[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste
Acties:
  • 413.525 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Divak schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 12:00:
Net de F3 gekeken, nu de FP3.. Ik merk de haperingen/slechte framerate echt enorm. Ik kijk gewoon via de PC. Is er iets aan te doen?
F1TV is 50 beeldjes/s. Als je cast naar een chromecast dan die via de Google Home app op 50 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:19
Toch moet ik zeggen, gevoelsmatig is de beeldkwaliteit van F1TV (een stuk) beter dan tijdens de testdagen en vorig jaar. Had het idee dat anders de compressie wat hoger was en daardoor wat "blokkeriger" / korreliger. Nu lijkt het net wat scherper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 07:41
Zijn er nog meer mensen die de F1TV streams niet meer werkend krijgen op een LG OLED E8? Vorig seizoen werkte alles prima via de webbrowser op de LG. Nu krijg ik constant de foutmelding "Hls streams not supported in browser". Dat terwijl gisteren het wel eventjes werkte op 720P met de instelling JS adapted streaming uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 08:30

Dr.Nono

Hello there!

stekkel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 13:29:
Zijn er nog meer mensen die de F1TV streams niet meer werkend krijgen op een LG OLED E8? Vorig seizoen werkte alles prima via de webbrowser op de LG. Nu krijg ik constant de foutmelding "Hls streams not supported in browser". Dat terwijl gisteren het wel eventjes werkte op 720P met de instelling JS adapted streaming uitgevinkt.
Misschien kun je het later nog eens proberen met de backup stream die tijdens FP2 werd gebruikt:
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:31

Blokker_1999

Full steam ahead

DorkoTheBeast schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:39:
Die 25% code lukt niet bij mij? BACK25[Afbeelding]

Bij jullie wel?
Even opnieuw proberen. Vandaag is het bij mij wel gelukt.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als je nu een "Ziggo Sport Totaal" afsluit, dat is nu 1 maand gratis...
Dan kan je dus F1TV gratis aanvragen.

Als ik voor 1 maand mijn Ziggo Sport Totaal weer annuleer, behoud ik dan F1?
Iemand al geprobeerd?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
streamnl schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:29:

Iemand al geprobeerd?
Is hier al eens langs gekomen. Als je geen Ziggo Sport Totaal meer hebt is het (gratis) F1TV feestje ook snel afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

streamnl schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:29:

Iemand al geprobeerd?
Je houdt F1TV Pro echter gedurende de duur dat je Ziggo Sport Totaal hebt, zeg je dus voor die ene maand af, heb je dus ook maar 1 maand F1TV Pro.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 04-07-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:42
Ik heb al sinds aptil geen Ziggo sport en sinds vorige maand geen TV abonnement meer bij xs4All maar kan blijkbaar nog altijd casten naar mijn Nvidea Shield TV Pro. Beeldkwaliteit is niet super maar als ik toch gratis kan kijken maakt het mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:32:
[...]

Is hier al eens langs gekomen. Als je geen Ziggo Sport Totaal meer hebt is het (gratis) F1TV feestje ook snel afgelopen.
Ik vond het niet zo snel via de zoekfuntie...
@RobertMe @CH4OS bedankt voor het antwoord

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Voordeel van de Kodi addon voor F1TV. Alle sessies staan meteen in de lijst, waardoor je stream al kunt starten voordat die op de website / app verschijnt. Nu de kwalificatie kon ik op PC nog niet openen om 14:49, maar even later wel (dus live om 14:50?). Op TV via Kodi had ik hem wel al lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
RobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:54:
Voordeel van de Kodi addon voor F1TV. Alle sessies staan meteen in de lijst, waardoor je stream al kunt starten voordat die op de website / app verschijnt. Nu de kwalificatie kon ik op PC nog niet openen om 14:49, maar even later wel (dus live om 14:50?). Op TV via Kodi had ik hem wel al lopen.
Hoe is de kwaliteit van F1TVPro via Kodi?
Morgen ook maar eens proberen in Kodi op m'n Vero4K+ denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Nu weer zoiets, volume van het commentaar is erg laag en de auto's lijken enorm opgepompt in vergelijking met de FP's (Engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Divak schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:05:
Nu weer zoiets, volume van het commentaar is erg laag en de auto's lijken enorm opgepompt in vergelijking met de FP's (Engels).
Ja het Sky commentaar klinkt ook niet zo helder als NL commentaar.
[edit] is beter nu

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 04-07-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sverzijl schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Hoe is de kwaliteit van F1TVPro via Kodi?
Morgen ook maar eens proberen in Kodi op m'n Vero4K+ denk ik.
Kwaliteit is goed, zoals ik al had gemeld:
RobertMe in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ik bedoel via Kodi. Kon ik niet uit die post halen dat dit via Kodi was ;).
Maar goed te weten.

[ Voor 12% gewijzigd door sverzijl op 04-07-2020 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:23

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik wil de Q terugkijken op F1TV maar:
https://f1tv.formula1.com...prix-formula-1-qualifying
geeft "expired".

In het hoofdmenu staat de Q ook nog niet. (Alleen practice 1,2,3 en de supercup Q).

Heeft iemand een werkende link voor de replay van de kwalificatie?

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:09

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vliegnerd schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:19:
Ik wil de Q terugkijken op F1TV maar:
https://f1tv.formula1.com...prix-formula-1-qualifying
geeft "expired".

In het hoofdmenu staat de Q ook nog niet. (Alleen practice 1,2,3 en de supercup Q).

Heeft iemand een werkende link voor de replay van de kwalificatie?
Hou me ook aanbevolen, had t begin gemist; geen optie om vanaf het begin te spelen 8)7 dus snel weggeklikt. Nu de Q al enige tijd voorbij is nog altijd geen replay. Slechte eerste kennismaking en mental note dat ik voor de race morgen op tijd klaar moet zitten...

[update]
Link die je geeft werkt nu wel maar als ik op play druk krijg ik een grote subscribe knop :X (heb F1TV Pro)

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 04-07-2020 16:25 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:23

vliegnerd

Nintendo fan.

Mijn link doet het nu

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

.

[ Voor 99% gewijzigd door noo op 04-07-2020 17:09 . Reden: nevermind; eerst refreshen :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hier ook zo, moet zeggen geen beste eerste ervaring en de beeld kwaliteit is ook niet super. (Maar zou kunnen omdat dat komt omdat er geen AppleTV app is en ik dus moet casten vanaf mijn telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Bij mij lopen de onboards extreem achter. Vanmiddag bij de qualy reed ik onboard met Max mee de pits uit en op tv was ie al bijna weer over de finish heen... Is dit normaal?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
IkWilbert schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:30:
Bij mij lopen de onboards extreem achter. Vanmiddag bij de qualy reed ik onboard met Max mee de pits uit en op tv was ie al bijna weer over de finish heen... Is dit normaal?
Kijk je op de TV ook via TV? Dan ja, dan is dit doodnormaal.

Analoge TV is het snelst, vervolgens digitale TV (via DVB-C) vervolgens IPTV en F1TV bungelt daar nog nog een hele tijd achteraan. "Beste" is dan ook om alleen via F1TV te kijken, maar ook dan krijg je verschillen. Maar juist andersom, onboard loopt dan seconde of 5 tot 10 voor op de main feed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

RobertMe schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:40:
[...]

Kijk je op de TV ook via TV? Dan ja, dan is dit doodnormaal.

Analoge TV is het snelst, vervolgens digitale TV (via DVB-C) vervolgens IPTV en F1TV bungelt daar nog nog een hele tijd achteraan. "Beste" is dan ook om alleen via F1TV te kijken, maar ook dan krijg je verschillen. Maar juist andersom, onboard loopt dan seconde of 5 tot 10 voor op de main feed.
Ik keek Ziggo op tv en F1 app op de tablet.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 19:14

Magic666

No one's neighbour!

oei.... ik, als KPN'er, zie dat F1 TV pro vaak voorbij komen en dacht: hmm... dat kan wel eens wat zijn.

Maar als ik dit allemaal zo lees......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:22:
oei.... ik, als KPN'er, zie dat F1 TV pro vaak voorbij komen en dacht: hmm... dat kan wel eens wat zijn.

Werkt prima bij mij, vanaf de laptop naar de chromecast. (Niet vergeten om je chromecast op 50 hertz te zetten).
Casten vanaf je telefoon is bagger.
Of alleen kijken op je computer/laptop scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

als, dan kijk ik alleen via pc (Vivaldi browser), dan zijn de problemen dus minder aanwezig begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Geen idee of het in die browser goed gaat, maar alleen op de PC dan kan je meerdere streams aanzetten, b.v. de race, pitsstraat en 2x onboard. Is best gaaf dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:32:
als, dan kijk ik alleen via pc (Vivaldi browser), dan zijn de problemen dus minder aanwezig begrijp ik?
Er zijn geen problemen.

Als je goed leest dan is er met de dienst niks mis. Waar het mis gaat is de manier waarop men de dienst gebruikt en met welke apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dat is goed om te horen!

Ben verder niet gebonden aan Vivaldi hoor ;)
Fx staat ook op de pc :P

@ciris: duidelijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:22:

Er is niet aan de hand. Ik heb het vanaf het begin en geen issues. (Oke in het begin wat opstart problemen, maar ven ook early adopter).

Ik kijk via telefoon, laptop en op de tv via nvidia shield. Ligt er maar net aan waar ik ben.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

bemoedigend ;)

Voor een jaar, met korting, kan ik het altijd eens testen natuurlijk.

Edit: begint al goed, kortingscode werkt, maar een fout is opgetreden met het verwerken van het betaalmiddel (mastercard Rabo) :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door Magic666 op 05-07-2020 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:29
Waar kan je een volledige herhaling kijken? Kan de race niet live zien dus wil het liefst spoiler vrij later de race zien.

Zal lastig worden, dat spoiler vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Opnemen, ziggo go app "tv replay", of F1TV app of een paar uur later illegaal downloaden. Veel opties zijn er niet en deze zijn toch allemaal vrij obvious?

[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 05-07-2020 09:27 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
Waah schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:18:
Waar kan je een volledige herhaling kijken? Kan de race niet live zien dus wil het liefst spoiler vrij later de race zien.

Zal lastig worden, dat spoiler vrij.
Ik heb de Q via de Ziggo Go app terug gekeken. Ik wou dit via de telefoon doen en dan casten naar TV, maar dat mag blijkbaar niet.
Dus toen maar op de laptop aangezet en met HDMI kabel naar de tv. Blijft toch irritant al die gekke beperkingen.
Waarom mag ik wel op m’n telefoon en computer terugkijken, maar niet casten? Terwijl live tv wel gecast mag worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Via de satelliet om 6:30pm Engelse tijd, Channel 4 met o.a. David Couldhart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smobbo schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:26:
[...]

Ik heb de Q via de Ziggo Go app terug gekeken. Ik wou dit via de telefoon doen en dan casten naar TV, maar dat mag blijkbaar niet.
Dus toen maar op de laptop aangezet en met HDMI kabel naar de tv. Blijft toch irritant al die gekke beperkingen.
Waarom mag ik wel op m’n telefoon en computer terugkijken, maar niet casten? Terwijl live tv wel gecast mag worden... 8)7
Dat ligt aan je ziggo go app. Met de F1tv pro app kan je prima casten screenshare gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:28:
[...]

Dat ligt aan je ziggo go app. Met de F1tv pro app kan je prima casten.
Nou volgens mij kan de f1tv app helemaal niet casten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hoe was bij jullie het beeldkwaliteit van ziggo sport?
Wij zijn geswitched naar F1 TV aangezien daar alles scherper was, vind lastig uit te leggen maar zal het proberen.
Het scoreboard heeft geen strakke lijnen, lijkt er wazig uit te zien en dat idee heb je over het hele scherm. Lijkt wel alsof de lijn vervaagt en het strakke hd / contrast mist.. terwijl via een sideload het bij F1TV allemaal ontzettend scherp en strak is op dezelfde TV instellingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVys7oejssxSH8wRf2sH3kVAOKI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1J3Y7XGb9rDyutKW8SZF5Dyg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rjsr4Z8MOWCLMtSG_vHI0bFbL8Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zF1godvCKjj8OzhtshvQL4Al.jpg?f=fotoalbum_tile

Ben al aan het berichten met KPN over het probleem, maar ben benieuwd of anderen dit ook hadden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:35:
[...]

Je hebt gelijk. Ik ben in de war met screenshare, of hoe de verschillende fabrikanten daar hun eigen naampje aan geven.

En dat werkt prima op Android naar bijvoorbeeld een LG oled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:35:
Hoe was bij jullie het beeldkwaliteit van ziggo sport?
Wij zijn geswitched naar F1 TV aangezien daar alles scherper was, vind lastig uit te leggen maar zal het proberen.

[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Ben al aan het berichten met KPN over het probleem, maar ben benieuwd of anderen dit ook hadden.
Foto van een beeldscherm kan je helemaal niks mee.

Maar goed, eergisteren toevallig via Ziggosport gekeken op een 4k scherm en dat zag er perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Foto van een beeldscherm kan je helemaal niks mee.

Maar goed, eergisteren toevallig via Ziggosport gekeken op een 4k scherm en dat zag er perfect uit.
Ja klopt dat is waar, maar denk doe het er wel bij aangezien kpn zelfs om een filmpje vroeg maar het er dan altijd anders uitziet..

Ah gelukkig zag het er bij jou wel goed uit, ik hoop dat het een probleem tussen mij en kpn is en zo opgelost kan worden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Snotver, moest mijn nieuwe CC nog activeren is nu VISA ipv Mastercard) maar betalen gaat nog steeds niet :(
De vriendelijke chat medewerker kon mij ook niet verder helpen, schijnt echt bij de Rabo iets niet goed te gaan.

Pech dus voor dit weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:46:
Snotver, moest mijn nieuwe CC nog activeren is nu VISA ipv Mastercard) maar betalen gaat nog steeds niet :(
De vriendelijke chat medewerker kon mij ook niet verder helpen, schijnt echt bij de Rabo iets niet goed te gaan.

Pech dus voor dit weekend :(
Anders de wedstrijd los aanschaffen via kpn of voor eenmalig ziggo sport totaal?
Wat vervelend pff..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Komt goed!

Baal alleen dat in de huidige "alles regelen via de Rabo app" tijd, dit soort dingen dan weer mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:49:
Komt goed!

Baal alleen dat in de huidige "alles regelen via de Rabo app" tijd, dit soort dingen dan weer mis gaan.
Snap je volkomen, want het is weer een heel regel extra wat nooit in een keer goed kan gaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

precies, en uiteraard is de chat in de app, of de bank, pas morgen weer beschikbaar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEqD6LJVAUN8dj8W1gjCRI4vfos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HsjwAvzV0HjxvCP4vhmrEIPQ.jpg?f=fotoalbum_large

Er zijn dus wel problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:53:
precies, en uiteraard is de chat in de app, of de bank, pas morgen weer beschikbaar......
Ook nog eens.. wat ga je als tijdelijke oplossing nu doen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:36:
[...]

Er zijn geen problemen.

Als je goed leest dan is er met de dienst niks mis. Waar het mis gaat is de manier waarop men de dienst gebruikt en met welke apparatuur.
Dus toen vrijdagmiddag de eerste ~40 minuten van FP2 er ontzettend veel werd geklaagd, en F1TV op Twitter erkende dat er issues waren kwam dat allemaal door verkeerd gebruikt? Want bij mij werkte de app op de telefoon ook niet noch de app gesideload op een NVidia SHIELD, noch de Kodi addon op de SHIELD. En toen ineens werkte ze alle drie weer. Leek dus toch echt verdacht veel op een storing bij F1TV en niet op "verkeer gebruik". Alleen hadden diegenen die de stream "op tijd" aan hadden staan het "geluk" dat die bleef werken. Maar als ze vervolgens bv "kanaal" wisselden (dus bv naar een onboard) stopte die alsnog ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

G_Dragon schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:56:
[...]

Ook nog eens.. wat ga je als tijdelijke oplossing nu doen dan?
Heb de adblocker uitgezet en nog eens geprobeerd en behold! Betaling liep in 1x door!
Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is gelukt :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:59:
[...]

Heb de adblocker uitgezet en nog eens geprobeerd en behold! Betaling liep in 1x door!
Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is gelukt :) *O*
Woehoeee!! *O* *O*
Ik wil ook nog een jaar aanschaffen maar heb geen CC helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:57:
[...]

Dus toen vrijdagmiddag de eerste ~40 minuten van FP2 er ontzettend veel werd geklaagd, en F1TV op Twitter erkende dat er issues waren kwam dat allemaal door verkeerd gebruikt? Want bij mij werkte de app op de telefoon ook niet noch de app gesideload op een NVidia SHIELD, noch de Kodi addon op de SHIELD. En toen ineens werkte ze alle drie weer. Leek dus toch echt verdacht veel op een storing bij F1TV en niet op "verkeer gebruik". Alleen hadden diegenen die de stream "op tijd" aan hadden staan het "geluk" dat die bleef werken. Maar als ze vervolgens bv "kanaal" wisselden (dus bv naar een onboard) stopte die alsnog ermee.
Joh, er is gewoon een middenweg he. Ik zeg niet dat het altijd vlekkeloos werkt maar wat ik hier ondertussen iedere keer lees is dat het blijkbaar altijd aan de f1tv ligt terwijl dat in heel veel gevallen niet zo is. En als ik dan lees wie wat voor problemen heeft dan trek ik de conclusie dat het heel vaak niks met de dienst zelf te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ooit erbij genomen voor vakanties en internet dingen zoals dit.
Toch wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:02:
Ooit erbij genomen voor vakanties en internet dingen zoals dit.
Toch wel handig ;)
Echt wel! Alleen vind het de 15 of 18 euro per jaar niet waard haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitodriver
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-09 10:58
SqueakyClean schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 22:10:
Apple support kan niks doen, F1TV heeft geen support. Wat een flauwekul zeg!
En ik schijn niet de enige te zijn (error code 5.40.40).
@SqueakyClean F1TV heeft wel degelijk support. Je kan ze per mail, chat en telefoon bereiken. Ik heb al meerdere keren contact met ze gehad. Niet omdat het zo goed werkt :X maar om te klagen over mijn abbo. Als je via de app op je telefoon links bovenin op de 3 streepjes klikt dan krijg je een menu waarin "contact us" staat. Daar kan je een mailadres en telefoonnummer vinden. Succes hoop dat ze je kunnen helpen zodat je toch kan genieten van de Formule 1 op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 07:41
JvS schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:35:
[...]

Aangezien F1TV niet meer werkt op de LG OLED tv's heb ik mijn oude chromecast aan de TV gehangen en cast ik het tabblad met F1TV naar de TV en dat werkt prima al is in het begin het geluid wat beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
stekkel schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:31:
[...]

Aangezien F1TV niet meer werkt op de LG OLED tv's heb ik mijn oude chromecast aan de TV gehangen en cast ik het tabblad met F1TV naar de TV en dat werkt prima al is in het begin het geluid wat beroerd.
Niet vergeten om in de Google Home app je Chromecast op 50 hertz te zetten, dan heb je echt een vloeiend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 09:28:
[...]

Dat ligt aan je ziggo go app. Met de F1tv pro app kan je prima casten screenshare gebruiken.
Hoe dan? Kreeg die optie niet op mijn iPhone, echt reten irritant. Gekeken via Safari, dan mag ik wel AirPlay gebruiken. Waar the f. blijft die AppleTV app :'(
Ik ben in ieder geval ontevreden over F1TV en overweeg serieus een Ziggo abo te nemen (19.95 per maand :X ) om een fatsoenlijke ervaring te hebben.

Problemen die ik heb;
- geen AppleTV app
- AirPlay is geblokkeerd in de officiële app
- de website blijft zeuren om in te loggen/grote subscribe buttons in beeld terwijl ik 1 jaar F1TV Pro heb
- echt matige beeldkwaliteit (blokkerig, onscherp)
- en de grootste irritatie; terugkijken kan pas ná de kwali/race. Begin missen betekent a la 1990 ook echt het begin missen :p
- en tenslotte; t duurde lang ná de kwali voor ik die terug kon kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:56:
[...]

Hoe dan? Kreeg die optie niet op mijn iPhone, echt reten irritant.
Volgens mij zeg ik toch duidelijk op android.

Geen verstand van Apple.

Maar goed, ook hier weer, vanaf het begin is het al duidelijk wat wel of niet kan met de apps en toch aanschaffen en dan gaan klagen dat iets niet kan, wederom, vooraf bekend, is mijn inziens geen beperking of schuld van F1tv.

Dan doe je zelf gewoon iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:56:
- en tenslotte; t duurde lang ná de kwali voor ik die terug kon kijken
Wat is lang? Een minuutje nadat de stream "uit" ging kon ik hem terug kijken, en dat was dan misschien een minuut of 5 nadat de heren weg waren gelopen. Valt an zich dus wel mee. Maar ja, uiteraard is het dan zo dat de kwalificatie van 15:00 tot 16:00 is en je pas om 16:20 of zo kunt terugkijken. Maar dat komt ook doordat om 16:00 de klok is afgelopen, ze dan nog de ronde afmaken, dan nog de in lap, etc. Dus voordat ze uit de auto zijn gestapt is het al 16:05, nog even "klaar maken" voor interview en dan het interview zelf en dan is het zo 16:15.

Overigens wel eens met @Verwijderd. De beperkingen zijn intussen al lang en breed bekend. Dus met wat vooronderzoek had je dat kunnen weten. Dus geen ondersteuning voor kijken op TV (enige officiële manier dus via browser, op TV of op PC en dan HDMI); niet vanaf begin kunnen kijken als je later begint; mindere kwaliteit dan bv Ziggo via DVB-C (alhoewel ik wel het idee heb dat het beeld dit jaar beter is. Of komt doordat ik nu de Kodi addon gebruikt i.p.v. de sideloaded telefoon app. Dus dat de telefoon app beperkt is in resolutie/bandbreedte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:03:
[...]

Volgens mij zeg ik toch duidelijk op android.

Geen verstand van Apple.
[...]
Ik zie t niet terug in je reactie.
Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:03:
[...]

Maar goed, ook hier weer, vanaf het begin is het al duidelijk wat wel of niet kan met de apps en toch aanschaffen en dan gaan klagen dat iets niet kan, wederom, vooraf bekend, is mijn inziens geen beperking of schuld van F1tv.

Dan doe je zelf gewoon iets fout.
Van deze beperkingen kon ik toch niets vinden op de F1TV site. Vwb AppleTV staat er zelfs (al maanden!) dat dit er aan komt maar wanneer?

En uiteraard klaag ik, zo’n slechte ervaring kun je toch met goed fatsoen niet aanbieden anno 2020? Het mist elementaire functies en de kwaliteit is ook nog eens belabberd en dan vergelijk ik t met de Ziggo Go app en niet met DVB-C...
RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Wat is lang? Een minuutje nadat de stream "uit" ging kon ik hem terug kijken, en dat was dan misschien een minuut of 5 nadat de heren weg waren gelopen. Valt an zich dus wel mee. Maar ja, uiteraard is het dan zo dat de kwalificatie van 15:00 tot 16:00 is en je pas om 16:20 of zo kunt terugkijken. Maar dat komt ook doordat om 16:00 de klok is afgelopen, ze dan nog de ronde afmaken, dan nog de in lap, etc. Dus voordat ze uit de auto zijn gestapt is het al 16:05, nog even "klaar maken" voor interview en dan het interview zelf en dan is het zo 16:15.
[...]
20-25 na de kwali pas vind ik lang ja. Als F1 er om onduidelijke redenen voor kiest om geen begin gemist aan te bieden (bizar anno 2020 in mijn ogen) is het nog eens extra zuur dat ze me dwingen nog langer te wachten voor ik iets kan consumeren waar ik voor betaal.
RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Overigens wel eens met @Verwijderd. De beperkingen zijn intussen al lang en breed bekend. Dus met wat vooronderzoek had je dat kunnen weten. Dus geen ondersteuning voor kijken op TV (enige officiële manier dus via browser, op TV of op PC en dan HDMI); niet vanaf begin kunnen kijken als je later begint; mindere kwaliteit dan bv Ziggo via DVB-C (alhoewel ik wel het idee heb dat het beeld dit jaar beter is. Of komt doordat ik nu de Kodi addon gebruikt i.p.v. de sideloaded telefoon app. Dus dat de telefoon app beperkt is in resolutie/bandbreedte).
Die beperkingen zijn bekend in dit forum schijnbaar maar worden toch echt niet vooraf gecommuniceerd door F1. Als je een video app aanbiedt is het (op iOS dan toch) meer werk om AirPlay te blokkeren dan het toe te staan. Ook mijn verwachting dat de kwaliteit er niet uitziet alsof het met een aardappel is geschoten (met name bij meekijken vanuit de auto zelf) is niet onrealistisch denk ik, zeker als ik het via Sky in 4K zou kunnen zien (als ik dit zou kunnen afnemen...)
Het is relatief goedkoop maar er staan voor het jaar bedrag nu ook maar weinig races tegenover die ik kan kijken. Als die er dan ook nog eens veel slechter uitzien dan Ziggo Go (wat net aan 720p genoemd mag worden) dan vind ik dat ik terecht klaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Tomba schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:00:
[...]

Van deze beperkingen kon ik toch niets vinden op de F1TV site. Vwb AppleTV staat er zelfs (al maanden!) dat dit er aan komt maar wanneer?
Die beperkingen zijn bekend in dit forum schijnbaar maar worden toch echt niet vooraf gecommuniceerd door F1.
Natuurlijk zegt de fabrikant/leverancier niet wat er niet mee kan ;) Maar IMO mag een klant ook zijn eigen vooronderzoek doen. Toen ik in ieder geval in maart vorig jaar het abonnement afsloot (toen het pas net 1 á 2 maanden in Nederland werd aangeboden) wist ik dat de kwaliteit niet zo goed als op TV was, je alleen via app en website kunt kijken (en geen Chromecast support) etc etc.

Overigens staat er hier ook een bericht van iemand die zijn geld terug kreeg na klagen dat het niet aan zijn verwachtingen voldeed, dus dat kun je altijd nog proberen.
[...]

20-25 na de kwali pas vind ik lang ja.
Dat is dus wat ik zeg. Jij verwacht dat je 2 minuten nadat de laatste auto over de finish komt je de herhaling kunt kijken. Terwijl er daarna nog een stukje uitzending van 15 tot 20 minuten zit (de interviews). En een minuut of 2 nadat dat is afgelopen (/de uitzending is afgelopen) kun je ook al terug kijken.

Dat compenseert natuurlijk niet het ontbreken van het kunnen (terug)kijken vanaf het begin. Maar ik vind dat niet vallen onder "duurt lang totdat je terug kunt kijken". Want ~2 minuten na einde uitzending is het beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Doet de pre race show op F1 TV bij jullie het ook niet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ben dus niet de enige.......
nope, rood beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:18:
Nope, zit er ook op te wachten.

Ah, lees net dat die 14.25 begint.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2020 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:05
Apart, op de website staat wel 14.10 (tot 14.53), schuift het dan in zijn geheel een kwartier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 20:24
Bij mij geeft hij aan dat ik moet subscriben, terwijl ik gewoon via Ziggo dat ding had. Stond eerst ook F1TV Pro monthly ofzo in menubar en nu staat er in de plaats voor user 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hier nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
nou gaat weer lekker met f1tv..... 14:25 is het ondertussen ook al geweest en staar nog steeds naar dat rooie scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hoop niet dat het een voorbode is voor de race.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ze zijn overhaast bezig hun visuals aan te passen met Hamilton op P5 nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bij mij ook niets helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 18:00
Hier ook rood scherm

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

en ik nog in alle haast een abbo regelen ;) #hebikweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:30:
Ze zijn overhaast bezig hun visuals aan te passen met Hamilton op P5 nu...
Race begint pas om 15:10u

Voor degene zonder Ziggo, zendt RTL.DE ook de GP uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 05-07-2020 14:34 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Hackus schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:33:
[...]

Race begint pas om 15:10u
I know was maar een geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:53
nou dat was een zeer interessante pre race show, ietwat Ferrari gekleurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:00
Gelukkig hebben ze nog even de tijd....

404
This page does not exist.
The page you’re looking for has either been deleted or never existed.
We apologise for any inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De pre race show lijkt alvast geschrapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

404 error.... op de homepagina is die nu ook al weg.

Gelukkig heb ik nog een eh.. andere bron.

Had ik vanochtend toch een beetje gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Magic666 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:40:
404 error.... op de homepagina is die nu ook al weg.

Gelukkig heb ik nog een eh.. andere bron.

Had ik vanochtend toch een beetje gelijk :P
Ik krijg gewoon een witte pagina met alleen de rode menubalk, niet eens een 404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Op Twitter melden ze dat de pre-show is geannuleerd.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

de racestream is initializing.... terwijl de andere bron prima zijn ding doet.... Nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Heeft iemand al wel beeld met F1TV pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
sverzijl schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:55:
Heeft iemand al wel beeld met F1TV pro?
Telt een ronddraaiende disc met Initializing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Helaas.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
CrashOverDrive schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Nee die heb ik ook. Ben hem nu al zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 15:11
Blijf het raar vinden dat een ilegale stream wel beeld geeft en iets waar ik voor betaal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Nu al jaren elke keer gezeur met f1tv pro. Gebruik gewoon bewezen technologie en huur de jongens van Amazon (Twitch) in inplaats van deze zure zelfbrouwerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:00
Ik krijg dit:

Apologies, something went wrong
There is currently an issue with this content. Please try again later, or select a different video.

Error code:4.7.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
CrashOverDrive schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Ze zijn de VHS band nog aan't terug spoelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Fijn dat F1TV nu begint te klooien. Ze kunnen toch weten dat er nu extra veel mensen gaan kijken, nu zij niet op het circuit zijn?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bij mij doet hij het inmiddels wel al, tenminste als deze vliegshow niet vooraf opgenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:10

pinda powerrr

Slow down...

Krijg de pagina niet eens meer geladen :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 19:12
Onboard cam van Max doet het wel. Het is iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Net abonnementje genomen om start te kunnen kijken, doet ie het alleen via mn telefoon. En uiteraard geen chromecast knopje (iOS), want dat was zeker te ingewikkeld. Browser is permanent initializing.

Amateur hour...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Daar gaan we weer hoor. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

mitodriver schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:08:
[...]

@SqueakyClean F1TV heeft wel degelijk support. Je kan ze per mail, chat en telefoon bereiken. Ik heb al meerdere keren contact met ze gehad. Niet omdat het zo goed werkt :X maar om te klagen over mijn abbo. Als je via de app op je telefoon links bovenin op de 3 streepjes klikt dan krijg je een menu waarin "contact us" staat. Daar kan je een mailadres en telefoonnummer vinden. Succes hoop dat ze je kunnen helpen zodat je toch kan genieten van de Formule 1 op deze manier
Thanks! Helaas staan er voor F1TV geen e-mail of tel nummer (meer). Contact gezocht via de “chat” functie op de website en een eerder gebruikt e-mail adres (general@en.Formula1.com).
Helaas te laat voor dit weekend natuurlijk. Uit nood daarom een nieuw account aangemaakt en een maandje gekocht.

Nu er nog inkomen... 🙃

Edit: zijn er mensen met een abo aangeschaft via iOS waar het wel werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 05-07-2020 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

RobertMe schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:15:
[...]

[...]

Natuurlijk zegt de fabrikant/leverancier niet wat er niet mee kan ;) Maar IMO mag een klant ook zijn eigen vooronderzoek doen. Toen ik in ieder geval in maart vorig jaar het abonnement afsloot (toen het pas net 1 á 2 maanden in Nederland werd aangeboden) wist ik dat de kwaliteit niet zo goed als op TV was, je alleen via app en website kunt kijken (en geen Chromecast support) etc etc.

Overigens staat er hier ook een bericht van iemand die zijn geld terug kreeg na klagen dat het niet aan zijn verwachtingen voldeed, dus dat kun je altijd nog proberen.

[...]

Dat is dus wat ik zeg. Jij verwacht dat je 2 minuten nadat de laatste auto over de finish komt je de herhaling kunt kijken. Terwijl er daarna nog een stukje uitzending van 15 tot 20 minuten zit (de interviews). En een minuut of 2 nadat dat is afgelopen (/de uitzending is afgelopen) kun je ook al terug kijken.

Dat compenseert natuurlijk niet het ontbreken van het kunnen (terug)kijken vanaf het begin. Maar ik vind dat niet vallen onder "duurt lang totdat je terug kunt kijken". Want ~2 minuten na einde uitzending is het beschikbaar.
Ik verwacht dat ze die basale functionaliteiten (Fatsoenlijk beeld, begin gemist, niet hoeven wachten tot na de interviews om Q te kunnen zien) inderdaad gewoon hebben :) Raar dat jullie dit hier normaal lijken te vinden? In 2020 had ik niet de verwachting onderzoek te moeten doen of bepaalde basis functionaliteit jaren na livegang er al was ;)
Anyway, we doen t er maar mee voor nu maar het is natuurlijk van de zotte dat ik überhaupt 4x zoveel zou willen gaan betalen door Ziggo te nemen; dan is het echt abominabel toch?

Pagina: 1 ... 58 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien. :)
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html