Het gekozen frame zou ik niet nemen, zelf ook gehad, niet doen. Betere keuze is bijv. frame die Kars aangaf, een Realacc X5R of X6R, een X210 type frame kan ook maar is voor een beginner misschien lastig bouwen ivm de kleine ruimte. Zorg ervoor dat de armen minimaal 3mm dikte hebben en het frame van echt carbon is, geen glasfiber.
F3 flightcontroller, op zich niks mis mee maar voor vrijwel zelfde geld koop je nu een F4 FC waarin een veel snellere processor zit en derhalve toekomstbestendiger is.
ESC's, zelf gebruik ik de Racerstar serie, RS30A V2 en RS20A V2 met Blheli-S firmware en die bevallen me prima. De MS serie hoor ik ook positieve verhalen over evenals de DYS esc's. allemaal goede betaalbare ESC's.
Motoren: die KingKong motoren kun je nemen, persoonlijk zou ik voor 2205 ipv 2204 motoren gaan, de Emax red bottom RS2205 is een veelgebruikte motor, maar wel 2x duurder dan de Racerstar BR2205 motoren die ik zelf gebruik, goedkoper dan de KingKongs en voldoen prima.
Props: stevige dingen (in begin) gebruiken, bijv. KingKong 5x4x3 of DAL props.
Lipo's: geen 3S nemen, weggegooid geld, direct voor 4S gaan, minimaal 60C en 1300/1500mah.
Je kunt je zender / betaflight etc zo aanpassen dat het lijkt alsof je met een 3S vliegt door de throttle waardes aan te passen, zodra vliegen goed gaat kun je de instelling weer aanpassen en gebruik je de volle kracht van 4S lipo's.
Zender: heb de FS-i6 zelf ook, prima zender en met mod 10 kanaals van te maken, wel iBus gebruiken, sneller protocol en voordeel van de meerdere kanalen. de FS-i6S heb ik ook en zou nu mijn 1e keuze zijn ware het niet dat de Turnigy Evolution ook een hele fraaie zender is, staat ook nog op mijn lijstje.
Aangezien je er ook FPV op wilt zetten, de Foxeer HS1177 kloon (Sony Super Had II CCD Cam) van BG is een goede cam en niet duur, zou er wel gelijk een Gopro 2.5 lens bij bestellen. vtx is veel voor te krijgen, de TX-526 is een kleine goedkope 40 kanaals schakelbare vtx met raceband die prima z'n werk doet en vaak goedkoop gekocht kan worden.
OSD: handig om voltage etc af te lezen vanuit goggles, ook ruime keuze in, los, op de FC, op PDB, als piggyback achterop de HS1177. Wel op voorhand al over nadenken ivm de bouw.
Lader: de Imax B6 is een prima lader, wel zorgen dat je een originele koopt, herkenbaar aan holografische sticker achterop, de iSDT SC-608 lader die Tim aanraad is ook een goede keuze.
LOS vliegen: Indien je van plan bent om in een later stadium FPV te gaan willen doen, (wat zeer zeker zal gebeuren) moet je eerst gevoel krijgen voor de kracht van de quad, in angle/horizon mode (auto level) de richtingen LOS leren vliegen en daarna direct acro leren in de simulator, je verminderd daarmee de reparatiekosten door echte crashes en je leert het veel sneller doordat je veel uren kan maken op de sim.
Zodra het acro vliegen in de sim goed gaat wordt het tijd om over goggles te gaan nadenken.
Er zal zeker meer bijkomen, quad vliegen kan een dure hobby zijn.
Om het nog wat duurder te maken,

ik zou ook in ieder geval van de esc's en motoren elk een extra bestellen, niks is zo irritant als je iets kapot hebt en je moet er 2/3 weken op wachten voordat je het binnen krijgt.
Mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust. Op YouTube staan ook vele interessante (instructie) filmpjes van bekende quadpiloten zoals Joshua Bardwell, Le Drib, Mr. Steele etc. waar je veel van kunt leren.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2