edit: correctie... bijna alles. De Javelin niet
[ Voor 48% gewijzigd door JanAd op 27-11-2015 18:08 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Nou, gaat em weer niet worden dan, nog ant werkVonGraff schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:58:
En de starter packages zijn ook weer te koop nu! Net eentje gescoord!
Moet ik er 1 voor je voorschieten dan?DoubleYouPee schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:09:
[...]
Nou, gaat em weer niet worden dan, nog ant werk
-
Thanks, maar morgen en overmorgen toch ook nog starter packs, of niet?
Geen idee, lijkt me wel..DoubleYouPee schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:14:
[...]
Thanks, maar morgen en overmorgen toch ook nog starter packs, of niet?
-
Vooral hierom
Compared to the Hornet Ghost the Sabre is built from the ground up to be a dedicated “stealth” ship whereas the Hornet Ghost is retrofitted to become stealthy, therefore whilst the Ghost is still very stealthy compared to other ships it wont be quite as impervious to radar as the Sabre
[ Voor 66% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 18:19 ]
-
Jawel, allemaal... alleen zonder de 3 jaar verzekering.Anthor schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:22:
Zijn er geen CCU's voor anniverseary sale shepen beschikbaar?
Sabre - LTI
Aurora package ----> naar? Avenger/Gladius/Hull-B ... KEUZES
Ennnn
Funds Raised
97,500,118
-
ik zou hem op de aurora houden, en niet CCU-en en nog een archimedes token kopen en dan later upgradenTorrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:25:
Freelancer DUR - LTI
Sabre - LTI
Aurora package ----> naar? Avenger/Gladius/Hull-B ... KEUZES
Ennnn
Funds Raised
97,500,118
die aurora gewoon houden voor je accoutn (even er vanuit gaan dat je alleen die hebt voor je account)
Klopt.. maar ik wil eigenlijk niet alllll teveel meer uitgeven!Bornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:26:
[...]
ik zou hem op de aurora houden, en niet CCU-en en nog een archimedes token kopen en dan later upgraden
die aurora gewoon houden voor je accoutn (even er vanuit gaan dat je alleen die hebt voor je account)
Anders laat ik het denk ik lekker zo. Nu Rear Admiral title o_O
[ Voor 7% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 18:27 ]
-
foutje gok ik, ik zie ze ook niet idd en ze zouden er wel bij moeten zittenAnthor schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:26:
Ik kan de mustang delta en 350 R niet vinden in de lijst
kan je inderdaad ook doen, volgende schip wat in concept sale gaat komen heeft toch LTI. en bij de volgende sale zal er ook wel weer iets zijn als een archimedes om te kunnen upgraden. je nu ook voldoende dus ook geen reden om in de toekomst nog iets te willen upgraden. Zou dus een slimme zet zijn..Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:27:
[...]
Klopt.. maar ik wil eigenlijk niet alllll teveel meer uitgeven!
Anders laat ik het denk ik lekker zo. Nu Rear Admiral title o_O
De archimedes kan je zien als een LTI token dus als je een van de schepen wil die al uit is met LTI (nu of ooit in de toekomst) is het handig een Archimedes te nemen. Omdat de vraag is of er ooit nog een zo goedkoop gaat zijn (het antwoord is waarschijnlijk ja in de vorm van het Drake starter schip wat ook misschien nog komt ooit)
Anders een gratis mustang alpha naar aurora LX, voor de zekerheid
Dan kan je altijd nog MR -> Alpha erbij kopen
ik zou nog wel een paar CCU's 350R -> FL DUR en terug willen.
Die kan je dan toch straffeloos gebruiken op een LTI schip?
Heb nu:
1x cheap starter Aurora MR
1x cheap starter Aurora LX (upgraded)
1x LTI Freelancer Dur
En door een rekenfoutje 15 dollar op account
Volgens mij zijn ze gewoon vergeten de racers te activerenBornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:28:
[...]
foutje gok ik, ik zie ze ook niet idd en ze zouden er wel bij moeten zitten
[ Voor 24% gewijzigd door Anthor op 27-11-2015 18:43 ]
ja kan je straffeloos gebruiken, vergeet ook niet de CCU naar de andere kant te nemen dus DUR naar 350 (sterker nog, dit is de limited variant, van een 350 kan je altijd naar een DUR andersom alleen tijdens events)Anthor schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:41:
ik zou nog wel een paar CCU's 350R -> FL DUR en terug willen.
Die kan je dan toch straffeloos gebruiken op een LTI schip?
ze zijn gratis en je kan ze blijven gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 27-11-2015 18:50 ]
Eens zien of ik mijn WOT teammate over de streep kan trekken
Wat ik me trouwens afvraag. Als je nu een lti schip heb en je later ingame het schip wilt gaan vervangen. Hoe gaat dat dan? Verdwijnt de lti of zou dat ook blijven? Kan het nergens zo 1,2,3 vinden.
ok ty.[b]Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:07:
Volgens mij is dat ook niet bekend!
Nog 1 dan.
Heb een vanguard base met lti
Die upgrade modules die er nu zijn hebben dat niet.
Hoe werkt dat? Krijg ik dan alleen de insurance van de upgrade kit of overruled de lti base dat?
[ Voor 43% gewijzigd door William/Ax3 op 27-11-2015 19:20 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Volgens mij is dat ook niet bekend!William/Ax3 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:05:
Hoppa me shornet nu ook lti
Wat ik me trouwens afvraag. Als je nu een lti schip heb en je later ingame het schip wilt gaan vervangen. Hoe gaat dat dan? Verdwijnt de lti of zou dat ook blijven? Kan het nergens zo 1,2,3 vinden.
Dat is een mooie setup!acotone777 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:08:
toch maar een sabre gehaald
m'n vlootje:
-Freelancer DUR
-Freelancer MIS
-Sabre
-Vanguard Warden (+sentinel en harbinger upgrade)
-Constellation aquila
[ Voor 28% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 19:09 ]
-
m'n vlootje:
-Freelancer DUR
-Freelancer MIS
-Sabre
-Vanguard Warden (+sentinel en harbinger upgrade)
-Constellation aquila
Solo aan boord? Kan druk worden.JanAd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:20:
Zo'n Aquila vind ik ook heerlijk... Maar da's een schip waar je in je eentje nogal moeilijk mee rond kan vliegen vrees ik (piraten ed).
Solo maar met een paar NPC's? Prima te doen.
Met org-leden op alle posities? Super!
Maar er zijn ZO veel multicrew schepen verkocht dat CGI bijna moreel verplicht is om NPC's toch wel een redelijk hoog niveau AI mee te geven wil niet iedereen compleet over z'n theewater gaan op de forums.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Kortom DUR -> Ghost -> klik.
CCU Ghost -> DUR (wachten met klik tot de DUR vliegbaar is)
-
Komen verschillende gradaties in. Betere npc's zijn ook duurder.SNAFU schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:34:
[...]
Solo aan boord? Kan druk worden.
Solo maar met een paar NPC's? Prima te doen.
Met org-leden op alle posities? Super!
Maar er zijn ZO veel multicrew schepen verkocht dat CGI bijna moreel verplicht is om NPC's toch wel een redelijk hoog niveau AI mee te geven wil niet iedereen compleet over z'n theewater gaan op de forums.
Uiteraard. Maar het kan dan dus wel.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:37:
[...]
Komen verschillende gradaties in. Betere npc's zijn ook duurder.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
ja kan, en gezien volgens mij geen van beide limited is, kan je de CCU kopen wanneer jij dat zou willen..Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:34:
Een vraag, aangezien de DUR 125$ kost en de Ghost ook, wil ik voor Arena Commander eigenlijk nog de ghost gaan gebruiken. Kan ik hem omzetten, en direct weer een CCU terug kopen zonder die te aan te klikken.
Je moet alleen opletten wanneer met een CCU van schepen die even duur zijn wanneer het schip waar je naartoe wilt limited is, die moet je nu kopen, je kan altijd een ccu kopen om VAN een limited schip naar iets anders te gaan
gewoon bij wave 7 of 8 freezed mn hele pc en moet ik opnieuw opstarten om het afgesloten te krijgen
Ja, daarom baalde ik dat ik de Sabre al had toegevoegd, krijg namelijk een normale Hornet. Dan ga ik dat nu doen :)! ThanksBornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:45:
[...]
ja kan, en gezien volgens mij geen van beide limited is, kan je de CCU kopen wanneer jij dat zou willen..
Je moet alleen opletten wanneer met een CCU van schepen die even duur zijn wanneer het schip waar je naartoe wilt limited is, die moet je nu kopen, je kan altijd een ccu kopen om VAN een limited schip naar iets anders te gaan
-
Ik kan er nu natuurlijk rondjes mee vliegen in babyPU maar wat gaat het nut van dit ding in de 'grote' PU worden? Met de kleine cargo modules maakt ie nou ook niet echt big money en hoewel de torps leuk zijn zijn ze ook duur in gebruik.
Dus, wie helpt mij?
Grote torps voor grote fights?SNAFU schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:11:
Kan iemand mij overtuigen van het nut van een Retaliator in mijn vlootje?
Ik kan er nu natuurlijk rondjes mee vliegen in babyPU maar wat gaat het nut van dit ding in de 'grote' PU worden? Met de kleine cargo modules maakt ie nou ook niet echt big money en hoewel de torps leuk zijn zijn ze ook duur in gebruik.
Dus, wie helpt mij?
-
Bij een Freeze geraak ik er ook enkel uit door een volledige reboot van de PC... Al een geluk dat zoiets tegenwoording met SSD's en Win10 niet lang duurtBrandonchat schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:46:
Wel jammer dat mijn game nog steeds vast loopt bij Vanduul swarm
gewoon bij wave 7 of 8 freezed mn hele pc en moet ik opnieuw opstarten om het afgesloten te krijgen
Je hebt toevallig toch geen SLI? Want als ik de mijne inschakel gebeurt dat veel vaker als met de SLI uit.
Goeie tip! Ik heb deze nu ook genomen en alle 350r upgradesTorrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:34:
Een vraag, aangezien de DUR 125$ kost en de Ghost ook, wil ik voor Arena Commander eigenlijk nog de ghost gaan gebruiken. Kan ik hem omzetten, en direct weer een CCU terug kopen zonder die te aan te klikken.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Verwijderd
Als ze slim zijn dan doen ze nog voor dat de anniversary sales voorbij zijn.
Nog geen lijstje gemaakt, maar er zijn er wel een hele zooi heb ik al gemerkt..Cygnitr0n schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:29:
Heeft iemand al de moeite genomen met een lijstje van gratis CCU's?
- Aurora LX (van Mustang Alpha @ 28.36€ ($30))
- Hull A (van Avenger Stalker @ 56.71€ ($60))
- Mustang Delta (van 315p @ 61.44€ ($65))
- Hull B ((van Gladius @ 85.07€ ($90))
- M50 (van Cutlass Black @ 94.52€ ($100))
- 350R (van DUR @ 118.15€ ($125))
- Khartu'Al (van Taurus @ 141.78€ ($150))
- Cutlass Blue (van Taurus @ 141.78€ ($150))
- Tali Base (van Taurus @ 141.78€ ($150))
- Vanguard Warden (van Redeemer @ 236.29€ ($250))
- BMM (van Redeemer @ 236.29€ ($250))
- Tali (van Aquila @ 259.92€ ($275))
Rest heeft geen base ship met dezelfde prijs.
Oh kijk, nu toch een lijst gemaakt
Edit: maar ff wat overzichtelijk op prijs gesorteerd, als ik dan toch bezig ben.
[ Voor 50% gewijzigd door Oraijon op 27-11-2015 20:48 ]
Ik kan helaas de patch notes niet zien..
[ Voor 90% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 20:43 ]
-
Freelancer MIS (van Gladiator)Oraijon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:40:
[...]
Nog geen lijstje gemaakt, maar er zijn er wel een hele zooi heb ik al gemerkt..
Edit: maar ff wat overzichtelijk op prijs gesorteerd, als ik dan toch bezig ben.
Reclaimer (van Endeavor)
Reclaimer (van Carrack)
Carrack (van Endeavor)
Can't bother checking prices
Gladiator, Endeavor, Carrack zijn allemaal niet altijd beschikbaar though. Daarom heb ik die niet genoemd, maar weet niet wat Cygnitron in gedachte had wat dat betreftFreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:53:
[...]
Freelancer MIS (van Gladiator)
Reclaimer (van Endeavor)
Reclaimer (van Carrack)
Carrack (van Endeavor)
We’d like to start by wishing a happy Thanksgiving to Star Citizen backers everywhere. We’re thankful for all the support you’ve given us… and nowhere is that support more visible than the Star Citizen Alpha 2.0 PTU! We truly appreciate the incredible effort backers have put into working with our team to locate, recreate and ultimately annihilate the bugs blocking the public release. And in between, we’re very excited about how much fun everyone seems to be having (with a special shoutout to the emergent gameplay we’re seeing on streams and videos!) Thanks to your work, we’re releasing a new patch to the PTU today… and we’re adding another 50,000 Citizens to the test group! From here forward, testers will be added for Alpha 2.0 PTU by Citizen Number… so if you were one of our first backers, come join the fun and help us test!
https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Updateanother 50,000 Citizens to the test group![/b] From here forward, testers will be added for Alpha 2.0 PTU by Citizen Number… so if you were one of our first backers, come join the fun and help us test!
Never mind, ik ben een vrij late backer
Ik hoor een streamer zeggen dat hij 30 meer FPS heeft dan normaal!
[ Voor 16% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 20:58 ]
-
Gladiator --> superhornet --> freelancer MISFreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:53:
[...]
Freelancer MIS (van Gladiator)
Reclaimer (van Endeavor)
Reclaimer (van Carrack)
Carrack (van Endeavor)
Can't bother checking prices
Waarom die weg? Ik heb toch echt de Ship Upgrades - Gladiator to Freelancer MIS Upgrade of mis ik nu iets?Bornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:57:
[...]
Gladiator --> superhornet --> freelancer MIS
Edit:
Tenzij je bedoelt dat ze alle 3 dezelfde prijs hebben en je alle 3 van naar kan doen dan...ja...
[ Voor 16% gewijzigd door FreeMen op 27-11-2015 21:00 ]
niet perse die weg, maar zijn allemaal even duurFreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:58:
[...]
Waarom die weg? Ik heb toch echt de Ship Upgrades - Gladiator to Freelancer MIS Upgrade of mis ik nu iets?
dus je kan ze alle drie proberen wanneer je er 1 van hebt
Nope ik heb geen SLI. Ik weet ook niet of er iets aan de instellingen ofzo moet gebeuren, of is dit een geval wat nog bij iedereen voor komt?JanAd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:18:
[...]
Bij een Freeze geraak ik er ook enkel uit door een volledige reboot van de PC... Al een geluk dat zoiets tegenwoording met SSD's en Win10 niet lang duurt
Je hebt toevallig toch geen SLI? Want als ik de mijne inschakel gebeurt dat veel vaker als met de SLI uit.
-
Staat er niet dat er 50.000 zijn toegevoegd en vanaf nu (dus na de 50K) gaat het op citizen no?!Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:03:
Oké, schijnbaar zijn de 50.000 invites voor de PTU al eruit, check je e-mail! Als je een backernummer hebt voor die 50.000, ben je in
Dan lees ik scheel. Als het op AC activity gaat had ik een invite moeten krijgen, als het gaat om cit number dan niet. Ik heb er geen in ieder gevalFreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:06:
[...]
Staat er niet dat er 50.000 zijn toegevoegd en vanaf nu (dus na de 50K) gaat het op citizen no?!
-
UEE Citizen Record #886629FreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:08:
Ik ook niet...citizen 1.050.000...miljoen teveel
Scheelt niet veel
Update, the invites zijn er nog niet allemaal uit!
Officiele site, forum, dan op je naam klikken en zie je een nummer..acotone777 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:22:
Waar vind je dat citizen record nummer ?
[ Voor 39% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 21:23 ]
-
Naar de site gaan..inloggen op de site.acotone777 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:22:
Waar vind je dat citizen record nummer ?
rechts in het menu op My RSI klikken en dan op je profielnaam klikken
BTW ik dacht dat de Freelancer al in de hangar stond
[ Voor 10% gewijzigd door Brandonchat op 27-11-2015 21:24 ]
Klopt, wel erin plaatsen he via My hangarBrandonchat schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:23:
[...]
Naar de site gaan..inloggen op de site.
rechts in het menu op My RSI klikken en dan op je profielnaam klikken
BTW ik dacht dat de Freelancer al in de hangar stond
Ennnn
Sommige mensen hebben geen e-mail maar wel de knop "PTU" in account active
-
Super! Superbedankt!Oraijon schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:40:
[...]
Nog geen lijstje gemaakt, maar er zijn er wel een hele zooi heb ik al gemerkt..
Invite binnen!Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:55:
GUYS LEEEES
[...]
[...]
https://robertsspaceindus...Weekly-Development-Update
Never mind, ik ben een vrij late backerMaar leuk voor de rest!
Ik hoor een streamer zeggen dat hij 30 meer FPS heeft dan normaal!
Edit: Patch 2.0e notes:
PATCH NOTES:
This is a patch for the 2.0.0 PTU. Please fully restart your client and launcher to ensure your client is updated – your PTU client should show “2.0.0-300696-PTU” as the version. Due to the number of recent fixes to the PTU, it is strongly recommended that players delete their PTU USER folder and verify their files after patching. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test. Game files can be verified through the launcher, by clicking on the advanced options (Gear icon) and clicking “Verify”. This is particularly important if users encounter any odd character graphical issues or crash on loading.
If you don’t see Patch Notes in your launcher, please restart your launcher immediately to update it. At this stage of testing, please refer to the PTU Issue Council for submitting bugs and feedback for optimal turn-around time. Please note that this is only for this phase of PTU testing and that the normal Issue Council is for the submission of bugs only. During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time. You can check out the full 2.0.0 PTU notes for more details about the patch and content or our 2.0.0 PTU Known Issues FAQ for bugs we are already aware of.
One important warning from the updated Known Issue List: We have a specific Issue Council thread where are requesting additional information from players regarding Error 0 disconnections.
Some special reminders from the main 2.0.0 patch notes:
Approaching the atmosphere of a planet or moon too closely will result in your ship receiving a warning, and if you continue flying toward it for too long, your ship will begin to rattle apart and be destroyed.
This is not how the functionality will work long term, and is temporary for the purposes of testing.
This will also happen if you approach the edge of the Crusader system.
Arena Commander multiplayer and ArcCorp are unavailable on the current PTU during this phase of testing.
Contents:
Balance/Tweaks
Fixes
Balance/Tweaks:
Gameplay
Increased missile ignition time to 1.0s.
The Behring C-788 Combine Cannon is now a single-shot weapon.
Fixes:
Environment
Fixed local audio such as Cry Astro Fuel and Covelex Shipping Hub transmissions from playing to everyone on the server.
Technical
Fixed a regularly occurring client crash.
Known Issues:
Ship spawner will sometimes fail to load ship list. There are two ways to get around this. 1. Spam the terminal until it shows the list for you 2. Restart the client and rejoin a different server
Matchmaking will often times try to put clients into full servers rather than available empty servers
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 21:53 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:49:
[...]
Invite binnen!
Edit: Patch 2.0e notes:
[...]
5 patches in 8 dagen, nou dat is dedication!
[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 27-11-2015 21:59 ]
Op forum stond inderdaad dat de EU devs het overnamen! Jullie allemaal invite binnen?Case_C schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:58:
Een patch 2.0.0e , wow dat betekend dus dat er hoogst waarschijnlijk dev's tijdens Thanksgiving door zijn gegaan. Of het moet bijna volledig overgenomen zijn door Foundry 42 ? Maar dat lijkt me stug.
417, mijn god!Reyde schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
Tjah, mijn invite heb ik ook binnen met #417. Overigens kan ik aanraden de copy to PTU knop eenmalig in te drukken en dan geduldig af te wachten, ik denk dat ze wat vertraagd verwerkt zullen worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Torrie844 op 27-11-2015 22:00 ]
-
Ja had ik ook. Na copy account klik ik op de PTU tab, maar dan krijg toch nog de error dat mijn account nog niet copied is. Maar las al op reddit dat dit lang kan duren.Reyde schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
Tjah, mijn invite heb ik ook binnen met #417. Overigens kan ik aanraden de copy to PTU knop eenmalig in te drukken en dan geduldig af te wachten, ik denk dat ze wat vertraagd verwerkt zullen worden.
-
Dan was je er wel heel vroeg bij?!Reyde schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
Als je met upgrades kan spelen ed. kun je eerst je vloot "PTU ready" maken voordat je account kopieert. Ik heb bijvoorbeeld nog snel even een connie/tali aangeschaft, mijn account naar de PTU overgezet en daarna alles weer omgesmolten.
Vanaf volgende week kunnen we dus gezamelijk gaan CTD-en
Ik was er inderdaad relatief vroeg bij (de dag dat de website online gingsvenvv2 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:04:
[...]
Dan was je er wel heel vroeg bij?!
Als je met upgrades kan spelen ed. kun je eerst je vloot "PTU ready" maken voordat je account kopieert. Ik heb bijvoorbeeld nog snel even een connie/tali aangeschaft, mijn account naar de PTU overgezet en daarna alles weer omgesmolten.
Vanaf volgende week kunnen we dus gezamelijk gaan CTD-en![]()
![]()
(hoewel 2.00c en d al aardig stabiel waren voor mij.)
.. Zal toch geduld moeten hebben
2 jaar geleden vond ik mijn #306932 al veel! Misschien is er over een paar maanden wel iemand die graag jouw nummer zou willen hebben omdat ie nummer 2.358.877 heeftFreeMen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:08:
Ik ook niet...citizen 1.050.000...miljoen teveel
Ik wacht sowieso net als Case op de Live release, ik heb nou toch veel te weinig tijd om constructief aan een PTU mee te doen.
Heb er iig zin in om een keer met zn allen 2.0 (on)veilig te maken!
[ Voor 12% gewijzigd door Sak3d op 27-11-2015 22:29 ]
Reyde schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:59:
Werk je in de industrie oid?
Das knap 2 accounts zonder schepen of funds? Maar wel PTU acces?Sak3d schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:24:
Net mijn tweede account (met PTU access) te ruil voor een gamepackage op mn main aangeboden. Ga ik hier problemen mee krijgen? (alle 2 mijn accounts zijn dus leeg)
Problemen zal je er niet mee krijgen, of 't mag is een tweede. Maar CIG heeft 't momenteel te druk met development, om zich bezig te houden met dubbele accounts e.d.
Je krijgt van iemand een package (welke?
De geruchten in de gaten houden helpt
En er zijn nog een aantal Tweakers die er zo vroeg bij waren
[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 27-11-2015 22:59 ]
Nee hoor, was pure toeval dat ik beide op de website stuitte en registreerde. Normaal gesproken doe ik dat niet eens. Leverde wel een mooi [url="https://λ.pw/hRO.jpg"]kaartje[/url] op!

en een gebugte cutlass black
maar als ik kijk naar grafishe bugs etc die ik nu zie en haperingen in animaties dan is deze versie beter.
Laatste keer werd ik er uit gegooid door wat leek op netwerk problemen
wel vliegt de retalliator beter dan ik eerst had gedacht. niet in combat gehad maar de handling was wel ok!
[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 27-11-2015 23:25 ]
Nouja krijgen, krijgen. Probeer gewoon een starterspakket te vinden, aangezien de voorraad in de sale binnen een paar minuten weg isCase_C schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:56:
[...]
Das knap 2 accounts zonder schepen of funds? Maar wel PTU acces?
Problemen zal je er niet mee krijgen, of 't mag is een tweede. Maar CIG heeft 't momenteel te druk met development, om zich bezig te houden met dubbele accounts e.d.
Je krijgt van iemand een package (welke?) voor een leeg account met PTU access?
het is denk ik meer verrassend dat je met een nieuwe/lege account toegang hebt to de PTU..Sak3d schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:25:
[...]
Nouja krijgen, krijgen. Probeer gewoon een starterspakket te vinden, aangezien de voorraad in de sale binnen een paar minuten weg is
Ik mis ook even de logica hier... Hoe heb jij dan PTU access? en hoe zonder package?Bornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:27:
[...]
het is denk ik meer verrassend dat je met een nieuwe/lege account toegang hebt to de PTU..
-
leuke nieuwe avatar TorrieTorrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:48:
[...]
Ik mis ook even de logica hier... Hoe heb jij dan PTU access? en hoe zonder package?
Erg gaaf, alleen kon ik geen destination selecteren om naartoe te q-driven... toen maar naar 'the edge of known space' gevlogen.
Oh ja, zonet eerste aflevering van The Expanse gekeken.
Ook erg tof,... en fijn om eens een verfilming te zien die het originele boek ook daadwerkelijk volgt.
(I'm looking at you 'American Sniper'!!!
Thanks!
Pfft net in een heel spannend potje tegen de Vanduul. Vanaf wave 3 met 1 gun, toch eerste plek (co-op) blijven houden. Uiteindelijk wave 14, nog 0 keer dood (ace-status) rest al 3 keer dood. Crasht de cliënt.. DJSKLADJKL@##@()
[ Voor 41% gewijzigd door Torrie844 op 28-11-2015 00:25 ]
-
Ik heb meer interesse in de Blue Collar Pack, maar ik heb dan ook al wat explorersBornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:25:
dat explorers pack is best leuk eigenlijk
https://robertsspaceindus...o-The-Stars-Explorer-Pack
Ik ga hem niet kopen trouwens. De schepen die ik nu heb zijn prima, ik moet immers ook tijd hebben om er mee te vliegen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
ik ook niet, maar als ik het pack wat ik nu heb niet had zou hij wel zeker interessant zijnTylocke schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:33:
[...]
Ik heb meer interesse in de Blue Collar Pack, maar ik heb dan ook al wat explorers
Ik ga hem niet kopen trouwens. De schepen die ik nu heb zijn prima, ik moet immers ook tijd hebben om er mee te vliegen.
Torrie844 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:48:
[...]
Ik mis ook even de logica hier... Hoe heb jij dan PTU access? en hoe zonder package?
PTU gaat op UEE, UEE gaat op registratiedatum.. en aangezien ik 2 accounts heb geregisteerd tijdens de kickstarter (maar nooit daadwerkelijk gepledged) heb ik 2x toegang tot de PTU.Bornhald schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:27:
[...]
het is denk ik meer verrassend dat je met een nieuwe/lege account toegang hebt to de PTU..
en volgens mij kan je zonder package niks, ook niet inloggen..
[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 28-11-2015 08:15 ]
De eeste 5000 waren random - en vooral gebruikers die Feedback gaven (blijkbaar), de volgende 50.000 zijn volgens nummer, de veteranen dus eerst.Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 07:34:
Weet je zeker dat het op UEE nummer gaat, want ik zit ergens in de 87k maar zit al een week op te ptu.
en volgens mij kan je zonder package niks, ook niet inloggen..
Staat hier een paar pagina's terug ergens met een quote en bron dacht ik.
Ik zit te twijfelen, als ik m'n 2 'concept' schepen (Hull-B en Khartu-al) zou smelten, heb ik ongeveer genoeg voor een Connie Aquila... Maar ik vind die precies wat groot zo op m'n eenje en ik heb om te exploren eigenlijk al m'n Freelancer Dur... Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
@snarfj, hier lijkt alles te werken hoor.
[ Voor 23% gewijzigd door JanAd op 28-11-2015 08:32 ]
volgorde blijft raar, ik heb voor deze ptu nooit een ptu gedaan, en nooi een bigreport ingediend. Zo heb ik 2 vrienden die hetzelfde hadden maar er wel in zaten. Een andere vriend met een veel lager nummer is er pas vandaag bij gekomen..de eerst 5k waren op basis van eerdere bug reports etcJanAd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:25:
[...]
De eeste 5000 waren random - en vooral gebruikers die Feedback gaven (blijkbaar), de volgende 50.000 zijn volgens nummer, de veteranen dus eerst.
Staat hier een paar pagina's terug ergens met een quote en bron dacht ik.
Ik zit te twijfelen, als ik m'n 2 'concept' schepen (Hull-B en Khartu-al) zou smelten, heb ik ongeveer genoeg voor een Connie Aquila... Maar ik vind die precies wat groot zo op m'n eenje en ik heb om te exploren eigenlijk al m'n Freelancer Dur... Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
@snarfj, hier lijkt alles te werken hoor.
Volgens mij keken ze bij de eerste 1000 nog een beetje naar bugreports. Bij de volgende 5000 was het denk ik nogal random. Met zoveel mensen is het blijkbaar lastig om dat uit te zoeken. Waarschijnlijk dat ze daarom nu citizen number hebben gedaan, omdat ze simpelweg geen tijd hebben om verder bugreport activiteit uit te zoeken. Anyway, allemaal theorieen.Bornhald schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:39:
[...]
volgorde blijft raar, ik heb voor deze ptu nooit een ptu gedaan, en nooi een bigreport ingediend. Zo heb ik 2 vrienden die hetzelfde hadden maar er wel in zaten. Een andere vriend met een veel lager nummer is er pas vandaag bij gekomen..de eerst 5k waren op basis van eerdere bug reports etc
Dit topic is gesloten.
![]()