Okaybram1984 schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:00:
[...]
Ik heb Cleric Beast, Gascoigne, Blood-Starved Beast en Darkbeast Paarl verslagen. Ik lees dat de DLC pas beschikbaar komt na Vicar Amelia. Ik wilde Djura eerst even friendly krijgen, dus denk een iets andere volgorde.
[...]
Je snapt alleen wat ik bedoel als je de game hebt gespeeld en het kwartje is gevallen. Iedereen die verder kijkt dan FIFA en Call of Duty zou dit geprobeerd moeten hebben. Anders: your loss. Het is de beste (en volgens mij ook hoogst scorende) next gen exclusive tot nu toe. Hij staat bij mij in ieder geval in mijn all time top 3.
Erg jammer dat iDeal niet wordt ondersteund als het gaat om het betalen van games. Paypal oke, maar dan moet ik blijkbaar weer met een creditcard de aankoop bevestigen? Teleurstellend.
Ik ga namelijk niet ook nog eens een (3v) creditcard koppelen om één aankoop te kunnen bevestigen.
Ik ga namelijk niet ook nog eens een (3v) creditcard koppelen om één aankoop te kunnen bevestigen.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Je kunt ook een rekening aan je PayPal koppelen héRbBdOs schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:54:
Erg jammer dat iDeal niet wordt ondersteund als het gaat om het betalen van games. Paypal oke, maar dan moet ik blijkbaar weer met een creditcard de aankoop bevestigen? Teleurstellend.
Of geld op je PayPal storten
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb dus al een PayPal account.cypher21 schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:57:
[...]
Je kunt ook een rekening aan je PayPal koppelen hé
Of geld op je PayPal storten
Dan kun je toch betalen via Paypal ? Kun je automatisch van je bankrekening of creditcard af laten schrijven
Maar dat kan dus alleen met een koppeling en niet met geld op je PayPal account?
Zeker kan dat ook , geld dat op je account staat wordt eerst gebruikt
Ja, en vervolgens moet ik de aankoop weer bevestigen met een creditcard... Dat is mijn hele punt.cardwizard schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:06:
Zeker kan dat ook , geld dat op je account staat wordt eerst gebruikt
Ik begrijp misschien niet goed wat je bedoeld... Op de Nederlandse psn kun je gewoon geld toevoegen met Ideal als je wilt. Via de website van Sony. Op de Amerikaanse ook, maar dat doe je door eerst het tegoed bij Offgamers te kopen.RbBdOs schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:54:
Met de Nederlandse PayPal ? Nooit van gehoordRbBdOs schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:07:
[...]
Ja, en vervolgens moet ik de aankoop weer bevestigen met een creditcard... Dat is mijn hele punt.
Na een omleiding heb ik uiteindelijk kunnen betalen via PSN zelf (portomonnee). Eerst moet je de betaling zowat annuleren om vervolgens vanuit de portomonnee van PSN te kunnen betalen.haaibaa2 schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:10:
[...]
Ik begrijp misschien niet goed wat je bedoeld... Op de Nederlandse psn kun je gewoon geld toevoegen met Ideal als je wilt. Via de website van Sony. Op de Amerikaanse ook, maar dat doe je door eerst het tegoed bij Offgamers te kopen.
Alsnog bedankt.
Zal vast, maar het moet ook maar je genre zijn. Bloodbourn is (net als FIFA en CoD) totaal niet mijn genre. Bij voorbaat dus al kansloos als beste next current gen, zonder dat ik het überhaupt geprobeerd moet hebben.bram1984 schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:00:
Je snapt alleen wat ik bedoel als je de game hebt gespeeld en het kwartje is gevallen. Iedereen die verder kijkt dan FIFA en Call of Duty zou dit geprobeerd moeten hebben. Anders: your loss. Het is de beste (en volgens mij ook hoogst scorende) next gen exclusive tot nu toe. Hij staat bij mij in ieder geval in mijn all time top 3.
Ander voorbeeld: Laatst eens overstag gegaan, omdat iedereen zo lyrisch is. Gelukkig was het slechts $12, maar wat een k$&@6!-spel is TLoU zeg, niet normaal.
dat is vast vloeken in de kerk hier

Ik laat me geen games meer aanpraten, weet voor mezelf heel goed wat ik wel en niet leuk vind

Vond ik zelf ook niet geweldig , vooral de besturing die viel me erg tegen , net als bij Uncharted trouwens , games zelf zijn prima maar de besturing ligt me niet helemaalralph075 schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:50:
[...]
Laatst eens overstag gegaan, omdat iedereen zo lyrisch is. Gelukkig was het slechts $12, maar wat een k$&@6!-spel is TLoU zeg, niet normaal.
dat is vast vloeken in de kerk hier
BTW, wie geen Paypal heeft, kan ook belwaarde gebruiken om zijn PSN wallet bij te laden. In België kan dat met Mobistar en Base. Ik vermoed dat NL ook wel operatoren heeft bij wie het kan.
Op die manier kan je wel heel leuke toestanden krijgen. Ik betaal bvb €15 per maand voor €15 belwaarde + 4GB. Die SIM steekt in de iPad van mijn vrouw. Dus de belwaarde wordt helemaal niet gebruikt en regelmatig zet ik die dan over naar mijn PSN Wallet. Het gevolg is dat we dus eigenlijk gratis 4GB per maand hebben voor de iPad
.
Op die manier kan je wel heel leuke toestanden krijgen. Ik betaal bvb €15 per maand voor €15 belwaarde + 4GB. Die SIM steekt in de iPad van mijn vrouw. Dus de belwaarde wordt helemaal niet gebruikt en regelmatig zet ik die dan over naar mijn PSN Wallet. Het gevolg is dat we dus eigenlijk gratis 4GB per maand hebben voor de iPad
nvm dubbelpost
[ Voor 92% gewijzigd door ralph075 op 29-11-2015 20:09 ]
Ik lees het andersom, elke maand gratis €15 store tegoedTwixie schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:03:
Het gevolg is dat we dus eigenlijk gratis 4GB per maand hebben voor de iPad.
Verwijderd
In Nederland rekenen de grote providers voor zover ik weet allemaal in belminuten, niet in tegoed. Bellen naar betaalnummers komt daar dan nog eens los bovenop. Jammer genoeg.Twixie schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:03:
BTW, wie geen Paypal heeft, kan ook belwaarde gebruiken om zijn PSN wallet bij te laden. In België kan dat met Mobistar en Base. Ik vermoed dat NL ook wel operatoren heeft bij wie het kan.
Op die manier kan je wel heel leuke toestanden krijgen. Ik betaal bvb €15 per maand voor €15 belwaarde + 4GB. Die SIM steekt in de iPad van mijn vrouw. Dus de belwaarde wordt helemaal niet gebruikt en regelmatig zet ik die dan over naar mijn PSN Wallet. Het gevolg is dat we dus eigenlijk gratis 4GB per maand hebben voor de iPad.
Vanmiddag nog even Lego The Movies aangeslingerd. Ergens tijdens het laden verscheen de prachtig vertaalde zin "Om het paard te bereiden ga je ernaast staan en druk je op (driehoekje)".

Alsof het een cooking sim isExorcist schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:44:
Vanmiddag nog even Lego The Movies aangeslingerd. Ergens tijdens het laden verscheen de prachtig vertaalde zin "Om het paard te bereiden ga je ernaast staan en druk je op (driehoekje)".

toch lekker een paardensteakExorcist schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:44:
Wat vinden jullie trouwens de tofste Dualshock 4? Kwam net de Darth Vader edition tegen, en die 25th anniversary edition blijft ook tof.
Doe mij de anniversary edition maarNiku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:18:
Wat vinden jullie trouwens de tofste Dualshock 4? Kwam net de Darth Vader edition tegen, en die 25th anniversary edition blijft ook tof.
Urban Camo , mijn favorietNiku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:18:

Hebben hier de blauwe, rode en darth vader (kwam bij de ps4) de darth vader versie ziet er tof uit, maar Is glanzend en dus glad.Niku schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:18:
Vind de andere controllers fijner in de hand liggen.
Poh, die is lelijkcardwizard schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:25:
[...]
Urban Camo , mijn favoriet
[afbeelding]
Is die echt glad ja? Nog nooit bij stil gestaan.cypher21 schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:28:
[...]
Hebben hier de blauwe, rode en darth vader (kwam bij de ps4) de darth vader versie ziet er tof uit, maar Is glanzend en dus glad.
Vind de andere controllers fijner in de hand liggen.
Gewoon zwart. De rest is allemaal lelijk in mijn mening.
Bij de anniversary edition heb ik een beetje een yes/no bij. Het grijs is wel mooi, maar het hele ding samen staat me niet zo aan.
Bij de anniversary edition heb ik een beetje een yes/no bij. Het grijs is wel mooi, maar het hele ding samen staat me niet zo aan.
[ Voor 64% gewijzigd door LunaTempesta op 30-11-2015 00:13 ]
De bovenkant voelt wat gladder aan dan bij de andere controllers ja. Vooral als ik wat langer speel en wat zweterige handjes krijg voel ik t verschil wel.Niku schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:13:
[...]
Poh, die is lelijk
[...]
Is die echt glad ja? Nog nooit bij stil gestaan.
Verwijderd
Heb 'm besteld, komt vandaag binnen. Aanbieding bij Nedgame.nl voor 48 EUR, en die retro look spreekt me wel aan.LunaTempesta schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:12:
Bij de anniversary edition heb ik een beetje een yes/no bij.
Hier de link, mocht iemand interesse hebben: http://www.nedgame.nl/pla...sary-edition-/6748364420/
Weet iemand of de support van Bluetooth (telefoon) headsets binnenkort nog wordt uitgebreid.
Begrijp dat het bij launch niet werd ondersteund, maar zijn nu precies 2 jaar verder
Gaat om Sennheiser MM400, die ik graag bij een potje Battlefront zou gebruiken.
Probeerde hem toe te pairen, maar krijg fout a la 'Er is geen ondersteund profiel voor dit apparaat gevonden'.
Zonde, want zou toch niet al te lastig moeten zijn. Om nu apart daarvoor weer een gaming headset te kopen (heb de mono bijgeleverde nog niet geprobeerd, maar ik speel veel met een draadloze koptelefoon Sennheiser RS160)
Begrijp dat het bij launch niet werd ondersteund, maar zijn nu precies 2 jaar verder
Probeerde hem toe te pairen, maar krijg fout a la 'Er is geen ondersteund profiel voor dit apparaat gevonden'.
Zonde, want zou toch niet al te lastig moeten zijn. Om nu apart daarvoor weer een gaming headset te kopen (heb de mono bijgeleverde nog niet geprobeerd, maar ik speel veel met een draadloze koptelefoon Sennheiser RS160)
Nou na 2 jaar gaan de rubberen omhulsels van de controllersticks ook scheuren. Misschien iets te fanatiek geweest met The Witcher.
Maar eens kijken hoe lang ze het nog volhouden en daarna gaan er denk ik van die Xbox pookjes in.
PSNid: robero50
Ik vind de Steel Black controller die alleen in Japan en Azië te koop is ook wel nice:

Heb de "Silver" Dualshock 4 van de week in een winkel gezien, vond die toch wel 't mooiste van allemaal
Vind de cammo wel vet, maar waarom ze de achterkant dan weer zwart hebben gelaten is mij een vraag... vind dat zo lelijk. Doe dan gelijk heel de controller in dat thema.cardwizard schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:25:
[...]
Urban Camo , mijn favoriet
[afbeelding]

Zou niet lastig moeten zijn, er zit BT in de PS4 maar heb zelf de gold headset en hier is een aparte BT dongle in de PS4 voor nodig. Dus denk dat de BT in de PS4 niet bruikbaar is voor headsets.Canis Lupus schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:00:
Weet iemand of de support van Bluetooth (telefoon) headsets binnenkort nog wordt uitgebreid.
Ik denk dat Sony dat niet bruikbaar WILT maken voor andere headsets dan die van hunzelfSuperkanjo schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:56:
[...]
Zou niet lastig moeten zijn, er zit BT in de PS4 maar heb zelf de gold headset en hier is een aparte BT dongle in de PS4 voor nodig. Dus denk dat de BT in de PS4 niet bruikbaar is voor headsets.
die Sony Wireless stereo gaming headset 2.0 werkt wel prima namelijk
cypher21 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat Sony dat niet bruikbaar WILT maken voor andere headsets dan die van hunzelf
offtopic:
ftfy
Voor iemand die taal uitlegt in z'n signature is het best jammer dat je zelf een soortgelijke (spreek)taal fout maakt 
ftfy
Denk dat het niet zo simpel is dat Sony het niet wil bruikbaar wil maken. Op de PS3 was het namelijk wel gewoon mogelijk, ondanks dat Sony daar ook eigen draadloze headsets had. Het verschil (denk ik) zit em in de Dualshock controllers. De Dualshock 4 kan je namelijk een mic/headset in pluggen. Dit zorgt ervoor dat de Dualshock 4 controller dus eigenlijk al de bluetooth protocol voor geluid gebruikt. Kan me voorstellen dat wanneer je er een daadwerkelijk bluetooth headset op aansluit, dat het kan storen met de controller. Dit kan wellicht lag tot gevolg hebben met geluid of nog erger, de controller input.
De Dualshock 4 wordt dus niet simpelweg als een controller inputdevice gezien door de PS4, maar ook als een draadloos headset. Ik kan me er dus enigszins bij voorstellen dat het lastiger is om te implementeren, dat je zowel een eigen bluetooth headset kan gebruiken + de daalshock 4 zonder enige lag. Uiteindelijk heeft de controller input prioriteit nummer 1, dat moet 100% goed werken. Als een eigen headset ook maar een kleine kans op lag heeft, is het verstandig om het niet te implementeren. En nee, het is niet altijd handig om de consument de keus te bieden. Wanneer bepaalde opties niet goed werken (ook al heb je een disclaimer) kan dit tot een imago schade leiden voor het product, of het bedrijf zelf.
Ik denk dus niet dat het zo eenvoudig is als de meeste mensen denken (even een switch aan en gaan).
Oh en:
De "Sony Wireless Stereo Gaming Headset 2.0" = Sony Gold Headset
Degene waarop jij een quote geeft heeft het over de Gold, waarop jij reageert over dat de "Wireless Headset 2.0" prima werkt. Het is hetzelfde product, enkel andere naam
De Dualshock 4 wordt dus niet simpelweg als een controller inputdevice gezien door de PS4, maar ook als een draadloos headset. Ik kan me er dus enigszins bij voorstellen dat het lastiger is om te implementeren, dat je zowel een eigen bluetooth headset kan gebruiken + de daalshock 4 zonder enige lag. Uiteindelijk heeft de controller input prioriteit nummer 1, dat moet 100% goed werken. Als een eigen headset ook maar een kleine kans op lag heeft, is het verstandig om het niet te implementeren. En nee, het is niet altijd handig om de consument de keus te bieden. Wanneer bepaalde opties niet goed werken (ook al heb je een disclaimer) kan dit tot een imago schade leiden voor het product, of het bedrijf zelf.
Ik denk dus niet dat het zo eenvoudig is als de meeste mensen denken (even een switch aan en gaan).
Oh en:
Die werkt met een donglecypher21 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat Sony dat niet bruikbaar WILT maken voor andere headsets dan die van hunzelf
die Sony Wireless stereo gaming headset 2.0 werkt wel prima namelijk
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 30-11-2015 13:58 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Siebsel schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:53:
[...]
offtopic:
ftfyVoor iemand die taal uitlegt in z'n signature is het best jammer dat je zelf een soortgelijke (spreek)taal fout maakt
offtopic:
ai... idd. Pijnlijk
maar minder ergerlijk dan "me fiets"
ai... idd. Pijnlijk

Er was toch een headset van Sony die zonder dongle werkte op de PS4 of vergis ik me?ASNNetworks schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:54:
Die werkt met een dongleDe "Sony Wireless Stereo Gaming Headset 2.0" = Sony Gold Headset
Degene waarop jij een quote geeft heeft het over de Gold, waarop jij reageert over dat de "Wireless Headset 2.0" prima werkt. Het is hetzelfde product, enkel andere naam
[ Voor 46% gewijzigd door cypher21 op 30-11-2015 14:25 ]
Je vergist jecypher21 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:19:
[...]
offtopic:
ai... idd. Pijnlijkmaar minder ergerlijk dan "me fiets"
[...]
Er was toch een headset van Sony die zonder dongle werkte op de PS4 of vergis ik me?
Hun eigen bluetooth headsets werken ook niet en andere fabrikanten kunnen headsets uitbrengen met een dongle, net als Sony's eigen producten
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig platform games op de playstation?
Vroeger kwam je er op andere "spelcomputers" in om.
Sonic, Zool, Superfrog, Switchblade etc.. best vreemd, relatief eenvoudig te maken.
Adventures idem, veel is hak en schiet werk.. weinig storytelling a la Riven.. op Life is Strange na.
Sonic, Zool, Superfrog, Switchblade etc.. best vreemd, relatief eenvoudig te maken.
Adventures idem, veel is hak en schiet werk.. weinig storytelling a la Riven.. op Life is Strange na.
Verwijderd
Laatste dag! Bol.com Cyber Monday:
o.a. Playstation 4 1 TB + Uncharted Collection + 2 controllers. 389 euro
[ Voor 51% gewijzigd door BM op 01-12-2015 11:45 ]
die heb ik !! enkel van de MM, en iets goedkoper.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:16:
potver kan niet wachten tot het sinterklaas avond is
Goed, toch maar de Anniversary Edtion van de DS4 besteld, kon het niet laten
Ik ben van plan om een PS4 te kopen. Nu las ik dat er sinds kort de slim versie uit is welke lichter, kleiner en zuiniger is. Is dat deze ook of is die er alleen nog in de 500GB uitvoering??Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:16:
Bvd
Heeft Sony de PlayStation 4 stilletjes iets krachtiger gemaakt?
Het lijkt erop dat Sony de PlayStation 4 iets krachtiger heeft gemaakt, zonder hierover te praten. NeoGAF gebruiker DieH@rd ontdekte dit in de changelog van een update voor FMOD, wat audio middleware is. Volgens de changelog, die je onderaan dit bericht ziet, zou de zevende CPU core van de PlayStation 4 nu toegankelijk zijn voor ontwikkelaars.
Voor degenen die het niet weten; de PlayStation 4 heeft acht CPU cores. Twee daarvan werden altijd gereserveerd voor het OS van de console. De andere zes cores waren toegankelijk voor ontwikkelaars om te gebruiken bij het maken van games. Als we de changelog mogen geloven is nu dus ook de zevende core ontgrendeld bij de PlayStation 4 SDK (software development kit), waardoor de console in essentie krachtiger is gemaakt.
Nu is het natuurlijk de vraag wat wij er als consument van gaan merken. Games die op dit moment in ontwikkeling zijn zullen er waarschijnlijk niet van profiteren, omdat de ontwikkeling daarvan gestart is met zes CPU cores. Het kan echter wel zo zijn dat ontwikkelaars in de toekomst er wel gebruik van gaan maken, waardoor er bijvoorbeeld net een hogere of stabielere framerate behaald kan worden.
Overigens willen we wel benadrukken dat het hier voorlopig nog om een gerucht gaat. Over de precieze specificaties van de PlayStation 4 SDK’s is weinig bekend en Sony heeft zelf helemaal niks losgelaten over het wel of niet toegankelijk maken van de zevende CPU core. Het is echter zeker niet ondenkbaar dat Sony deze stap zou nemen. Eerder gaf Microsoft ontwikkelaars namelijk al toegang tot de zevende CPU core van de Xbox One.
bron: psx-sense.nl
Het lijkt erop dat Sony de PlayStation 4 iets krachtiger heeft gemaakt, zonder hierover te praten. NeoGAF gebruiker DieH@rd ontdekte dit in de changelog van een update voor FMOD, wat audio middleware is. Volgens de changelog, die je onderaan dit bericht ziet, zou de zevende CPU core van de PlayStation 4 nu toegankelijk zijn voor ontwikkelaars.
Voor degenen die het niet weten; de PlayStation 4 heeft acht CPU cores. Twee daarvan werden altijd gereserveerd voor het OS van de console. De andere zes cores waren toegankelijk voor ontwikkelaars om te gebruiken bij het maken van games. Als we de changelog mogen geloven is nu dus ook de zevende core ontgrendeld bij de PlayStation 4 SDK (software development kit), waardoor de console in essentie krachtiger is gemaakt.
Nu is het natuurlijk de vraag wat wij er als consument van gaan merken. Games die op dit moment in ontwikkeling zijn zullen er waarschijnlijk niet van profiteren, omdat de ontwikkeling daarvan gestart is met zes CPU cores. Het kan echter wel zo zijn dat ontwikkelaars in de toekomst er wel gebruik van gaan maken, waardoor er bijvoorbeeld net een hogere of stabielere framerate behaald kan worden.
Overigens willen we wel benadrukken dat het hier voorlopig nog om een gerucht gaat. Over de precieze specificaties van de PlayStation 4 SDK’s is weinig bekend en Sony heeft zelf helemaal niks losgelaten over het wel of niet toegankelijk maken van de zevende CPU core. Het is echter zeker niet ondenkbaar dat Sony deze stap zou nemen. Eerder gaf Microsoft ontwikkelaars namelijk al toegang tot de zevende CPU core van de Xbox One.
Verwijderd
PlayStation Europe
New Mighty No. 9 gameplay trailer debuts, two-player modes detailed. Take a look:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
New Mighty No. 9 gameplay trailer debuts, two-player modes detailed. Take a look:

Just Cause 3 is de volgende game in een reeks van slecht geoptimaliseerde games. Framerate dips tot 17 fps en laadtijden van 15 (!) minuten na een uur spelen. Alle tekenen wijzen op een geheugenlek. Dit is overigens ervaren op een X1, maar eerste berichten lijken te bevestigen dat dit ook geldt voor de PS4.
http://www.videogamer.com...te_load_times_report.html
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Tja. En precies weer een geval dat je heel duidelijk merkt waarom er review embargo's zijn. Wel jammer, want ik was ook wel benieuwd naar de game. Maar dit soort grappen haalt alle fun uit een spel weg. Ik start Borderlands 2 nog maar 'n keer op. Oud, maar vermakelijk. En de laadtijden zijn een verademing.The_Worst schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:49:
Just Cause 3 is de volgende game in een reeks van slecht geoptimaliseerde games. Framerate dips tot 17 fps en laadtijden van 15 (!) minuten na een uur spelen. Alle tekenen wijzen op een geheugenlek. Dit is overigens ervaren op een X1, maar eerste berichten lijken te bevestigen dat dit ook geldt voor de PS4.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
PlayStation Europe
Up for some sci-fi romance & adventuring? PS4/Vita romp Alone With You might be for you:
Up for some sci-fi romance & adventuring? PS4/Vita romp Alone With You might be for you:

En daarom koop ik nooit een game rond de releaseThe_Worst schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:49:
Dennis 2.0, nu zelfs de inhoud van PSX Sense gekopiëerd.Winkiller schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:09:
Heeft Sony de PlayStation 4 stilletjes iets krachtiger gemaakt?
Wel benieuwd waar je dit gelezen hebt. Er is helemaal geen slim, er is helemaal geen lichtere, en er is helemaal geen kleinere.torrie1978 schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:02:
[...]
Nu las ik dat er sinds kort de slim versie uit is welke lichter, kleiner en zuiniger is.
Wat er wel is, is dat er een nieuwe revisie is van de 'originele'. Die heeft als code CUH-12xx ipv CUH-11xx. De wijzigingen zijn beperkt tot enkele nieuwe componenten, waardoor hij dus iets zuiniger en stiller zou zijn. Ondertussen is die revisie al bijna 2 maand op de markt en worden alle huidige special bundles met die versie geleverd. Denk dat je al moeite moet doen om ergens nog een CUH-11xx te vinden.
Verwijderd
Nog een paar PS4 aanbiedingen op Bol.com:
- The Order 1886: 19,99 euro
- The Last of Us Remastered: 19,99 euro
[ Voor 44% gewijzigd door BM op 01-12-2015 11:44 ]
dutchgio schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:23:
[...]
Dennis 2.0, nu zelfs de inhoud van PSX Sense gekopiëerd.
Verwijderd
Dennis Alpha.dutchgio schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:23:
Dennis 2.0, nu zelfs de inhoud van PSX Sense gekopiëerd.
Oe! Last of Us Remastered maar even gekocht, thanks for the tip!Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:09:
[ Voor 24% gewijzigd door BM op 01-12-2015 11:44 ]
Uncharted: Nathan Drake Collection voor € 28.38 op CDKEYS.com
Extra 10% korting als je gebruiktmaakt van de code: CDKEYSCYBER10
Let op: Het gaat hier om een code voor de U.S. accounts, niet op de EU accounts.
Let op: Het gaat hier om een code voor de U.S. accounts, niet op de EU accounts.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Bijkomend voordeel : geen Nederlandse stemmenKartale schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:09:
Uncharted: Nathan Drake Collection voor € 28.38 op CDKEYS.com
Ik weet dat je dat altijd wel kunt krijgen als je de systeemtaal op Engels zet maar toch vind ik het zonde dat je nooit de keus krijgt
Vind zelf Trine wel een leuk platform spel, zelfs in 3Dtjaeuhm schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:12:
Heb de Toy Soldiers War Chest meegenomen uit de US flash sale ($15 Hall of Fame Edition), maar wat n vermakelijke (Tower Defense) game is dat! Heb m blijkbaar gemist in juli/augustus maar ben blij verrast. Moet een tower defense stijl game wel je ding zijn, hoewel met eigen interactie op je towers ook. Had vroeger ook wat van dat speelgoed (He-Man ftw!) 
The order voor die $9,- (met die korting) was natuurlijk een no brainer, hoewel van een andere studio maar publisher sony zet er wel een soort kopie qua objectives/game/trophies van Uncharted neer. Eerder gezegd, dat wel, echt een van de mooiste games gemaakt op t ding so far!
Overigens ook aardige deal op gamedealdaily nu, $3.50 voor een 20% korting voucher op je US digitale aankopen. Mocht je dus overwegen een full price te kopen (of gecombineerd natuurlijk) kan het handig zijn.
The order voor die $9,- (met die korting) was natuurlijk een no brainer, hoewel van een andere studio maar publisher sony zet er wel een soort kopie qua objectives/game/trophies van Uncharted neer. Eerder gezegd, dat wel, echt een van de mooiste games gemaakt op t ding so far!
Overigens ook aardige deal op gamedealdaily nu, $3.50 voor een 20% korting voucher op je US digitale aankopen. Mocht je dus overwegen een full price te kopen (of gecombineerd natuurlijk) kan het handig zijn.
Ben je er naar op zoek? Valt LittleBigPlanet onder platformers? Dan is ie zeker aan te raden. Waar ik me eerder ook goed mee had vermaakt: Gianna Sisters Twisted Dreams en Raymantjaeuhm schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:12:
[ Voor 21% gewijzigd door martincm op 30-11-2015 22:20 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Iemand goede ervaringen met een bepaald type dualshock 4 charger/dockingstation? Een snelle Google search leert mij dat die van Power A het beste is, maar niet hier verkrijgbaar en duur.
Ben helemaal klaar met die lege controllers dus wil er nu altijd 2 op de lader hebben terwijl ik met de 3e game en geen losse USB kabeltjes meer. Beetje stevig en een goede connectie die makkelijk in gebruik is. Toch de originele misschien?
Ben helemaal klaar met die lege controllers dus wil er nu altijd 2 op de lader hebben terwijl ik met de 3e game en geen losse USB kabeltjes meer. Beetje stevig en een goede connectie die makkelijk in gebruik is. Toch de originele misschien?
De originele ! top ding , gebruikt ook niet de micro usb poort maar de poort aan de onderkant van de controller
Ik denk yes een leuke TDG , dat mis ik nog maar dit ziet er mij te funky uit allemaal , elfjes and shit hahamartincm schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:06:
Heb de Toy Soldiers War Chest meegenomen uit de US flash sale ($15 Hall of Fame Edition), maar wat n vermakelijke (Tower Defense) game is dat! Heb m blijkbaar gemist in juli/augustus maar ben blij verrast. Moet een tower defense stijl game wel je ding zijn, hoewel met eigen interactie op je towers ook. Had vroeger ook wat van dat speelgoed (He-Man ftw!)
Referral alertVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:09:
Nog een paar PS4 aanbiedingen op :
Verwijderd
PlayStation Europe
The 12 Deals of Christmas start today on PlayStation Store! Deal #1: Metal Gear Solid V
Deal 1 (runs until 11.59pm GMT, 2nd December)
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
50% off original price
Was €69.99, now €34.99
The 12 Deals of Christmas start today on PlayStation Store! Deal #1: Metal Gear Solid V
Deal 1 (runs until 11.59pm GMT, 2nd December)
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
50% off original price
Was €69.99, now €34.99
Eerdaags is er een playstation evenement toch? Hopelijk eindelijk een release en prijs voor de playstation VR.
Bleh, te laat, nu weer 29 euro..... Of mis ik eoa kortings code ?Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:09:
XBL: MRE Inc
Mwah, blijft speelgoed hecardwizard schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:05:
[...]
Ik denk yes een leuke TDG , dat mis ik nog maar dit ziet er mij te funky uit allemaal , elfjes and shit haha
Maar zelf je enemies vanaf je tower destroyen, leuke insteek!
Voor die $9 (normaal) of die $15 (HoF editie) kun je er geen buil aan vallen, als je dat genre leuk vindt.
Jammer dat de Platinum trophy alleen (nog steeds) glitched is.
[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 01-12-2015 09:40 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
PlayStation
Are you ready for PlayStation Experience 2015? We're less than a week away!
PlayStation Experience 2015

Er komen allemaal mooie deals maar ben nog druk met fallout
Waarom 3? Ik heb er 2 en gewoon 1 los kabeltje. Als de ene leeg is, wissel ik hem gelijk om. Gaat prima. Enige pest is, dat AL-TIJD mídden in een gevecht de accu leeg is. Gisteren nog bijna de lege controller uit frustratie door m'n LCD-tv geflikkerd. Kon nog net op tijd bedenken dat de enige persoon die daar ongemak van zou ondervinden ikzelf zou zijn...Beakzz schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:57:
Iemand goede ervaringen met een bepaald type dualshock 4 charger/dockingstation? Een snelle Google search leert mij dat die van Power A het beste is, maar niet hier verkrijgbaar en duur.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bezig met Dragon Age Inquisition
Fallout ligt nog klaar
Dying light ligt nog klaar
Divinity Original Sin is ook besteld
tijd tekort help
Fallout ligt nog klaar
Dying light ligt nog klaar
Divinity Original Sin is ook besteld
tijd tekort help
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik heb een verlengsnoer naar me bang gelegd, daar zit een oplader van een telefoon in en die zit vast aan me controller hehe Nooit last van lege controllersspaceboy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:51:
[...]
Waarom 3? Ik heb er 2 en gewoon 1 los kabeltje. Als de ene leeg is, wissel ik hem gelijk om. Gaat prima. Enige pest is, dat AL-TIJD mídden in een gevecht de accu leeg is. Gisteren nog bijna de lege controller uit frustratie door m'n LCD-tv geflikkerd. Kon nog net op tijd bedenken dat de enige persoon die daar ongemak van zou ondervinden ikzelf zou zijn...
Ik lees hier elke keer weer dat mensen meerdere controllers kopen; zelf heb ik altijd een volle powerbank liggen waarmee ik de controller tijdens het spelen kan (bij)ladenBen helemaal klaar met die lege controllers
Fallout 4 is ook echt een tijdvreter. Een beetje rondstruinen en gebouwtjes doorzoeken en je bent al gauw uren verder, terwijl je dan voor je gevoel helemaal niet zoveel bereikt hebt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:47:
Er komen allemaal mooie deals maar ben nog druk met fallout
Dat is de reden dat ik Fallout 4 niet ga halen. Fallout 3 vond ik wel goed maar gaat heel veel tijd in zitten. Die tijd had ik vroeger wel maar nu niet meer. Ik ben met MGS5 al lang bezig maar als ik daarna Fallout4 ga doen weet ik dat ik voor de rest van 2016 bezig ben met een spel. Dan heb ik liever een wat kortere game (BOPS3 / AC:Unity/Synicate) waardoor ik meer afwisseling heb.Elysi schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:34:
[...]
Fallout 4 is ook echt een tijdvreter. Een beetje rondstruinen en gebouwtjes doorzoeken en je bent al gauw uren verder, terwijl je dan voor je gevoel helemaal niet zoveel bereikt hebt.
Het is geen verplichting om het zo te spelen heGriffin schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:02:
[...]
Dat is de reden dat ik Fallout 4 niet ga halen. Fallout 3 vond ik wel goed maar gaat heel veel tijd in zitten. Die tijd had ik vroeger wel maar nu niet meer. Ik ben met MGS5 al lang bezig maar als ik daarna Fallout4 ga doen weet ik dat ik voor de rest van 2016 bezig ben met een spel. Dan heb ik liever een wat kortere game (BOPS3 / AC:Unity/Synicate) waardoor ik meer afwisseling heb.
Zo een game koop je toch niet alleen voor het hoofdverhaal, lijkt me.
Ik zal eens kijken, thanks!Yihaaa schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:32:
[...]
Vind zelf Trine wel een leuk platform spel, zelfs in 3D
Nee gewoon helemaal nietbram1984 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:26:
De accu's van de DS4 controllers.spaceboy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:51:
[...]
Waarom 3? Ik heb er 2 en gewoon 1 los kabeltje. Als de ene leeg is, wissel ik hem gelijk om. Gaat prima. Enige pest is, dat AL-TIJD mídden in een gevecht de accu leeg is. Gisteren nog bijna de lege controller uit frustratie door m'n LCD-tv geflikkerd. Kon nog net op tijd bedenken dat de enige persoon die daar ongemak van zou ondervinden ikzelf zou zijn...

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat dusbram1984 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:26:
En daarom dus dit
Wat betreft accuduur van de controllers: Ik heb in alle games de rumble uitstaan. Scheelt een boel (maar ik vind het in de meeste games dan ook irritant). Ook de lightbar op z'n zwakst gezet en het speakertje zet ik ook uit in alle games (ik heb een headset dus die hoor ik niet).
En als noodhulp heb ik bij de Action voor 1,50 euro een USB kabel van 2,5 meter gehaald, dan kan ik de controller laden terwijl ik speel.
Een ander truucje is een 2000mah batterij kopen en de 1000mah in de DS4 vervangen. Fluitje van een cent als je toch de pookjes gaat vervangen bijvoorbeeld
.
En als noodhulp heb ik bij de Action voor 1,50 euro een USB kabel van 2,5 meter gehaald, dan kan ik de controller laden terwijl ik speel.
Een ander truucje is een 2000mah batterij kopen en de 1000mah in de DS4 vervangen. Fluitje van een cent als je toch de pookjes gaat vervangen bijvoorbeeld
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2015 13:01 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Doel je hiermee op de batterijen van een banggood, miiinthebox en dergelijke? Deze halen in 95% de opgegeven capaciteit bij lange na nietJeroenimoes schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:58:
...
Een ander truucje is een 2000mah batterij kopen en de 1000mah in de DS4 vervangen. Fluitje van een cent als je toch de pookjes gaat vervangen bijvoorbeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door ToFast op 01-12-2015 13:09 ]
Ik heb twee controllers en deze altijd in de dualshock charger staan. Altijd een volle achter de hand. Nooit meer naar omkijken.
1 controller aan de oplaadkabel aan de PS4, 1 controller om mee te gamen.
Raakt die op dan wissel ik ze om.
Wat kan het leven toch mooi en simpel zijn eigenlijk.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nice, ben benieuwd!Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:43:
PlayStation
[afbeelding]
moet je er wel 2 hebbenOn_E schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:14:
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Gratis Exclusief Gauntlet: Slayer Edition PlayStation®Plus-thema voor de PS4:
Thema Download
Plus de december PS Plus content is nu al via de website te downloaden.
Thema Download
Plus de december PS Plus content is nu al via de website te downloaden.
Probleem wat ik deze week eens ga oplossen.
Same hereOn_E schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:14:
Ik moet ze wel vaak wisselen trouwens.
Of ik game gewoon te veel
Gisteren iets willen downloaden uit de store, maar die werkt nog steeds niet vlekkeloos.
Eerst wilde heel de store gewoon niet opstarten en bleef het scherm blauw,
later duurde het veel te lang voordat de store eindelijk geopend was.
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2015 13:40 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Meh, als je net zoveel op je PS3 (DS3) zou gamen zou je veel minder wissel momenten hebben. Wat mij betreft het enige nadeel aan de DS4.dvdkiwi schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:38:
[...]
Same here![]()
Ik moet ze wel vaak wisselen trouwens.
Klopt.
Maar juist omdat er altijd één aan de kabel hangt ervaar ik het niet als nadeel
Behalve als er iemand over de vloer komt en er blijkt er net één leeg te zijn...
Behalve als er iemand over de vloer komt en er blijkt er net één leeg te zijn...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daarom ga ik ook nog wel een keer zo'n docking station aanschaffen denk ik. Ooit.dvdkiwi schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:43:
Klopt.
Die aanbieding bij nedgame voor de DS4 Anniversary edition 48 euro is niet gek.
Nu komt alleen het punt, wat moet ik nou 2 - player gaan spelen? Alle raymans heb ik al gespeeld. Trine ook. Shooters speel ik liever alleen. Driveclub kan niet splitscreen.
Er is tegenwoordig bijna niks meer te spelen op dat gebied buiten 30 identieke lego-games.
Nu komt alleen het punt, wat moet ik nou 2 - player gaan spelen? Alle raymans heb ik al gespeeld. Trine ook. Shooters speel ik liever alleen. Driveclub kan niet splitscreen.
Er is tegenwoordig bijna niks meer te spelen op dat gebied buiten 30 identieke lego-games.

PSN: Oldzkoel
Verwijderd
Ik heb een officieel docking station van Sony en 2 DS4 controllers.
Ik gebruik 1 DS4 per dag en in de ochtend doe ik de lege controller
in het docking station en begin ik te spelen met de volle DS4 die in
het docking station zat.
Ik gebruik 1 DS4 per dag en in de ochtend doe ik de lege controller
in het docking station en begin ik te spelen met de volle DS4 die in
het docking station zat.
Diablo, Rocket League, Little Big Planet bijv.?power_user schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:49:
Die aanbieding bij nedgame voor de DS4 Anniversary edition 48 euro is niet gek.
Was Divinity Original Sin ook niet split screen?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link