PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vanmiddag is 'als' het al langskomt wel de laatste keer dat die starter-packages langskomen. En dat is dan elke keer rush-hour. Ze zijn binnen een uur op! Meestal word hier in 't forum wel gepost als ze er zijn, maar kan je aanraden een account aan te maken voordat ze erop staan. Anders kan je 't wel eens mislopenOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:07:
Beide bedankt voor de info. Verder krijg je voor dat bedrag ook de complete game lijkt mij als hij daadwerkelijk "af" is. Ben serieus aan het denken om hem dan vandaag of morgen aan te schaffen omdat de game me beter lijkt dan Elite Dangerous (ik wil niet gaan bashen hier). De Community lijkt me bij deze game net wat groter.
Oh en als je een account aanmaakt, gebruik dan een referral uit de TS! Dan krijgt iemand hier uit het topic een extra referral, en jij 5k UEC! (Momenteel werkt dat nog niet met de packages van 30 euro, maar waarschijnlijk passen ze dat naderhand wel aan
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 10:14 ]
Het is beide (ondanks het genre) ook wel een ander spel. Beetje Battlefield/Call-of-duty idee, beide een Space-sim maar toch wel heel anders. Het zou in ieder geval gezellig zijn als je erbij komt!Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:07:
Beide bedankt voor de info. Verder krijg je voor dat bedrag ook de complete game lijkt mij als hij daadwerkelijk "af" is. Ben serieus aan het denken om hem dan vandaag of morgen aan te schaffen omdat de game me beter lijkt dan Elite Dangerous (ik wil niet gaan bashen hier). De Community lijkt me bij deze game net wat groter.
-
Ja maar het verschil zal zijn dat de game nu wat meer doorontwikkeld is dan een jaar geledenJorrie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:20:
Vorig jaar waren dezelfde pakketten voor zelfs 20 dollar! Dat was pas een koopje
30 euro is een zeer mooie prijs voor wat je ervoor krijgt. Het is alleen goed realiseren dat je backt voor een game wat nog in ontwikkeling is, en het duurt nog wel even voor je ermee aan de slag kan.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:18:
Inmiddels zeer aan het twijfelen om de game te bemachtigen. Account is inmiddels wel al aangemaakt voor het geval dat. Moet zeggen dat ik de laatste tijd al behoorlijk wat games heb ingekocht. Maar voor de prijs waar hij nu voor staat zal hij nooit meer te krijgen zijn lijkt me
How wacht. Als je 30 euro backt kun je niet meteen spelen maar moet je wachten tot hij uitkomt? Ik dacht dat je meteen kon meedoen in de alpha/beta. Of heb ik het nu echt mis?Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:21:
[...]
30 euro is een zeer mooie prijs voor wat je ervoor krijgt. Het is alleen goed realiseren dat je backt voor een game wat nog in ontwikkeling is, en het duurt nog wel even voor je ermee aan de slag kan.
Ja tuurlijk, je kan gewoon meedoen in de alpha en beta. Binnenkort is er Alpha 2.0 wat heel vet zal zijn. maar dit is niet hetzelfde als een final game. Dat is wel iets wat je goed moet realiseren.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:25:
[...]
How wacht. Als je 30 euro backt kun je niet meteen spelen maar moet je wachten tot hij uitkomt? Ik dacht dat je meteen kon meedoen in de alpha/beta. Of heb ik het nu echt mis?
Haha.. zo ging het bij mij dus ookOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:18:
Inmiddels zeer aan het twijfelen om de game te bemachtigen. Account is inmiddels wel al aangemaakt voor het geval dat. Moet zeggen dat ik de laatste tijd al behoorlijk wat games heb ingekocht. Maar voor de prijs waar hij nu voor staat zal hij nooit meer te krijgen zijn lijkt me
Zit zelf te twijfelen om uberhaubt 2.0 (en 2.1, 2.2 etc.als die komen) echt te gaan proberen..
Ben bang dat als je de game echt per patch gaat spelen totdat hij af is, je uiteindelijk eigenlijk het grootste deel al redelijk gezien hebt.. en dan alleen nog zin hebt om te gaan spelen om even iets nieuws te proberen
[ Voor 27% gewijzigd door DoubleYouPee op 30-11-2015 10:37 ]
Tegen de tijd dat het uit komt heb je je PC toch wel een upgrade gegeven?Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:36:
Ow ben een naar de system requirements aan het kijken. Heb maar liefst 8GB memory nodig. Ik heb maar 6GB. Dan houd het al meteen op haha
Goed punt, voor mij is dat ook de reden om al een tijd lang niet meer te spelen. Maar 2.0 wil ik wel weer een keer zien, om te kijken hoe ze hun ideeën vorm gevenDoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:33:
Zit zelf te twijfelen om uberhaubt 2.0 (en 2.1, 2.2 etc.als die komen) echt te gaan proberen..
Ben bang dat als je de game echt per patch gaat spelen totdat hij af is, je uiteindelijk eigenlijk het grootste deel al redelijk gezien hebt.. en dan alleen nog zin hebt om te gaan spelen om even iets nieuws te proberen
[ Voor 48% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 10:38 ]
RAM is niet zo heel duurOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:36:
Ow ben een naar de system requirements aan het kijken. Heb maar liefst 8GB memory nodig. Ik heb maar 6GB. Dan houd het al meteen op haha
Probleem is dat ik op een laptop speel en die net nieuw is haha.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:37:
[...]
Tegen de tijd dat het uit komt heb je je PC toch wel een upgrade gegeven?
[...]
Goed punt, voor mij is dat ook de reden om al een tijd lang niet meer te spelen. Maar 2.0 wil ik wel weer een keer zien, om te kijken hoe ze hun ideeën vorm geven.
Dat is inderdaad niet aan te raden. Star Citizen moet een game worden die zelfs de huidige high-end pc's laat zweten.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:40:
[...]
Probleem is dat ik op een laptop speel en die net nieuw is haha.
Hm behalve als je echt zo'n gaming laptop hebt met 980m gaat het sowieso wel lastig worden ben ik bangOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:40:
[...]
Probleem is dat ik op een laptop speel en die net nieuw is haha.
Ik zeg uit mijn hoofd dat ik gebruik maak van de 920M. Dan is het dus niet aan te raden deze game te gaan spelen helaas. Het voordeel hiervan is alleen dat ik 1 dilemma kan afsluiten. En dat is de twijfel tussen kopen of niet kopenDoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:43:
[...]
Hm behalve als je echt zo'n gaming laptop hebt met 980m gaat het sowieso wel lastig worden ben ik bang
Het is sowieso niet aan te raden SC te proberen op een laptopOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:05:
[...]
Ik zeg uit mijn hoofd dat ik gebruik maak van de 920M. Dan is het dus niet aan te raden deze game te gaan spelen helaas. Het voordeel hiervan is alleen dat ik 1 dilemma kan afsluiten. En dat is de twijfel tussen kopen of niet kopen
Overigens komen er op Reddit nu best veel mensen voorbij die merken dat hun huidige PC Star Citizen toch niet aankan met de vraag wat ze het beste kunnen upgraden of zelfs een nieuwe PC willen aanschaffen....
Ben alvast aan 't sparen voor de upgrade.svenvv2 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:13:
[...]
Het is sowieso niet aan te raden SC te proberen op een laptopZelfs op een 960M is het praktisch onspeelbaar.
Overigens komen er op Reddit nu best veel mensen voorbij die merken dat hun huidige PC Star Citizen toch niet aankan met de vraag wat ze het beste kunnen upgraden of zelfs een nieuwe PC willen aanschaffen....
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dat is het mooie aan een persistent universe, je moet het niet zien als "missies uitspelen" maar juist als missies die langzaam gaan maken wie jij bent. De bedoeling is juist dat je oneindig kan blijven spelen. Als je na patch 2.2 dus helemaal klaar ermee bent, moet je dat geven als feedback bij CIGDoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:33:
[...]
Haha.. zo ging het bij mij dus ook.
-
ik speel nu wel even door met mijn huidige gpu een 7970 en upgrade tegen die tijd als hij uitkomt want vaak is het de gpu die aan de bak moet de cpu wat mindersvenvv2 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:13:
[...]
[ Voor 51% gewijzigd door snarfj op 30-11-2015 11:19 ]
Snap dat je inderdaad nooit alle content gezien kan hebben.. maar bedoel meer de core mechanics, zoals dogfighting of het FPS gedeelte.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:17:
[...]
Dat is het mooie aan een persistent universe, je moet het niet zien als "missies uitspelen" maar juist als missies die langzaam gaan maken wie jij bent. De bedoeling is juist dat je oneindig kan blijven spelen. Als je na patch 2.2 dus helemaal klaar ermee bent, moet je dat geven als feedback bij CIGdan doen ze namelijk iets fout.
Mm, ben ook zeer benieuwd wat ik zal gaan halen qua framerates.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:19:
Ik vind het nog wel meevallen. Ik heb nog een 7870 en ik draai de PTU wel prima op 1080p. Maar ik wil binnenkort wel upgraden.
De bedoeling is een skill-based game, dus lijkt me dat je juist vaker moet spelen om beter te worden. Ik heb echt een dramatische start gehad met dogfighting, inmiddels kan ik het "redelijk". Hebben toch wel wat uurtjes ingezeten (en daarom is het juist nu leuker!)DoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:28:
[...]
Snap dat je inderdaad nooit alle content gezien kan hebben.. maar bedoel meer de core mechanics, zoals dogfighting of het FPS gedeelte.
Ik betwijfel of we SQ42 uberhaupt gaan testen. Alle mechanics zijn hetzelfde als in de PTU, alleen zonder server-side problems. Als de PTU dus stabiel is, kan dat 1 op 1 worden overgekopieerd naar SQ42Bornhald schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
[...]
aan de andere kant, voor het testen van SQ42 zal ik niet mee doen, want dan gaat die vlieger wel mooi op, en heb je de content al gezien.
[ Voor 67% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 11:31 ]
-
aan de andere kant, voor het testen van SQ42 zal ik niet mee doen, want dan gaat die vlieger wel mooi op, en heb je de content al gezien.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:17:
[...]
Dat is het mooie aan een persistent universe, je moet het niet zien als "missies uitspelen" maar juist als missies die langzaam gaan maken wie jij bent. De bedoeling is juist dat je oneindig kan blijven spelen. Als je na patch 2.2 dus helemaal klaar ermee bent, moet je dat geven als feedback bij CIGdan doen ze namelijk iets fout.
Testing voor SQ42 gaat bovendien niet public zijn. Dat is volledig intern.Bornhald schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:29:
[...]
aan de andere kant, voor het testen van SQ42 zal ik niet mee doen, want dan gaat die vlieger wel mooi op, en heb je de content al gezien.
dan lekker missies doen met de orgDoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:33:
[...]
Ja oke, maar mijn punt is dat je die uren waar jij op doelt nu kan/gaat overslaan als SC uit is.. omdat je die al in de kleinschaligere (en hopelijk veel minder goede) alphaversie hebt gedaan.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:28:
De bedoeling is een skill-based game, dus lijkt me dat je juist vaker moet spelen om beter te worden. Ik heb echt een dramatische start gehad met dogfighting, inmiddels kan ik het "redelijk". Hebben toch wel wat uurtjes ingezeten (en daarom is het juist nu leuker!)
Mja, maar even aanmelden dansnarfj schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:32:
[...]
dan lekker missies doen met de orgen samen zorgen voor betere schepen voor spelers UEC om de idrissen draaiende te houden enz
[ Voor 20% gewijzigd door DoubleYouPee op 30-11-2015 11:36 ]
Ik snap je hoor, maar ik zie het minder als struikelblok!DoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:35:
[...]
Ja oke, maar mijn punt is dat je die uren waar jij op doelt nu kan/gaat overslaan als SC uit is.. omdat je die al in de kleinschaligere (en hopelijk veel minder goede) alphaversie hebt gedaan.
[...]
Mja, maar even aanmelden dan
-
Power in numbers
Op gotinc.nl vast een topic aangemaakt voor 'ons' launch-event. Daarbij is iedereen natuurlijk van harte welkom
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 11:55 ]
bedanktCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:43:
[...]
Power in numbers, hopelijk houden we als organisatie voldoende leden over tegen release dat we elke avond toch minstens 50 man online hebben.
Op gotinc.nl vast een topic aangemaakt voor 'ons' launch-event. Daarbij is iedereen natuurlijk van harte welkom, (ook jij Bornhald)
Dan zou je moeten instappen in de Beta vanaf het punt dat er niet meer wordt gewiped. Maar zolang er geen persistentie is, is het echt alleen maar testen, en ik wil inderdaad wel een beetje testen, maar ik wil niet opgebrand raken voor het spel uit is!DoubleYouPee schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:35:
[...]
Ja oke, maar mijn punt is dat je die uren waar jij op doelt nu kan/gaat overslaan als SC uit is.. omdat je die al in de kleinschaligere (en hopelijk veel minder goede) alphaversie hebt gedaan.
Vooral binnen een mooi verschil!
Edit; als je dan kijkt naar de "schermen" in 2.0 zijn die een stuk beter dan de Avenger in 1.3. Echter omdat de visuals nu uit de helm zijn, is het vervelend.
[ Voor 36% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 12:44 ]
-
Ik heb een beetje het vermoeden dat je eigenlijk al een groot deel van SQ42 aan het testen bent.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:28:
Ik betwijfel of we SQ42 uberhaupt gaan testen. Alle mechanics zijn hetzelfde als in de PTU, alleen zonder server-side problems. Als de PTU dus stabiel is, kan dat 1 op 1 worden overgekopieerd naar SQ42
- free roaming
- side missions/mission system
- combat vs AI
- FPS mechanics
- flight mechanics
- Quantum Drive
- schepen zelf en de bewapening
Wat nog mist:
- conversations en npc interaction
- stuff?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Hopelijk word 't geen slow-crawl naar de 100 milsiriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:31:
Funds raised: $99,112,721. Ben benieuwd hoelang 't nog gaat duren.
Sinds ik dat postte, is er weer een kleine $3000 binnengekomen... Zal vast wel goedkomenCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:39:
[...]
Hopelijk word 't geen slow-crawl naar de 100 mil, met elke dag maar 30k bijvoorbeeld
.
Snap ik, ik wil eigenlijk ook wel vliegen in m'n TaliVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:41:
Ik zie eigenlijk liever 2.0 eerst live gaan voor de 100 mil.
Al m'n andere toestellen kan ik alvast uitproberen op de DUR na.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Enkel de Andromeda, en als je een Taurus hebt krijg je een Hornet loanerJanAd schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:45:
Waren de connies nu al vliegbaar in de 2.0?
Al m'n andere toestellen kan ik alvast uitproberen op de DUR na.
Zodra de sale klaar is gaat de funding ook gelijk weer terug naar het normale niveausiriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:43:
[...]
Sinds ik dat postte, is er weer een kleine $3000 binnengekomen... Zal vast wel goedkomen
De Tali is inderdaad een erg gaaf schip, maar iets te krap met z'n gangen IMO. Hopelijk is dat op de Carrack minder[...]
Snap ik, ik wil eigenlijk ook wel vliegen in m'n Tali
Het is eigenlijk meer marketing technisch dat dat handiger is. De 100 mil grens zal behoorlijk in de media komen. Met een live 2.0 heb je dan een stuk meer te showen.siriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:43:
[...]
Snap ik, ik wil eigenlijk ook wel vliegen in m'n Tali
Kwestie van zoveel mogelijk de servers optimaliseren... wachten tot de 100 miljoen. 2.0 releasen, en nog wat moois. Vervolgens lovende en bashende reports afwachtenVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:46:
[...]
Het is eigenlijk meer marketing technisch dat dat handiger is. De 100 mil grens zal behoorlijk in de media komen. Met een live 2.0 heb je dan een stuk meer te showen.
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 13:55 ]
Zolang ze maar niet al te overhaast te werk gaan. Liever nog een weekje wachten ipv elke 5 minuten van de server gegooid te wordenCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:54:
[...]
Kwestie van zoveel mogelijk de servers optimaliseren... wachten tot de 100 miljoen. 2.0 releasen, en nog wat moois. Vervolgens lovende en bashende reports afwachten. En voor 100,1 miljoen de eerste patch
.
Connie Aquila... Nog een Leen-Hornet extra
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 30-11-2015 14:15 ]
In de live stream werd er iets over gezegd, maar ik ben al weer vergeten welke het was.
Freelancer!Anthor schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:16:
Welk schip zou ook al weer in de eerst volgende patch na de 2.0 versie zitten?
In de live stream werd er iets over gezegd, maar ik ben al weer vergeten welke het was.
oeoeohehe, hypehypehype! My body is ready.
-
Net de laatste wijziging aan mijn vloot gedaan:
- Mustang Alpha (upgraded starter)
- Aurora LN (upgraded starter)
- Freelancer-DUR (in hornet ghost vorm atm)
- P-72
Yep, base Lancer. Volgens mij de starfarer base model ook. Waren er twee volgens mij maar weet alleen nog van de Freelancer zeker dat die in 2.1 komtAnthor schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:24:
Dat hoopte ik al, maar dat zal zeker eerst de gewone versie zijn?
[...]
Net de laatste wijziging aan mijn vloot gedaan:Maar misschien toch snel mijn DUR smelten en via p-72 de gewone kopen en een CCU erbij?
- Mustang Alpha (upgraded starter)
- Aurora LN (upgraded starter)
- Freelancer-DUR (in hornet ghost vorm atm)
- P-72
Als 2.0 live te lang duurt is het een kleine moeite om die toe te voegen lijkt me?Oraijon schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:36:
[...]
Yep, base Lancer. Volgens mij de starfarer base model ook. Waren er twee volgens mij maar weet alleen nog van de Freelancer zeker dat die in 2.1 komt
Ja wie weet, plannen veranderen constant. We gaan het merkenCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:54:
[...]
Als 2.0 live te lang duurt is het een kleine moeite om die toe te voegen lijkt me?
Zijn ze volgens mij nog mee bezig... Maar er is inderdaad nog niet veel nieuwe info over naar buiten gekomen voor zover ik weet.Haay schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:07:
Ik volg de officiële ontwikkelingen de laatste tijd niet erg, maar is er de afgelopen maanden nog iets gezegd over de rework van de Origin 300i series (300i, 315p, 325a) ? Of is dat schip echt helemaal in een vergeten hoekje verdwenen?
Afgelopen zaterdag was de verjaardag van de Carrack! Hoop dat je hem wel verwend hebt natuurlijk als chairman van de Carrack Fanclub (waar ik nu ook lid van ben trouwens)!
De eerste viering voor de Carrack gaat het hangar-ready zijnOraijon schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:17:
Oei! Case_C!!
Afgelopen zaterdag was de verjaardag van de Carrack! Hoop dat je hem wel verwend hebt natuurlijk als chairman van de Carrack Fanclub (waar ik nu ook lid van ben trouwens)!
[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 16:26 ]
Ik verwacht eigenlijk niet echt een andere ingang buiten de docking hatches en de ramp. Daarnaast kan je in space natuurlijk via de shuttle bay naar buiten.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:25:
[...]
De eerste viering voor de Carrack gaat het hangar-ready zijn. Stel je eens voor
, via die grote klep naar binnen lopen
. Vraag me af of er meer ingangen zijn... misschien een ladder langs de poten?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Laatste kans, 1698 nog
edit:
Toch mn freelancer even gedowngrade, en een ccu naar DUR gekocht
Maar nu ben ik echt even klaar met klooien
[ Voor 51% gewijzigd door Anthor op 30-11-2015 18:20 ]
En heb afgelopen black Friday een Archimedes token gebruikt om een Sabre te kopen.
Deze moet ik alleen nog ff update`n in de sheet.
Gefeliciteerd! Welkom bij Team CarrackIMa34 schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:04:
Ik zit trouwens ook bij de Carrack fanclub mannen!
En heb afgelopen black Friday een Archimedes token gebruikt om een Sabre te kopen.
Deze moet ik alleen nog ff update`n in de sheet.
Ik heb ook maar een Sabre gekocht, althans ik heb een upgrade van een LTI Taurus naar een Sabre klaar staan.
Gefeliciteerd! Welkom bij Team CarrackTylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:15:
[...]
Gefeliciteerd! Welkom bij Team Carrack![]()
Ik heb ook maar een Sabre gekocht, althans ik heb een upgrade van een LTI Taurus naar een Sabre klaar staan.
Ik heb ook maar een Sabre LTI Herald klaar staan.
Team Carrack & Team Merchantman lopen gelijk op.
https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter
ik zou zonder nog meer uit te geven naar de titan module kunnen gaan, alleen vind ik daar nog 0 info over behalve dat het bestaat... er zijn ook nog andere upgrades,maar weet niet precies wat een goed starter scheepje is.. (voor 75 dollar in totaal)
De titan module is een cargo module voor de avenger. Dan krijg je dus de avenger titanKek schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:24:
vraag: ik heb nu een reliant, vind ik een mooi scheepje, plus nog 20 dollar store credits.
ik zou zonder nog meer uit te geven naar de titan module kunnen gaan, alleen vind ik daar nog 0 info over behalve dat het bestaat... er zijn ook nog andere upgrades,maar weet niet precies wat een goed starter scheepje is.. (voor 75 dollar in totaal)
Die kan je alleen toepassen op een avenger.
[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 30-11-2015 18:26 ]
Hij heeft nu nog LTI. Het is de minicargo variant van de Avenger.SgtPoen schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:25:
[...]
De titan module is een cargo module voor de avenger. Dan krijg je dus de avenger titan
Die kan je alleen toepassen op een avenger.
Vanwege die nieuwe starter packs?Cogency schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:25:
Haha, ze zijn echt voor 100m aan het pushen.
Zag een zeer interessant topic over 2.0. Mensen kunnen te makkelijk escapen als ze pvp worden aangevallen (door bijv cruise mode). Deze man verwoord precies hoe ik erover denk. Jullie nog meningen erover?
Kal | Kalri said:
[source]
I only read to halfway down the second page but someone had pointed out what I find to be the biggest point so far.
Right now the only thing to do in your ships is fight, so if someone doesn't want to fight they will move as fast as they can to GTFO.
However, once other mechanics are introduced such as cargo or mining then I feel like the game play will change significantly. Because if you pay someone to escort your Hull D from one system to another safely and they flee at the first sign of danger then obviously they aren't doing the job they were payed for and risk not being paid (personally I wouldn't pay escorts until I've safely reached the destination).
There are 2 possible scenarios I can think of for cargo ships with escorts and how they will act:
First, the escorts job is to stall the pirates long enough for the cargo ship to enter QD then follow after it because it should be much easier for a nimble fighter to disengage a fight and leave ( assuming they are competent and not sorely out-matched). Win for team defense.
Second, If the escort and cargo ship feel confident about their victory they can have the escorts engage the pirates relatively close to the cargo ship so that it can provide fire support with its turrets. If the pirates disengage and leave then mission accomplished. Win for team defense again, the cargo reaches its destination and escorts get paid.
**TLDR: There is no incentive for players to stay and fight to the death unless they want to, which is why it's so noticeable that escape is easy to achieve.
[ Voor 78% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 18:28 ]
-
Ja maar aan alleen de cargo module heeft hij niet zoveel?Cygnitr0n schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:26:
[...]
Hij heeft nu nog LTI. Het is de minicargo variant van de Avenger.
Het is een Avenger met module toch?SgtPoen schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:28:
[...]
Ja maar aan alleen de cargo module heeft hij niet zoveel?
Jep, je krijgt de gewone Avenger (maar dan leeg van binnen waar de cargo kan).
-
Damn, wat is dat vaag benoemd. Maar inderdaad het is de avenger met de module.
Noem het dan gewoon de Avenger Titan of Avenger Warlock.
[ Voor 10% gewijzigd door SgtPoen op 30-11-2015 18:30 ]
Ik ben gelukkig lid van beide, en binnenkort dus ook van Team SabreCygnitr0n schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:18:
[...]
Gefeliciteerd! Welkom bij Team Carrack![]()
![]()
Ik heb ook maar een Sabre LTI Herald klaar staan.
Team Carrack & Team Merchantman lopen gelijk op.
Dat wordt nog wat met al die groepjes... Alvast welkom in Team SabreTylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:53:
[...]
Ik ben gelukkig lid van beide, en binnenkort dus ook van Team Sabre
Goed punt, misschien moeten we al die aparte groepjes gaan organiseren in één grote groep. Misschien kunnen we die georganiseerde groep (of organisatie) ook wel een naar Tweakers vernoemen, zodat het herkenbaar wordt.siriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:53:
[...]
Dat wordt nog wat met al die groepjes... Alvast welkom in Team Sabre
Wacht, ik maak wel een organisation aan.
Edit: wel verdraaid, er bestaat al een GoT org
Welkom bij de Club voor Alledrie dan!!!Tylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:53:
[...]
Ik ben gelukkig lid van beide, en binnenkort dus ook van Team Sabre
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Kwestie van divisies uitwerken binnen de org...Tylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:57:
[...]
Goed punt, misschien moeten we al die aparte groepjes gaan organiseren in één grote groep. Misschien kunnen we die georganiseerde groep (of organisatie) ook wel een naar Tweakers vernoemen, zodat het herkenbaar wordt.
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de nachtdivisie, vanwege m'n eeuwige nachtshifts.
Ik verwacht eerlijk gezegd wel van CIG dat er in de organisaties een 'gelaagdheid' kan komen. Org's binnen org's zeg maar. Met zo'n systeem kan je groepen en allianties weergeven, en squadrons een eigen plek geven in een groter geheel.Tylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:57:
[...]
Goed punt, misschien moeten we al die aparte groepjes gaan organiseren in één grote groep. Misschien kunnen we die georganiseerde groep (of organisatie) ook wel een naar Tweakers vernoemen, zodat het herkenbaar wordt.
Ik stem voor Suicide SquadronCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:14:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd wel van CIG dat er in de organisaties een 'gelaagdheid' kan komen. Org's binnen org's zeg maar. Met zo'n systeem kan je groepen en allianties weergeven, en squadrons een eigen plek geven in een groter geheel.
Maarre, (aannemend dat we nog wel wat meer groeien tot launch) iedereen die voor launch is toegetreden krijgt hopelijk wel status van ''first 500'' ofzo?Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:14:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd wel van CIG dat er in de organisaties een 'gelaagdheid' kan komen. Org's binnen org's zeg maar. Met zo'n systeem kan je groepen en allianties weergeven, en squadrons een eigen plek geven in een groter geheel.
Ik stem voor Nightshade Squadron.
Kijk, dat zijn er alvast 3.
[ Voor 34% gewijzigd door siriouz op 30-11-2015 19:17 ]
Uiteraardsiriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:15:
[...]
Maarre, (aannemend dat we nog wel wat meer groeien tot launch) iedereen die voor launch is toegetreden krijgt hopelijk wel status van ''first 500'' ofzo?Of wat de nummers tegen die tijd zullen zijn
Suicide Squadron goes in first followed by Meatshield Squadron to prevent bloodspatters on our Idri'!
Ik wil me wel aanmelden voor de Explorer Club of de Merchant Division.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:14:
[...]
Dat soort 'afdelingen' zou voor grote org's duidelijkheid scheppenTylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:35:
[...]
Ik wil me wel aanmelden voor de Explorer Club of de Merchant Division.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Doet me nogal aan dit denken:Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:18:
[...]
Uiteraard, ben nu lekker aan 't knutselen voor evt. "medailles"
![]()
Suicide Squadron goes in first followed by Meatshield Squadron to prevent bloodspatters on our Idri'!
YouTube: South Park Movie Operation Battallions
Lol, je bent me net voorJanAd schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:44:
[...]
Doet me nogal aan dit denken:
JanAd schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:44:
[...]
Doet me nogal aan dit denken:
Dik 300 man is toch aardig grootCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:36:
[...]
Dat soort 'afdelingen' zou voor grote org's duidelijkheid scheppen. Maar we gaan vanzelf wel zien wat ze daarvoor verzinnen.
[ Voor 25% gewijzigd door siriouz op 30-11-2015 20:03 ]
(Het is dat er al 2 echte redshirt orgs zijn anders had ik misschien voor grap de Redshirt labour union aangemaakt
[ Voor 17% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 20:27 ]
-
Vreemd, die 'drawing distance' lijkt helemaal niet overeen te komen met wat ik ingame zie... Die heeft toch iets vreemd gedaan met de grafische instellingen precies.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:25:
En nog een racefilmpje, maar hier lijkt wel AA in te zitten? Het ziet er in ieder geval vreemd realistisch uit
[video]
Is mij nog niet eerder opgevallen...I think it may have more to do with the exaggerated DOF that happens when going into 3rd person.
IMDB: Squadron 42 (Video Game 2016) - Full Cast & Crew\
Weinig nieuwe grote namen uiteraard, paar die ik wel "ergens" ooit gezien heb.
[ Voor 19% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 21:14 ]
-
BBQ Cheddar - Bacon - Onion strings - delicious.
We are still testing 2.0.0f internally.
Zyloh-CIGvandaag om 21:13
mostly new fixes. Although there are some UI improvements that are pretty spiffy.
Missing destination names was a bug.
Definitely coming back.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 21:22 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 21:35 ]
Met het renderen waarschijnlijk een filter + wat sharpening overheen gegooid.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:25:
En nog een racefilmpje, maar hier lijkt wel AA in te zitten? Het ziet er in ieder geval vreemd realistisch uit
Werkt gewoon hetzelfde als bij foto's
[ Voor 13% gewijzigd door Cogency op 30-11-2015 21:48 ]
Zou leuk zijn als we van het weekend een keer met een groep kunnen spelen!Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:23:
2.0.0f , ze werken wel bikkelhard door daar! Hopen op een berg back-end verbeteringen.
Greetings Citizens!
I hope you all had a good weekend! It was a much needed rest for those of us at CIG, especially after the livestream, 2.0 launch and the big office move (sincere max kudos to the staff who worked through the holiday to get 2.0 more stable.) Expect more news on 2.0 as we make progress... we're hoping to expand the PTU to more Citizens, of course, and it's all hands on deck to get this thing ready for the live launch.
On the Comm-Link front, this will be a quieter week as we catch up on everything (and help out CS as best we can.) Please note that there will not be a '10 for the...' today, as the holiday prevented us from shooting an extra episode. The series will return next week! But we WILL have an AtV and RtV this week, direct from the new office. We're also cutting together a 2.0 trailer, but I don't have a release date for that yet, either. (Check back!)
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, November 30th
- Jump Point Rerun - WIP
Tuesday, December 1st
- Jump Point Rerun - Article
Wednesday, December 2nd
- Bug Smashers!
- Subscriber Vault Update (Crucible Part II)
Thursday, December 3rd
- [1200 PST / 2000 UTC] Around the Verse: Episode 2.09 -https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/
Friday, December 4th
- Q&A Post: Anvil Crucible
- [1100 PST / 1900 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream -http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Weekly Development Update: Week of December 4th
[ Voor 72% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 22:13 ]
-
Hier een dude die schepen presenteert uit de data van de holoviewer.
YouTube: Teller
Zyloh-CIG36m48CIG Employee
Since this post somehow managed to make it to the front page.. I'll go ahead and give you all some actual information that does not involve what I ate for lunch.
We have a nice handful of stability/crash fixes that have been checked into our internal build. QA is actively testing this build to guage if it is a viable PTU candidate(2.0.0F). We want to get it out to you all as soon as possible so we can continue to stabilize the PTU as we get closer to a live release.
Will there be a patch today? It's definitely possible, but as always, depends upon how testing goes throughout the day. We'll continue to keep you in the loop! Stay tuned!
-
Yep teller en GHG is er ook 1. Staat in de favorieten.Proqs schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:39:
Weet niet of dit kanaal bekend is, maar als je op zoek bent naar leuke filmpjes van Star Citizen.
Hier een dude die schepen presenteert uit de data van de holoviewer.
YouTube: Teller
Dit topic is gesloten.
![]()