Al mijn Mozo covers komen van diverse Amazon websites af. Als er een bepaalde uitvoering kortstondig met flinke korting stond aangeboden, sloeg ik mijn slag, en iedere keer lag dat bedrag erg ruim onder de bedragen die Mozo zelf er voor vroeg via hun website op dat moment. Erg raar eigenlijk.Propane schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:53:
De power knop is sneller en meer betrouwbaar. Je zou van een "designed for Microsoft Lumia" product verwachten dat ze niet met de basis functies als knoppen gaan kloten. Maar goed, ik vind er wel een oplossing voor.
Trouwens, ik had de cover samen met een tempered glass screen protector via Amazon, plus Expedited Shipping, voor minder dan de prijs bij Mozo. De screenprotector is er eentje van Tudia:
https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Prima ding, past perfect en geen bubbels en dergelijke in de hoeken. En deze dekt volgens mij het meeste af zonder in de weg te zitten bij de proximity sensor.
Mocht men een bepaalde cover op het oog hebben, dan loont het vaak om even de kat uit de boom te kijken, hoewel veel Mozo covers nu toch al flink lager in prijs liggen dan de ± €50,- die ze bij introductie moesten opbrengen (volgens Mozo zelf dan).
Testing, one, two ...