Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:24

RayNbow

Kirika <3

stevens20 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:39:
Heren (en dames),

Ik gebruik mijn L950 naar volle tevredenheid en wil graag de Mozo leather backcover halen. Ik zou alleen nog een foto willen zien van hoe deze er uit ziet na een tijdje gebruiken. Via bing niks gevonden tussen de afbeeldingen en ook in dit forum is niks waar een gebruikt exemplaar op staat. Ook op andere sitesniks te vinden over het uiterlijk na gebruik.
Long term review: Mozo back covers for the Lumia 950

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
is mobilefun vaak "te laat?"
17e de mozo cover in aanbieding besteld met de 3-6 dagen levering naar belgie
20e verstuurd, maar nog steeds niets in de bus (ik veronderstel dat dit een enveloppe zal zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dafz0r schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:15:
is mobilefun vaak "te laat?"
17e de mozo cover in aanbieding besteld met de 3-6 dagen levering naar belgie
20e verstuurd, maar nog steeds niets in de bus (ik veronderstel dat dit een enveloppe zal zijn?)
Heb je MobileFun zelf gemaild? Het verzenden duurt overigens 3 tot 6 werkdagen, in plaats van 3 tot 6 dagen. Dus weekenddagen tellen niet mee. Maar ik zou ze gewoon mailen, elk antwoord hier zal een gok zijn, de ene verzending is de andere niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
haha ja, ik zit in de banksector dus ik ken enkel werkdagen.
nog geen antwoord gekregen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik heb inmiddels ook een zwart leren Mozo cover, naast de Zebrano voor de 950 XL. Die heeft in veel mindere mate een bult vanwege de elementen voor het draadloos laden. De aan-uit knop is ook iets minder ver verzonken, waardoor de bediening iets beter is. Ik hou deze dus en verkoop de Zebrano.

Wat verder opvalt is dat de lederen cover geen 'made in China' sticker heeft en dan de knopjes een net iets andere kleur hebben.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julian schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:33:
Ik heb inmiddels ook een zwart leren Mozo cover, naast de Zebrano voor de 950 XL. Die heeft in veel mindere mate een bult vanwege de elementen voor het draadloos laden. De aan-uit knop is ook iets minder ver verzonken, waardoor de bediening iets beter is. Ik hou deze dus en verkoop de Zebrano.

Wat verder opvalt is dat de lederen cover geen 'made in China' sticker heeft en dan de knopjes een net iets andere kleur hebben.
Al mijn lederen Mozo covers (4) hebben op de verpakking staan; "assembled in China" en op de zwarte stikker aan de binnenzijde staat "made in china" onder het typenummer? Je hebt wel een originele Mozo?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Ik neem aan dat hij origineel is, komt gewoon van mobilefun.

Op de verpakking staat inderdaad "assembled in China". De sticker aan de binnenzijde met typenummer ontbreekt. Daar dus ook geen "made in China".

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
hardware-lover schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:20:
[...]

De houten covers zijn op Amazon.de

De prijzen van de lederen covers zijn allen flink gezakt, tot rond de €30,-. Ik wacht het daarom maar eens een tijdje af bij de houten covers, die zullen na verloop van tijd ook wel weer flink in prijs gaan zakken.
Bedankt voor de tip! Toch maar overstag gegaan en een leren besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:40
Ik heb een tempered glass screen protector op mijn L950XL zitten, en nu heb ik afgelopen week mijn GSM op een stenen terras laten ketsen. Nu is de screen protector aan de zijkant gebarsten, gelukkig aan de rand en is maar een klein stukje. Het scherm is voor de rest zover ik kan zien niet beschadigd.
Nu wil ik een nieuwe tempered glass screen protector gaan bestellen. Maar ik vraag mij af, heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de screen protector? Gaat dit makkelijk? (Of moet ik de telefoon ff in de magnetron leggen om de lijmlaag soepel te maken ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ardvark99 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:35:
[knip] Gaat dit makkelijk? (Of moet ik de telefoon ff in de magnetron leggen om de lijmlaag soepel te maken ;) )
Ik zou hem, voor die behandeling in de magnetron, eerst eens op 95 °C in de wasmachine doen, voorwassen niet noodzakelijk, inweken indien gewenst. Daarbij niet vergeten om de centrifuge in zijn hoogste stand te zetten, met het anti-kreuk er nog achteraan. d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op zondag 03 juli 2016 @ 03:00:
[...]

Ik zou hem, voor die behandeling in de magnetron, eerst eens op 95 °C in de wasmachine doen, voorwassen niet noodzakelijk, inweken indien gewenst. Daarbij niet vergeten om de centrifuge in zijn hoogste stand te zetten, met het anti-kreuk er nog achteraan. d:)b
Ik heb ff gekeken, maar mijn wasmachine komt niet verder dan 90 °C.

Maar ik vroeg mij alleen af of het een hoop gepiel wordt om de protector te verwijderen...zoals het pellen van een ei wel eens mis kan gaan. Dus dat de protector telkens breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuur hem maar naar me op, die 5 °C maakt nét het verschil ;)

Genoeg gedold, heb helaas geen andere tips voor je, ik doe het zonder protector.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Zijn er hier nog meer mensen met een Mozo Flipcover ?

Ik heb de lederen variant nu nog geen week en de rand, een rubber laagje, is nu op meerdere plekken al kapot.
Het hangt los of is of sommige plekken al weg.

Hebben meer mensen his last van? Ik bind het wel erg snel...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
RobinHood schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:58:
Momenteel is de Blitzwolf USB C auto-oplader im angebot bij Banggood, voor zo'n 8 euro.

Zou 3A op USB C moeten leveren, en 2.4A op de losse USB poort. Ik heb 'm besteld, voor de verandering eens met priority shipping, dus hopelijk kan ik over een weekje schrijven hoe geweldig ie wel niet is.
RobinHood, hoe bevalt die autolader? Zou je 'm aanraden?
Het niet verschijnen van je 'beloofde' bericht over hoe geweldig 'ie is doet me het ergste vermoeden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
ardvark99 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:35:
Ik heb een tempered glass screen protector op mijn L950XL zitten, en nu heb ik afgelopen week mijn GSM op een stenen terras laten ketsen. Nu is de screen protector aan de zijkant gebarsten, gelukkig aan de rand en is maar een klein stukje. Het scherm is voor de rest zover ik kan zien niet beschadigd.
Nu wil ik een nieuwe tempered glass screen protector gaan bestellen. Maar ik vraag mij af, heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de screen protector? Gaat dit makkelijk? (Of moet ik de telefoon ff in de magnetron leggen om de lijmlaag soepel te maken ;) )
gewoon met vingernagel er af prutsen? Zo heb ik het met de mijne gedaan o pmijn L925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
dafz0r schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:52:
[...]

gewoon met vingernagel er af prutsen? Zo heb ik het met de mijne gedaan o pmijn L925
Dat vermoeden had ik al.

Ik heb gisteren 2 nieuwe protectors besteld bij amazone.de. Ik ga het binnenkort mee maken hoe dat gepruts gaat. Ik ben in ieder geval blij dat er een protector op zat na die val, zonder die protector was waarschijnlijk mijn scherm behoorlijk beschadigd, en misschien wel gebarsten. En die vervangen is geen goedkoop grapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaargod schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:25:
[...]

RobinHood, hoe bevalt die autolader? Zou je 'm aanraden?
Het niet verschijnen van je 'beloofde' bericht over hoe geweldig 'ie is doet me het ergste vermoeden :P
Nee, ik was het gewoon vergeten.

Die oplader is prima, zelfs met scherm op 100% + navigeren laadt hij nog op. Weliswaar dan niet al te snel meer, maar toch.

Prima koop dus, geen spijt van.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Vandaag m'n Mozo ontvangen, bevalt erg goed! Telefoon is gelijk weer een stuk mooier geworden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BadWampa schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 23:50:
Vandaag m'n Mozo ontvangen, bevalt erg goed! Telefoon is gelijk weer een stuk mooier geworden! :)
Ik heb de Walnut Wood besteld via co.uk, daar zijn de houten covers al in prijs verlaagd en met het in waarde verminderde pond kan deze er ook nog wel bij ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Waarom is het Mozo leren hoesje bij amazon.de 32,-? Is dit een nieuwe of gebruikt?
https://www.amazon.de/gp/...psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Edit:
Hier is hij nog 40,- incl. verzendkosten. LET OP! XL versie!
http://www.royalgroothand...ex.php?Show=WebShopBasket

[ Voor 28% gewijzigd door stevens20 op 07-07-2016 09:53 ]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:14:
[...]Ik heb de Walnut Wood besteld via co.uk, daar zijn de houten covers al in prijs verlaagd en met het in waarde verminderde pond kan deze er ook nog wel bij ;)
Vandaag ontvangen. Het hout lijkt ietsje lichter dan op de foto's die ik heb gezien, maar ik klaag er niet over.
Fijne ruwe achterzijde, weer een heel andere look nu.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Hoeveel van jullie hebben er Mozo covers gekocht omdat de originele kraakte op de 950 XL?

En kraakt de achterkant nu nog of niet?

Ligt het gekraak aan de body of puur aan de cover?

Had dit al onder de 950 XL geplaatst, maar staat inderdaad mis, dus daarom dat ik de vraag hier stel en hierop verder uitbreid

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Sinds deze week ook een mozo flip cover, das wel een heel mooi hoesje .
Nooit last gehad van kraken trouwens en nu ook niet.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Dan ligt het aan de body van de telefoon en niet de cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
iemand ervaring met een simpele autohouder die je op de rooster kan klippen?
Genre kenu airframe / Mobilize universal.
Die dingen worden normaal in het midden van de phone geplaatst maar daar zit nu net de wake knop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 11:31
Aangezien de gratis dock aanbieding is verlopen, zocht ik naar een goedkoop alternatief uit China. Ook zocht ik nog een aantal extra accessoires voor mijn Lumia 950 XL. Waarom 1 dure dock kopen terwijl je uit China een heel pakket kan krijgen :*) . Ben nu op de volgende producten uitgekomen:
  • Aukey USB C hub met 4x USB 3.0 poorten + USB C poort met PD + HDMI - Amazon.de - €33,99
  • Mini HDMI naar VGA converter - AliExpress.com - €7,90
  • EzCast MiraScreen 2.4G Miracast M2 Dongle - Nog niet getest
  • Zoweetek K12BT-1 Bluetooth Keyboard + Touchpad - AliExpress.com - €25,45
  • Meizu EP-51 Bluetooth Sports In-ear Headphones - GearBest.com - €26,15 (sale)
Verzending
Voor alle bovenstaande producten waren er geen verzendkosten. De Aukey hub (dock) kwam binnen 3 dagen binnen vanuit Duitsland. De overige producten uit China waren er binnen 9-10 dagen. Ik heb geen inklaringskosten hoeven te betalen. Officieel zou je voor de Zoweetek K12BT en Meizu EP-51 inklaringskosten moeten betalen, omdat het een commerciële verzending betreft buiten de EU met een waarde van €22 of hoger. De kans is echter niet zo groot, aangezien we hier te maken hebben met kleine pakketjes in combinatie met PostNL.

Aukey USB C hub met 4x USB 3.0 poorten + USB C poort met PD + HDMI
De hub (CB-C26) is afkomstig van Aukey, een Chinese fabrikant uit Shenzen. Ondanks de afwisselende reviews voor de Aukey hub schijnt toch alles lekker te werken. Het is een kleine hub gemaakt van zwart plastic. Het heeft natuurlijk geen premium uitstraling als de originele Microsoft Dock, maar oogt zeker niet goedkoop. Er zijn vier USB 3.0 poorten aanwezig. Aukey raad aan om niet meer dan 900 mA aan apparaten aan te sluiten. Dat is voldoende voor een geheugenstick in combinatie met toetsenbord en muis, maar kan aan de krappe kant zijn wanneer er nog een externe (USB 3.0) hardeschijf wordt aangesloten.

Normaal gesproken vermijd ik alle hardware uit China als het om accu's, opladers en stroomtoevoer gaat. Dit veelal vanwege onveilige ontwerpen of slecht gereguleerde stroom circuits (met brandgevaar en/of hardwareschade tot gevolg). Aukey geef ik echter de voordeel van de twijfel vanwege hun kwalitatief goede aanbod aan opladers en hubs. Het bedrijf claimt dan ook dat elke poort op de hub beschermt is tegen piekspanning. Een USB-C poort is beschikbaar voor Power Delivery (tot 20 V, 3A max.) om de aangesloten apparaten op de hub van een prikkie te voorzien. Een lader wordt niet meegeleverd, dus ik gebruik de oplader van mijn Lumia voor Power Delivery.

Een HDMI poort is aanwezig om gebruik te maken van Continuum op een externe scherm. Aukey claimt dat de hub compatibel is met 4K, 1080p en 720p, en verschillende audio types zoals SACD, DVD-audio, DTS-HD en Dolby TrueHD. De hub werkt ook op non-HDTV resoluties. Zelf heb ik de hub succesvol getest op 1680x1050, 1366x768,1024x768 en 720p i.c.m Continuum. Helaas heb ik geen 4K / 1080p scherm beschikbaar om deze resoluties te testen. Continuum schijnt alleen geluid door te geven via de HDMI kabel op HDTV resoluties.

Je telefoon sluit je aan de hub met de 20 cm lange USB-C connector die aan de hub vast zit. De korte lengte van de kabel is af en toe wel storend. Beter hadden ze er een poort van gemaakt, waar je zelf dan een langere USB-C kabel in kon stoppen. Je telefoon is namelijk nog bruikbaar naast Continuum, wat het beantwoorden van een Whatsapp berichtje wat makkelijker zou maken.

Qua aftercare is Aukey een van de betere keuzes wat betreft Chinese merken. Standaard krijg je twee jaar garantie op je hub, en krijg je een derde extra jaar als je je hub registreert. Over verzendkosten bij het retourneren hoef je je geen zorgen te maken. Bij eventuele problemen zijn er firmware updates beschikbaar voor de Aukey hub, en zit ik met mijn ontvangen hub al waarschijnlijk op de laatste firmware. Let er wel op dat je voor de firmware update een computer nodig hebt met USB C aansluiting en Windows 10.

Mini HDMI naar VGA converter
De Mini HDMI naar VGA converter (HDMI2VGA) heb ik gekocht voor een aantal verloren schermen / projectoren zonder HDMI aansluiting. De converter doet gewoon perfect wat het moet doen. Het is een klein wit doosje wat redelijk goedkoop oogt. Het apparaat kan 'passief' werken, zonder extra spanning. Toch zou ik aanraden om de converter van extra stroom te voorzien via de aanwezige mini-USB poort. Het blijft namelijke een actieve beeldomzetter, die anders de benodigde stroom via de aangesloten beeldkabels probeert te ontrekken. Dat scheelt weer eventueel wat gefrituurde VGA / HDMI poorten en komt de kwaliteit ten goede. Verder heeft het ook 3,5 mm audio jack als audio uitgang.

De converter werkt ook goed samen met de eerder genoemde Aukey hub en resoluties. Het claimt verder HDMI 1.3 en HDCP 1.4 compliant te zijn. Naast 1080p en 720p is het apparaat ook compatibel met vele VGA resoluties (640x480, 800x600, 1024x768 [@ 60/72/75/85 Hz], 1152x864 [@ 75 Hz], 1280x720, 1280x768, 1280x800, 1280x960, 1280x1024, 1360x768, 1440x100, 1440x900, 1680x1050 [@ 60 Hz]). 4K wordt natuurlijk niet ondersteund.

Let wel op, er schijnen twee varianten van de Mini HDMI naar VGA converter te zijn. Ik heb de duurdere variant met de blauwe PCB.

Meizu EP-51 Bluetooth Sports In-ear Headphones
Voor de rest dacht ik ook even wat nieuwe draadloze in-ear oordopjes te proberen. Ik ben hier normaal heel sceptisch over, want je komt snel bedrogen uit qua geluidskwaliteit in een lage prijsklasse. Al met al ben ik wel tevreden over mijn nieuwe Meizu EP-51. Het product heeft een premium uitstraling, en het mag duidelijk zijn dat Meizu veel aandacht heeft geschonken aan het uiterlijk van zowel de verpakking als de oordopjes zelf. Al zijn er wel wat Beats invloeden te herkennen.

De oordopjes zitten comfortabel in je oor, en de geluidskwaliteit is oké, zeker voor de prijs. Ik ervaar het niet als storend. In de winkel kom je zelfs nog wel eens slechtere bedrade varianten tegen. De in-ear opzetstukjes komen in vier verschillende formaten (S, M, L en XL). De oordopjes komen met een klein doosje om je oordopjes mee te vervoeren, en er is een USB naar micro USB kabel meegeleverd om de oordopjes op te laden.

Qua batterij gebruik kan ik niet veel zeggen. Het schijnt Bluetooth 4.0, te zijn. Of dit een ES variant is weet ik niet. Ik merk vooralsnog geen (zware) impact om de accuverbruik van mijn Lumia. Meizu claimt een oplaadtijd van 2 uur om de headset volledig op te laden. Vervolgens heb je dan 6 uur aan muziek (of 45 uur standby tijd verbonden met je telefoon). Dit schijnt ongeveer wel te kloppen. Ik heb er al 2 dagen opzitten met ongeveer 5 uur aan muziek.

Het bereik van de oordopjes is ook prima. Vanaf ongeveer 5-10 meter begin je wel een vertraging te horen, of neemt de kwaliteit van het geluid af. Op kortere afstanden valt het geluid af en toe weg, al denk ik dat dat meer te maken heeft met mijn Lumia. Even mijn telefoon opnieuw opstarten lost dit probleem weer op.

Zoweetek K12BT-1 Bluetooth Keyboard + Touchpad
De Zoweetek K12BT is een Bluetooth 3.0 toetsenbord, en is erg compact. Het heeft een erg mooie uitstraling, iets wat ik niet gewend ben van China, en helemaal niet voor die prijs. De toetsaanslagen zijn prima, gewoon wat je gewend bent van een slim toetsenbordje. Als je niet gewend bent om met kleine toetsenborden te werken, vereist het misschien wel wat gewenning. Ook zit er een relatief grote touchpad op, welke multi-touch ondersteuning heeft. De meeste gestures werken dan ook gewoon in Continuum. De K12BT heeft 2x een AAA batterij nodig om te werken.

Op een afstand van 5 meter doet het nog perfect zijn werk. Op kortere afstanden gebeurt het ook soms dat een toetsaanslag blijft hangen. Echter gok ik hier dat dit weer meer te maken heeft met de Bluetooth stack van mijn Lumia. Even mijn telefoon opnieuw opstarten en Bluetooth loopt weer smooth.

Met de huidige Bluetooth stack aanwezig in W10M is het natuurlijk ook mogelijk om meerdere Bluetooth apparaten simultaan te gebruiken.

EzCast MiraScreen 2.4G Miracast M2 Dongle
De EzCast MiraScreen dongle was helaas DOA. De Zoweetek K12BT is helaas nog niet binnen. Zal binnenkort even mijn post updaten om mijn ervaringen te delen wanneer ik deze producten ontvangen heb.

[ Voor 60% gewijzigd door snoopdoge90 op 27-08-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:48

winnie

de poes...

^^ Nuttige post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:55

Esumontere

Floep, banaan.

@vuhuy Over de EZcast dongel kan ik kort zijn, die werkt niet in combinatie met Continuum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Op http://www.windowscentral...n-protectors-lumia-950-xl worden 4 screen protectors besproken. Ik zelf heb de Nillkin H+ Pro tempered glass en ben daar erg tevreden over. Gekocht via aliexpress, maar dan nog steeds was het niet goedkoop. Het bijgevoegde materiaal om de protector aan te brengen vond ik een pluspunt. Was ik tot dan toe niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Toch weer fijn dit draadje. Wil ook de rood-gouden (voor mij heel gewaagd) Mozo voor de 950 gaan proberen. 50 euro vond ik te veel, maar dankzij bijdragen hierboven bij Amazon.de uitgekomen. Die kwam er met Google niet uit. Nu 22 euro exclusief verzendkosten betaald. Wel met expressnelheid verzonden. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Ik heb die rood-gouden flip cover van Mozo (als je die bedoelt) en ik ben niet erg enthousiast. Het is een mooi ding en inderdaad heel gewaagd (ook voor mij). Maar de kwaliteit is waardeloos. Er zitten twee sluit magneetjes op de het goud bovenaan.. Eentje liet heel snel los en heb ik er met seconden lijm niet permanent meer aan vast gekregen (lees; liet na lijmen steeds opnieuw los). De andere zit er vanaf het begin scheef op. De naden (zijkanten) zijn afgewerkt met een dun laagje plastic of rubber. Dat dunne laagje laat los en geeft rafels, die ik er maar weer afknip.Er is plek voor een bankpas maar de pas zit dan niet verdiept. Hij vormt dus een bobbel in de hoes.Sleep knop werkt niet meer goed (maar double tap to wake en double tap to sleep zijn een alternatief).
Kortom: ik had ook twee backcovers van Mozo ingekocht (zwart en wit). Ik gebruik nu een maand de zwarte cover tot volle tevredenheid. De flip cover gaat terug naar mozo ter reparatie/vervanging/geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
winnie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:57:
Ik heb die rood-gouden flip cover van Mozo (als je die bedoelt) en ik ben niet erg enthousiast.......

.....
Kortom: ik had ook twee backcovers van Mozo ingekocht (zwart en wit). Ik gebruik nu een maand de zwarte cover tot volle tevredenheid. De flip cover gaat terug naar mozo ter reparatie/vervanging/geld terug.
Ai, dat is balen. Verwacht van Mozo een betere kwaliteit. Ik heb - gelukkig - niet de flipcover besteld, maar de backcover in rood-goud. Blij om te lezen dat die wel bevalt.

Ik heb nu een book cover van Nillkin in het bruin. Mijn vrouw heeft dezelfde voor haar 950 XL in het rood. Deze kan ik absoluut aanraden. Kunnen 1 of 2 bankpassen in en beschermen goed voor een heel redelijke prijs.

vb: https://www.gsmpunt.nl/ho...R0sl_qmD5vk4uMaAtd18P8HAQ

Ik heb hem zelf uit China laten komen voor rond de 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Die Nilkin boekcover heb ik in het rood uit china gehaald, Ik vind die van veel betere kwaliteit dan de flip cover van Mozo, Alleen geen draadloos opladen. Dat vind ik dan weer het usp van Mozo. En zo'n Mozo smoelt gewoon beter doordat de hele achterkant wordt vervangen. Bij Nilkin zie ik teveel van mijn zwarte backcover..

[ Voor 25% gewijzigd door winnie op 31-08-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
winnie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:57:
Ik heb die rood-gouden flip cover van Mozo (als je die bedoelt) en ik ben niet erg enthousiast. Het is een mooi ding en inderdaad heel gewaagd (ook voor mij). Maar de kwaliteit is waardeloos. Er zitten twee sluit magneetjes op de het goud bovenaan.. Eentje liet heel snel los en heb ik er met seconden lijm niet permanent meer aan vast gekregen (lees; liet na lijmen steeds opnieuw los). De andere zit er vanaf het begin scheef op. De naden (zijkanten) zijn afgewerkt met een dun laagje plastic of rubber. Dat dunne laagje laat los en geeft rafels, die ik er maar weer afknip.Er is plek voor een bankpas maar de pas zit dan niet verdiept. Hij vormt dus een bobbel in de hoes.Sleep knop werkt niet meer goed (maar double tap to wake en double tap to sleep zijn een alternatief).
Hmm, dit had ik dus vandaag ook, ook bij mij is een sluit magneetje losgekomen.
Ook reeds een poging aan het wagen met seconde lijm.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat dit had kunnen gebeuren van wat een 1e klas cover zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:35
Er zijn tweakers met een houten cover van Mozo, toch? Bevalt die nog?
Is die een beetje schoon te houden? En gebruik je hem al maanden dagelijks of meer af en toe? Denk je dat hij 2 jaar mee gaat? En dan doel ik voornamelijk op vervaging van kleuren en de randen.
En hoe vervoer je je telefoon? Gewoon in de zak van een spijkerbroek of doe je hem in een zacht borstzakje of zo?
Verder nog iets dat ik interessant zou kunnen vinden? :P Had je liever een andere kleur gehad bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Ample Energy op 07-09-2016 12:27 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ample Energy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:34:
Met 299 voor een dual sim met display dock wil ik eigenlijk ook wel voor een 950 gaan. Eerst nog even uitvogelen welke achterkant er dan bij moet, want ik wil geen witte en zwart is me eigenlijk ook een beetje te saai :P
Ik heb sinds deze week de rood-gouden Mozo achterkant. Na lang dubben, twijfelde of het niet 'over the top' is. Maar ben er blij mee en saai is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
coenox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:37:
[...]
Ik heb sinds deze week de rood-gouden Mozo achterkant. Na lang dubben, twijfelde of het niet 'over the top' is. Maar ben er blij mee en saai is het zeker niet.
Ik moest even lachen voordat ik hem opzocht, maar eigenlijk is hij best fancy!

Hij wordt het niet voor mij, maar ik vind hem wel leuk. Beetje een crosspost, maar ik wil waarschijnlijk een houten cover.

Edit: "Ihr Kauf wird bearbeitet."
Spannend. Ben benieuwd of deze ook 4 jaar mee kan :P Ik heb vannacht nog gedroomd van een irisscanner (#nerd), dus ik heb er zin in. En wederom geld bespaard via Tweakers en ook nog eens een gratis dock erbij d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Ample Energy op 07-09-2016 12:51 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:30
Ample Energy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:26:
Is die een beetje schoon te houden? En gebruik je hem al maanden dagelijks of meer af en toe? Denk je dat hij 2 jaar mee gaat? En dan doel ik voornamelijk op vervaging van kleuren en de randen.
En hoe vervoer je je telefoon? Gewoon in de zak van een spijkerbroek of doe je hem in een zacht borstzakje of zo?
Verder nog iets dat ik interessant zou kunnen vinden? :P Had je liever een andere kleur gehad bijvoorbeeld?
Ik heb hem en ik vind hem echt geweldig. De telefoon voelt goed aan. Het hout is stroef en niet glad(niet gelakt). Of het schoon blijf weet ik niet, maar ik leg hem op tafel neer, broekzak enzovoort werkt prima en het ziet er vooral mooi uit.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:26:
Van alle Mozo covers die ik heb vind ik de gestikte bruine lederen uitvoering eigenlijk het meest "lekker", maar de houten versie (Walnut) is ook dikvoormekaar, al is ie wat minder donker dan op de foto's. Tevens liggen de toetsen ietsje dieper dan bij de andere uitvoeringen die ik heb, maar dat geeft geen problemen verder. Mogelijk is de zijkant van die cover net wat dikker (door de rubber finish), dan bij de anderen, en liggen de toetsen daarom wat dieper.

Op plaats 3 de rood/gouden versie, en daarna de toch wel redelijk zakelijke witte en zwart lederen versie. Al blijven de laatste twee altijd de voorkeur houden boven de originele cover, die is veel te glad en daarbij veel te gewoontjes voor dit toestel. Over slijtage kan ik totaal geen oordeel vellen, ik ga daarvoor veel te weinig de deur uit.

Wel heeft mijn voorkeur cover een issue waar ik nog even voor moet gaan zitten. Een van de nokjes aan de binnenzijde, die de toetsen op de cover op hun plaats moeten houden, is zijn kopje verloren waardoor de bovenste toets en het bovenste gedeelte van de power-toets, nu dieper liggen en niet meer evenwijdig aan de cover-rand (schuin dus). Het werkt nog allemaal prima, maar het is niet zoals het zijn moet. Maar een zelf uitgevoerde reparatie moet goed mogelijk zijn zo te zien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:52:
[...]

Van alle Mozo covers die ik heb vind ik de gestikte bruine lederen uitvoering eigenlijk het meest "lekker", maar de houten versie (Walnut) is ook dikvoormekaar, al is ie wat minder donker dan op de foto's. Tevens liggen de toetsen ietsje dieper dan bij de andere uitvoeringen die ik heb, maar dat geeft geen problemen verder. Mogelijk is de zijkant van die cover net wat dikker (door de rubber finish), dan bij de anderen, en liggen de toetsen daarom wat dieper.
Ik heb gisteren bijna de Walnut cover gekocht voor m'n XL, maar ik las toch teveel opmerkingen over die knoppen die lastiger in te drukken zijn en lager liggen. Sommigen claimen dat ze hem met de nagel in moeten drukken.

Ik heb al teveel knoppen issues gehad met Lumia telefoons :P. Lumia 800 met rammelende knoppen, Lumia 930 met oneven en scheve knoppen. 1520 met te diepe knoppen. Dus geen trek meer in.

Iemand hier nog meer ervaring mee? Hij is namelijk wel heel, heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
ShittyNL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:27:
[...]
Ik heb hem en ik vind hem echt geweldig. De telefoon voelt goed aan. Het hout is stroef en niet glad(niet gelakt). Of het schoon blijf weet ik niet, maar ik leg hem op tafel neer, broekzak enzovoort werkt prima en het ziet er vooral mooi uit.
Top, klinkt goed. Hoe lang heb je hem ongeveer?
hardware-lover schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:52:
[...]

Op plaats 3 de rood/gouden versie, en daarna de toch wel redelijk zakelijke witte en zwart lederen versie. Al blijven de laatste twee altijd de voorkeur houden boven de originele cover, die is veel te glad en daarbij veel te gewoontjes voor dit toestel. Over slijtage kan ik totaal geen oordeel vellen, ik ga daarvoor veel te weinig de deur uit.

Wel heeft mijn voorkeur cover een issue waar ik nog even voor moet gaan zitten. Een van de nokjes aan de binnenzijde, die de toetsen op de cover op hun plaats moeten houden, is zijn kopje verloren waardoor de bovenste toets en het bovenste gedeelte van de power-toets, nu dieper liggen en niet meer evenwijdig aan de cover-rand (schuin dus). Het werkt nog allemaal prima, maar het is niet zoals het zijn moet. Maar een zelf uitgevoerde reparatie moet goed mogelijk zijn zo te zien.
Leer is natuurlijk ook mooi. Ruikt ook zo lekker :P

Dat knopje zou me mateloos irriteren. Misschien is een klein stukje plastic met wat secondelijm/twee-componentenlijm al voldoende?
Propane schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:04:
[...]

Ik heb gisteren bijna de Walnut cover gekocht voor m'n XL, maar ik las toch teveel opmerkingen over die knoppen die lastiger in te drukken zijn en lager liggen. Sommigen claimen dat ze hem met de nagel in moeten drukken.

Ik heb al teveel knoppen issues gehad met Lumia telefoons :P. Lumia 800 met rammelende knoppen, Lumia 930 met oneven en scheve knoppen. 1520 met te diepe knoppen. Dus geen trek meer in.

Iemand hier nog meer ervaring mee? Hij is namelijk wel heel, heel mooi.
Ik heb niks gelezen over nagels moeten gebruiken, maar wel over dat ze de de aanknop beter blind gevonden wilden laten worden en dat hij daarom minder diep ligt o.i.d.. Ik weet niet of het als negatief punt werd gezien, maar ik kan me voorstellen dat het wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:49:
[knip]

Dat knopje zou me mateloos irriteren. Misschien is een klein stukje plastic met wat secondelijm/twee-componentenlijm al voldoende?

[knip]
Ik had eigenlijk de punt van een naald en een vlam in gedachten als gereedschap voor de operatie ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Mijn Lumia 950 Dual SIM komt morgen binnen en ga hem gebruiken met een Mozo Notebook flip cover for Lumia 950 (brown) http://mozoaccessories.co...over-for-lumia-950-brown/

Hoop dat hij van betere kwaliteit is dan vele andere hoesjes die er na een paar weken al beroerd uitzien.

Denk er ook gelijk maar een Nokia Qi charger DT-601 bij te doen https://tweakers.net/product/354465/nokia-dt-601/

Is dat een goede keuze?

[ Voor 19% gewijzigd door rookie no. 1 op 07-09-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
rookie no. 1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:58:
Mijn Lumia 950 Dual SIM komt morgen binnen en ga hem gebruiken met een Mozo Notebook flip cover for Lumia 950 (brown) http://mozoaccessories.co...over-for-lumia-950-brown/

Hoop dat hij van betere kwaliteit is dan vele andere hoesjes die er na een paar weken al beroerd uitzien.

Denk er ook gelijk maar een Nokia Qi charger DT-601 bij te doen https://tweakers.net/product/354465/nokia-dt-601/

Is dat een goede keuze?
Ik heb de zwarte zeer tevreden van en na een maand nog zo goed als nieuw.
https://www.amazon.de/gp/...fRID=8PRE6VC21KEE442RTND4

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:20
Even een korte vraag. Ik ga binnenkort weg bij m'n werk en mag voor 100 euro kado uitzoeken. Ik heb voor mijn nieuwe werk een L950 gekocht. Ik denk aan de bruine leren cover van Mozo (Klik)

Los daarvan dacht ik aan een draadloze oplader. Welke is aan te raden? Ik zag de DT-904 staan (KLIK), die past net niet binnen budget, maar is dit wel de beste? Of hebben jullie goeden ervaringen met een andere?

Bedankt!

• labmuisfrl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 12:48
Ik heb zelf sinds 1,5 week de mozo cover. Ik kan hem je aanraden.
Houd prettig vast en straalt minder warmte door.
mister9 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:06:
Even een korte vraag. Ik ga binnenkort weg bij m'n werk en mag voor 100 euro kado uitzoeken. Ik heb voor mijn nieuwe werk een L950 gekocht. Ik denk aan de bruine leren cover van Mozo (Klik)

Los daarvan dacht ik aan een draadloze oplader. Welke is aan te raden? Ik zag de DT-904 staan (KLIK), die past net niet binnen budget, maar is dit wel de beste? Of hebben jullie goeden ervaringen met een andere?

Bedankt!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:20
Ik stelde deze vraag in het L950 topic, maar kan m beter hier stellen denk ik.

Bedankt!

Of zijn er hele andere accessoires waarvan jullie zeggen, doen!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Beste cover die ik ooit heb vastgehouden is deze; http://mozoaccessories.co...cover-for-lumia-650-copy/

Die is er helaas niet voor de 950 (tenzij je ook met een verticale "flip" kan leven), ik heb echter het idee dat het materiaal van deze laatste ook dikker / zwaarder is, kan iemand hier iets over zeggen?

Ik ben nu op zoek naar een vergelijkbaar model voor de 950 maar heb nog niets kunnen vinden.

Voor wat betreft draadloos laden heb ik alleen ervaring met een china ding van 3 euro icm een Lumia 735 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
mister9 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:14:
..

Of zijn er hele andere accessoires waarvan jullie zeggen, doen!
Voor een Lumia 950.
(950XL is te groot/coil te hoog voor een staande positie)

https://tweakers.net/zoeken/?keyword=dt-910
Werkt perfect met een Lumia 950. Doen!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Aangezien ik de 950 gratis kon krijgen bij het verlengen van mijn abonnement vind ik eigenlijk dat ik mezelf mag verwennen met iets dat perfect bij de 950 zou moeten passen. Duurt even voordat het binnen is maar dit wordt het:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gIbV5s0VfvFWdpUEGbwFsGt4/full.png

Voor net geen € 40,-- _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

GerCor schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 13:47:
Aangezien ik de 950 gratis kon krijgen bij het verlengen van mijn abonnement vind ik eigenlijk dat ik mezelf mag verwennen met iets dat perfect bij de 950 zou moeten passen. Duurt even voordat het binnen is maar dit wordt het:

[afbeelding]

Voor net geen € 40,-- _/-\o_
€40,-- is een mooie prijs. Wat zijn de afmetingen? En waar heb je deze besteld?

Zou je als je hem binnnen heb willen laten weten hoe het geluid is en de overige werking?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

mswp schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:36:
[...]

€40,-- is een mooie prijs. Wat zijn de afmetingen? En waar heb je deze besteld?

Zou je als je hem binnnen heb willen laten weten hoe het geluid is en de overige werking?
https://www.aliexpress.co...06-4a1b-8702-83dee1228363

Ik had diverse filmpjes bekeken op YouTube, YouTube: Günstiger und guter Bluetooth Lautsprecher? | Anker SoundCore Review daar zijn ze enthousiast over de kwaliteit van deze speaker. Ongeveer de lengte van een 950. Ook in rood en lichtblauw maar die zijn een paar euro duurder. Is ook besproken op Windows Central. Ik had nog nooit van het merk Anker gehoord.

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 11-09-2016 16:18 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Mozo Walnut cover voor de XL binnen. Wel blij met het hout, minder met de knoppen. De power knop is echt veel lastiger in te drukken. Eens even kijken of een stukje papier eronder helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Of je kunt wennen aan: Double tap to wake. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:14:
Of je kunt wennen aan: Double tap to wake. :9
En double tap to sleep niet te vergeten ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
De power knop is sneller en meer betrouwbaar. Je zou van een "designed for Microsoft Lumia" product verwachten dat ze niet met de basis functies als knoppen gaan kloten ;). Maar goed, ik vind er wel een oplossing voor.

Trouwens, ik had de cover samen met een tempered glass screen protector via Amazon, plus Expedited Shipping, voor minder dan de prijs bij Mozo. De screenprotector is er eentje van Tudia:

https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Prima ding, past perfect en geen bubbels en dergelijke in de hoeken. En deze dekt volgens mij het meeste af zonder in de weg te zitten bij de proximity sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:53:
De power knop is sneller en meer betrouwbaar. Je zou van een "designed for Microsoft Lumia" product verwachten dat ze niet met de basis functies als knoppen gaan kloten ;). Maar goed, ik vind er wel een oplossing voor.

Trouwens, ik had de cover samen met een tempered glass screen protector via Amazon, plus Expedited Shipping, voor minder dan de prijs bij Mozo. De screenprotector is er eentje van Tudia:

https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Prima ding, past perfect en geen bubbels en dergelijke in de hoeken. En deze dekt volgens mij het meeste af zonder in de weg te zitten bij de proximity sensor.
Al mijn Mozo covers komen van diverse Amazon websites af. Als er een bepaalde uitvoering kortstondig met flinke korting stond aangeboden, sloeg ik mijn slag, en iedere keer lag dat bedrag erg ruim onder de bedragen die Mozo zelf er voor vroeg via hun website op dat moment. Erg raar eigenlijk.

Mocht men een bepaalde cover op het oog hebben, dan loont het vaak om even de kat uit de boom te kijken, hoewel veel Mozo covers nu toch al flink lager in prijs liggen dan de ± €50,- die ze bij introductie moesten opbrengen (volgens Mozo zelf dan).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:45:
[...]

En double tap to sleep niet te vergeten ;)
Hoewel die niet op mijn 950 zit, kan ik het scherm wel uitschakelen door op de navigatiebalk te dubbelklikken.

hardware-lover in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:16:
[...]
Hoewel die niet op mijn 950 zit, kan ik het scherm wel uitschakelen door op de navigatiebalk te dubbelklikken.

hardware-lover in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen"
Dat is 'm, is voor de 950 XL niet anders. Het blijft een double tap, enkel erg specifiek v.w.b. plaats op de pheune ;)

Testing, one, two ...

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:35:
[...]

Dat is 'm, is voor de 950 XL niet anders. Het blijft een double tap, enkel erg specifiek v.w.b. plaats op de pheune ;)
Dat verklaart het. Op mijn 930 drukte ik regelmatig op de terugtoets. Moet je op de 950 niet doen want dat gaat de telefoon dus uit. :9

Ik had ook graag een oranje - net als mijn 930 - cover gehad met QI maar helaas .. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 15-09-2016 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Nette service van Mozo. Bij mij kwam er dus ook een magneetje los, maar die kon ik weer terug lijmen en lijkt te blijven ziitten. Vervolgens zag ik echter dat er een sierrandje los kwam. Dit randje schijnt alleen op de bruine variant te zitten.
Over beide problemen naar Mozo gemaild en vandaag kreeg ik een nieuw hoesje, zwarte versie gratis opgestuurd.
De bruine hoeft niet retour te worden gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Welk emailadres van Mozo heb je gebruikt? webshop@mozo of een ander? Ik heb nu namelijk een backcover waar de zijtoetsen niet meer goed van zijn en een flipcover met kapotte magneet en kapotte randen.
(en een heel stevige nilkin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Sinds vorige week heb ik een Panzerglass screen protector op mijn Lumia 950. Echter in de loop van de week viel me op dat er wazige vlekken waren ontstaan. Ik dacht eerst dat er lucht achter was gekomen. Toen ik hem er af haalde zag ik dat de vlekken in het glas zelf zitten, alsof dit door de warmte van het toestel is gekomen. Meer mensen die dit hebben gehad?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:20:
Sinds vorige week heb ik een Panzerglass screen protector op mijn Lumia 950. Echter in de loop van de week viel me op dat er wazige vlekken waren ontstaan. Ik dacht eerst dat er lucht achter was gekomen. Toen ik hem er af haalde zag ik dat de vlekken in het glas zelf zitten, alsof dit door de warmte van het toestel is gekomen. Meer mensen die dit hebben gehad?
Jezus, dat is balen. Hoe ga je dat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Lijkt me gevalletje garantie ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik hoop het voor je. Garantie Microsoft (lijkt me niet, gebruikersschade), inboedelverzekering of ga je Panzerglass aansprakelijk stellen :?

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 16-09-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Voor de duidelijkheid, de vlek zit niet in mijn toestel, maar echt in de Panzerglass. Laat ze maar een nieuwe leveren. Of die dingen kunnen niet tegen een beetje warmte.

• Rhodan
winnie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:36:
Welk emailadres van Mozo heb je gebruikt? webshop@mozo of een ander? Ik heb nu namelijk een backcover waar de zijtoetsen niet meer goed van zijn en een flipcover met kapotte magneet en kapotte randen.
(en een heel stevige nilkin :-)
webshop@mozo.fi

• GerCor

GerCor

CAP-Team schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:19:
Voor de duidelijkheid, de vlek zit niet in mijn toestel, maar echt in de Panzerglass. Laat ze maar een nieuwe leveren. Of die dingen kunnen niet tegen een beetje warmte.
O, gelukkig maar.

• CAP-Team

CAP-Team

Nu de protector er de hele nacht af is geweest is de vlek nu wel weg.. vaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb, om aan een totaalbedrag van €29,- te komen voor gratis verzenden op Amazon, het onderstaande speeltje besteld toen het extra was afgeprijsd. I.c.m. een beschikbare 360° app voor Windows mobiel kan je er leuke filmpjes mee bekijken. De 950 XL past prima, en dit zal voor de 950 ook wel het geval zijn. Enkel de telefoon bedienen is wat lastig maar gelukkig gaat het gekozen filmpje in een loop en start deze vanzelf weer opnieuw. Een draadloze remote voor de 950 zou nu handig zijn ;)

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51CVQCN4-cL._SX522_.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
walterworld schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:06:
[...]

Vanuit China, verzending duurt iets langer. Top ding!
Xiaomi ZMI 5000mAh 8.65mm QC2.0
Ben je hier nog steeds tevreden over?
Ik ben van plan deze te kopen en kwam op jouw post uit via de zoekfunctie. Ik heb dus geen Lumia; excuses voor het storen :D

Ik zocht namelijk een compacte power bank die past in zo'n sportarmband voor aan je arm. Deze lijkt een geschikte grootte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hardware-lover schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:14:
Ik heb, om aan een totaalbedrag van €29,- te komen voor gratis verzenden op Amazon, het onderstaande speeltje besteld toen het extra was afgeprijsd.
Gefeliciteerd maar lijkt voor mij toch een 'naeenuurtjeenfamilieenvriendenlatenzien' ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:26:
[...]
Gefeliciteerd maar lijkt voor mij toch een 'naeenuurtjeenfamilieenvriendenlatenzien' ding.
Ach, dat geldt voor alles wat een mens niet werkelijk nodig heeft om te kunnen leven GerCor.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Asgaro schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:31:
[...]

Ben je hier nog steeds tevreden over?
Ik ben van plan deze te kopen en kwam op jouw post uit via de zoekfunctie. Ik heb dus geen Lumia; excuses voor het storen :D

Ik zocht namelijk een compacte power bank die past in zo'n sportarmband voor aan je arm. Deze lijkt een geschikte grootte!
Specifiek dit model niet, maar ik heb meerdere versie Xiaomi, goed en betrouwbaar merk.

Mag ik vragen wat je met die powerbank in een sportarmband gaat doen? :/

**Edit** om Pokemon Go op de fiets te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door walterworld op 20-09-2016 11:29 ]

• snoopdoge90
Esumontere schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:50:
@vuhuy Over de EZcast dongel kan ik kort zijn, die werkt niet in combinatie met Continuum.
Of toch wel? Ik heb mijn dongle net binnen (MiraScreen, zoals te zien op de AliExpress pagina), en het werkt gewoon lekker met Continuum.

Krijg wel een melding dat op mijn Lumia dat de dongle mogelijk niet compatibel is en een firmware update dit kan verhelpen.

Zal mijn post op pagina 34 binnenkort weer is bijwerken.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

vuhuy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:24:
[...]

Of toch wel? Ik heb mijn dongle net binnen (MiraScreen, zoals te zien op de AliExpress pagina), en het werkt gewoon lekker met Continuum.

Krijg wel een melding dat op mijn Lumia dat de dongle mogelijk niet compatibel is en een firmware update dit kan verhelpen.

Zal mijn post op pagina 34 binnenkort weer is bijwerken.
Da's interessant, ik heb precies die MiraScreen gehad en mijn 950 wilde er absoluut niet mee connecten. Misschien hebben ze het inmiddels geupdate.

• snoopdoge90
Esumontere schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:50:
[...]

Da's interessant, ik heb precies die MiraScreen gehad en mijn 950 wilde er absoluut niet mee connecten. Misschien hebben ze het inmiddels geupdate.
Na je post in augustus heb ik een andere zelfde MiraScreen dongle van een vriend getest met Continuum. Werkte inderdaad niet, alleen het scherm flikte even.

Zojuist heb ik mijn vervangende dongle uit China ontvangen, deze geupdate en tot mijn verrassing kon ik gewoon draadloos verbinden. Mocht je nog interesse hebben, ik heb een Lumia 950XL op build 10.0.14393.189. De dongle zit op firmware 15474001.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik had bij de aanschaf van mijn 950 XL bij Phonemarket.nl, tegelijk een screenprotector gekocht:

https://www.phonemarket.n...mia-950-9h&lt%3b/p=%253E=

Deze dekt echter de proximity sensor af waardoor je geen double tap to wake kan gebruiken, geen glance, niet direct naar de camera kan door middel van de cameraknop... NIET KOPEN DUS. Ook al staat hij op tijdelijk uitverkocht, de beroerde klantenservice daar weet ondertussen al weken van dit probleem en claimt dat het zo hoort en niets mis mee is. Men begrijpt technologie daar niet zo goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja hoor, mijn ANKER Soundcore is eindelijk vanuit China in Nederland aangekomen. Maar nu lees ik dat ik een remboursbedrag moet betalen van € 21. Als dat werkelijk zo is had ik het net zo goed bij BOL.com kunnen bestellen want dan kost het nog zo'n € 60.

Maar ... wel leuk om te zien dat het er eindelijk is (bijna bij mij thuis). En straks ook maar hopen dat de Bluetooth van de 950 de ANKER herkend.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 04-10-2016 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Propane schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:03:
Ik had bij de aanschaf van mijn 950 XL bij Phonemarket.nl, tegelijk een screenprotector gekocht:

https://www.phonemarket.n...mia-950-9h&lt%3b/p=%253E=

Deze dekt echter de proximity sensor af waardoor je geen double tap to wake kan gebruiken, geen glance, niet direct naar de camera kan door middel van de cameraknop... NIET KOPEN DUS. Ook al staat hij op tijdelijk uitverkocht, de beroerde klantenservice daar weet ondertussen al weken van dit probleem en claimt dat het zo hoort en niets mis mee is. Men begrijpt technologie daar niet zo goed volgens mij.
Ik moet eerlijk zeggen, als ze bij het product niet eens het goede plaatje kunnen zetten (die telefoon op dat plaatje lijkt absoluut niet op een Lumia!) koop ik het product niet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ANKER Soundcore is binnen. Nog niet uitgebreid getest maar eerste indruk is prima.

EDIT: ANKER staat nu naast mij muziek te laten horen maar eerlijk gezegd is het ook niet veel meer waard dan wat je er voor betaalt. Ik dacht: ga even wat Equalizerinstellingen uitproberen om het wat meer 'presents' te geven maar Equalizer is 'niet beschikbaar voor sommige apparaten' dus je moet het er mee doen.

Kortom: niet slecht maar ook niet geweldig. Maar leuk 'voor erbij'.

[ Voor 70% gewijzigd door GerCor op 07-10-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:21
Heb de zwartleren Mozo backcover en een tempered glass (Mumbi) besteld via Amazon. Zou vrijdag binnenkomen.
Hoop dat die cover wat is. Ik wil graag een andere cover (de originele is me toch te glad). Het zwart leer kan me op foto niet volledig overtuigen. Heb lang getwijfeld om toch de witte te nemen maar ik vermoed dat die erg snel vuil zal zijn...
Iemand ervaring met tempered glass op de 950? Is voor mij een eerste kennismaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ja, ik heb ondertussen twee tempered glass protectors gehad op de 950 XL en daarvoor ook ervaring ermee op een iPhone 6s. Ik heb ze er telkens na een tijd weer afgehaald omdat ik mij begon te ergeren aan de extra dikte en het feit dat je ze toch altijd blijft zien. Ga nu liever zonder protector of met een 'normale' plastic protector aangezien ik niet zo ruig met mijn toestel omga.

Ik heb de Mozo Walnut cover ook weer in de la liggen ondertussen, is merkbaar dikker, maar het meest vervelende waren voor mij de knoppen. Veel lastiger in te drukken en veel minder prettig in gebruik (geen lekker solide klik als het ware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Propane schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:39:
Ik heb de Mozo Walnut cover ook weer in de la liggen ondertussen, is merkbaar dikker, maar het meest vervelende waren voor mij de knoppen. Veel lastiger in te drukken en veel minder prettig in gebruik (geen lekker solide klik als het ware).
Hmm, sinds DTTW en de mogelijkheid met dubbeltappen je telefoon uit te schakelen gebruik ik de 'knoppen' nog zelden. Moet mezelf alleen nog aanleren ook de fysieke knop voor de camera niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik vind de double tap functionaliteit nog te wisselvallig en daarnaast heb ik een voorkeur voor fysieke knoppen. Gewoon stukken prettiger. Eerlijk gezegd begin ik mij zelfs te ergeren aan de on-screen navigatie toetsen op de huidige reeks Windows toestellen, in plaats van de fysieke/capacitieve toetsen op voorgaande modellen, maar dat is iets voor een ander topic :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Propane schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:59:
Ik vind de double tap functionaliteit nog te wisselvallig en daarnaast heb ik een voorkeur voor fysieke knoppen. Gewoon stukken prettiger. Eerlijk gezegd begin ik mij zelfs te ergeren aan de on-screen navigatie toetsen op de huidige reeks Windows toestellen, in plaats van de fysieke/capacitieve toetsen op voorgaande modellen, maar dat is iets voor een ander topic :P.
Mja, die on-screen navigatieknoppen fikken ook nog eens als een malle in je beeldscherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Esumontere schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Mja, die on-screen navigatieknoppen fikken ook nog eens als een malle in je beeldscherm :(
Lijkt mij tijd voor een reset. Ik vind ze wel handig juist omdat je ze ook weg kunt 'vegen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GerCor schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 07:55:
[...]

Lijkt mij tijd voor een reset. Ik vind ze wel handig juist omdat je ze ook weg kunt 'vegen'.
Hoe gaat een reset helpen tegen ingebrande knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Esumontere schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Ze hebben ook een voordeel. Ik was dit weekend even met mijn 920 aan het spelen en die knoppen blijven branden en in een donkere slaapkamer wordt dit heel snel verblindend.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarte997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:21
Merellecht schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:35:
Iemand onder jullie die een goede maar eenvoudige siliconen case kan aanraden?
Alvast bedankt!
Ik heb deze gekocht. Ik gebruik hem samen met een Mozo black leather cover. Die cover is ietsje dikker waardoor de siliconen case niet meer boven het scherm uitsteekt. Dat zorgt voor minder bescherming, maar voelt 'logischer' (minder lomp) aan.
Het toestel wordt er wat dikker en breder van en dat merk je ook, maar dat is logisch. Ik doe het voor de bescherming en ben er al gewoon aan. Geeft overigens een erg prettig gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries188
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 11:50
Zonet de Mozo leather flip cover black besteld.
Kwam hem tegen op ebay.co.uk voor GBP 19,99 , met de huidige koers omgerekend zo'n 22 euro en een beetje en nu gratis verzenden naar NL.
Leek me niet heel duur vergeleken met andere prijzen die ik tegen kwam dus maar eens proberen.

Misschien interessant voor iemand die nog op zoek is naar een hoesje.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou daar nog iemand thuis zijn? Begin van deze week een mail gestuurd naar dat adres maar reactie blijft uit? Of heeft reageren "even" tijd nodig via dat adres?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
hardware-lover schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:59:
[...]

Zou daar nog iemand thuis zijn? Begin van deze week een mail gestuurd naar dat adres maar reactie blijft uit? Of heeft reageren "even" tijd nodig via dat adres?
Ik denk dat ze niet reageren naar consumenten. Ik heb ze in de afgelopen maanden 2 mails gestuurd en heb nooit reactie gekregen. Of misschien kennen ze geen Engels, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien het Finnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:11:
[...]Ik denk dat ze niet reageren naar consumenten. Ik heb ze in de afgelopen maanden 2 mails gestuurd en heb nooit reactie gekregen. Of misschien kennen ze geen Engels, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, aangezien het Finnen zijn.
Niet naar consumenten? Ze hebben een shop waar je als consument producten kunt bestellen? Of zou support daarvoor via een ander mailadres moeten gaan?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Dat is het enige dat ik kan bedenken. Op dat formulier krijg ik geen reactie en op info en sales ook niet. Misschien dat ze via Facebook wel reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ample Energy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:07:
Dat is het enige dat ik kan bedenken. Op dat formulier krijg ik geen reactie en op info en sales ook niet. Misschien dat ze via Facebook wel reageren?
Ik doe niets met FB, maar ik heb net een reactie gelezen op de Mozo website waar iemand recentelijk een klacht heeft geplaatst en daar volgde een reactie op met reageren naar; webshop@mozo.fi. Daar heb ik nu de mail naar toegestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 14-10-2016 19:48 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ik ook niet, dus FB heb ik niet geprobeerd. Laat je het even weten als ze reageren op webshop? Dan probeer ik die ook maar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

halfjaar tot jaar geleden ook een mail gestuurd, ik kreeg vervolgens pas een bericht begin van de zomer.. ik denk dus geduldig afwachten. misschien dat ze nu sneller reageren!

😲

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste