Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Heb vandaag mijn 950 binnengekregen, nu lees ik dat sommigen de Lumia Offers app wel hadden op de 950. Ik heb hem niet :( Is daar iets aan te doen?

edit: Laat maar, heb hem al gevonden :) Lumia Help+Tips doet precies wat het moet doen :)

[ Voor 24% gewijzigd door The_MAN op 05-01-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:33
Ik heb vandaag de Mozo back cover ontvangen via Mobile Fun (begin december besteld). Eerste indruk: erg stijlvol en voelt prettig in de hand. Ook goed dat de cover een opstaand randje om de camera lens heeft, itt de originele. Echter: hij kraakt enorm, erger dan de originele achterkant. Ik ben niet zo'n pieper, maar ga ze toch maar mailen. Herkennen anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Kras op backcover zwarte Lumia 950xl
Wil het zelfde terug.
Uitgebreid een chat met Microsoft Nl niet los te koop!!
Duitsland gekeken kan niet vinden
Iemand een ander idee ( dus dezelfde wil ik terug ).
Geen Mozo / Incipo of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.G. an Breemen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:42:
Kras op backcover zwarte Lumia 950xl
Wil het zelfde terug.
Op Ebay. Alleen nog wat hoge verzendkosten, want die ik gevonden heb komen uit Italië.
Zoals hier.
http://www.ebay.de/itm/Co...269d32:g:5U4AAOSw~otWeX3V

Je moet af en toe op Ebay kijken en dan één in Duitsland vinden. Dan zijn de verzendkosten wel schappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.G. an Breemen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2023
Hartstikke bedankt Sake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:44
Heb een mozo leer zwart voor de 950xl maar die kraakt behoorlijk aan de onderkant en sluit ook niet goed aan. Iemand hier verdere ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Waar bestellen jullie de Mozo covers? Via Mozo betaal je 12 euro verzendkosten en ook via MobileFun ben je nog eens 12 euro kwijt aan verzendkosten. 60 euro voor een andere achterkant is wel vrij gortig...

CoolBlue levert wel een aantal covers (op pre-order), maar de Leather Black Cover voor de Lumia 950 XL staat daar nog niet tussen en ze kunnen nog niet zeggen of ze die wel of niet gaan toevoegen aan het assortiment :(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:44
Ik heb hem bij mobilefun besteld (mobilefun.nl) en daar had ik €2,50 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:26
RayNbow schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:25:
[...]

Ik had al een CR-201 voor mijn 1020 en dat werkte prima, maar bij mijn 950 werkt hij niet goed. De 950 ziet wel de spoel en geeft aan dat hij aan het laden is, maar na een autorit van een half uur was hij niet bijgeladen.

Ik heb toen de Tylt VÜ autolader voor 65 piek aangeschaft en die werkt in ieder geval perfect.met mijn 950.
Ik twijfel ook om de Tylt Vü aan te schaffen voor m'n 950 XL. Zou je me kunnen zeggen wat de laadsnelheid is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

RayNbow

Kirika <3

Sonny7 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:57:
[...]

Ik twijfel ook om de Tylt Vü aan te schaffen voor m'n 950 XL. Zou je me kunnen zeggen wat de laadsnelheid is? :)
Hmm, dat zou ik pas volgende week goed kunnen testen in de ochtend, wanneer m'n toestel niet volledig geladen is.

Edit: Net een test gedaan vanuit werk naar huis: 33 minuten, van 70% naar 81% (idle, glance aan tijdens het laden). Niet heel erg verkeerd, denk ik. Met de Nokia CR-201 en de Lumia 1020 haalde ik meestal iets van 15% extra lading in een half uur en van dat toestel is de accu iets kleiner.

[ Voor 28% gewijzigd door RayNbow op 08-01-2016 17:40 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:12

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb vandaag een Nillkin lederen hoesje voor mijn 950 ontvangen uit China (Klik!). Heb er anderhalve week op moeten wachten (besteld op 27 december). Het hoesje past perfect, zit goed vast en voelt als zeer goede kwaliteit aan! Er zit geen magneetje in/op om hem dicht te houden, maar vooralsnog lijkt het door de vorming van het leer dat hij wel blijft zitten. Als je hem opent gaat het Glimp-scherm wel aan.

Verder staat 'ie ook op GSMpunt (Klik!) voor ongeveer de dubbele prijs. Eieren voor je geld dus :+

[ Voor 27% gewijzigd door Esumontere op 08-01-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 14-09 20:26
Sonny7 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:57:
[...]

Heb hem sinds 2 dagen in de auto zitten icm mijn 950XL. Een half uur rijden met navigatie + flitsmeister dan blijft de batterij ongeveer gelijk, laad heeeel langzaam. Dus is voldoende wat mij betreft. Hij zal nooit leeglopen, dat vind ik het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:01
Game_overrr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:57:
Heb een mozo leer zwart voor de 950xl maar die kraakt behoorlijk aan de onderkant en sluit ook niet goed aan. Iemand hier verdere ervaringen mee?
bilgy_no1 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:16:
Ik heb vandaag de Mozo back cover ontvangen via Mobile Fun (begin december besteld). Eerste indruk: erg stijlvol en voelt prettig in de hand. Ook goed dat de cover een opstaand randje om de camera lens heeft, itt de originele. Echter: hij kraakt enorm, erger dan de originele achterkant. Ik ben niet zo'n pieper, maar ga ze toch maar mailen. Herkennen anderen dit ook?
Ik heb de Mozo cover dinsdag van Mobilefun ontvangen. Waar ik bij de originele cover geen kraakjes heeft, heb ik bij de Mozo cover dat de onderste 2 hoeken kraken. Ook zit de rand niet mooi bij de koptelefoon aansluiting en USB-C connector en sluit niet overal even goed aan.

Daarom contact gehad met de klantenservice en die doen niet moeiljk. Na het sturen van wat foto's wordt een nieuwe toegestuurd en mag ik deze retouneren via Kiala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48
iAdema schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:07:
[...]

Heb hem sinds 2 dagen in de auto zitten icm mijn 950XL. Een half uur rijden met navigatie + flitsmeister dan blijft de batterij ongeveer gelijk, laad heeeel langzaam. Dus is voldoende wat mij betreft. Hij zal nooit leeglopen, dat vind ik het belangrijkste.
Dat is inderdaad wel erg langzaam, dan ben ik toch wel blij met mijn laadsnoer, vanmiddag in een uur tijd 48 procent bijgeladen tijdens het gebruik van Flitsnav en Spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Garfield schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:25:
[...]

Dat is inderdaad wel erg langzaam, dan ben ik toch wel blij met mijn laadsnoer, vanmiddag in een uur tijd 48 procent bijgeladen tijdens het gebruik van Flitsnav en Spotify
Het kan inderdaad beter. Ik ga komend weekend een kabel laten inbouwen en hoop daar misschien iets meer vermogen uit te halen. Ik laat wel even weten hoe dit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
iAdema schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:45:
[...]

Het kan inderdaad beter. Ik ga komend weekend een kabel laten inbouwen en hoop daar misschien iets meer vermogen uit te halen. Ik laat wel even weten hoe dit gaat :)
Dank!! Ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Aangezien mn oude SD kaartje van 4gb niet meer herkend wordt (en ik toch al iets groter wou) ben ik op zoek naar een nieuwe. Maar waar moet ik precies opletten, behalve class 10 dan, bij de aanschaf? 32gb, is genoeg dus is dit bijvoorbeeld een goede?
pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10 + SD adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik had pas geleden het onderstaande hoesje besteld, maar binnen no-time liet de stitching los. Ik had de winkel gemaild maar deze heeft hem niet meer en krijgt hem ook niet meer. Ik krijg nu mijn geld terug, wat gewoon netjes is, maar wel erg jammer.
Heb nu maar even amateuristisch even snel het stukje wat los zat er een beetje doorheen gedaan en knoopjes ingelegd, zodat die niet verder losgaat, maar mooi is anders.

Dus moet toch maar weer verder gaan kijken voor een ander hoesje.
Benjamin- schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:59:
Ik heb dit hoesje gekocht voor de 950 XL http://www.bol.com/nl/p/e...lticase/9200000027566904/
De Note 3 heeft bijna exact dezelfde afmetingen, en de XL past dan ook perfect, net zo goed als de Note 3 van mijn broer.

Verder is het ook echt een mooi hoesje die kwalitatief goed aanvoelt, dus wil je dit type, dan is dit zeker een aanrader.

Wat betreft de dock heb ik hetzelfde verhaal. Moet ik wel direct bij zeggen dat mijn kaartje er pas zo'n 21 uur geleden is ingegaan (zat op mijn hoesje te wachten - en moest werken tot 22:00 :P).

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Iemand ervaring met deze oplaadkabels? Ik heb er 2 besteld (achja, die 4 euro), ben benieuwd of ze 't doen. Stukken goedkoper dan de Nederlandse alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb er hier zelf 5 van besteld: http://nl.aliexpress.com/...1.html?detailNewVersion=1

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

http://nl.aliexpress.com/...ailNewVersion=3&af=271660

Blauwe en witte besteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik ben ook benieuwd, alleen betwijfel ik of er QI in de cover zit. Dus ben benieuwd wat je bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Danno88 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Ik ben ook benieuwd, alleen betwijfel ik of er QI in de cover zit. Dus ben benieuwd wat je bevindingen zijn.
Zal er niet inzitten, die moet je overplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Hier moet je wel mee uitkijken. Een hele hoop van die cheap-ass kabels zijn niet comform de USB-C standaard, wat wil zeggen dat er niet de juiste weerstand in zit. De telefoon probeert dan doodleuk 3A over dat kabeltje te trekken, met alle gevolgen van dien (gesmolten kabels, kapotte laders, etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Sonny7 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Dank!! Ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen!
Inbouw gaat toch gebeuren met de originele kabel. De connector was van een aparte maat, en we konden geen stekker vinden die paste. Ik vermoed dat er dan niets veranderd aan de oplaad tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Esumontere schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Hier moet je wel mee uitkijken. Een hele hoop van die cheap-ass kabels zijn niet comform de USB-C standaard, wat wil zeggen dat er niet de juiste weerstand in zit. De telefoon probeert dan doodleuk 3A over dat kabeltje te trekken, met alle gevolgen van dien (gesmolten kabels, kapotte laders, etc...).
Mwah, hij krijgt gewoon een 5 sterren beoordeling, en ik heb nog nooit problemen gehad met die goedkope kabeltjes.

Vergis je niet, die kabeltjes kosten geen donder om te maken, de laatste keer toen ik Micro USB kabeltjes had gekocht, bleken het gewoon Samsung kabeltjes te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Benjamin- schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Mwah, hij krijgt gewoon een 5 sterren beoordeling, en ik heb nog nooit problemen gehad met die goedkope kabeltjes.

Vergis je niet, die kabeltjes kosten geen donder om te maken, de laatste keer toen ik Micro USB kabeltjes had gekocht, bleken het gewoon Samsung kabeltjes te zijn.
Dat zou goed kunnen, maar de stroom die over een usb-c kabel getrokken kan worden is wel veel hoger dan die over een oud micro-usb kabeltje. Als je enkel de connector vervangt kan dat echt voor grote problemen zorgen. Je hangt ook geen 2mm koperdraad aan een hoogspanningsmast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Esumontere schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:24:
[...]

Dat zou goed kunnen, maar de stroom die over een usb-c kabel getrokken kan worden is wel veel hoger dan die over een oud micro-usb kabeltje. Als je enkel de connector vervangt kan dat echt voor grote problemen zorgen. Je hangt ook geen 2mm koperdraad aan een hoogspanningsmast.
Wat ik al zei, de beoordelingen zijn goed, en in China maken ze volop die kabeltjes, die lui weten wel hoe dat moet. Ik verwacht dan ook absoluut niet dat er problemen komen. Zowel dan is mijn ervaring met Aliexpress goed genoeg om het vertrouwen te hebben dat ze je compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiosen
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2021
Vandaag op aliexpress besteld door de goede referenties hier: Imak hard case, Vind de blauw zand bestraalde kleur erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hopelijk gaan ze binnenkort weer die display docks uitsturen:

Orderdatum: 11/12/2015

Orderstatus: Bestelling in behandeling

Prijs: € 99,00 € 0,00 incl. BTW
Aantal: 1
Status: Nabesteld

><

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 13-01-2016 16:05 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Heb sinds 21-12 al dezelfde status staan...
Afbeeldingslocatie: http://www.pjr.dds.nl/images/DisplayDock.PNG

Hopeloze actie van Microsoft, ze hadden veel meer op voorraad moeten hebben.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

weid1374 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:57:
Heb sinds 21-12 al dezelfde status staan...
[afbeelding]

Hopeloze actie van Microsoft, ze hadden veel meer op voorraad moeten hebben.
:F
Als je er 100.00 verwacht te verkopen en het worden er 1.000.000, dan kan het wel eens wat langer duren. Microsoft is te voorzichtig geweest...

Getallen zijn fictief...

Edit:

Mijn Mozo wallet cover (dat plakding) is onderweg...

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 14-01-2016 19:14 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Weet er iemand of er nog meer monitors zijn/komen met draadloos opladen in de voet? Kan tot nu toe alleen maar de Samsung SE370 serie vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

sandr schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:22:
Weet er iemand of er nog meer monitors zijn/komen met draadloos opladen in de voet? Kan tot nu toe alleen maar de Samsung SE370 serie vinden.
nieuws: Dell toont UltraSharp-monitors met dunne randen en Miracast-ondersteu...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
Ohhh! Mijn nieuwe monitor! Draadloos, Qi, no borders, niet te groot en niet te lelijk...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Iemand enig idee of dit soort Miracast-adapters werken met Continuum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:23:
[...]

Ohhh! Mijn nieuwe monitor! Draadloos, Qi, no borders, niet te groot en niet te lelijk...
Én een prijskaartje van vijfduizend dollar...
Vrees dat het toch een andere monitor gaat worden, koop ik die draadloze oplader er wel los bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
sandr schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:43:
[...]

Én een prijskaartje van vijfduizend dollar...
Vrees dat het toch een andere monitor gaat worden, koop ik die draadloze oplader er wel los bij.
Nee, 450 euro. Je bent in verwarring met de 4K monitoren (de 30" OLED monitor)

http://www.theverge.com/2...charging-monitor-CES-2016

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:40

Roozzz

Plus ultra

corset schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:04:
Hopelijk gaan ze binnenkort weer die display docks uitsturen:

Orderdatum: 11/12/2015

Orderstatus: Bestelling in behandeling
Toevallig afgelopen maandag mijn display dock mogen ontvangen. Dus men stuurt ze in ieder geval weer uit. Ongeveer in dezelfde periode besteld trouwens.

Swerfer schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:05:
[...]
Mijn Mozo wallet cover (dat plakding) is onderweg...
Ik ben benieuwd naar je ervaring hiermee. Ik twijfel nog steeds namelijk welke ik ga aanschaffen. (De lange levertijden bij Mozo helpen ook niet mee...)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Roozzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaring hiermee. Ik twijfel nog steeds namelijk welke ik ga aanschaffen. (De lange levertijden bij Mozo helpen ook niet mee...)
Zodra ik hem heb zal ik laten weten wat ik er van vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Roozzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Toevallig afgelopen maandag mijn display dock mogen ontvangen. Dus men stuurt ze in ieder geval weer uit. Ongeveer in dezelfde periode besteld trouwens.

Mag ik vragen wanneer jij hem besteld hebt? Die van mij heb ik op 10 december besteld en staat nog steeds op dezelfde status...

Edit: Ondertussen contact met MS. Erwin Z. zegt dat hij denkt dat hij volgende week bij mij binnenkomt, want de status staat op "verwerkt" (niet op mijn accountpagina, maar in zijn systeem iig wel :+ )

[ Voor 22% gewijzigd door MisterChaoSs op 15-01-2016 15:36 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MisterChaoSs schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:22:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij hem besteld hebt? Die van mij heb ik op 10 december besteld en staat nog steeds op dezelfde status...

Edit: Ondertussen contact met MS. Erwin Z. zegt dat hij denkt dat hij volgende week bij mij binnenkomt, want de status staat op "verwerkt" (niet op mijn accountpagina, maar in zijn systeem iig wel :+ )
Even opgezocht: besteld op 14-12. Status heb ik nooit naar gekeken, dus geen idee of dat tijdig bijgewerkt wordt.

En goed nieuws dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Roozzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:39:
[...]

Even opgezocht: besteld op 14-12. Status heb ik nooit naar gekeken, dus geen idee of dat tijdig bijgewerkt wordt.

En goed nieuws dus :)
Gelukkig werken ze dus wel op volgorde van bestelling.... NOT. Nu maar hopen dat hij snel binnenkomt. Moet zeggen dat de medewerker erg goed was, vroeg meteen naar mn toestel, hoe het beviel etc.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

MisterChaoSs schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Gelukkig werken ze dus wel op volgorde van bestelling.... NOT. Nu maar hopen dat hij snel binnenkomt. Moet zeggen dat de medewerker erg goed was, vroeg meteen naar mn toestel, hoe het beviel etc.
Mogelijk op uitgifte van code oid. Ik had mijn code al geruime tijd, maar had wat problemen met de daadwerkelijke bestelling van het ding bij microsoft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Mijn Mozo plakding (Wallet cover) is binnen.

+ Goede kwaliteit
+ Mooi

- 2 creditcards maximaal (3 met proppen)
- Geen contant geld (papier) vak

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FIebNOqdZ2jWquj1AyWlzPPH/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OOswXaGg057fkGLUPlrKdrI0/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/l7sRG0tOzQ76VmjarsNKaOHI/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uNQEkWfV5pAcMqklX6tCHFOa/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sCxovlNGfyzwS1jC9PCiuEzR/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/L64Ptfy1srPlrr5h7NJGJfcP/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BMQH7BOFdmbggdDr9sYG2zha/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9SXvrCuXIJM4jF4wyyY9oIdg/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:50:

+ Goede kwaliteit
+ Mooi

Stiksels hadden in mijn optiek wat mooier gekund. Met de Mozo leather back cover van de 950 XL had ik ook wat afwerkingsprobleempjes maar Mobilefun deed niet moeilijk om deze te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

De stiksels zijn prima afgewerkt. Misschien dat de foto's het één en ander wat vertroebelen. De laatste 5 foto's zijn met een L520 gemaakt dus niet al te best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:20
Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:50:

+ Goede kwaliteit
+ Mooi

Hoe ervaar jij het plak gedeelte? Blijft de telefoon goed vast zitten?

Die van mij komt hopelijk ergens deze week binnen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Remy!!!! schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Hoe ervaar jij het plak gedeelte? Blijft de telefoon goed vast zitten?

Die van mij komt hopelijk ergens deze week binnen.
Ik heb relatief aardig wat kracht gezet en de tape kwam niet los. Het schijnt een tape te zijn die je weer los kan nemen om hem te corrigeren of later terug te plaatsten, maar dat ga ik niet proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik zie dat de actieve Brodit houder met losse lader/kabel inmiddels op voorraad is:
http://www.broditcenter.n...mia-950-usb-sig-plug.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Tweaker1234 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:48:
Ik zie dat de actieve Brodit houder met losse lader/kabel inmiddels op voorraad is:
http://www.broditcenter.n...mia-950-usb-sig-plug.html
Ah mooi! Die voor de 950XL ook, zie ik. Toch nog vrij snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:01:
De stiksels zijn prima afgewerkt. Misschien dat de foto's het één en ander wat vertroebelen. De laatste 5 foto's zijn met een L520 gemaakt dus niet al te best...
Eigenljik doelde ik vooral op het gedeelte boven de camera opening wat niet netjes gestikt lijkt in de foto. Voor de rest en ook binnenin ziet het er redelijk goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had mijn oog laten vallen op de rode achterwand, maar als ik het goed begrijp zal het minstens nog 4-5 weken gaan duren voordat ik die ook werkelijk om de telefoon kan leggen? Is de vraag nu werkelijk zo hoog geweest of heeft men in eerste instantie de kat uit de boom gekeken (animo), en daarom de productie-aantallen laag gehouden? De standaard back is veel te glad voor mijn droge handjes, dat vraagt om ongelukken ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.mozoaccessories.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/363x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/c/h/chili_950xl_backcover_leather_red_front_back_small.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Vandaag deze cover binnengekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/medium/public/field/image/2015/11/caseformers-ultra-slim-lumia-950xl.jpg?itok=6525FrCt

http://www.aliexpress.com...case-950/32578319890.html

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Hij past mooi om de telefoon heen en het scherm zit ook wat verzonken (had ik niet verwacht). Plus de kickstand is handig als je even wat wilt bekijken zonder de telefoon beet te houden.
themonsman schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:26:
Aangezien mn oude SD kaartje van 4gb niet meer herkend wordt (en ik toch al iets groter wou) ben ik op zoek naar een nieuwe. Maar waar moet ik precies opletten, behalve class 10 dan, bij de aanschaf? 32gb, is genoeg dus is dit bijvoorbeeld een goede?
pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10 + SD adapter
Hier iemand nog tips voor trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
BadWampa schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:52:
Vandaag deze cover binnengekregen:

[afbeelding]

http://www.aliexpress.com...case-950/32578319890.html

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben! Hij past mooi om de telefoon heen en het scherm zit ook wat verzonken (had ik niet verwacht). Plus de kickstand is handig als je even wat wilt bekijken zonder de telefoon beet te houden.
Ha mooi, ik heb dezelfde gekocht maar dan in het rood. Ik ben wat wild aan het hoesjes bestellen geweest omdat ze zo goedkoop zijn, maar goed om te lezen dus dat deze goed bevalt :p Werkt draadloos opladen nog wel met deze telefoon of gebruik je dat sowieso niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Garwinski op 20-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Garwinski schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Ha mooi, ik heb dezelfde gekocht maar dan in het rood. Ik ben wat wild aan het hoesjes bestellen geweest omdat ze zo goedkoop zijn, maar goed om te lezen dus dat deze goed bevalt :p Werkt draadloos opladen nog wel met deze telefoon of gebruik je dat sowieso niet?
Ja de prijs vond ik ook erg gunstig, dus was ik nog positiever verrast over de kwaliteit. De grip op het toestel is nog beter geworden door de rubberen stukjes op de achterkant.
Draadloos laden heb ik niet kunnen testen, had ooit een qi lader voor m'n 1020 maar omdat ik daar steeds die cover omheen moest gebruikte ik dat niet en heb hem weer verkocht.

[ Voor 9% gewijzigd door BadWampa op 20-01-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:40
Garwinski schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Ziet er goed uit het hoesje, heb hem ook besteld (maar dan iets goedkoper).

Had ook al de volgende hoesjes besteld:
Nillkin Qin Series Classic Flip Leather Cover, degelijke flipcase als ik de foto's moet geloven.
S-Line Silicon Soft TPU Case, niet de mooiste maar wel goeie ervaringen met deze soort (S-line) hoesjes (goede grip en bescherming) en vind soms een flip case niet prettig in gebruik.

Plus ook nog aantal (aangezien netjes plakken nog wel eens een uitdaging is) tempered glass screen protectors:
9H Arc Edge Screen Protector Film Front Premium Tempered Glass For Nokia Lumia 950 XL

[ Voor 10% gewijzigd door Mvdbeld op 20-01-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Die S-line heb ik ook. Ik vind het zelf wel erg mooi (hou helemaal van flipcases e.d.) Ik heb hem in het rood (doorzichtig), geeft een mooi effect (ben gek van de combinatie rood/zwart :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Mvdbeld schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Nillkin Qin Series Classic Flip Leather Cover, degelijke flipcase als ik de foto's moet geloven.
S-Line Silicon Soft TPU Case, niet de mooiste maar wel goeie ervaringen met deze soort (S-line) hoesjes (goede grip en bescherming) en vind soms een flip case niet prettig in gebruik.

Plus ook nog aantal (aangezien netjes plakken nog wel eens een uitdaging is) tempered glass screen protectors:
9H Arc Edge Screen Protector Film Front Premium Tempered Glass For Nokia Lumia 950 XL
Wow, goeie prijs! Ik had er ook iets minder voor betaald (geloof 7 ofzo). De prijs is omhoog gegaan na mijn bestelling zie ik.
Die Nilkin heeft mijn vrouw voor haar 950xl. Erg mooi hoesje en zeker voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mvdbeld schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Ik heb die Nillkin maar er zit, zonder dat ie gevallen is of iets, ineens een barst in de hardplastic achterkant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Laatst online: 11:40
Vanuit, Centraal aanbiedingen topic. V2.0:
laredo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:35:
Microsoft Wireless Display Adapter voor €34,50 in de Microsoft Store (UK). Laagste prijs in NL 49,95 http://www.microsoftstore...pter/productID.310285300?

pricewatch: Microsoft Wireless Display Adapter
Gelijk maar even besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door Mvdbeld op 20-01-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik er 3 van besteld. Voor dat geld gelijk maar 3.
Review op WindowsCentral:
http://www.windowscentral...lacement-covers-lumia-950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:51:
Met QI had ik ze meteen aangeschaft, nu boeit het me weinig. Sorry maar ik moet er op zijn minst niet op achteruit gaan :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Martinspire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 01:13:
[...]

Met QI had ik ze meteen aangeschaft, nu boeit het me weinig. Sorry maar ik moet er op zijn minst niet op achteruit gaan :+
Hier precies hetzelfde, wellicht is er een mogelijkheid om een QI spoel in te bouwen. Zijn deze onderdelen al beschikbaar voor de Lumia 950XL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:26
Ik heb ook nog een aantal accessoires besteld met betrekking op het opladen:
3x http://www.ebay.com/itm/3...eName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/A~IAAOSwbdpWZ9hr/s-l1600.jpg
Micro USB naar USB-C adapter

1x http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/sSwAAOSwQoFWQeOP/s-l500.jpg
Gewoon een lange USB-C 2.0

1x http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/kSgAAOSw~bFWPKju/s-l1600.jpg
20 CM lange USB-C 3.1

Hopelijk geven deze kabels geen problemen met het laden cq doorbranden van de laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 01:13:
[...]

Ach, deze http://stellatech.com/mic...charging,a,en,822705.html erop en je hebt draadloos laden.
En voor NFC http://stellatech.com/mic...dule-nfc,a,en,822621.html
Ik zal vanavond eens kijken of ze nog ergens goedkoper te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:14
Zijn er al achterkantjes met Qi en NFC op de markt waar de knoppen niet van uitsteken, ik heb meerdere keren in mijn broekzak dat ik het volume per ongeluk aanpas van mijn 950XL en hij ineens op de tril stand staat.
Hiervoor had ik een HTC One M7 en daar waren de knoppen gelijk met de buitenkant van de telefoon, en daar had ik geen enkele moeite mee, dus als dat hier ook zou kunnen zou het erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Hebben jullie ervaring met laders voor in de auto? Ik heb nu een lader in de sigarettenaansteker zitten met twee aansluitingen. Maar als ik daar mijn galaxy S6 en 950XL tegelijk op aansluit, gaat'ie flippen. Die trekken waarschijnlijk teveel stroom :)

Dus nu zoek ik eigenlijk een lader die in staat is om te snelladen. Volgens mij gebruiken beide telefoons een andere standaard voor snelladen, dus ik ben benieuwd of zoiets bestaat. Het hoeft niet tegelijk (dat is wel heel veel gevraagd), maar snel kunnen laden in de auto lijkt me wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sallanche
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 16:41
heb vandaag de display dock ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:18:
Hebben jullie ervaring met laders voor in de auto?..
Ik heb deze
http://www.amazon.com/Cha...TF8&qid=1453384948&sr=8-1
Laadt net zo snel in de auto als thuis met de originele lader.
Heeft naast Qualcomm 2.0 ook versie 3.0 fast charge.
Custom made for Type C charging device like ...Lumia 950, Lumia 950XL ....

Je hebt ook een model waar er een USB-C stekker aan vast zit.
http://www.amazon.com/Cha...TF8&qid=1453384801&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:08:
[...]
Ik heb deze

Vanuit Amazon.com niet bestelbaar zo te zien maar bij de Duitse divisie wel, en nog goed geprijsd ook?

http://www.amazon.de/s/re...ds=Tronsmart+33W+Dual+USB

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb deze

oei, die ziet er ook goed uit. Met een USB-C erbij aan vast.

Ikzelf had deze gevonden: http://www.amazon.de/gp/p...itle_3&smid=AP087GSGD7Y0R

Is practisch hetzelfde qua specs. Ik zou ze bijna beide kopen, om te proberen. Maar da's niet echt nuttig, ik kan er maar eentje gebruiken :+

Ik google ff naar ervaringen en dan hak ik de knoop door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Hier heb je hem ook nog in de engelse amazon. Is imo net wat fijner browsen: http://www.amazon.co.uk/T...tible-Black/dp/B0146FK3G0. Kost uiteindelijk 20 euro inclusief verzenden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:02:
Hier heb je hem ook nog in de engelse amazon. Is imo net wat fijner browsen: http://www.amazon.co.uk/T...tible-Black/dp/B0146FK3G0. Kost uiteindelijk 20 euro inclusief verzenden.
Fijner browsen als zijnde niet Duits, of bedoel je wat anders? Zo niet, dan kiest men de Engelse taal op de Duitse site, is als standaardtaal (beta status) ook beschikbaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel van belang is, dat die zonder kabel, 3A kan leveren. Type C Port + Volt IQ Port Qualcomm fast charge 3.0.
Dan heb je fast charge net zo snel als thuis met de standaard Lumia 950 / XL lader.

Die andere 2, waarvan een met de vaste kabel, kunnen max 2.4A leveren.
En hebben 'slechts' Qualcomm fast charge 2.0.

Voor de prijs kun je dus net zo goed de Type C Port + Volt IQ Port nemen. ( USB Type C Car Charger, Tronsmart 33W 2 Ports USB Rapid Car Charger with Quick Charge 3.0 Technology )
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:51:
Vandaag binnen gekregen. En je kan zien dat het mindere kwaliteit is.
Niet zozeer de PC, maar meer de afwerking. Nadat ik die afwerking afgemaakt had, is het een leuke cover.
En in het blauw :)

Edit: Het draadloos laden en NFC deel onderdeel nummer heb ik inmiddels gevonden, dus die zitten er binnenkort ook op.
.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
<verkeerde topic, sorry>

[ Voor 86% gewijzigd door Raymond op 22-01-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:06:
[...]

Niet zozeer de PC, maar meer de afwerking. Nadat ik die afwerking afgemaakt had, is het een leuke cover.

Edit: Het draadloos laden en NFC deel onderdeel nummer heb ik inmiddels gevonden, dus die zitten er binnenkort ook op.
.
Ben benieuwd of dit makkelijk te doen is. Mag ik vragen waar je de NFC en QI module besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:06:
[...]

.
Waar heb je QI onderdeel gevonden? Is het voor 950 of 950XL? Voor 950 kan ik het wel vinden, voor 950XL nog niet tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Heeft iemand misschien ervaring met Tempered glass screen protectors op de Lumia 950 in het specifiek? Ik begrijp dat de 950XL een curved screen heeft waardoor deze protectors niet goed hechten in de hoekjes/randen van het scherm, maar van de 950 hoor ik gemengde reacties.

http://orzly.com/0-24mm-p...tor-for-lumia-950-xl.html
Deze is misschien interessant voor de 950 XL bezitters. In de video lijkt alles goed te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Had van de week opeens een klein scherp stukje plastic in mijn broekzak, ben er inmiddels ook achter waar dat vandaan kwam:
Stuk

Heb cover nu zo'n 6 a 7 weken in gebruik, toestel zit eigenlijk altijd in de broekzak en is ook afgebroken terwijl toestel in broekzak zat. Anderen nog geen last van?

Heb van de week al een mail gedaan richting Finland, benieuwd of ze beetje vlotte service-afdeling hebben (als ze het al willen servicen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sallanche
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 16:41
Narathan schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:02:
Heeft iemand misschien ervaring met Tempered glass screen protectors op de Lumia 950 in het specifiek? Ik begrijp dat de 950XL een curved screen heeft waardoor deze protectors niet goed hechten in de hoekjes/randen van het scherm, maar van de 950 hoor ik gemengde reacties.

