‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog niet. Kreeg gisteren een mail dat mijn inlog probleem via desktop en browser opgelost zou zijn. Helaas is dit nog steeds niet het geval. Zal het later eens met de DNS instellingen proberen.Montoya200x schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:53:
[...]
Al een andere DNS geprobeerd, zoals bv die van Cloudflare 1.1.1.1 ?
Testing, one, two ...
D-Ed schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:57:
[...]
Dat denk ik ook maar die data analyseren ze ook tijdens de race natuurlijk. Om eerlijk te zijn heb ik ook geen idee van hoeveel data ze verzamelen
Laten we eens totaal overdreven getallen nemen: 1000 sensoren, allemaal 32bit resolutie, 1000Hz sample rate, 2 uur achter elkaar, ongecomprimeerd = 1000 x 32 x 1000 x (60 x 60 x) = 230.400.000.000 bits = minder dan 30Gbyte.Turbo-Puppy schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:26:
[...]
Ga er vanuit dat daar ook video bij inbegrepen is. 80GB puur aan data even na de race analyseren lijkt mij wel heel erg veel. Uberhaupt, om dat met die snelheid een DB in te jassen is al noemenswaardig.
Ja, op zich kan je wel iets verzinnen dat 80GB genereert in een race, maar zoveel sensoren met zo'n enorme samplerate is echt insane.
Hoezo "niet gunde"? Niemand gunt een ander een pole. Had Ricciardo naar jouw idee Max een pole moeten gunnen vanwege het record dat-ie kon zetten? Dat is toch geen verhaal.Erapaz schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 21:01:
@Jasphur Ja beelden zijn erg tof. Lijken zelf beter dan de standaard onboards. Veel een lichte focus op crashen/crashes.
Dat hele Ocon verhaal van 5&6 vond ik nogal saai. De verhaallijn dat Max echt fouten maakte in het begin van het seizoen en in de 2de helft echt briljant was had er wel in gemogen. Verder kwam het gewoon erg raar over dat de focus op RIC was, terwijl hun relatie en gevechten ook interessant waren. Dat Ricciardo het bijvoorbeeld Max niet gunde dat hij de jongste poleszitter ooit zou worden in Mexico.
En in de laatste aflevering komt dat van die seizoenshelften wel aan de orde. Het had idd ook een aflevering kunnen zijn, maar niet met zulke goede TV denk ik. Die Gunther Steiner reageert wel lekker op TV, Horner is veel politiek bewuster en weet veel beter wat-ie zegt en daarmee lang niet zo interessant. Horner was wel interessant samen met Cyriel B van Renault. Heerlijk, die scenes met die twee mannen samen. Eerst over de motoren waarbij Horner lekker cool glundert en Cyriel wel door de grond kan stappen en daarna met Ricciardo rollen omgedraaid, waarbij Cyriel de glunderende (gloatende) man is en Horner ongemakkelijk is.
En dat laatste interview, "Toen wij wonnen met de Renault motor, bracht Cyriel daar nog de thee rond". Heerlijk gemeen die kerel
Mooie docu iig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
In het begin viel het erg tegen, maar ii moet wel zeggen dat het nu in aflevering 4, 5 wel beter wordt en leuk om te zien (Now you need an engine ànd a driver
Exact mijn mening. Dat geluid is echt kansloos. Best leuk die spectaculaire geluiden over mijn home cinema setje maar mijn vrouw begon telkens te zeuren waarom die toch zo hard stond. Terwijl je dat wel moest doen omdat je anders de interviews etc niet kon verstaan.Divak schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:44:
De geluidseffecten zijn wel ontzettend kansloos, elke bocht een 'zoef' geluid en elke keer dat er een bandenstapel wordt geraakt wordt het crashgeluidje uit Need for Speed afgespeeld. Het volume klopt ook niet echt, de verhouding tussen actie en interviews. De muziek onder de actie en snelle beelden zijn wel spectaculair, maar écht mooie authentieke stukjes film zitten er niet tussen. Echt alles is gemanipuleerd om het spectaculairder te laten klinken.
In het begin viel het erg tegen, maar ii moet wel zeggen dat het nu in aflevering 4, 5 wel beter wordt en leuk om te zien (Now you need an engine ànd a driver).
Ik zat bij aflevering 3 tot 4 te twijfelen om hem maar gewoon uit te zetten. Uiteindelijk wel afgekeken en was het ok maar totaal mager zesje als cijfer.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Het is inderdaad niet true to life maar volgens mij moet je het nemen voor wat het is, een groot reclame bord in een docu jasje om meer kijkers binnen te slepen in Amerika.GAEvakYD schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:31:
[...]
Exact mijn mening. Dat geluid is echt kansloos. Best leuk die spectaculaire geluiden over mijn home cinema setje maar mijn vrouw begon telkens te zeuren waarom die toch zo hard stond. Terwijl je dat wel moest doen omdat je anders de interviews etc niet kon verstaan.
Ik zat bij aflevering 3 tot 4 te twijfelen om hem maar gewoon uit te zetten. Uiteindelijk wel afgekeken en was het ok maar totaal mager zesje als cijfer.
Ja, dat is ook helemaal niet erg. Mix het geluid dan wel af tot 1 niveau. Dit klinkt gewoon best rommelig.dindr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:36:
[...]
Het is inderdaad niet true to life maar volgens mij moet je het nemen voor wat het is, een groot reclame bord in een docu jasje om meer kijkers binnen te slepen in Amerika.
Ik vind het tot nu toe (7) echt een goeie docu. Goed om het eens vanaf de andere kant te zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij mij op Android 9 blijft hij alleen maar laden met het Pirelli bandje.Phusebox schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:13:
Zijn er meer mensen met een F1 TV Pro abonnement waarbij het totaal niet meer werkt? Ik krijg enkel nog "No internet connection" melding...
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Phusebox schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:13:
Zijn er meer mensen met een F1 TV Pro abonnement waarbij het totaal niet meer werkt? Ik krijg enkel nog "No internet connection" melding...
Ja dat is een bug die al tamelijk lang speelt. Bij mij doet het afmelden en meteen weer aanmelden tot nu toe altijd.jorritkramer schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:21:
[...]
Bij mij op Android 9 blijft hij alleen maar laden met het Pirelli bandje.
Ik kijk nu altijd via RTL Duitsland maar de reclame is iets wat ik wel vervelend vind. Zit bij KPN dus kan wel Ziggo sports afsluiten maar is een beetje duur t.o.v. F1 TV Pro.
Vaak kijk ik niet live maar wel dezelfde dag. Maar ka niet vinden of dat met Pro ook kan.
Na 2 dagen kun je het terugkijken, maar als je het niet(nooit) live hoeft te zien kun je ook dat goedkopere abo nemen.Highfive95 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:15:
Kun je met F1 TV Pro eigenlijk ook opnemen? Of is het na de wedstrijd meteen terug te kijken?
Ik kijk nu altijd via RTL Duitsland maar de reclame is iets wat ik wel vervelend vind. Zit bij KPN dus kan wel Ziggo sports afsluiten maar is een beetje duur t.o.v. F1 TV Pro.
Vaak kijk ik niet live maar wel dezelfde dag. Maar ka niet vinden of dat met Pro ook kan.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Na 2 dagen terugkijken is juist met het goedkopere abo. Met F1TVPro kan je het meteen terugkijken.Marzman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:00:
[...]
Na 2 dagen kun je het terugkijken, maar als je het niet(nooit) live hoeft te zien kun je ook dat goedkopere abo nemen.
Ah, ik dacht dat de herhaling dan pas klaar was.CrashOverDrive schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:08:
[...]
Na 2 dagen terugkijken is juist met het goedkopere abo. Met F1TVPro kan je het meteen terugkijken.
/▌
Kan je het ook al ‘terugkijken’ als de race nog niet afgelopen is? (Stel race begint om 7:00, kan je dan om bijv 8:00 al beginnen met kijken?)CrashOverDrive schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:08:
[...]
Na 2 dagen terugkijken is juist met het goedkopere abo. Met F1TVPro kan je het meteen terugkijken.
Kon dit niet zo snel vinden.
Dit kon wel bij de testdagen. Is geworden stream die loopt, net zoals YouTube, kun je de slider een stuk terug zetten.sverzijl schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:55:
[...]
Kan je het ook al ‘terugkijken’ als de race nog niet afgelopen is? (Stel race begint om 7:00, kan je dan om bijv 8:00 al beginnen met kijken?)
Kon dit niet zo snel vinden.
Waiting on the world to change
@F1Help Will the driver press conference be braodcast live on F1TV ?
— Sascha Mohr (@MS2K) 10 maart 2019
We want to deliver them as Live🤩
— The Official F1® Help Channel (@F1Help) 11 maart 2019
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Gelukkig (nog) niet. Heb liever eerst een stabiele goedwerkende app en stream zonder haperingen aankomend weekend. Dit soort leuke features komen later wel. Volgens mij hebben die niet echt prioriteit nu.Tomcat84 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:11:
Kan je met F1tv Pro split screen/picture in picture streamen (main feed plus een omboard of iets dergelijks) of moet je altijd echt 1 specifieke kiezen?
@Tomcat84, als ze dat in één stream zouden doen wel, omdat je maar één stream tegelijk mag aanschouwen per abonnement. Maar dat is op dit moment geen optie dacht ik.Tomcat84 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:11:
Kan je met F1tv Pro split screen/picture in picture streamen (main feed plus een on board of iets dergelijks) of moet je altijd echt 1 specifieke kiezen?
Testing, one, two ...
De meeste races kijk ik wel live maar soms lukt dat niet. Dan neem ik het nu altijd op en kijk dezelfde dag wel op een later tijdstip. Zonder uitslag te weten. Dwing mezelf om dan even geen nieuws te kijken.Marzman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:00:
[...]
Na 2 dagen kun je het terugkijken, maar als je het niet(nooit) live hoeft te zien kun je ook dat goedkopere abo nemen.
Als het pas na 2 dagen mogelijk is dan is het eigenlijk geen optie.
Het Pro abbo heeft de race dezelfde dag nog beschikbaarHighfive95 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:53:
[...]
De meeste races kijk ik wel live maar soms lukt dat niet. Dan neem ik het nu altijd op en kijk dezelfde dag wel op een later tijdstip. Zonder uitslag te weten. Dwing mezelf om dan even geen nieuws te kijken.
Als het pas na 2 dagen mogelijk is dan is het eigenlijk geen optie.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Heb deze vraag enige tijd geleden op Reddit uitgezet, en het is afhankelijk van broadcaster tot broadcaster. Maar hou rekening met een vertraging van 30 seconden tot een minuut. Het is in ieder geval niet live, mocht je die illusie gaan hebben.ShellGhost schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:24:
Hoe is de "lag" met de F1tv stream? Ziggo via internet heeft een "lag" van een minuut bij mij.
Je zult altijd achterlopen op de de normale TV uitzending.
Maar dan zie je dus wel de stand op dat moment...pinda powerrr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:06:
[...]
Dit kon wel bij de testdagen. Is geworden stream die loopt, net zoals YouTube, kun je de slider een stuk terug zetten.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ze beginnen al eerder. Track Parade en dergelijke zenden ze ook uit.ATS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:28:
Weet iemand wanneer de streams bij F1TVPro eigenlijk beginnen? Beginnen ze echt op het moment dat het event begint, of al wat eerder? Ofwel: hoe vroeg moet ik opstaan komend weekend?
Ik wil namelijk op mijn android tv box de F1 app installeren. Is het niet zo dat je apparaat gecertificeerd moet zijn zoals bij Netflix wel het geval is? Als je apparaat niet aan die voorwaarden voldoet dan wordt je automatisch terug geschaald naar een SD signaal.
Thanks voor de tip van de free trial.Erapaz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:03:
F1TV pro heeft nu een free trial van een week, kunnen we het een race uitproberen. Afgelopen zondag werkte de 20% korting code opeens weer, maar toen liep de website vast bij de betaling.
Dank. Ik kreeg dit net als reply op mijn tweet:CrashOverDrive schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:45:
[...]
Ze beginnen al eerder. Track Parade en dergelijke zenden ze ook uit.
The broadcast will start 10-30min prior to the "Lights-out!" as we cover the pre-race show as well
— The Official F1® Help Channel (@F1Help) 12 maart 2019
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Een heerlijk voorgerecht op het nieuwe Formule 1-seizoen 😍
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 12 maart 2019
Woensdag 7.10 uur live op Ziggo Sport (14) & Select 😎⤵#F1 #ZiggoSportF1https://t.co/N09HmaLFB1
https://www.formula1.com/...otTKwOMmsrEdtGFtu1Na.html
Toevoegingen die voorheen alleen met het Ziggo Sport Totaal pakket te zien waren, zoals bv Pitlane feed.
