Buitenspel? Tijd voor de videoscheidsrechter.
Nu gaat het pas echt beginnen, als Athletico had gescoord hadden ze de wedstrijd doodgemaakt dus vind dit wel prima.Sjurm schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:05:
Lekker, een vroege goal. Jammer dat hij voor Real is, maar goed
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb zo'n gevoel dat Real met 3-0 gaat winnen. Ik hoop het niet. Ironisch genoeg hebben die nu al een aantal kansen gehad uit spelhervattingen: 1-0.
Jammer dat het buitenspel was. Heb je wel zoiets als goal line technology. Maar een simpele herhaling kan de scheids niet gebruiken om te checken of het buitenspel is. Niet onbelangrijk in een finale lijkt me...
Jammer dat het buitenspel was. Heb je wel zoiets als goal line technology. Maar een simpele herhaling kan de scheids niet gebruiken om te checken of het buitenspel is. Niet onbelangrijk in een finale lijkt me...
Ramos raakte die bal toch helemaal niet, of zag ik dat verkeerd?
Ja dat is waar, voor de wedstrijd is het beter dat Real nu scoort.Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:06:
[...]
Nu gaat het pas echt beginnen, als Athletico had gescoord hadden ze de wedstrijd doodgemaakt dus vind dit wel prima.
Gun het Atletico iets meer dan Madrid, maar eigenlijk gun ik het beide ploegen gewoon niet
Ik snap niet dat Atletico met een statische spits als Torres speelt. Dit is gewoon makkelijk voor Ramos.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En zo heeft Atlético dus 62% balbezit.
Gebeurt maar weinig na de eerste 20 minuten
Gebeurt maar weinig na de eerste 20 minuten

Commentaar is top op Sport1, maar die twee zuurpruimen in de rust mogen vervangen worden door een reclameblok
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Real speelt nu Atletico style. Gaat eerder 2-0 dan 1-1 worden ben ik bang
Penalty! Daar kon je ook wel geel voor geven trouwens.
[ Voor 74% gewijzigd door Fleximex op 28-05-2016 21:54 ]
Als dat een penalty is..

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ai ai. Tegen Bayern Torres toen ook al. Waarom konden ze dat niet tegen PSV doen
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 28-05-2016 21:55 ]
Gemist, en terecht.
⏩ PVOutput☀️
Ja, dat was een pingel, dom van Pepe. Maar Griesman maakt er geen gebruik van.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe was dat geen penalty? Had zelfs geel mogen zijn. Want ander had Torres daar de bal gewoon gehad.
Nee wat dan? Pepe was gewoon net te laat en speelt de man.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tweede helft is al leuker dan de hele eerste helft bij elkaar 
Atletico even leuk uit de startblokken.
Atletico even leuk uit de startblokken.
Ik vond hem te makkelijk gegeven. Enfin het beloofd wat voor de 2e helft.

⏩ PVOutput☀️
Zo dom eigenlijk. Dat zie je vaak. Als een bal in het midden geschoten wordt gaat ie over of op de lat. Dat betekent dat Griezmann dus twijfelde. Anders, als je van te voren weet waar je de bal gaat plaatsen, schiet je die bal er gewoon in. Raar om dat in een CL finale te doen. Gewoon in de hoek. Beste speler van Frankrijk. Die moet de bal gewoon 100% van de keren strak in de hoek weten te schieten.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 28-05-2016 22:00 ]
Was even koffie zetten, wat gebeurde er met Carvajal?
Hij was de eerste spanjaard deze wedstrijd die als een stervende zwaan naar de grond ging zonder toneel te spelen.gambieter schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:00:
Was even koffie zetten, wat gebeurde er met Carvahal?
Ja, dan verdien je wel gewisseld te worden
Ik weet niet of het van de pijn is. Maar kan ook dat hij gewoon graag de CL finale wilde spelen en er uit moest door de blessure die hij opliep. Zuid Europees. Die zijn wat emotioneler.
Ik zie Atlético nu toch sneller 1-1 maken. Wat eigenlijk raar is. Atlético geeft best wat ruimte aan Real, maar die weten daar nog niet echt gebruik van te maken. Met nota bene Ronaldo en Bale in je team...
Ik zie Atlético nu toch sneller 1-1 maken. Wat eigenlijk raar is. Atlético geeft best wat ruimte aan Real, maar die weten daar nog niet echt gebruik van te maken. Met nota bene Ronaldo en Bale in je team...
Ik begrijp overigens echt niet hoe Pepe het toch ieder jaar presteert om en bij Real te mogen blijven en ook nog eens in de basis te staan.
Je kijkt alleen CL begrijp ik? 
Overigens inderdaad wel fijn dat Real voor kwam, die zakken gelukkig niet in.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, maar daarin heb ik hem nog nooit goed zien verdedigen of opbouwend iets fatsoenlijks zien doen. Lijkt me stug dat hij dat in de competitie wel kanGonadan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:11:
Je kijkt alleen CL begrijp ik?
Normaal mogen Ramos/Pepe alleen maar ballen afpakken en moeten ze deze direct inleveren bij Kroos/Modric.Aghanim schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:15:
[...]
Ja, maar daarin heb ik hem nog nooit goed zien verdedigen of opbouwend iets fatsoenlijks zien doen. Lijkt me stug dat hij dat in de competitie wel kan
Pepe is een topverdediger als je hem alleen op zijn verdedigende kwaliteiten beoordeelt, desondanks gaat hij de strijd met Varane (geblesseerd toch?) verliezen.
edit:
Wat een stomme wissel bij Madrid, doe dan een van de aanvallers eruit

edit 2: en dan doet Pepe dit ....
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 28-05-2016 22:21 ]
Waar zit ik naar te kijken, comedy capers ofzo? Die Pepe heeft ze echt niet allemaal op een rijtje.
Heb me nog nooit zo geërgerd aan een finale zoals nu....
Het niveau is soms Bagger laag, en het drama wat ze vertonen... rollen liggen huilen bla bla bla...
Dit is echt een schande voor het voetbal.. en scheids doet er niks aan...
Het niveau is soms Bagger laag, en het drama wat ze vertonen... rollen liggen huilen bla bla bla...
Dit is echt een schande voor het voetbal.. en scheids doet er niks aan...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bam! Hahahaha
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een kansen voor Real en dan nu toch de gelijkmaker. Wat lekker:

Hoppa! En hij pakt zn vrouwtje even vol op de bek. Doet ie goed.
Valt wel mee toch?JeroenTheStig schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:23:
Die Pepe heeft ze echt niet allemaal op een rijtje.
Ik ben blij voor de wedstrijd dat het 1-1 is.
Niks dat eeuwige gelul over antivoetbal, strijd en inzet de hele wedstrijd lang. Daar houd ik van
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi zo, wordt dus waarschijnlijk verlenging.
⏩ PVOutput☀️
Prachtig, na dat vervelende toneelspel van Pepe (waarom geen geel voor simulatie?), een heel mooie goal. Van mij mag Atletico winnen.
Die pepe moet je gewoon gelijk rood geven als ie het veld oploopt... wat een debiel is dat zeg..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Pff, daar had hij echt voor zijn leven geschorst voor moeten worden, wat een idiootSR8 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:27:
[...]
Valt wel mee toch?
[video]
Ik ben blij voor de wedstrijd dat het 1-1 is.
Real al drie keer gewisseld, lekker handig
Pepe doet wel aardig zijn best om te laten zien dat hij wél kan voetballen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan niet, Ronaldo staat er altijd ook op de belangrijke momenten enzo, dat vertelde men nog voor de wedstrijd.Sjurm schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:33:
[...]
Sommige spelers echt onzichtbaar inderdaad. Geldt ook voor Ronaldo
Wilde net gaan zeuren dat het zo een saaie/slechte pot is en nu dit.
Oh ja, en nu wel meteen geel voor protesteren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies. Ik herinner me nog die allesbepalende penalty in de finale twee jaar geleden en de ontlading die daar geheel bij paste. Wat een goal was dat zeg.Deadsy schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:35:
[...]
Kan niet, Ronaldo staat er altijd ook op de belangrijke momenten enzo, dat vertelde men nog voor de wedstrijd.
Het feit dat Real niet meer kan wisselen kan nog wel eens beslissend worden.
Oei Ramos, slim toch wel, net geen rood
Schaar van achter... Kan je rood voor geven
Mjah, saaie pot tot nu toe..
www.google.nl
Als Real toch met een CDM blijft spelen, ben ik benieuwd wie ze in de zomer gaan halen om Casemiro te vervangen.
Ja is wel jammer. Verlenging zal niet beter worden. Hoewel we wel zo'n 3 keer een fase van 10 minuten hebben gezien die leuk was. Het is niet de saaiste finale ooit. Voor een finale valt het allemaal nog mee eigenlijk.
Atletico mist echt een creatieve 10. Wordt alleen maar rondgetikt op het middenveld in de hoop dat Griesmann een keer vrij staat.
Wellicht beter voor de penalties, maar dan kun je mensen net zo goed nu inbrengen.Vlassie1980 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:56:
Gaat Simeone nog wisselen of hoe zit het?
Carrasco is trouwens ook alweer een Belg. Dat is echt wat het Nederlands Elftal mist. Spelers die op het hoogste niveau meespelen en beslissend kan zijn. De enige is Robben, maar die is vaak geblesseerd.
Hoorde het de verslaggever net zeggen. Ongelooflijk dat België zoveel goede spelers op hoog niveau heeftFleximex schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 22:58:
Carrasco is trouwens ook alweer een Belg. Dat is echt wat het Nederlands Elftal mist. Spelers die op het hoogste niveau meespelen en beslissend kan zijn. De enige is Robben, maar die is vaak geblesseerd.
XXXVI
Real staat nu met 10 man met die kramp van Bale. Duur krampje
Ook mooi om te zien hoe fit die gasten van atletico zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gewoon alle ballen op Carrasco, die heeft die verdediger volledig in z'n zak
9, Ronaldo doet vanaf het begin al niet mee.Vlassie1980 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:03:
Real staat nu met 10 man met die kramp van Bale. Duur krampje
Mooie camera beelden trouwens, San Siro blijft een icoon. Geweldig stadion.
Juiste keuzes maken en juiste instelling.ephymerous schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:03:
[...]
Hoorde het de verslaggever net zeggen. Ongelooflijk dat België zoveel goede spelers op hoog niveau heeft
Genoeg Nederlandse talenten die op jonge leeftijd slechte keuzes gemaakt hebben (qua transfer) en een slechte instelling hebben.
Vooral dat laatste. Nederlanders zijn gewend dat je je best niet hoeft te doen overal is toch een vangnet voor. Dat weerspiegelt in mentaliteit helaas.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoop wel dat Atlético gaat winnen. Real Madrid vind ik echt een kleurloos team. Allemaal goede spelers. maar er zit totaal geen lijn in het spel. Bal naar Kroos en dan kijken wat er gebeurt en of Ronaldo of Bale het op hun heupen krijgen. Het staat ook allemaal veel te stil.
Ook gun ik het ze omdat ze dit seizoen ook hebben laten zien zelf het spel te kunnen maken als het moet. En Barca en Bayern uitschakelen is ook niet niks.
Ook gun ik het ze omdat ze dit seizoen ook hebben laten zien zelf het spel te kunnen maken als het moet. En Barca en Bayern uitschakelen is ook niet niks.
Hoppa. Daar was ie weer. Had je ook rood voor kunnen krijgen, gewoon bewust schoppen.
[ Voor 55% gewijzigd door Aghanim op 28-05-2016 23:12 ]
Hoe groot denkt Pepe dat een voetbal is? Blijkbaar dat die tot boven de knie komt

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat bedoel ik daar eigenlijk niet mee, want een uitkering krijgen of lekker geld vangen is toch wel een groot verschil.Gonadan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:07:
Vooral dat laatste. Nederlanders zijn gewend dat je je best niet hoeft te doen overal is toch een vangnet voor. Dat weerspiegelt in mentaliteit helaas.
Wat ik ermee bedoelde is dat men als voetballer al vrij vlug idioot veel salaris krijgt. Bij de zwakke figuren is dan al vrij vlug de motivatie weg, want waarom moeite doen als je toch al een dik salaris krijgt.
Waar zijn we nu eigenlijk naar aan het kijken? Lijken wel twee bejaardenelftalleen tegen elkaar. Misschien moeten ze in het buitenland de competitie ook maar beperken tot 18 teams. Ze spelen veel te veel wedstrijden
Tja, als Clattenburg hem gewoon geel had gegeven bij de pingel of bij het net doen alsof hij in zijn oog geraakt werd, had men Pepe gewoon onder de douche kunnen zetten. Scheidsrechters moeten gewoon de Pepe en Ramos-types geel geven bij elke gelegenheid.
Dat snap ik, maar ik voeg nog even toe dat wij Nederlanders al een lage basis mentaliteit hebben.Deadsy schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:14:
Dat bedoel ik daar eigenlijk niet mee, want een uitkering krijgen of lekker geld vangen is toch wel een groot verschil.
Wat ik ermee bedoelde is dat men als voetballer al vrij vlug idioot veel salaris krijgt. Bij de zwakke figuren is dan al vrij vlug de motivatie weg, want waarom moeite doen als je toch al een dik salaris krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet iemand waarom Navas eerder geel kreeg? (GK RM)
www.google.nl
Alleen real heeft last hoor , atletico valt alles mee.Fleximex schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:16:
Waar zijn we nu eigenlijk naar aan het kijken? Lijken wel twee bejaardenelftalleen tegen elkaar. Misschien moeten ze in het buitenland de competitie ook maar beperken tot 18 teams. Ze spelen veel te veel wedstrijden
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vanwege zijn kapsel gok ik.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:18:
Zat soort van tijd te rekken bij die penalty. Om Griezmann uit zijn focus te halen. En dat lukteMisteRMeesteR schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:18:
De jeugd wel ja, daarboven zit het ongeveer gelijk met de andere landen.Gonadan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:17:
[...]
Dat snap ik, maar ik voeg nog even toe dat wij Nederlanders al een lage basis mentaliteit hebben.
Ik werk veel met mensen en doe intake gesprekken, mag het niet zeggen maar aan de kleding en manier waarop ze gaan zitten kun je vaak al zien hoe het zit met de instelling en 90% van de tijd zit ik goed.
En het zijn meestal de mannen die zo zwak zijn qua instelling.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 28-05-2016 23:21 ]
Real heeft toch al veel net niet kansen gehad. Als ze daar scherp waren hadden ze echt al een paar goals meer gemaakt. Als ze deze finale niet winnen krijgen er een paar nog nachtmerries daarvan.
Hahaha gaat ie weer Pepe.
[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 28-05-2016 23:21 ]
Geef die Pepe aub zo spoedig mogelijk rood. Wat een irritante *** toneel speler
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heeft Pepe extra acteerlessen gehad ofzo?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aghanim schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:21:
Hahaha gaat ie weer Pepe.

Domheid doet blijkbaar pijn. En dat speelt bij Pepe steeds net op na een duel met een tegenstander. Die blessure komt het vaakst voor in het hoofd
Haha die reactie van de scheids priceless, geef hem dan alleen ook geel aub.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die Pepe is een schande voor het voetbal. Ga in een theater werken achterlijke
Alles daarboven vind je niet op een voetbalveld.Deadsy schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:20:
De jeugd wel ja, daarboven zit het ongeveer gelijk met de andere landen.
Wat is die Griezmann een lul trouwens, in plaats van gewoon diep te spelen gaat hij een één twee zoeken om zelf door te kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zelfs de scheids liep nee te schudden toen Pepe lag te spartelen op de grond.
is everything cool?
Wat een finale
Iedereen 3 dubbel stuk
[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 28-05-2016 23:25 ]
Het wordt het echt tijd dat de FIFA/UEFA hier harder op gaan handelen. Dat gejank, gedraai en aanstellerij komt me met name bij de zuid-Europese teams de keel uit. Kijk mede daarom veel liever naar Duits en Engels voetbal, maar het geld rolt (leent) nu eenmaal beter in Spanje.FREAKJAM schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:23:
Dat vond ik nog kwalijker dan het toneelspel. Als je er doorheen prikt moet je doorpakken en straffen.FREAKJAM schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:23:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nee die hebben hun carriere als voetballer al erop zitten en gaan een boek schrijven over hoe ze al hun geld kwijt geraakt zijn.Gonadan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:23:
[...]
Alles daarboven vind je niet op een voetbalveld.
Wat is die Griezmann een lul trouwens, in plaats van gewoon diep te spelen gaat hij een één twee zoeken om zelf door te kunnen.
Van die figuren die zo veel talent hebben dan eind 30 zijn en van club naar club gegaan zijn, altijd een leuk salaris maar de laatste 8 jaar ofzo nergens basis speler geweest zijn.
Kwestie van beginnen met niets en opeens 4 ton per jaar verdienen en er niet mee om kunnen gaan dat ze zoveel geld hebben. En in plaats van dat de mensen om hun heen ze helpen houden deze vaak als eerste hun hand open.
De mensen om hun heen overtuigen hun ervan de centen uit te geven, dan valt het minder op als men de persoon ervan overtuigd ook dingen voor hun te kopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
~[html]<h2>Voor het EK2016 in Frankrijk: Themaforum: Sportzomer</h2>~[/html]
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder