race niet volledig uit om 14.00 uur zoals ze vorig jaar deden bij Sport1 ? ( eigendom van Ziggo )
Tja, Fed cup is live. Logisch dat dat boven herhaling van F1 gaat imoh. Waarom niet op ander kanaal weet ik ook niet.Bestla schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 08:21:
Huh, zend Ziggo de race niet volledig uit in de herhaling? Ik checkte dat vanacht even , en zag een samenvatting die om 12.15 begint, en om 12.45 klaar is. De rest van de middag is FED cup. Jammer dit.
Ik kijk hem wel live, dat is geen probleem, maar we kijken die race altijd 's middags met wat vrienden en een biertje er bij. Nu weet ik niet of deze vriend het op kan nemen wat decoder betreft.
Waarom zend Ziggosport de race niet volledig uit om 14.00 uur zoals ze vorig jaar deden bij Sport1 ? ( eigendom van Ziggo )
[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 16-04-2016 08:26 ]
/edit: ook daar alleen een half uur herhaling in de middag.
Om 22:30 komt de volledige herhaling op Ziggo Sport Select
[ Voor 71% gewijzigd door Rivanov op 16-04-2016 08:31 ]
Met ReplayTV van Ziggo kun je alles van afgelopen week volledig terugzien. Met Horizon app of met die setop box van zeBestla schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 08:21:
Huh, zend Ziggo de race niet volledig uit in de herhaling? Ik checkte dat vanacht even , en zag een samenvatting die om 12.15 begint, en om 12.45 klaar is. De rest van de middag is FED cup. Jammer dit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt maar zondag zenden ze hem ook niet live uitRivanov schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:10:
Channel 4 zend de race niet live uit. Alleen highlights vanmiddag.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja dat bedoel ik ook.Pierre schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:12:
[...]
Klopt maar zondag zenden ze hem ook niet live uit
En wat is er mis met de Ziggo app op Android? M'n vader gebruikt die zonder problemen.
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 16-04-2016 23:51 ]
http://www.ziggosporttota...hlights-kwalificatie.htmlJBplap schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:19:
Is de qualy ergens terug te kijken al?
Is inmiddels te zien
self quote ftw
Vanmorgen de kwalificatie gekeken dmv mijn Nexus 5X en Chromecast en perfect beeld.Pierre schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:25:
Ik start hem op en poef een zwart scherm
Ik kijk ook regelmatig met de oude Nexus 5 en ook die geen problemen, zowel streamen als rechtstreeks kijken. (Ziggo Sport Totaal dan, geen idee of er nog andere apps zijn)
Horizon Go werkt hier gewoon vlekkeloos hoor....Pierre schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:13:
En die #€@€%% app van Ziggo werkt op Android van geen meter
Ik zou veel liever een grote view met de race zelf hebben, en dan bijvoorbeeld drie kleine views ernaast met de driver tracker, de live timing en de pits of een onboard.
Ik vond afgelopen race de driver tracker van grote waarde, die was veel beter up to date dan de live timing of Olaf & de regie. Zo kon je prima zien hoe Max een gat dicht reed en er vrijwel direct voorbij ging. Helaas zie ik deze kanalen niet als ik via de iPad app kijk, dus die kan ik er niet naast zetten om de tracker op te zetten.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik was ongeveer 700 MB kwijt, van 5 minuten voor de Race tot de Finish, huldiging en nabeschouwing niet gezien.
Beeld was goed, geen haperingen / tearing met T-mob. 4G
Volgende race kijken op die manier wordt Canada, maar dan op de HTC 10, zal dan wat beter op het dataverbruik letten.
Ik zou het doen!
Is er toevallig ergens een overzicht met horeca gelegenheden waar de race live kan worden bekeken? Of weet er iemand een gelegenheid in de omgeving van Valkenburg?
Nog helemaal niet aan gedacht, al heb ik wel eens op tv gezien dat daar formule 1 wordt gekeken. Maar goed, dat is toch zo'n 40km van Valkenburg af, heen en terug 80km fietsen (of met iemand uit de groep met de auto gaan / auto lenen).Pierre schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:07:
Je kan naar Montfort daar woont de opa van Max, die heeft volgens mij wel een scherm staan in een horeca gelegenheid.
Overigens kom ik op de heenweg praktisch door Montfort heen. Is ongeveer halverwege op de route binnendoor naar Valkenburg.
Je kunt toch multitasken?winwiz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:45:
[...]
Kan ook een relatie test worden als ze er heeeeel uitdagend bij gaat zitten... wat is dan de prio..
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2016 11:48 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als je Ziggo hebt, kan je zowel de VTs, Q en race kijken op Ziggo Sport (14).Grrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:47:
Nu alleen ff kijken of ik de 15 euro die Ziggo vraagt voor Sport Totaal over heb om de VT's ook te zien... Ik heb verder niks met dat aanbod, dus het voelt een beetje zonde aan.
Als je geen Ziggo hebt, zou ik iemand die wel Ziggo heeft lief vragen of je hun inlog mag hebben voor de horizon app (en o-Verstappen naar Ziggo
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ziggo hier, maar zonder het Ziggo Sport Totaal pakket kun je toch geen VT's zien?JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:52:
[...]
Als je Ziggo hebt, kan je zowel de VTs, Q en race kijken op Ziggo Sport (14).
Als je geen Ziggo hebt, zou ik iemand die wel Ziggo heeft lief vragen of je hun inlog mag hebben voor de horizon app (en o-Verstappen naar Ziggo)
Vanaf komend seizoen hebben ze ook weer de rechten van de Premier League. Misschien dat je dat over de streep trekt?[b][message=46778905,noline]Nu alleen ff kijken of ik de 15 euro die Ziggo vraagt voor Sport Totaal over heb om de VT's ook te zien... Ik heb verder niks met dat aanbod, dus het voelt een beetje zonde aan.
Ik heb Ziggo, maar de VT's worden op Ziggo Sport Select e.d. uitgezonden, niet op kanaal 14. Daar vind je alleen Q en race.JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:52:
[...]
Als je geen Ziggo hebt, zou ik iemand die wel Ziggo heeft lief vragen of je hun inlog mag hebben voor de horizon app (en o-Verstappen naar Ziggo)
Ik heb niks met voetbal, of golf of tennis, dus neeRivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Vanaf komend seizoen hebben ze ook weer de rechten van de Premier League. Misschien dat je dat over de streep trekt?
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2016 11:56 ]
Onjuist. Alleen kwalificatie en race is live en gratis voor Ziggo klanten. Vrije training is betaald Ziggo Sport kanaal.JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:52:
[...]
Of gewoon stream alleen opzetten voor vrije trainingen😊
Voor € 5,- geef ik m'n Ziggo account wel.
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 11:57 ]
Soms ook de vrije trainingen hoorGrrrrrene schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:56:
[...]
Ik heb Ziggo, maar de VT's worden op Ziggo Sport Select e.d. uitgezonden, niet op kanaal 14. Daar vind je alleen Q en race.
Samsung Flip 7
Staat niet in de gids in ieder geval, want tijdens de VT's wordt er een tennistournooi in Rome uitgezonden.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:56:
Ze zouden VT wel uitzenden deze keer geloof ik.
Geen idee, misschien heb ik dat gemist, maar ik zie het nu dus niet terug in de gids
[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2016 11:58 ]
Waar naar toe overmaken ? 😇Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:56:
Samsung Flip 7
Nee, dat wordt uitgezonden op Ziggo Sport Racing. Je kunt het zelf bekijken via de Ziggo Sport programmagids.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:56:
Nee, merp!
Helaas zie ik het niet in de programmagids... Dus het is maar de vraag of dat gaat gebeuren.
Oja zie nu inderdaad die twee knoppen Ziggo Sport en de Totaal knop.PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:59:
[...]
Nee, dat wordt uitgezonden op Ziggo Sport Racing. Je kunt het zelf bekijken via de Ziggo Sport programmagids.
Misschien dat ze de gids nog niet hebben bijgewerkt? Dacht dat iemand hier zei dat Ziggo had bevestigd de VT van Spanje uit te zenden op kanaal 14.
Volgens mij moet je ook inloggen op een Ziggo internetverbinding voordat het werkt. Mijn Horizon-app werkt in ieder geval niet via 4G.JackBol schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:52:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 12:05 ]
De horizon app werkt bij mij zolang ik binnen Nederland ben. In het buitenland krijg ik een error.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:05:
Nee hoor hoeft niet. Werkt hier op het werk ook gewoon (niet-Ziggo verbinding) Moet je wel kijken via de Ziggo Sport Totaal app. Werkt ook gewoon via 4G.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Het zou kunnen dat ze achterlopen met het bijwerken van de tv-gids, maar ik kan verder op die site van Ziggo sport niks terugvinden over het uitzenden van de VT Spanje op het gratis kanaal.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Oja zie nu inderdaad die twee knoppen Ziggo Sport en de Totaal knop.
Misschien dat ze de gids nog niet hebben bijgewerkt? Dacht dat iemand hier zei dat Ziggo had bevestigd de VT van Spanje uit te zenden op kanaal 14.
Nee, merp!
On topic: Dat zou voor mij rechtvaardigen om een ziggo totaal sport pakket te pakken
Werkt gewoon op iedere verbinding.Jwlb schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Volgens mij moet je ook inloggen op een Ziggo internetverbinding voordat het werkt. Mijn Horizon-app werkt in ieder geval niet via 4G.
Ja. Premier League gaat weg bij Fox. Vanaf komend seizoen naar Ziggo (voor 3 jaar)Chrosser schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:07:
Off topic: Gaan de rechten van de premier league dan weg bij Fox sports?
On topic: Dat zou voor mij rechtvaardigen om een ziggo totaal sport pakket te pakken
Weer 'terug' op het oude nest.
[ Voor 66% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 12:09 ]
En natuurlijk op het Select kanaal in HD, je gaat toch niet naar een SD uitzending zitten kijken als dat niet nodig is?PauseBreak schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:59:
[...]
Nee, dat wordt uitgezonden op Ziggo Sport Racing. Je kunt het zelf bekijken via de Ziggo Sport programmagids.
Tegelijk uitgezonden, en dan op 4 onderstaande zenders.
Ziggo Sport Select [HD]
09:55 Live Formule 1: GP van Spanje, Vrije Training 1
Ziggo Sport Racing
10:00 Live Formule 1: GP van Spanje, On Board Camera Vrije Training
Ziggo Sport Extra 1
09:55 Live Formule 1: GP van Spanje, Pitlanekanaal Vrije Training
Ziggo Sport Extra 2
09:55 Live Formule 1: GP van Spanje, Highlightskanaal Vrije Training
Testing, one, two ...
Ik heb heel dat pakket niet, dus geen idee wat SD en HD ishardware-lover schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:50:
[...]
En natuurlijk op het Select kanaal in HD, je gaat toch niet naar een SD uitzending zitten kijken als dat niet nodig is?
Nee, merp!
Bij Ziggo Sport Totaal zijn alleen Ziggo Sport Select en Ziggo Sport Voetbal in HD.
Ziggo Golf, Racing, Extra 1 en Extra 2 zijn in SD kwaliteit.
[ Voor 63% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2016 13:08 ]
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html