Voor de gratis Display Dock? Die app heet Lumia Offers.
Jammer, ik zie geen dock staan. Mijn 950 is ook al wel van vorig jaar...Stravincy schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Voor de gratis Display Dock? Die app heet Lumia Offers.
Volgens mij liep die actie maar tot februari
Ik heb op de offers app nog nooit enige aanbieding gezien.. volgende stap is telkens sluit de app af en wacht op een nieuw ( hoezoe nieuw) offer. Dit op diverse Lumias trouwens, zinloze frustratie app.
Copyright and left by SED...
Eens. Een 'farth'-app is nuttiger. Ik heb hem eraf gegooid.SED schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:10:
Ik heb op de offers app nog nooit enige aanbieding gezien.. volgende stap is telkens sluit de app af en wacht op een nieuw ( hoezoe nieuw) offer. Dit op diverse Lumias trouwens, zinloze frustratie app.
Ik heb die app nooit geïnstalleerd, gewoon voor een paar duiten op marktplaats een tweedehands dock gekocht...coenox schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:09:
[...]
Eens. Een 'farth'-app is nuttiger. Ik heb hem eraf gegooid.
Maar ja, ik heb mijn 950 al sinds begin december, toen kreeg je dat dock bij een 950XL...
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Nope. Geen NL-Alert op 950XL / 14356.1000 / KPN ontvangen.Raymond schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:03:
Wie heeft er een NL-alert ontvangen op z'n 950XL?
Kon ook niet vinden waar instellingen verborgen zijn m.b.t. NL-Alert...
Daar is overigens een apart draadje voor: [WP 8.0/8.1]NL-alert ontvangenpeerke63 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Nope. Geen NL-Alert op 950XL / 14356.1000 / KPN ontvangen.
Iemand een goed adres om uw scherm te laten herstellen? Gisteren laten vallen en heb barsten in mijn bezel.
Liefst in België, maar het zuiden van Nederland wordt ook overwogen.
Via het officieel microsoft-kanaal vragen ze €279! Daar heb je tegenwoordig bijna een nieuwe voor.
Via het officieel microsoft-kanaal vragen ze €279! Daar heb je tegenwoordig bijna een nieuwe voor.
Messaging -> "Change emergency alert settings", maar standaard staat het al aan. Hier werkte het desondanks ook niet.peerke63 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Ik vraag me af waarom ik überhaupt 600 euro voor dit toestel heb betaald, nu word je ermee doodgegooid... Een iPhone 5S met 32GB gaat zelfs voor een vergelijkbare prijs over de toonbank. Is die dat wel waard?levi1700 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:16:
Iemand een goed adres om uw scherm te laten herstellen? Gisteren laten vallen en heb barsten in mijn bezel.
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Ik zit inmiddels ook al een half jaar met een paar flinke barsten in het scherm. Vervangen zelf betalen vind ik gewoon te duur. En met de dalende toestelprijzen wordt het bijna aantrekkelijker om maar gewoon een nieuw toestel te kopen.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zou je dat nog wel doen ja?CAP-Team schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:44:
Ik zit inmiddels ook al een half jaar met een paar flinke barsten in het scherm. Vervangen zelf betalen vind ik gewoon te duur. En met de dalende toestelprijzen wordt het bijna aantrekkelijker om maar gewoon een nieuw toestel te kopen.
EDIT:
Voor de mensen met een kapot scherm; http://stellatech.com/mic...chscreen,a,de,822868.html gewoon bestellen (of elders voor zo'n prijs) en je hebt voor 130 euro een mooi schermpje!
[ Voor 22% gewijzigd door barta123 op 06-06-2016 23:48 ]
Waarom niet? Net een gebruikt 950 XL gekocht voor mijn vrouw. Met gratis continuüm dock. Die kan ik mooi met mijn 950 gebruikenbarta123 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:47:
[...]
Zou je dat nog wel doen ja?(niet een sprongetje naar een andere afslag maken
)
Geen idee, maar naar verluidt hoor ik veel mensen klagen over dat Windows Phone (Mobile) dood is, dat het niks gaat worden, de hoop van Microsoft is opgegeven & steeds meer fabrikanten trekken zich terug uit de store.coenox schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Waarom niet? Net een gebruikt 950 XL gekocht voor mijn vrouw. Met gratis continuüm dock. Die kan ik mooi met mijn 950 gebruiken
Terwijl ik zelf juist het gevoel heb dat Microsoft nu met Windows 10 Mobile een erg sterk systeem heeft, makkelijk apps kan toevoegen aan het mobiele platform (o.a. met UWP-apps), maar ook met een Surface-Phone (dus echt high-end materiaal, voor de metaalkwijlerts
Zeker Continuum is iets dat ik zeker bij Apple en Android nog niet verwacht in de eerste jaren... Tuurlijk, ik kan mijn scherm reproduceren met Android, ik kan Apple TV gebruiken, maar dan ziet iedereen wat ik op mijn telefoon heb staan... Leuk? Nee, niet echt, dan zien ze dat ik Lexa gebruik bijvoorbeeld... -is niet zo-
Ik doe zelf ook mee aan die discussie. En twijfel soms ook. Maar voorlopig is er wat mij betreft geen goed alternatief en ben ik erg tevreden over het systeem. Maar goed, die discussie moet maar verder gevoerd worden via De kans op slagen van Windows Phone/10 Mobilebarta123 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:56:
[...]
Geen idee, maar naar verluidt hoor ik veel mensen klagen over dat Windows Phone (Mobile) dood is, dat het niks gaat worden, de hoop van Microsoft is opgegeven & steeds meer fabrikanten trekken zich terug uit de store.
Terwijl ik zelf juist het gevoel heb dat Microsoft nu met Windows 10 Mobile een erg sterk systeem heeft, makkelijk apps kan toevoegen aan het mobiele platform (o.a. met UWP-apps), maar ook met een Surface-Phone (dus echt high-end materiaal, voor de metaalkwijlerts)
Zeker Continuum is iets dat ik zeker bij Apple en Android nog niet verwacht in de eerste jaren... Tuurlijk, ik kan mijn scherm reproduceren met Android, ik kan Apple TV gebruiken, maar dan ziet iedereen wat ik op mijn telefoon heb staan... Leuk? Nee, niet echt, dan zien ze dat ik Lexa gebruik bijvoorbeeld... -is niet zo-
En wat Lexa betreft. Dat is nou net een mooi voorbeeld van een bedrijf dat wél een app voor ons toestel maakt. Ik heb hem overigens zelf niet. Niet meer nodig. Ik heb mijn vrouw leren kennen via Lexa en we zijn volgend jaar al weer 10 jaar getrouwd
Ik heb gekeken bij "berichten" en dan "instellingen"Caelorum schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:08:
[...]
Messaging -> "Change emergency alert settings", maar standaard staat het al aan. Hier werkte het desondanks ook niet.
en...
bij "instellingen" > Systeem > Berichten... maar nergens zie ik dat ik iets met Noodberichten kan doen...
W10M 14356.1000
Met de laatste Production build staat er (nog steeds) het volgende (onderaan)peerke63 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:30:
[...]
Ik heb gekeken bij "berichten" en dan "instellingen"
en...
bij "instellingen" > Systeem > Berichten... maar nergens zie ik dat ik iets met Noodberichten kan doen...
W10M 14356.1000
Edit: dit is natuurlijk niet specifiek bij een 950 en hoort in mijn geval in het W10M ervaringen topic thuis en jij zou je "probleem" in het Insider topic kunnen plaatsen misschien?
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 07-06-2016 15:54 ]
Testing, one, two ...
Niet ontvangen op mijn 950XL met KPN.Raymond schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:03:
Wie heeft er een NL-alert ontvangen op z'n 950XL?
Zijn er mensen met een Lumia 950XL en PN die het wel ontvangen heb, ik zie namelijk wel positieve reacties bij andere providers?
[ Voor 24% gewijzigd door swhnld op 07-06-2016 22:14 ]
Is het mogelijk om het vergrendelingsscherm te bypassen?
Nu moet ik eerst op de aan/uitknop duwen en dan het vergrendelingsscherm wegvegen.
Twee handelingen is er een teveel.
Irisscan is geen optie.
Lumia 950 - 14356.
Dubbeltap op scherm zou nog beter zijn dan aan/uitknop.
Werkt blijkbaar op een 640 met 10586.318.
Hangt dat aan het toestel of aan de WM10-versie?
Nu moet ik eerst op de aan/uitknop duwen en dan het vergrendelingsscherm wegvegen.
Irisscan is geen optie.
Lumia 950 - 14356.
Dubbeltap to wake werkt ook prima op mijn Lumia 920 (10586.338): Instellingen/Extra's/Aanraken/onder Gebaren eerste optie.GuyJo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
De toestellen die standaard geleverd waren met WP8.1 en double tap ondersteunden, hebben met W10M nog steeds deze functie. De Lx50 toestellen geleverd met W10M hebben standaard deze functie niet. Geruchten gaan dat voor sommige van deze nieuwe toestellen in de toekomst wel de double tap functie krijgen. Effe afwachten.GuyJo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
[...knip...]
Lumia 950 - 14356.
Is niet echt een gerucht. Ze hebben gewoon aangegeven, op het feedbackplatform, hun best te doen dit alsnog mogelijk te maken.ardvark99 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:35:
[...]
Geruchten gaan dat voor sommige van deze nieuwe toestellen in de toekomst wel de double tap functie krijgen. Effe afwachten.
OK voor de dubbeltap. Gewoon effe nieuwe 950 kopen en 't is opgelost.
Ik herhaal dan mijn eerste vraag:
Irisscan is geen optie.
Lumia 950 - 14356.
Irisscan is geen optie.
Lumia 950 - 14356.
Nee, lijkt me ook niet wenselijk. Ken je de tijd nog van geen toetsenbordlock en hoeveel broekzakgesprekken er toen waren? Ik geloof dat ik met m'n Nokia 3210 elke dag wel een broekzakgesprek had omdat ik vergat de toetsenbordlock aan te zetten.
Het is op dit moment niet mogelijk om je vergrendelingsscherm niet te gebruiken op een 950/950XL.GuyJo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:33:
OK voor de dubbeltap. Gewoon effe nieuwe 950 kopen en 't is opgelost.
Irisscan is geen optie.
Lumia 950 - 14356.
Het wachten is op double tap, als dit er in komt ga je een soort-van om je vergrendelingsscherm heen.
Ik had het ook altijd op mijn BB, gewoon de vergrendelknop indrukken en je was direct op je home-screen, vond ik persoonlijk enorm prettig.
Ik kan me vergissen maar volgens mij is het eerste waar je terecht komt na het indrukken van de power-knop (of mogelijk in de toekomst via double tap), je vergrendelingsscherm? Daar ga je dus nooit omheen, via welke wijze van wakker maken dan ook? De aangekondigde HP heeft een vingerafdruk-scanner, daarmee zal een volledige unlock mogelijk kunnen worden misschien.rscheper schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:00:
[...]
Het is op dit moment niet mogelijk om je vergrendelingsscherm niet te gebruiken op een 950/950XL.
Het wachten is op double tap, als dit er in komt ga je een soort-van om je vergrendelingsscherm heen.
Ik had het ook altijd op mijn BB, gewoon de vergrendelknop indrukken en je was direct op je home-screen, vond ik persoonlijk enorm prettig.
Testing, one, two ...
Via de double-tap kom je direct op je home-screen terecht (YouTube: Nokia Lockscreen (double tap to unlock & clock)), volgens mij.. De BB Z10 kon zelfs direct op je home-screen terecht komen na het gebruik van de ontgrendelknop.hardware-lover schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:18:
[...]
Ik kan me vergissen maar volgens mij is het eerste waar je terecht komt na het indrukken van de power-knop (of mogelijk in de toekomst via double tap), je vergrendelingsscherm? Daar ga je dus nooit omheen, via welke wijze van wakker maken dan ook? De aangekondigde HP heeft een vingerafdruk-scanner, daarmee zal een volledige unlock mogelijk kunnen worden misschien.
EDIT: Ik twijfel nu wel over je nog zou moeten ontgrendelen na de double-tap..
[ Voor 4% gewijzigd door rscheper op 08-06-2016 12:23 ]
Nokia Lumia 800 met WP7? Op een Lumia 820 met W10M build .318 moet je na de double tap nog steeds het scherm omhoog schuiven (als je geen pincode hebt ingesteld).rscheper schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Via de double-tap kom je direct op je home-screen terecht (YouTube: Nokia Lockscreen (double tap to unlock & clock)), volgens mij.. De BB Z10 kon zelfs direct op je home-screen terecht komen na het gebruik van de ontgrendelknop.
EDIT: Ik twijfel nu wel over je nog zou moeten ontgrendelen na de double-tap..
Testing, one, two ...
Sinds vorige week ook eigenaar geworden van een Lumia 950 XL. Wat een smartphone is dit zeg! Supersnel en alles werkt naar behoren. Eigenlijk was het niet de intentie om een nieuwe aan te schaffen daar mijn (JA JA) Lumia 800 nog steeds PRIMA werkt.
Maar via een mede tweaker hier zijn 'email offer' gekregen en direct besteld (nogmaals mijn dank!). Dezelfde dag de display dock besteld en deze kwam de tweede dag al binnen, dus zoals hier op het forum al eerder voorbij kwam, de leverdata is veel rapper dan wat is aangegeven.
Na negatieve batterij reacties, was ikzelf wel benieuwd wat het hier zou worden.
Na een volle lading (batterij kwam LEEG aan), doe ik met wat browsen, bellen, whatsappen, mailen, etc. (geen ultra zwaar gebruik) op twee volle dagen uit! Dat behaalde ik bij lange na niet meer met de Lumia 800.
Moet er wel bij vermelden dat ik een hoop uit heb geschakeld. Wat er wel aanstaat is: Bluetooth, WiFi, beeldscherm op 50%, Glance, Whatsapp, ...(vast nog iets vergeten). Dit alles met de normale build.
Voor nu ben ik gelukkig persoon en hoop ik dat de telefoon het op deze manier het lang mag volhouden.
Maar via een mede tweaker hier zijn 'email offer' gekregen en direct besteld (nogmaals mijn dank!). Dezelfde dag de display dock besteld en deze kwam de tweede dag al binnen, dus zoals hier op het forum al eerder voorbij kwam, de leverdata is veel rapper dan wat is aangegeven.
Na negatieve batterij reacties, was ikzelf wel benieuwd wat het hier zou worden.
Na een volle lading (batterij kwam LEEG aan), doe ik met wat browsen, bellen, whatsappen, mailen, etc. (geen ultra zwaar gebruik) op twee volle dagen uit! Dat behaalde ik bij lange na niet meer met de Lumia 800.
Moet er wel bij vermelden dat ik een hoop uit heb geschakeld. Wat er wel aanstaat is: Bluetooth, WiFi, beeldscherm op 50%, Glance, Whatsapp, ...(vast nog iets vergeten). Dit alles met de normale build.
Voor nu ben ik gelukkig persoon en hoop ik dat de telefoon het op deze manier het lang mag volhouden.
Lumia dock ontvangen:)
Erg leuk speelgoed!. Zo leuk dat ik overweeg dit zelfs daadwerkelijk te gebruiken voor lichte professionele toepassingen. Dat betekend wel dat ik een aantal dingen moet uitzoeken. Met name hoe ik bepaalde documenten beveilig
Sommige documenten wil ik niet zomaar op one drive hebben zonder dat ze afdoende zijn beveligd.
Ik heb al gezien dat ik word documenten gewoon op de telefoon zelf kan opslaan of op de SD card. Ik kan voorlopig vooruit want ik heb een 200GB SD card. Toch moeten deze documenten ergens in een back-up en one-drive zou een ideale oplossing zijn.
Het gaat me niet zo zeer dat de NSA of zo niet kan meekijken of zo. Ik ben daarvoor niet interessant en als die voldoende middelen aanwenden kunnen ze zo ongeveer alles. Het mag echter niet zo zijn dat een "gewone" medewerker of een hackje met mijn documenten aan de haal gaat of verkoopt aan een concurrent. Ik denk dat dit (continuum) een eigen topic verdient
Getypt op een volwaardig toetsenbord, en met een 21 inch scherm voor mn neus. Terwijl ik ook nog een powerpoint presentatie, mijn mail en een word document open heb staan en dat alles op mn telefoon.
This is great!:)
Erg leuk speelgoed!. Zo leuk dat ik overweeg dit zelfs daadwerkelijk te gebruiken voor lichte professionele toepassingen. Dat betekend wel dat ik een aantal dingen moet uitzoeken. Met name hoe ik bepaalde documenten beveilig
Sommige documenten wil ik niet zomaar op one drive hebben zonder dat ze afdoende zijn beveligd.
Ik heb al gezien dat ik word documenten gewoon op de telefoon zelf kan opslaan of op de SD card. Ik kan voorlopig vooruit want ik heb een 200GB SD card. Toch moeten deze documenten ergens in een back-up en one-drive zou een ideale oplossing zijn.
Het gaat me niet zo zeer dat de NSA of zo niet kan meekijken of zo. Ik ben daarvoor niet interessant en als die voldoende middelen aanwenden kunnen ze zo ongeveer alles. Het mag echter niet zo zijn dat een "gewone" medewerker of een hackje met mijn documenten aan de haal gaat of verkoopt aan een concurrent. Ik denk dat dit (continuum) een eigen topic verdient
Getypt op een volwaardig toetsenbord, en met een 21 inch scherm voor mn neus. Terwijl ik ook nog een powerpoint presentatie, mijn mail en een word document open heb staan en dat alles op mn telefoon.
This is great!:)
Voor op je telefoon heb je apparaatversleuteling (instellingen -->Bijwerken en beveiligen --> apparaatversleuteling ). Je onedrive toegang kan je instellen met two-factor autorisation. Dekt dit voldoende?Indoubt schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:23:
This is great!:)![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Nixo op 09-06-2016 10:37 ]
Is idd leuk speelgoed, en er wordt nog verder aan ontwikkeld door Microsoft. Ook leuk is het Wireless Display adapter van Microsoft, voor op een TV. Alleen werkt bij mij op V2 video afspelen nog niet lekker, al is dit al weken geleden...Indoubt schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:23:
This is great!:)![]()
![]()
Hier kan je het eea vinden over bitlocker:
http://www.windowscentral...ryption-windows-10-mobile
Het is een Microsoft Display Dock ^^ Het zal ook werken met andere Windows toestellen die continuum ondersteunen en een USB-C uitgang hebben.

Voor de twijfelaars, mijn Lumia 950, in standaardtrim generic as fuck, maar nu ligt hij te shinen op mijn bureau! (all based on own preferences, liever een verwisselbare achterkant dan fragiel glas in een hoesje)
Mijn 950 doet het nog altijd subliem, uitstekende accuduur (1,5 tot 2 dagen lukt makkelijk met medium gebruik met wat minder achtergrondapps aan) ook is het leuk om te zien dat er in rap tempo UWP-apps worden uitgebracht! Hopelijk weet Microsoft een echte knaller te brengen met het Surface-team, als zij aan het mobiel vlak gaan sleutelen!
...al moet ik natuurlijk niet te hard gaan roepen, ik zei vandaag nog nooit eerder oortjes te hoeven kopen voor mijn telefoon (iemand probeerde Apple Earplugs te promoten naar mij toe), maar even later deed mijn rechtse oortje het niet meer!
Standaardtrim? Ik neem aan dat je daarmee her systeem bedoeld. Dit is een Mozo,cover toch?barta123 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:53:
[afbeelding]
Voor de twijfelaars, mijn Lumia 950, in standaardtrim generic as fuck, maar nu ligt hij te shinen op mijn bureau! (all based on own preferences, liever een verwisselbare achterkant dan fragiel glas in een hoesje)
Standaard cover bedoel ikcoenox schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:48:
[...]
Standaardtrim? Ik neem aan dat je daarmee her systeem bedoeld. Dit is een Mozo,cover toch?
Ah..ligt denk ik aan de foto. Of... in een ander draadje (accessoires) heb je het over een gouden rand. Ik snap het niet. Is het nu wel of niet de standaard cover?
[ Voor 56% gewijzigd door coenox op 10-06-2016 00:21 ]
Ik lees alleen maar positieve reacties hier.. En dat terwijl ik grotendeels negatieve ervaringen heb met mijn 950, websites die niet werken, telefoon die continu het nummer van onbekend afhaalt en de voicemail continu weer aan zet. Daar komt bij dat ik me sinds de aanschaf van mijn 950 (maandje geleden) ONTZETTEND genaaid voel door microsoft. Eerst kwam het nieuws op tweakers dat ze de 950 gratis weg gingen geven in canada en vorige week kwam ik er achter dat ze bij aankoop van de 950 weer een gratis continuüm dock weg geven (maar die van mij valt natuurlijk net buiten de actie periode
). Verder geeft microsoft me steeds en steeds meer het gevoel dat ze het systeem in de steek laten, je verneemt er niks meer van en de gebruikersgroep wordt kleiner, niet tof als je een maandje een nieuwe telefoon hebt.. Ik voel me dus keihard genaaid door microsoft, best jammer want de irritatie zit bij dagelijks gebruik vooral in kleine dingetjes...
[ Voor 12% gewijzigd door ITsEZ op 10-06-2016 00:55 ]
What you see is always what you get.
Wat bedoel je met "nummer van onbekend afhaalt"? En welke websites werken niet dan? Zelf merk ik er nooit iets van. Al helemaal niet met de laatste insider versie.
Voice mail aanzetten? Nummer van onbekend afhalen? Ik zou eens contact opnemen met je provider, want dat zijn dingen die een telefoon helemaal niet kan doen, dat gebeurt namelijk bij de provider.ITsEZ schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 00:53:
Ik lees alleen maar positieve reacties hier.. En dat terwijl ik grotendeels negatieve ervaringen heb met mijn 950, websites die niet werken, telefoon die continu het nummer van onbekend afhaalt en de voicemail continu weer aan zet. Daar komt bij dat ik me sinds de aanschaf van mijn 950 (maandje geleden) ONTZETTEND genaaid voel door microsoft. Eerst kwam het nieuws op tweakers dat ze de 950 gratis weg gingen geven in canada en vorige week kwam ik er achter dat ze bij aankoop van de 950 weer een gratis continuüm dock weg geven (maar die van mij valt natuurlijk net buiten de actie periode![]()
). Verder geeft microsoft me steeds en steeds meer het gevoel dat ze het systeem in de steek laten, je verneemt er niks meer van en de gebruikersgroep wordt kleiner, niet tof als je een maandje een nieuwe telefoon hebt.. Ik voel me dus keihard genaaid door microsoft, best jammer want de irritatie zit bij dagelijks gebruik vooral in kleine dingetjes...
Wat betreft support van Microsoft, kan ik wel inkomen. Ze hebben een prachtig OS op de markt gezet, waar ze volgens mij zelf niet eens vertrouwen in hebben...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Als ze er geen heil meer in zouden zien had ik niet bijna elke week een update op de fast ring zitten.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:22:
[...]
Wat betreft support van Microsoft, kan ik wel inkomen. Ze hebben een prachtig OS op de markt gezet, waar ze volgens mij zelf niet eens vertrouwen in hebben...
Ik vind dat ze veel meer werken aan de software en het pushen van updates dan bv android.
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik had het meer over de support van Android, waar ik soms het idee heb dat MS daar meer tijd in steekt dan support in zijn eigen OS (wat betreft apps). Een voorbeeld: Waarom hebben we nog steeds geen Cortana als we aangeven dat we in Nederland wonen? Ze hadden wel tijd om het naar Android te brengen.Nixo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:48:
[...]
Als ze er geen heil meer in zouden zien had ik niet bijna elke week een update op de fast ring zitten.
Ik vind dat ze veel meer werken aan de software en het pushen van updates dan bv android.
Wat betreft updates voor het OS: daar kan Android nog wel wat van leren... Ik heb in het half jaar dat ik nu mijn 950XL heb, meer updates gehad (waarvan ik niet eens wist dat ze nodig waren...) dan dat ik heb gehad voor mijn Android tablet (Galaxy Note 8 ).
[ Voor 0% gewijzigd door Wailing_Banshee op 10-06-2016 09:26 . Reden: stomme emoticons... ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik ben het met je eens dat een aantal dingen nog steeds niet goed geregeld zijn. Maar per update merk ik echt dat het twee stappen voorruit is en 1 stap terug (soms) Ook komen er steeds meer UWP apps. Het voordeel is dat deze ook op de PC kunnen die iedereen wel al heeft staan, maw de markt is dan opeens wel groot.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Daar heb je absoluut gelijk in. Ik had het meer over de support van Android, waar ik soms het idee heb dat MS daar meer tijd in steekt dan support in zijn eigen OS (wat betreft apps). Een voorbeeld: Waarom hebben we nog steeds geen Cortana als we aangeven dat we in Nederland wonen? Ze hadden wel tijd om het naar Android te brengen.
Wat betreft updates voor het OS: daar kan Android nog wel wat van leren... Ik heb in het half jaar dat ik nu mijn 950XL heb, meer updates gehad (waarvan ik niet eens wist dat ze nodig waren...) dan dat ik heb gehad voor mijn Android tablet (Galaxy Note.
Ik vroeg mij af hoe ik weet of een webshop mee doet aan de gratis Display Dock actie die schijnbaar nog steeds blijkt te lopen tot 30 juni.. Is elke aankoop gewoon geldig (want dan ga ik uiteraard voor de pricewatch topper
)?
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Mozo rood-gouden cover!coenox schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 00:16:
Ah..ligt denk ik aan de foto. Of... in een ander draadje (accessoires) heb je het over een gouden rand. Ik snap het niet. Is het nu wel of niet de standaard cover?
En ik kan wel herkennen dat er stoms met een flinke stap vooruit, ook enkele kleine stapjes terug gedaan worden, waar ik met .218 nooit meer last had van de zogenoemde 'random reboots', heb ik er met .318 al weer verschillende gehad, vanmorgen weer eentje onder meer...
niet als jij er bijzegd dat het de standaard cover is, 2 maal. Trollen? Waarom toch..barta123 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:32:
[...]
Mozo rood-gouden cover!Dat was wel te zien hoop ik?
Ik denk dat het mijn leeftijd is. Teksten als ' in standaardtrim generic as fuck, maar nu ligt hij te shinen..' zijn voor mij te hoog gegrepen.jodeltje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:43:
[...]
niet als jij er bijzegd dat het de standaard cover is, 2 maal. Trollen? Waarom toch..
Maar ik snap het nu, vertaald naar iemand van voor 1980:
Betekent:
Voor de twijfelaars, mijn Lumia 950 - die er met de standaardcover heel gewoontjes uit ziet- ligt nu te glimmen op mijn bureau met de nieuwe rood-gouden Mozo achterkant (kwestie van smaak natuurlijk, maar ik heb liever een verwisselbare achterkant dan fragiel glas in een hoesje).
[ Voor 44% gewijzigd door coenox op 10-06-2016 15:15 ]
Wouw, je hebt helemaal gelijk. Ik kan geen 'jeugds' meer lezencoenox schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Betekent:
Voor de twijfelaars, mijn Lumia 950 - die er met de standaardcover heel gewoontjes uit ziet- ligt nu te glimmen op mijn bureau met de nieuwe rood-gouden Mozo achterkant (kwestie van smaak natuurlijk, maar ik heb liever een verwisselbare achterkant dan fragiel glas in een hoesje).
Mijn fout Barta123, ik word oud.
Heb ik gedaan voordat ik wist dat er een dock actie was maar ik bleek toch recht te hbeen op een dock. De mijne was 388€ en is dat volgens mij nog steedsNiels9001 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:28:
Ik vroeg mij af hoe ik weet of een webshop mee doet aan de gratis Display Dock actie die schijnbaar nog steeds blijkt te lopen tot 30 juni.. Is elke aankoop gewoon geldig (want dan ga ik uiteraard voor de pricewatch topper)?
Edit: is nu 381€
Ik heb niet tweemaal gezegd dat het de standaardcover was, begrijpend lezen is voor velen lastig. Eerst schreef ik over dat hij in STANDAARDTRIM nogal saai oogde, maar dat hij nu lag te shinen. (dus is hij momenteel niet in standaardtrim) Een bericht later was dat misschien niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was het behoorlijk goed te zien?jodeltje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:43:
[...]
niet als jij er bijzegd dat het de standaard cover is, 2 maal. Trollen? Waarom toch..
Ik heb ook 3x moeten lezen voordat ik enigzins doorhad wat je bedoelde. Is standaardtrim een woord?barta123 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:17:
[...]
Ik heb niet tweemaal gezegd dat het de standaardcover was, begrijpend lezen is voor velen lastig. Eerst schreef ik over dat hij in STANDAARDTRIM nogal saai oogde, maar dat hij nu lag te shinen. (dus is hij momenteel niet in standaardtrim) Een bericht later was dat misschien niet helemaal duidelijk, maar volgens mij was het behoorlijk goed te zien?Enfin, genoeg woorden vuilgemaakt aan een toch al redelijk onzinnige discussie!
http://vandale.nl/opzoeke...trim&lang=nn#.V1sLPo9uIuU
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=standaardtrim
[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 10-06-2016 20:47 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Lol, you are right... Echter had ik zo'n discussie niet verwacht na aanleiding van zo'n miniem berichtje op dit forumSwerfer schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Ik heb ook 3x moeten lezen voordat ik enigzins doorhad wat je bedoelde. Is standaardtrim een woord?
http://vandale.nl/opzoeke...trim&lang=nn#.V1sLPo9uIuU
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=standaardtrim
Standaarduitvoering dan?
Ik heb een Lumia950 XL en de Wireless Charger DT-904 en draai de Windows Insider fast ring.
Nu heb ik het probleem dat de Wireless Charger niet in de gadgets app zichtbaar wordt om dingen aan te kunnen passen.
Nu heb ik het probleem dat de Wireless Charger niet in de gadgets app zichtbaar wordt om dingen aan te kunnen passen.
Zijn de camera's in beide modellen gelijk? Het liefst zou ik voor deze prijs (zeg maar max. € 350) een Android telefoon hebben met dezelfde kwaliteit camera. De LG G4 is een optie. Of de OnePlus 3 bijv.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Beide camera's zijn vrijwel gelijk, de flits-leds zitten net even op een andere afstand van de lens en de niet-XL heeft een silveren ring rond de lens wat misschien een andere belichting kan geven bij korte afstand fotograferen.Jorgen schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:20:
Zijn de camera's in beide modellen gelijk? Het liefst zou ik voor deze prijs (zeg maar max. € 350) een Android telefoon hebben met dezelfde kwaliteit camera. De LG G4 is een optie. Of de OnePlus 3 bijv.
Wat voor jou naast de camera denk het belangrijkste is, is kijken of alle apps die je wilt draaien beschikbaar zijn op Windows 10 Mobile, al dan niet 3th party...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik zou ook even kijken of de apps ook alle functionaliteit hebben die je wilt. Sommige officiële apps lopen nog wat achter op hun Android tegenhanger. Anderen zijn zover ik weet zelfs een verbetering (zoals Rabobank ^^). YouTube app ga je niet vinden, maar de 3rd party apps op Windows Mobile zijn een stuk beter (zoals MetroTube). Geen reclame en mogelijkheid om te downloaden wat je wil.
Ik heb een aantal apps gekocht op Android, waaronder TomTom (circa € 45 destijds) vandaar mijn voorkeur om mijn Google account en bijbehorende Android apps te kunnen blijven gebruiken. Vanwege de goede camera en de redelijke prijs lijkt de 950 een goede telefoon, maar het is zonde om mijn apps opnieuw te moeten kopen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Knoop doorgehakt en vandaag een Lumia 950 dual sim aangeschaft. Nu eerst updates installeren en ben daarna van plan om een factory reset uit te voeren. Heb ook bewust geen back-up of dergelijke, dus straks helemaal clean.. Hoop ik
Microsoft is bezig met en Bluetooth iets naar een nieuwere versie aan het brengen. Daardoor is de Bluetooth nog een beetje gaar. Met de niet Insiders heb je er geen last van. Ikzelf heb er ook last van. Misschien kan iemand even bevestigen of het klopt wat ik zeg.mbenjamins schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:14:
Ik heb een Lumia950 XL en de Wireless Charger DT-904 en draai de Windows Insider fast ring.
Net een foto gemaakt van een witte muur en wat blijkt, er zit een rond grijs vlekje in de foto, nu heb ik een aantal fotos terug gekeken en nu blijk ik al langer dat grijze rondje in m'n foto's te hebben. Je ziet dit alleen bij een egale achtergrond, strak blauwe lucht, witte muur, zo gauw je foto maakt van een boom ofzo, dan zit het rondje er ook wel, maar is heel moeilijk te vinden.\
Ik dacht eerst dat het op de buitenkant van de foto lens een vuiltje zou zitten, maar dit is niet zo het zit waarschijnlijk binnenin.
Iemand dit eerder meegemaakt?
Op zich vind ik het nu ik het weet pas storend, hiervoor dus nooit opgemerkt
zie voorbeeldfoto's hier: https://onedrive.live.com...KA6vg&ithint=folder%2cjpg
Ik dacht eerst dat het op de buitenkant van de foto lens een vuiltje zou zitten, maar dit is niet zo het zit waarschijnlijk binnenin.
zie voorbeeldfoto's hier: https://onedrive.live.com...KA6vg&ithint=folder%2cjpg
[ Voor 9% gewijzigd door The_Scarabial op 12-06-2016 16:46 ]
Heb je een voorbeeldfoto? Dan valt er wat over te zeggen natuurlijk, met mijn 920 had ik altijd een rare lichtvlek bij witte achtergronden (vooral van een beeldscherm), maar dat had met de opening en grootte van de lens te maken...The_Scarabial schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:32:
Net een foto gemaakt van een witte muur en wat blijkt, er zit een rond grijs vlekje in de foto, nu heb ik een aantal fotos terug gekeken en nu blijk ik al langer dat grijze rondje in m'n foto's te hebben. Je ziet dit alleen bij een egale achtergrond, strak blauwe lucht, witte muur, zo gauw je foto maakt van een boom ofzo, dan zit het rondje er ook wel, maar is heel moeilijk te vinden.\
Dat is inderdaad jammer & vervelend, hier zou toch wel een oplossing voor moeten zijn lijkt mij... Maar dit is misschien ook wel de reden waarom ik nooit apps koop, het moet maar gratis aangeboden wordenJorgen schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:30:
Ik heb een aantal apps gekocht op Android, waaronder TomTom (circa € 45 destijds) vandaar mijn voorkeur om mijn Google account en bijbehorende Android apps te kunnen blijven gebruiken. Vanwege de goede camera en de redelijke prijs lijkt de 950 een goede telefoon, maar het is zonde om mijn apps opnieuw te moeten kopen.
Tja, je kan toch altijd nog je smartwatch met android als gps gebruiken? Ik heb ook copilot gekocht van 20 dollar, maar lig er persoonlijk niet echt wakker van. Heb er jaren plezier van gehad en het houd mij niet tegen om van OS te veranderen. Totale gebruik van de app ligt flink wat hoger dan bepaalde games die ik speel (en die kosten zelfs flink wat meer)Jorgen schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 09:30:
[ Voor 9% gewijzigd door vali op 12-06-2016 16:19 ]
zie link: https://onedrive.live.com...KA6vg&ithint=folder%2cjpgbarta123 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Heb je een voorbeeldfoto? Dan valt er wat over te zeggen natuurlijk, met mijn 920 had ik altijd een rare lichtvlek bij witte achtergronden (vooral van een beeldscherm), maar dat had met de opening en grootte van de lens te maken...
Dat moet inderdaad wel iets van vuil zijn... Wat ik met mijn 920 had was over bijna de hele foto te zien, bij bvb foto's van een scherm, dat is niet wat hierop lijkt. Heb je je lens al uitgebreid geïnspecteerd?
Weliswaar niet dezelfde telefoon, maar mijn iPhone heeft precies dezelfde grijze vlek, en het is niet weggegaan met het vervangen van het glaasje voor de camera, het zit echt in de module zelf, helaas.
heb geprobeerd de cameramodule schoon te maken met een wattenstaafje etc., het hielp allemaal niets.
Uiteindelijk mijn bluetooth probleem opgelost door een reset naar fabrieksinstellingen. Mijn Kingston micro SDXC U3 64GB kaart was de reden voor de reset: de kaart is stuk en gaat richting rma. Na de reset bleek dus de bluetooth inclusief spraak weer gewoon te werken. Ik deed mee aan de slowring en depreview versie van windows mobile bleek na de reset nog gewoon geïnstalleerd te zijn. Misschien ook wel logisch.winnie schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:48:
Ik heb een bluetooth probleem met mijn 950XL: pairen gaat in de auto prima, adresboek enz wordt netjes uitgelezen door de auto, calls komen ook binnen via de telefoon op de radio van de auto. Maar als ik het gesprek opneem, dan hoor ik geen geluid. De andere kant hoort mij wel, maar ik hoor hen niet. Heeft iemand hier ervaring mee en vooral: weet iemand de oplossing?
Ik draai 10.0.10586.318 als versie.
Het lijkt er idd wel op, vandaag de buitenlens uitgebreid geinspecteerd met een vergrootglas, niets op te zien en heb geen zin om de telefoon los te slopen om binnenin te kijken, met kans op stof tussen glas en lens.jodeltje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:57:
[...]
Weliswaar niet dezelfde telefoon, maar mijn iPhone heeft precies dezelfde grijze vlek, en het is niet weggegaan met het vervangen van het glaasje voor de camera, het zit echt in de module zelf, helaas.
heb geprobeerd de cameramodule schoon te maken met een wattenstaafje etc., het hielp allemaal niets.
EDIT: Aangegeven geheugenkaart reeds aangeschaft na wat verder zoeken op andere sites
Heren, ik heb zojuist de 950 aangeschaft ter vervanging van mijn trouwe One M7 (doet het verder prima maar begin een schurfthekel aan de software te krijgen).
pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een SDkaart. Ik heb nu deze op het oog ivm de lees/schrijf-snelheid. werkt deze kaart in de 950? (Deze vraag ivm eerdere slechte ervaringen met dergelijke kaarten die het niet deden in apparaten waarvoor deze gekocht waren)
Heren, ik heb zojuist de 950 aangeschaft ter vervanging van mijn trouwe One M7 (doet het verder prima maar begin een schurfthekel aan de software te krijgen).
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een SDkaart. Ik heb nu deze op het oog ivm de lees/schrijf-snelheid. werkt deze kaart in de 950? (Deze vraag ivm eerdere slechte ervaringen met dergelijke kaarten die het niet deden in apparaten waarvoor deze gekocht waren)
[ Voor 23% gewijzigd door stevens20 op 13-06-2016 22:51 ]
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Volgens mij werken SDXC kaartjes probleemloos in de 950 ja, hoewel ik slechts een SDHC heb, maar ondersteuning is (op dit moment) tot 200GB, waar 2TB gegarandeerd werd. Ik heb met mijn SDHC Sandisk Ultra van 32GB geen problemen met de leessnelheid, camera footage belandt allemaal op mijn kaartje (en foto's op OneDrive) maar ik ervaar geen bijzondere traagheid oidstevens20 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
EDIT: Aangegeven geheugenkaart reeds aangeschaft na wat verder zoeken op andere sites
Dank je voor de reactie. door je reactie heb ik gelijk de vraag of je de foto cync naar OneDrive zo in kan stellen dat hij dat pas doet zodra je WiFi verbinding hebt..barta123 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:00:
[...]
Volgens mij werken SDXC kaartjes probleemloos in de 950 ja, hoewel ik slechts een SDHC heb, maar ondersteuning is (op dit moment) tot 200GB, waar 2TB gegarandeerd werd. Ik heb met mijn SDHC Sandisk Ultra van 32GB geen problemen met de leessnelheid, camera footage belandt allemaal op mijn kaartje (en foto's op OneDrive) maar ik ervaar geen bijzondere traagheid oid... Niet zoals Android dat me geeft
Is binnen Onedrive app in te stellen.stevens20 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:04:
[...]
[knip] Vraag, of je de foto cync naar OneDrive zo in kan stellen dat hij dat pas doet zodra je WiFi verbinding hebt..
Testing, one, two ...
TOP! Dank u
Ik kan niet wachten tot ik woensdag lekker aan de gang kan.
Het geeft het zelfde effect als een stofje op de sensor van mijn spiegelreflex camera. Het lijkt mij ook dat het in de cameramodule moet zitten.The_Scarabial schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:47:
[...]
Het lijkt er idd wel op, vandaag de buitenlens uitgebreid geinspecteerd met een vergrootglas, niets op te zien en heb geen zin om de telefoon los te slopen om binnenin te kijken, met kans op stof tussen glas en lens.
Ik heb een 64GB SDXC in mijn 950 en die werkt zonder problemen.barta123 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:00:
Volgens mij werken SDXC kaartjes probleemloos in de 950 ja
Kingston 64GB microSDXC UHS-I Class 3 SDCA3/64GB
pricewatch: Kingston microSDHC/SDXC UHS-I U3 64GB (with SD adapter)
Vooral de schrijfspecs (80MB/s max) vond ik wel prettig.
Heren,
Ik heb gisteren mijn 950 besteld, nu vind ik in de microsoft store een aanbieding van 20,- meer MAAR! daar kijg je de displaydock erbij! Is er een mogelijkheid dat ik alsnog de sisplaydock bij de aanschaf van mijn 950 kan krijgen? Weet een van jullie dat toevallig?
Wat ik zie als ik het toevoeg aan de winkelwagen in de microsoftstore is het volgende:
"Inwisselbaar via de Lumia Offers-app die op iedere Lumia 950 (XL) is geïnstalleerd.
Meer informatie over de wijze van inwisselen ontvang je na aankoop via e-mail."
Krijg ik deze code ook als ik mijn 950 elders gekocht heb?
(de medewerker van de MicrosoftStore kon me geen uidelijkheid geven)
Ik heb gisteren mijn 950 besteld, nu vind ik in de microsoft store een aanbieding van 20,- meer MAAR! daar kijg je de displaydock erbij! Is er een mogelijkheid dat ik alsnog de sisplaydock bij de aanschaf van mijn 950 kan krijgen? Weet een van jullie dat toevallig?
Wat ik zie als ik het toevoeg aan de winkelwagen in de microsoftstore is het volgende:
"Inwisselbaar via de Lumia Offers-app die op iedere Lumia 950 (XL) is geïnstalleerd.
[ Voor 42% gewijzigd door stevens20 op 14-06-2016 15:40 ]
Lumia Offers App installeren en kijken wat daar tevoorschijn gaat komen. Bij mij werd destijds zo het dock aangeboden en daarna via mail bevestigd om het verder af te kunnen handelen.stevens20 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:21:
Heren,
Testing, one, two ...
Nutteloze bijdrage. Maar ik moet het toch kwijt. Mijn Lumia 950 laten vallen op de straat, scherm kapot. Echt balen. Wonden likken en bezinnen. Voorlopig maar even de Lumia 830 gebruiken.
Maar neem aan dat dit normaal gesproken toch wel goed afgesloten hoort te zitten? En als je het uit elkaar haalt heb je alleen maar meer kans op meer stofjes toch?JP_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:40:
[...]
Het geeft het zelfde effect als een stofje op de sensor van mijn spiegelreflex camera. Het lijkt mij ook dat het in de cameramodule moet zitten.
Precies, dus terugsturen voor garantie, is waarschijnlijk al bij aflevering fout geweest (fabricagefout).The_Scarabial schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:53:
[...]
Maar neem aan dat dit normaal gesproken toch wel goed afgesloten hoort te zitten? En als je het uit elkaar haalt heb je alleen maar meer kans op meer stofjes toch?
Wie heeft er problemen dat het toestel te warm wordt. Als ik spelletje speel of gewoon internet wordt mijn toestel te warm. Zo warm dat ik mijn hand niet eens aan het toestel, vooral de onderkant, kan houden omdat die echt te warm is. Zo warm dat je je zowat verbrand. Als ik een infrarood meter pakt meet die een temperatuur van 43.2 graden. Is dit een beetje normaal voor dit toestel.
Ik weet dat het een warme processor is maar hij is wel heel heet zo haha.
Ik weet dat het een warme processor is maar hij is wel heel heet zo haha.
Lijkt me niet goed als je toestel zo warm word. De mijne wordt dat niet ook niet als ik zwaar internet. De mijne wordt alleen warm van de draadloze oplader (samsung) en dan nog niet zo zoals jij omschrijft. Bij lang youtube filmpjes kijken op hoge resolutie en maximale helderheid voel je wel dat ie wat warmer wordt. Ook als ik hem gebruik met contiuum met toetsenbord, muis en extern scherm om een powerpoint bij te werken wordt ie niet echt warm.
Ik speel geen spelletjes dus misschien dat dat de boosdoener is.
Ik heb trouwens het 200GB sandisk kaartje erin en die werkt probleemloos. Heerlijk, net zo veel opslag als mn laptop
Ik speel geen spelletjes dus misschien dat dat de boosdoener is.
Ik heb trouwens het 200GB sandisk kaartje erin en die werkt probleemloos. Heerlijk, net zo veel opslag als mn laptop
Bedoel je de 950?
Ik had ook vaak dat hij even te warm wordt voor het mooie..
Doe je weinig aan denk ik. Ik hoop dat het op valt te lossen met updates.
Ik heb nu een week een XL mee. Deze wordt minder warm en het scherm is meer dimbaar, erg zonde van de 950 want qua formaat blijft dat wel de fijnste telefoon imo.
Ik heb nu een week een XL mee. Deze wordt minder warm en het scherm is meer dimbaar, erg zonde van de 950 want qua formaat blijft dat wel de fijnste telefoon imo.
Ik heb vannacht een update gekregen(productie) Tijdens installatie ging het scherm echter een lange tijd uit, waardoor ik dacht dat het mislukt was, echter ging hij na een tijdje toch weer verder. Had hem bijna gereset, dus mensen heb geduld
.
Oja helemaal vergeten de 950XL. Mm even afwachten. Vervelend is het wel.Leijenman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:05:
Bedoel je de 950?
Accu gaat ook niet zo lang mee, ik red nauwelijk(niet) één dag.
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 15-06-2016 11:29 ]
Moet je anders kijken of je via de insider production ring de nieuwste update kan binnenhalen .420 wellicht knapt je XL daar van opShittyNL schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:29:
[...]
Oja helemaal vergeten de 950XL. Mm even afwachten. Vervelend is het wel.
Build .420 is ook vrijgegeven voor Productie, daarvoor hoef je geen Insider te worden.Leijenman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:35:
[...]
Moet je anders kijken of je via de insider production ring de nieuwste update kan binnenhalen .420 wellicht knapt je XL daar van op
Testing, one, two ...
.420 is ook niet de laatste. Fast ring zit momenteel op 10.0.14364.0
De warmte probleem waren er in het begin vel, en waren meestal op te lossen met een factory reset. Waarschijnlijk loopt er een slecht draaiende applicatie of service op de achtergrond mee die dit veroorzaakt, en waarschijnlijk ook jouw accu gebruik beïnvloed. Ik heb zelf ook een XL maar draai op Redstone, geen probleem met warmte of accu gebruik.ShittyNL schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:29:
[...]
Oja helemaal vergeten de 950XL. Mm even afwachten. Vervelend is het wel.
Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!
Werkt allemaal mooi hoor! Wel even een vraag betreffende office 365. Ik heb namelijk een abonnement. Voor 5 apparaten en wil het ook op mijn lumia hebben. Moet ik die nog apart downloaden of is dit de standaard voorgeinstalleerde app?
En nog een vraagje, zit er een soort taakbeheer op? Ik ga nu iedere keer terug naar mijn homescreen om uit een app te gaan. Om vervolgens weer terug te gaan doe ik alle stappen weer vanaf het homescreen om verder te gaan waar ik gebleven was
Werkt allemaal mooi hoor! Wel even een vraag betreffende office 365. Ik heb namelijk een abonnement. Voor 5 apparaten en wil het ook op mijn lumia hebben. Moet ik die nog apart downloaden of is dit de standaard voorgeinstalleerde app?
En nog een vraagje, zit er een soort taakbeheer op? Ik ga nu iedere keer terug naar mijn homescreen om uit een app te gaan. Om vervolgens weer terug te gaan doe ik alle stappen weer vanaf het homescreen om verder te gaan waar ik gebleven was
[ Voor 30% gewijzigd door stevens20 op 15-06-2016 20:13 ]
'Terugknop' langer indrukken...stevens20 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:11:
Als je inlogt met hetzelfde account als je Laptop, heb je hier je outlook mail en onedrive gelijk ingesteld. Voor Office pakketten, die zijn gratis voor deze kleine schermen, maar als je ze niet er op hebt kun je ze downloaden en log je ook daar op in met hetzelfde account.stevens20 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:11:
Wel even een vraag betreffende office 365. Ik heb namelijk een abonnement. Voor 5 apparaten en wil het ook op mijn lumia hebben. Moet ik die nog apart downloaden of is dit de standaard voorgeinstalleerde app?
.420 is nu bezig met installatie bij mij.hardware-lover schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:46:
[...]
Build .420 is ook vrijgegeven voor Productie, daarvoor hoef je geen Insider te worden.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Vraagje 1: Waarom heb ik altijd het volumepaneel op mijn vergrendelscherm als ik aan het ontgrendelen ben?
Vraagje 2: Hoe kan je je display Dock bestellen zonder creditcard? Ik heb de niet en hoef die niet maar als ik hem wil bestellen moet dit via een creditcard of via paypall. Nu heb ik wel een paypall account maar die is zonder creditcard. Op het scherm waar ik automatisch naartoe gestuurd wordt wanneer ik paypall selecteer moet ik een creditcard toevoegen... Is er een andere manier? ANTWOORD: Je kan via accounts.microsoft.com betaalmethodes toevoegen.
Vraagje 2: Hoe kan je je display Dock bestellen zonder creditcard? Ik heb de niet en hoef die niet maar als ik hem wil bestellen moet dit via een creditcard of via paypall. Nu heb ik wel een paypall account maar die is zonder creditcard. Op het scherm waar ik automatisch naartoe gestuurd wordt wanneer ik paypall selecteer moet ik een creditcard toevoegen... Is er een andere manier? ANTWOORD: Je kan via accounts.microsoft.com betaalmethodes toevoegen.
[ Voor 7% gewijzigd door stevens20 op 16-06-2016 10:21 ]
Vraagje 1: Misschien druk je op je volumeknop als je ontgrendelt? Of je hebt muziek aanstaan, dan verschijnt hij ook... Ben je het niet eens met zaken binnen W10M? Volume down + power button --> Feedback-app, er zullen vast mensen zijn die het met je eens zijn... Ik vind het vooral irritant dat de irisscanner het dan niet direct doetstevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:10:
Vraagje 1: Waarom heb ik altijd het volumepaneel op mijn vergrendelscherm als ik aan het ontgrendelen ben?
Vraagje 2: Hoe kan je je display Dock bestellen zonder creditcard? Ik heb de niet en hoef die niet maar als ik hem wil bestellen moet dit via een creditcard of via paypall. Nu heb ik wel een paypall account maar die is zonder creditcard. Op het scherm waar ik automatisch naartoe gestuurd wordt wanneer ik paypall selecteer moet ik een creditcard toevoegen... Is er een andere manier?
Over die creditcard, dat weet ik niet... Er is vast iemand hier die dat wel zal weten!
Dat had ik ook. Even bellen met PayPal. Dan kan je deze daarna zonder Cc, met Ideal gebruikenstevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:10:
Vraagje 2: Hoe kan je je display Dock bestellen zonder creditcard? Ik heb de niet en hoef die niet maar als ik hem wil bestellen moet dit via een creditcard of via paypall. Nu heb ik wel een paypall account maar die is zonder creditcard. Op het scherm waar ik automatisch naartoe gestuurd wordt wanneer ik paypall selecteer moet ik een creditcard toevoegen... Is er een andere manier?
Creditcard heb ik al via de chat met microsoft (dat werkt echt heel mooi!). Zie post voor antwoord.barta123 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:20:
[...]
Vraagje 1: Misschien druk je op je volumeknop als je ontgrendelt? Of je hebt muziek aanstaan, dan verschijnt hij ook... Ben je het niet eens met zaken binnen W10M? Volume down + power button --> Feedback-app, er zullen vast mensen zijn die het met je eens zijn... Ik vind het vooral irritant dat de irisscanner het dan niet direct doet![]()
Over die creditcard, dat weet ik niet... Er is vast iemand hier die dat wel zal weten!
Dit is misschien wat iets voor in de startpost?
Na het verwijderen van de "Nederland.FM"app heb ik het niet meer. Blijkbaar bleef die draaien ofzo.. ondanks dat ik die niet aan had staan. (hoeveel mb kost een uurtje of 5 radio luisteren via 3g?
Als je je oortjes eruit trekt, of gewoon een pauzeknop indrukt, stopt hij gewoon... Dan kan het best zijn dat de app actief blijft, maar geen data gebruikt. Het dataverbruik kun je eenvoudig zien via; Instellingen --> Netwerk en draadloos --> Dataverbruik. Dan moet je het kunnen vinden!stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Creditcard heb ik al via de chat met microsoft (dat werkt echt heel mooi!). Zie post voor antwoord.
Dit is misschien wat iets voor in de startpost?
Na het verwijderen van de "Nederland.FM"app heb ik het niet meer. Blijkbaar bleef die draaien ofzo.. ondanks dat ik die niet aan had staan. (hoeveel mb kost een uurtje of 5 radio luisteren via 3g?)
Dank je. Ik ben nog een leek in dit OS. Wel fijn allemaal maar behoorlijk wennen. Mijn verbruik staat op 3,8mb. hij zal dus niet gedraaid hebbe. Wel vreemd dat hij het volume dan op het scherm weergeeft. Ik heb hem via taakbeheer (terugknop inhouden) wel afgesloten maar ondanks dat bleef hij het doen.barta123 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:36:
[...]
Als je je oortjes eruit trekt, of gewoon een pauzeknop indrukt, stopt hij gewoon... Dan kan het best zijn dat de app actief blijft, maar geen data gebruikt. Het dataverbruik kun je eenvoudig zien via; Instellingen --> Netwerk en draadloos --> Dataverbruik. Dan moet je het kunnen vinden!
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.