Heb inmiddels al diverse keren contact gehad nu via het webshop adres, dat lijkt dus het juiste adres voor benadering. Service lijkt ook dik in orde te zijn als ik de toezegging van Mozo mag geloven. Nog even wachten op de daadwerkelijke afhandeling.Ample Energy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:08:
Ik ook niet, dus FB heb ik niet geprobeerd. Laat je het even weten als ze reageren op webshop? Dan probeer ik die ook maar...
Testing, one, two ...
Bedankt voor het reageren! Ik ga het proberen.hardware-lover schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:20:
[...]
Heb inmiddels al diverse keren contact gehad nu via het webshop adres, dat lijkt dus het juiste adres voor benadering. Service lijkt ook dik in orde te zijn als ik de toezegging van Mozo mag geloven. Nog even wachten op de daadwerkelijke afhandeling.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hij is wel duurder geworden in de tussentijd...
[ Voor 100% gewijzigd door blmp op 26-10-2016 15:48 . Reden: verkeerde topic ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Prima Mozo service, vandaag gratis twee hagelnieuwe covers mogen ontvangen. Maandag verzonden, donderdag in huis.Ample Energy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:08:
[...]
Bedankt voor het reageren! Ik ga het proberen.
Aanvulling: het gaat om het vervangen van covers waarbij de knoppen scheef zitten omdat er aan de binnenzijde een stukje plastic is afgebroken welke borgt dat de knoppen weer teruggaan in hun oorspronkelijke positie.
Het probleem komt met name voor op de 950 XL cover. Betreffende knoppen-combinatie wordt, naast afzonderlijk voor volume en power-on/off, ook voor maken van een schermafbeelding ingezet. Betreffende covers zijn niet veel in gebruik geweest voordat het euvel optrad. Ik lees op diverse websites dat dit vaker optreed bij deze covers bedoelt voor de 950 XL. De 950 heeft een ander ontwerp en heeft er mogelijk helemaal geen last van.

[ Voor 59% gewijzigd door hardware-lover op 13-12-2016 21:04 ]
Testing, one, two ...
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 29-10-2016 12:17 ]
Testing, one, two ...
the conclusion is that the Display Dock is a noncompliant USB-C device and potentially could be very unsafe with other chargers attached.
bron1: https://plus.google.com/1...7101378/posts/YQSStyFMzKPjust this dock can theoretically cause damage to any USB-C device plugged into it, or certain chargers powering it.
bron2: https://plus.google.com/1...7101378/posts/TLP2B4JDu8G
[ Voor 18% gewijzigd door blmp op 01-11-2016 10:59 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Hmm, ooit een TT op een 930 gebruikt. Ik vond het een onding. Ging al piepen als je een paar meter verwijderd was. Knap irritant. Na 'een update' deed de TT het niet meer. Na de AU nog eens een poging gedaan. Niks en sindsdien ligt dat ding in de keukenla. Had de moed - net zoals met mijn DT903- allang opgegeven.Masterhans schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:56:
Heb geprobeerd om mijn Treasure Tag WS-2 aan mijn 950XL te koppelen maar het lijkt erop dat het eenrichtingsverkeer is. Ik kan via mijn telefoon wel de treasure tag laten beepen maar niet andersom. Dit ondanks een firmware update van de TT via de Gadgets app. Iemand ervaring met de WS-2 op een 950XL (Fast Ring,-)?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik zie inderdaad dat de meeste (zo niet alle) tempered glasses 2,5D randen hebben. Is een erg prettig gevoel komende van de Lumia 800. Dat is toch iets wat ik erg mis, idem met de bolle zijkanten die erg lekker vasthouden.Indoubt schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
Ik weet niet of het nog actueel is maar maar ik gebruik een Nilskin tempered glass rounde edge H9 . Mijn telefoon is verder "naakt". Ik heb em een keer laten vallen: de tempered glas was beschadigd maar het scherm zelf had geen schrammetje.
Gister was ik bij de mediamarkt, daar stond een kerel pantzerglas aan te prijzen. Hij stond zelfs met een hamer op het toestel te slaan. Die is er ook voor de 950. Zelf nog geen ervaring mee maar hij leek in ieder geval stevig. Deze heeft ook rounded edges.
Ik heb het Nilskin scherm overwogen, maar vind de uitsnede niet netjes... Het scherm van Mumbi is het enige scherm dat ik kon vinden welke netjes de volledige voorkant dekt en propere uitsnedes heeft voor de lenzen. Enkel het IR-lampje is overdekt. Heeft overigens invloed op het aanmelden. Ik merk dat dit wat vlotter gaat zonder glass ervoor.
Ik had ondertussen als 3 nieuwe Mumbi's gekocht. Ik vind ze zelf wel een aanrader, maar moesten die 3 er te snel doorgaan, ga ik eens een Nilskin of iets ander proberen.
Hoort idd onder accessoires thuis... De overplaatsing is aangevraagd..
Vaag verhaal. Waarom hebben ze niet hetzelfde gedaan als met USB-2/3? Als ik mijn L950XL oplaad met een USB-2/3 kabel die in een USB-poort zit die maar 1 Ampere kan leveren, dan gaat die poort niet meer dan 1 Ampere leveren, ook al zou de L950XL veel meer willen hebben. Waarom zou een USB-C poort meer gaan leveren dan hij kan waardoor hij defect kan raken? Ik kan mij niet voor stellen dat een nieuwe techniek een mindere beveiliging heeft. Ik geloof daarom niet zo in de verhalen die rond gaan...blmp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:52:
Interessante post over de HD-500 Display Dock. Schijnt dat deze niet precies aan de standaard USB Type-C spec voldoet en meer stroom kan vragen dan een <third party> adapter mogelijk ondersteund. Aanrader blijft dus de officiele bijgevoegde adapter gebruiken.
[...]
[...]
bron1: https://plus.google.com/1...7101378/posts/YQSStyFMzKP
bron2: https://plus.google.com/1...7101378/posts/TLP2B4JDu8G
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Juist bij de Nilkin is de uitsnijde goed, die overdekt de lenzen en de IR-sensor niet.maarte997 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:26:
[...]
Ik zie inderdaad dat de meeste (zo niet alle) tempered glasses 2,5D randen hebben. Is een erg prettig gevoel komende van de Lumia 800. Dat is toch iets wat ik erg mis, idem met de bolle zijkanten die erg lekker vasthouden.
Ik heb het Nilskin scherm overwogen, maar vind de uitsnede niet netjes... Het scherm van Mumbi is het enige scherm dat ik kon vinden welke netjes de volledige voorkant dekt en propere uitsnedes heeft voor de lenzen. Enkel het IR-lampje is overdekt. Heeft overigens invloed op het aanmelden. Ik merk dat dit wat vlotter gaat zonder glass ervoor.
Hoort idd onder accessoires thuis... De overplaatsing is aangevraagd..
Ook ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met het vervangen van de batterij.
Ik heb zelf deze op het oog. Het is volgens mij een originele van Microsoft.
Ik ben trouwens niet iemand die dingen uit het buitenland gaat bestellen.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Je hoeft het niet te halen, het wordt netjes bij je thuisbezorgdstevens20 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:28:
Ik ben trouwens niet iemand die dingen uit het buitlanland gat halen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Het is aangepastSwerfer schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:53:
[...]
Je hoeft het niet te halen, het wordt netjes bij je thuisbezorgd

Ik heb dezelfde zoektocht gehad. Ben, zoals je hierboven kan lezen, op de Mumbi uitgekomen. Ook deze bedekt enkel de IR-camera om in te loggen. Verder is alles netjes uitgesneden i.p.v. dat je een hoek mist (vind ik een voordeel). Hij komt wel uit Duitsland, dus voor jou valt ie af.[b]
Ik ben trouwens niet iemand die dingen uit het buitenland gaat bestellen.
Laat ik nou tegen de duitse grens aan wonen en er regelmatig mijn boodschappen doen. Ik ga eens kijken of er ook fysieke winkels in de buurt zijn waar ik hem kan halen. Bedankt voor de tip.maarte997 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:41:
[...]
Ik heb dezelfde zoektocht gehad. Ben, zoals je hierboven kan lezen, op de Mumbi uitgekomen. Ook deze bedekt enkel de IR-camera om in te loggen. Verder is alles netjes uitgesneden i.p.v. dat je een hoek mist (vind ik een voordeel). Hij komt wel uit Duitsland, dus voor jou valt ie af.

Ik begrijp nu waarom Microsoft "maar" 6 maanden garantie geeft op deze accu
Testing, one, two ...
Breng dat ding maar gauw naar de recycling voordat er ongelukken gebeuren.hardware-lover schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:09:
Mijn oude accu is bijna uitgeteld denk ik, die is nog wat dikker geworden sinds ie uit het toestel is verwijderd.
[afbeelding]
Ik begrijp nu waarom Microsoft "maar" 6 maanden garantie geeft op deze accu
Tuurlijk niet, dat zou Microsoft wel willen. Nee, deze gaan we gebruiken voor een miljoenen claimFreshM schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:12:
[...]
Breng dat ding maar gauw naar de recycling voordat er ongelukken gebeuren.
Testing, one, two ...
Ik heb er ondertussen al twee afgefikt die gewoon te heet werden, terwijl ze het prima deden voor mijn oude Lumia 1320.
Ik heb hem nu voor nood gewoon aan de usb van de autoradio hangen, iets wat natuurlijk tergend langzaam gaat.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Bij mijn 950 werd een USB-C kabel meegeleverd, en een lader uiteraard. Dus .... die gebruik in de auto met deze USB-lader:Amadeus1966 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:08:
Wat is eigenlijk een degelijke usb-C lader voor de Lumia 950 voor in de auto ( lees 24 V )?
Ik heb er ondertussen al twee afgefikt die gewoon te heet werden, terwijl ze het prima deden voor mijn oude Lumia 1320.
Ik heb hem nu voor nood gewoon aan de usb van de autoradio hangen, iets wat natuurlijk tergend langzaam gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 21-11-2016 14:04 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Niet geschikt voor 24V en geen 5V/3A output dus geen "Fast Charge". Wat niet wil zeggen dat deze niet voldoet voor GerCor maar het kan "beter" zullen we maar zeggen.GerCor schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:56:
[...]
Bij mijn 950 werd een USB-C kabel meegeleverd, en een lader uiteraard. Dus .... die gebruik in de auto met deze USB-lader:
[afbeelding]
Er staan wat laders her en der in het Lumia 950 accessoire topic vermeld, staat daar niets tussen wat geschikter is voor in de vrachtwagen?
Testing, one, two ...
Is nog uit de tijd van de 930. Terwijl mijn 950 mooi op sterkte blijft en zelf laadt wordt de overige uit-/ingang gebruikt voor de aaiphone van mijn vriendin. Werkt dan wel niet fast maar voldoet uitsteekbaar.hardware-lover schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:35:
[...]
Niet geschikt voor 24V en geen 5V/3A output dus geen "Fast Charge". Wat niet wil zeggen dat deze niet voldoet voor GerCor maar het kan "beter" zullen we maar zeggen.
Dat is prima dat het werkt voor jou GerCor, maar de vraag van Amadeus gaat over 24VGerCor schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:42:
[...]
Is nog uit de tijd van de 930. Terwijl mijn 950 mooi op sterkte blijft en zelf laadt wordt de overige uit-/ingang gebruikt voor de aaiphone van mijn vriendin. Werkt dan wel niet fast maar voldoet uitsteekbaar.
Dat was me al duidelijk .....Dat staat in de vraag (had ik overheen gelezen) en hardware-lover had dat ook al geschreven. Dus, je bent ruim een dag te laat.Paddywacker schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:32:
[...]
Dat is prima dat het werkt voor jou GerCor, maar de vraag van Amadeus gaat over 24V
En? Bevalt die tronsmart lader?michelk31 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:17:
De volgende die ik ga testen is:
Tronsmart【Typ-C】@ USB-kfz-:
http://www.amazon.de/Tron...oh_aui_detailpage_o01_s00
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
https://www.amazon.de/Tro...oh_aui_detailpage_o01_s00Amadeus1966 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:08:
Wat is eigenlijk een degelijke usb-C lader voor de Lumia 950 voor in de auto ( lees 24 V )?
Gezien in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
pricewatch: Asus MB169B+ Zilver, Zwart
Heb sinds kort weer een Lumia 950 en wil een Display Dock aanschaffen als ik deze monitor daar op kan aansluiten. De monitor heb ik al en gebruik ik in combinatie met mijn laptop.
Remy!!!! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:00:
Als je dit plaatje van de mozo ziet dan is er op zich wel ruimte voor meer pasjes.
wat voor plaatje, link werkt niet
[ Voor 9% gewijzigd door FreshM op 07-12-2016 23:15 ]
dan heb je in ieder geval een reserve opladerFreshM schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:29:
Ik heb een Continuum-display-dock bij mijn Lumia 950, maar ik merk dat ik de dock niet gebruik. Ik vind het zonde om het apparaat zomaar te laten liggen. Mijn laptop verbindt draadloos met Continuum en op mijn tv heb ik er geen behoefte aan. Wat moet ik er nu eigenlijk mee?
(Maar even hier reageren danhardware-lover schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:12:
[...]
Al mijn Mozo covers komen van diverse Amazon websites af. Als er een bepaalde uitvoering kortstondig met flinke korting stond aangeboden, sloeg ik mijn slag, en iedere keer lag dat bedrag erg ruim onder de bedragen die Mozo zelf er voor vroeg via hun website op dat moment. Erg raar eigenlijk.
Mocht men een bepaalde cover op het oog hebben, dan loont het vaak om even de kat uit de boom te kijken, hoewel veel Mozo covers nu toch al flink lager in prijs liggen dan de ± €50,- die ze bij introductie moesten opbrengen (volgens Mozo zelf dan).
Heb je voor de garantie direct contact opgenomen met Mozo of bij Amazon?
Rechtstreeks met Mozo; hardware-lover in "[Lumia 950/950XL] Accessoires topic"BadWampa schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:55:
[...]
(Maar even hier reageren dan)
Heb je voor de garantie direct contact opgenomen met Mozo of bij Amazon?
Testing, one, two ...
Men wil weten wat voor phone ik nu precies heb.
Een enkeling meldde dat ie het maar een chinese uitstraling vond hebben juist door de rood/goud-combi.
Dit springt er toch meer uit dan de meeste iphones die ik zie vind ik zelf.
Ik weet dat de kwailteit soms te wensen over laat, maar heb toch de gok maar gewaagd.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Toch een heel verschil met het origineel en dat vind ik dan best weer mooi
[ Voor 60% gewijzigd door peerke63 op 04-01-2017 01:57 . Reden: gestoei met url foto ]
De redelijk hoge prijs en het non-aanbod in fysieke winkels hebben tot dusver de aanschaf tegengehouden.. Zelfs in enkele best-buy winkels waar vaak een behoorlijke Microsoft afdeling in zit, was er pakweg 6 maand geleden niets te vinden
Ben ook wel benieuwd naar dit. Ik heb zelf de voorganger, de MB168B+, maar geen Dock. Binnenkort maar eens kijken.Udrene schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:52:
Weet iemand of de Asus MB169B+ werkt met het Display Dock? Deze krijgt zijn videosignaal via USB.
pricewatch: Asus MB169B+ Zilver, Zwart
Heb sinds kort weer een Lumia 950 en wil een Display Dock aanschaffen als ik deze monitor daar op kan aansluiten. De monitor heb ik al en gebruik ik in combinatie met mijn laptop.
Wel moet ik zeggen dat aantekeningen maken via OneNote op de telefoon met MS bluetooth muis + Microsoft foldable keyboard uitstekend werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door JaccoW op 25-01-2017 21:42 ]
Z-machine OriginID: JaccoW
Ik heb de MB169B+ geprobeerd icm het Dock, maar dit werkt helaas niet.F_demon schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:41:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar dit. Ik heb zelf de voorganger, de MB168B+, maar geen Dock. Binnenkort maar eens kijken.
Wel moet ik zeggen dat aantekeningen maken via OneNote op de telefoon met MS bluetooth muis + Microsoft foldable keyboard uitstekend werkt.
*knip*. Hier is de V&A voor.FreshM schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:29:
Ik heb een Continuum-display-dock bij mijn Lumia 950, maar ik merk dat ik de dock niet gebruik. Ik vind het zonde om het apparaat zomaar te laten liggen. Mijn laptop verbindt draadloos met Continuum en op mijn tv heb ik er geen behoefte aan. Wat moet ik er nu eigenlijk mee?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 08-02-2017 10:07 ]
Of het echt leder is weet ik niet zeker. Volgens de verpakking Genuine cow leather.FXX schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:36:
Dat plaatje wekt de indruk dat het 'echt' leer is.. Hoe ziet de metaalkleurige (plastic?) rand eruit na deze gebruiksperiode?
De redelijk hoge prijs en het non-aanbod in fysieke winkels hebben tot dusver de aanschaf tegengehouden.. Zelfs in enkele best-buy winkels waar vaak een behoorlijke Microsoft afdeling in zit, was er pakweg 6 maand geleden niets te vinden
De rand ziet er nog steeds shiney uit.
Geen gekke krassen etc terwijl ie toch regelmatig in mijn spijkerbroek-zak huist.
Kan ik ook een ander merk kiezen? Bijvoorbeeld een Ikea of Samsung lader? Is simpelweg zoeken op QI voldoende?
Ja, iedere QI lader werkt gewoon, lang leve een standaard die ook gewoon standaard iswinnie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:00:
Mijn draadloze lader is stuk. Ik had een Nokia DT-900 maar nu laad het ding twee verschillende telefoons niet meer op. Iemand anders die dit probleem herkend? En bovendien: waar scoor ik ene nieuwe draadloze oplader? Als ik naar de pricewatch kijk, zie ik van Microsoft/Nokia of niet leverbare apparaten of te dure apparaten of Amazon.de met 11 euro verzendkosten.
Kan ik ook een ander merk kiezen? Bijvoorbeeld een Ikea of Samsung lader? Is simpelweg zoeken op QI voldoende?
Zelf gebruik ik een Chinees ding van 3 euro, werkt prima.
Bedankt voor het antwoord. Een 3euro lader klinkt goed. Maar is dat voldoende veilig? Een huis in vlammen of een telefoon die opeens een spanningspiek krijgt te verwerken (kan dat bij QI?) is niet heel fijn.RobinHood schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:02:
[...]
Ja, iedere QI lader werkt gewoon, lang leve een standaard die ook gewoon standaard is![]()
Zelf gebruik ik een Chinees ding van 3 euro, werkt prima.
Dat soort dingen lijken mij onwaarschijnlijk, omdat het niet op hoge voltages werkt. Er gaat gewoon 5v in, en je moet het wel heel bont maken om dat brandgevaarlijk te makenwinnie schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:28:
[...]
Bedankt voor het antwoord. Een 3euro lader klinkt goed. Maar is dat voldoende veilig? Een huis in vlammen of een telefoon die opeens een spanningspiek krijgt te verwerken (kan dat bij QI?) is niet heel fijn.
En de oplader/USB poort waar aan dat ding hangt heeft als het goed is ook een zekering, dus ook kortsluiting hoort uitgesloten te zijn.
Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad, en ik gebruik die dingen al een jaar of 4.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Dat is een gevaarlijke stelling. Goedkope opladers (en andere adapters) zijn wel degelijk bewezen potentieel brandgevaarlijk te zijn. (oa door de NVWA) De lage spanning biedt geen enkele brandveiligheid, zoek maar eens op hoe je met een 9 V-batterij en een stukje staalwol een kampvuur maakt. Ze bevatten vaak zat zelf geen zekering en trekken ook bij kortsluiting niet genoeg vermogen om een 230V/10A-zekering te laten klappen.RobinHood schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Dat soort dingen lijken mij onwaarschijnlijk, omdat het niet op hoge voltages werkt. Er gaat gewoon 5v in, en je moet het wel heel bont maken om dat brandgevaarlijk te maken![]()
En de oplader/USB poort waar aan dat ding hangt heeft als het goed is ook een zekering, dus ook kortsluiting hoort uitgesloten te zijn.
Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad, en ik gebruik die dingen al een jaar of 4.
[ Voor 7% gewijzigd door Bacchus op 07-03-2017 08:08 ]
Maar ik praat niet over opladers, ik praat over qi-opladers, en da's heel wat anders. Die dingen trekken hun stroom uit een echte oplader of een USB-poort van je pc, en zeker USB-poorten zijn vrij tam gezekerd.Bacchus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Dat is een gevaarlijke stelling. Goedkope opladers (en andere adapters) zijn wel degelijk bewezen potentieel brandgevaarlijk te zijn. (oa door de NVWA) De lage spanning biedt geen enkele brandveiligheid, zoek maar eens op hoe je met een 9 V-batterij en een stukje staalwol een kampvuur maakt. Ze bevatten vaak zat zelf geen zekering en trekken ook bij kortsluiting niet genoeg vermogen om een 230V/10A-zekering te laten klappen.
Overigens is staalwol echt wel een worst-case scenario, dat spul brand al als je er boos naar kijkt
Daarvoor heb ik een $3 lader van DX.com gehaald, hoewel hij het deed (nadat ik eerst zelf een draadje vast moest solderen) moest ik de Lumia 950 er over dwars opleggen, want de camera zat anders in de weg en hij werd dan erg gevoelig voor positie. Heeft de bovenstaande lader weinig last van.
Technisch gezien is het trouwens geen lader, maar alleen het QI gedeelte, moet nog een micro-usb lader aan... Maar die hebben de meeste mensen wel liggen.
Dat is inderdaad waar het om gaat: de drie euro QI laders zijn een laadplaat met een USB kabel. Meer niet en dat vind ik voldoende geruststellend.RobinHood schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:27:
[...]
Maar ik praat niet over opladers, ik praat over qi-opladers, en da's heel wat anders. Die dingen trekken hun stroom uit een echte oplader of een USB-poort van je pc, en zeker USB-poorten zijn vrij tam gezekerd.
Overigens is staalwol echt wel een worst-case scenario, dat spul brand al als je er boos naar kijktMaar, de algemene opvatting is wel dat je laag-voltage china-meuk al een stuk geruster kan kopen dan 230v, omdat dingen gewoon minder snel en minder hard fout gaan.
Kostte wat tijd, maar zojuist een QI oplader via AliExpress besteld. 4,04euro. We gaan het meemaken.
[ Voor 6% gewijzigd door winnie op 05-04-2017 10:30 ]
Apparaat is inmiddels binnen, en buiten dat deze snel geladen kan worden via de type-C aansluiting met zijn 5V/3A, kan diezelfde aansluiting ook worden gebruikt om een 950 snel op te laden. De test daarvan is inmiddels achter de rug.

https://www.amazon.de/gp/...tailpages00?ie=UTF8&psc=1
Testing, one, two ...