Over die cashback actie. Ik denk dat je het moet proberen bij Bol.com en anders Wileyfox moet benaderen.
Wij kunnen hier niet zomaar Bol.com toevoegen aan de deelnemers op de site van Wileyfox.
Daarnaast heb ik de telefoon vorige week ook gekocht en kan ik op dit moment ook niet mijn cashback aanvragen. Nu lees ik hierboven dat je dat pas na 30 dagen kunt doen ofwel eind april. Even geduld is een schone zaak.
Ik ga dat van die DPI op de kleinste en grootste ook even proberen. Dankuwel voor uw raad.
Wij kunnen hier niet zomaar Bol.com toevoegen aan de deelnemers op de site van Wileyfox.
Daarnaast heb ik de telefoon vorige week ook gekocht en kan ik op dit moment ook niet mijn cashback aanvragen. Nu lees ik hierboven dat je dat pas na 30 dagen kunt doen ofwel eind april. Even geduld is een schone zaak.
Probleem is opgelost. In ieder geval niet hoe ik het wilde en hoe ik dat gewend was op mijn vorige telefoon. Het is even wennen.rens-br schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:44:
[...]
'Quick Toggles' inderdaad of 'Snelle Instellingen'. Maar het probleem is nu opgelost?
[...]
Je kan inderdaad meer apps op je homescreen kwijt, maar de tekst wordt ook wel degelijk kleiner. Switch maar eens van de hoogste DPI naar het kleinste, je kan dan goed het verschil zien.
Ik ga dat van die DPI op de kleinste en grootste ook even proberen. Dankuwel voor uw raad.