Acties:
  • 0 Henk 'm!
rreurink schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Tot op heden (1,5 week na eerste mailpoging) nog geen enkele reactie uit Finland... Dus de vraag of er service gaat komen is nog niet te beantwoorden. Heb nu info@mozo.fi en webshop@mozo.fi geprobeerd, poging drie doen we via Twitter. Het zal uiteindelijk vast goedkomen :/ De aankoopverzekering van de creditcard is hierin helaas niet interessant. Door de eigen risico van 50 euro is het de moeite van het claimen nauwlijks waard.
Jammer dat het openlijk via SM lijkt te moeten gaan, reactie via mail binnen afzienbare tijd (enkele werkdagen), zou toch moeten kunnen voor de meesten. Ik hoop niet dat het niet reageren via mail het gevolg is van het veel vaker voorkomen van hetgeen jij nu hebt, dat zou minder zijn.

Dus op naar Twitter, Facebook en weet ik wat nog meer. En als daar dan nog geen reactie op gaat komen dan heeft een filmpje op YT mogelijk wel het gewenste effect. Normaal gesproken moet je niet al te moeilijk doen over een "hoesje" maar bij dit soort verkoopprijzen mag je toch wel AAA+ klasse verwachten?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Sish schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:46:
Weet iemand of er ook risico's aan een QI lader zitten? Ik wil er eentje halen voor mijn 950 XL, en op Ebay zijn ze te kust en te keur te koop, voor weinig. Maar bestaat er een kans dat een dergelijke goedkope lader je telefoon ook kan beschadigen?

Of is het dan toch beter een 8x zo dure origineel te halen?
Ik heb zelf twee van die 'generic qi chargers' met adapters van 2A en USB kabels die dit aankunnen. Werkt prima en eigenlijk nog best wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
rreurink schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:37:
[...]

Tot op heden (1,5 week na eerste mailpoging) nog geen enkele reactie uit Finland... Dus de vraag of er service gaat komen is nog niet te beantwoorden. Heb nu info@mozo.fi en webshop@mozo.fi geprobeerd, poging drie doen we via Twitter. Het zal uiteindelijk vast goedkomen :/ De aankoopverzekering van de creditcard is hierin helaas niet interessant. Door de eigen risico van 50 euro is het de moeite van het claimen nauwlijks waard.
Zitten ze niet op Twitter? Dat gaat vaak veel beter én sneller :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
hardware-lover schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:31:
[...]

Jammer dat het openlijk via SM lijkt te moeten gaan, reactie via mail binnen afzienbare tijd (enkele werkdagen), zou toch moeten kunnen voor de meesten. Ik hoop niet dat het niet reageren via mail het gevolg is van het veel vaker voorkomen van hetgeen jij nu hebt, dat zou minder zijn.

Dus op naar Twitter, Facebook en weet ik wat nog meer. En als daar dan nog geen reactie op gaat komen dan heeft een filmpje op YT mogelijk wel het gewenste effect. Normaal gesproken moet je niet al te moeilijk doen over een "hoesje" maar bij dit soort verkoopprijzen mag je toch wel AAA+ klasse verwachten?
Ben normaal heel erg makkelijk, maar koop nooit hoesjes waar ik totaal 60 euro voor neer moet leggen. Dus zou nu inderdaad wel heel graag een vervangende willen :)
RoJan schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:01:
[...]

Zitten ze niet op Twitter? Dat gaat vaak veel beter én sneller :Y
O-) dat zeg ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Wailing_Banshee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:28:
[...]

Niet te veel gebruiken. Gewoon even afspoelen onder de kraan en de grote druppels eraf wapperen. Dat werkte bij mij het beste (heb deze truuk eens gedaan met mijn 920)
Helaas niet gelukt. Bubbels blijven in de hoeken gewoon weer opkomen. Ik heb er nu een http://www.aliexpress.com...en-Glass/32521118186.html opgeplakt. Deze laat helaas ook los in de hoeken, maar niet zo erg als de Mobilize en Imak. Overigens heb ik 2 backcovers van Imak waar ik echt heel blij mee ben. Een hard transparante en een zwarte die sandstone aanvoelt (zoals de Oneplus). Mocht het allemaal echt niet gaan lukken met het glas, dan plak ik er wel een plastic screenprotector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

Zijn binnen. Kwalitatief prima in orde. Het ziet er eigenlijk uit alsof het originele backcovers zijn. Aanrader, vooral voor deze prijs. Zo kun je nog eens wisselen van kleur telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:14:
[...]
Zijn binnen. Kwalitatief prima in orde. Het ziet er eigenlijk uit alsof het originele backcovers zijn. Aanrader, vooral voor deze prijs. Zo kun je nog eens wisselen van kleur telefoon.
Eens. Voor die prijs. Maar de afwerking laat wel te wensen over. En de knoppen zijn een hit en miss of je goede knoppen krijgt. Van 2 heb ik nu 1 'goede' gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Garwinski schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Ik heb zelf twee van die 'generic qi chargers' met adapters van 2A en USB kabels die dit aankunnen. Werkt prima en eigenlijk nog best wel snel.
Bedankt voor je antwoord. Voor die prijs van de laders is de gok wel te nemen. Ik maak me vooral zorgen om de telefoon. Als die maar niet gefrituurd wordt als ik hem op de lader leg.

Is er nog iets waar ik op moet letten bij de keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
patje01 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:10:
[...]

Helaas niet gelukt. Bubbels blijven in de hoeken gewoon weer opkomen. Ik heb er nu een http://www.aliexpress.com...en-Glass/32521118186.html opgeplakt. Deze laat helaas ook los in de hoeken, maar niet zo erg als de Mobilize en Imak. Overigens heb ik 2 backcovers van Imak waar ik echt heel blij mee ben. Een hard transparante en een zwarte die sandstone aanvoelt (zoals de Oneplus). Mocht het allemaal echt niet gaan lukken met het glas, dan plak ik er wel een plastic screenprotector op.
Man wat zuur om te horen :( Misschien dat de 950 XL dan toch een beetje een gebogen scherm heeft... Wel knullig dat ze dat niet vermeld hebben - scheelt een hoop geld weggooien!

Verder wel jammer dat al die protectors inderdaad van die rare happen hebben. Op m'n Lumia 640XL zit er gewoon eentje die volledig afsluit (op speakertje na dan). Misschien nog even langer wachten op leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Sish schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Voor die prijs van de laders is de gok wel te nemen. Ik maak me vooral zorgen om de telefoon. Als die maar niet gefrituurd wordt als ik hem op de lader leg.

