[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.504 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
KopjeThee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:29:
Ik overweeg "Ziggo Sport Totaal" te nemen voor het Formule 1 aanbod. Ik probeer even te bepalen wat dat extra biedt t.o.v. mijn normale Ziggo abonnement, waar "Ziggo Sport" al bij zit.

Maar ik krijg wat tegenstrijdige informatie via de Ziggo website. Op de website staat (https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/)
  • Ziggo Sport: "alle Formule 1-races live"
  • Ziggo Sport Totaal: "alle races, maar ook de Formule 1-trainingen en -kwalificaties live"
Ik vermoed dat deze informatie niet volledig is.

Want als ik in de programma gids van "Ziggo Sport Totaal" (http://www.ziggosporttotaal.nl/programmagids/) kijk, dan is mijn conclusie dat ook "Ziggo Sport" de kwalificatie uitzendt. De voornaamste toevoeging van "Ziggo Sport Totaal" is dan de 3 vrije trainingen, en board + pitlane kanalen.

Is dat correct? Of heeft "Ziggo Sport Totaal" nog meer toegevoegde waarde (voor Formule 1)?
Volgens mij heb je dan als extra de mogelijkheid dat je dan dus inderdaad 6 kanalen hebt, met onboard / livetimings, etc. Daarnaast (of dit bij Ziggo is weet ik niet) kun je alles terug kijken via gemist (maar dan zonder die live timings, etc).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Jep, dat wordt de Fransman kijken als we komend weekend met het elftal in de Ardennen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:44
Luxicon schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 02:11:
[...]

Volgens mij heb je dan als extra de mogelijkheid dat je dan dus inderdaad 6 kanalen hebt, met onboard / livetimings, etc. Daarnaast (of dit bij Ziggo is weet ik niet) kun je alles terug kijken via gemist (maar dan zonder die live timings, etc).
Jep, bij Ziggo kun je alles terugkijken. Zowel via Ziggo Sport Totaal GO (de website) als via Replay TV als je ook Ziggo Horizon hebt (TV/kabel abonnement bij Ziggo)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

ATS schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:03:
Timing daar is wel beroerd. Die loopt enorm achter.
Dat ervaarde ik ook helaas. Bijna 30 seconden. Ik heb een keer noodgedwongen op de computer de F1 moeten kijken en dan zit je met je live timings er helemaal naast. Ik zag mensen de pit in duiken op de app, en dat gebeurde dus pas een halve minuut later in beeld. Waarom die vertraging daar is weet ik. Er zal ongetwijfeld een technische reden aan vast hangen. Op TV heb ik er bijvoorbeeld weer geen last van.

Ik zit te twijfelen of ik een abbo gaat nemen op de F1 site voor 2 tientjes. Ik heb gratis varianten gezien (niet helemaal legaal) en dat was toch een beetje mheh..

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

RoyK schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:15:
[...]

Dat ervaarde ik ook helaas. Bijna 30 seconden. Ik heb een keer noodgedwongen op de computer de F1 moeten kijken en dan zit je met je live timings er helemaal naast. Ik zag mensen de pit in duiken op de app, en dat gebeurde dus pas een halve minuut later in beeld. Waarom die vertraging daar is weet ik. Er zal ongetwijfeld een technische reden aan vast hangen. Op TV heb ik er bijvoorbeeld weer geen last van.

Ik zit te twijfelen of ik een abbo gaat nemen op de F1 site voor 2 tientjes. Ik heb gratis varianten gezien (niet helemaal legaal) en dat was toch een beetje mheh..
Het rare is dat de driver tracker juist voor lijkt te lopen op het beeld, terwijl de timing achter loopt.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Overigens zonde dat Channel 4 niet live is tijdens de GP Monaco. Had graag hun pre- en postshow gezien in Monaco. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:15:
[...]

Dat is omdat het een stream is, streams lopen altijd 20 tot 30 seconden achter. Dat zie je ook bij streams op twitch.tv of bijvoorbeeld streams van het EK en de Olympische Spelen (aankomende zomer ook weer). Overigens zit er in die stream ook live timing, als je de stream twee keer opent is het verschil dus een stuk kleiner, maar helaas lopen ook die dan niet helemaal synchroon.

Ik heb zelf ook een jaar of twee via die streams gekeken, wat ik zelf vervelender vond is dat ik op mijn PC altijd een vrij lage framerate had. Als je dan zo'n mooi shot hebt waarbij de camera met een voorbij rijdende auto meebeweegt lijken er kleine haperingetjes in te zitten, vreselijk irritant. :( Ik kijk nu via een DVB-C tuner (1080i ziggo signaal) en dat is veel beter. Geen idee of iedereen last heeft van dit probleem, ik denk dat er ook best mensen zijn die het veel minder irritant vinden dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Een 720p 50fps 6000kbps stream is prima hoor. ;)

En Twitch loopt express 30 seconden achter om zo hackers/cheaters te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Weet iemand of de persconferentie straks ergens wordt uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

wicked1980 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:00:
Weet iemand of de persconferentie straks ergens wordt uitgezonden?
Ja ik, die wordt straks ergens uitgezonden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
hardware-lover schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Ja ik, die wordt straks ergens uitgezonden.
thanx!

meer hoefde ik niet te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:27:
Een 720p 50fps 6000kbps stream is prima hoor. ;)
Mja die 50 fps haalde ik hier dus niet. Overigens had ik vroeger hetzelfde probleem bij uitzending gemist, en dat gebruikte ook Silverlight. Bij Flash nooit problemen. Ik heb destijds nog geprobeerd of daar aan mij kant wat aan te doen viel, maar veel meer dan Silverlight opnieuw installeren ging niet. Aangezien Silverlight al jaren niet meer wordt ontwikkeld was dat het verder ook wel. Geen idee of die stream nog steeds Silverlight gebruikt (op de desktop) maar nu verschillende browsers dat niet meer ondersteunen wordt het echt tijd dat ze daar een alternatief voor vinden. Overigens heeft dat weer alles te maken met DRM die er van FOM op moet, Ziggo kan dat dus niet zo maar zelf aanpassen.
Rivanov schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:27:
En Twitch loopt express 30 seconden achter om zo hackers/cheaters te voorkomen.
offtopic:
De streamer kan inderdaad met opzet een delay instellen om hackers/cheaters niet te helpen, maar ook als die dat niet doet is er altijd een delay van 20-30 seconden. Dat is een heel bekend fenomeen, bijvoorbeeld als de streamer iets aan de chat vraagt en vervolgens moet wachten omdat de chat die vraag pas 20-30 seconden later hoort en daarna pas kan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

toch wel weer aardig van Ziggo :z Die hopen natuurlijk weer zieltjes te winnen tijdens deze hype.

http://www.ad.nl/ad/nl/38...pen-online-live-uit.dhtml

of moet dit in een ander topic :+

[ Voor 14% gewijzigd door vhal op 26-05-2016 06:51 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:38
Hoorde net een radioreclame van Ziggo; zij hebben de Grand Prix van Monaco a.s. zondag op hun website, wel of geen klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
upje schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:22:
Hoorde net een radioreclame van Ziggo; zij hebben de Grand Prix van Monaco a.s. zondag op hun website, wel of geen klant.
Idd die kun je hier kijken

https://ontdek.ziggo.nl/sport/formule-1/gp-monaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Dat gaat wel een test worden qua onlineplatform worden. ik heb zo'n idee dat veel niet Ziggo klanten wel gebruik van deze webstream gebruik willen maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Benieuwd of de site het gaat houden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ik hoop echt dat de stream als betalende klant het goed vol gaat houden dan... Het zou "een beetje" jammer zijn als je als betalende ziggo sport totaal go klant last hebt van deze reclameactie van ziggo.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

vhal schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 06:49:
toch wel weer aardig van Ziggo :z Die hopen natuurlijk weer zieltjes te winnen tijdens deze hype.

http://www.ad.nl/ad/nl/38...pen-online-live-uit.dhtml

of moet dit in een ander topic :+
Ze kunnen het ook nooit goed doen.... Als ze niets open uitzenden dan zijn het graaiers omdat mensen er voor moeten betalen, zenden ze de F1 vrij uit (voor hun eigen abonnees) dan is het om mensen naar een betaald pakket te lokken... Ziggo is nog steeds een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling. Ze hadden ook makkelijk de F1 helemaal achter de decoder kunnen gooien, want met het succes van Max zijn er vast wel meer mensen die willen betalen. Met 'kanaal 14' zie ik geen reden om een abbo op een betaalpakket te nemen.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

McBoom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:56:
[...]

Ze kunnen het ook nooit goed doen.... Als ze niets open uitzenden dan zijn het graaiers omdat mensen er voor moeten betalen, zenden ze de F1 vrij uit (voor hun eigen abonnees) dan is het om mensen naar een betaald pakket te lokken... Ziggo is nog steeds een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling. Ze hadden ook makkelijk de F1 helemaal achter de decoder kunnen gooien, want met het succes van Max zijn er vast wel meer mensen die willen betalen. Met 'kanaal 14' zie ik geen reden om een abbo op een betaalpakket te nemen.
Het zou me dan ook niks verbazen als ze het volgend jaar weer gewoon achter de decoder gooien. Ze hadden vast geen rekening gehouden met het succes van Max ineens.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bergie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:36:
[...]

Het zou me dan ook niks verbazen als ze het volgend jaar weer gewoon achter de decoder gooien. Ze hadden vast geen rekening gehouden met het succes van Max ineens.
Het zit gewoon achter de decoder.. Alleen Kwali en Race zijn open op kanaal 14 te zien. Echter, moet je dan alsnog abonnee zijn bij Ziggo wil je kanaal 14 ontvangen. Heb je géén Ziggo dan kun je F1 alleen maar kijken met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Dus het zal voor hun weinig uitmaken. Mensen betalen € 15,- voor alleen een Ziggo Sport Totaal abonnement of € 60,- voor een compleet Ziggo abonnement waar dan kanaal 14 is inbegrepen. Kanaal 14 is dus voor veel mensen een reden om over te stappen naar Ziggo en daarmee hengelen ze dus meer klanten mee binnen dan alleen Ziggo Sport Totaal want dan hebben ze de mensen volledig binnen. Maar dit is meer voor [F1] Waar te kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Bullet NL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:28:
Dat gaat wel een test worden qua onlineplatform worden. ik heb zo'n idee dat veel niet Ziggo klanten wel gebruik van deze webstream gebruik willen maken.
In Barcelona viel bij mij de stream ook uit bij de start. Blijkbaar even een piek momentje.

Een illegale stream (met Ziggo logo) die ik standby had staan bleef wel lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Goed nieuws ook dat alle Ziggo klanten ook de vrije trainingen gratis kunnen zien 👌🏻😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zou wat zijn als de stream het begeeft. Weg marketing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:13:
Goed nieuws ook dat alle Ziggo klanten ook de vrije trainingen gratis kunnen zien 👌🏻😀
Waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Kanaal 404 tot en met 406👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat het makkelijk vindbaar is en dat andere F1-sites ernaar verwijzen, maakt het nog niet legaal. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Señor Sjon op 26-05-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

D-Ed schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:03:
Zojuist via F1Today deze stream ontdekt:

Zonder gebruik van Hola, VPN of wat dan ook. Beetje brakke kwaliteit maar om hier op de zaak via Chromecast naar de tv te streamen meer dan prima :)
Uit de topicwarning:
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
McBoom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Uit de topicwarning:

[...]

;)
Ik maak dus ook geen gebruik van hacks of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

D-Ed schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:07:
[...]

Ik maak dus ook geen gebruik van hacks of wat dan ook..
Maar dat betekent niet dat een stream legaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Nou... als de stream van FP1 een indicatie is, dan wordt het huilen met de pet op zondag. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Iedereen kan de race uitzending van Ziggo live online bekijken.

Bron: AD.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
McBoom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:08:
[...]

Maar dat betekent niet dat een stream legaal is ;)
Aha, ziet er (in tegenstelling tot andere streams) legaal uit nml.. Excuses mocht het niet zo zijn, ik ga niet van iedere site alle voorwaarden doorspitten die ik tegenkom. Hola en andere proxy/VPN diensten gebruik ik sowieso niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

D-Ed schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:09:
[...]

Aha, ziet er (in tegenstelling tot andere streams) legaal uit nml.. Excuses mocht het niet zo zijn, ik ga niet van iedere site alle voorwaarden doorspitten die ik tegenkom. Hola en andere proxy/VPN diensten gebruik ik sowieso niet..
Op de keper genomen is elke stream die buiten de officiële kanalen om gaat illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Ereaser schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:09:
Iedereen kan de race uitzending van Ziggo live online bekijken.

Bron: AD.nl
Graag eerst even het topic doorlezen voordat je iets post. Anders staat er straks weer van alles dubbel.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 26-05-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
McBoom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:11:
[...]

Op de keper genomen is elke stream die buiten de officiële kanalen om gaan illegaal.
:Y

Gezien de rechtenstructuur van F1 kan je daar wel vanuit gaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:11:
[...]

:Y

Gezien de rechtenstructuur van F1 kan je daar wel vanuit gaan.
Okido, ik zal er de volgende keer rekening mee houden, excuses!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
ATS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:08:
Nou... als de stream van FP1 een indicatie is, dan wordt het huilen met de pet op zondag. :/
Stream is nogeens niet open voor de niet-abonnees. :+
Die gratis stream is alleen a.s. zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Rivanov schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:17:
[...]

Stream is nogeens niet open voor de niet-abonnees. :+
Die gratis stream is alleen a.s. zondag.
Precies. Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RTL Duitsland is ook een optie. gewoon op je TV

http://www.rtl.de/cms/sport/formel-1.html

[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 26-05-2016 14:23 . Reden: link geplaatst met info ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hmm lig ik aan het zwembad in Mallorca mij te vervelen, hebben die Spanjaarden geen i-net live stream. Hoe moet dat nu zondag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Grrr... De (betaalde) stream van Ziggo stopt om de haverklap momenteel... :(

En nu dus helemaal niets meer...

Edit: via Twitter laat Ziggo weten dat er inderdaad een probleem was met de stream. Ook zeggen ze dat de race zondag via een ander platform gaat, en dat betalende gebruikers er dus geen last van zouden moeten hebben. Ik ben benieuwd..

[ Voor 70% gewijzigd door ATS op 26-05-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ook wel mooi voor Ziggo abo

Als Ziggo klant ben je zoals gewoonlijk live van de partij bij de kwalificatie en de race op kanaal 14. Dit lange weekend van een van de mooiste Grands Prix kun je ook snuffelen aan het nog rijkere aanbod dat Ziggo Sport Totaal je extra biedt.

Vanaf donderdagmorgen voor de eerste vrije training, tot en met alle analyses en reacties na de race, staan Ziggo Sport Racing (404), Ziggo Sport Extra 1 (405) en (gedeeltelijk) Ziggo Sport Extra 2 (406) voor je open. Op die kanalen zie je onder meer hoe het er onboard van een F1-bolide aan toegaat en welk spanning en druk er in de pitlane heerst.

Waar zie je wat live als Ziggo klant?
Don 10.00: vrije training 1, kanaal 404, 405, 406 op je tv
Don 14.00: vrije training 2, kanaal 404, 405, 406 op je tv
Zat 11.00: vrije training 3, kanaal 404, 405, 406 op je tv
Zat 14.00: kwalificatie, kanaal 14, 405, 406 op je tv
Zon 13.00: voorbeschouwing, kanaal 14 op je tv
Zon 14.00: de race, kanaal 14, 405, 406 op je tv

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
ATS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:59:
Grrr... De (betaalde) stream van Ziggo stopt om de haverklap momenteel... :(

En nu dus helemaal niets meer...

Edit: via Twitter laat Ziggo weten dat er inderdaad een probleem was met de stream. Ook zeggen ze dat de race zondag via een ander platform gaat, en dat betalende gebruikers er dus geen last van zouden moeten hebben. Ik ben benieuwd..
Ah, ik dacht dat het had te maken met het internet op het werk.
Dankje voor de info!

Hopelijk morgen tijdens de GP2 Race 1 geen problemen (die ik ook op het werk ga kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 11-09 11:23
Op Ziggo Racing nu ook een programma van een uur met de samenvatting van FP1 en 2. Wordt regelmatig herhaald gedurende de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Inderdaad, was - op het commentaar bal - prima om even terug te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zolang ik als betalende klant voor het sport kanaal er geen last van heb boeit het me geen klap dat al die gratis vogels kijken. 60% (ik roep maar wat) zal waarschijnlijk toch een 1 dags fan zijn nu Max het even leuk doet.. maar als dat straks een beetje het nieuwe normaal is geworden, zal dat ook wel weer afzwakken.

Vind tot nu toe de streams alleen wel van magere kwaliteit. Als ik de window in 4e deel en full screen zet is het best pixelig. Ik heb een 150mbt glasvezel verbinding. Daar ligt het niet aan. Bovendien loopt het ook nog eens een seconde of 20 tot 30 achter op de echte live timing van F1.

Komt dat door de vele kijkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nope. Internetstreams lopen wel vaker achter. Is bij Fox Sports ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
RoyK schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:27:
Zolang ik als betalende klant voor het sport kanaal er geen last van heb boeit het me geen klap dat al die gratis vogels kijken. 60% (ik roep maar wat) zal waarschijnlijk toch een 1 dags fan zijn nu Max het even leuk doet.. maar als dat straks een beetje het nieuwe normaal is geworden, zal dat ook wel weer afzwakken.

Vind tot nu toe de streams alleen wel van magere kwaliteit. Als ik de window in 4e deel en full screen zet is het best pixelig. Ik heb een 150mbt glasvezel verbinding. Daar ligt het niet aan. Bovendien loopt het ook nog eens een seconde of 20 tot 30 achter op de echte live timing van F1.

Komt dat door de vele kijkers?
Dat zo'n stream qua beeld achterloopt op de officiele live timing maakt natuurlijk niet zoveel uit.
De livetiming kan je namelijk zo instellen dat deze gelijk loopt met je beeld. Of dat nu 10 sec. of 50 sec. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Bigfoot schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:00:
Op Ziggo Racing nu ook een programma van een uur met de samenvatting van FP1 en 2. Wordt regelmatig herhaald gedurende de nacht.
Jammer genoeg hebben ze ReplayTV niet aangezet voor die kanalen anders had ik het nu al kunnen kijken. Het is in ieder geval een mooie gelegenheid om te zien of het moeite is om een abbo te nemen op de Ziggo Sport kanalen voor de F1. Zo niet dan blijf ik mooi kanaal 14 volgen. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Hoyden schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:47:
[...]

Dat zo'n stream qua beeld achterloopt op de officiele live timing maakt natuurlijk niet zoveel uit.
De livetiming kan je namelijk zo instellen dat deze gelijk loopt met je beeld. Of dat nu 10 sec. of 50 sec. zijn.
De live timing bijstellen op het beeld.. hmm, dat wist ik niet. Dat ga ik zondag dan even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
sjaool schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Jammer genoeg hebben ze ReplayTV niet aangezet voor die kanalen anders had ik het nu al kunnen kijken. Het is in ieder geval een mooie gelegenheid om te zien of het moeite is om een abbo te nemen op de Ziggo Sport kanalen voor de F1. Zo niet dan blijf ik mooi kanaal 14 volgen. :)
Replay tv werkt gewoon hoor voor alle kanalen behalve Extra 1 en Extra 2. Maar Ziggo Sport Select, Voetbal, Golf én Racing hebben gewoon Replay TV ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rivanov schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 07:43:
[...]

Replay tv werkt gewoon hoor voor alle kanalen behalve Extra 1 en Extra 2. Maar Ziggo Sport Select, Voetbal, Golf én Racing hebben gewoon Replay TV ondersteuning.
Op 404 wilde ReplayTV bij mij niet werken. Ik kreeg in ieder geval niet de mogelijkheid om af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb je wel abonnement op Ziggo Sport Totaal? Als ik je bericht goed interpreteer dan heb je geen abonnement?

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 27-05-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rivanov schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:29:
Heb je wel abonnement op Ziggo Sport Totaal? Als ik je bericht goed interpreteer dan heb je geen abonnement?
Nee, maar dat had ik volgens mij ook vermeld in mijn eerste bericht over het openstellen van de kanalen. Maar natuurlijk net niet in het bericht wat jij hebt gequote. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Als je geen abonnement hebt op de zender dan heb je ook geen Replay TV natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Laatst online: 11-09 11:23
sjaool schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Heb je niet zo'n interactieve harddisk ontvanger? Gewoon de nacht opname programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

winwiz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:44:
Ook wel mooi voor Ziggo abo

Als Ziggo klant ben je zoals gewoonlijk live van de partij bij de kwalificatie en de race op kanaal 14. Dit lange weekend van een van de mooiste Grands Prix kun je ook snuffelen aan het nog rijkere aanbod dat Ziggo Sport Totaal je extra biedt.

Vanaf donderdagmorgen voor de eerste vrije training, tot en met alle analyses en reacties na de race, staan Ziggo Sport Racing (404), Ziggo Sport Extra 1 (405) en (gedeeltelijk) Ziggo Sport Extra 2 (406) voor je open. Op die kanalen zie je onder meer hoe het er onboard van een F1-bolide aan toegaat en welk spanning en druk er in de pitlane heerst.

Waar heb je deze info vandaan? Ik kan het nergens terugvinden.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Waar heb je deze info vandaan? Ik kan het nergens terugvinden.
bij Verstappen zelf: http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9719

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bigfoot schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Heb je niet zo'n interactieve harddisk ontvanger? Gewoon de nacht opname programmeren.
Die heb ik maar ik wilde graag de samenvatting van FP1 en FP2 terugkijken van eerder op de avond. Ik heb dus die van later op de avond maar gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hmm, dat is vreemd.

Bij familie hebben ze Ziggo, maar geen extra kanalen.
Is dat alleen op de Horizon box o.i.d.?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Hmm, dat is vreemd.

Bij familie hebben ze Ziggo, maar geen extra kanalen.
Is dat alleen op de Horizon box o.i.d.?
Nee, dat zit standaard op de open ZIGGO DVB-C kanalen, maar het gaat enkel over kanaal 14 wat als Ziggo klant vrij te bekijken is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Nee, dat zit standaard op de open DVB-C kanalen, maar het gaat enkel over kanaal 14 wat als Ziggo klant vrij te bekijken is.
Ik kreeg een mailtje dat voor ziggo abbonnees de kanalen 404 en 405 (of zoiets) ook vrij zijn tijdens de race en kwali. Hier zijn dan de om board en pitkanaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jurgen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:20:
[...]
Ik kreeg een mailtje dat voor ziggo abbonnees de kanalen 404 en 405 (of zoiets) ook vrij zijn tijdens de race en kwali. Hier zijn dan de on board en pitkanaal op.
Zou kunnen dat ze dat als extraatje nu ook openzetten, geen mail van gezien. Maar normaal vallen die kanalen onder het Ziggo Sport pakket en heb je daar toch echt een extra abonnement voor nodig.

Edit:

Ziggo geeft ook haar klanten dit weekend wat extra's. Ziggo-klanten krijgen dit weekend toegang tot de extra zenders van Ziggo Sport Totaal, zodat ze ook de vrije trainingen live kunnen volgen en over kunnen schakelen naar het onboard-kanaal of het pitstraat-kanaal.

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 27-05-2016 15:26 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:21:
[...]

Zou kunnen dat ze dat als extraatje nu ook openzetten, geen mail van gezien. Maar normaal vallen die kanalen onder het Ziggo Sport pakket en heb je daar toch echt een extra abonnement voor nodig.
Wat lees jij hier dan?
http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=9719

Zijn er Ziggo users hier, met DVB-C, die deze kanalen tijdelijk hebben?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Het is online te zien bij Ziggo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:23:
[...]
Wat lees jij hier dan?

Zie mijn edit...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
[...]

Wat lees jij hier dan?

De kanalen heb je altijd (met digitale ontvanger) als je de TV dit jaar automatisch de kanalen hebt laten instellen.
Als je dat lang niet gedaan hebt, dan heb je de nieuwe kanalen ook niet.

Maar als je nu naar die kanalen gaat dan krijg je een zwart scherm met een melding dat de beelden achter de decoder zitten. Pas tijdens de training zul je er iets anders op zien. Maar die is morgen pas.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
[...]

Wat lees jij hier dan?

Yep, Ziggo hier met DVB-C zonder Ziggo Sport Totaal en kan nu 404, 405 en 406 zien. Helaas dus geen vrije training in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Luqq schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:30:
[...]

Yep, Ziggo hier met DVB-C zonder Ziggo Sport Totaal en kan nu 404, 405 en 406 zien. Helaas dus geen vrije training in HD.
Oud UPC of oud Ziggo gebied?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:35:
[...]
Dat zou geen donder uit moeten maken als het goed is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:35:
[...]

Oud ziggo. Heb nog even getest en alleen het Racing kanaal werkt op dit moment, het Extra1 en Extra2 kanaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Naja, het zal wel, maar het wordt niet gevonden hier (DVB-C oud UPC).

Bedankt voor de reacties iig!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Er stond ook niet voor niets in mijn post hierboven;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik kijk handmatig op de computer met TVheadend via een HDHomerun, misschien handig om te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

albino71 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:53:
Naja, het zal wel, maar het wordt niet gevonden hier (DVB-C oud UPC).

Bedankt voor de reacties iig!
Je ziet de Ziggo Sportkanalen ook niet staan in je kanalen-overzicht? Via wat voor apparaat kijk jij?

Misschien anders even met Ziggo bellen? http://www.ziggosporttota...d-voor-iedereen-live.html

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Je ziet de Ziggo Sportkanalen ook niet staan in je kanalen-overzicht? Via wat voor apparaat kijk jij?

Misschien anders even met Ziggo bellen? http://www.ziggosporttota...d-voor-iedereen-live.html
Bedankt voor het meedenken, maar is niet nodig.
Ben trouwens van de generatie draaien en een 4-cijferig telefoonnr, dus ik ben al geruime tijd bekend met het concept en had dat vast zelf ook kunnen bedenken ;)

Vond het wel vreemd. Was gewoon op de TV (LG smart van 2013) en je zag alleen 14 en de SD versie op een 3-cijferig nr. Verder niets qua sportkanalen of andere scrambled zenders zichtbaar in de lijst, ook niet na een zoekactie...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Wat kijkt dat Sky F1 toch heerlijk weg. Jammer dat het niet te zien is op TV.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Miesjh schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:17:
Wat kijkt dat Sky F1 toch heerlijk weg. Jammer dat het niet te zien is op TV.
Ja voor Sky Sports of alleen F1 zou ik wel 15 euro per maand over hebben. Helaas. TV abonnement is sowieso useless in Nederland, kijk buiten F1 helemaal niks op tv.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar dadelijk FP3 te zien is bij Ziggo.
Op kanaal 14 is het basketball, en kanaal 404, 405 en 406 zijn alleen de 'onboard' cameras.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Ziggo blijft mysterieus. Ik heb gewoon online Ziggo Go Totaal, dan gaat het altijd goed. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
JackBol schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:34:
Op kanaal 14 is het basketball, en kanaal 404, 405 en 406 zijn alleen de 'onboard' cameras.
Hier in de Epg anders duidelijk : Sport Select HD @ 10:55u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
JackBol schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:34:
Volgens mij alleen onboard (404) en pitlane (405 en 406). Ik ga zappen tussen die kanalen, ben benieuwd of die extra kanalen de moeite zijn.
Hoyden schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Hier in de Epg anders duidelijk : Sport Select HD @ 10:55u
Klopt, maar Ziggo Sport Select HD is voor zover ik weet niet opengesteld voor dit weekend (voor niet betalende gebruikers).

Dat is wel jammer, ik zou de Indy 500 morgen ook wel willen zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Toewan op 28-05-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb Ziggo Sport Totaal, ik kijk de F1 trainingen en Q meestal op de pc via de horizon.tv website maar waarom zijn die streams zo "laag" qua kwaliteit. Het lijkt wel of ze stream van het SD kanaal is. Waarom niet gewoon een 1080p stream?

Als ik via de minder legale kanalen ga zoeken kan ik gewoon echt HD streams vinden van Sky die betere kwaliteit zijn dan die betaalde van horizon.tv 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Jackson6 op 28-05-2016 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jackson6 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:46:
Ik heb Ziggo Sport Totaal, ik kijk de F1 trainingen en Q meestal op de pc via de horizon.tv website maar waarom zijn die streams zo "laag" qua kwaliteit. Het lijkt wel of ze stream van het SD kanaal is. Waarom niet gewoon een 1080p stream?

Als ik via de minder legale kanalen ga zoeken kan ik gewoon echt HD streams vinden van Sky die betere kwaliteit zijn dan die betaalde van horizon.tv 8)7
Waarom kijk je niet gewoon via http://go.ziggosporttotaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Holy shit, dom van me, dat ik daar nog niet aan heb gedacht, beeldkwaliteit significant beter! Bedankt :D Is er nog een mogelijkheid om die stream in een window te plaatsen, dus zonder die site eromheen?

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 28-05-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jackson6 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Holy shit, dom van me, dat ik daar nog niet aan heb gedacht, beeldkwaliteit significant beter! Bedankt :D Is er nog een mogelijkheid om die stream in een window te plaatsen, dus zonder die site eromheen?
Uhm hoe bedoel je? Een pop-up venster met alleen de video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:53:
[...]

Uhm hoe bedoel je? Een pop-up venster met alleen de video?
Ja dat bedoel ik :9 Kan me herrineren dat je vroeger ook picture in picture kon kijken met toen nog Sport 1 Go.

[ Voor 18% gewijzigd door Jackson6 op 28-05-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee dat kan niet. Je hebt wel een speciale F1 player zodat je 2 of 4 kanalen tegelijkertijd kunt bekijken. :)
Werkt alleen via Silverlight dus via Chrome werkt het niet want dan heb je de HTML5 player (hopelijk fixen ze de F1 player nog ooit in HTML5)

Picture-in-Picture werkt ook gewoon overigens.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 28-05-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
Vage bende bij Ziggo. Kanaal 404, 405 allebei zwart?
DVB-C, zou vanaf 10:55 open moeten zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 28-05-2016 10:58 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ziggo 404 nu onboard beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:45
Ziggo Sport Extra 1 (405) heeft nu alleen geluid vanuit de PitLane ... geen beeld .. daar staat alleen nog het Ziggo statische aankondigings beeld 8)7 :X

edit: Springt net over naar beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:32

Fiber

Beaches are for storming.

Luxicon schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:35:
Ziggo blijft mysterieus. Ik heb gewoon online Ziggo Go Totaal, dan gaat het altijd goed. :P
Dank voor de tip. Ook maar gedaan. Tientje per maand, maandelijks opzegbaar. Dus ik kan er zo weer vanaf als ik het zat ben.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wordt er bij ziggo geen commentaar gegeven bij de fp's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Het was wel de grote Kimi show op 404 net. Ik denk dat als Kimi gemerkt had dat we zo lang bij hem onboard zaten, hij zou zeggen: 'Leave me alone! I know what I'm doing!' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

duvekot schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:10:
Ziggo Sport Extra 1 (405) heeft nu alleen geluid vanuit de PitLane ... geen beeld .. daar staat alleen nog het Ziggo statische aankondigings beeld 8)7 :X

edit: Springt net over naar beeld :)
Ik kijk nu de worldfeed op 405 maar luister naar BBC5 op de F1 app.
Misschien toch maar eens Go gaan halen.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:07
404 had toch de world feed moeten hebben? Dit is alleen onboard nu..

Edit: Net aangepast nu wel world feed met commentaar.

[ Voor 29% gewijzigd door TheUninvited op 28-05-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:45
404 is nu met commentaar .. en dus geen onboard kanaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MikeyMan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:12:
Wordt er bij ziggo geen commentaar gegeven bij de fp's?
Jawel. Rick Winkelman.

Pagina: 1 ... 8 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html