• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:55
Aarg!!! Zojuist telefoon laten vallen terwijl ik zit, nu glas kapot bij de uitsparing van de speaker.

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:05
iemand die nog zo een voucher op overschot heeft?
ik zit hier met 3 mensen op windows phone en niemand heeft zo een voucher voor 100 euro in zijn mailbox. Ik ging net een lumia 950 voor de vrouw haar verjaardag aanschaffen. Een extraatje is altijd mooi

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:49
dafz0r schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:12:
iemand die nog zo een voucher op overschot heeft?
ik zit hier met 3 mensen op windows phone en niemand heeft zo een voucher voor 100 euro in zijn mailbox. Ik ging net een lumia 950 voor de vrouw haar verjaardag aanschaffen. Een extraatje is altijd mooi
Om dat aan te vragen moet je de Lumia Offers app downloaden. Meld je daar aan en je krijgt te zien of je recht hebt op je displaydock. De rest wijst zich wel vanzelf. Alleen betaling is in princiepe via paypall of creditcard. Andere betaalmethodes kan je toevoegen via accounts.microsoft.com

Succes

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:43:
[...]
Om dat aan te vragen moet je de Lumia Offers app downloaden. Meld je daar aan en je krijgt te zien of je recht hebt op je displaydock. De rest wijst zich wel vanzelf. Alleen betaling is in princiepe via paypall of creditcard. Andere betaalmethodes kan je toevoegen via accounts.microsoft.com
Dat is niet hetgeen waarop gedoeld wordt. Na aankoop van een 950/950XL heb je dat gratis dock op dit moment sowieso (zolang de actie loopt en voorraad strekt). Het gaat om een €100,- voucher waarmee je de telefoon zelf met extra korting zou kunnen kopen in de Microsoft winkel.

Testing, one, two ...

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:38
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb hem al met een andere Tweaker gedeeld, maar misschien doet hij het nog.

• stevens20
hardware-lover schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Dat is niet hetgeen waarop gedoeld wordt. Na aankoop van een 950/950XL heb je dat gratis dock op dit moment sowieso (zolang de actie loopt en voorraad strekt). Het gaat om een €100,- voucher waarmee je de telefoon zelf met extra korting zou kunnen kopen in de Microsoft winkel.
Hè! shit! Dacht ik een keer iets te weten 8)7

stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:42:
[...]
Hè! shit! Dacht ik een keer iets te weten 8)7
Gewoon vol blijven houden, iedere poging voor ondersteuning is meegenomen, dat wordt meestal wel gewaardeerd d:)b

Testing, one, two ...

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 08:58

Stefano

Ondertitel Not Found

Voor de liefhebbers, de Mozo hoesjes zijn in de aanbieding bij MobileFun

http://www.mobilefun.nl/4...ft/lumia-950-xl/cases.htm

• stevens20
zelf weer een vraag deze keer:

Ik zie dat ik vandaag behoorlijk veel MB (50) heb gebruikt, dit terwijl ik de telefoon niet bijster veel gebruikt heb. Ik heb maar een beperkt abonnementje (1GB). Ik wil graag een beetje kijken of het minder kan. Wat ik heb gevonden:
Store: 22.8mb
Edge: 15.12mb
Buienradar: 1mb

Bij de store heb ik niks kunnen vinden hoe ik de MB's kan verminderen. Ik heb daar even doorheen zitten scrollen in de trein maar geen download gedaan. Ook edge heb ik even gebruikt, tweakers en even gezocht op tips voor het instellen. Meer dan dat is er niet echt gebruikt.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

The_Scarabial

MTB for life!

stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:47:

Ik zie dat ik vandaag behoorlijk veel MB (50) heb gebruikt, dit terwijl ik de telefoon niet bijster veel gebruikt heb. Ik heb maar een beperkt abonnementje (1GB). Ik wil graag een beetje kijken of het minder kan. Wat ik heb gevonden:

Bij de store heb ik niks kunnen vinden hoe ik de MB's kan verminderen. Ik heb daar even doorheen zitten scrollen in de trein maar geen download gedaan. Ook edge heb ik even gebruikt, tweakers en even gezocht op tips voor het instellen. Meer dan dat is er niet echt gebruikt.
De store download ook updates van apps, wellicht heb je die nog op automatisch staan?

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:54

Swerfer

Hmm...

stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:47:

The_Scarabial schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:58:
[...]

De store download ook updates van apps, wellicht heb je die nog op automatisch staan?
Maar dan alleen als er WiFi is en je dat hebt ingeschakeld. Verder zou de store alleen op de achtergrond kunnen kijken of er updates zijn wat een beetje data kost, maar hij mag nooit updates binnenhalen over WiFi. 22 Mb is wel veel, maar je kan niet zien of dat mobiele data is of WiFi, maar het moet haast wel WiFi zijn omdat het controleren op updates eerder kilobytes zijn dan megabytes...

[ Voor 36% gewijzigd door Swerfer op 16-06-2016 21:04 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• stevens20
Swerfer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:04:
[...]

[...]

Maar dan alleen als er WiFi is en je dat hebt ingeschakeld. Verder zou de store alleen op de achtergrond kunnen kijken of er updates zijn wat een beetje data kost, maar hij mag nooit updates binnenhalen over WiFi. 22 Mb is wel veel, maar je kan niet zien of dat mobiele data is of WiFi, maar het moet haast wel WiFi zijn omdat het controleren op updates eerder kilobytes zijn dan megabytes...
Het is toch echt 22mb via de 3G. Ik gebruik op mijn werk geen WiFi (ik werk op school en er is maar 'e'en netwerk en daar zitten de leerlingen ook op)

De updates mag hij alleen binnenhalen via de WiFi. Zou het kunnen dat de tiles (afbeeldingen) in de store veel mb vragen?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-12 14:21
Scrollen door de Store kost ook echt wel MB's, elk plaatje wat je bekijkt moet geladen worden, elke zoekopdracht heeft resultaat, en bekijk je een trailer loopt het helemaal op.

• dafz0r
Pyramiden schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:08:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb hem al met een andere Tweaker gedeeld, maar misschien doet hij het nog.
ongeldige code... zal al gebruikt zijn. toch bedankt

Verwijderd

Weet iemand hoe je voorkomt dat de volume van je belsignaal wordt aangepast terwijl de telefoon niet ontgrendeld is?

• stevens20
swhnld schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:23:
Scrollen door de Store kost ook echt wel MB's, elk plaatje wat je bekijkt moet geladen worden, elke zoekopdracht heeft resultaat, en bekijk je een trailer loopt het helemaal op.
Oké, dank u. Even mee oppassen dus.

Het toetsenbord is wel héél veel fijner dan op android zeg.

Is er een fijne youtube app? Dat is het enige wat ik nog mis

stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:27:
[...]

Metrotube vind ik zelf echt geweldig.

Zit ook een fijne databesparende modus op voor als je het gebruikt om muziek te luisteren, en dus de video niet nodig hebt.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Hallo, sinds een week in het bezit van de Lumia 950 via Coolblue(geldt hier ook het dock aanbod?!)
Komende van de 930 merk ik in gebruik subtiele verschillen.....is allemaal net wat sneller. Vooral de camera is behoorlijk sneller.
Qua software merk ik weinig verschil draai via fastring laatste build en deze is op 950 net zo goed/slecht als op 930.

Heb toch gekozen voor weer een Lumia omdat ik toch vertrouwen blijf houden in de(mede door) continue stroom updates en ik op den duur de 8.1 ervaring(stabiel) weer verwacht. En ik heb thuis 2 qi laders en in de auto de Nokia CR-200.......Ik ben hier altijd super content mee geweest maar in tegenstelling tot de Nokia qi thuisladers wil de Qi autolader niet laden:-(((( blijft continu signaal geven dat er wordt geladen inclusief oplichtend scherm....maar geladen wordt er niet.
Ook een eigenaardigheidje....als je de usb C lader in je telefoon plugt zonder......de lader in de wandcontactdoos te pluggen......krijg ik net als in de auto het laad signaal om de paar seconden.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:34:
Hallo, sinds een week in het bezit van de Lumia 950 via Coolblue (geldt hier ook het dock aanbod?!)
[knip]

[knip]En ik heb thuis 2 qi laders en in de auto de Nokia CR-200.......Ik ben hier altijd super content mee geweest maar in tegenstelling tot de Nokia qi thuisladers wil de Qi autolader niet laden:-(((( blijft continu signaal geven dat er wordt geladen inclusief oplichtend scherm....maar geladen wordt er niet.
[knip]
Er is even geleden nog gepost hoe je kunt achterhalen of je in aanmerking komt voor het gratis dock.

V.w.b. de CR-200, deze heeft 750 mA als laad-power, dat lijkt me aan de erg krappe kant voor een 950.

Testing, one, two ...

Verwijderd

hardware-lover schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:02:
[...]

Er is even geleden nog gepost hoe je kunt achterhalen of je in aanmerking komt voor het gratis dock.

V.w.b. de CR-200, deze heeft 750 mA als laad-power, dat lijkt me aan de erg krappe kant voor een 950.
Sorry was niet helemaal volledig: de Lumia Offer app kreeg ik zonder te vragen op mijn Home screen gedropt, heb deze app laatste week 2x daags geopend maar blijft melden dat ik regelmatig moet controleren voor upcoming offers.. O-)

De thuislader heeft het zelfde laadvermogen.....laden gaat indd niet erg snel maar het werkt prima zonder meldingen of waarschuwingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 06:43 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 06:36:
[...]
Sorry was niet helemaal volledig: de Lumia Offer app kreeg ik zonder te vragen op mijn Home screen gedropt, heb deze app laatste week 2x daags geopend maar blijft melden dat ik regelmatig moet controleren voor upcoming offers.. O-)

De thuislader heeft het zelfde laadvermogen.....laden gaat indd niet erg snel maar het werkt prima zonder meldingen of waarschuwingen.
Dan zou een belletje richting Microsoft misschien niet geheel onverstandig zijn.

Ik kan niet anders concluderen dan dat je met dat geringe laadvermogen de 950 minimaal bij kunt laden. Zeker indien je deze ook nog zou willen gebruiken onderweg (navigatie etc).
Hoe lang duurt het voordat je in huis de 950 hebt geladen via de Nokia thuislader?

Testing, one, two ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Grrrrr... ik begin mij zo langzamer hand te irriteren aan mijn Lumia 950. Veel zaken zullen wellicht gewenning zijn, zoals het toetsenbord, waar ik steevast mis tik en drukker ben met het corrigeren van tikfouten dan met het daadwerkelijk appen, maar Edge heeft kuren waar ik niet van af kom.

Sinds gisteravond werkt de tabbladen button onderin de browser niet meer. Als ik deze aantik loopt de browser vast en kan ik niks meer. Al meerdere keren opnieuw opgestart, geen verbetering. Alle vastlopers en crashes komen voort vanuit Edge, vreselijke browser. Helaas nog geen fatsoenlijk alternatief kunnen vinden, Opera mini is ook niet je van het.

Ook de Twitter app vind ik veel minder gebruiks vriendelijker dan bijvoorbeeld op mijn vorig toestel, een iphone 6.

Al hoe wel ik totaal uitgekeken was op het oude ios besef ik mij steeds meer hoe gebruiksvriendelijk deze is ten opzichte van de Lumia.

Met name het typen (toetsenbord) was op een of andere manier veel prettiger en de apps zitten beter in elkaar. Twitter met een zwarte achtergrond, vreselijk. Ook functioneel minder prettig zoals bijvoorbeeld de zoekfunctie. Omslachtiger, minder effectief, etc. Mijn SNS app die geen QR functie heeft, de vreselijke weergave van emoiis in whatsapp en Telegram. Allemaal zaken die mij echt gaan tegenstaan. Uiteraard ligt het ook aan de app bouwers, maar het gaat zeker ten koste van het gebruikersgemak.

Is de build-in toetsenbord te vervangen met een andere? Ik kan er onmogelijk aan wennen. Waar ik op mijn iphone 6 nagenoeg foutloos blindelings kon typen blijft het met de lumia behelpen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 19:55
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:34:
en in de auto de Nokia CR-200.......Ik ben hier altijd super content mee geweest maar in tegenstelling tot de Nokia qi thuisladers wil de Qi autolader niet laden:-(((( blijft continu signaal geven dat er wordt geladen inclusief oplichtend scherm....maar geladen wordt er niet.
Het schijnt dat de 950 lager in de CR-200 moet zitten om goed te laden. Zie hier een uitleg plus een mogelijke aanpassing om dat op te lossen: http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=9642

• _Arthur
  • Laatst online: 20:30

_Arthur

blub

Han schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
de vreselijke weergave van emoiis in whatsapp
Haha, met je eens. Maar je hebt 2 mogelijkheden van emoticons: degene links naast de spatiebalk, of degene naast het veld waar je tiept. Wanneer je die laatste gebruikt krijg je wel 'normale' emoticons.

• Han
  • Niet online

Han

_Arthur schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:17:
Haha, met je eens. Maar je hebt 2 mogelijkheden van emoticons: degene links naast de spatiebalk, of degene naast het veld waar je tiept. Wanneer je die laatste gebruikt krijg je wel 'normale' emoticons.
Klopt... maar gelikt ziet het er allemaal niet uit. Ik snap werkelijk niet waarom Whatsapp er anders uit moet zien ten opzichte van Android of iOS. Lelijke GUI, omslachtige features, etc. Dat zelfde geldt voor bijna alle apps, het lijkt wel als of je wordt terug geslingerd in de tijd.

Al met al heb ik het gevoel een soort beta-tester te zijn. Zelfs de build-in browser is buggie, regelmatig vastlopers en vaak updates. Dit alles geeft niet het gevoel dat je gebruik maakt van een telefoon welke helemaal af is voor dagelijks gebruik.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:16

Esumontere

Floep, banaan.

Han schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:14:
[...]

Al met al heb ik het gevoel een soort beta-tester te zijn. Zelfs de build-in browser is buggie, regelmatig vastlopers en vaak updates. Dit alles geeft niet het gevoel dat je gebruik maakt van een telefoon welke helemaal af is voor dagelijks gebruik.
Geef je nou aan dat je vaak updates een probleem vindt? Dat is juist de reden dat héél veel mensen hier zijn overgestapt op WM, gezien je dat met bv. Android niet hoeft te verwachten...

• swhnld
Han schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:14:
[...]
Ik snap werkelijk niet waarom Whatsapp er anders uit moet zien ten opzichte van Android of iOS. Lelijke GUI, omslachtige features, etc. Dat zelfde geldt voor bijna alle apps, het lijkt wel als of je wordt terug geslingerd in de tijd.
Dat Whatsapp er anders uit ziet ligt aan de ontwikkelaar. Aangezien het Windows platform op mobiel de underdog is met een veel kleinere gebruikersgroep dan iOS en Android resulteerd in minder aandacht van de ontwikkelaar, ze maken iets en zolang het blijft werken doen ze er weinig mee.

• dafz0r
als ik nu een 950 koop die in aanmerking komt voor de dock & office, maar ik doe deze pas Cadeau op 4 juli, gaat dat aanbod nog geldig zijn? Of doe ik em beter als eens open en bestellen via de app?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

De display dock actie loopt tot 30 juni. Daarna heb je dus geen recht op deelname aan de actie

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

dafz0r schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:43:
als ik nu een 950 koop die in aanmerking komt voor de dock & office, maar ik doe deze pas Cadeau op 4 juli, gaat dat aanbod nog geldig zijn? Of doe ik em beter als eens open en bestellen via de app?
Dock heb ik gisteren ontvangen, maar is er ook een office actie? Hoe verzilver je die dan? In de Lumia Offers app staat het in ieder geval niet bij mij...

• dafz0r
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Dock heb ik gisteren ontvangen, maar is er ook een office actie? Hoe verzilver je die dan? In de Lumia Offers app staat het in ieder geval niet bij mij...
staat zo op microsoftstore, misschien enkel als je hem daar koopt?

• stevens20
Ik heb een probleem met de contacten/personen

Als ik op "personen" kijk in mijn browser zie ik bijvoorbeeld Jan Jansen staan met mailadres, telefoonnummer, werk en geboortedatum. Kijk ik vervolgens op mijn laptop in de "personen app" of op "outlook" dan heeft Jan Jansen ineens alleen nog maar een mailadres. Kijk ik op mijn Lumia dan staat Jan Jansen daar ook zonder telefoonnummer.

Ik wil overal alle gegevens van iedere contactpersoon hebben. Nu is dit niet het geval.

Ook zie ik dat veel contacten gekoppeld zijn. Is er een manier om ervoor te zorgen dat dit geen gekoppelde accounts meer zijn maar allemaal "directe" outlook-contacten.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 19:42
Hier worden de foto's niet meer weergegeven op de tile en hebben me contactpersonen ook geen foto meer waar ze dit vroeger wel hadden
[knip] gaat over Office niet het dock, verkeerd gelezen.

[ Voor 90% gewijzigd door hardware-lover op 17-06-2016 21:24 ]

Testing, one, two ...

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Geen bon van 100 maar toch een leuke korting: Met de code MSSTORE40 krijg je €40 korting vanaf een bestelling van €400. Op de Franse Microsoft store kost de L950 dual sim €399 dus moet je nog iets toevoegen :(

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:23
bedankt voor de tip. Misschien kan ik er nieuwe tips voor m'n surface pen bijbestellen. Scheelt toch weer.
Wellicht is het al in dit forum besproken maar komen (Nederlandse) nieuwe 950 (XL)'s ook met een jaar gratis Office 365? Was bij de 640 wel ooit het geval. Als ik op internet zoek, lijkt het van niet maar zou leuke extra zijn. M'n abo is namelijk verlopen :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Flitz76 op 18-06-2016 15:46 . Reden: eerst lezen dan vragen :-) ]

Verwijderd

hardware-lover schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 06:54:
[...]

Ik kan niet anders concluderen dan dat je met dat geringe laadvermogen de 950 minimaal bij kunt laden. Zeker indien je deze ook nog zou willen gebruiken onderweg (navigatie etc).
Hoe lang duurt het voordat je in huis de 950 hebt geladen via de Nokia thuislader?
Opladen gaat met +-30 %/uur..... dat is wel aan de onderkant wat wenselijk is qua vermogen......zie indd al wel problemen opkomen met bijladen via Qi tijdens autoritten met navigatie of streaming audio/video.

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:50:
[...]

Het schijnt dat de 950 lager in de CR-200 moet zitten om goed te laden. Zie hier een uitleg plus een mogelijke aanpassing om dat op te lossen: http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=9642
Dank voor de tip:-) heb inmiddels ook mijn CR-200 aangepast.(lees: de zaag er in :P

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11 13:31
Vandaag had ik in een keer geen bereik meer met mijn 950...
Ik herstarten kwam hij terug met vliegtuig modus.

Na een factory reset een device recovery verder te zijn kan ik die vliegtuig modus nog steeds niet uit krijgen.
Als ik hem wel uitzet knippert er een icoontje van geen bereik en vliegtuig modes als een stroboscoop

Iemand een idee hoe ik deze weer tot leven krijg ?

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 11:16
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Opladen gaat met +-30 %/uur..... dat is wel aan de onderkant wat wenselijk is qua vermogen......zie indd al wel problemen opkomen met bijladen via Qi tijdens autoritten met navigatie of streaming audio/video.
Navigeren is de 950 behoorlijk zuinig mee, dan daalt hij slechts 10% per uur ongeveer... Heel netjes als je het mij vraagt :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

barta123 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 00:10:
Navigeren is de 950 behoorlijk zuinig mee, dan daalt hij slechts 10% per uur ongeveer... Heel netjes als je het mij vraagt :9
Dat zal mogelijk ook per navigatie app kunnen verschillen? Hoe meer toeters en bellen, hoe hoger het verbruik zal zijn?
Ik zal er eens mee testen, route in simulatie mode erin dan eens kijken hoe hard het dan gaat zonder laadsnoer.

Testing, one, two ...

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:16

Esumontere

Floep, banaan.

barta123 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 00:10:
[...]

Is natuurlijk ook erg sterk afhankelijk van hoe hoog je schermhelderheid staat. Op een zonnige dag is 't scherm nauwelijks afleesbaar bij 25% of 50% als je aan het navigeren gaat, en met 100% gaat 't een stuk harder dan 10% per uur.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Ik lees hier iets over een Display dock, is dat alleen voor de MS store? Ik heb de L950 ongeveer 1 à 2 maanden geleden via azerty aangeschaft.

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
Dutch2007 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:41:
Ik lees hier iets over een Display dock, is dat alleen voor de MS store? Ik heb de L950 ongeveer 1 à 2 maanden geleden via azerty aangeschaft.
display dock is op meer plaatsen te krijgen en niet enkel bij MS zelf: pricewatch: Microsoft Display Dock HD-500

Er loopt nu ook een actie dat je de dock gratis kan krijgen via de Lumia Offers app, wellicht kan je checken of jij daar ook voor in aanmerking komt.

[ Voor 14% gewijzigd door triflip op 20-06-2016 12:56 ]

• barta123
Esumontere schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Is natuurlijk ook erg sterk afhankelijk van hoe hoog je schermhelderheid staat. Op een zonnige dag is 't scherm nauwelijks afleesbaar bij 25% of 50% als je aan het navigeren gaat, en met 100% gaat 't een stuk harder dan 10% per uur.
Dat is waar, maar ik ben geen schraper die altijd zijn helderheid op zijn laagst heeft staan, dus meestal 75% of 100% (amoled geeft kleuren mooi weer, dus mag de helderheid best hoog zijn :9 ) Wel moet ik zeggen dat ik de kleuren standaard op nachtmodus heb staan, omdat ik dat mooier vind... (ik houd wel van donkere schermen, iOS is wat mij betreft daarom ook rampzalig, alles wit)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

Verwijderd

Mytube is ook en goede, die werkt ook via Continuum (Als je een 950 aansluit via de dock op een groot scherm)
stevens20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:27:
[...]

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11 22:22
En weer worden de 950 bij bosjes weggegeven.
Uiteraard niet hierzo, tuurlijk niet hoe kom je erbij.
Stel je eens voor dat ze hier bij ons dergelijke acties zouden houden,
dat kan natuurlijk niet.

( Sarcasme met een ondertoon van ernst )

http://www.neowin.net/new...a-950-xl-in-us-and-canada

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24

PeaceNlove

Deugleuter

Amadeus1966 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:38:
En weer worden de 950 bij bosjes weggegeven.
Uiteraard niet hierzo, tuurlijk niet hoe kom je erbij.
Stel je eens voor dat ze hier bij ons dergelijke acties zouden houden,
dat kan natuurlijk niet.

( Sarcasme met een ondertoon van ernst )

http://www.neowin.net/new...a-950-xl-in-us-and-canada
Ze hebbenhier anders ook een mooi actie hoor, 950 voor 399 (XL 499) + Display Dock + Office365 1y + 100€ Store tegoed. Vind ik persoonlijk ook een fraaie actie, maar helaas werkt mijn 1520 nog te goed

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:27
PeaceNlove schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Ze hebbenhier anders ook een mooi actie hoor, 950 voor 399 (XL 499) + Display Dock + Office365 1y + 100€ Store tegoed. Vind ik persoonlijk ook een fraaie actie, maar helaas werkt mijn 1520 nog te goed
Ik vind op hun site enkel terug dat je er een dock + office 365 bijkrijgt?

• ketr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-11 14:14
[...]

waar kan ik die actie vinden?

• Pyramiden
Die actie is maar naar een paar mensen via de email gestuurd.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
GiLeX schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:57:
De display dock actie loopt tot 30 juni. Daarna heb je dus geen recht op deelname aan de actie
Bij mij geeft Lumia Offers aan dat de actie loopt tot 30 juli.

• vali
  • Laatst online: 08-11 11:37
huiz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Mag ik jou Lumia offers lenen? Bij mij geeft hij namelijk niks aan en ik kreeg hierdoor niet de gratis dockingstation :(

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Pyramiden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:52:
Klopt, ik dacht alleen dat de actie daarmee ook wel algemeen beschikbaar zou zijn, maar dat is dus blijkbaar niet het geval.

• barta123
Cortana is echt een gemis in Nederland, ik heb het nu ingesteld op mijn 950, maar het werkt echt heel erg handig, zeker met continuum, dan opent hij gewoon op mijn TV... ideaal! (via Miracast)

Navigeren kun je doen zonder je telefoon aan te raken, (alleen juiste route kiezen denk ik) Shazam wordt onnodig, de Android vs iOS vraag wordt ook leuk beantwoord :9 en ga zo maar door! :)

Ondanks dat, blijf ik het nu gebruiken in het Engels, maar kan ik niet wachten tot de Nederlandse versie! Hallo Cortana! :+

• huiz
vali schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Mag ik jou Lumia offers lenen? Bij mij geeft hij namelijk niks aan en ik kreeg hierdoor niet de gratis dockingstation :(
sorry, dock is al besteld :-)

Gratis is gratis...
barta123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:46:
Cortana is echt een gemis in Nederland, ik heb het nu ingesteld op mijn 950, maar het werkt echt heel erg handig, zeker met continuum, dan opent hij gewoon op mijn TV... ideaal! (via Miracast)

Navigeren kun je doen zonder je telefoon aan te raken, (alleen juiste route kiezen denk ik) Shazam wordt onnodig, de Android vs iOS vraag wordt ook leuk beantwoord :9 en ga zo maar door! :)

Ondanks dat, blijf ik het nu gebruiken in het Engels, maar kan ik niet wachten tot de Nederlandse versie! Hallo Cortana! :+
Cortana in het Nederlands komt met Windows 11 (Mobiel) 8)

Testing, one, two ...

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:23
Pyramiden schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:52:
Had er eerder vandaag nog een chat met MS tegenaan gegooid in het kader van niet geschoten is altijd mis. Vriendelijke dame kon me niet helpen aan een kortingsvoucher maar verwees me door naar hun Franse site. Met wat korting kwam ik op 388 voor een 950 dual Sim plus Office 365 en display dock. Geen 100 euro Store tegoed.. Das dan weer jammer.

Waarschijnlijk hoort dit in het leveringen topic maar het stoort me gewoon een beetje. Zoals Amadeus1966 terecht aangeeft; aan de andere kant van de plas worden ze welhaast kado gedaan. Waarom zou ik dan het 'volle pond' betalen?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:18
hardware-lover schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:11:
[...]

Cortana in het Nederlands komt met Windows 11 (Mobiel) 8)
Is dat serieus? Bron?

• barta123
Just a joke, another Soon™ joke... Windows 10 blijft de komende jaren nog de standaard, waarna het volgens mij gewoon in Windows zal veranderen met opeenvolgende builds ;) Althans, dat is wat ik uit de geruchten begrijp :+

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:18
Haha (als een boer met kiespijn, maar dat ligt aan mij)... Mijn 950 is gevallen, scherm kapot. Mijn reserve 830 werkt niet geweldig op WM10. Van mijn werk kan ik een Galaxy S6 krijgen. Gratis. Dus ik zit mezelf af te vragen, ga ik nog wachten op 'Soon' of stap ik over naar een inferieur maar veel gangbaarder systeem.

• Bmic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 19:51
Sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van een Lumia 950!
Direct de laatst update geïnstalleerd 10.0.10586.420 en een hard reset uitgevoerd, maar toch 2 probleempjes:

1. Bluetooth staat uit en kan ik niet inschakelen. Soms werkt het plots na een soft reset, maar na een tijdje staat het weer uit.

2. Glance screen toont tijd in AM/PM terwijl ik 24h ingesteld heb. Op het home screen klopt het wel.

Btw, Niet gekocht via de MS store, maar wel kunnen genieten van gratis docking en O365.
Blijft natuurlijk op eigen risico, don't blame the messenger ;-)

• barta123
coenox schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:46:
Haha (als een boer met kiespijn, maar dat ligt aan mij)... Mijn 950 is gevallen, scherm kapot. Mijn reserve 830 werkt niet geweldig op WM10. Van mijn werk kan ik een Galaxy S6 krijgen. Gratis. Dus ik zit mezelf af te vragen, ga ik nog wachten op 'Soon' of stap ik over naar een inferieur maar veel gangbaarder systeem.
S6: poor low-light performance, magere batterij, niet uitbreidbaar geheugen, geen triple-LED flash, veel exemplaren met een groene waas op het scherm, beide zijden van glas... Mwah, ik zou het wel weten :) Drive the change ;) hahaha

Ik merk wel dat W10 al meer apps heeft dan ik op 8.1 ooit heb gezien, waarvan er ook een boel populaire zijn bijgekomen... ;) Nee, hypes die geroemd worden door puisterige tieners (ik ben twintiger natuurlijk) die trekken mij niet. In ieder geval niet zo ver om mijn dagelijkse telefoon te vervangen door een Android... 8)

• stevens20
Bmic schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:03:

Btw, Niet gekocht via de MS store, maar wel kunnen genieten van gratis docking en O365.
Blijft natuurlijk op eigen risico, don't blame the messenger ;-)
Ik kan je helaas niet helpen met je problemen.

Hoe kom je aan die O365? De dock heb ik zojuist binnen gekregen. Heb helaas geen hdmi beeldscherm.

coenox schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:46:
Niet dat ik een Android liefhebber ben, verre van zelfs, maar een gratis Galaxy S6 verzacht mogelijk de pijn die het afstand nemen van W10M met zich mee zal brengen. Ook dat laatste mag weer binnen de categorie sarcasme geplaatst worden. Gewoon ja zeggen tegen je werkgever, niet moeilijk doen. Je kunt altijd nog terug mocht die behoefte (en Cortana in het Nederlands), er komen.

Testing, one, two ...

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

huiz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:22:
[...]

In de bevestigings email staat onder in, in kleine letters:
De aanbieding is alleen geldig voor de ontvanger van deze e-mail met het aanbod voor een Microsoft-beeldschermdockingstation in Nederland.PROMOTIELINK/CODE VOOR EENMALIG GEBRUIK MOET VOOR 30 JUNI 2016 INGEWISSELD WORDEN VIA DE ONLINE MICROSOFT STORE IN HET LAND WAAR DE SIM-KAART VOOR UW IN AANMERKING KOMENDE APPARAAT IS GEREGISTREERD. Het aanbod is beperkt tot één beeldschermdockingstation per in aanmerking komend apparaat. Microsoft Store verzendt het item binnen 4-6 weken na inwisseling naar het postadres dat is geregistreerd in uw Microsoft Online Store-account.
En dock nummer 3 is net besteld O-)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

stevens20 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:08:
[...]

Hoe kom je aan die O365? De dock heb ik zojuist binnen gekregen. Heb helaas geen hdmi beeldscherm.
Volgens mij kan je hier gewoon een HDMI > DVI kabel gebruiken

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:41
stevens20 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:08:
[...]

Hoe kom je inderdaad aan O365? Heb vandaag wel de dock binnengekregen.(maar 1 en geen 3 zoals hierboven is geschreven)

• huiz
GiLeX schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:58:
[...]

In de bevestigings email staat onder in, in kleine letters:
De 30 juni heb ik ook zien staan maar toch gaf de Lumia Offers aan dat het geldig was tot 30 juli. Beetje vaag allemaal, voor de zekerheid maar gelijk geregeld :)

Omslachtig bestelproces, voor wie het nog niet gedaan heeft:
1. Via de app Lumia Offers de aanbieding aanklikken, vervolgens wordt gecontroleerd of je telefoon in aanmerking komt.
2. Je krijg een mail op je Microsoft account met een link naar de Store.
3. Die link opent de Store met het dock in je winkelwagentje en een vooringevulde kortingscode.
4. Je moet de kortingscode activeren waarna de prijs naar 0 gaat.
5. Afrekenen met Paypal of creditcard, ook al is het bedrag 0.
6. Nu afwachten maar.
huiz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:43:
[...]
De 30 juni heb ik ook zien staan maar toch gaf de Lumia Offers aan dat het geldig was tot 30 juli. Beetje vaag allemaal, voor de zekerheid maar gelijk geregeld :)

1. Via de app Lumia Offers de aanbieding aanklikken, vervolgens wordt gecontroleerd of je telefoon in aanmerking komt.
3. Die link opent de Store met het dock in je winkelwagentje en een vooringevulde kortingscode.
6. Nu afwachten maar.
Koop de Lumia 950 of 950 XL aan en je ontvangt een Display Dock. Geldig bij aankoop en online registratie voor de aanbieding tussen 24 mei 2016 en 30 juni 2016, zolang de voorraad strekt. Vraag de promotiecode uiterlijk 30 juli 2016 online aan via de Microsoft Store.*

Testing, one, two ...

• ReijMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 01:24
Komt met de anniversary update deze zomer,

• vali
huiz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:43:
[...]

6. Nu afwachten maar.
aah je hebt hem via de store gekocht. Dan vind ik het niet raar. De actie via webwinkels is wel een tijd geleden afgelopen. Dacht bijna dat ze die weer verlengt hadden ..

• TheVMaster
  • Laatst online: 01:41

TheVMaster

Moderator WOS
ReijMan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:49:
[...]

Komt met de anniversary update deze zomer,
Zonder bronvermelding is die uitspraak natuurlijk weinig waard.... :>

• stevens20
http://windowsreport.com/windows-11-upgrade/

Volgende keer wel alles lezen: (laatste alinea)

To conclude this shocking news, we remind you that today is April Fools’ Day so sorry if we got you worried. So, while nothing we just said is true (except the fact that Microsoft is indeed working on Cortana improvements — just not for Windows 11!) you can definitely count on Windows Report to deliver the freshest, most accurate new every day!

[ Voor 51% gewijzigd door stevens20 op 21-06-2016 22:43 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NIET
Microsoft is planning to release a new operating system called Windows 11 at the end of this year. The company decided to do this because Windows 10’s extremely poor adoption rate.
Eh....ten eerste is die post van 1 april 2016 en daarnaast is de adoption rate niet extremely poor, maar verovert Windows 10 meer en meer marktaandeel. Op dit moment meer dan 300 miljoen devices...duss...

Overigens staat er ook gewoon dat het een 1 aprilgrap is...
To conclude this shocking news, we remind you that today is April Fools’ Day so sorry if we got you worried. So, while nothing we just said is true (except the fact that Microsoft is indeed working on Cortana improvements — just not for Windows 11!) you can definitely count on Windows Report to deliver the freshest, most accurate new every day!
:X

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 21-06-2016 22:50 ]

• stevens20
TheVMaster schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:48:
[...]

NIET

[...]

Eh....ten eerste is die post van 1 april 2016 en daarnaast is de adoption rate niet extremely poor, maar verovert Windows 10 meer en meer marktaandeel. Op dit moment meer dan 300 miljoen devices...duss...

Overigens staat er ook gewoon dat het een 1 aprilgrap is...

[...]
:X
<3

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

• ReijMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 01:24
TheVMaster schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:06:
[...]

Zonder bronvermelding is die uitspraak natuurlijk weinig waard.... :>
nieuws: Nederlandstalige Cortana is nog ver weg, Engelstalige komt wel naar B...

Regio kan mooi op Nederlands blijven, als taal Engels toevoegen (of standaard op Engels zetten?)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ReijMan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:23:
[...]

nieuws: Nederlandstalige Cortana is nog ver weg, Engelstalige komt wel naar B...

Regio kan mooi op Nederlands blijven, als taal Engels toevoegen (of standaard op Engels zetten?)
Da's oud nieuws toch....zo gebruik ik hem al een paar weken...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-12 09:28
TheVMaster schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:27:
[...]

Da's oud nieuws toch....zo gebruik ik hem al een paar weken...
Och, 31 maart of 1 april is ongeveer beiden even oud nieuws :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

ReijMan schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:23:
[...]

Het hele Cortana verhaal van vandaag (gisteren inmiddels), ging over een Nederlandssprekende Cortana, "Hallo Cortana". En zij is nergens aangekondigd, niet op 31 maart en niet op 1 april j.l..

Testing, one, two ...

[...]
Ze hebben hier anders ook een mooi actie hoor, 950 voor 399 (XL 499) + Display Dock + Office365 1y + 100€ Store tegoed. Vind ik persoonlijk ook een fraaie actie, maar helaas werkt mijn 1520 nog te goed
Beter kan je de 950XL bij Amazon.de bestellen, iets meer dan €400,-, gratis display dock en één jaar Office 365.

Oeps, had bij vorige reactie geplaatst kunnen worden mijn excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2016 00:32 ]

Testing, one, two ...

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:41
Neehee! Zojuist een dode pixel ontdekt op me lumia 950!
Wat nu te doen? Iemand ervaring met het opsturen van een toestel naar Microsoft?

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Een maat van mij heeft een 950 XL gekocht en kreeg ook de display dock offer. Hij heeft het ook via een willekeurige webshop gedaan, zover ik weet.

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Nou ik heb mijn eerste ervaring met het reparatieprogramma. Klacht: Lumia 950 GSM netwerk valt regelmatig compleet weg en is alleen met reset op te lossen. Dit duidelijk vermeld in een 120 karakter tesktveldje terwijl ik eigenlijk meer nodig had.

Inmiddels de telefoon retour gehad zonder reparatie. Melding bij de chat van MS gedaan en die vertellen dan doodleuk dat je een papiertje erbij moet doen met het probleem. Pfff ... Ik ga eerst maar eens contact opnemen met T Mobile want ik wil of een vervangend nieuw toestel en anders ga ik denk ik weer richting Android.

[ Voor 14% gewijzigd door Jeff[NL] op 23-06-2016 13:58 ]

Diagnose Specialist Ford

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Zou altijd een papiertje in het Engels bij het toestel stoppen inderdaad. Gewoon zodat ze er echt niet over heen kunnen kijken.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wel leuk hoor die Lumia Offers app.. Ik heb er nog nooit een offer in gezien. Hij checkt en dan mag je de app weer afsluiten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• vali
Kzyto schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:40:
Nou ik heb mijn eerste ervaring met het reparatieprogramma. Klacht: Lumia 950 GSM netwerk valt regelmatig compleet weg en is alleen met reset op te lossen. Dit duidelijk vermeld in een 120 karakter tesktveldje terwijl ik eigenlijk meer nodig had.

Inmiddels de telefoon retour gehad zonder reparatie. Melding bij de chat van MS gedaan en die vertellen dan doodleuk dat je een papiertje erbij moet doen met het probleem. Pfff ... Ik ga eerst maar eens contact opnemen met T Mobile want ik wil of een vervangend nieuw toestel en anders ga ik denk ik weer richting Android.
Wist niet dat het merk Android bestond? Anyway, vervelend dat de rma niet goed ging. Zelf alleen maar positieve ervaring met Microsoft op het gebied van opsturen van hardware, en ik heb nog nooit een papiertje erbij hoeven te doen. Heb je het via Microsoft zelf gedaan of via t-mobiel? Want daar zit wel een groot verschil tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 24-06-2016 09:44 ]

• Amadeus1966
Vandaag heb ik mij maar eens uit de pauzemodus gezet.
Wilde eigenlijk wachten op the next big thing....
Maar aangezien ik een baanwisseling onderga wilde ik toch iets hebben met een betere camera dan mijn 1320.
Yep ondergetekende houd zijn glansrijke carrière als taxisjoof voor gezien en gaat weer internationaal aan de slag en wil dan wel met een goede camera op pad.

Dus toch maar een 950 besteld.
Daarnaast heb ik even het vrouwtje verwent met een 650 dual sim.

Microsoft zijn marktaandeel is deze week weer flink gestegen ;)

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-12 14:16
Bijna verdubbeld :P

• barta123
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ebzu2r.jpg
Vandaag heb ik dit in ontvangst genomen, nu kan ik toch eindelijk zeggen dat mijn 950 er perfect uitziet! :9

Heerlijk dat hout, je zou er bijna splinters van in je hand krijgen :+

• Pyramiden
Ik denk dat ik hem ook ga kopen! Ik vind de cases prachtig, maar de prijs... :X
Dezelfde cases zijn zelfs goedkoper voor de iPhone... http://mozoaccessories.co...or-iphone-6-black-walnut/
Ik verwacht ook niet dat ze in prijs dalen...
Hoe voelt het rubber aan de zijkant?

• swhnld
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:09:
Dezelfde cases zijn zelfs goedkoper voor de iPhone...
Ja, maar in de cases van de iPhone zit geen Qi, dat moet ook betaald worden. Daarbij is de iPhone een Case terwijl voor de Microsoft dit de vervangende achterkant van de telefoon is.

• barta123
swhnld schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:38:
[...]

Ja, maar in de cases van de iPhone zit geen Qi, dat moet ook betaald worden. Daarbij is de iPhone een Case terwijl voor de Microsoft dit de vervangende achterkant van de telefoon is.
Pyramiden schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:09:
Dezelfde cases zijn zelfs goedkoper voor de iPhone... http://mozoaccessories.co...or-iphone-6-black-walnut/
Ik verwacht ook niet dat ze in prijs dalen...
Hoe voelt het rubber aan de zijkant?
Inderdaad, deze cases zijn van hoogwaardig materiaal (echt leder en echt hout), maar ook voorzien van een NFC en Qi-ontvanger. Het rubber voelt, nouja, aan zoals rubber aanvoelt... Behoorlijk zacht, vergelijkbaar met het rubber onderaan het Continuum-dock (HD500) :9

Nee hoe zou ik het zeggen, nieuwe fietsenband van behoorlijk stug rubber? :+ Ik kan het niet echt omschrijven, maar het ligt uitstekend in de hand! En zoals je zei, het is een vervangende achterkant, niet zo'n ontsierende, maar afschuwelijke case zoals veel mensen met iPhones dat hebben (bah ;( )

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:00

Koekfabriek

King Billy on the wall

Zojuist mijn nieuw bestelde Lumia 950 XL binnen gekregen, het is echter een Pools model. Gaat dit in de toekomst nog wat uitmaken (garantie e.d.)? Vind het niet echt netjes dat ze het er niet bij vermelden. Op het internet lees ik een paar spookverhalen en een aantal dingen die zeggen dat het niet veel uitmaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Koekfabriek op 25-06-2016 19:01 ]

• Amadeus1966
Nou bij deze je spookverhaal de nek omgedraaid.
Het maakt niets uit waar je toestel vandaan komt.
Zowel voor garantie als voor de ondersteuning maakt het niet niets uit.

Heb zelf al meer dan twee jaar een belgefoon en dat gaat nog steeds goed.

Btw mijn 950 en de 650 zijn vanmiddag ook binnengekomen.

• barta123
Koekfabriek schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:00:
Zojuist mijn nieuw bestelde Lumia 950 XL binnen gekregen, het is echter een Pools model. Gaat dit in de toekomst nog wat uitmaken (garantie e.d.)? Vind het niet echt netjes dat ze het er niet bij vermelden. Op het internet lees ik een paar spookverhalen en een aantal dingen die zeggen dat het niet veel uitmaakt.
Besteld bij Belsimpel.nl? Die doen dat wel vaker, een buitenlands toestel leveren, omdat dat voor zover ik weet goedkoper is, of als de voorraad op is... Zo heb ik destijds een knalgele 920 gekocht die 150 euro goedkoper was dan bij een ander adres :o --> Je raadt het al, dat was een Pools toestel! :9

Maar de 920 was qua bouwkwaliteit gelijk aan een T100 tank, die ging gewoon niet kapot :p Maar ik denk niet dat dat consequenties heeft voor je garantie hoor! ;)

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Weet iemand of er ouit nog een fix komt voor de wifi problemen? Blijft maat weg vallen :-( en vervolgens vindt hij geen verbinding meer. Alleen herstart is dan de oplossing.

• barta123
Davy1982 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:25:
Weet iemand of er ouit nog een fix komt voor de wifi problemen? Blijft maat weg vallen :-( en vervolgens vindt hij geen verbinding meer. Alleen herstart is dan de oplossing.
Buildnummer? (insider of niet) Ik heb hier namelijk nog nooit last van gehad... Misschien een enkele keer, maar haast nooit. Heb je de feedback al doorgegeven via de Feedback-app? :9

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:00

Koekfabriek

King Billy on the wall

Amadeus1966 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:10:
Nou bij deze je spookverhaal de nek omgedraaid.
Het maakt niets uit waar je toestel vandaan komt.
Zowel voor garantie als voor de ondersteuning maakt het niet niets uit.

Heb zelf al meer dan twee jaar een belgefoon en dat gaat nog steeds goed.

Btw mijn 950 en de 650 zijn vanmiddag ook binnengekomen.
Bedankt voor de info! Het leek mij al onwaarschijnlijk, maar voordat ik een toestel van rond de 500 euro in gebruik ga nemen wilde ik het wel even zeker weten.
barta123 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:23:
[...]

Besteld bij Belsimpel.nl? Die doen dat wel vaker, een buitenlands toestel leveren, omdat dat voor zover ik weet goedkoper is, of als de voorraad op is... Zo heb ik destijds een knalgele 920 gekocht die 150 euro goedkoper was dan bij een ander adres :o --> Je raadt het al, dat was een Pools toestel! :9

Maar de 920 was qua bouwkwaliteit gelijk aan een T100 tank, die ging gewoon niet kapot :p Maar ik denk niet dat dat consequenties heeft voor je garantie hoor! ;)
Nee niet bij Belsimpel maar bij 4launch, belspimpel was wel de eerste website die opkwam bij de zoekterm: ''poolse telefoon'' ontvangen. Daarvan kwam mijn vraag, omdat sommige mensen daarna nogal negatieve ervaringen hadden met betrekking tot garantie afhandelingen.

Ja die 920 was echt een tank. Die van mij heeft het 2.5 jaar volgehouden voordat ik me zelf ''sloopte''. Daarna eentje 2e hands gekocht die nog steeds prima werkt maar nu al bijna 4 jaar oud is. Top telefoons zijn het.

[ Voor 48% gewijzigd door Koekfabriek op 25-06-2016 21:20 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.