Deze is misschien interessant voor de 950 XL bezitters. In de video lijkt alles goed te sluiten.
ik heb deze gekocht

http://www.skinomi.com/sk...ia-950-xl-tech-glass.html

en het klopt dat bij de randjes er nog een klein beetje lucht zit, heb hun gemailt incl foto`s en hun hebben me kosteloos een nieuwe gestuurd, helaas ook bij deze alleen ipv 4 hoeken, nu nog maar 1 zichtbaar, en 1 andere miniem.....
het kan natuurlijk ook aan mij liggen ;)

de hoek waar nog wel lucht bij zit, is voor mij persoonlijk niet storend.... als ie maar beschermd....

[ Voor 7% gewijzigd door sallanche op 22-01-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rreurink schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:19:
Had van de week opeens een klein scherp stukje plastic in mijn broekzak, ben er inmiddels ook achter waar dat vandaan kwam:
[afbeelding]

Heb cover nu zo'n 6 a 7 weken in gebruik, toestel zit eigenlijk altijd in de broekzak en is ook afgebroken terwijl toestel in broekzak zat. Anderen nog geen last van?

Heb van de week al een mail gedaan richting Finland, benieuwd of ze beetje vlotte service-afdeling hebben (als ze het al willen servicen).
Voor het geld wat zij voor hun covers vragen mag je toch zeker wel wat service verwachten (understatement). Het zou ook mijn cover gaan worden als ie eenmaal eens leverbaar zou gaan worden voor een XL.

[ Voor 61% gewijzigd door hardware-lover op 22-01-2016 15:32 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonny7 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:15:
[...]

Ben benieuwd of dit makkelijk te doen is. Mag ik vragen waar je de NFC en QI module besteld hebt?
Nog niet op voorraad, maar met de partnummers kan je wel zoeken naar een winkel die ze wel op voorraad heeft. Heb ik nog geen tijd voor gehad.
Qi http://stellatech.com/mic...charging,a,en,822705.html
NFC http://stellatech.com/mic...dule-nfc,a,en,822621.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Display Dock (net binnen) is wel erg cool.

Via Miracast en Microsoft Wireless Display werkt top. En via de Display Dock HD-500 werkt net even fijner.
Volgende week zakelijk uitgebreider testen en dan zal ik daarna een review(tje) maken.

-
Verstuurd vanaf mijn Lumia via Continuum en RDP naar mijn desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Laatst online: 08-08 13:41
rreurink schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:19:
[afbeelding]

Jemig... da's wel jammer... dat dat stukje er zo uit breekt
...nog geen last van. Heb dezelfde cover en gelukkig nog in 1 stuk :)

Ben beneiuwd naar de reactie vanuit Finland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Narathan schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:02:

Ik heb een Mobilize screenprotector en heb ook loslatende hoeken en randen. Inmiddels heb ik via Aliexpress een paar andere screenprotectors besteld om eens te kijken of die misschien beter werken. Ik ga straks een imak protector plakken (fingers crossed :X ).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:22:
[...]

Nog niet op voorraad, maar met de partnummers kan je wel zoeken naar een winkel die ze wel op voorraad heeft. Heb ik nog geen tijd voor gehad.
Qi http://stellatech.com/mic...charging,a,en,822705.html
NFC http://stellatech.com/mic...dule-nfc,a,en,822621.html
Helaas kan ik dezelfde onderdelen voor de XL nog niet vinden, nog maar ff verder zoeken dan

Part number voor de QI module is overigens 3600020 (950 XL), helaas nog niet op internet kunnen vinden.
Het part number voor de reguliere 950 is 3600026 en dus zit er een verschil in de QI module van de 950 en 950 XL.

[ Voor 16% gewijzigd door Sonny7 op 25-01-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
patje01 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 06:57:
[...]

Ik heb een Mobilize screenprotector en heb ook loslatende hoeken en randen. Inmiddels heb ik via Aliexpress een paar andere screenprotectors besteld om eens te kijken of die misschien beter werken. Ik ga straks een imak protector plakken (fingers crossed :X ).....
Hou ons op de hoogte! Ik had nu ook een Mobilize, maar die laat in alle hoeken een beetje los. Ik heb l wel het probleem bij studentmobiel voorgelegd, want ik vond hem toch wat te prijzig om het gewoon maar te laten gaan... :p Ik ben benieuwd of een paar goedkope van aliexpress wel gaan werken (en of alle sensoren blijven werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Garwinski schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:24:
[...]

Hou ons op de hoogte! Ik had nu ook een Mobilize, maar die laat in alle hoeken een beetje los. Ik heb l wel het probleem bij studentmobiel voorgelegd, want ik vond hem toch wat te prijzig om het gewoon maar te laten gaan... :p Ik ben benieuwd of een paar goedkope van aliexpress wel gaan werken (en of alle sensoren blijven werken).
Nou, de Imak heb ik erop geplakt en heeft exact hetzelfde probleem. Hij laat op precies dezelfde plekken los. Het is dat ik hem er zelf opgeplakt heb, anders zou ik denken dat het nog steeds de Mobilize protector was. Dat gaat em dus ook niet worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb als voorlopige bescherming onderstaande cover maar aangekocht, deze gaat uiteindelijk vervangen worden door een Mozo achterzijde (als deze eindelijk ook te verkrijgen zal zijn).

Deze Incipio is verder een keurig passende cover, die weliswaar als zwart is aangekocht maar toch ietsje transparant is waardoor de witte achterzijde als antraciet wordt gekleurd. Goede kwaliteit en uitstekende pasvorm en gelukkig niet zo verschrikkelijk glad dan de originele back-cover.

Afbeeldingslocatie: http://d2zmgde9txxwg2.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/n/incipio-ngp-microsoft-lumia-950-xl-case-black-ab.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb deze Imak cover via Aliexpress gekocht voor een paar euro. Heeft een beetje een sandstone gevoel zoals de Oneplus achterkant. Het is een heel dunne cover waardoor het toestel niet bulky aanvoelt.
http://www.imak-hk.com/in...t/product&product_id=1912

Inmiddels heb ik wel al wat covers liggen, maar deze vind ik tot nu toe nog het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
patje01 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 06:57:
[...]

Ik heb ook de Mobilize screenprotector en ik heb geen last van loslatende hoeken. De eerste keer liet hij bovenin bij de hoeken los, maar dit heb ik opgelost doo heel stevig de hoekjes te masseren voor een paar minuten. Uiteindelijk bleven ze zitten. Misschien dat de siliconen plak kant beter hecht als het warm word? Kan ook door een korreltje stof komen, valt mij op dat deze protectors daar heel gevoelig voor zijn in de hoekjes.

Heb nu een andere besteld die beter moet aansluiten, die rare hap aan de bovenkant staat echt lelijk naar mijn mening. Vanavond even kijken of het lukt.

Hoop dat het bij jou lukt, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
patje01 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:30:
[...]

Nou, de Imak heb ik erop geplakt en heeft exact hetzelfde probleem. Hij laat op precies dezelfde plekken los. Het is dat ik hem er zelf opgeplakt heb, anders zou ik denken dat het nog steeds de Mobilize protector was. Dat gaat em dus ook niet worden ;w
Oei, lees nu dat het geen succes is geworden.

Wat je kan proberen, is de screenprotector nat te maken en dan op te plakken. Is echt een geduldskwestie om al het water er onder uit te masseren, maar dit werkte heel goed bij mijn Lumia 640 XL destijds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Narathan schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Ik heb ook de Mobilize screenprotector en ik heb geen last van loslatende hoeken. De eerste keer liet hij bovenin bij de hoeken los, maar dit heb ik opgelost doo heel stevig de hoekjes te masseren voor een paar minuten. Uiteindelijk bleven ze zitten. Misschien dat de siliconen plak kant beter hecht als het warm word? Kan ook door een korreltje stof komen, valt mij op dat deze protectors daar heel gevoelig voor zijn in de hoekjes.

Heb nu een andere besteld die beter moet aansluiten, die rare hap aan de bovenkant staat echt lelijk naar mijn mening. Vanavond even kijken of het lukt.

Hoop dat het bij jou lukt, let me know!
Is dat voor de 950XL? Ik had studentmobiel gecontacteerd (Daar he ik de mobilize cover voor 950XL gekocht) en ze gaan me kostenloos een nieuwe sturen. Erg coulant moet ik zeggen :p Ik ga hem dan ook als ik hem opplak gelijk veel zorg geven met wrijven etc, doe hoekjes zijn erg lelijk nu zo. En eigenlijk is de hap eruit ook wel lelijk inderdaad, en wel een hele simpele oplossing, soort van lui ofzo van Mobilize :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Narathan schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Oei, lees nu dat het geen succes is geworden.

Wat je kan proberen, is de screenprotector nat te maken en dan op te plakken. Is echt een geduldskwestie om al het water er onder uit te masseren, maar dit werkte heel goed bij mijn Lumia 640 XL destijds :+
Ik zal het morgen eens proberen met wat water, want slechter dan het nu is kan bijna niet :F. Ik ben de hele dag vrij, dus ik heb alle tijd om lekker op het scherm te wrijven tot het water weg :) . Ik hoop dat het lukt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
patje01 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Ik zal het morgen eens proberen met wat water, want slechter dan het nu is kan bijna niet :F. Ik ben de hele dag vrij, dus ik heb alle tijd om lekker op het scherm te wrijven tot het water weg :) . Ik hoop dat het lukt :z
Niet te veel gebruiken. Gewoon even afspoelen onder de kraan en de grote druppels eraf wapperen. Dat werkte bij mij het beste (heb deze truuk eens gedaan met mijn 920)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
hardware-lover schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:32:
[...]

Voor het geld wat zij voor hun covers vragen mag je toch zeker wel wat service verwachten (understatement). Het zou ook mijn cover gaan worden als ie eenmaal eens leverbaar zou gaan worden voor een XL.
Tot op heden (1,5 week na eerste mailpoging) nog geen enkele reactie uit Finland... Dus de vraag of er service gaat komen is nog niet te beantwoorden. Heb nu info@mozo.fi en webshop@mozo.fi geprobeerd, poging drie doen we via Twitter. Het zal uiteindelijk vast goedkomen :/ De aankoopverzekering van de creditcard is hierin helaas niet interessant. Door de eigen risico van 50 euro is het de moeite van het claimen nauwlijks waard.

[ Voor 15% gewijzigd door rreurink op 27-01-2016 11:04 . Reden: creditcard info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Weet iemand of er ook risico's aan een QI lader zitten? Ik wil er eentje halen voor mijn 950 XL, en op Ebay zijn ze te kust en te keur te koop, voor weinig. Maar bestaat er een kans dat een dergelijke goedkope lader je telefoon ook kan beschadigen?

Of is het dan toch beter een 8x zo dure origineel te halen?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste