Yes, ik hoop dat DJI in de tussentijd nog een firmware update uitbrengt maar ik twijfel... Mogelijk kan ik het zelf, maar het kost een hoop tijd en het is een risico. Heb in ieder geval de spullen en skills om SMD te solderen onder een microscoop. Nu de ballen nog voor dit klusjefranssie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Aangezien je de SD kaarten redelijk uitgesloten lijkt te hebben, contact opnemen met de verkoper. Zal ergens een contactje loszitten oid, niet iets dat je zelf makkelijk kan opsporen en repareren.
Helaas, dat is al gedaan. Gelukkig is het aan een collega geweest, dan moet ik die even lief aankijken. En wat je zegt. Nu weet ik dat SD e.d. absoluut niet betrouwbaar zijn, maar niet zoals dit. Het feit dat hij het ook sporadisch wel doet, geeft mij firmware vibes. Ik kan er eentje van hun recommended lijst aanschaffen, misschien dat ik dat nog probeer.gekko90 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:51:
[...]
En als je het kaartje weer in de Mini 3 probeerd (indien nog niet verkocht)
verder heb k wel vaker gezien dat na een format sommige kaartjes meldingen gegeven over lage prestaties, maar volledig niet meer zichtbaar dat eigenlijk niet
In ieder geval beide bedankt voor de input tot zover