Ik blijf er zeker nog wel voor thuis, dat Mercedes domineert is jammer (Ferrari fan sinds begin jaren 80) maar dat hoort bij het spelletje. Aan de anderen om te zorgen dat dat eindigt.
Dat het steeds meer een kinderwedstrijd is ipv een mannen met grote ballen sport dat is niet anders en dat brengt de tijd ook met zicht mee.
Maar zolang Ferrari mee doet zal ik blijven kijken, daarna zie ik dan nog wel.
Ik zou alleen willen dat het eenvoudiger was om ook Indycar en Nascar te bekijken. Daar is het tenminste nog wel spektakel en sensatie en wagens die er tenminste nog wel wreed uit mogen zien, om over de regels nog maar niet te spreken. Eeuwige zonde dat ze grote plas niet oversteken, Assen zou een mooie baan zijn voor de Indycars.
Sinds een paar maanden van Ziggo overgestapt (als ik het eerder had geweten was ik er gebleven) maar nu kijk ik via KPN met Ziggo (
http://go.ziggosporttotaal.nl/) voor een tientje per maand dmv de browser/telefoon of tablet en dan streamen naar de Chromecast. De kwaliteit valt me helemaal niet tegen en wegen voor mij af tegen de kosten en het gemak waarmee het werkt.
Je kan ook eventueel per event betalen als je alleen maar een GP wil kijken maar die €10 per maand met de extra's (Indycar en Nascar) zijn het mij meer dan waard. Plus je moet ook (via de browser) uit meerdere schermen kunnen kijken maar dat is mij nog niet gelukt.