Is er nog iets waar ik op moet letten bij de keuze?
Mwoah, ik heb zelf gewoon deze twee keer gekocht, wel bij een andere persoon, en ze zijn ook nét iets anders, de een heeft iets grovere oppervlakte en de ander wat gaver, maar voor de rest: Zo'n Qi charger is van binnen maar weinig ingewikkeld. Het is gewoon een soort spoel ofzo. Ja hij wordt warm bij het opladen, maar niet warmer dan dat ik hem aan mijn oplader zelf doe met usb. Ook met een hoesje er omheen werkt het gewoon. Zolang hij er uit ziet als deze:

http://www.ebay.com/itm/Q...ec7e77:g:ObUAAOSwYHxWMbv2

niks aan de hand zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Narathan schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Man wat zuur om te horen :( Misschien dat de 950 XL dan toch een beetje een gebogen scherm heeft... Wel knullig dat ze dat niet vermeld hebben - scheelt een hoop geld weggooien!

Verder wel jammer dat al die protectors inderdaad van die rare happen hebben. Op m'n Lumia 640XL zit er gewoon eentje die volledig afsluit (op speakertje na dan). Misschien nog even langer wachten op leveranciers.
Ik heb geen enkel probleem met mijn screenprotector, maar ik heb ook geen glazen (vind glas vreselijk om te voelen.

En over die happen, die van mij heeft een kleine uitsparing voor de speaker en een kleine uitsparing voor de IR camera (en onderin een voor de microfoon). Maar niet voor de front-camera. Daar kwam ik achter toen ik laatst met mijn moeder op de Skype zat :p Niet dat ik het de moeite waard vind om te vervangen, ik gebruik dat ding toch zeer zelden.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Wat voor screenprotector gebruik je nu? In het verleden heb ik ook wel kunstof protectors gebruikt, maar die voelden toch wel heel snel een beetje vettig aan en sommige merken zagen er ook snel vettig uit. Omdat ik toch nog geen goed passende glazen protector heb gevonden, wil ik er maar een kunstof exemplaar op plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Veel flip en wallet covers hebben uitsparingen voor de luidspreker en microfoon die je gebruikt om te bellen. Wat is daar het nut van als je eerst je cover moet openen om een telefoongesprek op te kunnen nemen. Of is er nog een andere methode om een telefoonoproep op te nemen met behulp van de knoppen of zo?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 09:03:
Wat voor screenprotector gebruik je nu? In het verleden heb ik ook wel kunstof protectors gebruikt, maar die voelden toch wel heel snel een beetje vettig aan en sommige merken zagen er ook snel vettig uit. Omdat ik toch nog geen goed passende glazen protector heb gevonden, wil ik er maar een kunstof exemplaar op plakken.
Je hebt kunststof protectors en kunststof protectors. Ik heb er een inmiddels weken op mijn Lumia 950 zitten. Van Skinomi. Een Techskin. En die bevalt super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Zie door de bomen het bos niet meer.
Zoek screenprotector met als enige functie , anti glare , mat / helder , voorkomen vingerafdrukken.
Bescherming niet nodig.
Uiteraard zie ik ze wel.
Maar wat is/zijn de beste als kosten geen rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
J.G. an Breemen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:13:
Zie door de bomen het bos niet meer.
Zoek screenprotector met als enige functie , anti glare , mat / helder , voorkomen vingerafdrukken.
Bescherming niet nodig.
Uiteraard zie ik ze wel.
Maar wat is/zijn de beste als kosten geen rol spelen.
Ik had er een bijgekocht toen ik mijn toestel kocht, dit was een generieke en die paste niet eens! (zou wel voor de 950XL zijn) Hij bedekte alleen het "scherm" deel van de voorkant. Dat is natuurlijk vragen om losse randjes.

Ik heb toen een andere gekocht (zou eerst mijn mailtje moeten zoeken en die staat thuis). En die past goed, alleen de front camera is dus bedekt. Tegen de tijd dat ik weer een nieuwe moet hebben, ga ik wel weer zoeken...

(ik wilde mat, anti-glare en anti-vingerafdrukken, glas kon ik genoeg vinden, maar dat vind ik dus persoonlijk vervelend).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39
Voor degene die een glazen screenprotector zoeken voor de 950XL. Ik heb deze besteld: http://www.aliexpress.com/snapshot/7244924898.html
Goed te plaatsen, zuigt zichzelf netjes op het scherm vast en blijft goed zitten in de hoeken. Ik heb geen klachten dus.

Geen idee of de loszittende hoekjes bij anderen komen door het 950XL scherm, of door de screenprotector, maar bij mij past het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Heb jij een 950 of een 950XL. Ik heb een 950XL en de glazen screenprotectors die ik tot nu toe heb gehad lieten direct al los in de hoekjes. De laatste zorgde er ook voor dat Glimp niet meer werkte. Nu heb ik er even tijdelijk een gratis Nillkin plastic screenprotector geplakt, maar merk dat ik die toch niet prettig vind. Het beeld is niet helemaal scherp meer. Maarja beter iets dan niets, want ik heb al een paar heel fijne krasjes in het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:55

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb deze screen protector gekocht voor mijn 950: Klik!. Past goed (~1 mm speling aan alle randen), plakt goed vast, geen losse hoekjes of zijkanten.

Er is ruimte vrijgehouden voor de camera, microfoon, speaker en lichtsensor. De infraroodscanner is wel bedekt maar werkt nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

hardware-lover schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:46:
Ik heb als voorlopige bescherming onderstaande cover maar aangekocht, deze gaat uiteindelijk vervangen worden door een Mozo achterzijde (als deze eindelijk ook te verkrijgen zal zijn).

Deze Incipio is verder een keurig passende cover, die weliswaar als zwart is aangekocht maar toch ietsje transparant is waardoor de witte achterzijde als antraciet wordt gekleurd. Goede kwaliteit en uitstekende pasvorm en gelukkig niet zo verschrikkelijk glad dan de originele back-cover.

[afbeelding]
Hoe bevalt deze tot nu toe? Wil deze ook bestellen, maar wil graag weer een soort siliconen (lekker flexibele backcover) die ik er zo af kan halen. ivm. vaak plaatsen in de autohouder. Vroeger had ik er één op mijn omnia 7 van case-mate, maar sindsdien nooit echt meer zo'n soort cover kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39
patje01 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:20:
Heb jij een 950 of een 950XL....
De 950XL (zoals ook in mijn post staat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:04:
[...]
Hoe bevalt deze tot nu toe? Wil deze ook bestellen, maar wil graag weer een soort siliconen (lekker flexibele backcover) die ik er zo af kan halen. ivm. vaak plaatsen in de autohouder. Vroeger had ik er één op mijn omnia 7 van case-mate, maar sindsdien nooit echt meer zo'n soort cover kunnen vinden.
Tot nu toe eigenlijk erg weinig reden tot klagen, erg prettig in de hand en bij gebruik, is mijn mening. Deze cover is van eigen toetsen voorzien die over de bestaande toetsen vallen. Voordeel, je drukt ze zelden per ongeluk in, nadeel, je moet wat harder drukken om resultaat te krijgen. Het is net wat je prettig zou vinden. Overigens is de cover v.w.b. gewicht, merkbaar aanwezig. Kwaliteit heeft ook een gewichtsnadeel. Ik vind het geen probleem gezien het gewicht van een 820/1520, maar ik wil het toch even opmerken.

Over auto-houder gesproken, ik heb vandaag een Brodit verstelbare houder binnengekregen en daarmee kan de cover blijven zitten. Het enige wat ik nog even moet "tweaken" is wat meer ruimte voor de cameraknop. Dat zou ik kunnen doen door deze ietsje minder hoog te maken op de cover zelf (of zelfs volledig weg te halen), of door een gootje in de Brodit te vijlen. Daar ben ik nog niet uit. Het past nu wel zonder aanpassing maar dan zit de pheune niet strak in de houder, van er kunnen uitvallen is echter geen sprake.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 09:36
Pimmeke1989 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:08:
Ik heb ook nog een aantal accessoires besteld met betrekking op het opladen:
3x http://www.ebay.com/itm/3...eName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#
[afbeelding]
Micro USB naar USB-C adapter

1x http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[afbeelding]
Gewoon een lange USB-C 2.0

1x http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
[afbeelding]
20 CM lange USB-C 3.1

Hopelijk geven deze kabels geen problemen met het laden cq doorbranden van de laders.
Heb nu alles hiervan binnen gehad. Helaas werkt het grootste gedeelte niet...
Alleen 1 van de adaptertjes maakt een goede verbinding.
Kan iemand mij vertellen of ze überhaupt wel compatible zijn, of dat ik gewoon te makkelijk heb gedacht van "het is USB-C, dat komt wel goed"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vanwege de recensies maar op zeker gespeeld en een stel van onderstaande besteld. Die doen het allemaal goed. Getest met diverse laders en ook in de auto, allen 100% in orde. Heb ze steeds als extra aan een bestelling toegevoegd om aan het gratis verzenden bedrag te komen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qgy57Pi2L._AC_UL115_.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimp my ride:
http://www.windowscentral...gold-mozo-cover-lumia-950

Toch wel mooi. Hopelijk komen de Mozo's met polycarbonaat achterkant ook spoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:59:
Pimp my ride:
http://www.windowscentral...gold-mozo-cover-lumia-950

Toch wel mooi. Hopelijk komen de Mozo's met polycarbonaat achterkant ook spoedig.
Mijn eerste keus, maar nog niet werkelijk als leverbaar tegengekomen voor de XL tot nu toe, enkel in backorder, en de status blijft steeds steeds maar "pre-order in one week" en dit nu al voor enkele weken.

Ik neem aan, als ie bij Mozo zelf niet te bestellen is dat ie op andere plekken ook nog niet te verkrijgen zal zijn, of alleen als pre-order?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
corset schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:04:
Hopelijk gaan ze binnenkort weer die display docks uitsturen:

Orderdatum: 11/12/2015

Orderstatus: Bestelling in behandeling

Prijs: € 99,00 € 0,00 incl. BTW
Aantal: 1
Status: Nabesteld

><
Even toevoeging, nog steeds geen wijziging.. misschien toch maar contact opnemen? Of moet ik nog geduld hebben?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:46:
[...]
Even toevoeging, nog steeds geen wijziging.. misschien toch maar contact opnemen? Of moet ik nog geduld hebben?
Bij de bevestiging via mail van mijn bestelling, geplaatst op 23-01, stond expliciet vermeld: levertijd 8-12 weken, staat er bij jou niet in? Zegt natuurlijk niet dat het niet sneller zou kunnen, gezien de reacties waarin dat wel zo bleek te zijn. De "gratis" actie-periode is nu verstreken, dus mogelijk heeft dat een positief effect op het uitleveren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Korte update over mijn Mozo cover waar stukje plastic van afgebroken was. Na de derde e-mail eindelijk reactie gekregen, ruim twee weken geduurd uiteindelijk (trage internetverbinding richting Finland vermoed ik?). Maar ze sturen vandaag nog een nieuwe cover op en de gebroken hoeft niet retour. Kijk, dat is dan wel weer heel netjes van ze.

Denk dat de nieuwe wel direct richting V&A gaat, aangezien ik de 950XL niet zo heel veel meer gebruik dus de standaard witte voldoet nu weer prima. Maar goed, duurt ff bij Mozo, maar dan komt het waarschijnlijk toch goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik gebruik met plezier een Display Dock. Nu hebben niet alle klanten WiFi naar het bedrijfsnetwerk.
En dus vroeg ik me af ik niet een USB Ethernet adapter kan kopen en aansluiten. Iemand al ervaring hiermee?
Ik ga sowieso zelf op onderzoek uit.

Send from my Lumia using Continuum

[ Voor 7% gewijzigd door Tweaker1234 op 03-02-2016 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:51
Serious :?

Send from my Desktop PC using Windows 10 1337 edition :+

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Devian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:02:
[...]

Serious :?

Send from my Desktop PC using Windows 10 1337 edition :+
is nog fout ook, het moet SenT zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Garfield schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:38:
[...]

is nog fout ook, het moet SenT zijn
En nu weer ontopic...

Heb je ook een antwoord op de vraag?

[ Voor 41% gewijzigd door The Wizard op 07-02-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
volgens mij heb je het gepost en niet verstuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:15
Pimmeke1989 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:14:
[...]

Heb nu alles hiervan binnen gehad. Helaas werkt het grootste gedeelte niet...
Alleen 1 van de adaptertjes maakt een goede verbinding.
Kan iemand mij vertellen of ze überhaupt wel compatible zijn, of dat ik gewoon te makkelijk heb gedacht van "het is USB-C, dat komt wel goed"??
Grappig, iemand gaf me net dit linkje:

http://arstechnica.co.uk/...ied-his-chromebook-pixel/

Die kabel lijkt wel heel veel op de jouwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Sind vanmorgen deze screen protector op m'n 950 XL zitten:

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB16rXpKpXXXXcuXpXXq6xXFXXXZ/For-Microsoft-lumia-950-XL-950xl-Tempered-glass-Screen-Protector-2-5-9h-Safety-Protective-Glass.jpg

http://www.aliexpress.com...ve-Glass/32506933000.html

De protector zat in een mooie verpakking, met vochtig screen wipe doekje, een droog anti statisch doekje en een hard kartonnetje om de bubbels te verwijderen bij applicatie (was niet nodig, past in 1 keer goed).
Kwaliteit van de protector is erg goed, voelt goed aan en past netjes (zonder bubbels in de hoekjes) op het scherm. Alleen het schakelt de Glance Screen uit... :(
Dat vind ik wel een groot nadeel, misschien dat ik nog ergens een hoekje uit kan knippen? Ik denk alleen dat knippen niet echt zal gaan omdat het glas is. Iemand ideeen? Of moet ik deze maar als gefaald experiment beschouwen?

[ Voor 11% gewijzigd door BadWampa op 04-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
BadWampa schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:57:

[afbeelding]

De protector zat in een mooie verpakking, met vochtig screen wipe doekje, een droog anti statisch doekje en een hard kartonnetje om de bubbels te verwijderen bij applicatie (was niet nodig, past in 1 keer goed).
Kwaliteit van de protector is erg goed, voelt goed aan en past netjes (zonder bubbels in de hoekjes) op het scherm. Alleen het schakelt de Glance Screen uit... :(
Dat vind ik wel een groot nadeel, misschien dat ik nog ergens een hoekje uit kan knippen? Ik denk alleen dat knippen niet echt zal gaan omdat het glas is. Iemand ideeen? Of moet ik deze maar als gefaald experiment beschouwen?
Het zou niet moeten. Er zit een uitsparing voor die sensor op het plaatje. Weet je zeker dat deze niet (deels) over de sensor zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Wailing_Banshee schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Het zou niet moeten. Er zit een uitsparing voor die sensor op het plaatje. Weet je zeker dat deze niet (deels) over de sensor zit?
Dacht ik eerst ook, dus heb al wat zitten schuiven maar dat geeft geen effect. Waar zit die sensor precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
BadWampa schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:44:
[...]

Dacht ik eerst ook, dus heb al wat zitten schuiven maar dat geeft geen effect. Waar zit die sensor precies dan?
Links naast de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Sinds gisteren heb ik ook de Mozo wallet cover binnen, en ik ben er erg blij mee!
Ik moest m'n telefoon wel 3x herplakken voordat deze goed recht zat (zat vreemd genoeg geen info/instructie bij om dit goed in 1x te doen).
Voordeel van het plaksysteem is dat de wallet een stuk dunner is dan als je er een cover bij ingebouwd zou hebben.

Verder voelt hij erg degelijk aan, en ook na 4x herplakken voelt het nog steeds aan alsof hij er supersterk opgeplakt zit.
2 punten die ik graag wat anders had gezien:
- Ik had hem graag iets donkerder gehad, maar goed leer is een natuurproduct dus misschien dat iemand anders een donkerdere versie heeft.
- Ik had het fijner gevonden als er leer wat dikker was, want ik ben bang dat krassen nu te snel door het leer gedeelte heen gaan. Normaal kan je leer lang gebruiken en word het mooier naarmate het meer word gebruikt, maar ik ben bang dat deze nogal snel zal slijten.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:47
Na twee maanden wachten is zojuist eindelijk de wit lederen Mozo backcover gearriveerd :)

Ik moet zeggen dat deze cover een stuk steviger voelt dan de originele cover. Mede door het zilverkleurige randje geeft ie de telefoon ook een wat chiquere uitstraling. En wat ruikt de telefoon nu fijn naar }:O

Wel blijft het vervangen van zo'n backcover een aanslag op je nagels....waarom moet ik ze ook altijd de dag voordat ik ze nodig heb afknippen?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Panzer_V schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:54:
Na twee maanden wachten is zojuist eindelijk de wit lederen Mozo backcover gearriveerd :)

Ik moet zeggen dat deze cover een stuk steviger voelt dan de originele cover. Mede door het zilverkleurige randje geeft ie de telefoon ook een wat chiquere uitstraling. En wat ruikt de telefoon nu fijn naar }:O

Wel blijft het vervangen van zo'n backcover een aanslag op je nagels....waarom moet ik ze ook altijd de dag voordat ik ze nodig heb afknippen?
Er zit toch een kleine specifieke uitsparing waarin je je nagel kunt zetten, de achterzijde floept er daarna zo af?

Ik ben nog steeds op zoek naar de rode versie, nog nergens (als leverbaar) gevonden. Z.g. via Amazon.de vanaf gisteren leverbaar bij één aanbieder, maar die is vandaag helemaal niet meer terug te vinden met zijn aanbod. Kom op Mozo, lever de rode met gouden randje eens uit ;)

Speciaal voor de dames komen onderstaande eraan (of voor iedereen die van dure glimmertjes houd), en goed in de slappe was zit (retail 1950 euros). ;)

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3156/3667/original.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 05-02-2016 15:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
hardware-lover schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:25:
[...]

Er zit toch een kleine specifieke uitsparing waarin je je nagel kunt zetten, de achterzijde floept er daarna zo af?

Ik ben nog steeds op zoek naar de rode versie, nog nergens (als leverbaar) gevonden. Z.g. via Amazon.de vanaf gisteren leverbaar bij één aanbieder, maar die is vandaag helemaal niet meer terug te vinden met zijn aanbod. Kom op Mozo, lever de rode met gouden randje eens uit ;)
Klopt, maar als je dus net je nagels geknipt hebt dan heb je niets meer om in die uitsparing te zetten ;). Overigens vind ik het 'eraf floepen' ook wel meevallen...je moet aardig wat moeite doen (met beleid) om de achterkant heel eraf te halen.

Wordt de rode niet gewoon via Mozo zelf verkocht? Ok...je betaald 12 euro verzendkosten, maar dan heb je hem wel straks :) En wat is die €12 nou vergeleken met de extra moeite en wachttijd via andere shops...

http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-433.html ==> vanaf volgende week weer op pre-order te bestellen. Ik zeg...grijp je kans als je deze zo graag wilt!

[ Voor 9% gewijzigd door Panzer_V op 05-02-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Panzer_V schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:10:
[...]
Klopt, maar als je dus net je nagels geknipt hebt dan heb je niets meer om in die uitsparing te zetten ;). Overigens vind ik het 'eraf floepen' ook wel meevallen...je moet aardig wat moeite doen (met beleid) om de achterkant heel eraf te halen.

Wordt de rode niet gewoon via Mozo zelf verkocht? Ok...je betaald 12 euro verzendkosten, maar dan heb je hem wel straks :) En wat is die €12 nou vergeleken met de extra moeite en wachttijd via andere shops...

http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-433.html ==> vanaf volgende week weer op pre-order te bestellen. Ik zeg...grijp je kans als je deze zo graag wilt!
Heb de originele cover er eigenlijk maar één keer afgehaald, en toen was het toch aardig floep, zonder al teveel ruk en getrek bedoel ik dan. Maar mijn vrouw, met haar to the flesh nagelbijtgedrag, zou hem er waarschijnlijk ook niet alleen met haar vingers af kunnen krijgen vermoed ik.

Er staat al weken bij Mozo dat de rode XL cover als pre-order over een week te orderen zou zijn. Die ene week dien je dus met de nodige korrels grof zeezout te nemen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
hardware-lover schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:01:
[...]

Er staat al weken bij Mozo dat de rode XL cover als pre-order over een week te orderen zou zijn. Die ene week dien je dus met de nodige korrels grof zeezout te nemen ;)
Dat is balen.... :'(

Ze maken prachtige covers daar bij Mozo, maar een goede inschatting maken van het succes van je product en daarop inspelen kunnen zo nog niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb zojuist een IMAK cover ontvangen uit China (http://m.aliexpress.com/item/32558876082.html). Past perfect om mijn 950, voelt heel fijn aan en kraakt niet!

Hij maakt de telefoon een stuk minder glad, maar is erg dun en voelt als een 'tweede huid'.

[ Voor 22% gewijzigd door Esumontere op 05-02-2016 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
BadWampa schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:57:

[afbeelding]

Blijft deze wel goed zitten in de hoeken? Ik heb een tweede mobilize, maar die laat weer los ;( En is je probleem met glance opgelost? Ik zie inderaad maar een uitsparing, terwijl er eentje voor je camera lens zou moeten zijn én die sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Hij zit helemaal perfect, zit nu net met m'n 2e protector te stoeien. Aangezien de 1e de modificatie, zoals verwacht, niet heeft overleefd. De sensor zit inderdaad op de plaats waar wailing_banshee het over heeft maar het glasplaatje komt er gewoon net overheen. Hoe je ook schuift...
Ik zou op de een of andere manier er een stukje af moeten kunnen krijgen maar zonder glassnijder gaat dat niet lukken ben ik bang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
hardware-lover schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Speciaal voor de dames komen onderstaande eraan (of voor iedereen die van dure glimmertjes houd), en goed in de slappe was zit (retail 1950 euros). ;)

[afbeelding]
Als hij nou rood was, met een zwarte rand, tja... Maar deze vind ik nogal... wat is het woord wat ik zoek... opzichtig? In ieder geval niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Garwinski schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Blijft deze wel goed zitten in de hoeken? Ik heb een tweede mobilize, maar die laat weer los ;( En is je probleem met glance opgelost? Ik zie inderaad maar een uitsparing, terwijl er eentje voor je camera lens zou moeten zijn én die sensor.
Ter aanvulling op dit bericht: Ik had eerst minstens vijf minuten op elke hoek gewreven, daarna heb ik twee nachten en een dag knijpers op de hoeken gehouden, en nu ben ik op dag twee dat hij ook goed in de hoeken blijft zitten zonder knijpers of wrijven _/-\o_ Hoe lang dit zo blijft moet nog blijken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:58

KrazyJay

Garwinski schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:20:
[...]

Ik had eerst twee Krusell's gehad, maar die lieten allemaal los in de rechterbovenhoek na een paar dagen tot een week. De eerste had Coolblue gratis vervangen, maar met de tweede heb ik direct contact opgenomen met Krusell (bewust), om te horen wat er nu mis was met hun spul. Dat loopt al sinds half januari, maar antwoord heb ik nog niet gehad.

Sinds een week heb ik de Nillkin H+ er op zitten, kostte me iets van 12 Euro via hun eigen website, die dekt de rechterbovenhoek in het geheel niet af, maar, die laat niet los. Ik kreeg er eerlijk gezegd een beetje een Noctua-gevoel bij, met een zeer compleet en mooi ontworpen pakketje met antistatische folie, medisch verpakte wipes, nog wat zooi om het glas er af te halen, stof te verwijderen aan de plakkende kant en vervolgens weer terug te plaatsen en een handleiding waar de spuitkak van kreeg (en ik dacht eerst dat die wipes voor het scherm stofvrij te maken was). Verzending was gratis van hun eigen site, maar aangezien het uit China kwam, duurde het wel een paar weken.

Al in al wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
KrazyJay schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 08:52:
[...]

Ik had eerst twee Krusell's gehad, maar die lieten allemaal los in de rechterbovenhoek na een paar dagen tot een week. De eerste had Coolblue gratis vervangen, maar met de tweede heb ik direct contact opgenomen met Krusell (bewust), om te horen wat er nu mis was met hun spul. Dat loopt al sinds half januari, maar antwoord heb ik nog niet gehad.

Sinds een week heb ik de Nillkin H+ er op zitten, kostte me iets van 12 Euro via hun eigen website, die dekt de rechterbovenhoek in het geheel niet af, maar, die laat niet los. Ik kreeg er eerlijk gezegd een beetje een Noctua-gevoel bij, met een zeer compleet en mooi ontworpen pakketje met antistatische folie, medisch verpakte wipes, nog wat zooi om het glas er af te halen, stof te verwijderen aan de plakkende kant en vervolgens weer terug te plaatsen en een handleiding waar de spuitkak van kreeg (en ik dacht eerst dat die wipes voor het scherm stofvrij te maken was). Verzending was gratis van hun eigen site, maar aangezien het uit China kwam, duurde het wel een paar weken.

Al in al wel de moeite waard.
Misschien toch maar eens die Nillkin proberen, hij begint nu toch na 3 dagen weer los te raken :p Bedankt voor je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 08 februari 2016 @ 07:52:
[...]
Als hij nou rood was, met een zwarte rand, tja... Maar deze vind ik nogal... wat is het woord wat ik zoek... opzichtig? In ieder geval niet mooi.
Gelukkig maar, zoukzozeggen, kunnen die €1950,- aan wat anders worden besteed ;)

Testing, one, two ...

• Wailing_Banshee
hardware-lover schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:49:
[...]

Gelukkig maar, zoukzozeggen, kunnen die €1950,- aan wat anders worden besteed ;)
Ja, een vakantie ofzo! Veel belangrijker :D

Ik snap sowieso niet dat mensen zo vreselijk veel geld uitgeven aan accessoires voor een apparaat wat maar een beperkte levensduur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
pff op 16 jan. de moza backcover besteld (zwart leder) bij mobilefun. En vandaag komen er nog is 3 weken bij. Je moet er wel geduld voor hebben ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diversity schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:33:
pff op 16 jan. de moza backcover besteld (zwart leder) bij mobilefun. En vandaag komen er nog is 3 weken bij. Je moet er wel geduld voor hebben ^^.
Ik had een berichtje gestuurd over de beschikbaarheid van de rood/gouden XL uitvoering omdat er iedere dag wel wat aan de voorraadverwachting veranderde bij Mobilefun; morgen verwacht >> over 2-3 dagen verwacht >> morgen verwacht. Volgens de reactie die zij stuurden kregen ze er 50 binnen (de rode dus), maar hadden ze al meer dan 50 pre-orders open dus nu bestellen en uitleveren zou nog steeds niets worden voorlopig. Blijkbaar is er toch aardig animo voor de 950 serie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
Gisteren heb ik de gekleurde covers van Aliexpress ontvangen die eerder in dit topic zijn besproken. Ik heb wit, oranje en blauw ontvangen en ook even wat foto's gemaakt voor mijn review: productreview: Microsoft Lumia 950 XL Zwart review door Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 21:38
hardware-lover schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:01:
[...]

Ik had een berichtje gestuurd over de beschikbaarheid van de rood/gouden XL uitvoering omdat er iedere dag wel wat aan de voorraadverwachting veranderde bij Mobilefun; morgen verwacht >> over 2-3 dagen verwacht >> morgen verwacht. Volgens de reactie die zij stuurden kregen ze er 50 binnen (de rode dus), maar hadden ze al meer dan 50 pre-orders open dus nu bestellen en uitleveren zou nog steeds niets worden voorlopig. Blijkbaar is er toch aardig animo voor de 950 serie?
Ik wilde hem ook bestellen....(nog steeds)....maar ik zag inderdaad ook dat er de ene keer wel en de andere keer geen voorraad was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:32

winnie

de poes...

Eindelijk heb ik mijn display dock binnen. Kostte maar 2 maanden na de bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.indiegogo.com...tphone-into-a-laptop--2#/

Leuke Lumia 950/XL accessoire: 'laptop' door het aansluiten van je Lumia 950/XL.
Voor weinig als je er snel bij bent. Omgerekend 73 euro! De inschrijving is net gestart.

Super mooi concept. Alleen de resolutie valt me tegen, maar daar is de prijs ook naar. Volgende versies zullen vast een hoger resolutie scherm krijgen (en duurder zijn)

Edit: Wel nog zonder (max 25 dollar) verzendkosten. Die komt er dan nog wel bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 23:45
Als die duurder wordt kan je net zo goed de de display dock van MS kopen.
winnie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:15:
Eindelijk heb ik mijn display dock binnen. Kostte maar 2 maanden na de bestelling
Wel bizar dat het soms zo lang duurt. Ik had hem op 22 januari binnen terwijl het 5 januari was besteld. Na twee en een half week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:56:

Leuke Lumia 950/XL accessoire: 'laptop' door het aansluiten van je Lumia 950/XL.
Voor weinig als je er snel bij bent. Omgerekend 73 euro! De inschrijving is net gestart.

Super mooi concept. Alleen de resolutie valt me tegen, maar daar is de prijs ook naar. Volgende versies zullen vast een hoger resolutie scherm krijgen (en duurder zijn)

Edit: Wel nog zonder (max 25 dollar) verzendkosten. Die komt er dan nog wel bij.
1366*768

Is toch wel weinig, had full-hd moeten zijn...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:03:
Als die duurder wordt kan je net zo goed de de display dock van MS kopen.
Je hebt het over de Nexdock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:18:
[...]
Je hebt het over de Nexdock?
Ah zie nu pas dat het over dat laptop ding gaat en niet het kastje tussen dat laptop-like ding en de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:18:
[...]

1366*768

Is toch wel weinig, had full-hd moeten zijn...
Klopt. Hierdoor kost deze Nexdock ook zo weinig. De losse 15" FHD USB schermen zijn 200-300 euro.
En dan is HD het wel zo logisch voor een eerste model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:25:
[...]

Ah zie nu pas dat het over dat laptop ding gaat en niet het kastje tussen dat laptop-like ding en de telefoon...
Ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 17:37

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:56:

Handig om erbij te hebben, ik heb me ingeschreven, hopelijk gaat het door!

Hier nog wat extra info: http://winsupersite.com/h...r-lumia-950-950-xl-laptop en
http://www.slashgear.com/...ts-into-laptops-17427349/

edit: Is hetzelfde idee als de Redfly voor Windows Mobile 6.5 van ruim 7 jaar geleden, gelukkig is deze nieuwe generatie een stuk mooier en goedkoper.
http://www.windowscentral.com/review-redfly-mobile-companion

[ Voor 10% gewijzigd door mkrmr op 17-02-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
gauchov6 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:06:
[...]

Handig om erbij te hebben, ik heb me ingeschreven, hopelijk gaat het door!

Hier nog wat extra info: http://winsupersite.com/h...r-lumia-950-950-xl-laptop en
http://www.slashgear.com/...ts-into-laptops-17427349/

edit: Is hetzelfde idee als de Redfly voor Windows Mobile 6.5 van ruim 7 jaar geleden, gelukkig is deze nieuwe generatie een stuk mooier en goedkoper.
http://www.windowscentral.com/review-redfly-mobile-companion
Ziet er leuk uit, maar ik wacht liever tot het uit is (als het uit komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Laatst online: 12-09 16:44
Mochten mensen benieuwd zijn hoe de Lumia 950 eruit ziet in oranje / blauw (of de rood-gouden Mozo cover), verwijs ik jullie naar mijn review, waar ik deze reeds in heb verwerkt... :) productreview: Microsoft Lumia 950 Wit review door barta123

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/rqw6sh.jpg
Dit is alvast de blauwe!

[ Voor 6% gewijzigd door barta123 op 17-02-2016 14:09 ]

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De rood/gouden Moza cover voor de XL is eindelijk onderweg naar mij. Hij lijkt nu op meerdere plaatsen voorradig te zijn. Ik zie mezelf ook nog andere covers aankopen als ze beschikbaar komen, maar dan wel de high end versies en zonder die gladde rug.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
hardware-lover schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:21:
De rood/gouden Moza cover voor de XL is eindelijk onderweg naar mij. Hij lijkt nu op meerdere plaatsen voorradig te zijn. Ik zie mezelf ook nog andere covers aankopen als ze beschikbaar komen, maar dan wel de high end versies en zonder die gladde rug.
Waar heb jij hem besteld?
Ik bij Mobilefun...afgelopen maandag...dinsdag verzonden (vreemd want op de website staat voor 18.00 besteld dezelfde dag verzonden......
Helaas ook vandaag nog niks mogen ontvangen...hopen op morgen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ladykiller007 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Waar heb jij hem besteld?
Ik bij Mobilefun...afgelopen maandag...dinsdag verzonden (vreemd want op de website staat voor 18.00 besteld dezelfde dag verzonden......
Helaas ook vandaag nog niks mogen ontvangen...hopen op morgen dan :(
Afleveren duurt bij Mobilefun (als je niet voor Express verzending hebt gekozen), 3-6 werkdagen na verzending.

Ik heb hem via Amazon.co.uk besteld, en dat zal ook wel tot zaterdag gaan duren voordat deze geleverd wordt verwacht ik. Maar een dag meer of minder maakt me nu niet uit, hij wordt geleverd en daar gaat het om.

Testing, one, two ...

• Ladykiller007
Wie gebruikt er allemaal een screenprotector (Tempered glass) en hoe zijn de ervaringen hiermee (las iets met sensors)?
Ik heb er 1 gekregen van Mobile Today.....dus ben benieuwd...

• barta123
Ladykiller007 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:27:
Wie gebruikt er allemaal een screenprotector (Tempered glass) en hoe zijn de ervaringen hiermee (las iets met sensors)?
Naar mijn mening zijn screenprotectors behoorlijk zinloos, zeker op Lumia's... Ik heb ongeveer 2 jaar een Lumia 920 gehad, voorzien van Gorilla Glass 2 (als ik het goed heb), slechts enkele heel lichte krasjes. Maar ik kan je vertellen dat dat ding gigantisch vaak op de grond heeft gestuiterd! (zelfs van enkele meters hoog, met het scherm landend op kinderkoppen)

Mijn 950 heb ik nu 2,5 maand in gebruik, maar die heeft ook ergens een heel licht krasje opgelopen. (heeft ook wat keren met het scherm de grond geknuffeld) Verder niets! Voor mij geen reden om met een bekrast stukje folie op een telefoon te gaan lopen.

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
barta123 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:28:
[...]

Naar mijn mening zijn screenprotectors behoorlijk zinloos, zeker op Lumia's... Ik heb ongeveer 2 jaar een Lumia 920 gehad, voorzien van Gorilla Glass 2 (als ik het goed heb), slechts enkele heel lichte krasjes. Maar ik kan je vertellen dat dat ding gigantisch vaak op de grond heeft gestuiterd! (zelfs van enkele meters hoog, met het scherm landend op kinderkoppen)
Zinloos? Dat hangt ervan af. Ik niet alleen een screenprotector omdat ik geen krassen wil, maar ook omdat ik wat tegenstand wil wanneer ik over het scherm wrijf (dus absoluut geen glazen screenprotector voor mij!).
Mijn 950 heb ik nu 2,5 maand in gebruik, maar die heeft ook ergens een heel licht krasje opgelopen. (heeft ook wat keren met het scherm de grond geknuffeld) Verder niets! Voor mij geen reden om met een bekrast stukje folie op een telefoon te gaan lopen.
Ik loop liever met een bekrast stuk folie op de telefoon die ik makkelijk kan vervangen dan met een bekrast stuk glas wat me veel geld kost om te vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Weet iemand een lederen achterkant (dus geen bookcover) met ingebouwde QI adapter voor draadloos laden voor een 950XL? En dan liefst een stuk goedkoper dan die van Mozo? Ik wordt een beetje gek van Ali-express: elke zoekopdracht die ik opgeef, laat juist niet zien wat ik wil.
En de bekende Nederlandse winkels laten alleen Mozo zien.
En als dat niet bestaat: een plastic backcover met QI adapter?

[ Voor 20% gewijzigd door winnie op 19-02-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
winnie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:36:
Weet iemand een lederen achterkant (dus geen bookcover) met ingebouwde QI adapter voor draadloos laden voor een 950XL? En dan liefst een stuk goedkoper dan die van Mozo? Ik wordt een beetje gek van Ali-express: elke zoekopdracht die ik opgeef, laat juist niet zien wat ik wil.
En de bekende Nederlandse winkels laten alleen Mozo zien.
En als dat niet bestaat: een plastic backcover met QI adapter?
Voor zover ik weet zijn er geen andere lederen covers beschikbaar... Mozo heeft als voordeel dat ze 'Lumia Certified' zijn, dus daarbij is Wireless charging inbegrepen. Chinese covers die dit zouden ondersteunen zou ik niet echt vertrouwen. Zelf heb ik een oranje en blauwe backcover van AliExpress, voorzien van een Qi-matje (uit de originele cover gehaald, omdat ik draadloos laden niet kan missen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Zijn die matjes ook los te koop? En past zo'n matje onder elke cover? Of moet ik nog op zoek gaan naar een "ruime" cover, waar ook een matje bij inpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
winnie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:27:
Zijn die matjes ook los te koop? En past zo'n matje onder elke cover? Of moet ik nog op zoek gaan naar een "ruime" cover, waar ook een matje bij inpast?
Die passen wel in de covers van AliExpress, omdat dat feitelijk gezien enkel gekleurde versies zijn van de standaard backcovers! Die matjes kun je wel kopen, bij een Duitse site! Kost een 10'tje per stuk, maar wel 10 euro verzendkosten, dus het loont om er meer te bestellen... Even pielen met de originele zoals ik gedaan heb kan natuurlijk ook, wie weet zijn ze hier in Nederland binnen afzienbare tijd ook te koop natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze http://www.miniinthebox.c...mi2av-1080p_p1457454.html + Microsoft Wireless Display (Miracast) adapter met composite naar Video in van mijn Pioneer AVIC en ik heb mirrorlink. Inclusief continuum. In de auto 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Kreeg vandaag de DT-904 charger voor mijn 950XL.
Opladen gaat zonder problemen, jammer dat er geen thuislader bij zat en de 3 ampere lader die bij de 950XL zit, kan ik niet aansluiten.
Nu aangesloten op een Sammy 2.1 amp en laat op zich zonder problemen, ook door mijn Noreve flipcase cover.
Zonder problemen gepaard met BT, maar ik krijg hem niet in mijn Gadget folder om de charger eventueel aan te passen, wat mogelijk zou moeten zijn. NFC staat ook gewoon zover ik kan zien.
Iemand een idee?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rood/gouden Mozo backcover zit inmiddels op mijn toestel, en hoewel ik de 950 XL al weken in gebruik heb wordt er nu pas opgemerkt dat ik een ander toestel heb. Het sprookje van het lelijke eendje dus. Die extra €50,- is welbesteed mag ik wel opmerken en hopelijk is de cover een beetje duurzaam.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb vandaag de NILLKIN Amazing H+PRO Anti-Explosion Tempered Glass Screen Protector Film For Microsoft Lumia 950 XL geplakt........ Hehe eindelijk heb ik na 6 verschillende Tempered Glass Screenprotectors de goede te pakken. Eindelijk geen bubbles/lucht in de hoeken en randen van het glas. Hij past als gegoten _/-\o_ .

Eigenlijk heb ik de afgelopen jaren altijd Nillkin geplakt, maar die was er niet direct voor de Lumia. Dus ik moest het helaas even met een surrogaatje doen die stuk voor stuk bubbles in de hoeken en soms langs de randen achterlieten. Nu de Nillkin er wel was, weet ik ook direct weer waarom ik altijd voor Nillkin kies. Hij sluit echt heel mooi aan en Glimp blijft het doen. De rechter bovenhoek is wel helemaal vrij, maar dat vind ik niet zo heel erg.

http://www.aliexpress.com...a-950-XL/32582713814.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Heb gisteren ook (eindelijk) de gratis DT-904 oplader van Microsoft FR ontvangen. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben:
  • Er zit alleen een USB aansluiting aan, je moet dus zelf een stopcontact --> USB connector hebben of hem aansluiten op een computer. Gebruik zelf mijn oude HTC oplader
  • Hij is afgerond aan de zijkant wat bij mij al 2 keer tot gevolg heeft gehad dat de telefoon er vanaf gleed en vervolgens op de grond donderde, niet echt bepaald handig voor de levensduur
  • Als ik mijn L950 erop leg denkt hij iedere ~2 minuten dat hij opnieuw wordt aangesloten en knalt dus het scherm aan, gevolg: het beeldscherm staat de hele nacht aan en je kan de dag erna niet meer inloggen met de irisscan vanwege teveel mislukte pogingen.
Al met al zou ik niet eens de helft van de €60 die hij nu in de winkel kost er niet voor over hebben, maar ach een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
sandr schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:34:
Heb gisteren ook (eindelijk) de gratis DT-904 oplader van Microsoft FR ontvangen. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben:
  • Er zit alleen een USB aansluiting aan, je moet dus zelf een stopcontact --> USB connector hebben of hem aansluiten op een computer. Gebruik zelf mijn oude HTC oplader
  • Hij is afgerond aan de zijkant wat bij mij al 2 keer tot gevolg heeft gehad dat de telefoon er vanaf gleed en vervolgens op de grond donderde, niet echt bepaald handig voor de levensduur
  • Als ik mijn L950 erop leg denkt hij iedere ~2 minuten dat hij opnieuw wordt aangesloten en knalt dus het scherm aan, gevolg: het beeldscherm staat de hele nacht aan en je kan de dag erna niet meer inloggen met de irisscan vanwege teveel mislukte pogingen.
Al met al zou ik niet eens de helft van de €60 die hij nu in de winkel kost er niet voor over hebben, maar ach een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :+.
Heb hier van het weekend ook een DT-904 gekregen en ook ik heb er wat problemen mee. En dat opnieuw "aansluiten" heb ik hier ook gezien.
Komt het bij jouw wel te voorschijn in je Gadget folder?
Bij mij dus niet.
Welke firmware gebruik je? Hier zit ik de laatste versie, .1002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb een MiraScreen gekocht (http://www.aliexpress.com...d6-4a52-90d3-48e427308d20) maar om een of andere reden wil Continuum er niet op werken :( Ook mijn W10-pc krijgt geen verbinding.

Mijn oude Android 5.1 telefoon gek genoeg weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
Rhodan schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:05:
[...]

Heb hier van het weekend ook een DT-904 gekregen en ook ik heb er wat problemen mee. En dat opnieuw "aansluiten" heb ik hier ook gezien.
Bij mij dus niet.
Aansluiten gaat wel prima. Ik zit op build .107, ik ben uit het insiders programma gestapt toen m'n telefoon helemaal crazy werd van de .1002 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
sandr schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:12:
[...]

Aansluiten gaat wel prima. Ik zit op build .107, ik ben uit het insiders programma gestapt toen m'n telefoon helemaal crazy werd van de .1002 versie.
Ok, txs, hier krijg ik hem dus met geen mogelijk in mijn Gadget folder, maar heb wel de hoop dat andere firmware uitkomst gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
[...]

Heel soms heb ik dat met mijn (oude) lader ook. Maar dan blijkt hij er niet goed op te liggen (iets te scheef, bijvoorbeeld, of iets te ver naar achteren). Dan ziet hij wel dat er een oplader is, maar kan hij niet goed een "verbinding" maken (laat ik het zo maar even noemen :p) En dus blijft hij steken in het opladen/niet-opladen cyclus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
[knip]

Ja haalt denk ik hetzelfde door elkaar wat ik in eerste instantie ook deed, ik haalde firmware en software ook steeds door elkaar. Die .1002 is dus de softwarebuild, de firmware is.... de firmware ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
sandr schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:34:
Dat van die aansluiten, is dat niet omdat NFC aan staat (en raar doet)? Dat had ik namelijk

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

[...]

Bij mij dus niet.
Als hij telkens opnieuw aansluit komt dat waarschijnlijk omdat de spoelen niet goed uitgelijnd zijn. Leg je telefoon er eens in een andere hoek op (of een beetje hoger of lager). Heb ik ook bij mijn cheap-ass Qi ladertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Toch wel fijn van microsoft, krijg net een mail met excuses voor de late verzending van het display dock en een code voor 20 euro bij volgende aankoop.

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dihe
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ook een code ontvangen voor 20 euro. 15 maart wordt ie dan eindelijk verzonden, 14 weken na bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:26
Dezelfde mail ontvangen. Meteen maar gebruikt om de dt-904 te bestellen. Net wat mij over de streep trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
Martinspire schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:46:
[...]
Dat van die aansluiten, is dat niet omdat NFC aan staat (en raar doet)? Dat had ik namelijk
Nope, net getest met NFC uit, maar hij doet het nog steeds.

• Rhodan
Vanavond met de recovery tool mijn Lumia 950XL terug gezet op .11 versie.
Hier deed de DT-904 het zonder problemen op, netjes in te stellen via Gadget.
Hierna de Insiders app op slow gezet en de .107 versie erop gezet, ook met deze werkt het zonder problemen.
Laat de 1002 maar ff zitten voor nu.

• MiniMan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 10:19
Ladykiller007 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:27:
ik heb al twee producten geprobeerd op mijn 950xl (beiden besteld via Amazon.de) :

SmarTect Tempered Glass : hoek rechtsboven hecht niet goed; ook niet bij vervanging die me werd opgestuurd nadat ik dit had gemeld.

Orzly Tempered Glass : heeft problemen met hechting in alle hoeken; wacht op feedback van seller

Nu overweeg ik de Nillkin waarvan patje01 gisteren meldde dat die perfect aansluit...
Zijn er nog meer mensen die ervaring met dit product hebben?

Of hebben de 950xl toestellen allemaal in meer of mindere mate een krom scherm en komt dit nooit goed?
Ik stap liever niet over naar een kunststof protector omdat ik de look and feel van een tempered glass protector verkies.

[ Voor 0% gewijzigd door MiniMan op 25-02-2016 07:48 . Reden: typo ]

• sandr
Esumontere schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:14:
[...]

Als hij telkens opnieuw aansluit komt dat waarschijnlijk omdat de spoelen niet goed uitgelijnd zijn. Leg je telefoon er eens in een andere hoek op (of een beetje hoger of lager). Heb ik ook bij mijn cheap-ass Qi ladertje.
Lijkt niet echt te helpen. Vandaag wel in de winkel getest met een demo draadloze oplader (danku Samsung) en daarbij leek alles prima te gaan.

• Rhodan
sandr schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:38:
[...]

Lijkt niet echt te helpen. Vandaag wel in de winkel getest met een demo draadloze oplader (danku Samsung) en daarbij leek alles prima te gaan.
Ik heb dit ook gezien met build 1002.
Nu, na recovery en eerst alles ingesteld te hebben op build .11 zonder backup restore en hierna build .107 geïnstalleerd, geen enkel probleem meer.
Maar volgens mij had je dit al gedaan.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste