Ja, maar wat er stond klonk logisch (voor je edit). Ik heb nu alleen die bridge, die description.xml kan ik aanroepen dus dat werkt. Daarom heb ik een webhook nodig, die Hue Bridge moet ik koppelen aan een webhook, die dan weer de Homey aanroept. HA draait bij mij overigens in Docker op mijn NAS, dus dat bash commando gaat lastig worden. Ik moet dus nog iets met lights doen?s441558 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:00:
[...]
Edit: Zie nu dat je probeert de zender/ontvanger van je Homey wil gebruiken. Had dat niet zo begrepen eerst. Helaas heb ik daar geen ervaring mee. Ik gebruik een RFTRX voor het zenden/ontvangen van kaku.
Kan je met RESTful switch ook urls op het internet aanroepen? Of moet dat een lokale url zijn?wmn79 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:05:
[...]
Als je een schakelaar kan switchen door een url op te roepen dan ben je denk ik op zoek naar dit component: https://www.home-assistant.io/components/switch.rest/
Daarmee maak je dan de schakelaars aan. Vervolgens koppel je in de Harmony app de emulated_Hue bridge. Die geeft default volgens mij alle domeinen door tenzij je anders hebt aangegeven in de config, dan alleen de aangegeven domeinen.
HA is mooi omdat je volledig vrij bent om alles aan elkaar te scripten, maar als noob is het lastig om je weg te vinden (zeker in een houtje touwtje omgeving).