Op dit moment gebruik ik een dikke USB-A kabel waar aan het einde een convertor zit. Dat is niet ideaal natuurlijk maar het werkt voor nu. Ga later zelf wel even op zoek naar een wat langere C kabel. Langer omdat de kabel weggewerkt moet worden in het dashboard en omdat ik mijn Pheun linksvoor op het zijraam heb zitten.
De laatste lader link heeft toch die aansluitingen die je zoekt? Ik heb het volgende item in gebruik genomen;
www.amazon.de/Ladegerät-Anschlüsse-Anschluss-Autoladegerät-unterstützte/dp/B01AHSJQEU
N.a.v. deze reactie
hardware-lover in "[Lumia 950/950XL] Accessoires topic" en de zwart/zilveren Mozo cover. Die heb ik inmiddels binnen en deze valt mij eigenlijk wel wat tegen. De rand is erg mat en verre van chroom, ik had op iets meer bling gehoopt. Zit nu om de telefoon maar ik denk dat de rode toch weer de voorkeur gaat krijgen, dat ziet er net wat chiquer uit (vind ik). Misschien heeft het gewoon even wat gewenning nodig.
Edit: omdat de witte ook heel even erg goed geprijsd stond heb ik ook die versie besteld, wit was ook de oorspronkelijke kleur van de achterzijde. Over de kwaliteit van de covers kan ik op dit moment erg kort zijn, die is gewoon (nog) erg goed. Ik vermeld er wel bij dat ik zuinig ben op mijn spullen.
[
Voor 33% gewijzigd door
hardware-lover op 17-04-2016 11:45
]
Testing, one, two ...