Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.792 views

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09-2025
Hoppa caterpillar erbij, ga nu echt stoppen ermee

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-02 20:12
Hoe is de performance op 2.0 eigenlijk, qua FPS?

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
89,287 al o_O
DoubleYouPee schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:20:
Hoe is de performance op 2.0 eigenlijk, qua FPS?
Op de streams die ik kijk eigenlijk heel goed, met een ~+20fps verschil in versie E

[ Voor 45% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 10:25 ]

-

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:56:
[...]

Volgens mij keken ze bij de eerste 1000 nog een beetje naar bugreports. Bij de volgende 5000 was het denk ik nogal random. Met zoveel mensen is het blijkbaar lastig om dat uit te zoeken. Waarschijnlijk dat ze daarom nu citizen number hebben gedaan, omdat ze simpelweg geen tijd hebben om verder bugreport activiteit uit te zoeken. Anyway, allemaal theorieen. :P
De andere 5000 waren lui met een idris :P *gerucht die ik ter plekke verzin.
acotone777 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:12:
:+ en welkom bij de catclub.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 28-11-2015 10:43 ]

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 13:02
Volgens mij waren de eerste 1000 mensen die erg actief waren met bugreports. De volgende 14k ging ook over AC-speeltijd volgens mij.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
svenvv2 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:47:
Volgens mij waren de eerste 1000 mensen die erg actief waren met bugreports. De volgende 14k ging ook over AC-speeltijd volgens mij.
Als. Ze dan naar afgelopen jaar hebben gekeken dan snap ik hem. Ben toen erg druk geweest met de glaive vrij spelen

Verwijderd

Topicstarter
Eerste speelsessie toch 25 min. Best netjes. :P Kon helaas mijn Avenger niet in door die fall through bug, beetje jammer. Voor de rest alleen nog een beetje rond Port Olisar gevlogen in mijn Hornet.

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
acotone777 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:12:
Famous last words. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 08:54
Ik twijfel over die living room ding voor de Tali 8)7

Heb altijd een zwak gehad voor nutteloze dingen :+

Zo net redelijk stabiel kunnen spelen, paar CTD's tijdens het laden maar toen ik erin kwam liep het behoorlijk soepel, ook nog redelijke fps. Jammer genoeg kreeg ik bij een respawn een ongecontroleerde headshake die niet wegging, ik werd er misselijk van 8)7

Star Citizen

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 12:18

Kek

3flix

ik heb nu een reliant, en nog $20 store credits. hoeveel geven mensen hier wel niet uit aan scheepjes en watalniet.. hebbie geld over ofzo... :P

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 13:02
Kek schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:59:
ik heb nu een reliant, en nog $20 store credits. hoeveel geven mensen hier wel niet uit aan scheepjes en watalniet.. hebbie geld over ofzo... :P
Het gros van de mensen blijft gewoon bij een enkele starter hoor ;)
Bij mij draait het niet eens zo veel meer om het spel zelf, maar eerder het volgen van de ontwikkelingen eromheen. Het is een beetje een vast ritueel geworden om dagelijks even het nieuws rondom CIG te checken en voor die informatie/amusement heb ik best wat geld over.

Daarnaast verwacht ik gewoon honderden uren vermaak te hebben als de PU eenmaal uit is, dan verdient de inleg zich vanzelf wel weer terug :) (Ik heb volgens mij nog altijd meer uitgegeven aan WOW en dat vond ik het destijds ook wel waard.)

[ Voor 5% gewijzigd door svenvv2 op 28-11-2015 13:07 ]

• Torrie844
Er zijn SQ 42 spoilers te vinden op reddit. Ik zet ze hier niet neer (ook niet met spoilertag) maar ik zet wel de link er neer voor diegene die echt niet kunnen wachten

Link hieronder

[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 13:18 ]

-

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 12:18

Kek

3flix

svenvv2 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:06:
[...]

( Ik heb volgens mij nog altijd meer uitgegeven aan WOW en dat vond ik het destijds ook wel waard.)
hmm daar noem je wel wat, ik had ook echt iets van 9 maanden /played in wow voordat ik stopte. maarja dat betaal je per maand, en dit is van te voren..

• Torrie844
Kek schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:19:
[...]

hmm daar noem je wel wat, ik had ook echt iets van 9 maanden /played in wow voordat ik stopte. maarja dat betaal je per maand, en dit is van te voren..
Ieder zijn eigen keus toch :) Ik heb 3 jaar WoW gespeeld, EQ:Landmark gekocht (50 euro, totale flop tot nu toe..imo) en meer uitgegeven in League of Legends dan ik wil toegeven..

Ik heb al zoveel uren vermaak hiervan, op reddit, op tweakers, de officiele forums, teamspeak en alle filmpjes die ze maken dat ik echt 0,0 spijt heb!

-

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:00
Een redditor heeft een guide geschreven hoe je 2.0.0e kan spelen wanneer je niet in de PTU zit:

https://www.reddit.com/r/..._ptu_access_play_it_solo/

• Bornhald
is die er ook, de mobile chopshop is toch een pirate ship :)
Jorrie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:58:
Jammer genoeg kreeg ik bij een respawn een ongecontroleerde headshake die niet wegging, ik werd er misselijk van 8)7
Wat bij mij helpt is even naar 3rd person gaan en dan weer terug

[ Voor 40% gewijzigd door Bornhald op 28-11-2015 13:52 ]

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:45:
[...]

Afhankelijk van de inrichting ;) .

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
98,5 M is ook al gepasseerd

Heb nooit WoW gedaan maar wel geld uitgegeven aan meestal waardeloze kistjes open maken in CS:GO
of enthousiast spellen kopen in een steam sale die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.

[offtopic] steam sale? Op steam is Lunar Flight met 50% korting atm 4,99 Een must have 'space' sim imho. (heb ook nog een 75% coupon over voor de liefhebber). en als je dan toch op de ptu moet wachten... :P [/offtopic]

Maar ze maken heb bij CIG/RSI ook niet bepaald lastig om geld uit te geven.
Het pledgen lijkt bijna een losstaande game te zijn, waarbij je moet bedenken hoe het spel er uit gaat zien, hoe je het spel gaat spelen en wat je daarvoor alvast wil hebben. CIG/RSI voegt dan nieuwe dingen toe zodat jij je keuze weer gaat veranderen.

Als het pledgen echt een probleem wordt :P

• Bornhald
Anthor schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:58:
98,5 M is ook al gepasseerd

Heb nooit WoW gedaan maar wel geld uitgegeven aan meestal waardeloze kistjes open maken in CS:GO
of enthousiast spellen kopen in een steam sale die ik nog niet eens geïnstalleerd heb.

[offtopic] steam sale? Op steam is Lunar Flight met 50% korting atm 4,99 Een must have 'space' sim imho. (heb ook nog een 75% coupon over voor de liefhebber). en als je dan toch op de ptu moet wachten... :P [/offtopic]
Kerbal Space Program ook checken :) ook zeker de moeite waard :)
Maar ze maken heb bij CIG/RSI ook niet bepaald lastig om geld uit te geven.
Het pledgen lijkt bijna een losstaande game te zijn, waarbij je moet bedenken hoe het spel er uit gaat zien, hoe je het spel gaat spelen en wat je daarvoor alvast wil hebben. CIG/RSI voegt dan nieuwe dingen toe zodat jij je keuze weer gaat veranderen.
Er moet natuurlijk ook nog wat te doen zijn wanneer de game uit is..

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 08:54
Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:45:
[...]

[...]

Wat bij mij helpt is even naar 3rd person gaan en dan weer terug
Hielp helaas niks bij mij.

Star Citizen

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:43:
Een redditor heeft een guide geschreven hoe je 2.0.0e kan spelen wanneer je niet in de PTU zit:

Had het al gezien, maar ik wacht dan denk ik toch even. Alleen spelen lijkt me niet de eerste indruk die ik wil krijgen!

-

• Proqs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-01-2022
Na al tijden mee te lezen, toch maar eens besloten om actief te gaan deelnemen aan het GoT Star citizen forum.

Ondertussen Grand Admiral en lekker door verzamelend. Blijft zo verslavend en soms wat duur, maar andere kant steun ik graag dit mooie game project.

Helaas nog geen toegang tot PTU, dus nog lekker forums aan het rondstruinen.

• Torrie844
Proqs schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:11:
Na al tijden mee te lezen, toch maar eens besloten om actief te gaan deelnemen aan het GoT Star citizen forum.

Ondertussen Grand Admiral en lekker door verzamelend. Blijft zo verslavend en soms wat duur, maar andere kant steun ik graag dit mooie game project.

Welkom hier :) gezellig!

-

• DoubleYouPee
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:25:
[...]
Op de streams die ik kijk eigenlijk heel goed, met een ~+20fps verschil in versie E
Bedoel meer, moet je echt een 980ti hebben of kun je met een R9 280X ook nog wel uit de voeten op redelijk high settings?

• Case_C

Welkom dan :) , altijd leuk om meerdere inzichten voorbij te zien komen.
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:11:
[...]

Had het al gezien, maar ik wacht dan denk ik toch even. Alleen spelen lijkt me niet de eerste indruk die ik wil krijgen!
Nog een weekje ofzo lijkt mij? Dan kan iedereen eindelijk los gaan :) . Hopelijk zijn de servers goed geregeld, en kan je makkelijk bij elkaar in een server komen.
DoubleYouPee schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:23:
[...]

Bedoel meer, moet je echt een 980ti hebben of kun je met een R9 280X ook nog wel uit de voeten op redelijk high settings?
High settings moet je niet vanuit gaan. Aan de ene kant is dat ook niet erg, want als het nu al makkelijk loopt op een 280x op high betekend dat ze er lang niet voldoende uithalen om het over een paar jaar nog relevant te laten zijn als een over the top grafisch spel.

Aan de andere kant is je resolutie ook weer relevant, dat gaat ook behoorlijk snel naar 1440p +

oftopic, het gerucht is overigens dat de 'pascal' GPU's van nvidia ruim 4 TFlops gaan halen op double point precision. Tegenover de 0,176 momenteel op een GTX980ti

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 28-11-2015 14:29 ]

• Bornhald

ben je wel lekker door gegaan, om grand admiral te worden, was dat niet de 2500 USD titel? :)

in ieder geval welkom

• Proqs
Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:24:
[...]

ben je wel lekker door gegaan, om grand admiral te worden, was dat niet de 2500 USD titel? :)
Yup dat is de 2500$ titel. op naar de lt. commander titel. Het is ook zo verslavend ;)

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Duurt even voor je Wing Commander bent.

• Case_C
Proqs schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:27:
[...]
Yup dat is de 2500$ titel. op naar de lt. commander titel. Het is ook zo verslavend ;)
Dan hoeven we je in ieder geval niet lastig te vallen met een referal link :+ .

En is 't een hele lijst schepen, gespaard over de jaren? Of elke keer een groter pakket geweest :P ?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Als je er ooit over wilt praten. We hebben op TS een speciale praatgroep. :+

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
jeej net ff weer het sheetje aangepast .. Freelancer Mis erbij gezet :)

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:24:

oftopic, het gerucht is overigens dat de 'pascal' GPU's van nvidia ruim 4 TFlops gaan halen op double point precision. Tegenover de 0,176 momenteel op een GTX980ti
Dat is best goed nieuws. Ik ben toch al aan het rondkijken naar een nieuwe PC voor over een jaar ofzo dus als ik hier mee rekening hou dan krijg ik toch een behoorlijke performancewinst.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Proqs
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:33:
[...]

Dan hoeven we je in ieder geval niet lastig te vallen met een referal link :+ .

En is 't een hele lijst schepen, gespaard over de jaren? Of elke keer een groter pakket geweest :P ?
Ja gespaard over de jaren, maar wel hier en daar wat omgesmolten en andere scheepjes gekocht. Sinds intro van VAT iets minder hard scheepjes gespaard.
Blijft ook het leuke, telkens bezig met hoe je je vloot wil hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Proqs op 28-11-2015 14:40 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Proqs schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:40:
[...]

Ja gespaard over de jaren, maar wel hier en daar wat omgesmolten en andere scheepjes gekocht. Sinds intro van VAT iets minder hard scheepjes gespaard.
Blijft ook het leuke, telkens bezig met hoe je je vloot wil hebben.
Hahah, iemand wist dat eerder ook al zo mooi te verwoorden dat dat bijna een spel op zich is. En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik heb het idee dat mijn vloot wel compleet is maar toch ben ik steeds aan het kijken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:43:
[...]

Hahah, iemand wist dat eerder ook al zo mooi te verwoorden dat dat bijna een spel op zich is. En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik heb het idee dat mijn vloot wel compleet is maar toch ben ik steeds aan het kijken.
Dan heb je geluk. Dit weekend is alles mogelijk, maar gaat snel voorbij. Alle CCU's meepakken die je kunt. Twijfel vaak genoeg. :) Maar kan nu wel bijna alles zien als het in de hangar komt :9

Ja, dat is al een spel op zich :o :*)

• Bornhald
voor de mensen die de startpost bijhouden (op aanraden van Anthor) misschien even een linkje naar de minigames daar zetten
https://robertsspaceindus...4704-Hyper-Vanguard-Force

https://robertsspaceindus...Vault-A-Loan-In-The-Verse

https://robertsspaceindus...nknown-A-Carrack-Her-Crew

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eerst even gechecked heb :)

• Case_C
Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:03:
voor de mensen die de startpost bijhouden (op aanraden van Anthor) misschien even een linkje naar de minigames daar zetten
https://robertsspaceindus...4704-Hyper-Vanguard-Force

https://robertsspaceindus...Vault-A-Loan-In-The-Verse

https://robertsspaceindus...nknown-A-Carrack-Her-Crew

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eerst even gechecked heb :)
Bedankt voor het verzamelen van de links :) , heb ze onder de officiele links in een speciaal kopje toegevoegd.

Verwijderd

Topicstarter
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:11:
[...]

Die offline versie geeft wel aan dat de problemen vooral server side zijn, want de offline build is mega stabiel.

Heb vanochtend nog wat kunnen spelen maar de laatste paar uur kom ik nauwelijks meer in PTU door startup crashes/ login fails. De grotere aantal mensen op de server lijkt toch zijn tol te hebben. Hoop dat ze dat komende week snel kunnen oplossen.

Verwijderd

Dat was ook te verwachten.
Want als je zelf een game server schrijft dan is dat fokking moeilijk.
En vooral met analyseren van problemen want je zit in een cloud multithreaded omgeving waarbij je client verschillende pings hebben. Ga daar maar eens aan staan. Dat is zelfs voor veteranen een flinke kluif.

• Brandonchat
Hai even een vraagje.. Ik was in de veronderstelling dat de Freelancer MIS hanger ready was. Ik kan deze alleen niet in mijn hangar config selecteren en een plekkie geven. Is dit misschien omdat ze aan het revampen zijn?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Brandonchat schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:07:
Hai even een vraagje.. Ik was in de veronderstelling dat de Freelancer MIS hanger ready was. Ik kan deze alleen niet in mijn hangar config selecteren en een plekkie geven. Is dit misschien omdat ze aan het revampen zijn?
De MIS is wel Hangar Ready. Maar je kunt hem dus niet verslepen naar je Hangar? Vreemd. Even refreshen?

• Brandonchat
Cygnitr0n schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:11:
[...]

De MIS is wel Hangar Ready. Maar je kunt hem dus niet verslepen naar je Hangar? Vreemd. Even refreshen?
Nope hij staat ook niet in mijn lijst om te selecteren. Heb gisteren die CCU gedaan van de arch naar de Freelancer MIS maar staat niet in mijn lijstje :(

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Brandonchat schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:13:
[...]

Nope hij staat ook niet in mijn lijst om te selecteren. Heb gisteren die CCU gedaan van de arch naar de Freelancer MIS maar staat niet in mijn lijstje :(
Vreemd, dit was toen in mijn hangar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/viRIakcl.png

Heb ook gekeken of het werkt via P72 CCU naar een hangar ready schip, die kan ik gewoon in de hangar plaatsen... Ticket aanmaken? :/

[ Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 28-11-2015 16:16 ]

• Case_C
Vanguard mini-game zojuist nog maar even gehaald :P , was daar nooit aan toe gekomen. Nu heb ik toch eindelijk die badge :) .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:20:
Vanguard mini-game zojuist nog maar even gehaald :P , was daar nooit aan toe gekomen. Nu heb ik toch eindelijk die badge :) .
Je hebt meerdere badges ;)

Zie: Klik

[ Voor 10% gewijzigd door DutchWalnut op 28-11-2015 16:21 ]

• Case_C
I know ;) , maar vond 't voor nu even voldoende. Bijna alle perks op 4, maar dat laatste vergt een beetje grinden. Dat doe ik momenteel liever in Fallout 4 ;) .

Overigens is het een geweldig spelletje om een Vanguard te verkopen.... Het had me bijna over de streep :X .

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-02 09:54
Ik moet altijd de Apex Predator badge nog halen. It's in my backlog! :P

Overigens net wat 2.0 gespeeld en het ziet er naar uit dat de jump points meestal niet werken. Ik jumpte dus maar handmatig naar een geel stipje dat bleek de fuel station te zijn en vond een Hornet pilot die nogal stil was. We zijn toen beide geland en hebben schepen gewisseld maar hij brak m'n Retaliator in tweeën meteen na lancering, nou bedankt. Toen ook eindelijk de CTD gekregen ;) .

Verwijderd

Topicstarter
Reyde schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:24:
Ik moet altijd de Apex Predator badge nog halen. It's in my backlog! :P

Overigens net wat 2.0 gespeeld en het ziet er naar uit dat de jump points meestal niet werken. Ik jumpte dus maar handmatig naar een geel stipje dat bleek de fuel station te zijn en vond een Hornet pilot die nogal stil was. We zijn toen beide geland en hebben schepen gewisseld maar hij brak m'n Retaliator in tweeën meteen na lancering, nou bedankt. Toen ook eindelijk de CTD gekregen ;) .
Ja de labels van quantumdrive locaties werken niet meer in E.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:29

JanAd

Wind’s howling

Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:43:

Dat ga ik straks toch eens bekijken :)

Iemand anders hier al uitgeprobeerd?

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Case_C
Ach je kan in ieder geval 'vrij' rondcruisen zonder een daadwerkelijke destination toch?

Dus het is niet on rails, dat kunnen we nu ook al zien :) .

Edit:

De funding gaat vandaag echt gigantisch hard! Ze zitten al bijna op de 99 miljoen!
98,780,xxx dat betekend gewoon dat ze voor het eind van de sale erover zitten...

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 28-11-2015 16:51 ]

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:41:
Ach je kan in ieder geval 'vrij' rondcruisen zonder een daadwerkelijke destination toch?

Dus het is niet on rails, dat kunnen we nu ook al zien :) .
Ik kan het niet aan, alsnog de SP aant downloaden :p
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:41:
De funding gaat vandaag echt gigantisch hard! Ze zitten al bijna op de 99 miljoen!
En dat is tevens wat zo raar is, als je bij afgelopen uren kijkt is het 1x 10.000 geweest en de rest lager. Terwijl de counter echt hard omhoog schiet elk uur.

[ Voor 36% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 16:51 ]

-

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-02 09:54
Dat vind ik inderdaad ook een goed punt. De map is er ook werkelijk helemaal, in tegenstelling tot EVE waar je in feite steeds naar een andere map jumpt.

• Case_C
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:48:
[...]
Ik kan het niet aan, alsnog de SP aant downloaden :p
[...]
En dat is tevens wat zo raar is, als je bij afgelopen uren kijkt is het 1x 10.000 geweest en de rest lager. Terwijl de counter echt hard omhoog schiet elk uur.
Dat is inderdaad vreemd :/ , of die uren-teller klopt gewoon niet? Dat die niet het omsmelten meeteld ofzo?. Want anders zou er de afgelopen 6 uur gemiddeld 83.000 binnen moeten komen...

Er klopt iets niet aan die counter.

edit, dit komt er per uur binnen volgens het doc wat ze bijhouden:
Sinds middernacht, de afgelopen paar uur zitten ze bijna aan een ton per uur :| , dat is bijna niet te geloven.

$33.009,00
$49.773,00
$28.488,00
$31.445,00
$22.805,00
$28.008,00
$64.273,00
$36.973,00
$49.894,00
$72.497,00
$70.335,00
$64.450,00
$71.496,00
$71.855,00
$80.915,00
$91.334,00

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 28-11-2015 17:05 ]

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03-2025
Ik zit alvast klaar op m'n 2e account voor een package oOo

Edit: ze zijn laat :+

[ Voor 18% gewijzigd door siriouz op 28-11-2015 17:01 ]

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door Sak3d op 28-11-2015 17:04 ]

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:57:

Blijkbaar kun je beter voor een Mustang Alfa gaan (& die gratis omzetten in een Aurora LN) dan voor een Aurora MR. Kom ik net te laat achter |:(

• Case_C
Sak3d schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:03:
Fok, blijkbaar kun je beter voor een Mustang Alfa gaan (& die gratis omzetten in een Aurora LN) dan voor een Aurora MR. Kom ik net te laat achter |:(
Hoezo? Gewoon het pakket wat je hebt omsmelten, en voor die credits een package met een Mustang Alpha halen? Of gaat dat niet direct?

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Nee de MR is $25 en de Alpha $30, wist ik ook niet.

• siriouz
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:05:
[...]

Hoezo? Gewoon het pakket wat je hebt omsmelten, en voor die credits een package met een Mustang Alpha halen? Of gaat dat niet direct?
Dat moet gewoon kunnen lijkt me... Volgens mij is er geen wachtperiode voor melts?

• Proqs
siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:05:
[...]

Dat moet gewoon kunnen lijkt me... Volgens mij is er geen wachtperiode voor melts?
Je moet iets 24 uur hebben voor je kan melten toch ?

• Case_C
Echt ik snap niet waarom de counter zo hard gaat... in 5 minuten is er zojuist 15.000 dollar bijgekomen :|

• Proqs
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:06:
Echt ik snap niet waarom de counter zo hard gaat... in 5 minuten is er zojuist 15.000 dollar bijgekomen :|
misschien iemand " The Completionist - Digital - Combo" gekocht ;)

• siriouz
Nog steeds twijfels over wat ik doe... Of m'n 315p package melten of toch houden, soieso zometeen 2e package halen die gemelt gaat worden (referral) en dan nog de keuze maken tussen Freelancer DUR of MIS... Misschien toch DUR package... Anders MIS LTI... Wat af gaat hangen van of ik m'n 315p wel of niet omsmelt... Help :|

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:06:
Dat is al heel de dag zo. Er is vandaag een miljoen opgehaald (vannacht hebben we pas de 98 gehaald namelijk).

-

• Case_C
Ook wel mooi om te zien, sinds de sale is het totaal aantal Citizens zonder schip aanzienlijk gedaald!

261.000 voor de sale, en 238.000 momenteel!

bron: https://docs.google.com/s...dit#gid=510405882&vpid=A1
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:10:
[...]
Dat is al heel de dag zo. Er is vandaag een miljoen opgehaald (vannacht hebben we pas de 98 gehaald namelijk).
Als je naar mn geposte lijstje kijkt zie je dat er momenteel 2 tot 3x zoveel word opgehaald als middernacht. Wat best bizar is :P .

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 28-11-2015 17:12 ]

• siriouz
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:11:
Ook wel mooi om te zien, sinds de sale is het totaal aantal Citizens zonder schip aanzienlijk gedaald!

Is dat met de accounts waarvan de schepen weer gegift worden naar een ander account, en vervolgens dus weer schiploos worden, meegeteld?

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Er worden 30 support tickets per 60 minuten aangemaakt :o

• Torrie844
Case_C schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:11:

[...]

Als je naar mn geposte lijstje kijkt zie je dat er momenteel 2 tot 3x zoveel word opgehaald als middernacht. Wat best bizar is :P .
Enne schijnbaar is de hourly counter al een hele tijd kapot 8)7 (hoorde ik net)
700k binnengeharkt sinds 5 uur vannacht inderdaad o_O

[ Voor 19% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 17:26 ]

-

Verwijderd

Schatting is ook dat ze over de 100M zitten op 1 jan 2016. Zal erom hangen.

Volgens mij heeft CIG nu een luxe probleem dat ze met al dat extra geld iets moeten gaan doen.
Nog meer schepen, nog meer wapens, nog meer content?

Wat mij wel leuk lijkt is dat ze een API bouwen voor apps zodat je met je smartphone/tablet ook allerlei leuke dingen kan doen.

• Torrie844
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:28:
Schatting is ook dat ze over de 100M zitten op 1 jan 2016. Zal erom hangen.

Volgens mij heeft CIG nu een luxe probleem dat ze met al dat extra geld iets moeten gaan doen.
Nog meer schepen, nog meer wapens, nog meer content?

Wat mij wel leuk lijkt is dat ze een API bouwen voor apps zodat je met je smartphone/tablet ook allerlei leuke dingen kan doen.
Uhm, schatting is 117 miljoen op 1 januari (als het via deze manier doorgaat, wat uiteraard niet zal zijn). Die 100miljoen halen we denk ik zelfs voor 1 december. Morgen komt er nog een verrassing remember ;)

-

• siriouz
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:29:
[...]

Uhm, schatting is 117 miljoen op 1 januari (als het via deze manier doorgaat, wat uiteraard niet zal zijn). Die 100miljoen halen we denk ik zelfs voor 1 december. Morgen komt er nog een verrassing remember ;)
Verrassing? Wat heb ik gemist?

• Torrie844
siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:37:
[...]

Verrassing? Wat heb ik gemist?
Morgen komt er een nieuw schip wat nog niet bekend is.. of tenminste, dat begreep ik.

-

• Case_C
Ik heb dat blijkbaar ook gemist :+ .

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:57:

Hier zijn ze weer...

https://robertsspaceindus...ages/Star-Citizen-Starter

• siriouz

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:56:
[...]

Was al voorbereid... Placing order O-)
De mijne is binnen, ik ga straks nog wat veranderen en ik had terug een package nodig. :)

• siriouz
JanAd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:57:
[...]

De mijne is binnen, ik ga straks nog wat veranderen en ik had terug een package nodig. :)
Ik kom er niet doorheen... :F

• DoubleYouPee
siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:00:
[...]

Ik kom er niet doorheen... :F
Same

• Anthor
  • Niet online
tnx voor heads up, Ik was nog niet aan het f5-en geslagen, maar heb er ook 1.

Niet echt nodig maar nu kan ik rustig kiezen of ik deze of mijn geupgrade starter weer ga smelten.
Ik heb een beetje twijfel bij de aurora LN, die ik gemaakt heb, LX is misschien goed genoeg

Edit:
Ik kan deze dus ook giften aan iemand die het niet gelukt is een starter te kopen
of de LN geupgrade, als de volgende toch een hogere upgrade gaat doen

[ Voor 23% gewijzigd door Anthor op 28-11-2015 18:06 ]

• DoubleYouPee
Nou kwam er niet door, maar via account settings kon ik wel op pay drukken.. we gaan het meemaken 8)7

• siriouz
DoubleYouPee schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:10:
Nou kwam er niet door, maar via account settings kon ik wel op pay drukken.. we gaan het meemaken 8)7
Bedankt voor de tip! :>

Werkte hier ook prima. :)

• Anthor
  • Niet online
Ze hebben het best druk, die van mij is volgens paypal wel betaald maar, maar na bijna een kwartier staat hij nog steeds op processing
Torrie844 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:38:Morgen komt er een nieuw schip wat nog niet bekend is.. of tenminste, dat begreep ik.
Heb je daar een linkje van?

• Case_C
Dat lange processing had ik met mijn P72 aan het begin ook. Uiteindelijk is die betaling en aankoop prima gelukt :) .

En waarschijnlijk zitten ze voor half 8 over de 99 miljoen!

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 28-11-2015 18:14 ]

• siriouz
Ennnn ze zijn op :')

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-02 16:52

Cogency

Ginnunga

Echt ongeloofelijk hoeveel geld ze met deze sale al hebben verdient. Vooral de laatste 2 dagen.... :o

• siriouz
Cogency schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:18:
Echt ongeloofelijk hoeveel geld ze met deze sale al hebben verdient. Vooral de laatste 2 dagen.... :o
Denk dat elke keer dat korte momentje dat ze die 1000 packages beschikbaar hebben nog het meeste oplevert :P

• Case_C
siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:18:
[...]

Denk dat elke keer dat korte momentje dat ze die 1000 packages beschikbaar hebben nog het meeste oplevert :P
Haha nee joh dat is slechts 10% van de dagelijkse opbrengst ;)

• Torrie844
Anthor schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:13:
Ze hebben het best druk, die van mij is volgens paypal wel betaald maar, maar na bijna een kwartier staat hij nog steeds op processing

[...]

Heb je daar een linkje van?
Ik ben aant zoeken; maar kan zo snel niks vinden. Ze hadden het er vandaag op reddit tenminste ook over, of ik heb echt dingen verkeerd begrepen....

-

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-02 13:39

Sturmovik177

Vroem

Ze gaan een miljoen binnenhalen binnen 24 uur. :o

Oink

• siriouz
Payment received volgens de email, zit wel goed dus. :)

• Torrie844
Sturmovik177 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:25:
Ze gaan een miljoen binnenhalen binnen 24 uur. :o
Zijn ze al ruim overheen, het lukt ze in 15 uur..

-

• Anthor
  • Niet online
Zouden de nog niet verwerkte starters al meegenomen zijn bij de funding teller?
Over een half uur zitten ze denk ik op 99M

• DoubleYouPee
siriouz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:26:
Payment received volgens de email, zit wel goed dus. :)
Heb alleen al 3x diezelfde mail.. :Y) ?

• Anthor
  • Niet online
euhm, ik 6 :D

Zijn we getuige van een DDOS, de Dollar Denial of service.
Genoeg transacties/s om de website stuk te krijgen? :D

[ Voor 81% gewijzigd door Anthor op 28-11-2015 18:34 ]

• siriouz
DoubleYouPee schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:31:
[...]

Heb alleen al 3x diezelfde mail.. :Y) ?
Ik kreeg 'm ook 3x, weet wel zeker dat ik slechts 1x heb betaald via PayPal... En mocht ik opeens 3 packages + 3 Merlins krijgen terwijl ik voor 1 van beiden heb betaald, klaag ik niet hoor. :+

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06-2025
wtf alle prijzen zijn verlaagd van de schepen die te koop zijn :(

[ Voor 3% gewijzigd door snarfj op 28-11-2015 18:42 ]

• Torrie844
snarfj schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:42:
wtf alle prijzen zijn verlaagd van de schepen die te koop zijn :(
Melten en opnieuw kopen dan? :p met hoeveel?

-

• snarfj
sh = -27 eur als voorbeeld een MM nu 200 eur

• Torrie844
Upgrade time dan, ff kijken
snarfj schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:44:
sh = -27 eur als voorbeeld een MM nu 200 eur
Zeker dat je niet in dollars bekijkt? Prijzen zijn hier hetzelfde

99 miljoen behaald. Morgen 100!

Nu ga je de echte kracht van backers zien, een gros van de mensen gaat nog iets kopen om die 100miljoen te halen (including me)

[ Voor 104% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 18:51 ]

-

• snarfj
moet er wel bij zeggen is op mijn 2e account dat ik die goedkopere prijzen heb deze heb ik gisteren aangemaakt
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.