Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Over die cashback actie. Ik denk dat je het moet proberen bij Bol.com en anders Wileyfox moet benaderen.
Wij kunnen hier niet zomaar Bol.com toevoegen aan de deelnemers op de site van Wileyfox.

Daarnaast heb ik de telefoon vorige week ook gekocht en kan ik op dit moment ook niet mijn cashback aanvragen. Nu lees ik hierboven dat je dat pas na 30 dagen kunt doen ofwel eind april. Even geduld is een schone zaak.
rens-br schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:44:
[...]
'Quick Toggles' inderdaad of 'Snelle Instellingen'. Maar het probleem is nu opgelost?
[...]
Je kan inderdaad meer apps op je homescreen kwijt, maar de tekst wordt ook wel degelijk kleiner. Switch maar eens van de hoogste DPI naar het kleinste, je kan dan goed het verschil zien.
Probleem is opgelost. In ieder geval niet hoe ik het wilde en hoe ik dat gewend was op mijn vorige telefoon. Het is even wennen.

Ik ga dat van die DPI op de kleinste en grootste ook even proberen. Dankuwel voor uw raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Laten we het vuur niet verder weer opstoken

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 01-04-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Krasloos schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:31:
Over die cashback actie. Ik denk dat je het moet proberen bij Bol.com en anders Wileyfox moet benaderen.
Wij kunnen hier niet zomaar Bol.com toevoegen aan de deelnemers op de site van Wileyfox.

Daarnaast heb ik de telefoon vorige week ook gekocht en kan ik op dit moment ook niet mijn cashback aanvragen. Nu lees ik hierboven dat je dat pas na 30 dagen kunt doen ofwel eind april. Even geduld is een schone zaak.

[...]
Klopt, ik zal mijn post even herhalen; Ik heb per mail en telefonisch contact gehad met de Bol.com klantenservice en zij bevestigen dat zij wel degelijk meededen aan de actie en dat ik gewoon, na de 30 dagen, de aanvraag in kan dienen (Bij Wileyfox, wel te verstaan) en dat ik dan gewoon 25 euro terug krijg.

Geen paniek dus en gewoon even die 30 dagen uitzitten. Doe het wel binnen 60 dagen, anders ben je juist weer te laat :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Goed en nou weer een beetje aardig zijn tegen elkaar en niet weer verzanden in zo'n wellus-nietus discussie

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
TwistedVision schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:06:
[...]
Dat snap ik nog, echter zou je zo geen probleem mogen hebben als je instelt altijd met een vast nummer te bellen.
Ik had begrepen dat je had ingesteld dat je altijd de keus kreeg met welk nummer je wilde bellen. Dat was een andere user, ook met carkit problemen.
Ik heb mijn auto opnieuw gekoppeld met de WF. Ik blijf hetzelfde probleem houden; Hij vindt wel alle contacten en het lijkt erop dat hij ze over begint te pompen, echter op het eind geeft hij de melding dat er een probleem is met het overbrengen van een of meerdere contacten.
Dat is wel heel erg vreemd. Is er misschien een firmware update beschikbaar voor je Carkit?
Krasloos schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:31:
Probleem is opgelost. In ieder geval niet hoe ik het wilde en hoe ik dat gewend was op mijn vorige telefoon. Het is even wennen.
Dat is vaak als je een nieuwe telefoon hebt. Maar zoveel verschilt het toch niet in tegenstelling tot Touchwiz?

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 01-04-2016 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben even gekeken op onze cashback website, maar wij zien Bol.com (en alle andere) er gewoon tussen staan en die verkooppunten zijn ook te selecteren tijdens het maken van de claim.

Zien jullie nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:35:
We hebben even gekeken op onze cashback website, maar wij zien Bol.com (en alle andere) er gewoon tussen staan en die verkooppunten zijn ook te selecteren tijdens het maken van de claim.

Zien jullie nog iets anders?
NU staan ze er inderdaad bij. Tot gisteren stond er alleen Coolblue, https://www.wileyfox.com/nl en Phoniacs eBay-Store.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als er verder nog problemen zijn hoor ik het graag. Ik zal de komende dagen wat vaker hier kijken.

Maar voor alle duidelijkheid, de volgende verkooppunten doen mee met de cashback:

- Belsimpel.nl
- Bol.com
- Coolbue.nl
- GSMweb.nl
- GSMwijzer.nl
- Mobiel.nl

En natuurlijk ook onze eigen website, de eBay store van Phoniacs en Handtec

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:35
Nu een paar dagen , na de telefoon in het begin veel te hebben gebruikt om alle settings goed te krijgen , gewoon gebruikt .
De batterij valt mij dan toch tegen , ik haal met veel pijn en moeite een dag (7:00 - 23:00) bel dan misschien totaal 10min ,check email ongeveer 1x per uur , wat internetten en Appen . Ik gebruik geen push , scherm staat op gemiddeld .
Gisteren als navigatie in de auto gebruikt dan gaat het echt snel achteruit met de batterij .

Zijn er nog dingen die ik kan checken of er iets niet goed staat ?

@ Wileyfox , is er al een losse batterij te bestellen , zo niet wanneer is de verwachting dat deze leverbaar zijn

[ Voor 70% gewijzigd door ramrodwillem op 03-04-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
ramrodwillem schreef op zondag 03 april 2016 @ 08:47:
Nu een paar dagen , na de telefoon in het begin veel te hebben gebruikt om alle settings goed te krijgen , gewoon gebruikt .
De batterij valt mij dan toch tegen , ik haal met veel pijn en moeite een dag (7:00 - 23:00) bel dan misschien totaal 10min ,check email ongeveer 1x per uur , wat internetten en Appen . Ik gebruik geen push , scherm staat op gemiddeld .
Gisteren als navigatie in de auto gebruikt dan gaat het echt snel achteruit met de batterij .

Zijn er nog dingen die ik kan checken of er iets niet goed staat ?
Vervelend dat jij met de batterij ''met veel pijn en moeite een dag haalt''. Zo te zien ben jij geen actieve gebruiker als ik de activiteiten (10 min. bellen, mail checke). Het gebruik ''Wat internetten en appen'' is voor mij vaag. Bij navigatiegebruik maak je wellicht gebruik van 3G of 4G en heb je je scherm aan staan en moet hij continue naar GPS zoeken, dan gaat ze batterij ook snel achteruit denk ik. Ik heb zelf nog geen navigatie gebruikt.

Ik haal met ruim gemak 50 uur op een lading. Ik kijk ruim een uur live tv, een uur muziek luisteren, sport ermee (tracking), pushberichten aan (WhatsApp, mail e.d.), mail sturen doe ik nauwelijks van af de telefoon. Appjes sturen doe ik regelmatig, maar daar gebruik ik ook de computerbrowser voor. Verder vind ik wel dat 3G/4G veel energie slurpt, dus ik gebruik zo vaak mogelijk Wi-Fi. Batterijbesparende modus staat aan als ik ''verplichtingen'' heb of als ik slaap. Dat scheelt ook veel batterij heb ik gemerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Krasloos op 03-04-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Dank voor je reactie ,

> Ik haal met ruim gemak 50 uur op een lading
Dan vergeet je zeker de stekker er uit te halen ... ;-)

> Wat internetten en appen'' is voor mij vaag.

Ik zit geen uren te internetten of te appen op een dag , lees ook geen hele sites door , volg een paar keer per dag het nieuws (AD , NU.nl ) en wat andere sites vaak nooit vaker dan een minuut of 2-3 achterelkaar .
Waar mogelijk gebruik ik ook WIFI ja .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
ramrodwillem schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:39:
Dank voor je reactie ,

Ik zit geen uren te internetten of te appen op een dag , lees ook geen hele sites door , volg een paar keer per dag het nieuws (AD , NU.nl ) en wat andere sites vaak nooit vaker dan een minuut of 2-3 achterelkaar .
Haha, ja, zo is dat, ik neem me stekker altijd mee.

Heel apart eigenlijk, dezelfde telefoon, dezelfde accu, en als ik in mag schatten ongeveer hetzelfde gebruik.
En zoveel verschil in accuduur. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik de energiebesparende modus veel gebruik, ook bij live tv kijken, dan krijg ik ook geen appjes binnen e.d.

Heb je de accu al eens helemaal leeg laten lopen? Dan helpt ook wel eens. Daarnaast op het begin moet een nieuwe accu ook erg wennen aan de gebruiker en dient de accu ingewerkt te worden. Naarmate de tijd verstrijkt wordt de accuduur wellicht wat langer.
rens-br schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:38:
Dat is vaak als je een nieuwe telefoon hebt. Maar zoveel verschilt het toch niet in tegenstelling tot Touchwiz?
Nee hoor, dat verschilt niet veel met Touchwiz.

[ Voor 10% gewijzigd door Krasloos op 03-04-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Nee accu nog niet helemaal leeg laten lopen , zal ik eens doen

[ Voor 32% gewijzigd door ramrodwillem op 03-04-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Zojuist CyanogenMod 13.0 geflasht, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb zelf totaal geen problemen met de accu. Ik gebruik hem voor navigeren (woon-werk, i.v.m. files en vaak vergeet ik hem dan nog aan de lader te hangen) en gebruik hem veel voor Telegram en af-en-toe internetten maar ik haal toch altijd het einde van de dag.

Als je bij settings->battery kijkt, kun je zien wat jouw batterij vooral verbruikt. Ik heb nu geen goede meetgegevens maar ik zal het door de weeks eens in de gaten houden.
chevchelios schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:01:
Zojuist CyanogenMod 13.0 geflasht, werkt perfect!
En wat is het voordeel boven de standaard ROM?
edit:
Oh, de nieuwere Android, natuurlijk :D

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 03-04-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Room42 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:28:
[...]

En wat is het voordeel boven de standaard ROM?
edit:
Oh, de nieuwere Android, natuurlijk :D
Inderdaad de nieuwste Android en out-of-the-box root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
chevchelios schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:39:
[...]

Inderdaad de nieuwste Android en out-of-the-box root.
Maar root is heel simpel voor mekaar te krijgen op de standaard ROM, dus daar zou ik het niet voor doen.
Ik ben zelf namelijk wel een beetje klaar met het gehobby met custom roms, ik ga nu liever voor supported en stable (maar root is wel een eis!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-08 08:26
Vanaf morgen behoor ik ook tot de Wileyfox Swift-familie ;) Alleen jammer dat ik net achter het net mis mbt cashback-actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Nog even terug komend op de accu prestaties van mijn WF , valt mij op dat Google Play Services ook vaak hoog op de verbruikers lijst staat , wat doet dit en kan dit eventueel worden uitgezet ?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ramrodwillem schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:42:
Nog even terug komend op de accu prestaties van mijn WF , valt mij op dat Google Play Services ook vaak hoog op de verbruikers lijst staat , wat doet dit en kan dit eventueel worden uitgezet ?
Op mijn OPO scheelde het, bij sommige versies, heel erg als je de achtergrond gegevens van de Google Play Services uitschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ok zou mooi zijn , hoe kom ik bij de juiste instellingen om dit te doen ?
En wat doet Google play eigenlijk op de achtergrond ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ramrodwillem schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:02:
Ok zou mooi zijn , hoe kom ik bij de juiste instellingen om dit te doen ?
En wat doet Google play eigenlijk op de achtergrond ...?
'Instellingen' -> 'Datagebruik' -> 'Google Play-services' -> 'Achtergrondgeg. in app beperken'

Volgens het rijtje op dezelfde pagina doet Google Play-services het volgende:
  • Google-contacten synchroniseren
  • Google-accountbeheerder
  • Google Play-services
  • Google Services Framework
  • Google Backup Transport
Mocht je trouwens merken dat bijv. notificaties niet aankomen of contacten niet meer gesynchroniseerd worden, zou ik het vinkje weer uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Ok bedankt , eens kijken wat het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Wileyfox gisterenmiddag uit de broekzak gehaald... gebarsten scherm. Hoe het is gebeurd: Geen idee. Misschien bij het zitten ergens tegen aangestoten, of gewoon slecht scherm...

Gelukkig heb ik de 13 euro verzekering op wileyfox.com afgesloten, dus scherm wordt gratis gerepareerd :)

Ben voorlopig erg te spreken over de telefoon alleen is de batterij redelijk erratic. Hij verspringt zo ontiechelijk vaak. Van 13% naar 45% naar 3% terug naar 38%...

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb 'm vandaag ook besteld om Amazon: daar geldt nu (nog zo'n 7 uur) een kortingsactie: £99 voor de telefoon. Inclusief verzendkosten naar Nederland komt het neer op (omgerekend) €135. Geen slechte prijs voor dit apparaat, lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 21:35
Ik heb met mijn Swift het probleem dat ik elke dag minstens heb dat de telefoon zegt dat mijn simkaart verwijderd is. De simkaart zit er gewoon in. Heb beide simkaart plaatsen geprobeerd, maar het blijft spelen.

Kan dit aan de telefoon liggen of ligt het aan de simkaart?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Keiichi schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:11:
[...]

Welke van de 2 meer waarschijnlijk :P
Ik denk dat een plakbandje achterop de simkaart weleens de oplossing kan zijn.
De oplossing ligt dus bij de simkaart, terwijl het een probleem van de telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 21:35
Momus schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:12:
[...]

Ik denk dat een plakbandje achterop de simkaart weleens de oplossing kan zijn.
De oplossing ligt dus bij de simkaart, terwijl het een probleem van de telefoon is.
d:)b dat is het proberen waard

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Voor het Rooten & Custom ROM's heb ik een speciaal topic aangemaakt: [Wileyfox Swift] Rooten & Custom ROM's

En voor disuccsie over de cashbacks en de levertijden vanuit het buitenland kan je voortaan in dit topic terecht: [Wileyfox Swift] Levertijden & Prijzen

Brand los zou ik zeggen!

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 05-04-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
matthewk schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:01:
Wileyfox gisterenmiddag uit de broekzak gehaald... gebarsten scherm. Hoe het is gebeurd: Geen idee. Misschien bij het zitten ergens tegen aangestoten, of gewoon slecht scherm...

Gelukkig heb ik de 13 euro verzekering op wileyfox.com afgesloten, dus scherm wordt gratis gerepareerd :)

Ben voorlopig erg te spreken over de telefoon alleen is de batterij redelijk erratic. Hij verspringt zo ontiechelijk vaak. Van 13% naar 45% naar 3% terug naar 38%...
Ik ben wel benieuwd;
- Waar je dit hebt afgesloten, want ik kon dit vorig jaar nog niet afsluiten bij Wileyfox doordat NL überhaupt nog niet beschikbaar was als taal.
- Hoe je dit vergaat m.b.t; verzending, retournering, duur, etc.

Hoor graag :)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

NeoFoX schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:37:
[...]

Ik ben wel benieuwd;
- Waar je dit hebt afgesloten, want ik kon dit vorig jaar nog niet afsluiten bij Wileyfox doordat NL überhaupt nog niet beschikbaar was als taal.
- Hoe je dit vergaat m.b.t; verzending, retournering, duur, etc.

Hoor graag :)
Registreer toestel op nl site, dan inloggen op UK site en betalen. Dan contact opnemen als je scherm kapot is dan krijg je de verzendgegevens :)

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
Sinds gisteren heb ik ook de Swift. Fijn telefoontje maar vind wel dat de accu snel leeg gaat. Haal 'm van de lader en binnen paar minuten zonder iets te doen zit-ie al op 95%. Klopt dat wel? Met m'n Moto E zat ik vaak op 70% als ik thuiskwam (uur screen on time ongeveer) en nu zie ik het percentage toch rapper dalen. Hoe kan het dat de een er een veel betere accuduur uit haalt dan de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
renskerenske schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:26:
Sinds gisteren heb ik ook de Swift. Fijn telefoontje maar vind wel dat de accu snel leeg gaat. Haal 'm van de lader en binnen paar minuten zonder iets te doen zit-ie al op 95%. Klopt dat wel? Met m'n Moto E zat ik vaak op 70% als ik thuiskwam (uur screen on time ongeveer) en nu zie ik het percentage toch rapper dalen. Hoe kan het dat de een er een veel betere accuduur uit haalt dan de ander?
Sommige mensen zetten hem de hele dag uit tijdens hun werk. Die komen thuis en hebben een vollere batterij dan jij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
> Haal 'm van de lader en binnen paar minuten zonder iets te doen zit-ie al op 95%.

Dat herken ik bij die van mij ook , vandaag bij 90% thuis laten liggen , 2,5 uur later weer thuis stond ie op 67% , dus loopt aardig leeg , ook passief .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:08
ramrodwillem schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:39:
Dank voor je reactie ,

Het wilt soms per app verschillen hoe snel je batterij wordt leeggezogen. Ik heb zelf een OnePlus One waarop ik merkte dat m'n batterij na een halve dag al op 40% stond, zonder veel activiteit.
Na een herinstall was het weer goed. Echter nadat ik (in mijn geval dan) Spotify installeerde begon de ellende weer.
Ik heb het twee weken getest (één week Spotify erop en één week Spotify eraf) en ik haalde weer 1,5 dag op één lading nadat Spotify eraf was.

Nu kan dit per app verschillen, maar probeer eens na te gaan of er een app is die veel energie zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
ramrodwillem schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:42:
> Haal 'm van de lader en binnen paar minuten zonder iets te doen zit-ie al op 95%.

Dat herken ik bij die van mij ook , vandaag bij 90% thuis laten liggen , 2,5 uur later weer thuis stond ie op 67% , dus loopt aardig leeg , ook passief .
Wel jammer dat Wileyfox hier niet op reageert.

Ik heb nu een battery monitor en OS monitor geïnstalleerd, zodat ik in de gaten kan houden wat er gebeurt. Maar zie vooralsnog geen gekke dingen. Of zou ik gewoon een faulty accu hebben? Ben bijna geneigd m'n exemplaar om te ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
renskerenske schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:39:
[...]
Wel jammer dat Wileyfox hier niet op reageert.
Heb je die een berichtje gestuurd dan?
Ik heb nu een battery monitor en OS monitor geïnstalleerd, zodat ik in de gaten kan houden wat er gebeurt. Maar zie vooralsnog geen gekke dingen. Of zou ik gewoon een faulty accu hebben? Ben bijna geneigd m'n exemplaar om te ruilen...
Wat voor apps heb je er allemaal op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Wileyfox heeft hier een bedrijfsaccount en gaven pas nog aan wat actiever te zijn hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:45:
[...]

Heb je die een berichtje gestuurd dan?

[...]

Wat voor apps heb je er allemaal op staan?
Nee, maar ik zag ze eerder wel actief hier en de laatste tijd niet meer ;)

Apps die erop staan:

Reisplanner
Google maps
Instagram
Hangouts
Gmail
Inbox
Google agenda
9292OV
Any.do
Foto's
Pass2U Wallet
My Data Manager
ABN AMRO Bankieren
Pocket
Buienalarm
Play Muziek
Google Drive
Weeronline
MoneYou
Fitbit
Goodreads
SMS Backup+
Netflix
QR Code reader
Chromecast
NPO
Tinder
Whatsapp
YouTube

en sinds vanochtend dus Battery doctor en OS monitor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
renskerenske schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:39:
[...]
Nee, maar ik zag ze eerder wel actief hier en de laatste tijd niet meer ;)

Apps die erop staan:
en sinds vanochtend dus Battery doctor en OS monitor erbij.
Staan niet echt hele gekke apps tussen. Kan het zijn dat je locatievoorzieningen / GPS altijd aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:46:
[...]

Staan niet echt hele gekke apps tussen. Kan het zijn dat je locatievoorzieningen / GPS altijd aanstaan?
Die had ik gisterochtend wel aan staan idd, maar heb 'm gistermiddag uitgezet, dus ik ga nu even afwachten hoe het nu gaat met een volle lading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
renskerenske schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:01:
[...]
Die had ik gisterochtend wel aan staan idd, maar heb 'm gistermiddag uitgezet, dus ik ga nu even afwachten hoe het nu gaat met een volle lading :)
Ben benieuwd hoeveel het scheelt! Zeker de GPS is een gigantische batterij sleurper.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 06-04-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zorg ook dat je via de privacy guard instelt welke apps wel en vooral welke apps niet automatisch mogen starten. Van veel apps is het onnodig en zelfs ongewenst dat deze automatisch starten bij het booten en dus meteen performance eten.

Ik heb de privacy guard trouwens voor alle apps geactiveerd, ook de system apps.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 06-04-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:02:
[...]

Ben benieuwd hoeveel het scheelt! Zeker de GPS is een gigantische batterij sleurper.
Dat valt tegenwoordig echt reuze mee. Dat zou dat verschil echt niet mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Momus schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:20:
[...]

Dat valt tegenwoordig echt reuze mee. Dat zou dat verschil echt niet mogen maken.
Bij mijn OPO maakt dat toch wel zo'n 10-20% verschil hoor. (Batterij 80% leeg of battery 60% leeg na een dag werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
Room42 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:12:
Zorg ook dat je via de privacy guard instelt welke apps wel en vooral welke apps niet automatisch mogen starten. Van veel apps is het onnodig en zelfs ongewenst dat deze automatisch starten bij het booten en dus meteen performance eten.

Ik heb de privacy guard trouwens voor alle apps geactiveerd, ook de system apps.
Dat is nieuw voor mij. Hoe doe ik dat?

Edit: logisch dat het nieuw is, want het is een CyanogenOS-functie. Ik heb 'm gevonden, maar wat gebeurt er precies als ik een slotje zet?

[ Voor 14% gewijzigd door renskerenske op 06-04-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
renskerenske schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:29:
[...]

Dat is nieuw voor mij. Hoe doe ik dat?
'Instellingen' -> 'Privacy' -> 'Privacybescherming' -> 'Standaard ingeschakeld' en vervolgens kan je per app instellen wat die wel en niet mag doen. Bijvoorbeeld bij 9292OV kan je het volgende aangeven:
En kan je kiezen voor 'Toestaan', 'Negeren' en 'Vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
ramrodwillem schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:42:

Dat eerste herken ik ook. Echter zodra ie tussen de 93 en 96% komt stopt ie met leeglopen (dat gebeurt vaak inderdaad binnen 10 minuten). Daarna kan ik wel gewoon anderhalve dag met de accu doen, zelfs als ik het toestel vrij zwaar gebruik.

Een ander irritant probleem is wel dat:

- De camera een crash melding geeft bij het afsluiten van de camera
- De dialer op random momenten crasht en de telefoon daarna opnieuw opstart. Ik heb begrepen dat dit een Cyanogen OS issue is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ksborg schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:44:
[...]

- De dialer op random momenten crasht en de telefoon daarna opnieuw opstart. Ik heb begrepen dat dit een Cyanogen OS issue is?
Dit probleem komt inderdaad ook voor op de OPO, maar daar crasht de dialer en start de dialier vervolgens opnieuw op. Dit probleem kan liggen aan Truecaller, mits dit is ingeschakeld natuurlijk. Is dit bij jou ook zo?
Je kan Truecaller uitschakelen bij:

'dialer' -> 'Instellingen' -> 'Truecaller' uitschakelen.

Overigens heb ik Truecaller ingeschakeld, maar ervaar dit probleem niet.
Wat voor melding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
ksborg schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:44:
[...]
Dat eerste herken ik ook. Echter zodra ie tussen de 93 en 96% komt stopt ie met leeglopen (dat gebeurt vaak inderdaad binnen 10 minuten). Daarna kan ik wel gewoon anderhalve dag met de accu doen, zelfs als ik het toestel vrij zwaar gebruik.

Een ander irritant probleem is wel dat:

Geen problemen met crash meldingen bij de camera, echter als ik hem wil afsluiten hoor ik wel een geluidje bij de lens vandaan komen..

Verder geen problemen met de dialer.
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:02:
[...]

Staat bij mij continue aan en ik haal 2 dagen op een batterij. Net als Momus, geen problemen. Wel raar dat er zoveel verschillen zitten tussen verschillende batterijen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Krasloos schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:23:
[...]
Staat bij mij continue aan en ik haal 2 dagen op een batterij. Net als Momus, geen problemen. Wel raar dat er zoveel verschillen zitten tussen verschillende batterijen..
Het ligt er natuurlijk ook erg aan welke apps je allemaal op je telefoon hebt staan die de GPS gebruiken, renskerenske heeft bijv. Tinder op zijn telefoon een app die geloof ik vaak je locatie opvraagt.

Kijk anders maar eens bij 'Locatie' in Privacy bescherming:

'Instellingen' -> 'Privacy' -> 'Privacybescherming' -> 'Geavanceerd' -> 'Locatie'.
renskerenske schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:29:
[...]
Edit: logisch dat het nieuw is, want het is een CyanogenOS-functie. Ik heb 'm gevonden, maar wat gebeurt er precies als ik een slotje zet?
Als je de applicatie lang indrukt kun je per permissie instellen wat die moet doen. Als het slotje geactiveerd is, worden die instellingen geactiveerd. Zoals je ook op het screenshot kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/h2tg5z1vMdquzan6XVtxktvH/medium.png

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 06-04-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:21:
[...]

Dit probleem komt inderdaad ook voor op de OPO, maar daar crasht de dialer en start de dialier vervolgens opnieuw op. Dit probleem kan liggen aan Truecaller, mits dit is ingeschakeld natuurlijk. Is dit bij jou ook zo?
Je kan Truecaller uitschakelen bij:

'dialer' -> 'Instellingen' -> 'Truecaller' uitschakelen.

Overigens heb ik Truecaller ingeschakeld, maar ervaar dit probleem niet.

[...]

Wat voor melding krijg je?
De camera app krijgt bij sluiten soms simpelweg de melding "Unfortunately, Camera has stopped working". Daarna ook direct weer op te starten zonder problemen. Heel vaag.

Truecaller staat uit. Was laatst aan het bellen met iemand en toen ging ineens tijdens het gesprek het toestel rebooten. Vanochtend werd ik gebeld, waarna het toestel ook gelijk een reboot deed... Best vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ksborg schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
[...]
Truecaller staat uit. Was laatst aan het bellen met iemand en toen ging ineens tijdens het gesprek het toestel rebooten. Vanochtend werd ik gebeld, waarna het toestel ook gelijk een reboot deed... Best vreemd :/
Mmm. Dat is toch niet echt bepaald gewenst gedrag. Probleem komt me ook echt niet bekent voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:06:
[...]

De camera app krijgt bij sluiten soms simpelweg de melding "Unfortunately, Camera has stopped working". Daarna ook direct weer op te starten zonder problemen. Heel vaag.

Mocht je merken dat er een 'regelmaat' in zit, neem dan even contact met ons op. Dan kunnen wij kijken of we zoiets kunnen reproduceren. En als we het kunnen reproduceren, kunnen we het ook fixen.

Voor alsnog is deze klacht ons in ieder geval niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:54:
[...]

Mocht je merken dat er een 'regelmaat' in zit, neem dan even contact met ons op. Dan kunnen wij kijken of we zoiets kunnen reproduceren. En als we het kunnen reproduceren, kunnen we het ook fixen.

Voor alsnog is deze klacht ons in ieder geval niet bekend.
Zal ik doen! Ik zal eerst het toestel (nu anderhalve week in gebruik) nog eens een keer terugzetten naar fabrieksinstellingen. Vanochtend niet wakker geworden, want het toestel was geheel vastgelopen. Alleen het indicatieledje links bovenin brandde nog, maar het toestel reageerde nergens meer op. Het blijven rare issues. Na herstarten bleek dat de accu nog op 61% stond, daar kan het dus niet aan liggen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:57
Ik ga over 2 weken naar Manchester, kan ik hem daar ergens fysiek zien/gebruiken maar ook kopen?

Ben op zoek naar een soort Mediamarkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DaYwaLkUr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:13:
Ik ga over 2 weken naar Manchester, kan ik hem daar ergens fysiek zien/gebruiken maar ook kopen?
Wilde net gaan typen dat je het toestel toch ook gewoon bij de MediaMarkt of BCC kan gaan bekijken, maar het blijkt dat ze dit toestel daar helemaal niet verkopen :P

Wat voor elektronica winkels ze allemaal in Engeland hebben weet ik niet. Ken ook geen MediaMarkt-grade winkel in Engeland. Wileyfox komt uit Engeland, dus misschien verkopen ze het toestel gewoon bij een willekeurige telecom/provider winkel. Heb net even gekeken en de grote drie netwerken in de UK verkopen alle drie geen Wileyfox toestellen.

Maar verwacht je het toestel in Engeland goedkoper te kunnen halen? Het toestel kost daar 129 pond, omgerekend is dat 160 euro. Dat scheelt dus maar 15 euro met de prijs hier.

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 07-04-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:13:

Ben op zoek naar een soort Mediamarkt :P
Uit de FAQ van Wileysoft zelf:
Where can I buy a Wileyfox phone?

We’re available excluslvely online. So either direct from wileyfox.ogilvyeditions.com or from one of our online retail partners (Amazon, Clove, ebuyer, Expansys).
Dus je zult 'm niet in fysieke winkels vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ben nu in bezit van Moto G (xt1034). Deze begint wat slechter te worden de tril functie doet nog maar half en de kleine ruimte vindt ik nu echt een probleem worden.

Ik zie dat snelheid niet op vooruit gaat doet hoef ook niet. De telefoon neem ik neem voor onderweg nadeel is de ruimte van de moto g. Thuis werk ik op een tablet high-end telefoon is voor mij zonde van mij geld en niet nodig.

Maar wat ik wel willen er zit CyanogenOS 12.1 is het te upgrade naar versie 13?
Wil deze net als de moto g ook geroot hebben hier zit ook CM op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Evertt schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:37:
Ik zie dat snelheid niet op vooruit gaat doet hoef ook niet. De telefoon neem ik neem voor onderweg nadeel is de ruimte van de moto g.
De snelheid wordt wel wat meer, er zit wel wat verschil tussen de Snapdragon 400 en de Snapdragon 410. Bedoel je met de ruimte de opslagruimte? Die is bij de Swift in ieder geval meer dan genoeg. Ook het ramgeheugen is twee keer zoveel als dat je nu hebt.
Maar wat ik wel willen er zit CyanogenOS 12.1 is het te upgrade naar versie 13?
Wil deze net als de moto g ook geroot hebben hier zit ook CM op.
Momenteel is er nog geen officiële versie van CyanogenOS 13, maar die zit er wel aan te komen. Op de OPO is die versie momenteel is de laatste test fase. Hoe dit bij de Swift zit weet ik niet precies.

Maar er zijn wel al Nightlies verschenen van CM13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:57:

Momenteel is er nog geen officiële versie van CyanogenOS 13, maar die zit er wel aan te komen. Op de OPO is die versie momenteel is de laatste test fase. Hoe dit bij de Swift zit weet ik niet precies.

Maar er zijn wel al Nightlies verschenen van CM13.
Bij ons zitten we ook in de laatste testfase.

Zal mij niets verbazen als CyanogenOS 13 voor de Swift en de OPO 'tegelijk' komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
De opslagruimte daar heb ik altijd ruzie mee.

Maar ik had ook de Wiko Fever 4G op het oog maar hier is custom ROM niet mogelijk. Heb niet zoveel aan de bloatware die je toestel toch langzamer maakt.

De led die je te zien krijgt als je een bericht binnen heb is deze in meerder kleuren in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:53:
De opslagruimte daar heb ik altijd ruzie mee.

Maar ik had ook de Wiko Fever 4G op het oog maar hier is custom ROM niet mogelijk. Heb niet zoveel aan de bloatware die je toestel toch langzamer maakt.
Naja, dat probleem heb je dus al niet bij Cyanogen. Plus dat in CM13 de "unified storage" functie zit, waarmee je interne geheugen kan koppelen met je microSD kaart.
De led die je te zien krijgt als je een bericht binnen heb is deze in meerder kleuren in te stellen?
In alle kleuren van de regenboog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:02:
[...]

In alle kleuren van de regenboog
Wel jammer dat de kleuren niet goed gemixt worden, waardoor je altijd de drie rgb-led's ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik heb voor het bespreken van accessoires een speciaal topic aangemaakt: [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic. Daar kan gediscussieerd worden over hoesjes, screenprotectors e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
Is het ook mogelijk om de knippertijd vd ledjes aan te passen? Whatsapp brandt bij mij bijv constant tot ik t bericht heb geopend terwijl het email ledje knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Google Play: Light Manager - LED Settings met deze app kan je de frequentie regelen van je led.

Van de week kijken of ik hem kan bestellen. Ben alleen nog op zoek naar een telefoon hoesje waar deze goed in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Yep gebruik deze App ook, gaat helemaal goed. Jammer dat ze het niet gefixed krijgen..
http://review.cyanogenmod.org/#/c/133075/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Kan je ,als er wordt gebeld , de telefoon ook zo instellen dat je het gesprek kan aannemen door de aan/uit knop aan de zijkant in te drukken ? Zo ja graag uitleg hoe dit te doen .

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ramrodwillem schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:10:
Kan je ,als er wordt gebeld , de telefoon ook zo instellen dat je het gesprek kan aannemen door de aan/uit knop aan de zijkant in te drukken ? Zo ja graag uitleg hoe dit te doen .

Thx
Nee, geloof niet dat dit standaard mogelijk is. Maar je kan wel instellen dat je oproepen kan beantwoorden met de thuis knop. Dit kun je instellen bij:

Instellingen - > knoppen - > Thuis knop - > Oproep beantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
Hmm blijft jammer dat de telefoons toch net twee opties missen (5G wifi en T-mobile 4G 900). blijft nu toch een lastige afweging :(. Tijd voor geupdate modellen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
renskerenske schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:24:
Is het ook mogelijk om de knippertijd vd ledjes aan te passen? Whatsapp brandt bij mij bijv constant tot ik t bericht heb geopend terwijl het email ledje knippert.
Je kan dit ook gewoon in de instellingen aanpassen. Je kan dit vinden bij:

Instellingen - > Scherm & verlichting - > Meldingsled. Je kan daar apps toevoegen met het plusje en vervolgens is de duur, frequentie en kleur in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
> Instellingen - > knoppen - > Thuis knop - > Oproep beantwoorden

Ik zie de optie thuis knop niet in "knoppen "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

rens-br schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:47:
[...]

Je kan dit ook gewoon in de instellingen aanpassen. Je kan dit vinden bij:

Instellingen - > Scherm & verlichting - > Meldingsled. Je kan daar apps toevoegen met het plusje en vervolgens is de duur, frequentie en kleur in te stellen.
Neen dit werkt niet bij de Swift. Je kan enkel de intensiteit aanpassen en kleur aanpassen, zie mijn post hierboven.
I remember we disabled this on purpose since the experience is poor. The LED colors will slowly desynchronize if the LED color is not R/G/B only.

[ Voor 14% gewijzigd door Obscurax op 10-04-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ramrodwillem schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:00:
> Instellingen - > knoppen - > Thuis knop - > Oproep beantwoorden

Ik zie de optie thuis knop niet in "knoppen "
Zit me net te bedenken, dat de Wileyfox Swift helemaal geen fysieke knoppen heeft. 8)7

Ik heb een OPO, die heeft dat wel. Sorry voor de verwarring.
gekkie schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:36:
Hmm blijft jammer dat de telefoons toch net twee opties missen (5G wifi en T-mobile 4G 900).
900 MHz wordt wel ondersteund zie ik in de pricewatch:
Frequentiebereik (mobiel) 800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
Helaas is dat volgens het het specsheet kan dat niet voor 4G gebruikt worden.

[ Voor 48% gewijzigd door rens-br op 10-04-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
rens-br schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:17:
900 MHz wordt wel ondersteund zie ik in de pricewatch:
[...]
Helaas is dat volgens het het specsheet kan dat niet voor 4G gebruikt worden.
Yups dat onderscheid is vrij vervelend als je telefoons aan het uitzoeken bent, vaak staat het alleen als algemeen rijtje aangegeven .. en weet je dus nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
> Hmm blijft jammer dat de telefoons toch net twee opties missen (5G wifi en T-mobile 4G 900).

Hoe moet ik dit nu zien , ik heb dus de Swift en ook een TMobile met 4G , werkt perfect hoor ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ramrodwillem schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:24:
> Hmm blijft jammer dat de telefoons toch net twee opties missen (5G wifi en T-mobile 4G 900).

Hoe moet ik dit nu zien , ik heb dus de Swift en ook een TMobile met 4G , werkt perfect hoor ....
T-Mobile gebruikt ook andere frequenties voor 4G, namelijk 1800 en 2600 MHz. Overigens als ik deze bron moet geloven gebruikt T-Mobile de 900Mhz band helemaal niet voor 4G, maar voor 3G wat dus wel perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 11-09 21:27

slaay

Natuurbeleven.com

De 900 MHz wordt wel degelijk gebruikt bij T-Mobile 4g.
https://forum.t-mobile.nl...-4g-900mhz-gestart-255413

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
Maar wat maakt het uit dan , 900 ,1800 of 2600Mhz , ik weet niet op welke frequentie ik zit maar 4G werkt prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
Vrijdag deze telefoon binnen gekregen. Vandaag voor het eerst ermee wat langer zonder Wifi gedaan (staat wel aan, maar geen van de bekende netwerken in de buurt). Nu merk ik dat m'n 4G-verbinding (KPN, met een Hi-simkaart uit 2013) telkens na een paar minuten automatisch uitgeschakeld wordt. Ik moet 'm dan handmatig weer opnieuw aanzetten en dan werkt het ook gewoon. Zelfs terwijl het scherm aan blijft staan, wordt de verbinding na een paar minuten uitgeschakeld. Dit is redelijk frustrerend.

Ik heb een data-waarschuwing en limit ingesteld op respectievelijk 8+ en 10Gb.

Ik heb al geprobeerd de APN in te stellen volgens de KPN toestelhulp (afgaande op de instellingen van de Nexus 5). Een reboot heeft niet geholpen, de datalimiet uitschakelen ook niet, wifi volledig uitschakelen ook niet. De simkaart zit in SIM 1.

Heeft iemand dit ook meegemaakt, of beter, heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramrodwillem schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:19:
Maar wat maakt het uit dan , 900 ,1800 of 2600Mhz
Verschillende frequenties worden ingezet in verschillende gebieden en hebben verschillend bereik.
De ene wordt gebruikt in de stedelijke gebieden, de ander werkt weer beter door muren van beton bijvoorbeeld.

Daarover is wel genoeg te vinden via het wereldwijde web :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
tszcheetah schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:36:
Heeft iemand dit ook meegemaakt, of beter, heeft iemand hier een oplossing voor?
Welke APN instellingen had je op je oude telefoon? Waren dit dezelfde als die je nu hebt ingesteld?
Verder kan het zijn dat de oude Hi APN instellingen wel werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Het loopt daar nog niet echt storm, dus maar even een attentie hier: Room42 in "[Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:07:
Welke APN instellingen had je op je oude telefoon? Waren dit dezelfde als die je nu hebt ingesteld?
Verder kan het zijn dat de oude Hi APN instellingen wel werken?
Ik heb instellingen van Hi kunnen vinden en toegepast, dat had helaas geen effect.

In de Privacy Guard zag ik dat de messaging app regelmatig een data change uitvoert. Het lijkt erop dat de "Auto-enable data" setting daar telkens de data vooral uitschakelt i.p.v. inschakelt. Nu is de verbinding al een tijdje gewoon ingeschakeld (even afkloppen).

Toch bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krik13
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-04 20:40
De laatste tijd verdwijnen op mijn Swift af en toe de onderste 3 toetsen (driehoekje, cirkel en vierkantje), waardoor ik niet meer terug kan of apps afsluiten. Hebben toevallig meer mensen hier last van? Of is er iemand die weet hoe dit komt en is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
krik13 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:30:
Of is er iemand die weet hoe dit komt en is hier een oplossing voor?
Gebruik je terwijl dit gebeurd full screen apps? Je kan geloof ik dan met een swype van onderen de toetsen weer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krik13
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-04 20:40
rens-br schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:31:
[...]

Gebruik je terwijl dit gebeurd full screen apps? Je kan geloof ik dan met een swype van onderen de toetsen weer laten zien.
Nee, ik gebruikte toen het gebeurde geen full screen apps. Swypen heb ik ook geprobeerd, maar tot nu toe krijg ik de toetsen alleen terug als ik de telefoon herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
matthewk schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:11:
http://www.ebay.com/itm/222014474699

Deze heb ik trouwens gehaald. Het oranje is lekker opvallend. Ik ben benieuwd hoe goed de kwaliteit is, maar ik MOET een case hebben die over het scherm heen komt want ik ben een dikke kneus met gsm's
Heb je hem al binnen? zo ja, past deze goed?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Niet online
krik13 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:36:
[...]

Nee, ik gebruikte toen het gebeurde geen full screen apps. Swypen heb ik ook geprobeerd, maar tot nu toe krijg ik de toetsen alleen terug als ik de telefoon herstart.
Ik heb dit alleen gezien in landscape mode (met name bij full-screen apps), dan staan ze over elkaar in het midden (aan de rechterkant), maar kun je er niks mee. De uitweg voor mij was van bovenaf de quick settings naar beneden swipen, dan naar de settings gaan (in portrait mode), en dan kon ik zo de full screen app sluiten...

Heb je bij Settings > Buttons > Show arrow keys while typing aan staan? Dat leek bij mij het probleem te verergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

louzy82 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:50:
[...]

Past perfect. Heerlijke case. Komt ook boven het scherm uit (ongeveer 1.5-2mm) dus beschermt goed.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
matthewk schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:37:
[...]

Past perfect. Heerlijke case. Komt ook boven het scherm uit (ongeveer 1.5-2mm) dus beschermt goed.
Thanks, ik ga er ook een bestellen. Mijn vorige telefoon was na 2 weken gevallen en het scherm helemaal f*cked up |:( . Stug 1,5 jaar mee rond gelopen maar dat wil ik deze keer toch voorkomen :9

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

louzy82 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:59:
[...]

Thanks, ik ga er ook een bestellen. Mijn vorige telefoon was na 2 weken gevallen en het scherm helemaal f*cked up |:( . Stug 1,5 jaar mee rond gelopen maar dat wil ik deze keer toch voorkomen :9
Vergeet de wileyfox scherm garantie niet af te sluiten. 10 Pond via de uk site.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
matthewk schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:04:
[...]

Vergeet de wileyfox scherm garantie niet af te sluiten. 10 Pond via de uk site.
thanks voor de tip

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
louzy82 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:50:
[...]
matthewk schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:37:
[...]

Psst: [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic Er is voort een apart topic voor Accessoires.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 13-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:50:
[...]

Zal mij niets verbazen als CyanogenOS 13 voor de Swift en de OPO 'tegelijk' komen.
@Wileyfox: voor de OPO is CyanogenOS 13 inmiddels uit. Kunnen jullie aangeven wanneer we 'm voor de Swift ongeveer kunnen verwachten? Is dat een kwestie van dagen of weken?
Ben benieuwd .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:50:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:40
Dat heb ik gelezen. Maar de definitie 'laatste testfase' is voor mij nog wat weinig concreet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranberry schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:27:
Dat heb ik gelezen. Maar de definitie 'laatste testfase' is voor mij nog wat weinig concreet ;)
Doelde erop, dat je echt geen specifiekere datum gaat krijgen...
Wordt het niet gehaald is het huilen met de pet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Cranberry schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:27:
[...]
Bij de OPO zat er tussen de gecommuniceerde 'final testing stage' en release twee dagen. Ik verwacht dat de COS13 update voor de Wileyfox dus niet lang meer op zich laat wachten.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Wileyfox Swift] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom Rom's: [Wileyfox Swift] Rooten & Custom ROM's
- RMA en Support: [Wileyfox] RMA & Support