Hoe werkt het selecteren van al die camera standpunten en team radio enzo? Doen jullie dat via de browser ? Op de app en dan streamen naar Apple tv zo het makkelijkst zijn, maar native streamen zit nog niet in de app.
Zo te zien werkt Airplay via Safari op de iPad wel, niet ideaal, maar beter dan screen mirroring.
[ Voor 12% gewijzigd door Erapaz op 12-03-2019 13:24 ]
Om F1 TV via de AirPlay te streamen, kun je het best Safari gebruiken op je iPhone / iPad. Dan kun je namelijk de native AirPlay functionaliteit gebruiken i.p.v. screen-mirroring.Erapaz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:11:
Eerste ervaring met de F1TV app is nog niet echt positief. Een groot deel van de races uit het archief kan ook op de iPad niet starten (In safari wel). Streamen naar de Apple TV kan wel, maar het beeld is 90 graden gedraaid.
Hoe werkt het selecteren van al die camera standpunten en team radio enzo? Doen jullie dat via de browser ? Op de app en dan streamen naar Apple tv zo het makkelijkst zijn, maar native streamen zit nog niet in de app.
F1 TV features upgrade: More angles, more racing, more control.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Check eens paar posts boven je.robbinonline schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:33:
Nice!
F1 TV features upgrade: More angles, more racing, more control.
@Montoya200x, dit macht kein flaus ausMontoya200x schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:53:
[...]
Al een andere DNS geprobeerd, zoals bv die van Cloudflare 1.1.1.1 ?
Het enige wat tot nu toe werkt is via een VPN app het land wijzigen en dan inloggen, daarna weer terug naar NL en dan blijft het tot een volgende inlog weer even werken.
Ik ga de handel opzeggen, over een tijdje. Het enige wat ik misschien op een later tijdstip nog wil gebruiken is de on board van een "bepaalde" rijder (als ie een mooi resultaat neerzet en daarbij niet de gehele race op kop rijdt).
Testing, one, two ...
Verwijderd
Als je F1 Tv Pro neemt zonder Ziggo klant te zijn, heb je dan ook keuze uit Nederlands commentaar? Met andere woorden; Zit er verschil tussen F1 TV Pro voor Ziggo klanten en geen Ziggo klanten?
Nederlands is een optie voor iedereen. Ziggo heeft er niets mee te maken, behalve dat ze de audio feed leveren. (net zoals Sky).Aquafreak schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:14:
Als je F1 Tv Pro neemt zonder Ziggo klant te zijn, heb je dan ook keuze uit Nederlands commentaar? Met andere woorden; Zit er verschil tussen F1 TV Pro voor Ziggo klanten en geen Ziggo klanten?
En dat Ziggo ongetwijfeld geld krijgt per F1tv gebruiker die vanuit Nederland kijkt.CrashOverDrive schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:19:
[...]
Nederlands is een optie voor iedereen. Ziggo heeft er niets mee te maken, behalve dat ze de audio feed leveren. (net zoals Sky).
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
* ATS heeft kaarten gewonnen...
ok bedankt. Toch maar eens die 7 dagen trial proberen. Kan ik een beetje testen.TriLithium schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:20:
Ik heb toevallig dit op een Mecool KM9 gebrobeerd, deze heeft wel Widevine L1, maar de app wil niet standaard instaleren. Sideloaden krijg ik alleen SD tot nu toe. Welke certificering wel nodig is weet ik ook nog niet
Levert SKY het Engelse commentaar tijdens de race? Ik dacht dat F1TV een eigen Engels audiokanaal zou krijgen. Mij hoor je overigens niet klagen hoor… heel blij met de keuze voor SKY commentaarCrashOverDrive schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:19:
[...]
Nederlands is een optie voor iedereen. Ziggo heeft er niets mee te maken, behalve dat ze de audio feed leveren. (net zoals Sky).
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou wel leuk zijn als ze Olav Mol door Google translate gooienJasphur schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Levert SKY het Engelse commentaar tijdens de race? Ik dacht dat F1TV een eigen Engels audiokanaal zou krijgen. Mij hoor je overigens niet klagen hoor… heel blij met de keuze voor SKY commentaar
Ziggo niet...wel jaren geleden toen die kerel met die bril het nog deed bij RTL. Van der Heijden ofzo.ATS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:04:
Heeft iemand hier wel eens de race in de Ziggo studio gekeken? Wat dat leuk, en zie je er ook echt wat van?
* ATS heeft kaarten gewonnen...
Vond het leuk voor een keertje, maar hoop moeite en heel veel beter dan op tv is het niet.
In hun sat.feed was oa het Sky UK commentaar beschikbaar, maar dan alleen vanaf het Intro. Totdat moment hoorde men enkel het omgevingsgeluid wat door de eigen camera's werd opgepikt.Jasphur schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Levert SKY het Engelse commentaar tijdens de race? Ik dacht dat F1TV een eigen Engels audiokanaal zou krijgen. Mij hoor je overigens niet klagen hoor… heel blij met de keuze voor SKY commentaar
Testing, one, two ...

Let's hope it's true.
Ik ga de trial wel aan om gewoon de app te bekijken en te zien hoe alles live werkt... Ondertussen wel gewoon tv aan.
Ik hou het voorlopig bij F1 TV Access. Hoop alleen dat ze de live timing niet verkloot hebben zoals ze vorig jaar deden. Volgens mij is "Data Channel" in de gelinkte pagina wat voorheen Live Timing was, dus dat ziet er alvast minder slecht uit dan het gedrocht van vorig jaar.Montoya200x schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:57:
Nice![]()
Toevoegingen die voorheen alleen met het Ziggo Sport Totaal pakket te zien waren, zoals bv Pitlane feed.
Je haalt 2 dingen door elkaar (F1TV app vs Formula 1 app), .... maar er is hoop voor de Formula 1 app, betreft Live Timing, gezien de release notes van de iOS app:Tackleberry schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:17:
[...]
Ik hou het voorlopig bij F1 TV Access. Hoop alleen dat ze de live timing niet verkloot hebben zoals ze vorig jaar deden. Volgens mij is "Data Channel" in de gelinkte pagina wat voorheen Live Timing was, dus dat ziet er alvast minder slecht uit dan het gedrocht van vorig jaar.
11.5.0
8 mrt. 2019
Redesign of Live Timing based on fan feedback, including:
- A new optimized live leaderboard that – in one screen – shows ALL drivers and MORE driver data
- Improved driver tracker with split screen view of live leaderboard data or selected driver telemetry
Hmmm dan wil ik eigenlijk 2 streams tegelijk runnen. Iemand enig idee of ze daar maatregelen tegen nemen ofzo? Tijdens de testweek leek het te kunnen namelijk.hardware-lover schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:13:
[...]
@Tomcat84, als ze dat in één stream zouden doen wel, omdat je maar één stream tegelijk mag aanschouwen per abonnement. Maar dat is op dit moment geen optie dacht ik.
Is het met commentaar van Sky?
Zijn het normale beelden zoals je ook op tv ziet?
Kan je alleen live kijken of zou ik bijvoorbeeld ook 'smiddags de fp's, quali en race van Australie kunnen kijken?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Thanks, we gaan het meemaken... Deze jongen trekt zondag ochtend nacht om 3u deur achter zich dicht om naar Hilversum te rijden om daar vandaan de race te bekijken...MikeyMan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:08:
[...]
Ziggo niet...wel jaren geleden toen die kerel met die bril het nog deed bij RTL. Van der Heijden ofzo.
Vond het leuk voor een keertje, maar hoop moeite en heel veel beter dan op tv is het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door ATS op 13-03-2019 05:56 ]
Ja, of zonder commentaar, of Ziggo commentaar.NitroX infinity schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:49:
Wat vraagjes over F1 TV.
Is het met commentaar van Sky?
Ja, of een pitkanaal, of een feed vanaf een van de auto's naar keuze.Zijn het normale beelden zoals je ook op tv ziet?
Ja, dat kan ook.Kan je alleen live kijken of zou ik bijvoorbeeld ook 'smiddags de fp's, quali en race van Australie kunnen kijken?
Ik dacht vooruit geef ze het voordeel van de twijfel en probeer het eens 1 grandprix .
Vul alles in en surprise surprice "Helaas komt u niet in aanmerking voor dit abbonement"
Bevestigd dus mijn eerdere gevoel dat het gewoon een flutgebeuren is wat zijn zaakjes gewoon niet op orde heeft .
Dat gaat wat worden aanstaand weekend met de eerste grandprix ik zie de bui al hangen .
En wat mij betreft ik blijf wel gewoon kijken op rtl duitsland totdat er een serieuze aanbieder komt met een 4k HD kanaal op mijn flatscreen !!!
"Beautiful Clean Coal"
Stel je kiest ervoor om de kwalificatie 2 uurtjes later te gaan kijken en je doet de app open om de replay aan te zetten, zie je dan gelijk wie er 1,2 en 3 zijn in zo'n dikke tile of valt dit mee?
Je kon kiezen met proefperiode en daaronder staat zeg maar zonder proefperiode. Toen ik die onderste aanklikte gaf ie bij mij dezelfde melding. Je moet die daarboven staat hebben dan doet ie het wel.leekers schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:18:
[...]
Ik dacht vooruit geef ze het voordeel van de twijfel en probeer het eens 1 grandprix .
Vul alles in en surprise surprice "Helaas komt u niet in aanmerking voor dit abbonement"
Bevestigd dus mijn eerdere gevoel dat het gewoon een flutgebeuren is wat zijn zaakjes gewoon niet op orde heeft .
Dat gaat wat worden aanstaand weekend met de eerste grandprix ik zie de bui al hangen .
En wat mij betreft ik blijf wel gewoon kijken op rtl duitsland totdat er een serieuze aanbieder komt met een 4k HD kanaal op mijn flatscreen !!!

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 13-03-2019 06:28 ]
Die heb ik aangeklikt maar laat maar ik ben klaar met een bedrijf wat zijn zaken niet op orde heeft lees dit topic maar eens door .luckyjan schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:24:
[...]
Je kon kiezen met proefperiode en daaronder staat zeg maar zonder proefperiode. Toen ik die onderste aanklikte gaf ie bij mij dezelfde melding. Je moet die daarboven staat hebben dan doet ie het wel.
ik had beter moeten weten maar het is nog vroeg zullen we maar zeggen

"Beautiful Clean Coal"
Bevalt het, dan kan ik alsnog wel een abo afsluiten voor de rest van het seizoen.
Verwijderd
Hoe doe je annuleren??pjlgt schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:11:
Deze Hollander ziet gratis, dus vanmorgen ook even die 7 dagen geactiveerd. Werkt bij mij vanuit de Android app zonder problemen. Gelijk weer geannuleerd.
Bevalt het, dan kan ik alsnog wel een abo afsluiten voor de rest van het seizoen.
Hartstikke bedankt. Dan ga ik ook maar een F1 TV abo aanschaffen.ATS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 05:58:
[...]
Ja, of zonder commentaar, of Ziggo commentaar.
[...]
Ja, of een pitkanaal, of een feed vanaf een van de auto's naar keuze.
[...]
Ja, dat kan ook.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:Tomcat84 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:50:
Hmmm dan wil ik eigenlijk 2 streams tegelijk runnen. Iemand enig idee of ze daar maatregelen tegen nemen ofzo? Tijdens de testweek leek het te kunnen namelijk.

Montoya200x in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
[ Voor 15% gewijzigd door Montoya200x op 13-03-2019 13:01 ]
Dat is wel tof.Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:
[Afbeelding: F1TV 9 Video Feeds]
Zijn de teampresentaties nog ergens terug te zien?
[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 13-03-2019 13:06 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Formule 1:Season Launch kan je nu kijken via Ziggo Replay TV (Live uitzending van vanochtend) of de herhalingen daarvan vandaag om 14:15 en 19:00 op Ziggo Sport en Ziggo Sport Select.Mad-Matt schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:04:
Zijn de teampresentaties nog ergens terug te zien?
Zou het misschien niet helemaal duidelijk omschreven in hun FAQ staan. Dat je misschien maar met één apparaat tegelijk een beroep kan doen op hun service, maar dat er geen beperking is in het aantal streams op dat éne apparaat?Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:
[...]
Ben ook van plan om één en ander te gaan testen of het nu nog werkt. Vorig jaar kon ik namelijk dit nog via F1TV:
Testing, one, two ...
Laten we hopen dat dat idd het geval is, want dan gooi ik heel m'n projector scherm vol met alle interessante feeds tijdens de racehardware-lover schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:29:
Zou het misschien niet helemaal duidelijk omschreven in hun FAQ staan. Dat je misschien maar met één apparaat tegelijk een beroep kan doen op hun service, maar dat er geen beperking is in het aantal streams op dat éne apparaat?
Nou, je hoeft er niet voor te gaan te zitten... Zo spannend was het allemaal niet.Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:25:
[...]
Formule 1:Season Launch kan je nu kijken via Ziggo Replay TV (Live uitzending van vanochtend) of de herhalingen daarvan vandaag om 14:15 en 19:00 op Ziggo Sport en Ziggo Sport Select.
Je kan het nu 7 dagen gratis proberen dus de eerste race als proef.NitroX infinity schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:38:
[...]
Hartstikke bedankt. Dan ga ik ook maar een F1 TV abo aanschaffen.
/▌
Verwijderd
@leekers, KPN klant? Goed nieuws voor jou; https://breedbeeldweetjes...television-bij-kpn-in-hd/leekers schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:18:
[...]
[knip]
Testing, one, two ...
Nope Telfort maar bedankt heb even gekeken en Telfort zendt RTL Duitsland ook in HD uit vanaf vandaag !!hardware-lover schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:18:
[...]
@leekers, KPN klant? Goed nieuws voor jou; https://breedbeeldweetjes...television-bij-kpn-in-hd/
Dus nu mis ik alleen Nikki Lauda nog maar lol .
"Beautiful Clean Coal"
Dit zou ik eigenlijk ook graag willen weten want kan helaas de Quali sowieso niet live kijken. Mocht niemand het weten moet ik vrijdag ochtend maar even kijken hoe ze dit doen met uitslagen van FP1&2Arn0uDz schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:21:
Weet iemand hoe het zit met spoilers in de F1TV app?
Stel je kiest ervoor om de kwalificatie 2 uurtjes later te gaan kijken en je doet de app open om de replay aan te zetten, zie je dan gelijk wie er 1,2 en 3 zijn in zo'n dikke tile of valt dit mee?
Telfort = KPN.leekers schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:31:
[...]
Nope Telfort maar bedankt heb even gekeken en Telfort zendt RTL Duitsland ook in HD uit vanaf vandaag !!
Dus nu mis ik alleen Nikki Lauda nog maar lol .
I know maar niet alles loopt gelijk op .
"Beautiful Clean Coal"
Eerste vrije training: Vrijdagochtend van 02.00 uur tot 03.30 uur
Tweede vrije training: Vrijdagochtend van 06.00 uur tot 07.30 uur
Derde vrije training: Zaterdagochtend van 04.00 uur tot 05.00 uur
Kwalificatie Zaterdagochtend van 07.00 uur tot 08.00 uur
Grand Prix: Zondagochtend van 06.10 uur tot 08.10 uur.
Ziggo Sport zendt het live uit, dus Ziggo kijkers kunnen dit allemaal zien
Voor schotel is op N-TV (Duits) vrijdag de trainingen te zien, en kwalificatie en race op RTL Television
Channel 4 doet samenvattingen dus als je echt geen duit wilt kan je dat zien
Als iemand nog een andere FTA/legale bron weet die je kan zien in NL, laat het weten
Ben aan het kijken.....Het lijkt wel de intocht van Sinterklaas.... Ik ben nu al afgehaakt... Doorgespoeld naar Max op 9:50. 34:50 Red Bull/Max on stageATS schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:40:
[...]
Nou, je hoeft er niet voor te gaan te zitten... Zo spannend was het allemaal niet.
[ Voor 18% gewijzigd door jeanj op 13-03-2019 18:00 ]
Everything is better with Bluetooth
Wow! Hoe had je dat precies voor elkaar? Heel veel vensters openen op dezelfde computer?Montoya200x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:53:
[...]
4 berichten verder in mijn gelinkte post had je de uitlegTomcat84 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:35:
Wow! Hoe had je dat precies voor elkaar? Heel veel vensters openen op dezelfde computer?
Maar hierzo een directe link van de uitleg
Bedankt
9Arn0uDz schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:21:
Weet iemand hoe het zit met spoilers in de F1TV app?
als je naar het archief kijkt hebben ze nergens spoilers staan. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze dit in de actuele omgeving wel gaan doen.Tim01 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 15:40:
[...]
Dit zou ik eigenlijk ook graag willen weten want kan helaas de Quali sowieso niet live kijken. Mocht niemand het weten moet ik vrijdag ochtend maar even kijken hoe ze dit doen met uitslagen van FP1&2
Natuurlijk wel even rechtstreeks naar de f1tv site of app gaan en niet eerst naar formula1.com gaan natuurlijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik vind het een goede vraag maar met dit getal kan ik echt niks aanvangen. En ik dacht aardig ingewijd te zijn in nerd-/forumslang...

Grin schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:01:
[...]
Ik vind het een goede vraag maar met dit getal kan ik echt niks aanvangen. En ik dacht aardig ingewijd te zijn in nerd-/forumslang...
My german girlfriend likes to rate my sexual performances on a scale of 1-10.
Last night we tried anal. She kept yelling 9. That's the best I've ever done.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nog steeds geen oplossing voor mijn inlogprobleem, en een reactie daarop blijft steeds maar weer uit.
Ik ga weer lekker ouderwets voor het grote scherm hangen
[ Voor 91% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2019 13:29 . Reden: Grin heeft een punt ]
Testing, one, two ...
Maar kennelijk kan je dus veilig de app openen voor de replay zonder dat je direct de uitslag ziet, fijn dat we dat hebben kunnen beantwoorden. Top...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
TVOS app zou wel in de pijplijn zitten. Helaas nog geen ETA bekendWhatsappHack schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:32:
Had ff gemist dat F1 TV Pro geen AirPlay heeft noch een TVOS app. Wat belachelijk. Dan gaat het er meteen weer uit, dan maar Olav Mol.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Voor de 100000ste keer. Ga via Safari naar de F1TV website en stream vanaf daar. Dan heb je Airplay.WhatsappHack schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:32:
Had ff gemist dat F1 TV Pro geen AirPlay heeft noch een TVOS app. Wat belachelijk. Dan gaat het er meteen weer uit, dan maar Olav Mol.
Ja super, dat had ik ook al gelezen. Maar dat zijn workarounds waar ik geen zin in heb, mede omdat Safari hier uitgeschakeld is en ik een andere browser als default gebruik - dat ga ik niet speciaal voor F1 omgooien. Ze fixen dus maar gewoon die app ipv dat je moeilijk moet gaan doen.Rivanov schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:32:
[...]
Voor de 100000ste keer. Ga via Safari naar de F1TV website en stream vanaf daar. Dan heb je Airplay.
[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 14-03-2019 17:53 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dan zeg je het toch weer op. Ze hebben het ook niet op orde. Voor mij persoonlijk zou Ziggo goed genoeg zijn. Ik hoef eigenlijk alleen maar de race te zien en misschien vooraf een samenvatting van nieuws en de kwalificatie. Volgens mij is dat precies wat Ziggo doet, RTL deed dat vroeger in elk geval (ik heb geen Ziggo).WhatsappHack schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:51:
[...]
Ja super, dat had ik ook al gelezen. Maar dat zijn workarounds waar ik geen zin in heb, mede omdat Safari hier uitgeschakeld is en ik een andere browser als default gebruik - dat ga ik niet speciaal voor F1 omgooien. Ze fixen dus maar gewoon die app ipv dat je moeilijk moet gaan doen.Zo’n groot mediabedrijf moet dat kunnen, het is eigenlijk schandalig dat het niet kan. Mijn ervaringen met AP vanuit de browser zijn sowieso niet denderend (en lijkt meer accu te vreten), vanuit een goed geprogrammeerde app werkt altijd stabieler.
Ik ga het wel een race proberen met F1TV, ik hoop eigenlijk dat ze nog een keer met een aanbieding komen met 50 procent korting maar dat zal wel niet. Ik snap ook niet helemaal waarom er in Belgie alleen Frans en Duits comentaar is. Wat moeten de Vlamingen dan? Met Frans commentaar kun je het in Belgie trouwens gratis kijken en met Duits commentaar ook als je een schotel hebt. Ik heb voor mijn proefaccount maar aangegeven dat ik in Nederland woon met een Belgisch billing adres
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 14-03-2019 18:56 ]
/▌
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Voor de F1TV gebruikers met inlogproblemen, deze directe link werkt misschien.
https://f1tv.formula1.com/dr/index.html