lasharor schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:30:
[...]
In de lucht ga je nooit dezelfde resultaten halen als die reviewers doen. Je kan prima met deze motoren en de gemiddelde 3 blade prop vliegen op 20a esc's.
Mijn littlebees 20a worden nog niet eens warm. Dus ik zou gewoon voor de 20a versie gaan. Ook zorgen dat je bij voorkeur allemaal motoren haalt die hetzelfde schroefdraad hebben zodat je standaard boutjes kan gebruiken. Vaak krijg je bij dit soort pakketjes 2x ccw en 2x cw.
Zou goed kunnen. Maar real flight kan juist erger zijn. Heb ik het idee.
Een fix prop zal zelf de lucht moeten weg werken als een desktop ventilator.
In vlucht heb je de lichtere situatie dat je al al snelheid hebt en lucht maar extra zetje mee krijgt een lichte prop motor belasting. Dus in begin van opspinnen zou je de zwaarste last hebben. Nou nee er meer mogelijk.
Zoals met racen en scherpe turns. Kan vol gas op de bocht afkomen.
Knal hem om flip reverse turn. En nu moet je lucht dat eerst zware drag lucht was weer de andere kant op blazen.
Heb parkour ooit uitgestald met scherpe 30 graden bocht. Dat is een geweld.
Mijn stille Anakin maakt dan ook wat herrie. Maar Kriegerpus nog veel meer.
Een schreeuwend geluid.
Een stroom sensor logger lijkt mij dan ook handig dan droge test.
Grote props is meer effecientie maar ook prop massa maar ook lucht massa wat verplaats wordt. Ook pitch kan stuk zwaarder maken en dus grotere motor belasting. Blijkbaar spelen ze toch klaar om motoren en ESC door te branden.
Voor high power use pakken ze een maatje kleiner dan wat de motor max aankan.
Die LB 30A zijn niet al te groot. En mijn plan is om ook iets grotere racer te bouwen wat multi functionelere 350 6S. Dus zelfde hardware scheeld reserve delen.
En 30A zijn 6 S geschikt.
Mijn broer heeft de 20A voor QAV R 5"
De kriegerpuss piloot heeft emax race motoren met afra esc maar na research blijkt dat triblades 6" te zwaar zijn.
Op mijn anakin 6" heb ik 5" sixblades. Merk wel dat de lipo full throtle erg dipt.
Mischien toch ook maar eens standaard 6" uitproberen.
Ja het nogal wat, je match de
Props motoren esc lipo. Zijn 4 crusiale dingen die in balans moeten zijn.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K