BoAC schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:03:
[...]
Idd, zijn andere vlogs zijn ook erg slecht. Zijn vragen zijn echt insinuerend, hij luistert slecht en stelt telkens dezelfde vragen

Moet je Steele soms zien kijken

die wordt echt

.. weer hetzelfde vertellen..
Het enige probleem van Steele is dat hij veel tijd stopte in RotorRiot maar slecht betaald werd. En hij moet ook leven tenslotte. Ook kwam hij tot de ontdekking dat zijn brand goed aanslaat.. tja, dan is de keuze makkelijk toch? En Chad laat hem er vrij in, geen probleem lijkt mij

Precies dat!
Net als hammer-gate wordt dit door 'het internet' echt weer opgeblazen tot een olifant.
Chad
suggereerd het zelf. (8:26 - 8:52)
En Steele heeft groot gelijk.. Die man heeft zijn baan opgezegd omdat hij met deze hobby z'n brood wil verdienen.
Er waren toch al wat spanningen in de groep, dus ik begrijp goed dat hij deze keuze heeft gemaakt.
Nadat hij 2 jaar z'n / veel vrije tijd in Rotor Riot heeft geïnvesteerd, en hier financieel gezien maar weinig voor teruggezien heeft, snap ik best dat hij meer zekerheid wil in de toekomst. (En natuurlijk speelt ook mee dat Chad vind dat hij zich niet genoeg inzet.. iets waar hij, omdat het voor hem simpelweg 'niet uit' kan, niet nóg meer tijd in wil steken.)
Het is niet dat hij nu krap bij kas zit ofzo (nooit het geval geweest though), hij heeft net even een busje gekocht welke in totaal zo'n $35k gaat kosten.
Hoewel ik nooit echt fan geweest ben van podcasts is het echt geweldig om elke week onderweg even een
Team Failsafe epicsode te luisteren.
In
episode 8, welke afaik een paar dagen voor bovenstaande interview is opgenomen, wordt zijn vertrek ook besproken. Hierin is hij iets minder ingetogen dan de geposte take2 op Youtube nadat hij Chad's verhaal heeft gezien.
[
Voor 9% gewijzigd door
SmiGueL op 27-08-2017 21:54
]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup