SG schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:25:
Mixuko build mee bezig , heb paar foutjes gedaan waardoor mijzelf nog moeilijker gemaakt. Het is sowieso moeilijke build . Met weinig plasts .
Daarbij is wat voorwerk maar ook de juiste minimalistische componenten voorhanden ook van belang en dat had ik dus niet.
Kolosale imersionRC VTX zelfs de redelijk kleine anakin VTX zijn problematisch . Paar met mini VTX besteld maar handige piloot die ik ook geholpen had had een eigen haakse VTX gemodde over.
En compacte circke 8 Led 16V.
Zelf toch de wat brede adressable LED matek ook erop gedaan als voor LED
ZMR 1ste alle motoren draaien verkeerd om en BLHeli passtrough werkt niet.
Dus even in de ijskas , zal een naze32 Rev 6 om dat te kunnen doen bestellen.
Budged is op dus de goedkoopste motoren om Diatone FPV250 te kunnen bouwen met Cmos pan &tild heb HT module in Dominater HD dus kan experimenteren ermee.
Bestel mogelijk ook 1 reserve motor voor de andere drones en tweede ZMR motoren , om passtrough ellende te mijden zal ik haakse pinnen bestukking op de 2 de Cyclone FC doen . De Diatone krijgt de Flip32 naze clone.
Maar de Mixuko Build is vergevorderd die ga ik hopelijk van avond afmaken .
Dit wordt mijn hardcore build , dus geen mooie build gezien mogelijk wat vaker crashen . En dus reparaties . ZMR250 zullen net als de Flip260 Oefen Racers worden . Zij te log en airbreakframe . Mid Air collissens altijd mogelijk als je met velen vliegt daarom paar drones nodig.
Momenteel non racer vliegklaar
Mixuko bijna
Anakin & Clubracer uit elkaar
ZMR 1 zit vast ZMR2 nog niet compleet.
Shrieker ook nog niet compleet
Distone ook niet compleet
Had gedacht dat meeste FC F3 passthrough BLHeli ondersteunen ja vaak met extra tool , dus niet direct op de USB aansluiting .
Ook vergeten dat elke drone een Cam & VTX & cloverleaf antenne nodig hebben.
Dus ja na mijn werk verder bouwen en missen componenten bestellen .