Nee ik heb een andere telefoon. Afbeelding is van de OnePlus One, welke dezelfde software draait. Ik ging er dus vanuit dat de recovery ook hetzelfde is. Zou je een afbeelding kunnen posten van jou recovery? Kan zo vlug geen afbeeldingen vinden van de recovery van de Swift.
DannyvGs schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:47:
Ik heb in de recovery ook maar een beperkt aantal opties, wellicht dat het komt doordat we cyanogen OS gebruiken of niet geroot hebben.
Met een factory reset wordt dan ook de cache gewiped?
De recovery die ik gepost heb is de standaard recovery meegeleverd met de OnePlus One, dus wanneer je geen root hebt e.d. Zoals hierboven genoemd ging ik er vanuit dat de recovery hetzelfde was op de Swift. Maar met een factory reset wordt inderdaad ook de cache gewiped, maar de rest dus ook!
ivanke schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:20:
[...]
Met de volume up en down kun je in de menu navigeren. en met de aan en uit selecteren
Selecteer "Reboot to recovery" dan kom je in de RECOVERY menu
Selecteer ""Factory reset" (Wees niet bang, je krijgt weer een menu!)
Nu kun je Wipe Cache selecteren. Dan word je gevraagd of je het echt wil. Dus wel.
Ik ben benieuwd wat bij jou dan gebeurt. Bij mij namelijk niets. Nog steeds herkent hij mijn simkaarten niet.
Bedankt voor de tutorial. De optie is op de Swift dus wat verstopt.
Ik heb geen idee of je specifiek die knop kan toevoegen aan 5.1.1, maar je kan wel het quick toggles menu aanpassen. Dit kan geloof ik bij 'Instellingen' -> 'Meldingenpaneel'.
Kun je dit niet oplossen door de cache te verwijderen in recovery en de cache te verwijderen van 'Camera'?
- Nieuwe opties m.b.t. opstarten van apps tijdens boot van de telefoon en rechten die je moet toekennen voor apps (bijv. Whatsapp) om bij foto's/video's te kunnen
- Feedback van de tilmotor tijdens typen is subtieler geworden (heerlijk).
Die rechten is een nieuwe functie uit Android 6.0, dit zal al in CyanogenOS, maar de implementatie van Google is nu overgenomen.
Je kan overigens ook de trilmotor helemaal uitzetten tijdens het typen, dan ben je er helemaal vanaf.
Nick39 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:37:
[...]
Gewoon downgraden lukt niet ??
Download deze:
http://builds.cyngn.com/f...ing-signed-81d046434c.zip transfer naar je telefoon (ik gooi ze meestal in de root van de telefoon neer) en reboot in recovery (telefoon uitzetten, dan tegelijk de power on en de volume down indrukken) dan installeer update, kies bovengenoemde zip, wipe data cache, en je zou terug moeten zijn in de oude versie van android..
Helaas ben je dan wel vermoedelijk alles kwijt en zal je opnieuw moeten installeren, ik heb voor alle zekerheid alvast een nandbackup gemaakt maar wacht nog even met upgraden.
Kies dan tijdens de installatie van de COS12.1 dan ook niet voor wipe data cache. Maar kies voor Dalvik Cache of gewoon Cache. Daarmee blijft de data bespaard.
DannyvGs schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:24:
Na de update naar Cyanogen OS 13 werkt de bluetooth niet meer met mijn carkit (medianav) samen, hij zegt verbonden te zijn maar binnen enkele seconden wordt de verbinding ook weer verbroken. Het opnieuw inleren van de verbinding heeft geen effect, heeft iemand anders ideen?
Probeer even de cache van Dialer, Bluetooth-extensies & Bluetooth MIDI Service te verwijderen. je kan dit vinden bij 'Instellingen' -> 'Apps' -> Menu -> 'Systeem weergeven' -> App selecteren -> 'Opslagruimte' -> 'Cache wissen' (Mocht dat niet werken kan je hetzelfde uitvoeren, maar nu ook kiezen voor 'Gegevens wissen'.
Goed nieuws voor de rooted users: Ik zie nu dat de full zip voor de Swift is verschenen. Deze is te downloaden via de
website en
updatetracker. Met deze full zip kan je altijd updaten naar COS13. Dit kan je doen door naar de Recovery te booten, zip te selecteren en vervolgens de cache te wipen. Root verdwijnt echter weer met deze update, dus je zal opnieuw moeten rooten. Mocht je een custom recovery hebben draaien, volstaat het om de laatste beta versie van
SuperSu te flashen via recovery.
[
Voor 19% gewijzigd door
rens-br op 17-05-2016 09:34
]