[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.493 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
TommyGun schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:32:
[...]

GO is flut, HD kwaliteit valt erg tegen (is zeker geen 1080p).
Heb nu abonnementje voor een maand genomen te test en analyse gedaan:

Video die wordt ingeladen op de site is 720P (1280x720) en gaat tot 24,2 Mbit/sec (soms 'maar' 19,3').

Vind ik niet flut, en eigenlijk gewoon zeer fatsoenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Video die wordt ingeladen op de site is 720P (1280x720) en gaat tot 24,2 Mbit/sec (soms 'maar' 19,3').

720p, daar zeg je 't al. Is imo niet om aan te zien op hedendaagse displays.

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 17-03-2016 11:47 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Is dat Go of Ziggo Sport app? Ik zie bij Go namelijk; hardware-lover in "[F1] Waar te kijken?"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ja idd, vorig jaar was dat nog 2800Kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
TommyGun schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:45:
[...]

720p, daar zeg je 't al. Is imo niet om aan te zien op hedendaagse displays.
Niet om aan te zien? Ziggo zend bijvoorbeeld (bijna) alles in 720p/1080i uit via de kabel. Je mediabox zet dat eventuele om naar 1080p, maar het bronsignaal is dat niet. Dus het is zeker vergelijkbaar met wat je sowieso binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Ik heb via de Go website gekeken de App is natuurlijk iets lastiger te analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Niet om aan te zien? Ziggo zend bijvoorbeeld (bijna) alles in 720p/1080i uit via de kabel. Je mediabox zet dat eventuele om naar 1080p, maar het bronsignaal is dat niet. Dus het is zeker vergelijkbaar met wat je sowieso binnenkrijgt.
Het beeld via de Horizonbox is veel beter dan via de Go stream op internet. Bij laatstgenoemde kan ik de pixels tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TommyGun schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:48:
[...]
Ja idd, vorig jaar was dat nog 2800Kbps
Vorig jaar? Praten wij wel over hetzelfde Ziggo Sport Go?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Go%20bitrate.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:53:
[...]

[afbeelding]
Geen idee, toen was het nog Sport1 Go. Foto kan ik niet zien ivm Dropbox block alhier op 't werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TommyGun schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:54:
[...]
Geen idee, toen was het nog Sport1 Go. Foto kan ik niet zien ivm Dropbox block alhier op 't werk.
Er staat max 2800Kbps in het plaatje (Go via Windows bekeken)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:53:
[...]

[afbeelding]
Ik heb dit:

Ziggo Sport Go

(Chrome, Windows 10)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Ik heb dit:

[afbeelding]

(Chrome, Windows 10)
Er staan bitrates in het plaatje die Ziggo zelfs niet via het reguliere kanaal aan zijn abonnees aanbied? Ziggo Sport HD gaat tot zo'n 12Mbit. Wat een hoge waarden. Ik zal Chrome eens aanslingeren.

Oké, heb nu maar alle browsers even een duw gegeven.

IE en FF geven beiden de bitrates zoals bij mijn plaatje (max 2800Kbps)
Chrome geeft die bitrates die jouw afbeelding laten zien, maar de beeldkwaliteit van het plaatje ziet er bij allen hetzelfde uit. Chrome geeft het videobeeld wel het meest vloeiend weer, dat is sowieso een pluspunt.

Dus om het e.e.a. nu een duidelijk te krijgen heb ik naar de netwerkprestaties gekeken en dan wordt mij helder waarom Chrome die hoge (maximale) bitrates laat zien. Chrome buffert met een piek tot zo'n 20Mbit (heel af en toe zelfs 32Mbit), valt daarna terug naar 0 (nul), en vliegt even later (meestal) weer naar 20Mbit. Dat doen FF en IE beiden niet, die gaan maximaal tot zo'n 3Mbit en doen dat heel snel achter elkaar.

Duidelijk is nu wel dat Chrome (bij mij) de meest vloeiende videoweergave geeft en dat deze nu beslist de voorkeur krijgt van alle geteste browsers, als ik al gebruik zou gaan maken van Go (in mijn bed bijvoorbeeld).

[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 17-03-2016 12:29 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Weet iemand of je Ziggo Sport Totaal Go ook af kan nemen als niet-Ziggo klant?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Ziggo, Canal Digitaal, Delta en Caiway abonnees kunnen gebruik maken van Ziggo Sport Go.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ziggogob1o9r.png

Ik ga in ieder geval niet overstappen van Ziggo naar KPN.. Interactieve TV Online is alleen binnenshuis te gebruiken op eigen internetverbinding. Dat heeft voor mij geen zin aangezien ik het abonnement op Ziggo Sport Totaal momenteel 'deel' met m'n pa. Ik kijk het gewoon via de Horizon Box en hij logt bij hem thuis in op zijn Samsung tablet via de Ziggo app met mijn Ziggo account.
Deze constructie gaat bij KPN dus niet werken. :(

[ Voor 94% gewijzigd door Rivanov op 17-03-2016 12:56 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnold
ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:49:
Weet iemand of je Ziggo Sport Totaal Go ook af kan nemen als niet-Ziggo klant?
Ja dat kan gewoon: https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/10
Je hebt dan natuurlijk alleen web en app toegang en geen zender op je TV.

[ Voor 3% gewijzigd door Arnold op 17-03-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Arnold schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:55:
[...]

Ja dat kan gewoon: https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/10
Je hebt dan natuurlijk alleen web en app toegang en geen zender op je TV.
Dat maar eens proberen dan... Ik heb een 27" monitor aan mijn workstation hangen, dus groot zat om te kijken. Dan maar in de bureaustoel in plaats van op de bank hangen. €10 is toch weer wat beter te betalen dan €15/mnd via KPN. Thanks.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:08
(jarig!)
ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Dat maar eens proberen dan... Ik heb een 27" monitor aan mijn workstation hangen, dus groot zat om te kijken. Dan maar in de bureaustoel in plaats van op de bank hangen. €10 is toch weer wat beter te betalen dan €15/mnd via KPN. Thanks.
Kan je niet met een Chromecast en de plugin in Chrome dan niet alsnog casten naar je TV?
Kost je dan eenmalig 30 euro voor de chromecast, maja die kan je ook gebruiken voor andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Er staan bitrates in het plaatje die Ziggo zelfs niet via het reguliere kanaal aan zijn abonnees aanbied? Ziggo Sport HD gaat tot zo'n 12Mbit. Wat een hoge waarden. Ik zal Chrome eens aanslingeren.

Oké, heb nu maar alle browsers even een duw gegeven.

IE en FF geven beiden de bitrates zoals bij mijn plaatje (max 2800Kbps)
Chrome geeft die bitrates die jouw afbeelding laten zien, maar de beeldkwaliteit van het plaatje ziet er bij allen hetzelfde uit. Chrome geeft het videobeeld wel het meest vloeiend weer, dat is sowieso een pluspunt.

Dus om het e.e.a. nu een duidelijk te krijgen heb ik naar de netwerkprestaties gekeken en dan wordt mij helder waarom Chrome die hoge (maximale) bitrates laat zien. Chrome buffert met een piek tot zo'n 20Mbit (heel af en toe zelfs 32Mbit), valt daarna terug naar 0 (nul), en vliegt even later (meestal) weer naar 20Mbit. Dat doen FF en IE beiden niet, die gaan maximaal tot zo'n 3Mbit en doen dat heel snel achter elkaar.

Duidelijk is nu wel dat Chrome (bij mij) de meest vloeiende videoweergave geeft en dat deze nu beslist de voorkeur krijgt van alle geteste browsers, als ik al gebruik zou gaan maken van Go (in mijn bed bijvoorbeeld).
Firefox gebruikt nog Silverlight en Chrome gewoon HTML5.

Player in Firefox:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/firefoxziggo63q0c.png

Player in Chrome:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/chromeziggot4oyr.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wat ook werkt...
Beetje recente TV met WiDi/(Mira)cast ondersteuning en een Android tablet die dat ook heeft.

Vorig seizoen gedaan.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

stijn1309 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:04:
[...]

Kan je niet met een Chromecast en de plugin in Chrome dan niet alsnog casten naar je TV?
Kost je dan eenmalig 30 euro voor de chromecast, maja die kan je ook gebruiken voor andere dingen ;)
Dat wordt lastig... Ik heb een ouderwetse TV met een Scart aansluiting en geen HDMI :D Ik kijk verder niet zo veel, en hij doet het nog, dus ik heb geen zin om er geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:08:
[...]

Player in Firefox:

[afbeelding]

Player in Chrome:

[afbeelding]
Silverlight zal inderdaad ook niet echt helpen, nuttige info!

Desondanks kijk ik dit jaar wel lekker via digitale tv :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik kijk het ook lekker via de Horizon Box. ;)
Maar op het werk is het via de browser of Ziggo app (Windows 10) wel handig.
Vooral als straks de FP weer in de ochtend en middag is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 18:08
duurder kan niet, sport 1 abbo en ben KPN' er .. maar betalen zullen we om elke training, qualificatie en race te kijken ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Player in Firefox:

[afbeelding]

Player in Chrome:

[afbeelding]
Sinds wanneer is dit? Ik had 3 weken geleden nog een voetbal wedstrijd via go gekeken in Chrome, en kon niet een hogere bitrate kiezen dan 2800 kbps. Fps als het beeldkwaliteit waren niet om over naar huis te schrijven.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

[knip]
En daarvan zegt de Go test dat het ontbreken van Silverlight een beperking voor de player zal geven? Zou niet direct weten wat dat zou kunnen zijn?

Chrome ondersteunt geen Silverlight. Je kunt gebruik maken van een beperkte player.

V.w.b. (gemiddelde) bitrates per browser maakt het niet uit, Chrome laat schijnbaar de bitrate pieken zien maar dat is (helaas) niet de gemiddelde bitrate.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:42:
[...]

En daarvan zegt de Go test dat het ontbreken van Silverlight een beperking voor de player zal geven? Zou niet direct weten wat dat zou kunnen zijn?

Chrome ondersteunt geen Silverlight. Je kunt gebruik maken van een beperkte player.
Wellicht de PiP functie die ik volgens mij op de site voorbij zag komen?

Ik heb maar even een abbo genomen. Kijken of het wat is. Kwaliteit van eerste beelden valt niet mee overigens.

[ Voor 79% gewijzigd door ATS op 17-03-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:55:
[...]

Wellicht de PiP functie die ik volgens mij op de site voorbij zag komen?

Ik heb maar even een abbo genomen. Kijken of het wat is. Kwaliteit van eerste beelden valt niet mee overigens.
Klopt inderdaad, zie ik bij Chrome niet tevoorschijn komen, goed opgelet.

Toch zou ik voor het afspelen nog steeds voor Chrome gaan, dan is Go via IE en FF toch tamelijk beroerd (v.w.b. vloeiend spelen).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Toch zou ik voor het afspelen nog steeds voor Chrome gaan, dan is Go via IE en FF toch tamelijk beroerd (v.w.b. vloeiend spelen).
Maar PiP is wel weer fijn om de pit in de gaten te houden tijdens de race of zoiets. Maargoed, twee streams tegelijk open werkt ook, en op het scherm is ruimte genoeg :-) Desnoods laptop er naast met nog een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
fynrd1 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:42:
[...]

Sinds wanneer is dit? Ik had 3 weken geleden nog een voetbal wedstrijd via go gekeken in Chrome, en kon niet een hogere bitrate kiezen dan 2800 kbps. Fps als het beeldkwaliteit waren niet om over naar huis te schrijven.
Geen idee eerlijk gezegd.. Gebruik zo min mogelijk Chrome eerlijk gezegd. Op Apple is dat namelijk nogal een resource vreter.. vandaar altijd het gebruik van Firefox. Maar naar aanleiding van paar posts hierboven wilde ik het verschil wel eens zien en toen kwam ik er dus achter dat Chrome netjes HTML5 player gebruikt i.p.v. Silverlight.

Overigens is 2800kbps +/- 22.8Mbit dus komt aardig overeen.. zit ook weinig verschil in beeldkwaliteit tussen de twee. Maar Silverlight is gewoon een dinosaurus plugin.. HTML5 werkt veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:05:
[...]
[knip]

Overigens is 2800kbps +/- 22.8Mbit dus komt aardig overeen.. zit ook weinig verschil in beeldkwaliteit tussen de twee. Maar Silverlight is gewoon een dinosaurus plugin.. HTML5 werkt veel lekkerder.
Inderdaad, ik vertaalde hetgeen voor mijn neus (niet echt geweldig beeld) automatisch naar een lage bitrate.

Volgens mij klopt er in de conversie ergens iets niet want bij een bitrate van + 20Mbit zou er toch een heel ander plaatje uit moeten rollen dan nu wordt voorgeschoteld. Maar zoals gezegd, die +20Mbit zie ik als piek met tussenpozen waarin er weinig tot niets aan data binnenkomt via Chrome bekeken. Onder is Go actief.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Go%20Chrome.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:43
Ik heb een abonnement op Ziggo Sport Totaal en heb Ziggo als provider. Nu lees ik op de Go site dit:
Ik heb al een TV-abonnement op Ziggo Sport Totaal. Kan ik dan gratis kijken?

Ziggo Sport Totaal is in gesprek met alle kabelaars om Ziggo Sport Totaal Go aan het TV pakket toe te voegen, maar we zijn afhankelijk van hun medewerking. Canal Digitaal- en Ziggo-klanten van Ziggo Sport Totaal kunnen inmiddels gebruik maken van de dienst, de aansluiting bij overige kabelaars laat helaas nog op zich wachten.
Kan iemand mij vertellen welke gegevens ik dan moet gebruiken? Ik heb net een account aangemaakt met mijn e-mailadres dat ik bij Ziggo gebruik als contactadres, maar helaas staat er als ik ingelogd ben op Go dat ik geen abonnement heb.

Edit: laat maar, ik zit er al in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
ATS schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Dat wordt lastig... Ik heb een ouderwetse TV met een Scart aansluiting en geen HDMI :D Ik kijk verder niet zo veel, en hij doet het nog, dus ik heb geen zin om er geld aan uit te geven.
Er bestaan ook scart-hdmi converters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ok, ik hoor nu weer tegenstrijdige berichten met betrekking tot of de kwalificatie bij Ziggo te zien is.
Kan ik nu wel of niet morgen vroeg de kwalificatie kijken bij Ziggo ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
ScrooLoose schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:24:
Ok, ik hoor nu weer tegenstrijdige berichten met betrekking tot of de kwalificatie bij Ziggo te zien is.
Kan ik nu wel of niet morgen vroeg de kwalificatie kijken bij Ziggo ?
Op de openbare zender (zender 14) is de kwalificatie (6:40 - 08:25) wel te kijken, Vrije training 3 (4:00 - 5:00) NIET.

Met Ziggo Sport Totaal (de 9,99 p/m of de 15 euro p/m) versie natuurlijk beide sessies te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ryur schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:38:
[...]

Op de openbare zender (zender 14) is de kwalificatie (6:40 - 08:25) wel te kijken, Vrije training 3 (4:00 - 5:00) NIET.

Met Ziggo Sport Totaal (de 9,99 p/m of de 15 euro p/m) versie natuurlijk beide sessies te zien
Top! helemaal duidelijk d:)b
Nadeel is nu wel dat ik de wekker moet zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar Ziggo Sport gaat zijn met het uitzenden van de races en de kwali. Ik vraag of me af of ik er op kan vertrouwen zonder dat ik Totaal moet aanschaffen dat ze ook echt alle races uitzenden....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:53
hardware-lover schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Iemand ervaring met de combinatie Firefox /Chrome en Linux?

Edit: In Chrome werkt het wel, in FF niet :'(
De kwaliteit is minder dan ik voorheen via Ziggo (tv) had maar het is niet verkeerd. Genoeg om het jaar door te komen en na afloop van mijn KPN contract terug te gaan naar ZIggo :p

[ Voor 22% gewijzigd door Ad de Jong op 19-03-2016 07:28 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Krijgt iemand de Ziggo Go F1 player werkend? In Firefox en IE krijg ik de melding: afspelen mislukt, u bent niet ingelogd of heeft geen toegang tot de stream.

Chrome heeft geen silverlight en daar werkt hij dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Racierox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41:
Krijgt iemand de Ziggo Go F1 player werkend? In Firefox en IE krijg ik de melding: afspelen mislukt, u bent niet ingelogd of heeft geen toegang tot de stream.

Chrome heeft geen silverlight en daar werkt hij dus helemaal niet.
Ik zit op Chrome op de HTML5 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Chrome werkt wel, maar niet de speciale F1 player, waar je 4 kanalen tegelijk kunt kijken.
In chrome heb ik niet de optie om meerdere kanalen naast elkaar te zetten. Of ik doe iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan inderdaad niet in Chrome met de HTML5 player. Werkt alleen in Silverlight in Firefox of IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:22:
Kan inderdaad niet in Chrome met de HTML5 player. Werkt alleen in Silverlight in Firefox of IE.
Hoe krijgen jullie FireFox dan aan de praat?
Bij de test gaat het bij mij al mis. Moet Silverlight hebben is de melding :( Ik kon gelukkig in Chrome dan wel inloggen maar ik gebruik liever FF.
Of heeft dat weer iets te maken met Linux?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Firefox aan de praat krijgen? Door het op te starten ;)
Zal waarschijnlijk aan jouw Linux liggen. Heb nooit problemen met Firefox, niet op Mac en niet in Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Heeft iemand in Firefox de F1 player werkend, dat je 4 schermen naast elkaar kan zetten?
Dat lukt mij niet namelijk, ik krijg dan een foutmelding (zie hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 08:30:
Firefox aan de praat krijgen? Door het op te starten ;)
Zal waarschijnlijk aan jouw Linux liggen. Heb nooit problemen met Firefox, niet op Mac en niet in Windows.
Hier normaal ook nooit problemen met FF alleen nu die livestream dus niet. Maar idd zal Linux wel zijn.
Ach in ieder geval werkt het wel in Chrome. :)

Edit: even zitten spelen met de Ziggo Totaal app en dat werkt ook best goed icm de Chromecast.

[ Voor 10% gewijzigd door Ad de Jong op 19-03-2016 10:10 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Weet iemand waar ik de quali kan terug kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Chrosser schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:34:
Weet iemand waar ik de quali kan terug kijken?
Om 13:00 weer bij Ziggo (via de app) en vast nog wel op meerdere plaatsen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 22:42:
Ik ben benieuwd hoe betrouwbaar Ziggo Sport gaat zijn met het uitzenden van de races en de kwali. Ik vraag of me af of ik er op kan vertrouwen zonder dat ik Totaal moet aanschaffen dat ze ook echt alle races uitzenden....
Alleen de races doen ze, en bij uitzondering de kwali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Martijn van Opstal, woordvoerder van Ziggo Sport, benadrukte maandagmiddag tegenover GPUpdate.net nogmaals dat 'echt alle races' live op het gratis sportkanaal worden uitgezonden. De zegsman meldde tevens dat de kijker voor alle vrije trainingen is aangewezen op Ziggo Sport Totaal, terwijl voor de kwalificatie telkens wordt gekeken of dit op dat moment 'de meest interessante content' is.
Zie:
http://www.gpupdate.net/n...gratis-sportkanaal-ziggo/

Vorig seizoenen werden gewoon alle kwalificaties uitgezonden, dus ik verwacht het nu eigenlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:29:
[...]

Alleen de races doen ze, en bij uitzondering de kwali.
Nou nee, zie hier direct boven. Alle races en afhankelijk van andere sport events doen ze ook de kwali. Dat is niet per uitzondering. Ik denk eerder dat de uitzondering gaat zijn dat ze het niet uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Volgens mij klopt de UI van de speler niet. Als de stream echt zo'n hoge bandbreedte had dan kon je dat waarschijnlijk ook wel zien (28 megabit/s is meer dan 4k netflix stream).

2800 kilobit/s = 2,8 megabit/s = 350 kilobyte/s = 0,35 megabyte/s [1].

Je kan de URL die je bij de Sport 1 Go stream in de Chrome netwerk tab ziet gewoon in VLC openen. Daarin zie ik dat de bandbreedte van de stream gemiddeld ongeveer 3 megabit/s is.

Ziggo Sport 1 Select stream

Jammer. Aan de andere kant is de kwaliteit goed genoeg en kan je deze stream eventueel integreren in bijvoorbeeld een Kodi plugin :).

[1]: Google calculator, ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ANdrode schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:55:
[...]
Volgens mij klopt de UI van de speler niet. Als de stream echt zo'n hoge bandbreedte had dan kon je dat waarschijnlijk ook wel zien (28 megabit/s is meer dan 4k netflix stream).

2800 kilobit/s = 2,8 megabit/s = 350 kilobyte/s = 0,35 megabyte/s \[1].

Je kan de URL die je bij de Sport 1 Go stream in de Chrome netwerk tab ziet gewoon in VLC openen. Daarin zie ik dat de bandbreedte van de stream gemiddeld ongeveer 3 megabit/s is.

[knip]
Je kan aan dit plaatje zien hoe dat streamen via Chrome gaat en als je de hoeveelheid data over die minuut naar de seconde berekend dan kom je idd rond de 3Mbit uit

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ryur schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:28:
[...]

Klopt, er is tijdens de kwalificatie tussen de sessies wel heel even reclame (maar echt 2/3 minuutjes).
Bij de race is er geen reclame! Zowel op Ziggo Sport Totaal (de betaalde versie) als Ziggo Sport (zender 14)
Hoop dat je gelijk hebt wb de race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Jammer dat we het hier niet mogen hebben over minder legale (betaalde) alternatieven. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Ziggo niet een hogere bitrate streams aanbied. Zeker niet onmogelijk, zie als voorbeeld NFL Gamepass.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jawmoret
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11-2024
heeft iemand geprobeerd om de F1 race uitzending van Ziggo vanmorgen op te nemen met z'n (UPC/Ziggo) kastje?

tot mijn grote teleurstelling heb ik alleen de eerste 3 minuten reclame... lijkt bijna wel alsof Ziggo opnemen niet heeft toegestaan.. :'(

Ik heb gezocht maar kan nergens bij Ziggo vinden of je de race on-demand terug kan kijken. niet via het kastje en niet via hun horizon website...

dan maar wachten tot de herhaling van vanmiddag |:(

Do the math: sin adds to your troubles, subtracts from your peace, multiplies your sorrows and divides you from God.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:57

Croga

The Unreasonable Man

Wees blij dat je hem niet hebt kunnen opnemen.... Wat een farce dat Ziggo Sport...... Ik ben maar over gegaan naar RTL duitsland; op Ziggo Sport was de bandbreedte duidelijk niet beschikbaar om het naar de TV te krijgen; begon met artefacten, daarna haperingen en vervolgens hele minuten lang dat er af en toe gekleurde waas was, afgewisseld met zwart scherm (hoewel bij het zwarte scherm tenminste het commentaar nog te horen was)

Absoluut abominabele prestatie van ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jawmoret schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:53:
heeft iemand geprobeerd om de F1 race uitzending van Ziggo vanmorgen op te nemen met z'n (UPC/Ziggo) kastje?

[knip]
Dan is er ergens toch wat bij je mis gegaan verwacht ik. De race heb ik zowel op een HDD settopbox opgenomen en tegelijk via een netwerk-tuner. Beiden staan er prima op zo te zien.
Croga schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:13:
Wees blij dat je hem niet hebt kunnen opnemen.... Wat een farce dat Ziggo Sport...... Ik ben maar over gegaan naar RTL duitsland; op Ziggo Sport was de bandbreedte duidelijk niet beschikbaar om het naar de TV te krijgen; begon met artefacten, daarna haperingen en vervolgens hele minuten lang dat er af en toe gekleurde waas was, afgewisseld met zwart scherm (hoewel bij het zwarte scherm tenminste het commentaar nog te horen was)

Absoluut abominabele prestatie van ziggo.
Heb je het over Go of over de TV zender zelf? De bitrate van de HD uitzending ligt op zo'n 12Mbit en er was helemaal niets mee mis zo te zien. Mogelijk een lokaal probleempje misschien?

[ Voor 48% gewijzigd door hardware-lover op 20-03-2016 09:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

hardware-lover schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Heb je het over Go of over de TV zender zelf? De bitrate van de HD uitzending ligt op zo'n 12Mbit en er was helemaal niets mee mis zo te zien. Mogelijk een lokaal probleempje misschien?
De HD uitzending op TV was inderdaad perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:34
Kan je nu dan ook ergens de race op uitzending gemist kijken of een vergelijkbaar iets?
of moet je op de herhaling wachten. Ik zou de race graag nu willen kijken.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:57

Croga

The Unreasonable Man

hardware-lover schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:13:
Ik heb het over de TV uitzending. En RTL had nergens last van.
Of het lokaal Ziggo Helmond is of centraal Ziggo maakt mij niet zoveel uit; Het was een Ziggo frack-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
TommyGun schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:09:
[...]

De HD uitzending op TV was inderdaad perfect.
Jep, Ziggo Sport was dikke prima, totaal geen verstoring gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
jawmoret schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:53:

tot mijn grote teleurstelling heb ik alleen de eerste 3 minuten reclame... lijkt bijna wel alsof Ziggo opnemen niet heeft toegestaan.. :'(

Ik heb gezocht maar kan nergens bij Ziggo vinden of je de race on-demand terug kan kijken. niet via het kastje en niet via hun horizon website...

dan maar wachten tot de herhaling van vanmiddag |:(
Met Replay TV van Ziggo kun je gewoon alles terugkijken. Even naar de TV Gids gaan en dan kun je de aflevering starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Degene die mij de gouden tip geeft hoe je de Ziggo GO app kan streamen via Chromecast naar mijn TV krijgt een koekje... :P

Ook onder windows10 lukte het niet, Chrome/Edge gebruiken geen Silverlight en met FF kan je weer niet streamen (alleen weer met android) :/

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
vhal schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:01:
Degene die mij de gouden tip geeft hoe je de Ziggo GO app kan streamen via Chromecast naar mijn TV krijgt een koekje... :P

Ook onder windows10 lukte het niet, Chrome/Edge gebruiken geen Silverlight en met FF kan je weer niet streamen (alleen weer met android) :/
Met de Ziggo Sport totaal app is het fluitje van een cent. Zowel vanaf de telefoon als de tablet. Uitgetest met zowel de oude als de nieuwe Chromecast (al maakt dat ook niets uit 😁)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier grote problemen met ziggo sport (kanaal 14) Met artefacts, zwarte schermen etcetera. :'( (postcodegebied 8401) zowel in de uitzending van de herhaling als in de opname van de oorspronkelijke uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vanaf 2019 is F1 exclusief op Sky te kijken. Dus géén publieke zender meer.

http://www.motorsport.com...oadcast-agreement-681864/
UHD coverage

Sky has also promised to take its F1 coverage to the next level, with the channel planned UHD coverage of races from 2017.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 23-03-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:04:

De fans verliezen dus. Dit soort dingen is m.i. echt het begin van het einde van F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
ATS schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:25:
[...]

De fans verliezen dus. Dit soort dingen is m.i. echt het begin van het einde van F1.
Ik zie het probleem niet eigenlijk?
Sinds dat Sport1 (nu dan ZiggoSport) de rechten heeft overgenomen vind ik de kwaliteit omhoog gegaan t.o.v. toen het bij de commercielen op tv was (uitgezonderd van het eerste jaar met Van Dam :') )

Geen reclame tijdens de uitzendingen vind ik ideaal!
Ja Bernie/FOM vraagt veel voor de rechten, en ik ben dan blij dat toch nog IEMAND ze heeft opgekocht waardoor we kunnen kijken. Wat als zowel SBS-groep als de RTL-groep niet de rechten had opgekocht in NL, dan hadden wij dus niet kunnen kijken?!

Zo heb ik hier in mijn plaats ook een treinverbinding die door een relatief slecht bedrijf wordt bereden, maar ik ben blij met een relatief slecht bedrijf dan geen bedrijf! (NS heeft/had geen interesse in deze lijn, daarom kon het goedkoop opgekocht worden)

[ Voor 15% gewijzigd door Ryur op 23-03-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om maandelijks een x-bedrag te betalen om deze Sport te kunnen volgen, maar ik kan me voorstellen dat een hele groep mensen daar anders tegenover zullen staan.

Zo geeft een diehard voetbalfan mogelijk veel geld uit voor de stadion-bezoeken en misschien ook wel aan een abonnement voor Fox-sport, maar ik geen enkele euro. Ik kijk wel naar de samenvattingen van sommige wedstrijden maar als ik moest betalen dan zou ik bedanken. Dat het aantal kijkers daarmee zal dalen zal zonder twijfel het geval zijn. Of dat werkelijk minder geld in het laatje gaat brengen als ik stop met voetbal kijken? Ik denk het niet.

Wel is het zo dat potentiële nieuwe fans de weg naar de sport wordt onthouden als deze enkel tegen betaling bekeken zou kunnen worden, dat is op de lange termijn voor geen enkele sport goed.

http://readmotorsport.com...disaster-for-formula-one/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Tja, op zich wil ik ook best betalen, maar ze doen wel erg hun best om te zorgen dat ik me aan 5 kanten genaaid voel. Als ik bij KPN een sport1 pakket wil nemen kost me dat iets meer als 15 euro per maand. seizoen is ongeveer 8 maanden , dus 120 euro. F1 biedt live timing. Dat was ooit gratis en zeer informatief,hedendaags is de gratis versie dusdanig uitgekleed dat je er nagenoeg niks aan hebt. Meer info: prima maar wel 25 euro erbij.. Dus 150 euro om iets een seizoen lang op tv te volgen. Mocht je ooit een race willen bezoeken betaal je met gemak 300 euro voor een weekend, en dan zit je met je kont op een rotsblok op Franchorchamps. Geweldige ervaring, en geen moment spijt van gehad, maar niet iets wat ik elk jaar doe. :/

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen F1 kijkt ja dan is het 8 maanden, maar nu ZIGGOSPORT ook een racing zender heeft kijk ik er nu iets anders tegen aan. Ik volg heel veel autosport nu via MotorsTV en het Duitse sport 1. Het niuewe Racing van ZIGGOsport zou een mooie aanvulling zijn om 12 maanden er jaar van autosport te kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shdx
  • Laatst online: 22:08
Is er nu ook een sport-pakket te krijgen waarmee ik commentaar in het Engels krijg? Het Sport Totaal pakket van Ziggo heeft volgens mij nog altijd het commentaar van Olaf. Niet dat ik dat verkeerd vind, maar ik zou ook graag Engels commentaar hebben (bijv. ook bij andere sporten dan alleen F1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Sjoerd_87 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:54:
Is er nu ook een sport-pakket te krijgen waarmee ik commentaar in het Engels krijg? Het Sport Totaal pakket van Ziggo heeft volgens mij nog altijd het commentaar van Olaf. Niet dat ik dat verkeerd vind, maar ik zou ook graag Engels commentaar hebben (bijv. ook bij andere sporten dan alleen F1).
Volgens mij bij Ziggo Sport Totaal op de TV kan je van audiostream wisselen. Maar of er dan bij de F1 iets bijzit qua commentaar kan ik niet zeggen.
Bij NASCAR kan je wel switchen tussen de 'originele' commentaar & de NL van Rick Winkelman.

Wat ik doe als ik eens geen zin heb in Olav/Rick: ik heb de F1 Live Timing app met commentaar aanstaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Laatst online: 09-09 16:14
Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:04:

Komt er dan ook een mogelijkheidom Sky Sports in Nederland legaal te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
-Moondust- schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Nope. Die exclusiviteit geldt alleen voor Engeland hoor. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:32
-Moondust- schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Volgens mij kun je Sky Sports wel via CanalDigitaal bekijken, maar dan moet je wel een satelliet schotel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
kahraman11 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:13:
[...]
maar dan moet je wel een satelliet hebben.
Echt waar?
Waar kan ik die voor een mooi prijsje aanschaffen?
:P :P :+

Sorry, kon het niet laten O-)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kahraman11 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:13:
[...]

Volgens mij kun je Sky Sports wel via CanalDigitaal bekijken
Nee hoor je hebt hier gewoon een Sky smartcard voor nodig die je in Nederland niet legaal kunt krijgen.
En dan zo'n 60 euro per maand voor het pakket waar Skysports inzit

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:22:
[...]

Nee hoor je hebt hier gewoon een Sky smartcard voor nodig die je in Nederland niet legaal kunt krijgen.
En dan zo'n 60 euro per maand voor het pakket waar Skysports inzit
Bwhahaha. Met de huidige stand van zaken in de F1 (Mercedes dominantie, waardeloos kwalificatieformat) heb ik besloten om dit seizoen maar geen legale manier te gebruiken om F1 te kijken. Blijf er ook niet meer voor thuis, het is wel best.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef er gelukkig niks extra voor te betalen bij CD :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik blijf er zeker nog wel voor thuis, dat Mercedes domineert is jammer (Ferrari fan sinds begin jaren 80) maar dat hoort bij het spelletje. Aan de anderen om te zorgen dat dat eindigt.
Dat het steeds meer een kinderwedstrijd is ipv een mannen met grote ballen sport dat is niet anders en dat brengt de tijd ook met zicht mee.
Maar zolang Ferrari mee doet zal ik blijven kijken, daarna zie ik dan nog wel.
Ik zou alleen willen dat het eenvoudiger was om ook Indycar en Nascar te bekijken. Daar is het tenminste nog wel spektakel en sensatie en wagens die er tenminste nog wel wreed uit mogen zien, om over de regels nog maar niet te spreken. Eeuwige zonde dat ze grote plas niet oversteken, Assen zou een mooie baan zijn voor de Indycars.

Sinds een paar maanden van Ziggo overgestapt (als ik het eerder had geweten was ik er gebleven) maar nu kijk ik via KPN met Ziggo (http://go.ziggosporttotaal.nl/) voor een tientje per maand dmv de browser/telefoon of tablet en dan streamen naar de Chromecast. De kwaliteit valt me helemaal niet tegen en wegen voor mij af tegen de kosten en het gemak waarmee het werkt.
Je kan ook eventueel per event betalen als je alleen maar een GP wil kijken maar die €10 per maand met de extra's (Indycar en Nascar) zijn het mij meer dan waard. Plus je moet ook (via de browser) uit meerdere schermen kunnen kijken maar dat is mij nog niet gelukt.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik kan dus niet per evenement betalen, dat kan mijn vooroorlogse provider (Caiway) blijkbaar niet aan. Het is alles (a 15 euro per maand) of niets. Dus niets.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Arfman schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:58:
Ik kan dus niet per evenement betalen, dat kan mijn vooroorlogse provider (Caiway) blijkbaar niet aan. Het is alles (a 15 euro per maand) of niets. Dus niets.
Je doet alles vanuit de browser dus buiten de provider om. Je betaald per maand of per evenement aan Ziggo ongeacht wat je eigen internet aanbieder is. Zolang je snelheid maar hoog genoeg is voor goed beeld.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Rivanov schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:09:
Nope. Die exclusiviteit geldt alleen voor Engeland hoor. ;)
Maar dan snijden ze toch alleen maar zichzelf in de vingers als F1 enkel in de UK legaal te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens mij snap jij het niet helemaal. ;)
F1 is overal te zien.. maar in Engeland waren de helft van de races altijd nog te zien op de publieke zenders (voorheen BBC en sinds dit seizoen tot 2019 op Channel 4) Vanaf 2019 is F1 in Engeland alleen nog maar te zien als je Sky Sports abonnement hebt.

Hetzelfde als in Nederland met Sport 1 / Ziggo Sport Totaal.. maar in Engeland zijn ze dat niet gewend en wordt gezien als de bakermat van F1. En nu wordt het vrij kijken naar F1 ontnomen voor de Engelsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
@Rivanov
Ah, got it, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad de Jong schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:24:
Ik blijf er zeker nog wel voor thuis,
Ik ook en kom er ook graag midden in de nacht me bed voor uit zelfs voor de FP's.
Ben van geen enkel team fan, vindt auto racen de mooiste sport die er is, van F1 naar WTCC, Nascar, Indy, noem maar op.

Jammer is dat CD geen Ziggo Sport Racing aanbied anders had ik zeker het hele pakket genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:37
Ik ben komende zondag voor mijn werk in Roemenië, iemand ervaring hoe je daar F1 kunt kijken of is er een mogelijkheid om het legaal online te kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:47
Voor de mensen met Ziggo/Horizon GO, ik kan zonder abo Ziggo Sport Select (dalijk vrije training) en Ziggo Sport Voetbal kijken. Wel alleen op GO, niet op televisie. Wellicht ben ik niet de enige? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
RHPJS schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 17:12:
Voor de mensen met Ziggo/Horizon GO, ik kan zonder abo Ziggo Sport Select (dalijk vrije training) en Ziggo Sport Voetbal kijken. Wel alleen op GO, niet op televisie. Wellicht ben ik niet de enige? :)
Hartelijk dank voor deze fantastische tip! Het werkt bij mij ook (Ziggo Sport Select).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Toch wel vrij vervelend dat als je op de pc (firefox) kijkt je (ik iig) een SD stream voor de kiezen krijgt maar op mijn tablet gewoon HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap