Hier hetzelfde. Heb me de afgelopen jaren meerdere malen bedacht dat het net is of ze hun hele platform bij elkaar gebeund hebben. Wat een ellende zeg.
Crappy F1 TV weer .. na al die jaren nog niet op orde.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat gebeurd er als je daarna weer naar Live gaat? Want ik was ook van Live naar Max en toen weer Live gegaan en ik heb dus al beeld, al wordt er op het moment niks gezegd en heb je dus alleen het achtergrond geluid.meintje schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:58:
Onboard cam van Max doet het wel. Het is iets...
Debiel dit hoor. Het is dat ik het met 50 procent korting heb kunnen kopen. Dit slaat echt nergens op
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
vraagje van mijn portemonnee: is dit elke race zo en heb ik dus 48 Euro weggegooid vanochtend?
Hier ook geen resultaat - verschillende browsers/cache legen etc. 
Gelukkig toch nog Ziggo als plan B..
edit: Nu wel een pagina maar foutcode 4.32.30
Gelukkig toch nog Ziggo als plan B..
edit: Nu wel een pagina maar foutcode 4.32.30
[ Voor 18% gewijzigd door Razr op 05-07-2020 15:02 ]
Vraag me dit ook af... Error code 5.6.5 nu ?Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
vraagje van mijn portemonnee: is dit elke race zo en heb ik dus 48 Euro weggegooid vanochtend?
Vorig jaar ongeveer 50% van de races wel problemen gehad ja. Meestal doet hij het ergens halverwege dan weer.Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Kreeg zelfs een 404 zojuist

Waiting on the world to change
Vorig jaar werkte het prima. Maar daar heb ik nu niks aanMagic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Ongelofelijk wat is dat F1TV slecht zeg, en dat terwijl er al jaren problemen zijn. Ik heb het zelf gewoon gratis bij Ziggo, dus ik vind het niet bijster interessant, maar dit kun je toch niet maken tegenover betalende klanten?
Eenmalige uitgave dus denk ik zo
Hm, ik heb geen F1 abo bij KPN, maar kan nu wel kijken naar Ziggo Sport select. Zouden ze dit nu open gezet hebben voor iedereen?
Vorig jaar met 2 races ook de Ziggo backup gebruikt, voor de andere bijna 20 races helemaal perfect met meerdere gelijke streams.Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Nu helaas gewoon opstart problemen.
Ik snap dat geklaag niet. Op m'n SHIELD had ik de Kodi addon al en om ~14:45 kon ik de stream starten, en op PC & laptop heb ik na 14:30 nog de Kodi addon geïnstalleerd en ook daar kon ik rond 14:45 de stream starten. Heb nu dan ook op TV de main feed, op PC VER onboard, en op laptop de driver tracker.
Uiteraard blijf ik nu wel van alle knoppen af, want ik ben bang dat ik anders ook geen beeld meer krijg
Uiteraard blijf ik nu wel van alle knoppen af, want ik ben bang dat ik anders ook geen beeld meer krijg
Vorig jaar heb ik 2 races gemist, en 2 races met wat disconnects gehad. Qualifiaties en vrije trainingen zo'n beetje altijd probleemloos.Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Of dat geld volledig weggegooid is of niet laat ik aan jou om te bepalen
Hier werkt de TV feed en de ver cam.
mijn andere 2 tabbladen voor data en tracker zijn wit, geven foutmelding 4.32.30 of een 404.
mijn andere 2 tabbladen voor data en tracker zijn wit, geven foutmelding 4.32.30 of een 404.
Yes. Betalend gebruiker vanaf 't eerste uur. Het is om te janken!Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Pas maar op, had bewust ruim een halfuur geleden al ingelogd, maar ben er gewoon eruit gegooid.RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
Ik snap dat geklaag niet. Op m'n SHIELD had ik de Kodi addon al en om ~14:45 kon ik de stream starten, en op PC & laptop heb ik na 14:30 nog de Kodi addon geïnstalleerd en ook daar kon ik rond 14:45 de stream starten. Heb nu dan ook op TV de main feed, op PC VER onboard, en op laptop de driver tracker.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt wat een bagger, werkt niet op telefoon, iPad of Windows pc ‘apologies something went wrong’
Nou, druk eens op de refresh knop, dan snap je het vast wel.RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
Ik snap dat geklaag niet.
Ahh.....RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
Ik werd er uit gegooid. Heb nu een blanco pagina. Kom met geen mogelijkheid op de webpagina. Gewoon via pc...Pompi schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
[...]
Wat gebeurd er als je daarna weer naar Live gaat? Want ik was ook van Live naar Max en toen weer Live gegaan en ik heb dus al beeld, al wordt er op het moment niks gezegd en heb je dus alleen het achtergrond geluid.
Onvoorstelbaar, dat ze de boel niet op orde hebben.
...
Als iedereen nou gewoon zijn CC betaling terughaalt dan zijn ze snel kapot, en komt er wellicht een partij die dit -wel- voor elkaar krijgt. Ze hebben maar één taak...
echt niet? Hij doet het bij velen niet nu, lijkt me genoeg reden tot klagen.RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
Ik snap dat geklaag niet.
Waarschijnlijk wordt het in de komende races beter (tot helemaal stabiel). Als er genoeg wordt geklaagd gooien ze er misschien nog een refund bij voor iedereen en that's it.Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:01:
Voor de KPNers, blijkbaar is Ziggo opendeur beleid nu; kan het ook kijken zonder dat ik dat Abbo erbij heb. (Kanaal 233)
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-07-2020 15:07 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Helaas voor mij ook niks. Zowel op iOS als op PC werkt het niet.
Op iOS moet ik een abo nemen na inloggen ;-) En op PC "Apologies something went wrong"
Op iOS moet ik een abo nemen na inloggen ;-) En op PC "Apologies something went wrong"
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Had gelijk moeten gebeuren, het is niet alsof dit platform vandaag gelanceerd wordt.RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
[...]
Waarschijnlijk wordt het in de komende races beter (tot helemaal stabiel). Als er genoeg wordt geklaagd gooien ze er misschien nog een refund bij voor iedereen en that's it.
...
Yep, ga mijn geld terug vragen. Volgend jaar misschien nog eens proberen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je hebt nog altijd Ziggo, RTL duitsland of Mobdro om te kijken......
Krijg vaak de errorcode 4.32
Jep, schreef ik hierboven ook al. Dat is in ieder geval een alternatief nu.Illegal_Alien schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
Voor de KPNers, blijkbaar is Ziggo opendeur beleid nu; kan het ook kijken zonder dat ik dat Abbo erbij heb.
Pff ja hoor “there is currently an issue with this content”. KPN hier.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat een schijtzooi die F1 TV. Elk jaar hetzelfde.
Kun je de specefieke url voor de tv feed hier posten. Ik kom de homepage niet binnen dus kan ook niet op de stream van austria klikkendemonic schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
Hier werkt de TV feed en de ver cam.
Misschien valt het via de directe url te proberen (Als die er toevallig is. Niet elk platform werkt op zo'n manier natuurlijk).
Kanaal 233Chiron schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:07:
Pff ja hoor “there is currently an issue with this content”. KPN hier.
https://f1tv.formula1.com...grand-prix-formula-1-raceTemujin schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:07:
[...]
Kun je de specefieke url voor de tv feed hier posten. Ik kom de homepage niet binnen dus kan ook niet op de stream van austria klikken
Misschien valt het via de directe url te proberen (Als die er toevallig is. Niet elk platform werkt op zo'n manier natuurlijk).
Werkt helaas bij mij ook niet, maar dat moet 'm zijn.
allemaal dezelfde link.. wordt allemaal in de pagina geregeld.. dat maakt dat het altijd zo kut is en slecht werkt.Temujin schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:07:
[...]
Kun je de specefieke url voor de tv feed hier posten. Ik kom de homepage niet binnen dus kan ook niet op de stream van austria klikken
Hoppa dan maar RTL deutshland erop
Ik zit nu op een kinderfeestje 😄
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Sadly, massive tech issues both at base and at the track curtailed today's Pre Race show. A huge shame as there were a lot of people who had put a lot of work into it. We're all gutted but this very unique set of circumstances at this very unique event couldn't be overcome.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 5 juli 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan maar weer RTL Duitsland kijken 
Krijg een 404 wanneer ik de GP van Oostenrijk aanklik in F1TV

Krijg een 404 wanneer ik de GP van Oostenrijk aanklik in F1TV
Bizar dit. Er kan al niemand aanwezig zijn op het circuit, en nu kan er ook nog niemand via TV kijken
Vanochtend wilde ik met f1pro de kwali kijken. Nergens te vinden, na 15min schelden opeens wel op de frontpage. Nu wil ik de race kijken ligt het eruit.
‘ We are aware of some Fans experiencing intermittent issues with F1TV . Our engineers are working hard to resolve the issue and will have further updates shortly’
No shit sherlock
Echt kloten dit, begin van de race mis ik dus maar goed volgens @Verwijderd had ik dit van tevoren moeten weten
No shit sherlock
Echt kloten dit, begin van de race mis ik dus maar goed volgens @Verwijderd had ik dit van tevoren moeten weten
[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 05-07-2020 15:11 ]
Problemen met F1TV zijn wereldwijd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Is dat alleen vandaag ? (uit nieuwsgierigheid)Illegal_Alien schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
Voor de KPNers, blijkbaar is Ziggo opendeur beleid nu; kan het ook kijken zonder dat ik dat Abbo erbij heb. (Kanaal 233)
Heb al jaren een abbo op ziggo sport. Er gaat niks boven F1 kijken op de TV met decoder en laptop op schoot
Live timing lijkt ook plat? Of iig; inloggen lukt niet in beide apps.
Nee... zolang F1tv bestaat. Onbegrijpelijk voor zo’n miljoenen organisatie.tweakduke schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:11:
[...]
Is dat alleen vandaag ? (uit nieuwsgierigheid)
Heb al jaren een abbo op ziggo sport. Er gaat niks boven F1 kijken op de TV met decoder en laptop op schoot
Ik vermoed alleen vandaag, maar eerlijk gezegd nooit dit kanaal bekeken.tweakduke schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:11:
[...]
Is dat alleen vandaag ? (uit nieuwsgierigheid)
Ik heb volgens mij nu al vier verschillende dingen gezien ja.Arrne schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:14:
Ik krijg ook het idee dat de error codes random gegenereerd worden, elke keer een andere.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand al beeld? ik krijg of een wit scherm of een error code. Echt wat een shitshow dit.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik quote de reactie over dat KPN vandaag het Ziggo sport kanaal heeft opengesteld. Maar ik kan me de frustratie heel goed voorstellen hoor dat F1tv het laat afweten.GertJan2012 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:12:
[...]
Nee... zolang F1tv bestaat. Onbegrijpelijk voor zo’n miljoenen organisatie.
Op de mobiel heb ik inmiddels beeld, maar dit is natuurlijk echt belachelijk. Afijn, dat is ook wel genoeg gezegd, ik heb de start gemist, maar het werkt. De rest van het gezin heeft pech
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja, maar ben terug naar een ander type van stream gegaan.Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:15:
Iemand al beeld? ik krijg of een wit scherm of een error code. Echt wat een shitshow dit.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nope. Nog steeds stuk. Om de paar minuten probeer ik een F5 maar blijft kapot.Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:15:
Wel al 10 minuten een keurig soepele 1080p Sky stream van minder legale bron...
Foei.Blokker_1999 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:17:
[...]
Ja, maar ben terug naar een ander type van stream gegaan.
Ik ben al een stap verder. Heb nu Max in beeld, maar de normale feed is dood. Als je dus in het menu komt en de boel laat niet verder, wissel naar een onboard.
Of Pits.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:18:
Ik ben al een stap verder. Heb nu Max in beeld, maar de normale feed is dood. Als je dus in het menu komt en de boel laat niet verder, wissel naar een onboard.
Sorry , was dusdanig druk hier dat ik het overzicht even kwijt was.tweakduke schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:16:
[...]
Ik quote de reactie over dat KPN vandaag het Ziggo sport kanaal heeft opengesteld. Maar ik kan me de frustratie heel goed voorstellen hoor dat F1tv het laat afweten.
Vanaf volgende race ook maar weer als backup opzoeken. Had gehoopt hier eindelijk vanaf te zijn. Nu maar kanaal 233 dan.CrashOverDrive schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:18:
[...]
Nope. Nog steeds stuk. Om de paar minuten probeer ik een F5 maar blijft kapot.
Wel al 10 minuten een keurig soepele 1080p Sky stream van minder legale bron...
Datafeed + NL Commentaar werkt wel op de APP. Via de website krijg je een bak CORS error's dus dat zie ik 123 niet werken
Ik begrijp gewoon niet waarom ze het niet voor elkaar hebben. In de loop van vorig jaar werd het steeds betrouwbaarder en in plaats van daarop voort te borduren en chromecast-ondersteuning toe te voegen, zijn we weer helemaal terug bij af. Zit nu op KPN te kijken.
Net uit en ingelogd in de app en nu ben ik mn subcription kwijt
Eerste race van het seizoen is altijd problemen. Volgende week zoals vorig jaar echt niets meer aan de hand. Hoop ik.
BEELD!
404
This page does not exist.
The page you’re looking for has either been deleted or never existed.
We apologise for any inconvenience.
This page does not exist.
The page you’re looking for has either been deleted or never existed.
We apologise for any inconvenience.

Bekend probleem met de inlog servers, kunnen het niet aan omdat iedereen dat probeert.Jasphur schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:21:
Net uit en ingelogd in de app en nu ben ik mn subcription kwijt
En Chrome. Uit- en ingelogd.
Vorig jaar duurde het een aantal races voordat het probleemloos werkte. En daarna werkte het alsnog niet altijd probleemloos.xippie schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:22:
Eerste race van het seizoen is altijd problemen. Volgende week zoals vorig jaar echt niets meer aan de hand. Hoop ik.
Dan heeft de helft zijn abo opgezegd en werkt het weer jaxippie schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:22:
Onvoorstelbaar. Ze hebben letterlijk 3 maanden de tijd gehad. Tel de wintermaanden er bij op en je komt op 7xippie schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:23:
[...]
Bekend probleem met de inlog servers, kunnen het niet aan omdat iedereen dat probeert.
Hier ook. Ik kom nergens meer aan
3 maanden? al jaar of langer.....GertJan2012 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:25:
[...]
Onvoorstelbaar. Ze hebben letterlijk 3 maanden de tijd gehad. Tel de wintermaanden er bij op en je komt op 7
Eindelijk beeld, iPad app werkt bij mij nog steeds niet. Die gasten moeten zich de ogen uit de kop gaan schamen.
Nou, het leukste stuk van de race ook weer gemist. klote-F1-TV. En ik woon in België, dus geen Ziggo of KPN.
F1TV doet het weer, want Max ligt eruit, dus veel zijn afgelogd nu.
heel toevallig iddsverzijl schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:28:
F1TV doet het weer, want Max ligt eruit, dus veel zijn afgelogd nu.
Hier ook eindelijk beeld.
Edit: aaaand it's gone
Edit2: beeld maar wel af en toe terugval in kwaliteit
Edit: aaaand it's gone
Edit2: beeld maar wel af en toe terugval in kwaliteit
[ Voor 69% gewijzigd door sloth op 05-07-2020 15:46 ]
Op het moment dat de Honda er mee kapt, heb ik weer beeld....hmmm, dan had ik liever nog wel een middagje Olav gekeken...
Het werkt weer beter ja. Net op tijd voor Max zijn auto om ermee te kappen.
Echhhttttr dikke FU F1TV, denk idd Max eruit en daarom nu weer beeld. Echt hele f.cking dag verpest. Heeft F1TV ook een samenvatting nog straks? Heb geen zin om alles in eerste 15 rondes te missen.
Waar kan ik klacht indienen heeft iemand dat al gevonden?
F1TV is overgestapt naar een backup player volgens mij.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html
je kan niet drivers of wat dan ook selecteren.. maar het werkt wel?
je kan niet drivers of wat dan ook selecteren.. maar het werkt wel?
Zo, al die Nederlandse Max fans zijn weg en nu kan ik ook F1 TV kijken
Verwijderd
Lul nou niet zo dom.Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:10:
‘ We are aware of some Fans experiencing intermittent issues with F1TV . Our engineers are working hard to resolve the issue and will have further updates shortly’
No shit sherlock
Trek een nummertje: general@en.formula1.comTomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:31:
Echhhttttr dikke FU F1TV, denk idd Max eruit en daarom nu weer beeld. Echt hele f.cking dag verpest. Heeft F1TV ook een samenvatting nog straks? Heb geen zin om alles in eerste 15 rondes te missen.
De Kodi methode werk(te) perfect voor mij dus nogmaals dank! Lijkt er dus echt op dat er met de stream zelf niks mis is maar dat de site/login het gewoon niet aan kan.RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:13:
[...]
Als je een SHIELD hebt heb je twee opties:
1. De telefoon app sideloaden.
+ Fancy app
- Pointer device is vereist (controller / muis / afstandsbediening met gyroscoop)
- Soms moet je verplicht upgraden
- Schermen zijn in portrait (video uiteraard wel gewoon fullscreen), uit posts van afgelopen week maak ik wel op dat dat via een app te forceren is
2. Kodi installeren met de (uiteraard onofficiële) F1TV addon (gewoon legaal, abo is vereist)
+ Eenvoudige bediening (werkt gewoon met standaard D-pad i.p.v. verplicht pointer device)
? Ik heb alleen vandaag gekeken, maar ik vermoed dat die een vaste 1080p stream pakt i.p.v. wisselende resolutie op basis van bandbreedte
? Hoe lang blijft het werken?
+/- Volledige Kodi app nodig (natuurlijk geen probleem als je die al gebruikt)
- Flinke menu structuur waar je je doorheen moet worstelen
Hier ga ik toch eens naar kijken dan volgende week, goede tip!Tomcat84 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:34:
[...]
De Kodi methode werk(te) perfect voor mij dus nogmaals dank! Lijkt er dus echt op dat er met de stream zelf niks mis is maar dat de site/login het gewoon niet aan kan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.