Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Aangezien die Brodit houder met cig.plug nog steeds niet leverbaar is, heb ik nu dezelfde houder maar met USB aansluiting. Die werkt prima. De telefoon laadt tot nu toe ook gewoon bij als ik Flitsnav aan heb staan, Navigon heb ik nog niet geprobeerd, anders nog een andere USB lader aanschaffen.

Het hoesje dat ik had was na 3 maand alweer kapot, dus ik heb nu een sleeve voor een iPhone 6s Plus besteld, daar past de Lumia 950 ook prima in :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Weet iemand of er al een alternatief is voor de MOZO flip covers? Ik had er één besteld, maar die levering wordt maar uitgesteld. Inmiddels al drie maand onderweg. Nu wil ik wel graag een book- of een flip-cover, maar het voordeel van die Mozo is dat deze de bestaande cover vervangt en dus niet teveel dikte toevoegd. Ook blijft de QI en NFC functionaliteit intact. Zijn er meer covers die dat kunnen (ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen).
Bovendien begin ik geluiden te horen dat de kwaliteit van Mozo ook wel tegenvalt, dus een alternatief is welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:36
swhnld schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:53:
Is er eigenlijk ergens een goede review waarin de Mozo achterkantjes vergeleken worden met het orgineel?

Ik vraag me het volgende af:
- Wordt het toestel warmer met een Mozo cover vs MS origineel.
- Zijn de knoppen anders in gevoel / kwaliteit / gebruik.
- Hoe houd het leer zich met slijtage?
- Merk je iets in de speakers of microfoon van de andere hoes?
- Is er impact op netwerk signaal kwaliteit van het toestel (Wifi/4G/Belsignaal)?
- De metalen zijkant is volgens mij niet echt metaal, hoe bestendig tegen beschadiging is die?
- Hoe strak zit de Mozo, de MS cover vind ik makkelijk los te halen?
- Is de Mozo NFC exact gelijk aan de MS NFC (met/zonder secure element)?
Heb vorige week twee maal de Mozo Brown Leather cover binnen gekregen. Had er maar 1 besteld, dus dat was mooi! (Op website van Mozo zelf)

-Ik heb niet het idee dat het toestel warmer wordt dan normaal. Het leer voelt wel minder warm aan dan de originele achterkant.
-Je moet om de knoppen in te drukken iets harder duwen, maar verder voelen ze wel hetzelfde, misschien zelfs wat meer solide.
-Qua slijtage is het na een week lastig te zeggen, maar hij lijkt nu nog steeds als nieuw.
-Geluid uit de telefoon is hetzelfde.
-Wifi/4G signaal is ook hetzelfde, geen verschil.
-De zijkant is inderdaad niet echt metaal, maar dat is er zeker niet aan af te zien. Beschadegingen heb ik nog geen.
-Mozo-cover zit strakker om het toestel dan de originele achterkant, dus geen problemen met de bekende "kraak". Hij is iets lastiger eraf te halen, maar niet dusdanig dat je het gevoel krijgt dat je hem moet forceren.
-NFC gebruik ik zelf niet, dus kan helaas niet zeggen.

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betreffende de lederen Mozo back-covers, heb er inmiddels 3, mis enkel de bruin lederen versie nog ;)
Dus een versie voor de weekdagen, de zaterdag en een voor de zondag (klets natuurlijk).

Heb vandaag de witte versie mogen ontvangen en nu valt mij op dat deze wel voorzien is van een glanzende "metalen" zijkant, dit i.t.t. de zwarte versie. De witte heeft zo een luxere uitstraling (vind ik), dan de zwarte.

Zouden er verschillende zwarte Mozo uitvoeringen zijn misschien waarbij die rand zowel mat als glanzend kan zijn? Is er iemand met die zwarte en heeft deze een glanzende of matte zijkant?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

hardware-lover schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:00:
Betreffende de lederen Mozo back-covers, heb er inmiddels 3, mis enkel de bruin lederen versie nog ;)
Dus een versie voor de weekdagen, de zaterdag en een voor de zondag (klets natuurlijk).

Heb vandaag de witte versie mogen ontvangen en nu valt mij op dat deze wel voorzien is van een glanzende "metalen" zijkant, dit i.t.t. de zwarte versie. De witte heeft zo een luxere uitstraling (vind ik), dan de zwarte.

Zouden er verschillende zwarte Mozo uitvoeringen zijn misschien waarbij die rand zowel mat als glanzend kan zijn? Is er iemand met die zwarte en heeft deze een glanzende of matte zijkant?
glans dus en op de hoeken al slijtage sinds dec 2015 in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:29
Houten covers van mozo zijn onderweg evenals felle polycarbonaat kleuren :D leuk nieuws voor het weekend. (bron, check hun Instagram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een achterkantje/hoesje (is geen vervanger van de achterkant) besteld, met een aluminium zijkant.

Mijn verwachtingspatroon is hoog, voor de 3,59 € 😀.

Het ziet er in ieder geval mooi uit, en is verkrijgbaar in verschillende kleuren.

2016 Fashion Case Slim Acryl Achterkant + Aluminium Metalen Frame Telefoon

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
http://www.aliexpress.com...b3-4630-9481-5ad6bb88dfbb

Ik heb via bovengenoemde link de oranje en cyan hoesjes besteld voor mijn 950xl. Heb hiervoor een 950 gehad en de oranje cover was ontzettend netjes voor deze prijs.

http://www.aliexpress.com...d6-4aa5-93d3-c4518a14011a

Ze hebben ook imitatie houten covers, dus geen hoesjes! Heel benieuwd wanneer ze binnenkomen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik ook gezien, de houten versie heb ik ook besteld.

Ik vond zelf de aluminimum zijkant wel leuk, heb deze in het zilver en zwart besteld.
Kan dan de zilver zijkant ook combineren met een zwarte achterkant.
(Terwijl ik het opschrijf moet ik aan m'n vrouw denken, die combineert ook graag, hahahaha waar gaat het heen met ons ! ) 8)7

Dit te samen met een mozo die deze maand binnen komt heb ik er 4, dus elke week een nieuwe telefoon als ik wil.

De binnen kant van de 950 is zo wie zo goed, dus daar hoef ik geen nieuw toestel voor te kopen, en kan nu mooi afwisselen met de verschillende achterkanten.

Het is dan net of je elke keer een nieuwe lumia hebt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Wanneer gaan ze dat soort hoesjes nou eindelijk met wireless charging aanbieden? Ik weet het, het is niet heel duur om zelf te doen, maar ik ben van nature lui ...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet Duur bijna 10 euro plus nog verzendkosten, dat is een factor 4 - 8 hoger dan de cover zelf van 3 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:58

KrazyJay

Heeft iemand al iets ontvangen van Facility naar aanleiding van die offre insider van Microsoft Frankrijk? Het gaat om deze actie: http://www.smartphonefrance.info/actu.asp?ID=10550, van de officiële site is die al af.

Ik heb ondertussen mijn accessoires ontvangen. oOo Op de verpakking staat dat die eerst naar de USA verzonden is geweest, en dat daar iemand het adres heeft aangepast door er een sticker met BELGIUM op te plakken (er stond Etas-Unis op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ik heb nooit een andere aanbieding via die Offers app gehad dan de display dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Die ging ook niet via de Lumia Offers app, maar via de e-mail aan Windows Insiders. En die gold ook voor Lumia 950's, niet alleen voor XL's. Ik denk dat dit al wel eerder aangehaald is in dit topic.

edit: Nu ik er over nadenk, heb je ondertussen wel dat jaar gratis Office 365 Home gekregen via de offers app?

[ Voor 62% gewijzigd door KrazyJay op 27-04-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KrazyJay schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:08:
Die ging ook niet via de Lumia Offers app, maar via de e-mail aan Windows Insiders. En die gold ook voor Lumia 950's, niet alleen voor XL's. Ik denk dat dit al wel eerder aangehaald is in dit topic.

edit: Nu ik er over nadenk, heb je ondertussen wel dat jaar gratis Office 365 Home gekregen via de offers app?
Het dock wat gratis bij de 950XL zat voor een bepaalde periode moest wel via de Offers app worden geclaimed. Dat heb ik zelf ook zo moeten doen. Dat er aan Insiders wat is weggegeven dat zou ook kunnen, maar die specifieke 950 XL dock actie liep werkelijk via Lumia Offers. Verder nog niets aangeboden gekregen sinds het dock, ook geen Office 365, deze actie geldt niet voor Nederland.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Het gratis dock voor de 950XL ging wel via Lumia Offers ja, dat weet ik. Daar heb ik naast gegrepen wegens het feit dat ik een 950 non-xl heb. Maar die Insiders Offer via MS France waar ik het over had ging niet via de Lumia Offers app maar via de e-mail, en Office 365 voor 1 jaar ging wel via de Lumia Offers app. En ik woon in Belgie, maar ik heb hem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KrazyJay schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:11:
Het gratis dock voor de 950XL ging wel via Lumia Offers ja, dat weet ik. Daar heb ik naast gegrepen wegens het feit dat ik een 950 non-xl heb. Maar die Insiders Offer via MS France waar ik het over had ging niet via de Lumia Offers app maar via de e-mail, en Office 365 voor 1 jaar ging wel via de Lumia Offers app. En ik woon in Belgie, maar ik heb hem gehad.
Waar komt je toestel oorspronkelijk vandaan, uit Frankrijk?

Aan je eerdere reacties te zien komt het toestel inderdaad uit Frankrijk en daarom heb jij het Office 365 Offer wel gehad; https://blogs.windows.com...mia-950-and-lumia-950-xl/

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 27-04-2016 13:32 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Ik wilde per sé een dual-sim hebben, en omdat Coolblue hem niet in het assortiment wilde opnemen (moeten ze zelf weten :p ) heb ik hem via MS France besteld inderdaad. Dat was nog een leuke oefening als je geen Frans spreekt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik spreek ook geen woord Frans, Spaans of Italiaans, maar er zijn van die handige hulpmiddelen voor een browser die de pagina voor je vertalen en dan is het ineens allemaal begrijpelijk. Ik gebruik die tool altijd bij aankopen via Amazon.it/fr/es ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Van die tools blijf ik dus bewust weg als ik iets anders moet dan alleen maar lezen. Ik heb altijd schrik dat die vertaalmachine teksten bij knoppen verkeerd uitlijnt zodat ik op verkeerde knoppen druk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Zeau, preorder voor houten Mozo cover is geplaatst :D

[ Voor 23% gewijzigd door Sc0tTy op 28-04-2016 19:51 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
- Welke screenprotector is nu eigenlijk de beste voor de 950 XL?

Er al een paar opgezocht, maar ze hebben precies allemaal het probleem dat de hoeken loskomen.

We gaan soms eens op reis naar zee en al heeft het toestel Gorilla Glass 4, een zandkorrel kan nefast zijn en voor krasjes zorgen in scherm.

Me vrouw haar 635 heeft tijdens onze laatste reis aan zee een krasje opgelopen door een zandkorrel. (wel Gorilla Glass 3)

-----------------------

- En welke nano naar micro SIM converter is nu ook de beste?

Ik zal namelijk me Lumia 1020 houden als reservetoestel, puur uit voorzorg, indien er iets zou gebeuren met de 950 XL?

Al gelezen dat sommige inferieur zijn en zorgen dat je toestel permanent beschadigd wordt als je de converter uit het toestel zou halen...

Toch al bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Dragunov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:11:
- Welke screenprotector is nu eigenlijk de beste voor de 950 XL?

Er al een paar opgezocht, maar ze hebben precies allemaal het probleem dat de hoeken loskomen.

Toch al bedankt!
Ik heb zelf de Nillkin Amazing H+ PRO Tempered Glass Protector Microsoft Lumia 950 XL - Rounded Edge
https://www.bol.com/nl/p/...33722728-9200000054777242

Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/2/AABCRXPYnvVgP38yCEkgAzJAYJhcKJPsPlT2R_XGZdaTAQ/12/65128260/jpeg/32x32/1/_/1/2/IMG_20160428_210610.jpg/EPmvxjIY09gBIAIoAg/F-lclAhUInXVhLJ8U71zwNZVRJrvSe-lNWozuQ9ZqfA?size_mode=5

Ik geef toe dat de linkerbovenhoek eerst niet goed afsloot maar na een paar dagen plakte hij vanzelf vast en heeft sindsdien niet meer losgelaten }:|

[ Voor 0% gewijzigd door Narathan op 28-04-2016 21:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Mooi!

Bedankt!

Maar op hun productpagina toch een fout, er staat ook dat het voor Samsung is

[ Voor 6% gewijzigd door Dragunov op 28-04-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Dragunov schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:27:
Mooi!

Bedankt!

Maar op hun productpagina toch een fout, er staat ook dat het voor Samsung is
Klopt, was eerst ook even bang dat ik een verkeerde had besteld. Maar daar is gelukkig niets van waar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Hoe krasbestending is het glas van de 950 XL, wil niet in de korste keren krasjes zien op het scherm.

Moet nog wachten tot ie binnen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadWampa
Mijn vrouw en ik hebben ook beide de Nilkin. Erg goede protector die netjes aansluit. Bij m'n vrouw zit de 2e er al op trouwens omdat de 1e uitstekend z'n werk heeft gedaan: de telefoon viel op de stenen met het scherm naar beneden. We vreesden het ergste maar enkel de protector was gebarsten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
Besteld op Bol.com...

Bedankt voor link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:50:
Mijn Mozo plakding (Wallet cover) is binnen.

+ Goede kwaliteit
+ Mooi

- 2 creditcards maximaal (3 met proppen)
- Geen contant geld (papier) vak

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Swerfer, heb je deze cover nog steeds?

Hij lijkt mij ook wel, heb er alleen een paar vragen over.

Hoe gaat het met de sleuting? Het lijkt mij dat deze elke keer voor het scherm gaat zitten.

Hoe stefig is de bevestiging? Tape lijkt mij niet het meest betrouwbaar. Wat als ik hem er af wil halen?

Hoe goed zit het hoesje dicht als er pasjes in zitten? Uit eerdere hoesjes weet ik dat je kleine krasjes krijg door pasjes in het hoesje wat dan op het scherm schuurt.

En hoe is de verdere ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

hurthonkey365 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Swerfer, heb je deze cover nog steeds?

Hij lijkt mij ook wel, heb er alleen een paar vragen over.

Hoe gaat het met de sleuting? Het lijkt mij dat deze elke keer voor het scherm gaat zitten.

Hoe stefig is de bevestiging? Tape lijkt mij niet het meest betrouwbaar. Wat als ik hem er af wil halen?

Hoe goed zit het hoesje dicht als er pasjes in zitten? Uit eerdere hoesjes weet ik dat je kleine krasjes krijg door pasjes in het hoesje wat dan op het scherm schuurt.

En hoe is de verdere ervaring?
De sluiting zit niet voor het scherm, maar hangt een beetje naar opzij.

De bevestiging is top. Loshalen heb ik nooit gedaan, dus weet niet wat dat doet.

Ik had ook kleine krasjes op mijn scherm van de pasjes. Ik heb een screen protector geplaatst. Ik heb 3 pasjes + een hele dunne (donorcodicil) en een briefje van 50 Euro voor nood (nooit nodig gehad :) ).

Ik ben er erg tevreden mee, kwaliteit is gewoon erg goed...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Swerfer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:55:
[...]

De sluiting zit niet voor het scherm, maar hangt een beetje naar opzij.

De bevestiging is top. Loshalen heb ik nooit gedaan, dus weet niet wat dat doet.

Ik had ook kleine krasjes op mijn scherm van de pasjes. Ik heb een screen protector geplaatst. Ik heb 3 pasjes + een hele dunne (donorcodicil) en een briefje van 50 Euro voor nood (nooit nodig gehad :) ).

Ik ben er erg tevreden mee, kwaliteit is gewoon erg goed...
Bedankt voor je bericht.

Is het niet zo dat de sluiting door het slapworden meer over het scherm gaat buigen wat je vaak ziet bij de goedkopere hoesjes.?

Als je geen pasjes gebruik in de case, ziet dit er dan raar uit? Hier bedoel ik mee, raar, open, hangende opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

hurthonkey365 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:54:
[...]

Bedankt voor je bericht.

Is het niet zo dat de sluiting door het slapworden meer over het scherm gaat buigen wat je vaak ziet bij de goedkopere hoesjes.?

Als je geen pasjes gebruik in de case, ziet dit er dan raar uit? Hier bedoel ik mee, raar, open, hangende opening.
De sluiting blijft onder alle omstandigheden naast het scherm, zelfs als ik de telefoon in landscape draai en de sluiting dus naar boven staat.

Zonder pasjes ziet de binnenkant er net uit. Geen openhangende flappen of zo...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Swerfer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:02:
[...]

De sluiting blijft onder alle omstandigheden naast het scherm, zelfs als ik de telefoon in landscape draai en de sluiting dus naar boven staat.

Zonder pasjes ziet de binnenkant er net uit. Geen openhangende flappen of zo...
bedankt! Ik ga toch de overweging maken hem ook te halen denk ik..ondank ik hem erg aan de hoge kant vindt kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:01
Narathan schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:19:
[...]

Ik heb zelf de Nillkin Amazing H+ PRO Tempered Glass Protector Microsoft Lumia 950 XL - Rounded Edge
https://www.bol.com/nl/p/...33722728-9200000054777242

[afbeelding]

Ik geef toe dat de linkerbovenhoek eerst niet goed afsloot maar na een paar dagen plakte hij vanzelf vast en heeft sindsdien niet meer losgelaten }:|
Vraagje: Hoe mooi sluit deze aan op de rand van het scherm. Ik heb nu een protector via Coolblue (2 in verpakking, extra hard), maar die kan ik niet aanraden: Plakt slecht, enorm gevoelig voor vingervet en... Bedekt rondom een paar mm te weinig. Als gevolg ziet het er gewoon goedkoop uit.

Ik zoek daarom een betere die wel rondom aansluit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
swhnld schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:53:
Is er eigenlijk ergens een goede review waarin de Mozo achterkantjes vergeleken worden met het orgineel?

Ik vraag me het volgende af:
- Wordt het toestel warmer met een Mozo cover vs MS origineel.
- Zijn de knoppen anders in gevoel / kwaliteit / gebruik.
- Hoe houd het leer zich met slijtage?
- Merk je iets in de speakers of microfoon van de andere hoes?
- Is er impact op netwerk signaal kwaliteit van het toestel (Wifi/4G/Belsignaal)?
- De metalen zijkant is volgens mij niet echt metaal, hoe bestendig tegen beschadiging is die?
- Hoe strak zit de Mozo, de MS cover vind ik makkelijk los te halen?
- Is de Mozo NFC exact gelijk aan de MS NFC (met/zonder secure element)?
Ik heb het in de review van mijn 950, nogal magertjes, maar wel verwerkt... Warmer? Nahh, niet echt, geen merkbaar verschil... Sowieso wordt hij niet heel heet! Z5 Compact wordt warmer! De knoppen zijn niet zo scherp als de originele, geven een fijnere feedback en een 'lichte' klik... Speakers / microfoon? Geen verschil. Signaal? Geen flauw idee, niet merkbaar anders. Zijkant? Die is wel lichtjes beschadigd bij mij, maar niet zoals die randjes op Samsung S4-S5 beschadigen... De Mozo cover zit wel strakker, maar dat komt omdat de achterkant ietwat meer 'star' is, door het leer dat op een PC cover is aangebracht.
Over het NFC-gedeelte kan ik niet oordelen, ik moet zeggen dat ik vrijwel nooit NFC gebruik :o

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
bilgy_no1 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:09:
[...]

Vraagje: Hoe mooi sluit deze aan op de rand van het scherm. Ik heb nu een protector via Coolblue (2 in verpakking, extra hard), maar die kan ik niet aanraden: Plakt slecht, enorm gevoelig voor vingervet en... Bedekt rondom een paar mm te weinig. Als gevolg ziet het er gewoon goedkoop uit.

Ik zoek daarom een betere die wel rondom aansluit.
Aan de randen sluit hij prima aan, er zit minder dan een mm ruimte dus je moet hem wel perfect neerleggen voordat je hem vast zet.

https://onedrive.live.com...6A&v=3&ithint=photo%2cjpg
https://onedrive.live.com...mY&v=3&ithint=photo%2cjpg

Misschien kan je het zien via deze linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:01
Narathan schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:21:
[...]

Aan de randen sluit hij prima aan, er zit minder dan een mm ruimte dus je moet hem wel perfect neerleggen voordat je hem vast zet.

https://onedrive.live.com...6A&v=3&ithint=photo%2cjpg
https://onedrive.live.com...mY&v=3&ithint=photo%2cjpg

Misschien kan je het zien via deze linkjes?
Ja, super. Dat ziet er strak uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Esumontere

Floep, banaan.

bilgy_no1 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Ja, super. Dat ziet er strak uit!
Bestel hem dan hier: http://www.aliexpress.com...8e-4376-a1b6-3c78123ae620. Scheelt zo'n 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Je was me net voor, ik had hem ook via Ali namelijk. Scheelt aanzienlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
BadWampa schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Ik heb er zo eentje net op mijn scherm geplakt. Vanaf het midden liep de lucht netjes weg en ik heb ook geen stofdeeltjes. Wel heb ik aan 1 zijkant 4 of 5 olie achtige plekjes. En ook boven waar Microsoft staat heb je dit ook. Net of hij daar niet 100% geplakt zit.

Ik heb met de bijgeleverde doekjes goed schoongemaakt. Eerst nat toen droog, best lang met het droge doekje gewreven. Het merk is volgens mij XS

Zou ik hem er nu nog een keer af kunnen halen om mijn telefoon schoon te maken en hem terug te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mich schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:13:
[...]

Ik heb er zo eentje net op mijn scherm geplakt. Vanaf het midden liep de lucht netjes weg en ik heb ook geen stofdeeltjes. Wel heb ik aan 1 zijkant 4 of 5 olie achtige plekjes. En ook boven waar Microsoft staat heb je dit ook. Net of hij daar niet 100% geplakt zit.

Ik heb met de bijgeleverde doekjes goed schoongemaakt. Eerst nat toen droog, best lang met het droge doekje gewreven. Het merk is volgens mij XS

Zou ik hem er nu nog een keer af kunnen halen om mijn telefoon schoon te maken en hem terug te plakken?
Dat laatste zou ik zeker niet doen. Dan kan je je screenprotector weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 13:34
BadWampa schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Wel een leveringstijd van 15-45 dagen zie ik. Hoe lang duurde de levering bij jou in de praktijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

boer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 01:18:
[...]

Wel een leveringstijd van 15-45 dagen zie ik. Hoe lang duurde de levering bij jou in de praktijk?
Duurt meestal zo'n 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadWampa
Ja klopt, denk dat het bij mij iets meer dan 2 weken was. Jammer als je er op wacht maar aan de andere kant is het wel altijd weer leuk als je onverwacht een pakketje binnen krijgt!
"wat had ik ook alweer besteld?!?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 13:34
Bedankt voor de reacties. 2 weken is nog best te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sc0tTy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:51:
Zeau, preorder voor houten Mozo cover is geplaatst :D
Ben benieuwd of die gaat bevallen en hoe die aan gaat voelen?

De zwart/wit/rood lederen versie is redelijk stroef, de bruin lederen versie is aanmerkelijk gladder en ruikt ook anders. Andere soort leer bij die bruine dan bij die anderen verwacht ik. Ziet er verder ook keurig uit hoor, enkel wat gladder in de hand, en daarmee moet ik dan wel opletten met mijn droge handen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico69
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-01-2022
Sc0tTy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:56:
Heb nu een nieuwe Ozrly tempered glass screen protector gehad en op mn 950 geplaatst. Hij zit er een stuk beter op maar toch ben ik hier nog niet helemaal happy mee.

Heeft iemand ervaring met de Mozo flipcover? Ik zit te denken om die te bestellen (alstie ooit in stock komt) maar zou eigenlijk wel wat foto's ervan willen zien alstie dicht is en als de voorkant naar achter is geflipt. Ik kan helaas niets vinden met mijn Bing skills
Ik gebruik de Mozo Flipcover ruim 2 maanden met mijn Lumia950 en ben er erg tevreden mee. Het toestel heeft de strakke uitstraling gehouden en is nauwelijks dikker geworden door de cover. Het nadeel is dat het draadloos laden (Qi) niet meer werkt met mijn Nokia Qi lader van mijn oude Lumia 930. Althans de spoel in de cover zit wat hoger geplaatst dan bij de 930 en nu moet ik de 950 schuin op de lader zetten om hem toch te laten laden. Dus iemand die een Qi lader heeft waarop het toestel rechtop neergezet moet worden zou een probleem kunnen hebben met het laden. Maar de hoes is echt een aanrader, super afgewerkt en de strakke uitstraling blijft behouden en daarbij heb ik ook nog eens een opbergplekje voor een pasje of wat briefgeld...echt handig.
Ik heb de de Mozo Flipcover gekocht via royalgroothandel.nl omdat Coolblue hem in backorder had staan. Uiteindelijk was ik ook nog 16 euro goedkoper uit; Royalgroothandel 34 Euro tegen 50 Euro bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Sinds vandaag heb ik de bruine Mozo backcover op m'n 950 zitten, en DAMN wat gaat het toestel daarop vooruit!

Qua specs was het al een prima toestel, maar de "look and feel" valt standaard (imo) een beetje tegen.
Het toestel ziet er nu veel mooier uit wat mij betreft, en voelt veel degelijker.
Zoals al eerder gezegd is door anderen: qua gewicht en afmetingen verandert er vrijwel niets, maar het materiaal is erg fijn, en ik ben van het gekraak van de standaard backcover af:D

Aanradertje wat mij betreft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Momenteel is de Blitzwolf USB C auto-oplader im angebot bij Banggood, voor zo'n 8 euro.

Zou 3A op USB C moeten leveren, en 2.4A op de losse USB poort. Ik heb 'm besteld, voor de verandering eens met priority shipping, dus hopelijk kan ik over een weekje schrijven hoe geweldig ie wel niet is.

Ook zoek ik, nog steeds, een goede doch goedkope houder voor in de auto. Vervelende is alleen dat ongeveer alle goedkope universele houders aan de zijkant klemmen, en dus op alle knopjes van de gemiddelde Lumia rammen :/
Deze lijkt mij nog wel de beste van wat ik gezien heb, en eigenlijk is 12,50 ook niet heel erg duur. Een echte Brodit of X-grip is duurder.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
RobinHood schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:58:
Momenteel is de Blitzwolf USB C auto-oplader im angebot bij Banggood, voor zo'n 8 euro.

Zou 3A op USB C moeten leveren, en 2.4A op de losse USB poort. Ik heb 'm besteld, voor de verandering eens met priority shipping, dus hopelijk kan ik over een weekje schrijven hoe geweldig ie wel niet is.
Hmm, da's nog wel een leuke. Ik zou er alleen graag een willen met twee losse USB poorten (1 voor de dashcam, 1 voor mijn partner's telefoon en de tablets, en 1 voor mijn telefoon, maar dat is dan die USB-C kabel).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57
RobinHood schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:58:

Ook zoek ik, nog steeds, een goede doch goedkope houder voor in de auto. Vervelende is alleen dat ongeveer alle goedkope universele houders aan de zijkant klemmen, en dus op alle knopjes van de gemiddelde Lumia rammen :/
Deze lijkt mij nog wel de beste van wat ik gezien heb, en eigenlijk is 12,50 ook niet heel erg duur. Een echte Brodit of X-grip is duurder.
onlangs deze http://www.amazon.de/Char...sr=8-17&keywords=USB+AUTO aangeschaft.
Ik moet zeggen die werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:32:
[...]

Hmm, da's nog wel een leuke. Ik zou er alleen graag een willen met twee losse USB poorten (1 voor de dashcam, 1 voor mijn partner's telefoon en de tablets, en 1 voor mijn telefoon, maar dat is dan die USB-C kabel).
Gewoon een auto hebben met een lading 12v dingen :P "Mijn" auto heeft er 2 voorin, volgens mij 1 achterin en nog 1 in de kofferbak.

Die 4x oplader zag ik ook, maar die heeft volgens mij toch wat minder prik dan deze, en gezien ik mijn 950 ook als navigatie wil gebruiken is veel prik wel handig. En zo hoef ik ook niet telkens te prutsen met mijn USB C touwtje, al is een reserve voor die ook handig om eens te scoren.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
RobinHood schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:12:
[...]

Gewoon een auto hebben met een lading 12v dingen :P "Mijn" auto heeft er 2 voorin, volgens mij 1 achterin en nog 1 in de kofferbak.

Die 4x oplader zag ik ook, maar die heeft volgens mij toch wat minder prik dan deze, en gezien ik mijn 950 ook als navigatie wil gebruiken is veel prik wel handig. En zo hoef ik ook niet telkens te prutsen met mijn USB C touwtje, al is een reserve voor die ook handig om eens te scoren.
Ja, dat hebben we ook in de grote auto, maar in de MX5 is ruimte een beetje premium... En dus is een enkele 12V plug met voldoende USB poorten toch handiger...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:32:
[...]
Deze meer naar de zin?

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71XZFzGO2GL._SY355_.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
nick_haak schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:47:
Sinds vandaag heb ik de bruine Mozo backcover op m'n 950 zitten, en DAMN wat gaat het toestel daarop vooruit!

Qua specs was het al een prima toestel, maar de "look and feel" valt standaard (imo) een beetje tegen.
Het toestel ziet er nu veel mooier uit wat mij betreft, en voelt veel degelijker.
Zoals al eerder gezegd is door anderen: qua gewicht en afmetingen verandert er vrijwel niets, maar het materiaal is erg fijn, en ik ben van het gekraak van de standaard backcover af:D

Aanradertje wat mij betreft
Hoe krasbestendig is de rand rondom je cover? Mijn zwart lederen mozo cover heeft nu twee krassen op een hoek zitten nadat hij tegen m'n laptoprand is gekomen (aluminium). Eigen schuld natuurlijk, al twijfel ik nu wel of ik er niet een doorzichtig tpu hoesje omheen ga doen - al ontneemt dat een beetje het doel.

Had stiekem gehoopt dat deze wat sterker waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Narathan schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Hoe krasbestendig is de rand rondom je cover? Mijn zwart lederen mozo cover heeft nu twee krassen op een hoek zitten nadat hij tegen m'n laptoprand is gekomen (aluminium). Eigen schuld natuurlijk, al twijfel ik nu wel of ik er niet een doorzichtig tpu hoesje omheen ga doen - al ontneemt dat een beetje het doel.

Had stiekem gehoopt dat deze wat sterker waren.
(Gelukkig) nog geen idee, vooralsnog is het ding helemaal puntgaaf.
Ik ben over het algemeen erg zuinig op m'n spullen, dus hoop er voorlopig ook niets van te merken.
Het is me wel bekend dat de rand gewoon plastic is met een laagje metaalverf erop, dus kan me voorstellen dat het wat krasgevoelig is.

In elk geval iets om voor uit te kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer een gratis display dock actie vanaf 24-05 voor de 950/950 XL, maar helaas beperkt tot UK only op dit moment. Mogelijk komt er voor de einddatum een aantrekkelijk aanbod langs op bijv. Amazon.co.uk en dan kan men alsnog gebruik maken van de aanbieding.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik overweeg van een lumia 640 over te stappen naar een 950 (de kleine)

Bedankt voor alle goede adviezen in dit topic. Met name aan het uitzoekwerk van hardware lover heb ik veel gehad. Thanks!

Ik heb nog een vraag: ik wilde ook een wireless charger (of meerdere aanschaffen) Mijn oog viel op de QI plate van Samsung. Deze zou moeten werken

Echter: er is een gewone en ook een fast charger plate. Werkt die fast charger plate ook sneller met een lumia of heb je daar niets aan zonder samsung phone?

Ik heb natuurlijk zelf gezocht maar ik kan niet vinden of het zinvol is de fast charger plate te nemen
https://www.phonemarket.n...ww-white&lt%3b/div=%253E=

Als iemand een idee heeft is dat welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanwijk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 19:49
hardware-lover schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:12:
Er is weer een gratis display dock actie vanaf 24-05 voor de 950/950 XL, maar helaas beperkt tot UK only op dit moment. Mogelijk komt er voor de einddatum een aantrekkelijk aanbod langs op bijv. Amazon.co.uk en dan kan men alsnog gebruik maken van de aanbieding.
Toch, die pagina is ook in het Nederlands beschikbaar als je de URL aanpast (https://www.microsoft.com...osoft-display-dock-offer/). Zou het dan toch...? Iemand met ervaringen van de afgelopen week?

@ Indoubt: Volgens Samsung zelf werkt het zelfs niet met alle Galaxy modellen (Draadloos snel opladen werkt alleen met compatibele Galaxy-apparaten in combinatie met de snel-opladen reizen-adapter). Dus of het dan werkt i.c.m. een Lumia; ik zou er niet te hard op rekenen.

[ Voor 24% gewijzigd door bvanwijk op 01-06-2016 14:50 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvanwijk schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:45:
[...]
Toch, die pagina is ook in het Nederlands beschikbaar als je de URL aanpast (https://www.microsoft.com...osoft-display-dock-offer/). Zou het dan toch...? Iemand met ervaringen van de afgelopen week?

[knip]
Ook een actie voor NL inderdaad; vanaf hier Pyramiden in "[Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie"

https://www.microsoft.com/en/mobile/displaydock-term-nl/

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 01-06-2016 18:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Als iemand nog een houder voor in de auto zoekt.

http://www.ibood.com/extr...tetrax-smartphonehouders/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe serie Mozo covers, aan keuze inmiddels geen gebrek. Niet werkelijk goedkoop, vooral niet als je ze allemaal verzameld ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large_wm_blb/public/field/image/2016/06/Mozo-cases-1.jpg?itok=l4h1zKbo

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:15
Ik zit wel een beetje met de gaten voor de microfoons vlak boven de camera en onder het logo. Die zijn (iig bij de 950XL) op de originele backcover 4 gaatjes elk en op de Mozo backcover maar 1. De review gaat verder niet in op de geluidskwaliteit en of er een verschil te horen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:56:
Ik zit wel een beetje met de gaten voor de microfoons vlak boven de camera en onder het logo. Die zijn (iig bij de 950XL) op de originele backcover 4 gaatjes elk en op de Mozo backcover maar 1. De review gaat verder niet in op de geluidskwaliteit en of er een verschil te horen is.
Nou, ik kan je zeggen dat het geen donder uitmaakt in de praktijk, en als je de originele cover aan de binnenkant bekijkt en even tegen het licht houd dan begrijp jij ook waarom ik dit durf te stellen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
hardware-lover schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:34:
Nieuwe serie Mozo covers, aan keuze inmiddels geen gebrek. Niet werkelijk goedkoop, vooral niet als je ze allemaal verzameld ;)

[afbeelding]
Sterker, de blauwe zit momenteel al om mn telefoon heen :D
Lekker fel, maar voelt toch op de 1 of andere manier fijn aan. Is geen mat of glans maar 1 of ander patroon wat je voelt en verder zit ie er prima omheen. Enige nadeel vind ik wel dat de power-knop nog minder uitsteekt dan bij de andere hoesjes. ITT de originele hoes waar ie wel gewoon redelijk uitsteekt. Ik voel nu eerst naar de volumeknoppen en dan pas de power omdat ie anders gewoon niet opvalt. Hopelijk komt double-tap snel.

Maar verder gewoon met draadloos laden, dus dat werkt ook gewoon prima. Heb de lederen hoes er nu even af, al hoorde ik van mam dat die daar nog wel interesse in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Martinspire schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:41:
[...]

Sterker, de blauwe zit momenteel al om mn telefoon heen :D
Martinspire, hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten?
Begrijp dat dit bij Mozo nog wel eens lang kan duren.

Ik heb de groene in bestelling staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gaargod schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Martinspire, hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten?
Begrijp dat dit bij Mozo nog wel eens lang kan duren.

Ik heb de groene in bestelling staan 8)
Ik had hem in de pre-order staan dus dat duurde sowieso langer. Maar hij was afgelopen donderdag verscheept en vrijdag viel ie in de bus (vanuit Finland). De tijd daarvoor kan ik niet echt inschatten, maar bij de vorige zat ook al een redelijke vertraging. Ga uit van weken, dan kan het meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Martinspire schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:26:
[...]

Ik had hem in de pre-order staan dus dat duurde sowieso langer. Maar hij was afgelopen donderdag verscheept en vrijdag viel ie in de bus (vanuit Finland). De tijd daarvoor kan ik niet echt inschatten, maar bij de vorige zat ook al een redelijke vertraging. Ga uit van weken, dan kan het meevallen ;)
Prompt na jouw post kreeg ik van Mozo bericht: order compleet en verzonden! Gisteren thuis afgeleverd door UPS. Al met al nog geen 2 weken op m'n order gewacht, dus petje af voor Mozo in deze.

De cover ziet er geweldig uit en voelt prima in de hand, alleen de powerknop ligt idd wat diep en zowel de powerknop als volumeknoppen hebben wat meer kracht nodig om in te drukken in vergelijking met de originele cover (misschien ook nog nieuwigheid, wie weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaargod schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:15:
[...]
[knip]

De cover ziet er geweldig uit en voelt prima in de hand, alleen de powerknop ligt idd wat diep en zowel de powerknop als volumeknoppen hebben wat meer kracht nodig om in te drukken in vergelijking met de originele cover (misschien ook nog nieuwigheid, wie weet).
De powerknop ligt bij alle modellen wat dieper, dat is geen ontwerp fout oid. Na verloop van tijd komt deze nog ietsje dieper te liggen (afhankelijk van het gebruik), maar nooit zo diep zodat deze zijn werk niet meer goed doet. Ik vind het beslist prettig, je vind op gevoel altijd de juiste toets omdat deze wat dieper ligt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik ben opzoek naar een powerbank voor mijn Lumia 950, ook zou ik hem tijdens het opladen willen gebruiken.

Ik was zelf al een beetje opzoek maar ik vond de juiste nog niet. Qua prijs zou ik graag onder de 45 willen blijven 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 10-09 20:09
coenraad7 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:40:
Ik ben opzoek naar een powerbank voor mijn Lumia 950, ook zou ik hem tijdens het opladen willen gebruiken.

Ik was zelf al een beetje opzoek maar ik vond de juiste nog niet. Qua prijs zou ik graag onder de 45 willen blijven 😁
Vanuit China, verzending duurt iets langer. Top ding!
Xiaomi ZMI 5000mAh 8.65mm QC2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walterworld schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:06:
[...]
Vanuit China, verzending duurt iets langer. Top ding!
Xiaomi ZMI 5000mAh 8.65mm QC2.0
Je hebt met een 950 niets aan QC, ondersteund ie niet. Je moet er een zoeken die minimaal 5V/3A output heeft wil je er optimaal gebruik van kunnen maken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
hardware-lover schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Je hebt met een 950 niets aan QC, ondersteund ie niet. Je moet er een zoeken die minimaal 5V/3A output heeft wil je er optimaal gebruik van kunnen maken.
Jawel, zit een chipset van Qualqomm in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walterworld schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:37:
[...]
Maar eens even goed lezen dan? We hebben het er al eens eerder over gehad.

http://allaboutwindowspho..._950XL_are_not_Quick_.php

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:02
walterworld schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:37:
[...]

Nope, doen geen quickcharge. Doen usb fastcharge. Laadt net zo snel, maar is dus geen quickcharge. Goed op letten dus bij keuze van lader, kan je flink wat oplaadtijd schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/5boiva.jpg

Is er al iemand die de houten cases van Mozo heeft bemachtigd? Ik vind mijn Lumia 950 met gouden rand uitstekend, alleen goud en rood vind ik van bepaalde hoeken niet zo mooi :+ Hout lijkt in combinatie met die zilveren ring wel echt heel erg mooi te staan...

Ik ben benieuwd! :) Anders bestel ik er zelf spoedig eentje. :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
hardware-lover schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:27:
[...]

Maar eens even goed lezen dan? We hebben het er al eens eerder over gehad.

http://allaboutwindowspho..._950XL_are_not_Quick_.php
My bad, :| Geen QC wel FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19
barta123 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:59:
[afbeelding]

Is er al iemand die de houten cases van Mozo heeft bemachtigd? Ik vind mijn Lumia 950 met gouden rand uitstekend, alleen goud en rood vind ik van bepaalde hoeken niet zo mooi :+ Hout lijkt in combinatie met die zilveren ring wel echt heel erg mooi te staan...

Ik zit heel erg erover na te denken om de Wood Black Walnut Mozo Back Cover voor de XL aan te schaffen...
Ik hoor ook graag ervaringen over deze prachtige Houten covers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

Ik ben ook geen fan van hoesjes. Ik heb nu voor het eerst een screen protector. De nilskin tempered glas + rounded edge. Deze functioneert prima. Ik merk geen verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terpstars schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:09:
[...]
Ik zit heel erg erover na te denken om de Wood Black Walnut Mozo Back Cover voor de XL aan te schaffen...
Ik hoor ook graag ervaren over deze prachtige Houten covers!
De houten covers zijn op Amazon.de verschenen, maar niet direct leverbaar. De opgegeven datum lijkt me niet geheel reëel en zal wel een typefout betreffen.

Dieser Artikel erscheint am 30. Juni 2017 << dat zal wel 2016 moeten zijn.

De prijzen van de lederen covers zijn allen flink gezakt, tot rond de €30,-. Ik wacht het daarom maar eens een tijdje af bij de houten covers, die zullen na verloop van tijd ook wel weer flink in prijs gaan zakken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Ik wil een microSD kaartje kopen voor mijn XL, maar heb absoluut geen idee waar ik op moet letten...

Ik heb wel iets gelezen dat ik MicroSDXC moet hebben, en minimaal UHS-I. Maar wat is dan UHS Class 1? En welke minimale lees en schrijf snelheid zou ik moeten opgeven op de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:15
Misschien dat je hier wat aan hebt:
Afbeeldingslocatie: https://www.sdcard.org/consumers/choices/speed_class/img/video_speed%20class_01.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 14-06-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Caelorum schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:16:
Misschien dat je hier wat aan hebt:
[afbeelding]
Dank, dat is zeker handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 19:51
Heeft iemand ervaring met een autohouder met magneet? Zoja past de backcover dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

sjoerdvdijk schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:28:
Heeft iemand ervaring met een autohouder met magneet? Zoja past de backcover dan nog wel?
Mijne kan elk moment geleverd worden. Ik laat mijn ervaringen weten, vooral omdat ik ook een Mozo wallet cover heb en wil dat deraadloos laden blijft werken ondanks dat de magneet op het toestel zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
Unboxing en korte review van de nieuwe Mozo-covers:

http://www.neowin.net/new...for-the-lumia-650-and-950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Heeft iemand ervaring met deze draadloze lader? Is dit een goede?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40289792/

Ik zie in de specificaties het volgende staan:
Max. vermogen inductieladen: 5W
1 USB-poort.
Spanning USB-poort: 5Vdc
Stroom USB-poort: max. 2000mA
Aanbevolen voor kinderen vanaf 8 jaar.

Ik wil hem gaan combineren met de voglende backcover:
http://mozoaccessories.co...over-for-lumia-950-brown/

[ Voor 16% gewijzigd door stevens20 op 23-06-2016 16:14 ]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stevens20 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:13:
Heeft iemand ervaring met deze draadloze lader? Is dit een goede?
[knip]
In ieder geval bruikbaar zou je denken, ook met die Mozo cover;

http://www.windowscentral...-950-xl-wireless-charging

Mocht het niet lekker werken, dan breng je hem gewoon terug naar Ikea.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hé mijn gloednieuwe Lumia 950 heeft kraakjes als je op de hoeken duwt vanonder. Blijkbaar komt dat regelmatig voor met de XL maar niet zozeer met de standaard :(

Dat zal een nieuwe back cover worden dus. Is het nog altijd zo dat de enige serieuze back covers van Mozo komen? Ik zie wat andere merken en namen passeren maar zijn die serieus te nemen als je kwaliteit wil? Of heeft iemand al eens een genuine back cover gekocht om dat probleem te verhelpen?

[ Voor 0% gewijzigd door Vnze op 24-06-2016 23:30 . Reden: spelfoutjes ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian
  • Laatst online: 11-08 15:31
barta123 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:59:
[afbeelding]

Ik heb een houten Zebra-variant besteld, ik verwacht hem morgen. Ik post een review over een paar dagen in dit topic.

Op de V&A staat overigens een zwart leren voor een zacht prijsje!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julian schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:25:
[...]
Ik heb een houten Zebra-variant besteld, ik verwacht hem morgen. Ik post een review over een paar dagen in dit topic.

Ik wacht dit keer eens een tijdje met het bestellen van een houten versie. Alle lederen versies zijn op dit moment zo'n €30,- (of minder), terwijl deze bij introductie ook allemaal boven de €50,- lagen. Niet dat ik er dat bedrag ook voor betaald heb, maar zoals de telefoons zelf ook, kelderen de Mozo's ook flink in prijs na verloop van tijd. Dus voor wie geen haast heeft, of genoegen kan nemen met een lederen versie (de licht bruine versie is mijn favoriet op dit moment, maar dat kan morgen weer een andere zijn ;) ), even wachten kan de moeite waard zijn als je €50,- teveel vind voor een cover.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Julian schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Ik heb er al een in bezit, Zebranowood... Staat prachtig, zie het 950 ervaringen topic! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
barta123 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Ik heb er al een in bezit, Zebranowood... Staat prachtig, zie het 950 ervaringen topic! :9
Thanks. Kon het niet vinden, maar ik zal in elk geval snel mijn eigen ervaringen posten.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barta123
Julian schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:54:
[...]

Thanks. Kon het niet vinden, maar ik zal in elk geval snel mijn eigen ervaringen posten.
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qi1x14.jpg
Tot uw dienst, zo ziet mijn 950 er op dit moment uit! :*) Fantastisch als je het mij vraagt, het hout voelt ook nog eens heel fijn aan, dit >>> glas! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door barta123 op 26-06-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Wow, ziet er goed uit! Beter dan die voor de XL..... Volledige review volgt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
Julian schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:56:
Wow, ziet er goed uit! Beter dan die voor de XL..... Volledige review volgt later.
Ik zit erg te twijfelen om ook de Mozo Zebra aan te schaffen, voor de 950 XL. Twijfels vanwege de toch wel forse prijs en omdat ik gelezen heb dat de power knop niet zo handig in te drukken lijkt te zijn.
Wat maakt dat je zegt dat deze beter is dan die voor de XL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian
OK, de (korte) review dan!

Edit: voor de duidelijkheid, het betreft hier de Mozo Zebrano cover voor de 950 XL.

Eerst, wat er goed aan is. Het hout ziet er fantastisch uit. En het voelt ook erg lekker. Het is niet gelakt, dus het voelt heel zacht en je kan de natuurlijke textuur goed voelen. De cover is ook erg goed afgewerkt, geen rafelige randjes en geen kiertjes, het sluit perfect aan. De gaatjes voor de microfoons en het speakertje zijn ook zeer netjes.

Dan, wat er minder goed aan is. De elementen voor het draadloze laden zorgen voor een duidelijke bult in het midden van de telefoon. Het gestreepte design legt daar nog eens extra de nadruk op. Erg jammer. Ik had liever een over de hele lengte dikkere telefoon gehad dan eentje met een bult. En de aan/uit-knop ligt wel érg diep verzonken. Hij is nog zeker te bedienen, maar het kost meer moeite dan met de originele cover.

Verder vraag ik me af hoe lang het ongelakte hout mooi blijft. Maar goed, daar kies je in zekere zin ook voor als je een houten product koopt.

Al met al ben ik niet heel erg tevreden. Ik had in elk geval meer verwacht van een product van deze prijs.

Made in China overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Julian op 28-06-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Julian schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:24:
OK, de (korte) review dan!

Eerst, wat er goed aan is. Het hout ziet er fantastisch uit. En het voelt ook erg lekker. Het is niet gelakt, dus het voelt heel zacht en je kan de natuurlijke textuur goed voelen. De cover is ook erg goed afgewerkt, geen rafelige randjes en geen kiertjes, het sluit perfect aan. De gaatjes voor de microfoons en het speakertje zijn ook zeer netjes.

Dan, wat er minder goed aan is. De elementen voor het draadloze laden zorgen voor een duidelijke bult in het midden van de telefoon. Het gestreepte design legt daar nog eens extra de nadruk op. Erg jammer. Ik had liever een over de hele lengte dikkere telefoon gehad dan eentje met een bult. En de aan/uit-knop ligt wel érg diep verzonken. Hij is nog zeker te bedienen, maar het kost meer moeite dan met de originele cover.

Verder vraag ik me af hoe lang het ongelakte hout mooi blijft. Maar goed, daar kies je in zekere zin ook voor als je een houten product koopt.

Al met al ben ik niet heel erg tevreden. Ik had in elk geval meer verwacht van een product van deze prijs.

Made in China overigens.
Een bult op je telefoon, plus dat van die knop, ahem? Ik denk dat jij hier over de 950XL spreekt... Goed om erbij te vermelden, mijn telefoon heeft namelijk niet die bult, in ieder geval niet dat ik weet, volgens mij ben ik niet blind :+ Ik kan enkel zeggen dat de cover zeer robuust aanvoelt, dat het hout er perfect uitziet en dat de knoppen buitengewoon goed functioneren op mijn 950, NON-XL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
barta123 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:31:
Een bult op je telefoon, plus dat van die knop, ahem? Ik denk dat jij hier over de 950XL spreekt... Goed om erbij te vermelden, mijn telefoon heeft namelijk niet die bult, in ieder geval niet dat ik weet, volgens mij ben ik niet blind :+ Ik kan enkel zeggen dat de cover zeer robuust aanvoelt, dat het hout er perfect uitziet en dat de knoppen buitengewoon goed functioneren op mijn 950, NON-XL ;)
Dat had hij inderdaad al eerder duidelijk gemaakt, dat hij het over de XL versie had, zo heb ik dat in ieder geval begrepen. Die power knop ligt bij alle Mozo covers die ik heb ( 4 stuks), allemaal wat dieper, en dit is geen ontwerpfout, en geeft in de praktijk ook geen problemen. De bult heeft geen enkele lederen versie, dat is wel bijzonder. Voor alle duidelijkheid, ik heb het over de covers voor de XL.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Heren (en dames),

Ik gebruik mijn L950 naar volle tevredenheid en wil graag de Mozo leather backcover halen. Ik zou alleen nog een foto willen zien van hoe deze er uit ziet na een tijdje gebruiken. Via bing niks gevonden tussen de afbeeldingen en ook in dit forum is niks waar een gebruikt exemplaar op staat. Ook op andere sitesniks te vinden over het uiterlijk na gebruik.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste