Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar een accessoires topic erbij dan.

Wat zit er in de doos van een 950/950xl?
Telefoon
Quickstartguide: Engels en Nederlands voor in Nederland bestelde telefoons
Boekje met product en veiligheids informatie
Oplader met vast snoer naar USB C, lengte 1 meter
Los USB A naar USB C snoer lengte 1 meter

Wat ondersteunt de 950/950xl zoal?
Ze hebben beiden draadloos opladen met iig. de Qi standaard. Je kan dus de goedkope ebay opladertjes gebruiken, de Ikea opladers, of de echte Nokia/Microsoft dingen.

Volgens MS zullen ze ook microSD kaartjes tot 2TB gaan ondersteunen. Helaas bestaan die nog niet, maar mochten ze ooit uitkomen, werkt het wel. Mocht je een mSD kaartje kopen, neem dan eentje met een hoge schrijfsnelheid, want filmen in 4K is niet iets wat alle kaartjes fijn vinden.

Natuurlijk heb je ook nog het Display Dock, een van de manieren waarmee je Continuum kunt gebruiken. Continuum is ook te gebruiken via Miracast.

De 950 en 950xl ondersteunen ook USB-OTG, volgens reviews is het mogelijk om bijvoorbeeld een muis op je telefoon aan te sluiten, maar ook dingen als een USB-stick zouden moeten werken. Een USB C-A adaptertje is dan wel zo handig om te hebben, helaas zit die niet in de doos.

Achterkantjes en dergelijken:

Vervangers voor de back covers zijn er al, door bijvoorbeeld Mozo, kun je je polycarbonaat eens vervangen voor leer.

Cases zijn er ook al, van Mozo, maar ik heb ze ook al gezien op Ebay.

Autohouders specifiek voor deze Lumia's heb ik nog niet gezien, en een vervelend dingetje is dat veel generieke houders aan de zijkant klemmen, en dus op allerlei knopjes kunnen drukken. Hou hiermee rekening als je eentje voor je geliefde Lumia koopt.

Oortjes worden niet geleverd bij de Lumia 950 en 950xl, die moet je dus zelf regelen.

Andere topics
Wanneer heb ik nou zo'n Lumia 950/950xl
Ervaringen met de 950 en 950XL

Dit is ook mijn eerste accessoire topic, ben ik iets werkelijk cruciaals vergeten, stuur een DM!

[ Voor 9% gewijzigd door RobinHood op 29-11-2015 00:17 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:05

Roozzz

Plus ultra

Wat zijn jullie van plan qua hoesjes?
Ik twijfel of ik er een ga aanschaffen, op dit moment neig ik naar een wallet/book case ( deze bijvoorbeeld. Lijkt me vrij aardig qua prijs/kwaliteit... Ik mis nog een beetje de "premium" hoesjes.
Ik denk dat ik het eerst even ga aankijken zonder en dan ga beslissen hoe en wat...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ik zit vooral te kijken hoe ik hem in de auto wil gaan gebruiken. Momenteel heb ik een Brodit voor de 930, maar die hebben nog niets voor de 950 aangekondigd. En ook geen universele houder met USB-C. Een tijdelijke oplossing vind ik ook prima, maar daar heb ik nog niks voor gevonden. Ik zit ook nog te kijken naar van die houders met draadloos laden en magneet-klem (dus dat ie er gewoon op plakt). Al heb ik nog niets gevonden wat een beetje betaalbaar is of waar ik vertrouwen in de bouwkwaliteit heb.

En daarnaast nog welke naast Mozo nog mooie achterkantjes gaat maken, wil iets mooiers dan dat saaie zwart of wit.

Mocht er iemand dus nog houders kunnen aanraden voor in de auto, dan graag. En dan liever niet van die dingen die je ergens op moet plakken, want dat past niet lekker bij me in de auto. De CR201 had ik al gezien, maar die kan ik dus nergens lekker plaatsen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dan Rubino van windows Central gaat nog een hoop testen v.w.b. accessoires, met onder andere de dock, zoals netwerk aansluiten via een usb dongel en printers. Kijk maar vanaf hier.

Hij zal binnenkort wel een artikel plaatsen op Windows Central...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:29
Vandaag is dit filmpje ook online gekomen, geeft een mooi beel over hoe de cover eruit komt te zien.

YouTube: Unboxing & mini-Review: Mozo leather cover - Microsoft Lumia 950

Hoop dat de non leather varianten ook snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:00
Chrisitan schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:57:
Vandaag is dit filmpje ook online gekomen, geeft een mooi beel over hoe de cover eruit komt te zien.

YouTube: Unboxing & mini-Review: Mozo leather cover - Microsoft Lumia 950

Hoop dat de non leather varianten ook snel komen.
Wow, ziet er goed uit! Was van plan om gewoon de witte back cover te houden maar als ik dit zo zie begin ik er aan te twijfelen om een custom back cover the halen (zonder leer).

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Heeft er iemand nog tips voor een klein los toetsenbord? Het liefst natuurlijk met USB-C aansluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
sandr schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:03:
Heeft er iemand nog tips voor een klein los toetsenbord? Het liefst natuurlijk met USB-C aansluiting.
Met USB-C zul je ze niet zo snel vinden. Wat je beter kunt doen:
  • Een USB-c-OTG adapter scoren, zodat je een 'normale' USB poort krijgt. Daar kan dan een toetsenbord naar keuze aan
  • Een Bluetooth toetsenbord, en die draadloos koppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Er zijn sowieso nog niet veel USB-C producten, valt me op. Nou wil ik eigenlijk wel een lader erbij hebben zodat ik die altijd kan meenemen om snelladen toe te passen. Iemand nog tips waar ze een beetje normale prijs hebben? En zo'n adapter kan ik ook nog niet echt goedkoop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

950 accessoires (Microsoft store NL)
950 XL accessoires (Microsoft store NL)

950 accessoires (Microsoft store US)
950 XL accessoires (Microsoft store US)

Inderdaad: momenteel alleen de HD-500 beschikbaar in beide stores.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2015 13:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 15:13
is er hier iemand die een 3D model (met correcte afmetingen) heeft van de lumia 950 XL? Ik wil namelijk net als voor mijn lumia 920 een autohouder ontwerpen om met 3D printer te maken. Op de manier kan ik er namelijk een QI lader in verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:37
Mooi extra-tje voor een ieder die een Mozo cover gaat kopen. Blijkbaar ondersteunt deze naast QI ook de PMA standaard :
YouTube: Unboxing: Mozo leather cover for Microsoft Lumia 950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Die van Mozo ziet er wel gaaf uit. Zeker als die QI en PMA ondersteund. :o.
Ik weet niet of ik wel voor leer bruin zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Heb zelf de bruine in de pre-order staan maar zit toch sterk te denken aan de zwarte flipcover. Ben bang dat ik het bruine leer toch niet minimaal een jaartje mooi houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 21:57
Welke hoesjes gaan jullie nemen? Vrijdag krijg ik de 950XL binnen en aangezien die redelijk groot is wil ik ervoor zorgen dat hij niet nog lomper word door een hoesje.
Ik zit zelf nogal te twijfelen tussen deze:
https://www.gsmpunt.nl/ho...osoft-lumia-950-xl-zwart/
Deze beschermt het scherm niet helemaal dus daar komt dan sowieso een screenprotector bij, maar ik ben erg benieuwd naar de dikte van het hoesje.
en deze:
https://www.gsmpunt.nl/ho...t-case-linen-texture-red/
Deze vind ik qua design/kleur wel mooi maar als ik goed kijk lijkt het erop dat deze voor een 950 is gemaakt en niet voor een 950XL.

Hebben jullie nog leuke tips/ideeën?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Lees het topic even door :+

of een bericht of 3 boven die van jou O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Je bedoelt de mozo? Vind de leren achterkant wel leuk, maar werkt niet echt als bescherming. En de flipcovers vind ik er nogal lomp uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
lomp? het zal minder dik zijn dan de linnencase die je zelf noemt en waarschijnlijk ook meer bescherming bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik vind het jammer dat mozo geen bruin lederen book cover heeft voor de 950...

Wat moet ik nou?

Hij komt morgen al binnen de 950 en nu heb ik geen screen protector, geen cover... Niks...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
screenprotector kan je gewoon bestellen bij CB (bijv) en dan heb je 'm ook binnen. Ben het wel met je eens qua bookcover.... Al gaan die altijd lastiger in een houder in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46
Remy!!!! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:09:
Welke hoesjes gaan jullie nemen? Vrijdag krijg ik de 950XL binnen en aangezien die redelijk groot is wil ik ervoor zorgen dat hij niet nog lomper word door een hoesje.
Ik zit zelf nogal te twijfelen tussen deze:
https://www.gsmpunt.nl/ho...osoft-lumia-950-xl-zwart/
Deze beschermt het scherm niet helemaal dus daar komt dan sowieso een screenprotector bij, maar ik ben erg benieuwd naar de dikte van het hoesje.
en deze:
https://www.gsmpunt.nl/ho...t-case-linen-texture-red/
Deze vind ik qua design/kleur wel mooi maar als ik goed kijk lijkt het erop dat deze voor een 950 is gemaakt en niet voor een 950XL.

Hebben jullie nog leuke tips/ideeën?
Waarschijnlijk word het voor mij Mozo als backcover.
Screen protectors heb ik nooit gebruikt en zie hier voor mij niet echt de nut van in.

Ik ben niet zo een fan van hoesjes :P maakt je telefoon alleen maar lelijker :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik vind ze vaak ook niet mooi, maar ik heb mijn telefoon wel een paar keer laten vallen waarbij ik zeker weet dat als ik geen hoesje had dat er een mooie barst in m'n scherm zou zitten. En dat is voor mij ook de enige reden om voor een hoesje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ErwinJ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:36:
[...]
Screen protectors heb ik nooit gebruikt en zie hier voor mij niet echt de nut van in.

Ik ben niet zo een fan van hoesjes :P maakt je telefoon alleen maar lelijker :P .
Een screenprotector heb ik 1 keer gehad en na een week verwijderd. Bleh.

Hoesjes ben ik op zich ook geen fan van. Maar nu heb ik een redelijk grote L930 en straks een L950XL in mijn broekzak en daarom heb ik mijn portemonnee in mijn andere broekzak bij mijn sleutelbos, wat ik niet echt een fijne combinatie vind.

Ik wil daarom van mijn portemonnee af, ik doe toch nooit meer wat met kleingeld en betaal vrijwel alles met pin of contactloos. Wat mijn ideale cover zou zijn is een wallet cover, maar geen ding waar je je telefoon in moet klikken, maar die net als enkele Mozo flip covers de achterkant vervangen en dus relatief dun blijven. De wallet cover moet minimaal 4 pasjes kunnen bevatten en een vak voor 'papieren noodgeld'.

Helaas ben ik nog niet zo'n wallet cover tegengekomen. Diegene die het dichts bij komt is de flip cover van Mozo, maar daar kan maar 1 pasje in...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Als je dit plaatje van de mozo ziet dan is er op zich wel ruimte voor meer pasjes.

Het flip gedeelte van de mozo is niet veel dunner/dikker dan andere flipcovers, maar ik denk (hoop?) dat de achterkant wel een stuk dunner is omdat je deze vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Ik heb deze besteld: http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o00_s01

en als screen protector:
http://interngeheugen.com...crosoft-lumia-950-xl.html

Ik hoop dat de backcover lekker compact is en aanvoelt. Geen ruimte voor pasjes, maar het toestel wordt volgens mij ook niet heel veel groter. Met een flipcover heb ik het idee dat het toestel ook een stuk groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net een Xiaomi USB C naar micro USB A verloopje gekocht

http://www.tinydeal.com/n...usb-adapter-p-156512.html

Dus nee, nog [lang] niet binnen, maar het lijkt mij wel een handig ding voor alle mensen die vooral normale micro USB kabeltjes hebben rondslingeren.

USB C naar USB A OTG stekkertverloopdingetjes zijn ook al te vinden op de bekende Chinese sites, wellicht handig voor de mensen die graag een muis of tobo aan hun telefoon willen hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voordeel bij die Mozo is dat er dus ook een rand bij zit die om je toestel heen gaat. In principe kun je die dus ook vervangen als ie stuk gaat of lelijk wordt. Dus zowel omlijsting als achterkant worden vervangen bij zo'n Mozo. Wat mij betreft een prima oplossing. Ik hoef geen hoesje meer!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:45

Radeon

Today is a good day to die

Hands on van de Mozo leather back covers door Windows Central

It's never easy.....

Verwijderd

Radeon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:48:
Hands on van de Mozo leather back covers door Windows Central

[video]
En zijn eerste indruk is d:)b

• sandr
RobinHood schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:20:
USB C naar USB A OTG stekkertverloopdingetjes zijn ook al te vinden op de bekende Chinese sites, wellicht handig voor de mensen die graag een muis of tobo aan hun telefoon willen hangen :+
Nu ik erover nadenk: stel je koopt zo'n verloopje (= €5 max), een USB hub (= €5 max) en een Miracast (= €50 max), kan je dan niet gewoon hetzelfde bereieken als zo'n contiuum dock (= €100), maar dan minstens 40% goedkoper? Enig nadeel is natuurlijk wel de vertraging van Miracast.

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Ik denk het uiteindelijke omslachtig gaat worden om telkens die dock te gebruiken i.p.v. de miracast.
Zeker als je aan twee plekken werkt, heb je al twee docks nodig of telkens om steken.

Zelf merkte ik al dat bij een adapter telkens meenemen al vervelend vind, dat ik overal gewoon adapters heb liggen.

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Het lijkt erop dat mijn CR-201 Qi oplader niet werkt bij de 950XL. Zal wel niet hetzelfde oplaadvlak zijn.
sandr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 04:10:
[...]

Nu ik erover nadenk: stel je koopt zo'n verloopje (= €5 max), een USB hub (= €5 max) en een Miracast (= €50 max), kan je dan niet gewoon hetzelfde bereieken als zo'n contiuum dock (= €100), maar dan minstens 40% goedkoper? Enig nadeel is natuurlijk wel de vertraging van Miracast.
Ben ik wel blij om, dat ze niet op de Apple tour zijn gegaan waardoor je alleen speciale Microsoft meuk nodig hebt voor iets wat ook prima met een standaard kunnen doen.

Grote kans dat je over een tijdje gewoon Display Docks van merken als Blitzwolf kan kopen in China voor 25 euro.

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 17:37

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

raymens schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:54:
Het lijkt erop dat mijn CR-201 Qi oplader niet werkt bij de 950XL. Zal wel niet hetzelfde oplaadvlak zijn.
Zelfde met m'n DT910 (staande oplader), werkt niet meer als ik de XL er rechtop opzet, maar wel in landscape mode...

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb de Display Dock via de Lumia Offers app zojuist besteld, levertijd 4-6 weken.
Eerst via de Lumia Offers app de Dock claimen (dit lukte in 1e instantie niet, maar na een uur wel).
Dan krijg je een e-mail:

Je bent nu klaar om een gratis Microsoft Display Dock te bestellen voor je Microsoft Lumia 950 XL (zolang de voorraad strekt). Je behoort tot de eersten die er een in handen krijgt. Je kunt de Display Dock eenvoudig aansluiten op je telefoon, een toetsenbord, een beeldscherm en een muis en je telefoon gebruiken als een pc.*

Jouw unieke promotiecode: ..............

Ga als volgt te werk:
1. Klik op de onderstaande knop om de Microsoft Store te openen
2. Plak de hierboven vermelde promotiecode in het betreffende veld
3. Meld je zo nodig aan bij je Microsoft-account
4. Voeg je verzendadres en toe andere gegevens waarom wordt gevraagd
5. Klik op 'Nu kopen'. (Maak je geen zorgen: er worden geen kosten in rekening gebracht; dankzij de promotiecode heb je recht op een gratis Display Dock)
6. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de Microsoft Store
7. Je Display Dock wordt binnen 10-12 weken verzonden
(in de bevestigingsmail staat dus 4-6 weken)

De e-mail met een promotiecode kreeg ik na ca. 20 min. Via een link kun je de dock bestellen op de MS store (vergeet niet de code in te vullen).

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Ik heb zojuist ook de dock succesvol kunnen claimen. Ik kreeg van Lumia Nederland te horen dat er storingen waren deze middag.

"Er waren tijdelijke storingen aan de hand maar op dit moment moet de app weer werken. Kun je het weer proberen, aub?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Mijn drie verschillende autoladers werken niet op de 950 XL. Heeft iemand al een werkende autolader gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
johniron schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:
Mijn drie verschillende autoladers werken niet op de 950 XL. Heeft iemand al een werkende autolader gevonden?
Bedoel je qua aansluiting (USB-C) of meer dat je daar je stekkertje insteekt van de USB-C kabel en het niet werkt? Kan zo wel even kijken, maar lijkt me dat het misschien aan de ampere kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Martinspire schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:58:
[...]
Bedoel je qua aansluiting (USB-C) of meer dat je daar je stekkertje insteekt van de USB-C kabel en het niet werkt? Kan zo wel even kijken, maar lijkt me dat het misschien aan de ampere kan liggen?
De stekkertjes passen wel. Gewoon de meegeleverde USB-C kabel gebruikt. Verschillende ampères gebruikt tot 3.1a.

Ik heb nog weinige kennis van USB-C maar misschien moet je daar specifieke chargers voor hebben. Ik heb nu een USB-C autocharger besteld op Amazon. Misschien werkt die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Waar hebben jullie je MOZO covers gekocht en welke screenprotector hebben jullie gekocht indien van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:40
dfrenner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:26:
Waar hebben jullie je MOZO covers gekocht en welke screenprotector hebben jullie gekocht indien van toepassing
De mozo via Amazon.co.uk ... echter wacht ik nog op de levering...

De screenprotector via Coolblue : Mobilize, safety glass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
johniron schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:29:
[...]

De stekkertjes passen wel. Gewoon de meegeleverde USB-C kabel gebruikt. Verschillende ampères gebruikt tot 3.1a.

Ik heb nog weinige kennis van USB-C maar misschien moet je daar specifieke chargers voor hebben. Ik heb nu een USB-C autocharger besteld op Amazon. Misschien werkt die wel.
Voor zover ik weet zou dat gewoon moeten werken, welliswaar wordt hij dan minder snel opgeladen dan door de lader die bij de L950 zelf hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Voxxie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:42:
De screenprotector via Coolblue : Mobilize, safety glass
Hoe werkt die?
Erg dik?
Hoe precies sluit hij aan?

Deze?
http://www.pdashop.nl/pro...1857.735577073.1443520677

[ Voor 29% gewijzigd door BlakHawk op 27-11-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Hoe werkt hij:
Hij werkt goed

Erg dik:
Niet erg dik

Hoe precies sluit hij aan?
Kan beter, maar dat kan oo komen door mijn opplak kunsten :P

Deze ?
Ja die

Onderstaande een foto van de bovenzijde om een indicatie te geven:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LNySYOaE1MRSrjvSJKlcfZW4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mijn Mozo komt vanuit http://www.mobilefun.nl/5...her-back-cover-cognac.htm
En ja ik had hem ook via Amazon of Mozo kunnen bestellen, maar dit leek me net zo handig (zeker ivm garantie e.d.). Qua verzendkosten kom je dan ongeveer gelijk uit ook dus zoveel scheelde dat dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 17:19
Net deze (https://shop.golla.com/ep...hops/Golla/Products/G1635) besteld. Is gelijk m'n portomennee. Veel leuke dingen, ook voor mannen. Dan heb je er geen hoesje omheen maar toch beschermd. En vandaag 25% korting met de code BLACKFRIDAY15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een screenprotector van Skinomi gekocht. Voor vooral tot het nieuwe er af is.
Samen met nog 2 protectors voor anderen.
http://www.skinomi.com/microsoft-lumia-950-xl.html

Door de onderstaande code in mijn mailbox waren de verzendkosten zeg maar gratis.

Use Coupon Code: skblkfrday75
To take 75% OFF All Skinomi TechSkin and MatteSkin products.

Use Coupon Code: sktchgls25off
To Take 25% OFF all Skinomi TechGlass products.

Coupon code valid from 11/25/2015 – 12/1/2015. Only 1 coupon code may be used per order.
75% off coupon code is for TechSkin and MatteSkin products only. Skinomi wholesalers
may not use coupon codes.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:16

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik kan vermelden dat Ikea QI laders uitstekend werken. Het laden gaat ook ontzettend snel. Minder snel dan de snellader, natuurlijk, maar snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
De snellader is ook echt snel, ik geloof dat ie in een half uur van 0 naar 60% was gegaan hier. En ja, hij liep wat snel leeg omdat ik tijdens het navigeren en muziek luisteren geen lader bij had in de auto. Maar alsnog iets van bijna 2 uur vol gehouden toen ik er met halve batterij op weg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Dock ook kunnen claimen, krijg hem binnen over 10 tot 12 weken.

Zijn ook er ook al mensen die een carkit of iets voor in de auto gekocht hebben voor de 950 XL?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheNightbringer schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:46:
Dock ook kunnen claimen, krijg hem binnen over 10 tot 12 weken.

Zijn ook er ook al mensen die een carkit of iets voor in de auto gekocht hebben voor de 950 XL?
Ik heb momenteel maar even een flutding aangeschaft omdat alle auto-houders die ik had, niet groot genoeg waren :')

Ik zoek ook nog wel wat permanents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of wachten tot Brodit een custom uitgebracht heeft.
Die zijn niet zo snel bij nieuwe toestellen.

Hier ze je als voorbeeld die voor een 640 XL
http://www.brodit.com/pro...rosoft&model=Lumia 640 XL

Zelf gebruik ik een (dure) X-Grip zodat verschillende modellen in de houder kunnen.
http://www.gps.nl/motormo...ne-smartphonesteunen.html

Door een bolletje erbij kan ik de X-Grip ook op mijn fiets gebruiken.

Als je maar 1 toestel hebt, dan is een Brodit handiger.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 02:43:

Zelf gebruik ik een (dure) X-Grip zodat verschillende modellen in de houder kunnen.

Hier ook een Brodit fan en heb het geluk dat de houder van mijn Note 3 ook geschikt is voor de 950XL.
Alleen beter niet in gekantelde positie, zit wat minder strak als de Note zat, maar dat gebruik ik toch niet.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Okee iemand ervaring met de goedkoopste mozo lether cover in nl voor de normale 950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 02:43:

Mja ik had Brodit laatst gemailed, maar die konden me niks vertellen. Ook niet of ie er überhaupt aan zat te komen. Ik denk het wel, maar heb zo'n vermoeden dat het pas december of januari gaat worden. En ik wil hem ook meteen met lader hebben, maar dat lijkt helemaal lastig. Gister bij de Mediamarkt had ik ook niet eens USB-C kabeltjes kunnen vinden. Of ik moet er overheen gekeken hebben maar dan staat het niet duidelijk op de verpakking. Sowieso is die MM bij ons een beetje nutteloos qua assortiment.
offtopic:
Overigens zag ik wel 2 man met een Microsoft-shirt aan, maar die hingen alleen rond de Surface producten en niet bij de telefoons :X
Rhodan schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:19:
[...]

Hier ook een Brodit fan en heb het geluk dat de houder van mijn Note 3 ook geschikt is voor de 950XL.
Alleen beter niet in gekantelde positie, zit wat minder strak als de Note zat, maar dat gebruik ik toch niet.
Maar rechtopstaand past die wel? Maar zo'n note heeft zeker geen lader erbij?

Wat me trouwens wel stoort bij die actieve laders, is dat na een paar keer wisselen tussen landscape en portrait, dat die schroef om het geheel aan elkaar te houden, zichzelf begint los te draaien. Ik heb het ook al bij 2 verschillende houders gehad dus vraag me af of mensen hun telefoon nooit draaien (bv voor een video als je op de parkeerplaats stil staat. Dat heb ik nog wel eens als ik bv op iemand moet wachten of bij de McDonalds ben :9 ).
Maar ik heb dus zo'n Clip-on maar niets om erop te schroeven :(

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-09 18:38
Ik ben zojuist bij de mediamarkt geweest. Ze hebben geen usb - usb-c kabels volgens een medewerker, nog niet in ieder geval.. Wel heb ik een autohouder gehaald, een anygrip. Deze heeft twee smalle armen, dus geen probleem met de knoppen aan de zijkant. Plakt goed op het dashboard, dus voor mij een uitkomst. De 950 past er goed in, een xl zou misschien net iets te groot kunnen zijn. Overigens wil ik uiteindelijk een qi autolader, maar die zijn nog vrij lastig verkrijgbaar op het moment. Zeker voor een in mijn ogen schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Klopt, kabels heb ik ook niet kunnen vinden. En bij autohouder heb ik er ook liever 1 die niet aan het raam vast zit (en dashboard heb ik geen vlak oppervlak wat dichtbij zit :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Ik heb zojuist een mail van Microsoft ontvangen dat de Display Dock verzonden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
penscup62 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:27:
Ik heb zojuist een mail van Microsoft ontvangen dat de Display Dock verzonden is!
Ik ook, ben benieuwd ! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suusje2306
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 17:19
En die van mij is ook onderweg!! Sneller dan ze gezegd hadden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

De flipcovers van Mozo zijn nu te pre-orderen (950 en XL)...

[ Voor 42% gewijzigd door Swerfer op 29-11-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Hier ook bericht dat de displaydock verzonden is!

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:17
Hier ook inderdaad, hopenlijk dat het dan niet de vooraf aangegeven 4-6 weken duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ik kreeg de mail ook net binnen. 4-6 weken binnen 24 uur teruggebracht tot reeds verzonden. Zal de feitelijke verzending wel met de paardenkar gaan.

Benno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Laatst online: 05-08-2024
iemand die foto's van zijn hoesje kan plaatsen? ben benieuwd voor inspiratie.

Mijn displaydock kan ik nog steeds niet bestellen in de lumia offers app.. nog maar even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 11:50
Over de Display Dock, ik kan deze nog steeds niet vinden in de Lumia Offers app! Hij geeft aan dat er geen aanbiedingen kunnen worden gevonden! Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Game_overrr schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:08:
Over de Display Dock, ik kan deze nog steeds niet vinden in de Lumia Offers app! Hij geeft aan dat er geen aanbiedingen kunnen worden gevonden! Weet iemand hier iets van?
Probeer de app te updaten. Schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Iemand die zijn besluitvorming zou willen delen aangaande of je een cover+ screenprotector neemt of een flip cover? Ik ben een beetje verdeeld, cover +screenprotector is ietsje dunner, maar een flipcover biedt dan weer net wat meer bescherming, maar die flap zit dan wel weer in de weg als je een foto wil maken, en zo zijn er nog wel wat dingen. Iemand met dezelfde overwegingen? :p

Zonder een nieuwe cover of case vind ik mijn 950XL toch nét wat te fragiel aandoen, dus moet ik toch maar op jacht.

EDIT: Eerst toch maar voor deze gel-case gekozen met protector:

http://www.mobilefun.nl/5...l-gel-case-100-helder.htm

http://www.mobilefun.nl/5...protector-2-in-1-pack.htm

Een Mozo cover kan altijd nog in de toekomst, maar eigenlijk vind ik de 950XL op zichzelf al wel mooi. Hoe dan ook is zon 8 euro gel-case een mooi tijdelijk iets om je telefoon veilig in the houden :p

[ Voor 45% gewijzigd door Garwinski op 30-11-2015 00:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 19:29
Als iemand nog een wireless display adapter zoekt, ze zijn vandaag nog in de aanbieding voor 43.66 bij Microsoft zelf... Als je gaat zoeken echter, is het uitverkocht voor Nederland, Duitsland en Frankrijk...

Italie lukt het echter wel gewoon, gratis shipping naar NL :) (waarschijnlijk vanaf Eindhoven)
http://www.microsoftstore...apter/productID.310286000

[ Voor 4% gewijzigd door Daanoz op 30-11-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Daanoz schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:02:
Als iemand nog een wireless display adapter zoekt, ze zijn vandaag nog in de aanbieding voor 43.66 bij Microsoft zelf... Als je gaat zoeken echter, is het uitverkocht voor Nederland, Duitsland en Frankrijk...

Italie lukt het echter wel gewoon, gratis shipping naar NL :) (waarschijnlijk vanaf Eindhoven)
http://www.microsoftstore...apter/productID.310286000
Thx, gelijk even gebruik van gemaakt. Paesi Bassi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 19:29
PesaH schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:34:
[...]

Thx, gelijk even gebruik van gemaakt. Paesi Bassi :D
Inderdaad ;). Zelfs Ideal betaling was bij mij mogelijk via de Italiaanse website... Beetje apart, wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Bij deze wil ik aangeven dat de Display Dock die ik binnenkort ontvang (levering reeds aangemeld bij UPS) voor een leuke prijs wil verkopen. Als hij binnen is zet ik een advertentie in Vraag & Aanbod.
Ik ga hem zelf niet gebruiken vanwege retour sturen van de L950 XL.

Ik heb Microsoftstore gebeld: de Dock mag ik gewoon houden en is alleen aan mijn account gekoppeld en niet aan de retour gestuurde 950XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:32

Sebazzz

3dp

Wat is de Lumia Offers app? Ik kan er niets over vinden. (ik krijg morgen mijn Lumia 950 binnen)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Sebazzz schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:37:
Wat is de Lumia Offers app? Ik kan er niets over vinden. (ik krijg morgen mijn Lumia 950 binnen)
Die app wordt automatisch geïnstalleerd als je tenminste recht hebt op offers. Bij de L950 krijg je zo ver ik weet niets, dus waarschijnlijk ook de app niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
De aanbieding staat ondertussen in de app. Wil ik hem aanvragen, email imvullen en op doorgaan klikken geeft hij aan dat het niet meer beschikbaar is.. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ja, heb ik ook last van.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:09
Swerfer schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:42:
[...]

Die app wordt automatisch geïnstalleerd als je tenminste recht hebt op offers. Bij de L950 krijg je zo ver ik weet niets, dus waarschijnlijk ook de app niet...
Ik heb de lumia 950 en heb die app juist wel. Ik kan hem openen maar krijg melding: Blijf op de hoogte. Houd de aanstaande aanbiedingen in de gaten. Ik heb dik een maand terug met Microsoft gechat en die gaf aan dat je de dock ook bij de 950 krijg. Helaas heb ik die chat sessie niet meer anders kon ik dat nu aangeven van ik wil die dock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Nou, ik voel me redelijk bedonderd, ik kan eindelijk de display dock bestellen via de lumia offers app, en nu is de aanbieding niet meer geldig, ook ms kan me niet verder helpen..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
Ik dacht het tijdens het bestellen al te zien ja, dat het om een "limited offer" ging. Wat zei MS er eigenlijk van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Voorzover ik heb begrepen is/was de actie toch geldig tot eind januari ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
Frankie20 schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:10:
[...]

Ik heb de lumia 950 en heb die app juist wel. Ik kan hem openen maar krijg melding: Blijf op de hoogte. Houd de aanstaande aanbiedingen in de gaten. Ik heb dik een maand terug met Microsoft gechat en die gaf aan dat je de dock ook bij de 950 krijg. Helaas heb ik die chat sessie niet meer anders kon ik dat nu aangeven van ik wil die dock :(
Microsoft is daar inderdaad behoorlijk tegenstrijdig in geweest, heb hier wel een chat waar het ook in staat, misschien kan je die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Komt vast wel goed, T-Mobile adverteert nog steeds met gratis spdisplayndock bij de 950xl. Dat helemLumia Offergebeuren was van het weekend al buggy, nu nog steeds dus. Gewoon blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Niet online
BIJ CB staat ook nog steeds ondertaande aanbieding op de site :

Bestel voor 1 februari 2016 de Microsoft Lumia 950 XL en je krijgt van Microsoft een Display Dock t.w.v. €99,- cadeau. Dit handige apparaatje tovert je smartphone om tot een computer. Even je Lumia 950 XL, scherm, toetsenbord en muis aankoppelen en je kunt aan de slag! Bestel hem via de voorgeïnstalleerde app op je toestel en krijg hem gratis thuisgeleverd.

Dus dat gaat vast goed komen!

[ Voor 3% gewijzigd door megapixel op 30-11-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Nou, ben benieuwd! Laten we het hopen en sowieso houd ik jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
In het tech-topic wordt er ook over besproken, inclusief een Microsoft beloplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
sandr schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:28:
[...]

Microsoft is daar inderdaad behoorlijk tegenstrijdig in geweest, heb hier wel een chat waar het ook in staat, misschien kan je die gebruiken.
Bedankt ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Niet online
In de microsoft store staat ook gewoon nog de aanbieding van het dock.
Dus als de actie afgelopen was zou het daar zeker niet meer staan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
megapixel schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:12:
In de microsoft store staat ook gewoon nog de aanbieding van het dock.
Dus als de actie afgelopen was zou het daar zeker niet meer staan !
Dat is alleen voor de XL variant, voor de normale L950 heeft het nooit op de site gestaan.
Die van mij ging trouwens wel over een draadloze oplader i.p.v. het dock.

[ Voor 24% gewijzigd door sandr op 30-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Dat zou wat zijn, "zolang de voorraad strekt" Nog voor de releasedatum door je voorraad heen zijn, dat zou zeker niet goed vallen. Ga er maar vanuit dat die Lumia App nog wat mankeert, want het lijkt me sterk dat Microsoft zo'n misser zou begaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
sandr schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:19:

Die van mij ging trouwens wel over een draadloze oplader i.p.v. het dock.
Ja klopt... maar ga het gewoon proberen... nooit geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Iemand een linkje naar de chatfunctieet microsoft? Kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
Iemand ervaring met MicroSDXC kaartjes? Wil eigenlijk een 128gb kaartje erbij kopen maar betwijfel of dat die snel genoeg zijn en ook gewoon goed werken (lees in dit topic wat problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Garwinski schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:55:
Iemand die zijn besluitvorming zou willen delen aangaande of je een cover+ screenprotector neemt of een flip cover? Ik ben een beetje verdeeld, cover +screenprotector is ietsje dunner, maar een flipcover biedt dan weer net wat meer bescherming, maar die flap zit dan wel weer in de weg als je een foto wil maken, en zo zijn er nog wel wat dingen. Iemand met dezelfde overwegingen? :p

Zonder een nieuwe cover of case vind ik mijn 950XL toch nét wat te fragiel aandoen, dus moet ik toch maar op jacht.

EDIT: Eerst toch maar voor deze gel-case gekozen met protector:

http://www.mobilefun.nl/5...l-gel-case-100-helder.htm

http://www.mobilefun.nl/5...protector-2-in-1-pack.htm

Een Mozo cover kan altijd nog in de toekomst, maar eigenlijk vind ik de 950XL op zichzelf al wel mooi. Hoe dan ook is zon 8 euro gel-case een mooi tijdelijk iets om je telefoon veilig in the houden :p
Ik ben ook voor een gel case gegaan (wel in het rood, lijkt hij wat meer op mijn 920 :D) Ik vind het toestel te teer aanvoelen om hem zonder bumpercase te gebruiken. Ik vind hem nu prettiger vasthouden.

Ik ben voor deze gegaan:
http://www.smartphonehoes...umia-950-xl-17518114.html

(ik vind het patroon wel mooi, had ik op mijn 920 ook).

Ik wacht nog even met het kopen van een andere achterkant, hoe dat bevalt (ik vind die Mozo's wel mooi, maar vind die metaal gespoten kunststof zijkanten niets, mijn ervaring is dat dat soort dingen snel lelijk worden).

Screenprotector weet ik niet meer waar ik die gehaald heb, ik wilde er gewoon zo snel mogelijk een hebben, want ik ben allergisch voor die vette vingerafdrukken op mijn scherm...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-1900
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
sandr schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:25:
Iemand ervaring met MicroSDXC kaartjes? Wil eigenlijk een 128gb kaartje erbij kopen maar betwijfel of dat die snel genoeg zijn en ook gewoon goed werken (lees in dit topic wat problemen).
De SanDisk Ultra 128 GB microSDXC Memory Card levert geen problemen op. Het lezen is erg snel (80 MB/s). Het schrijven naar de kaar duurt lang. Ik denk dat dit deels ook een 950 XL probleem is. De achterkant wordt erg warm tijdens het wegschrijven van veel data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Nou MS gebeld, ALLE codes die gebruikt kunnen worden voor het bestellen van de Display Dock zijn op! Dit betekend dat de verkoop van Lumia 950XL's ver boven verwachting is gegaan. Ze zijn een oplossing aan het zoeken voor het genereren van nieuwe codes en ze zouden weer contact met mij opnemen om alsnog te helpen een dock te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:53:
[...]

Screenprotector weet ik niet meer waar ik die gehaald heb, ik wilde er gewoon zo snel mogelijk een hebben, want ik ben allergisch voor die vette vingerafdrukken op mijn scherm...
Helpt een screenprotector echt tegen fingerafdrukken? Ben namelijk ook allergisch. Lijkt mij dat ze daar ook op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
hurthonkey365 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:51:
[...]

Helpt een screenprotector echt tegen fingerafdrukken? Ben namelijk ook allergisch. Lijkt mij dat ze daar ook op komen?
Het hangt misschien af van welke screenprotector je neemt, maar als je een anti-glare neemt, ja, dan heb je geen last meer van vingerafdrukken.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Game_overrr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:46:
Nou MS gebeld, ALLE codes die gebruikt kunnen worden voor het bestellen van de Display Dock zijn op! Dit betekend dat de verkoop van Lumia 950XL's ver boven verwachting is gegaan. Ze zijn een oplossing aan het zoeken voor het genereren van nieuwe codes en ze zouden weer contact met mij opnemen om alsnog te helpen een dock te krijgen.
in ieder geval positief voor de verkoop cijfers.
ik zit ook met het probleem.
ik hoop dat je gelijk hebt

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
itcouldbeanyone schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:10:
[...]

in ieder geval positief voor de verkoop cijfers.
ik zit ook met het probleem.
ik hoop dat je gelijk hebt
Krijg jij ook de melding dat de aanbieding niet meer geldig is? Dat is dus omdat de codes op zijn. Neem voor de zekerheid even contact op, want dan krijg jij de code in elk geval.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste