Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste
Acties:

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:15

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Lijkt me stug dat iets van F1 ook maar rechtenvrij is tegenwoordig. Sowieso zijn de gewenste bronnen ook vaak in het seizoen bruikbaar en dat willen we hier niet hebben.

Ik laat me graag met bronnen corrigeren. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19:40
quote:
A1AD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:33:
[...]

En hier heb je gewoon altijd F1 commentaar live?
Op BBC Radio 5 Live was de afgelopen jaren altijd live F1 commentaar, maar de zendtijd moest soms gedeeld worden met andere belangrijke sportwedstrijden die gelijktijdig plaatsvonden. Een prima aanvulling in de jaren dat alleen RTL Duitsland de F1 'gratis' uitzond. Ook is handig dat Radio 5 Live tevens te volgen is op de middengolf 693 / 909 Khz AM, dus in de auto en zonder geo-blocking.

Van www.radio.nl:
quote:
Alle Formule 1 races blijven wel te volgen op de radio bij de BBC. Live commentaar is te horen op het digitale radiostation BBC Radio 5 Live Sports Xtra, terwijl op BBC Radio 5 Live regelmatig korte updates te horen zijn. Het contract hiervoor is verlengd tot en met 2021.
BBC Radio 5 Live Sports Xtra dat is deze: http://streema.com/radios/play/3247

Géén idee of de F1 daarop ook buiten de UK te horen zal zijn i.v.m. de rechten en hoe kort de updates op het gewone Radio 5 Live gaan worden in 2016. Doet men daar ongeveer hetzelfde als vorig jaar dan is het best te volgen.

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-04 21:36

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
U123456 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:16:
[...]
Op BBC Radio 5 Live was de afgelopen jaren altijd live F1 commentaar, maar de zendtijd moest soms gedeeld worden met andere belangrijke sportwedstrijden die gelijktijdig plaatsvonden. Een prima aanvulling in de jaren dat alleen RTL Duitsland de F1 'gratis' uitzond. Ook is handig dat Radio 5 Live tevens te volgen is op de middengolf 693 / 909 Khz AM, dus in de auto en zonder geo-blocking.

Van www.radio.nl:
[...]
BBC Radio 5 Live Sports Xtra dat is deze: http://streema.com/radios/play/3247

Géén idee of de F1 daarop ook buiten de UK te horen zal zijn i.v.m. de rechten en hoe kort de updates op het gewone Radio 5 Live gaan worden in 2016. Doet men daar ongeveer hetzelfde als vorig jaar dan is het best te volgen.
V.z.i.w. wordt de stream geblokkeerd als je buiten de UK bent. Buiten de F1 tijd werkt'ie dan wel.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Señor Sjon schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:01:
Lijkt me stug dat iets van F1 ook maar rechtenvrij is tegenwoordig. Sowieso zijn de gewenste bronnen ook vaak in het seizoen bruikbaar en dat willen we hier niet hebben.

Ik laat me graag met bronnen corrigeren. :)
De FOM verkoop onder andere race weekeinden en de rechten daarvan. Testdagen en andere behoren daar niet toe. Dat alle teams toevallig nu in Barcelona staan zei zo, maar dat is door hun zelf georganiseerd. De Silverstone shakedown, team presentaties en beeldmateriaal van Fiorano was allemaal gewoon middels live streams (en social media) te zien en zelfs uitgezonden op Nederlandse tv. Bovengenoemde stelling wordt onderstreept nu Sky gewoon de beelden van afgelopen week wereldwijd beschikbaar heeft staan. (Ted's Notebook). Als je momenteel op Youtube kijkt zie je dat er ook live streams gepland staan.

Pre-season testen hebben ook nooit onder die rechten gevallen, want in het verleden werd dit altijd gewoon uitgezonden...ook op TV. 2015 zelfs nog.

Je kunt ook Wikipedia er even op naslaan en bekijken wat er komend seizoen door wie wereldwijd wordt uitgezonden. Je zal constateren dat het uitsluitend raceweekeinden betreft en de samenvattingen hiervan.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Weet je het zeker? http://www.motorsport.com...w-minded-grosjean-676090/
quote:
“I ran a live video on my Facebook page during our filming day, as well as from my room yesterday,” he explained to Motorsport.com in an exclusive interview.

“And the FOM asked me to remove all the videos. We had more than a million views on all the videos.
Grosjean moest footage van de Haas filmdag verwijderen van FOM.

• Turbo-Puppy
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Ik ken dat artikel. Je kiest nu wel voor een bron waarin nadrukkelijk de FOM Grosjean gesommeerd heeft de video offline te halen, maar er zijn ook andere bronnen waarin genoemd wordt als reden dat de FOM het ongepast vond dat Grosjean dit deed nu hij indirect deel uitmaakt daarvan. Het is eveneens de vraag of de FOM haar hand niet overspeeld heeft. Ze leggen de vraag bij Grosjean neer, maar of dit terecht is blijkt nergens uit. Dat Grosjean hier meegaat in de vraag heeft uiteraard direct te maken met de belangen van hemzelf...het zou immers erg dom zijn de FOM tegen je op te zetten voor een video. Goed, lang verhaal kort. Je kunt vraagtekens zetten bij de legaliteit van test streams als je dit leest, maar nergens uit blijkt dat Grosjean hier iets onrechtmatigs deed. Mijn eerdere verklaring is feitelijke onderbouwing waaruit onmiskenbaar is op te maken dat er geen (keiharde) rechten op de testdagen rusten.

Typ dit vanaf een telefoon. Excuses voor de eventuele typfouten... verbeter het thuis even.

• -Moondust-
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:44
Kan iemand mij vertellen welke streamkwaliteit Ziggo Sport Totaal Go (dus Ziggo Sport via de pc/tablet) biedt? Is die beter, slechter of hetzelfde als het HD tv-kanaal? Ik overweeg om Ziggo Sport Totaal Go te streamen naar mijn pc die weer is aangesloten op mijn tv (60 inch Kuro). Ik hoop daarmee tenminste dezelfde beeld- en geluidskwaliteit als het HD tv-kanaal te krijgen. Klopt die aanname?

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Ziggo Sport Go streamt in 720p waar Ziggo Sport (Totaal) 1080i gebruikt. Ik vrees dat je toch wel wat verschil gaat zien in HD op je 60 inch tv.

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
quote:
friggler schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:29:
Ziggo Sport Go streamt in 720p waar Ziggo Sport (Totaal) 1080i gebruikt. Ik vrees dat je toch wel wat verschil gaat zien in HD op je 60 inch tv.
Ik vermoed dat de bitrate ook fors lager zal zijn.

Maar ik ga het ook maar wagen denk ik. Kan ik ook nog eens f1 bij m'n ouders ofzo kijken :)

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
friggler schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:29:
"wel wat" is een voorzichtige aanname. Ikzelf heb de ervaring dat het verschil tamelijk groot is, buiten de buffer-problemen die af en toe optraden bij de Go versie. Mogelijk is/wordt het dit jaar wel wat beter nu Ziggo de handel heeft overgenomen maar de hogere bitrate en de soepelere beeldweergave zul je bij de Go uitvoering niet gaan krijgen verwacht ik.

Edit : even Go aangezet en ik zie 2800Kbps als maximale bitrate. Dat is ¼ van wat de reguliere HD TV versie je geeft via de kabel.

hardware-lover wijzigde deze reactie 29-02-2016 13:48 (10%)

A smile a day....

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:25
Sky heeft in hun eerste F1 jaar de test live uitgezonden, ze hebben zelfs nog een 3D uitzending test gedaan.de kijkcijfers bleken dusdanig dramatisch dat ze het daarna nooit meer gedaan hebben. Tevens bevatten de beelden van Sky vorige week amper rijdende auto's, de Spaanse en Italiaanse uitzendingen hadden veel beter materiaal te tonen.

Waar vroeger de tests overal en nergens door alle teams voor zichzelf werden gehouden (Williams ging bijvoorbeeld vaak nog een paar dagennaar Kyalami, Jordan en Lotus bleven gewoon in Engeland). Zijn het nu centraal georganiseerde officiële testdagen. Heb er een paar bezocht een paar jaar geleden en hoewel ik het prima naar mijn zin heb gehad was je na vier dagen langs het circuit hangen ook wel weer content dat het afgelopen was, Soma zijn er gewoon geen auto's op de baan voor een langere periode bijvoorbeeld.

• -Moondust-
quote:
Adlermann schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:41:
Maar ik ga het ook maar wagen denk ik. Kan ik ook nog eens f1 bij m'n ouders ofzo kijken :)
Met het tv-abbo heb je toch ook toegang tot Go? Of zijn het gescheiden werelden? De informatie op Ziggo is echt dramatisch. Alles wat ik wil weten staat er niet. In plaats daarvan alleen van dat commerciële gebrabbel.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
-Moondust- schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:08:
[...]
Met het tv-abbo heb je toch ook toegang tot Go? Of zijn het gescheiden werelden? De informatie op Ziggo is echt dramatisch. Alles wat ik wil weten staat er niet. In plaats daarvan alleen van dat commerciële gebrabbel.
Klopt, valt onder een ZiggoSport abonnement.

Hoe kijk ik naar Ziggo Sport Totaal Go?
Als TV-abonnee van Ziggo Sport Totaal bij Ziggo, kunt u gratis gebruik maken van Ziggo Sport Totaal Go. U kunt in loggen door gebruik te maken van uw Mijn Ziggo-account. Mocht u nog geen Mijn Ziggo-account hebben of uw gegevens vergeten zijn, dan kunt u daarvoor contact opnemen met Ziggo.

A smile a day....

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
quote:
hardware-lover schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:32:
[...]

Klopt, valt onder een ZiggoSport abonnement.

Hoe kijk ik naar Ziggo Sport Totaal Go?
Als TV-abonnee van Ziggo Sport Totaal bij Ziggo, kunt u gratis gebruik maken van Ziggo Sport Totaal Go. U kunt in loggen door gebruik te maken van uw Mijn Ziggo-account. Mocht u nog geen Mijn Ziggo-account hebben of uw gegevens vergeten zijn, dan kunt u daarvoor contact opnemen met Ziggo.
Toen het nog sport1 was, en ik sport1 had bij KPN, toen had ik geen toegang tot Go.

Hopelijk nu wel dan:)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Adlermann schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:34:
[...]
Toen het nog sport1 was, en ik sport1 had bij KPN, toen had ik geen toegang tot Go.

Toen het nog Sport1 was had je via Ziggo als provider ook al gratis toegang tot Go. Wat dat betreft is daar niets aan veranderd.

A smile a day....

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:18
quote:
Adlermann schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:34:
[...]

Ik vermoed van niet. Ziggo en KPN is niet hetzelfde.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-05 21:56

RoyK

Tekenaar!

Zo! ik heb Ziggo Sport weer besteld bij Caiway. Een beetje op tijd zodat ik niet straks te laat ben! Ik had Sport 1 meteen opgezegd na de laatste F1 race. Scheelt weer 4 maanden :)

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Blitzdoctor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-05 15:14

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Jack Plooij is terug als pitreporter :)

Blitzdoctor wijzigde deze reactie 02-03-2016 09:21 (57%)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:02

IkWilbert

Het is mij!

quote:
Dubbel gevoel...

Aan de ene kant jeej een pitreporter! Aan de andere kant, meh... Jack Plooij.

I intend to live forever. So far, so good.

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:12

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
IkWilbert schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:33:
[...]

Dubbel gevoel...

Aan de ene kant jeej een pitreporter! Aan de andere kant, meh... Jack Plooij.
Het toont in ieder geval aan dat Ziggo in de rapportage aan het investeren is en dat is sowieso een heel belangrijk gegeven.

Vergeet niet dat het heel moeilijk is voor Ziggo om het goed te doen. Door Max zijn er een hoop nieuwe kijkers bij gekomen, waardoor ze dus een programma moeten maken dat niet alleen de casual kijker interesseert maar het moet ook niet te simpel worden waardoor de "hardcore" f1 fans afhaken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• Turbo-Puppy
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

• Sniffels
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
quote:
SnowDude schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:18:
[...]

Het toont in ieder geval aan dat Ziggo in de rapportage aan het investeren is en dat is sowieso een heel belangrijk gegeven.

Vergeet niet dat het heel moeilijk is voor Ziggo om het goed te doen. Door Max zijn er een hoop nieuwe kijkers bij gekomen, waardoor ze dus een programma moeten maken dat niet alleen de casual kijker interesseert maar het moet ook niet te simpel worden waardoor de "hardcore" f1 fans afhaken.
Hopelijk kan Mol dan meer kijken wat er op de baan aan de hand is, ipv met een half oog naar de pits te hoeven kijken. Keek liever naar de BBC, maar sport1 was ook prima te doen, zolang je zelf ook blijft opletten.

• friggler
quote:
Sniffels schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:29:
[...]

Hopelijk kan Mol dan meer kijken wat er op de baan aan de hand is, ipv met een half oog naar de pits te hoeven kijken. Keek liever naar de BBC, maar sport1 was ook prima te doen, zolang je zelf ook blijft opletten.
Mol mist inderdaad weleens wat, maar dat vind ik ook niet gek. Drie schermen staan er opgesteld waar hij op moet letten en dan moet hij ook nog af en toe even naar buiten kijken. En ik kan me voorstellen dat er vanuit de studio in Nederland ook weleens wat geroepen wordt op zijn koptelefoon.

Mooi dat Jack terug is. Ik had zelf liever Rick Winkelman erbij gehad willen hebben, maar dit is ook prima.

• Sniffels
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 15:40
quote:
friggler schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Mol mist inderdaad weleens wat, maar dat vind ik ook niet gek. Drie schermen staan er opgesteld waar hij op moet letten en dan moet hij ook nog af en toe even naar buiten kijken. En ik kan me voorstellen dat er vanuit de studio in Nederland ook weleens wat geroepen wordt op zijn koptelefoon.

Mooi dat Jack terug is. Ik had zelf liever Rick Winkelman erbij gehad willen hebben, maar dit is ook prima.

[afbeelding]
Ja daarom is het makkelijk roepen vanaf je bankstel. het is sowieso al 300% vooruit gegaan nu hij op het circuit is ipv studio thuis met kat op schoot. En houd mij zelf ook scherp om de "foutjes" op te merken. Ben benieuwd of de sport1-ziggo overstap nog iets positiefs of negatiefs gaat brengen.

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:12

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

quote:
Sniffels schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Ben benieuwd of de sport1-ziggo overstap nog iets positiefs of negatiefs gaat brengen.
Dit hoort eigenlijk een beetje in het andere topic, maar er is niets veranderd behalve de naam. Sport 1 was altijd al in handen van Liberty Global, het zelfde bedrijf dat eigenaar is van het oude UPC en nu dus van Ziggo.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 27-11-2018
Allard Kalff mis ik..
Was een mooie voor Grid-Walks :'(

• -Moondust-
quote:
RoyK schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:51:
Zo! ik heb Ziggo Sport weer besteld bij Caiway. Een beetje op tijd zodat ik niet straks te laat ben! Ik had Sport 1 meteen opgezegd na de laatste F1 race. Scheelt weer 4 maanden :)
Ik zit ook te loeren op een abbo, maar ik hoop dat er nog een aanbieding komt bij Ziggo zo vlak voor het begin van het F1 seizoen. Een tientje per maand zou ik mooi vinden.

-Moondust- wijzigde deze reactie 02-03-2016 12:11 (4%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:14
quote:
Tethtoril schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:07:
Allard Kalff mis ik..
Was een mooie voor Grid-Walks :'(
Inderdaad, jammer dat ze hem niet hebben genomen voor deze job. Hij werd tenminste serieus genomen door de rijders en overige lui in het paddock en kwam met verhalen/items die ook echt iets toevoegde en leuk waren.

PSN: KADR777

• Turbo-Puppy
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Had hem al gepost, maar een hele leuke.
https://www.periscope.tv/w/1MYGNeZPOQXKw

je kunt gewoon vragen stellen en je krijgt antwoord. Hele leuke Periscope user.
Hij komt na de lunch weer online.

Je hoeft deze link natuurlijk niet elk uur te posten...

Señor Sjon wijzigde deze reactie 02-03-2016 13:16 (14%)

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:16:
https://www.periscope.tv/w/1MYGNeZPOQXKw

je kunt gewoon vragen stellen en je krijgt antwoord. Hele leuke Periscope user.
Hij komt na de lunch weer online.
Inderdaad, wel iets wild met de camera soms en het beeld is natuurlijk niet van de hoogste kwaliteit, maar zeker de moeite waard!

V&A - P30 Pro - Seagate 500GB Thin ST500LT012 / Intel Core i3-4130 Boxed

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:23

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

quote:
Lasmibalsingh schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:14:
[...]

Inderdaad, jammer dat ze hem niet hebben genomen voor deze job. Hij werd tenminste serieus genomen door de rijders en overige lui in het paddock en kwam met verhalen/items die ook echt iets toevoegde en leuk waren.
Allard was nog wel van een vorige generatie coureurs, hij had nog geraced met die mannen, ze herkenden hem... dat scheelde natuurlijk ook...

Vitality Discoshow

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:24

Damian

Insane Obtrusion

Even voor mijn idee wat dingen opsommen, hoor graag of het klopt...

Ziggo Sport gratis ding gaat niet alle race uitzenden, maar een selectie aan wedstrijden.. Toch?

De Go variant is qua kwaliteit dus een stuk lager, maar ik zou dit wel via een Chromecast op mijn tv kunnen kijken toch? Dan heb ik toch een device nodig om het daar naartoe te streamen? Iphone, Ipad en Windows Phone tot mijn beschikking, gaat dit dan lukken en is dit goed te doen? Of zijn er veel hickups / buffer momenten?

• friggler
quote:
Damian schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:40:
Even voor mijn idee wat dingen opsommen, hoor graag of het klopt...

Ziggo Sport gratis ding gaat niet alle race uitzenden, maar een selectie aan wedstrijden.. Toch?

De Go variant is qua kwaliteit dus een stuk lager, maar ik zou dit wel via een Chromecast op mijn tv kunnen kijken toch? Dan heb ik toch een device nodig om het daar naartoe te streamen? Iphone, Ipad en Windows Phone tot mijn beschikking, gaat dit dan lukken en is dit goed te doen? Of zijn er veel hickups / buffer momenten?
In principe zendt Ziggo Sport (open kanaal) alle races live uit, tenzij er een belangrijkere wedstrijd is (zoals Barcelona - Real Madrid)

Je kunt inderdaad Ziggo Sport Go streamen naar je tv via Chromecast en inderdaad zal de kwaliteit lager zijn dan de reguliere tv uitzendingen. Streamen naar Chromecast kun je doen via een tablet, telefoon. Wat betreft bufferen, dat weet ik niet. Ik heb wel vernomen dat het vorig seizoen niet allemaal even vlekkeloos liep.

• Turbo-Puppy
  • Nu online

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

quote:
Turbo-Puppy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:16:
http.....

[mbr]Je hoeft deze link natuurlijk niet elk uur te posten...[/]
Excuus. Ik wilde in plaats van de stream het algemene kanaal plaatsen. Ging niet helemaal goed.

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-05 21:56

RoyK

Tekenaar!

quote:
[...]

[afbeelding]
Plus dat hij alle afspraken moet maken voor interviews, het camerawerk zelf doet, het monteren van de filmpjes, etc etc etc.. ik zit wel eens te mopperen op Olaf, maar ik moet hem toch een dikke pluim geven voor zn harde werk om ons een inzicht in de F1 te geven.

De liefste decoraties met illustraties van Roy Korpel voor baby en kinderkamers > Lievespulletjes

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19:11
quote:
[...]
Ik had ook liever Rick gehad, maar die is te druk met de andere sporten :).
Op zondagavond (meestal) doet hij NASCAR Sprint & de samenvattingen van de Xfinity cup & CW Trucks.

Daarnaast is hij ook voor WEC op MotorsportTV bezig, en dan ook tussendoor nog bezig met zijn magazine(s).
En volgens mij ook weer een boek aan het schrijven? (kreeg ooit eens iets van mee op Twitter ofzo, of tijdens een NASCAR uitzending)

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:48
Kan ik nu als niet Ziggo klant een wedstrijd kopen net als vorig jaar bij Sport 1?

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• nazuzed
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-04 17:41
quote:
backupdevice schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:17:
Kan ik nu als niet Ziggo klant een wedstrijd kopen net als vorig jaar bij Sport 1?
Via de TV ?...geen idee, maar je kunt Ziggo Sport Totaal Go wel steeds voor 30 dagen bestellen zodat je het op de PC kunt zien (of op de TV maar dan gestreamed via Chromecast (mindere kwaliteit dan normaal) voor € 9,99.

Wanneer je die 30 dagen steeds laat ingaan op de dag van de eerste vrije training, of wanneer je moet verlengen tijdens een race weekend, dan kun je het net af met 4 x € 9,99 voor de zomerstop + 3 x € 9,99 = € 69,93 om het hele seizoen te zien.

http://go.ziggosporttotaal.nl/

nazuzed wijzigde deze reactie 03-03-2016 17:57 (3%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• geennl
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23:06
Goed nieuws voor de mensen die bij ziggo zitten :) http://www.ziggosporttota...rt-en-jij-bent-erbij.html

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:07

Pierre

Zucht

quote:
Klopt alleen als Ziggo besluit om aan iets voorrang te geven dan zenden ze dat toch eerder uit. Daarom heb ik een abonnement afgesloten.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
quote:
Pierre schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Klopt alleen als Ziggo besluit om aan iets voorrang te geven dan zenden ze dat toch eerder uit. Daarom heb ik een abonnement afgesloten.
Nu geven ze aan te zijn terug gekomen op dit besluit. Alle races worden live uitgezonden. En met Max die iedere race in de punten kan eindigen dus veel kijkers 😀

• Damian
  • Laatst online: 14:24

Damian

Insane Obtrusion

quote:
alwaysleft schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Nu geven ze aan te zijn terug gekomen op dit besluit. Alle races worden live uitgezonden. En met Max die iedere race in de punten kan eindigen dus veel kijkers 😀
Heb je hier een bron van?

• alwaysleft
quote:
Damian schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:23:
[...]

Heb je hier een bron van?
Heb net Ziggo 2 keer gebeld. Allebei wisten ze het te garanderen de medewerkers en beleidt dat alles live wordt uitgezonden qua F1 mochten ze vandaag communiceren.

• alwaysleft
Ik verwacht trouwens dat Ziggo Sport totaal nog met een aanbieding komt, gaf de klantenservice medewerker aan.
Aangezien ze de F1 willen promoten ook voor niet Ziggo klanten.

alwaysleft wijzigde deze reactie 07-03-2016 12:36 (9%)

• Tralapo
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Het hoge woord is er officieel uit: alle races gratis bij Ziggo dit seizoen, plus nog wat meer info: http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9571

Tralapo wijzigde deze reactie 07-03-2016 13:10 (3%)

• Grimmie187
  • Laatst online: 15:23
quote:
Tralapo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:09:
Het hoge woord is er officieel uit: alle races gratis bij Ziggo dit seizoen, plus nog wat meer info: http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9571
Ben heel benieuwd wat hier van terecht komt.. Ik ga iig mijn abbo opzeggen, echter Ziggo kennende durf ik te wedden dat er minstens 1 kwalificatie en/of race geskipt wordt vanwege Barca/Real of whatever. En dan zit ik scheldend achter de TV.. :+

• Tralapo
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Ze zeggen ook helemaal niet toe kwalificaties uit te zenden hoor. In het artikel van Verstappen worden alleen races heel nadrukkelijk genoemd. (Het is trouwens een direct herpost van Ziggo zelf zie ik: http://www.ziggosporttota...rt-en-jij-bent-erbij.html)

• Grimmie187
  • Laatst online: 15:23
quote:
Tralapo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:21:
Ze zeggen ook helemaal niet toe kwalificaties uit te zenden hoor. In het artikel van Verstappen worden alleen races heel nadrukkelijk genoemd. (Het is trouwens een direct herpost van Ziggo zelf zie ik: http://www.ziggosporttota...rt-en-jij-bent-erbij.html)
Ah, ik dacht een paar paginas terug te hebben gelezen dat alle kwalificaties ook op het gratis kanaal zouden worden uitgezonden. Ik wacht nog even met mijn abbo annuleren.. ;)

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Je kunt ook kijken in de studio, opgeven kan via: http://publiek.ziggosporttotaal.nl/

Ik ga naar de GP van Monaco :)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

O dear. Nog even en Ruud NietTeVermijden (:+) komt ook weer terug op de buis.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

quote:
Señor Sjon schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:07:
O dear. Nog even en Ruud NietTeVermijden (:+) komt ook weer terug op de buis.
Daar ben ik ook al eens in de studio geweest, good times haha.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:24

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ik kan niet ander zeggen dat Ziggo goed gebruikt maakt van Max ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Rivanov
  • Laatst online: 16:23

Rivanov

Apple freak

Channel4 line-up is redelijk epic! :D

• Ben Edwards and David Coulthard Commentating
  • Lee Mckenzie and Karun Chandhok doing interviews
Pundits
  • Murray Walker (interviewing stars of F1)
  • Nicholas Hamilton
  • Mark Webber
  • Susie Wolff
  • Eddie Jordan
  • Bruno Senna
  • Alain Prost

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Guids
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 31-12-2018
even iets anders, hoe zijn jullie van plan de races te bekijken? Ik heb zelf geen ziggo, helaas alleen digitenne. BBC zend niet meer uit, de rechten zijn naar Channel 4, en veronica maar een paar races.

Ik heb wel beschikking tot vpn, maar ik weet niet of channel 4 een gratis livestream levert.

Guids wijzigde deze reactie 09-03-2016 12:23 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
quote:
Guids schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:23:
even iets anders, hoe zijn jullie van plan te races te bekijken? Ik heb zelf geen ziggo, helaas alleen digitenne. BBC zend niet meer uit, de rechten zijn naar Channel 4, en veronica maar een paar races.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1655995

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:13
quote:
Guids schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:23:
even iets anders, hoe zijn jullie van plan te races te bekijken? Ik heb zelf geen ziggo, helaas alleen digitenne. BBC zend niet meer uit, de rechten zijn naar Channel 4, en veronica maar een paar races.
zie: [F1] Waar te kijken?

Discussie over waar te kijken wordt op dit topic heel sterk gefilterd.

Edit: te laat

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• alwaysleft
quote:
Rivanov schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:15:

[afbeelding]
Pundits
  • Nicholas Hamilton
  • Mark Webber
  • Susie Wolff
  • Eddie Jordan
  • Bruno Senna
  • Alain Prost
Als je Android tablet of telefoon hebt met VPN Channel 4 apk zoeken en kan je uitzendingen van F1 terug kijken 😚

Wel slechte kwaliteit, maar redelijke oplossing.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Heb geen Android tablet of telefoon. ;)
Maar het zal ook wel werken via de website van Channel 4 en een VPN in Chrome/Firefox.

Rivanov wijzigde deze reactie 09-03-2016 13:38 (12%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:07
quote:
Rivanov schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:15:

[afbeelding]
Pundits
  • Nicholas Hamilton
  • Mark Webber
  • Susie Wolff
  • Eddie Jordan
  • Bruno Senna
  • Alain Prost
Zou het graag volgen via Channel 4, want dat ziet er toch een -stuk- strakker / professioneler uit dan wat ziggo ons te bieden heeft, laat staan de reclame bij ziggo....
Skysports lijkt mij ook wel een fijn alternatief, maar dat is zo duur en volgens mij niet eens verkrijgbaar hier in NL.. toch?
Wie kan mij/ons hier vertellen hoe we dit kunnen volgen via channel4? Uiteraard het liefste met fatsoenlijke kwaliteit.

Edit; ik zie paar paginas terug ook iets staan over het ziggo sport abbo. Houd dit alleen in dat we geen reclame krijgen en de trainingen/kwali's live? Ik neem aan dat ze dezelfde commentator hebben als de gewone ziggo uitzending? Dat vind ik echt 3x niets. Kijk/hoor veel liever de Engelse commentators, de BBC vorig jaar was erg goed.

Pyr0_ wijzigde deze reactie 13-03-2016 16:59 (14%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
Pyr0_ schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Zou het graag volgen via Channel 4, want dat ziet er toch een -stuk- strakker / professioneler uit dan wat ziggo ons te bieden heeft, laat staan de reclame bij ziggo....
Skysports lijkt mij ook wel een fijn alternatief, maar dat is zo duur en volgens mij niet eens verkrijgbaar hier in NL.. toch?
Wie kan mij/ons hier vertellen hoe we dit kunnen volgen via channel4? Uiteraard het liefste met fatsoenlijke kwaliteit.

Edit; ik zie paar paginas terug ook iets staan over het ziggo sport abbo. Houd dit alleen in dat we geen reclame krijgen en de trainingen/kwali's live? Ik neem aan dat ze dezelfde commentator hebben als de gewone ziggo uitzending? Dat vind ik echt 3x niets. Kijk/hoor veel liever de Engelse commentators, de BBC vorig jaar was erg goed.
Sky Sports kun je hier kijken middels niet nader te noemen bronnen... Channel4 is nog niet bekend. Mogelijk via VPN ofzo.

Ziggo Sport Totaal is wat voorheen Sport 1 was. Dus wanneer je hier abonnement op hebt, heb je 5 kanalen voor Formule 1 en zie je alles live (trainingen, kwalificaties en race).

Wanneer je Ziggo hebt thuis, dan heb je automatisch het gratis kanaal Ziggo Sport (kanaal 14) dit is een soort promo kanaal voor Ziggo Sport Totaal waar ze een diversiteit aan live wedstrijden van diverse sporten uitzenden (waar Ziggo Sport rechten op heeft). Ze gaan hier ook alle F1 races live uitzenden.. maar wanneer je het hele weekend F1 wilt zien heb je een abonnement nodig op Ziggo Sport Totaal (het oude Sport 1 dus)

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Channel 4 zit FTA op de Astra 2 satelliet.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• alwaysleft
quote:
Rivanov schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:14:
[...]

Sky Sports kun je hier kijken middels niet nader te noemen bronnen... Channel4 is nog niet bekend. Mogelijk via VPN ofzo.

Ziggo Sport Totaal is wat voorheen Sport 1 was. Dus wanneer je hier abonnement op hebt, heb je 5 kanalen voor Formule 1 en zie je alles live (trainingen, kwalificaties en race).

Wanneer je Ziggo hebt thuis, dan heb je automatisch het gratis kanaal Ziggo Sport (kanaal 14) dit is een soort promo kanaal voor Ziggo Sport Totaal waar ze een diversiteit aan live wedstrijden van diverse sporten uitzenden (waar Ziggo Sport rechten op heeft). Ze gaan hier ook alle F1 races live uitzenden.. maar wanneer je het hele weekend F1 wilt zien heb je een abonnement nodig op Ziggo Sport Totaal (het oude Sport 1 dus)
Channel 4 kan je kijken via de Filmon website of app. Wel sd kwaliteit.

http://www.filmon.com Geen VPN nodig. Alsjeblaf.

• CreativeS
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 07-05 18:42
quote:
Rivanov schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:14:
Wij nemen voorlopig geen abonnement meer op Ziggo Sport Totaal. Paar jaren gehad, maar ik ga niet alleen voor de vrije trainingen €15,- per maand betalen. Rest van de zenders interesseren me geen reet en Ziggo Sport Racing SD??? Ja, races sowieso op Select HD, maar er is meer dan F1 en dat is veelal op Racing SD. Werkelijk, om nog maar niet over de Extra kanalen te spreken. Ik download de trainingen wel en anders maar niet.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
alwaysleft schreef op maandag 14 maart 2016 @ 05:08:
[...]

Channel 4 kan je kijken via de Filmon website of app. Wel sd kwaliteit.

http://www.filmon.com Geen VPN nodig. Alsjeblaf.
:>

• alwaysleft
Voor de mensen die Sky F1 willen kijken, is er deze app voor Android *snip* doe maar niet

Werkt goed.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 14-03-2016 10:23 (34%)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Erm, zijn die legaal?

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
Nee natuurlijk niet. Het wordt hier uit enthousiasme genoemd, maar ik zou het even weghalen.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

FilmOn is nog pending zie ik als ik erop google. ;)

Señor Sjon wijzigde deze reactie 14-03-2016 10:24 (22%)

• alwaysleft
quote:
Señor Sjon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:23:
FilmOn is nog pending zie ik als ik erop google. ;)
Gewoon een app in de Apple Appstore al jaren waar je zelfs voor kunt betalen de premium features.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Leuk dat Ziggo de races aanbiedt.
Maar helaas:
- met reclames (neem ik aan, tenminste), en
- Olav Mol als commentator. Zijn commentaren zijn zo dom dat we komend seizoen een "Olav Mol-bingo" gaan spelen bij de races: welke domme kreet zal hij deze race het vaakst spuien? 8)7

Het is vreselijk jammer dat de BBC er mee gestopt is. Ik denk dat we op zoek gaan naar downloads van Channel4...

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

quote:
Pietervs schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:31:
Leuk dat Ziggo de races aanbiedt.
Maar helaas:
- met reclames (neem ik aan, tenminste), en
- Olav Mol als commentator. Zijn commentaren zijn zo dom dat we komend seizoen een "Olav Mol-bingo" gaan spelen bij de races: welke domme kreet zal hij deze race het vaakst spuien? 8)7

Het is vreselijk jammer dat de BBC er mee gestopt is. Ik denk dat we op zoek gaan naar downloads van Channel4...
Met Olav Mol inderaad, echter zonder reclame onderbrekingen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Zucht

Wat me opvalt hier is dat iedereen zijn gal spuugt over Mol en dat hij #$@ commentaar geeft. Wees blij dat er in Nederland een mogelijkheid is om F1 überhaupt te kijken.
Mij boeit het niet of hij er wel eens naast zit, ik kan kijken (Sport 1 totaal) en daar ben ik erg happy mee.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
alwaysleft schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:21:
[...]

Gewoon een app in de Apple Appstore al jaren waar je zelfs voor kunt betalen de premium features.
Dat kan je ook voor nieuwsgroepen en premium torrent sites natuurlijk. :P

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:26

Arfman

Drome!

Ik zit bij Caiway, kan ik dan ook Ziggo Sport gratis kijken? Als ik pay-per-view doe krijg ik namelijk (vorig jaar) ook gewoon het Ziggo kanaal voorgeschoteld ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Als je het Ziggo Sport kanaal (op 14 dacht ik) nu ontvangt, kan je het kijken.

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

quote:
IkWilbert schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:34:
[...]

Met Olav Mol inderaad, echter zonder reclame onderbrekingen ;)
Ik hoop dat je gelijk hebt over de reclames. En ongelijk over Olav Mol :)
Ik vrees het omgekeerde, maar we gaan het (volgende week!) zien :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Pietervs schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:58:
[...]
Reclames tijdens kwalificatie onderbrekingen (Q1 > Q2 > Q3), zul je wel gaan zien verwacht ik, maar dat zou de pret niet mogen drukken?

Ga je volgende week pas kijken? Dan is er geen rechtstreekse F1 uitzending ;)

A smile a day....

• Pierre

Pierre

Zucht

quote:
[...]

Op sporttotaal heb je geen reclame, wel Olav Mol die commentaar geeft. Of je op Ziggo Sport ook zonder reclame kan kijken geen idee

• alwaysleft
quote:
Señor Sjon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:30:
[...]

Dat kan je ook voor nieuwsgroepen en premium torrent sites natuurlijk. :P
Premium torrent sites een app? Haha, never nooit. Ik zeg een app, je hebt geen torrent dingen in de Apple Appstore.

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

quote:
[...]

Ziggo heeft bevestigd dat de race zonder onderbrekingen zal worden uitgezonden.

• Ryur
quote:
hardware-lover schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Reclames tijdens kwalificatie onderbrekingen (Q1 > Q2 > Q3), zul je wel gaan zien verwacht ik, maar dat zou de pret niet mogen drukken?

Klopt, er is tijdens de kwalificatie tussen de sessies wel heel even reclame (maar echt 2/3 minuutjes).
Bij de race is er geen reclame! Zowel op Ziggo Sport Totaal (de betaalde versie) als Ziggo Sport (zender 14)

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

quote:
hardware-lover schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:04:
[...]

We kijken meestal niet live: opnemen en dan om een uur of zes eten, waarna vrouwen en kinderen vluchten en wij de race kijken :)
Maar wel op zondag, het is die dag al lastig genoeg om radio en tv te vermijden laat staan dat er pas op maandag gekeken zou worden.. :+

• Arnold
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:14
Ik vind Ziggo Sport bij KPN/XS4All eigenlijk wel bizar duur (15,50 EUR) zeker omdat je daar niet de 'GO' app toegang voor krijgt, maar ik ben 'onzeker' of de kwaliteit van een GO abonnement (9,99 EUR) wel goed genoeg is.... Echte andere alternatieven in goede kwaliteit zijn er ook niet echt lijkt het...

• Ryur
quote:
Arnold schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:06:
Ik vind Ziggo Sport bij KPN/XS4All eigenlijk wel bizar duur (15,50 EUR) zeker omdat je daar niet de 'GO' app toegang voor krijgt, maar ik ben 'onzeker' of de kwaliteit van een GO abonnement (9,99 EUR) wel goed genoeg is.... Echte andere alternatieven in goede kwaliteit zijn er ook niet echt lijkt het...
Vreemd? Volgens mij is het als je de TV-abbo hebt dat je ook met dezelfde inloggegevens (je KPN gegevens dus) kan inloggen bij Ziggo Sport Go.
Ohja, ik zie. KPN heeft nog niet zo'n contract. Dat is rottig! Moet je KPN doodgaan spammen hierover.

Ik heb Caiway en ik kan ook met mijn Caiway gegevens inloggen op Ziggo Sport Go.

Ryur wijzigde deze reactie 14-03-2016 17:57 (7%)

• nazuzed
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-04 17:41
quote:
Anders probeer je het gewoon een maand, kun je daarna altijd nog overschakelen mocht het je niet bevallen.

• Arnold
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:14
quote:
Ryur schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:55:
[...]

Vreemd? Volgens mij is het als je de TV-abbo hebt dat je ook met dezelfde inloggegevens (je KPN gegevens dus) kan inloggen bij Ziggo Sport Go.
Ohja, ik zie. KPN heeft nog niet zo'n contract. Dat is rottig! Moet je KPN doodgaan spammen hierover.

Ik heb Caiway en ik kan ook met mijn Caiway gegevens inloggen op Ziggo Sport Go.
Vorig jaar al geprobeerd... Eind vorige maand weer... Zit er blijkbaar niet in en ze wijzen naar elkaar. Heel flauw.
quote:
nazuzed schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Anders probeer je het gewoon een maand, kun je daarna altijd nog overschakelen mocht het je niet bevallen.
Dat is wat ik nu idd van plan was. Alternatieven zijn er niet echt. Dat is anno 2016 toch wel heel apart eigenlijk...

Arnold wijzigde deze reactie 14-03-2016 19:44 (23%)

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:24

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb hier KPN, zal ws RTL worden (jeuh...) of via een stream (mag niet, weet het, soit). Indycar heeft het wat dat betreft dan een stuk beter voor elkaar, 49€ voor een (on demand) seasonpass via ESPN player. Echt niet dat ik 15€ p/m gaat betalen voor Ziggo Sport.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd in hoeverre Ziggo daadwerkelijk op de TR zal staan..

Mijn pas gekochte auto vertoont een gebrek, wat nu?

• Pierre

Pierre

Zucht

quote:
vhal schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:10:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd in hoeverre Ziggo daadwerkelijk op de TR zal staan..
Gewoon niet, als ze ergens op staan dan is het de helm van Max.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Denk dat ze nergens opstaan. Zoveel zullen ze niet betalen. ;)

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21:24

vhal

ಠ_ಠ

Goed, pa lief aangekeken voor zijn Ziggo Horizon accountgegevens (grijs gebied wellicht), op de iPad werkt de Horizon GO app prima op een KPN-netwerk. Het enige wat jammer is, is dat je de boel eigenlijk niet kan streamen via Airplay of een Chromecast, althans ik krijg het niet werkend. Maar ach, je kan niet alles hebben....alhoewel, ik zag dat het Ziggo Sport Racing kanaal ook werkt.

vhal wijzigde deze reactie 15-03-2016 20:06 (9%)

Mijn pas gekochte auto vertoont een gebrek, wat nu?

• fredgroes
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:46
Kwalificatie trouwens ook live as zaterdag bij ziggo sport (gratis variant). Weet niet of het al gemeld is in dit topic

fredgroes wijzigde deze reactie 15-03-2016 20:09 (7%)

• Arfman

Arfman

Drome!

quote:
Señor Sjon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:53:
Als je het Ziggo Sport kanaal (op 14 dacht ik) nu ontvangt, kan je het kijken.
Nee, dat is een extra pakket van maar liefst 15 euro per maand. Ik kan volgens mij bij Caiway ook geen losse F1 wedstrijden bestellen (heb ze getweet) dus ik ben veroordeeld tot het kijken op een laptop/tablet of een stream ergens vandaan plukken.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
KPN heeft geen Go functionaliteit binnen Sport 1? Dan is het voor mij een no-go. Zat er aan te denken om van Ziggo over te stappen naar KPN Compleet omdat ik al een mobiel abonnement van KPN heb. Dan kom ik in aanmerking voor wat leuke kortingen. Echter, ik heb nu bij Ziggo een abonnement op Ziggo Sport Totaal (inclusief toegang tot Go) en Fox Sports International. (inclusief toegang tot Go)

Maar als KPN geen Go functionaliteit heeft met Ziggo Sport Totaal (wat hun nog steeds Sport 1 noemen op de website) dan laat ik het lekker bij Ziggo tot KPN wel hiermee gaat komen.

• alwaysleft
quote:
fredgroes schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:07:
Kwalificatie trouwens ook live as zaterdag bij ziggo sport (gratis variant). Weet niet of het al gemeld is in dit topic
Ja is al vermeld.

alwaysleft wijzigde deze reactie 17-03-2016 09:03 (6%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Ik zie dat Sport 1 bij KPN wel online te bekijken is via Interactieve TV Online (iTV Online). Komt dat in feite niet op hetzelfde neer als Sport 1 Go?

• Arfman

Arfman

Drome!

quote:
Arfman schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:10:
[...]

Nee, dat is een extra pakket van maar liefst 15 euro per maand. Ik kan volgens mij bij Caiway ook geen losse F1 wedstrijden bestellen (heb ze getweet) dus ik ben veroordeeld tot het kijken op een laptop/tablet of een stream ergens vandaan plukken.
Zojuist confirmatie gekregen: alleen voetbal is los te bestellen bij Caiway :') Droeftoeters.

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:17
Bij KPN hetzelfde liedje: F1 niet los te bestellen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ziggo komt met een nieuw F1 programma, elke dinsdagavond na de GP.

http://www.f1today.net/nl...nieuw-formule-1-programma

• Pierre

Pierre

Zucht

quote:
Nou dat zal een mooi programma worden duurt maar 30 min :?

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:44

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
GO is flut, HD kwaliteit valt erg tegen (is zeker geen 1080p).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True