Vanavond mijn GoPro op dieet gezet.
Ik heb nog een mooie Hero HD, die kaal (met SDcard en accu) nog 99 gram weegt.
Door de grote heat-sink te verwijderen en zonder accu te laten functioneren (5V op de USB-in te zetten), kom ik nu aan 60 gram.

Werkt prima
Op een andere locatie zijn we wel eens aangesproken door de beheerder van het land, die vroeg alleen of we iets verder het weiland in wouden omdat we nogal dicht bij geparkeerde auto's stonden
TL;DR : Gewoon lekker je ding doen, goed uitkijken, het liefst een spotter mee.
Ik heb nog een mooie Hero HD, die kaal (met SDcard en accu) nog 99 gram weegt.
Door de grote heat-sink te verwijderen en zonder accu te laten functioneren (5V op de USB-in te zetten), kom ik nu aan 60 gram.

Werkt prima
Ik heb hier een paar meter verderop ook een aantal weilanden die eigenlijk bij het kasteel horen, maar weer verpacht zijn aan boeren. Het kasteel wil geen drones e.d., maar de boeren vinden het prachtig (de meeste heb ik al ontmoet en een tijd mee staan praten)GustavSan schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:37:
Een beginnersvraag. Heb mijn drone vandaag binnen. Ik wil eigenlijk even oefenen maar kom er naast de standaard regels die gelden niet helemaal uit waar dit nu wel/niet kan.
Hierachter heb ik bv allemaal weilanden. Geen crowds etc, maar wel grond van een boer. Mag ik daar dan zomaar vliegen? Dan een stuk heide in een wandelgebied....tja..mag dat daar dan wel?
Ik kom uit Driebergen maar kan op zich overal naartoe...
Op een andere locatie zijn we wel eens aangesproken door de beheerder van het land, die vroeg alleen of we iets verder het weiland in wouden omdat we nogal dicht bij geparkeerde auto's stonden
TL;DR : Gewoon lekker je ding doen, goed uitkijken, het liefst een spotter mee.
[ Voor 61% gewijzigd door Kars op 06-09-2016 08:11 ]
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11