Vinkje "My Ships" uitzettenTorrie844 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:26:
[...]
Ooooh! dacht dat alleen kon als je het schip al had.. thanks mannen!
Godver, storing bij PayPal... 
Zal het een teken zijn? Tik straks al een totaalbedrag van $700 dollar aan op m'n main account
Zal het een teken zijn? Tik straks al een totaalbedrag van $700 dollar aan op m'n main account
[ Voor 63% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 13:59 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Heb nu die starter package, hangar en Aurora MR staan nu bij mijn account maar de UEC credits zijn niet bij het totaal UEC. moet ik deze nog eerst giften aan mijzelf?
UEC van je package krijgen we later pas geloof ik.shaiwa887 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:59:
Heb nu die starter package, hangar en Aurora MR staan nu bij mijn account maar de UEC credits zijn niet bij het totaal UEC. moet ik deze nog eerst giften aan mijzelf?
Gaat het over een referral of over een package op je account?shaiwa887 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:59:
Want wat siriouz zegt klopt, de UEC in een package is voor de PU. Zodat je wel een bedrag hebt als je start
Goed punt, UEC gekregen door een referral te gebruiken krijg je inderdaad wel direct gestort.Case_C schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:07:
[...]
Gaat het over een referral of over een package op je account?
Want wat siriouz zegt klopt, de UEC in een package is voor de PU. Zodat je wel een bedrag hebt als je start.
Als het goed is, kopen 2 maten van me een dezer dagen beiden hun eerste package, met mijn referral.
Een van hun was zo lief om bereid te zijn om net iets meer uit te gaan geven voor een package zodat hij boven de $40 grens uitkomt dat de referral werkt.
De ander heb ik maar niks verteld over de $30 packages.
[ Voor 33% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 14:10 ]
Because reasons and stuff en yolo en shiny!... enzo.. prima redenen dusAjDuLion schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:25:
fuck..
hull b gemelt naar een reclaimer.. ik wilde hem per se hebben..
starter package en de p72 erbij genomen..
* AjDuLion slaat zichzelf nu weer voor zn kop... why oh why
me2siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:53:
Zal het een teken zijn? Tik straks al een totaalbedrag van $700 dollar aan op m'n main account![]()
Maar nu is't goed geweest...
Die UEC klopt bij mij ook niet meer... Daar staat nog altijd de 5000 van m'n eerste Hornet package, die ik allang niet meer heb.
yoloOraijon schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:48:
[...]
Because reasons and stuff en yolo en shiny!... enzo.. prima redenen dus
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Het is maar goed dat ik me niet echt verdiept heb in de Reclaimer...AjDuLion schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:25:
fuck..
hull b gemelt naar een reclaimer.. ik wilde hem per se hebben..
starter package en de p72 erbij genomen..
* AjDuLion slaat zichzelf nu weer voor zn kop... why oh why
Wel nog een P72 achter de hand houden he, je weet maar nooit
[ Voor 23% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 15:20 ]
Net even de solo PTU ingesteld, werkt goed, fps ca 40-60 op R9 280X dus dat valt vooralsnog niet tegen alleen het flight model is wel redelijk verandert.
De mooie "virtuele displays" zijn weg in mijn Avenger en alles gebeurt nu op de "fysieke" schermen onderin die maar half in beeld zijn, mijn inziens (game wise) geen vooruitgang, erg onoverzichtelijk.
Moet ook nog ernstig wennen aan de diverse travel modus, schakel steeds onbedoeld over op cruise modus.
De mooie "virtuele displays" zijn weg in mijn Avenger en alles gebeurt nu op de "fysieke" schermen onderin die maar half in beeld zijn, mijn inziens (game wise) geen vooruitgang, erg onoverzichtelijk.
Moet ook nog ernstig wennen aan de diverse travel modus, schakel steeds onbedoeld over op cruise modus.
Mijn download crashte op 30gb, dan moet je dus weer helemaal opnieuw beginnen. niet gedaan dusFreeMen schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:23:
Net even de solo PTU ingesteld, werkt goed, fps ca 40-60 op R9 280X dus dat valt vooralsnog niet tegen alleen het flight model is wel redelijk verandert.
-
Verklaart eea, de credits van een referral heb ik wel, die van de package ging het idd over, komt die later dus.Case_C schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:07:
[...]
Gaat het over een referral of over een package op je account?
Want wat siriouz zegt klopt, de UEC in een package is voor de PU. Zodat je wel een bedrag hebt als je start.
Ow minder, liep hier goed door maar je hele pc wordt wel voor een half uur fors belast...kan eigenlijk niets anders doen.Torrie844 schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:25:
[...]
Mijn download crashte op 30gb, dan moet je dus weer helemaal opnieuw beginnen. niet gedaan dus
NB, lijkt erop dat je de cheat engine bij elke start weer opnieuw moet runnen en de process links aanpassen. Beetje onhandig, eens zien of dat slimmer kan...
hey kun je die CCU's ook applyen als het schip niet on sale is? Ik heb een CCU gekocht van Endeavor - Reclaimer en Endeavor - Hull D.. maar als die schepen niet on sale zijn kan de CCU dan nog wel?
Gisteren ook even met de offline PTU kunnen spelen. beviel me erg goed, erg stabiel. De flight model vind ik ten positieve veranderd. Geen overshoot meer en minder zenuwachtige reacties. Daardoor ook met joystick beter speelbaar. En de verschillende modes (precision, cruise, SCM) zijn zeer waardevolle toevoegingen. Wel duidelijk dat als ze de server crashes hebben opgelost er een major milestone is bereikt in de ontwikkeling van deze game.FreeMen schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:23:
Ik dacht het wel. Zolang je de CCU hebt, kan je deze toepassen wanneer je maar wil. Ook na de Sales periode.Brandonchat schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:39:
hey kun je die CCU's ook applyen als het schip niet on sale is? Ik heb een CCU gekocht van Endeavor - Reclaimer en Endeavor - Hull D.. maar als die schepen niet on sale zijn kan de CCU dan nog wel?
Dat zou cool zijn dank je welJanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:44:
[...]
Ik dacht het wel. Zolang je de CCU hebt, kan je deze toepassen wanneer je maar wil. Ook na de Sales periode.
Leuk om te horen dat het offline in ieder geval al wel goed werktFreeMen schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:23:
Blijkbaar is face tracking dan wel zo prettig als je even vlug op je schermen wil kijken
Ik maak mij wel zorgen om de UI. Als je tijdens een dogfight iets wil instellen moet je je hoofd compleet afwenden van je window view en (zo te zien) met je muis naar het betreffende UI scherm deel om iets aan te passen. Lijkt me haast niet te doen zonder shortcuts. Even snel een status van iets bekijken is er ook niet bij, niet eens welke target je hebt laat staan targets cyclen, alles gebeurt "offscreen" (dit althans igv een Avenger). Ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan doortrekken maar dit voelt vanuit mijn perspectief niet als een goede ontwikkeling qua gamefeeling voor single seaters. Multi-crew schepen is een ander verhaal.Case_C schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:47:
[...]
Leuk om te horen dat het offline in ieder geval al wel goed werkt, laat zien dat ze "enkel" de servers hoeven bij te werken
.
Blijkbaar is face tracking dan wel zo prettig als je even vlug op je schermen wil kijken.
Edit:
Blijkbaar ben ik (gelukkig) niet de enige... https://www.reddit.com/r/...3tt3ok/ptu_20_avenger_ui/
[ Voor 7% gewijzigd door FreeMen op 29-11-2015 15:55 ]
Denk dat het een expiriment is om te kijken hoe het ontvangen word. Anders is het vrij makkelijk weer terug te draaien naar de hologrammen in mijn ogen.FreeMen schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:53:
[...]
Ik maak mij wel zorgen om de UI. Als je tijdens een dogfight iets wil instellen moet je je hoofd compleet afwenden van je window view en (zo te zien) met je muis naar het betreffende UI scherm deel om iets aan te passen. Lijkt me haast niet te doen zonder shortcuts. Even snel een status van iets bekijken is er ook niet bij, niet eens welke target je hebt laat staan targets cyclen, alles gebeurt "offscreen" (dit althans igv een Avenger). Ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan doortrekken maar dit voelt vanuit mijn perspectief niet als een goede ontwikkeling qua gamefeeling voor single seaters. Multi-crew schepen is een ander verhaal.
Edit:
Blijkbaar ben ik (gelukkig) niet de enige... https://www.reddit.com/r/...3tt3ok/ptu_20_avenger_ui/
Zo, de MIS is ook weer binnen...
Deze al gezien?
http://plays.tv/video/565b062f749f7c69ee
Beetje inventief zijn, om de kist erin te krijgen.
Ik kwam iemand tegen op Port Olisar in een Cutlass die hetzelfde heeft gedaan, helaas kon ik het pakketje niet zien dus ik gok dat spul dat rondzweeft volledig clientside is.JanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:48:
Deze al gezien?
Weet iemand tot hoe laat die sale duurt?
Dinsdagmiddag 5 uur (geloof ik), wordt 1 dag verlengd.Brandonchat schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:33:
Weet iemand tot hoe laat die sale duurt?
[ Voor 58% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 17:34 ]
oh waarom dat? waar heb je dat gelezen?siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:34:
[...]
Dinsdagmiddag 5 uur (geloof ik), wordt 1 dag verlengd.
Brandonchat schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:35:
[...]
oh waarom dat? waar heb je dat gelezen?
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:19:
Bericht van Ben, sale wordt iets verlengd:
''Hey guys! I'd been posting to a separate thread about this, but now that it's all resolved it seemed like a good idea to post as an Announcement.
Our web folks have completed their investigation into the payment processing issues/counter and all should be resolved now. The counter is back up and running, and the payment processors are back online working through the backlog now. I'm asking the folks at Turbulent to extend the current sale one day to allow folks who were locked out today another shot. So the sale will end at 9 AM Pacific on Tuesday rather than Monday. Hope that helps!''
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/300242
Good question...Cygnitr0n schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:58:
Wat was de verassing?
Al sla je me doodCygnitr0n schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:58:
Wat was de verassing?
-
$744 uitgegeven... Is de volgende titel bij $750 of bij $1000? 
Wat die ''verrassing'' betreft... Ik wacht nog een paar uurtjes voor ik m'n MIS upgrade activeer op m'n P72, voor het geval ze ineens een nieuw schip as verrassing erin knallen... Heb er weinig hoop op, maar je weet maar nooit.
Wat die ''verrassing'' betreft... Ik wacht nog een paar uurtjes voor ik m'n MIS upgrade activeer op m'n P72, voor het geval ze ineens een nieuw schip as verrassing erin knallen... Heb er weinig hoop op, maar je weet maar nooit.
[ Voor 64% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 18:20 ]
Nog 256 dollar te gaansiriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:18:
Ik heb er geen concrete plannen voor, maar die had ik ook niet voor de rest van m'n vloot toen ik m'n eerste package kocht...
Een badge, de belofte van ingame Cake, en een gratis Shut up and take my money skin lijkt me wel een geinige actie. Daarbij wat stretch goals beloftes.thinkingaboutit schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:34:
Wat zijn bij jullie de verwachtingen voor de 100 miljoen backer reward?
Hoe zit dat eigenlijk met de huidige stretch goals, is er des tijds een verklaring geweest waarom ze bij 65 miljoen zijn gestopt?
The cake is a lie!Anthor schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:22:
[...]
Een badge, de belofte van ingame Cake, en een gratis Shut up and take my money skin lijkt me wel een geinige actie. Daarbij wat stretch goals beloftes.
Hoe zit dat eigenlijk met de huidige stretch goals, is er des tijds een verklaring geweest waarom ze bij 65 miljoen zijn gestopt?
Ik denk dat ze zoiets hadden van: het geld blijft binnenstromen, nu eerst zoveel mogelijk focussen op de ontwikkeling voor er nog meer stretch goals bijkomen?
Om de focus op de vorige beloftes niet te verliezen, en het gevaar van feature creep uit te sluiten is na 65 miljoen gestopt met de rewards. Ergens jammer, aan de andere kant heel begrijpelijk.Anthor schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:22:
Ik zit op 774,4$... minus het Hornet package waar ik mee begonnen was. Als je de 1000 passeert, krijg je dan geen Consierge toegang?siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:18:
Volgens mij wel ja.JanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:26:
[...]
Ik zit op 774,4$... minus het Hornet package waar ik mee begonnen was. Als je de 1000 passeert, krijg je dan geen Consierge toegang?
bij de $1000 en dan krijg je ook toegang tot het decadenten forum, beter bekend als congierge..siriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:18:
en wat is nu de verassing? want de verlenging van de sale lijkt niet gepland maar een gevolg van de problemen eerder, plus dat het ze lekker veel geld aan het opleveren is.
Wanneer je een CCU hebt, kan je hem altijd toepassen.Brandonchat schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:39:
Je kan er ook zo vaak 1 toepassen als je wil
Wat ik dus zelf bij mijn gladiator heb gedaan is een paar keer een gladiator naar super hornet. Een paar keer super hornet naar Gladiator. Een paar keer gladiator naar Mis en een paar keer Mis naar gladiator.
Zo kan ik vrij switchen tussen de schepen (iig 5 keer) Totdat je geen CCU meer kan gebruiken maar dat wordt nog aangekondigd. Dus nu kan ik vrij de MIS Gladiator en Super Hornet proberen en dan uiteindelijk het schip kiezen welke ik het leukst vind. Je kan deze upgrades alleen nu kopen want al die schepen zijn limited, maar de CCUS kosten niks.
[ Voor 55% gewijzigd door Bornhald op 29-11-2015 18:42 ]
woops p72>retailiator bomber + drop ship/living quarters modules. erbij
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Vergeten jullie niet het excel sheetje aan te passen
Nja, bepaalde CCUs kosten niks. Niet allemaal.Bornhald schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:37:
Je kan deze upgrades alleen nu kopen want al die schepen zijn limited, maar de CCUS kosten niks.
Jeuj, welkom bij de Tali clubWilliam/Ax3 schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:45:
Kriebelt bij mij ook nog steeds een beetje om 1 van m'n Tali cargobays te smelten en er een bomb bay voor terug te halen.
[ Voor 15% gewijzigd door siriouz op 29-11-2015 18:51 ]
als je het uit de context van het verhaal haalt welsiriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:46:
[...]
Nja, bepaalde CCUs kosten niks. Niet allemaal.
wellicht dat ik nog wat unmelt wanneer de unmelt optie er is.. heb nog een paar LTI modules liggenWilliam/Ax3 schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:45:
[ Voor 27% gewijzigd door Bornhald op 29-11-2015 18:53 ]
Zijn modules ook te giften?Bornhald schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:52:
[...]
als je het uit de context van het verhaal haalt welhad het over de mis, gladiator en super hornet. Of globaler, CCUS naar schepen die even duur zijn waar van er 1 of enkele limited zijn
[...]
wellicht dat ik nog wat unmelt wanneer de unmelt optie er is.. heb nog een paar LTI modules liggen
geld hetzelfde voor als voor schepen, als het met credits is gekocht nee..
Bornhald schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:21:
[...]
geld hetzelfde voor als voor schepen, als het met credits is gekocht nee..Als het met nieuw geld is gekocht ja.
Seg, ik ging net voor de eerste keer in m'n Reval & York hangar kijken (wtf da's knap!!) en er staat voor m'n Connie een P52 Merlin geparkeerd?
Wat doet die daar? Ik heb nooit een P52 gehad/gekocht. Is dat de verrassing???
Welke Connie heb je? De Andromeda komt toch in ieder geval standaard met een P52?JanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:36:
Seg, ik ging net voor de eerste keer in m'n Reval & York hangar kijken (wtf da's knap!!) en er staat voor m'n Connie een P52 Merlin geparkeerd?
Dat is idd de snub fighter die erbij zit
De Aquila, ik dacht dat er een buggy bij zat... Maar die P52 zal idd daar wel van zijn.
Misschien krijg je de P52 voor nu ter vervanging van de buggy?JanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:44:
De Aquila, ik dacht dat er een buggy bij zat... Maar die P52 zal idd daar wel van zijn.
Mag soieso hopen dat je 'm niet puur gekocht hebt voor de buggy
Hahaha, er staat 1x Ursa Rover bij de specs... Voorlopig kan ik wel leven met een P52 extrasiriouz schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:46:
[...]
Misschien krijg je de P52 voor nu ter vervanging van de buggy?
Mag soieso hopen dat je 'm niet puur gekocht hebt voor de buggy
[ Voor 38% gewijzigd door JanAd op 29-11-2015 19:52 ]
Ik vraag me soieso af of er uberhaupt nog wel een verrassing was... Maar goed.JanAd schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:48:
[...]
Hahaha, er staat 1x Ursa Rover bij de specs... Voorlopig kan ik wel leven met een P52 extra
Edit: wss domme vraag, maar met Printscreen krijg ik geen screenshot. Is er een andere combo nodig? Ik neem normaal gezien nooit screenshots ingame...
Heb nog even wat gratisssss CCUs ingeslagen, kan ik nog ff het een en ander testen.
Waar is de verrassing nou
Was de datum daarvan soieso niet de 26e?
Net nog even in de solo PTU zitten spelen, erg gaaf allemaal maar mijn god, die nieuwe ship UI is echt geen verbetering. Je hebt werkelijk geen idee wat er met je target gebeurt noch wat de status is van je eigen ship.
Als het werkelijk zo blijft zoals het nu is zou dit echt de gamekiller zijn
.
Als het werkelijk zo blijft zoals het nu is zou dit echt de gamekiller zijn
Voldoende feedback helpt ze wel dingen te beslissen, dat is het mooie hiervan! gewoon duidelijk maken dat het geen verbetering isFreeMen schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:17:
Net nog even in de solo PTU zitten spelen, erg gaaf allemaal maar mijn god, die nieuwe ship UI is echt geen verbetering. Je hebt werkelijk geen idee wat er met je target gebeurt noch wat de status is van je eigen ship.
Als het werkelijk zo blijft zoals het nu is zou dit echt de gamekiller zijn.
-
Ik ben het er mee eens dat status views in de helm moeten terugkomen. In een hectische dogfight heb je echt geen tijd om steeds naar je instruments te moeten.
Verder is de offline ptu erg vet.
Na een tijdje wordt het wel een beetje eenzaam.
Verder is de offline ptu erg vet.
is dat bij alle schepen het geval of alleen bij de multicrew schepen dat je schermen niet goed meer ziet??
[ Voor 20% gewijzigd door snarfj op 29-11-2015 21:42 ]
Durf ik niet te zeggen, de schermen zijn van je helmet naar je cockpit verhuist. Bij alle schepen waar de cockpit laag zit zul je hetzelfde zien vrees ik. Ik las net dat bij de Cutlass de schermen weliswaar in het midden hoog zitten maar dat ze zo klein zijn dat ze niet leesbaar zijn...snarfj schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:41:
is dat bij alle schepen het geval of alleen bij de multicrew schepen dat je schermen niet goed meer ziet??
Eerste cargo mission:
Geweldig om te zien dat zoiets gewoon werkt. Vraag me af of de container despawned aangezien persistance nog niet bestaat.
Geweldig om te zien dat zoiets gewoon werkt. Vraag me af of de container despawned aangezien persistance nog niet bestaat.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Nee bij multicrew is de opzet sowieso behoorlijk anders (Constellation iig). Maar in de Avenger bv heb je nu de nieuwe cockpit en je mist toch wel informatie op je helm.snarfj schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:41:
Ging over hetzelfde filmpje.Reyde schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:55:
[...]
Ik kwam iemand tegen op Port Olisar in een Cutlass die hetzelfde heeft gedaan, helaas kon ik het pakketje niet zien dus ik gok dat spul dat rondzweeft volledig clientside is.
Die kist doet blijkbaar nog rare dingen.Tylocke schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:51:
Eerste cargo mission:
hey hebben we nu allemaal een badger en badges gekregen?? is dat de verrasing? 
Edit: volgens mij is dat een foutje door mij en is het van het referral program.
Edit: volgens mij is dat een foutje door mij en is het van het referral program.
[ Voor 34% gewijzigd door Brandonchat op 30-11-2015 00:31 ]
Yep, Badger & Badges is de reward voor je eerste referralBrandonchat schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:28:
hey hebben we nu allemaal een badger en badges gekregen?? is dat de verrasing?
so i read... maar ben dan alsnog benieuwd wat dan die verrassing issiriouz schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:37:
[...]
Yep, Badger & Badges is de reward voor je eerste referral.
toch nog 99 miljoen, doet doe teller het echt wel goed?
Volgens Ben zou hij nu weer goed moeten zijn. Zondag is er erg veel geld uitgegeven (half miljoen). Echt niet normaal hoe snel het gegaan is met deze sale. Vandaag wordt ook nog wel wat verwacht omdat sommige mensen hun geld op de laatste dag van de maand krijgen.Bornhald schreef op maandag 30 november 2015 @ 01:33:
toch nog 99 miljoen, doet doe teller het echt wel goed?
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
en speciaal voor mensen die het op de eerste krijgen, is het morgen ook nogTylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:09:
[...]
Volgens Ben zou hij nu weer goed moeten zijn. Zondag is er erg veel geld uitgegeven (half miljoen). Echt niet normaal hoe snel het gegaan is met deze sale. Vandaag wordt ook nog wel wat verwacht omdat sommige mensen hun geld op de laatste dag van de maand krijgen.
Juistem, en nu krijg je de mensen die toch die 100m willen zien en extra pledgen op het einde!Tylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:09:
[...]
Volgens Ben zou hij nu weer goed moeten zijn. Zondag is er erg veel geld uitgegeven (half miljoen). Echt niet normaal hoe snel het gegaan is met deze sale. Vandaag wordt ook nog wel wat verwacht omdat sommige mensen hun geld op de laatste dag van de maand krijgen.
Ik blijf zijn uitleg van 1 miljoen aan "bank transacties" echter heel dubieus vinden, gezien het probleem. Zoveel chargebacks door drukke bank-dagen is bizar, het kan wel, maar dan had er toch echt nu weer een miljoen bij moeten staan (of iig 750.000). Het is niet zo dat de helft van de mensen die eerst heeft betaald nu toch besluiten het niet te doen.Tylocke schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:09:
[...]
Volgens Ben zou hij nu weer goed moeten zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 08:14 ]
-
Op zich lijkt het nu weer te kloppen, we zitten weer op de 99 miljoen!
99,045,924$ atm... Dat gaat wel lukken denk ik. 
Edit: refresh... Tylocke's post niet gezien
Edit: refresh... Tylocke's post niet gezien
[ Voor 45% gewijzigd door JanAd op 30-11-2015 08:31 ]
Het zal me benieuwen met wat voor nieuws ze gaan komen voor de 100 miljoen. CIG kennende willen ze dat niet zonder een 'bekendmaking' van iets voorbij laten gaan. 2.0 release hoeft van mij nog niet zo, als ik de server-status zie
.
Het zou wel geinig zijn als ze voor de show gewoon 3 nieuwe capitals klaar hebben staan om te showen
.
Het zou wel geinig zijn als ze voor de show gewoon 3 nieuwe capitals klaar hebben staan om te showen
Van wat ik begrijp liggen de meeste problemen server-side, dat lijkt me juist een heel goed ding. Deze week zullen ze er hard aan knallen, hopelijk einde van de week 2.0 live release.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:42:
Het zal me benieuwen met wat voor nieuws ze gaan komen voor de 100 miljoen. CIG kennende willen ze dat niet zonder een 'bekendmaking' van iets voorbij laten gaan. 2.0 release hoeft van mij nog niet zo, als ik de server-status zie.
Het zou wel geinig zijn als ze voor de show gewoon 3 nieuwe capitals klaar hebben staan om te showen.
De bekendmaking ben ik ook heel benieuwd naar, hopelijk een leuke letter van the chairman, wat nieuwe informatie (die we echt nog niet wisten) en een kleine geupdate roadmap (niet teveel specifieks). Dan nog wat hangar flair of middel van transportatie zoals een hoverboard/space-scooter als cadeautje en ik ben helemaal blij.
Als we niks krijgen is het ook goed hoor
Nou ik eindig de sale van een Freelancer DUR LTI en een Avenger LTI naar;
Freelancer DUR - LTI
Sabre - LTI
Hull B package
[ Voor 6% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 08:57 ]
-
Laat ik er eens een andere slag aangeven met m'n doelen ingame
:
Sabre -who needs LTI anyway- purchase nr1
Vanguard -who needs LTI anyway- purchase nr2
Tegen wat ik nu heb:
Avenger Stalker package,
Aurora LX package
Aurora MR package
Mustang Alpha package
Reliant LTI,
P72 LTI,
Carrack LTI,
Die schepen in de packages zullen in de PU waarschijnlijk direct ingeruild worden voor starting UEC
, (Avenger excluded) gok wel dat je daar snel mee moet zijn in het begin... gezien meer mensen dat gaan doen zullen de prijzen wel imploderen
. (Of lang genoeg wachten)
Tegen wat ik nu heb:
Avenger Stalker package,
Aurora LX package
Aurora MR package
Mustang Alpha package
Reliant LTI,
P72 LTI,
Carrack LTI,
Die schepen in de packages zullen in de PU waarschijnlijk direct ingeruild worden voor starting UEC
Ben benieuwd wanneer we weer dingen kunnen unmelten, ga ik denk ik mijn freelancer eens uit de mottenballen halen.
Mm, helemaal niet zo dom eigenlijk. Maar zal een Package meer UEC waard zijn dan een stand-alone schip? Anders kun je beter de schepen kopenCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:03:
Laat ik er eens een andere slag aangeven met m'n doelen ingame:
Tegen wat ik nu heb:
Avenger Stalker package,
Aurora LX package
Aurora MR package
Mustang Alpha package
Reliant LTI,
P72 LTI,
Carrack LTI,
Die schepen in de packages zullen in de PU waarschijnlijk direct ingeruild worden voor starting UEC, (Avenger excluded) gok wel dat je daar snel mee moet zijn in het begin... gezien meer mensen dat gaan doen zullen de prijzen wel imploderen
. (Of lang genoeg wachten)
-
Bij een package krijg je er eenTorrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:11:
[...]
Mm, helemaal niet zo dom eigenlijk. Maar zal een Package meer UEC waard zijn dan een stand-alone schip? Anders kun je beter de schepen kopen
- NPC
- starting UEC bij
Mm, ik zou dus potentieel een NPC mijn Hull-B kunnen laten besturen terwijl ik explore in mijn DUR? Als ik een package kan houden? pfftCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:12:
[...]
Bij een package krijg je er eentegenover enkel een hangar bij een schip.
- NPC
- starting UEC bij
-
Die NPC moet wel als elke ander NPC betaald worden naar z'n kwaliteiten. Maar inderdaad het zou mogelijk gaan zijn dat jij een missie aanmaakt welke door NPC's gedaan kan worden.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:16:
[...]
Mm, ik zou dus potentieel een NPC mijn Hull-B kunnen laten besturen terwijl ik explore in mijn DUR? Als ik een package kan houden? pfft
Je koopt 10.000 ton aan staal op een planeet bijv. , dan kan jij het laten transporteren door NPC's naar een planeet waar het nodig is
[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 09:20 ]
Jawel maar volgens mij is het enige voordeel van die NPC's tegenwoordig dat je ze kunt customizen visueel. Je bent nog steeds geld kwijt aan de inhuur, dus kan je net zo goed tegen die tijd via de NPC boer/guild/Randstand (of hoe ze het ook gaan noemen) iemand inhuren. Je kunt dan alleen uiterlijk niet bepalen maarja... boeie...Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:16:
[...]
Mm, ik zou dus potentieel een NPC mijn Hull-B kunnen laten besturen terwijl ik explore in mijn DUR? Als ik een package kan houden? pfft
Je kunt later, na release,nog character slots kopen om een NPC mee te bouwen hoor. Hoef je nu niet per se al je package voor te bewaren, als je er in ieder geval maar 1 overhoud.Torrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:16:
[...]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
weet je de prijs daarvan toevallig ook?SNAFU schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:20:
[...]
Je kunt later, na release,nog character slots kopen om een NPC mee te bouwen hoor. Hoef je nu niet per se al je package voor te bewaren, als je er in ieder geval maar 1 overhoud.
Ze zijn er nog niet, dus dat blijft gis-werk. Waarschijnlijk tussen de 5/10 euro gok ik.
hmm fair enoughCase_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:22:
[...]
Ze zijn er nog niet, dus dat blijft gis-werk. Waarschijnlijk tussen de 5/10 euro gok ik.
je zou dus in theorie een aantal npc's missies laten doen in je scheepjes en daar winst uit halen..?
Dat is tijdens een RtV? volgens mij langs gekomen. Dat het nieuwe missie-systeem dat toe zou laten.Kek schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:25:
[...]
hmm fair enough
je zou dus in theorie een aantal npc's missies laten doen in je scheepjes en daar winst uit halen..?
Ook wanneer je in een vloot met NPC's wil vliegen kan je 'escort'-missies aanmaken. Vervolgens komen er NPC's/spelers die die missie uitvoeren en met je meevliegen.
Ahzo! Alleen customisen, anders was het ook wel ernstig (je eigen NPC slaaf for the rest of time).Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:19:
[...]
Die NPC moet wel als elke ander NPC betaald worden naar z'n kwaliteiten. Maar inderdaad het zou mogelijk gaan zijn dat jij een missie aanmaakt welke door NPC's gedaan kan worden.
Je koopt 10.000 ton aan staal op een planeet bijv. , dan kan jij het laten transporteren door NPC's naar een planeet waar het nodig is. Instant profit! Dat is volgens mij wel het idee waar ze mee werken.
Enige restrictie is wel dat jij online moet zijn om de NPC zijn werk te laten doen, sochtends inloggen, orders geven en naar werk gaan kan dus niet (jammer! Dan was je pas een CEO)
Zullen ze ook wel zijn. Maar als ik nu de PU in kan, ga ik ook op alles schieten wat los en vast zit (ik stop wel als er penalty's voor komen) om maar te oefenen voor dogfighten. De map die AC geeft is me net iets te klein.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:42:
[...]
Ergens hoop ik dan ook dat men in de PU minder trigger-happy gaat zijn, gezien de penalty's die dood gaan met zich mee brengen.
[ Voor 23% gewijzigd door Torrie844 op 30-11-2015 09:48 ]
-
Tja dat heeft te maken met de richting die Star Citizen uit gaat. Het gaat niet echt om een handels-imperium op te bouwen. Maar meer om de 'ervaringen' van je personage zelf. Of dat nu op de brug van een Idris is, in de machinekamer of in een Freelancer op de fringes of spaceTorrie844 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:38:
[...]
Ahzo! Alleen customisen, anders was het ook wel ernstig (je eigen NPC slaaf for the rest of time).
Enige restrictie is wel dat jij online moet zijn om de NPC zijn werk te laten doen, sochtends inloggen, orders geven en naar werk gaan kan dus niet (jammer! Dan was je pas een CEO)
Ergens hoop ik dan ook dat men in de PU minder trigger-happy gaat zijn, gezien de penalty's die dood gaan met zich mee brengen.
Ah dan zag ik jouw aanmelding netOxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:50:
Ik heb me net een aangemeld op de org. forum van GoT. Ik moest een Handle name invullen echter heb ik die niet. Ik lees hier vanalles dat er nu een aardige run is op toegang tot de game? Waarom gebeurd dit juist nu? omdat versie 2.0 eraan komt? Want de prijs is volgens mij hetzelfde als eerst
De vele aanmeldingen/grote groei van accounts op RSI komt door 3 dingen,
- De 30 eu. starterpacks, waarvan er misschien vandaag nog 1000-3000 van vrij komen.
- Mensen die een extra account aanmaken voor een referal

- 2.0 komt bijna uit!
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 30-11-2015 09:56 ]
Ik heb me net een aangemeld op de org. forum van GoT. Ik moest een Handle name invullen echter heb ik die niet. Ik lees hier vanalles dat er nu een aardige run is op toegang tot de game? Waarom gebeurd dit juist nu? omdat versie 2.0 eraan komt? Want de prijs is volgens mij hetzelfde als eerst
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Welkom.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:50:
Bedankt voor de info. En voor die €30,- krijg je dan de volledige game (die nog in opbouw is)? Of moet ik de modules in de startpost apart aanschaffen.Case_C schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:42:
[...]
Tja dat heeft te maken met de richting die Star Citizen uit gaat. Het gaat niet echt om een handels-imperium op te bouwen. Maar meer om de 'ervaringen' van je personage zelf. Of dat nu op de brug van een Idris is, in de machinekamer of in een Freelancer op de fringes of space.
[...]
Ah dan zag ik jouw aanmelding net, en ik maar zoeken in de ledenlijst
. Handles zijn de 'naam' van je RSI account. Als je die niet hebt is het idd moeilijk invullen.
De vele aanmeldingen/grote groei van accounts op RSI komt door 3 dingen,
- De 30 eu. starterpacks, waarvan er misschien vandaag nog 1000-3000 van vrij komen.
- Mensen die een extra account aanmaken voor een referal
- 2.0 komt bijna uit!
Tevens krijg je bij een "cheap" pakket ook een mooi ship. Kun je ingame zonder echt geld te betalen ook aan nieuwe schepen komen of kom je alleen aan een nieuw ship door er echt geld voor neer te leggen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Tegenwoordig zit 'alles' in een package er zijn geen losse modules meer die je aan moet schaffen. En later ingame 'kan' je maandelijks x bedrag UEC kopen, maar dat is zeker geen must.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:02:
[...]
Bedankt voor de info. En voor die €30,- krijg je dan de volledige game (die nog in opbouw is)? Of moet ik de modules in de startpost apart aanschaffen.
Tevens krijg je bij een "cheap" pakket ook een mooi ship. Kun je ingame zonder echt geld te betalen ook aan nieuwe schepen komen of kom je alleen aan een nieuw ship door er echt geld voor neer te leggen?
En bijna elk schip is met ingame cash te halen. Als het dat niet is, is het ook niet met echt geld te koop.
Dit zit in die 30 eu package:
- Starting Money: 1,000 UEC
- 3 Month Insurance
- Digital Star Citizen Manual
- Squadron 42 Digital Download
- Star Citizen Digital Download
Met een starter package krijg je uiteindelijk ook het volledige spel (zowel sq42 als de PU). Je hoeft geen aparte modules meer aan te schaffen om mee te doen in de testfase van het spel.Oxigeon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:02:
[...]
Bedankt voor de info. En voor die €30,- krijg je dan de volledige game (die nog in opbouw is)? Of moet ik de modules in de startpost apart aanschaffen.
In de PU (de multiplayer variant van SC) kun je alle schepen met in game currency kopen. Sterker nog, je kunt dan niet eens meer schepen kopen van echt geld.
Dit topic is gesloten.
![]()