Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Panzer Dean schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:50:
[...]

Ik heb van de week ook de hoesjes die hier al eerder vermeld staan van Aliexoress besteld! Mooie hoesjes, stevig en snelle bezorging (binnen 6 dagen binnen), nu maandag de telefoon. Can't wait!

Off topic:Even naar je toetsenbord instellingen gaan. Settings -> time & language -> keyboard -> more keyboard settings en daar het vinkje uitzetten voor "Switch back to letters after I type an emoticon" Dat zou 't moeten doen! ☺
U is geweldig...ergerde me er kapot aan, maar had hier niet aan gedacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2024
voor de mensen die een mozo cover willen bestellen Mobilefun bied ze nu ook aan :D

http://www.mobilefun.nl/1...iel=Microsoft%2CLumia+950

Acties:
  • 0 Henk 'm!
coenraad7 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:49:
voor de mensen die een mozo cover willen bestellen Mobilefun bied ze nu ook aan :D

http://www.mobilefun.nl/1...iel=Microsoft%2CLumia+950
Die biedt ze al een tijd aan, maar na 1x uitstellen schijnen ze vanaf morgen te gaan leveren (al vraag ik me dat nog wel af)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:26
Ben nog op zoek naar een goede autohouder, inclusief draadloze oplaadfunctie. Iemand suggesties? :)
Verder ben ik benieuwd wanneer de eerste covers in fancy kleuren beschikbaar komen, hier zit ik met smart op te wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Sonny7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:16:
Ben nog op zoek naar een goede autohouder, inclusief draadloze oplaadfunctie. Iemand suggesties? :)
Verder ben ik benieuwd wanneer de eerste covers in fancy kleuren beschikbaar komen, hier zit ik met smart op te wachten! :)
Die zoek ik ook. Of een vervanging van mijn huidige Brodit active houder voor L930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:25
Brodit komt half januari met houders voor de Lumia 950 (xl).

http://www.brodit.com/pro...t&model=Lumia+950&pn=prod

Ik wacht hier namelijk ook op :9

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:44
http://www.microsoft.com/en-us/mobile/accessory/cr-200/

Heb die zelf ook.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 10:26
Deze was toch niet compitabel met de 950(XL)? De draadloze spoel in de 950(XL) komt niet goed tegenover die van de CR-200/201 te liggen als ik het goed heb begrepen.

Voor wat betreft de Brodit houders, deze ondersteunen toch geen draadloos laden?

[ Voor 10% gewijzigd door Sonny7 op 14-12-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:04
Ik kan de Dock nog niet bestellen, de dock is nog niet in voorraad, ik hou hoop! Iemand zijn ervaringen met de mozo al willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Sonny7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:13:
[...]

Deze was toch niet compitabel met de 950(XL)? De draadloze spoel in de 950(XL) komt niet goed tegenover die van de CR-200/201 te liggen als ik het goed heb begrepen.

Voor wat betreft de Brodit houders, deze ondersteunen toch geen draadloos laden?
Werkt gewoon met mijn 950 hoor, ook het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Naar mijn ervaring laden die laders wel te langzaam op om fatsoenlijk te gebruiken i.c.m. navigeren, wel met mijn Lumia 930 toen althans. Met de 950 moet ik nog testen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:05:
[...]
..ze vanaf morgen te gaan leveren (al vraag ik me dat nog wel af)
Blijkbaar klopte het, want ik kreeg vanmorgen een 'bestelling verzonden' email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:59:
[...]

Blijkbaar klopte het, want ik kreeg vanmorgen een 'bestelling verzonden' email.
Hier niet. Nog steeds wachten op voorraad ook. Staat bij de pagina zelf overigens op 2 dagen. Maar als ie dan weer wordt uitgesteld, dan bestel ik hem wel direct bij Mozo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:38:
[...]
Hier niet. Nog steeds wachten op voorraad ook. Staat bij de pagina zelf overigens op 2 dagen. Maar als ie dan weer wordt uitgesteld, dan bestel ik hem wel direct bij Mozo...
Zou het dan steeds een beperkte levering zijn?
Ik heb 4 december besteld.

En kreeg vandaag dus:
Je bestelling xxxxxxx is vandaag verzonden met de volgende item(s):*
1 x yyyyy: Mozo Microsoft Lumia 950 Genuine Leren Back Cover - Cognac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voort wie op een custom autohouder zit te wachten:
Brodit heeft 'm in ontwikkeling.
Levering half januari.
http://brodit.se/productL...t&model=Lumia+950&pn=prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:48
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:44:
[...]

Zou het dan steeds een beperkte levering zijn?
Ik heb 4 december besteld.

En kreeg vandaag dus:
Je bestelling xxxxxxx is vandaag verzonden met de volgende item(s):*
1 x yyyyy: Mozo Microsoft Lumia 950 Genuine Leren Back Cover - Cognac
Geen bericht hier. Heb 7-12 besteld. Zou wel 14-12 worden verstuurd, dus een bericht zou netjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Heeft er iemand een tip voor een goede autolader? Ik heb er eentje die het altijd wel goed leek te doen met m'n iphone en 1020. Maar nu krijg ik de melding dat er "langzaam wordt opgeladen". Met m'n usb kabel die altijd in de auto ligt, maar ook met de originele kabel. Dus het ligt echt aan de lader die niet genoeg vermogen heeft blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
themonsman schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:24:
Heeft er iemand een tip voor een goede autolader? Ik heb er eentje die het altijd wel goed leek te doen met m'n iphone en 1020. Maar nu krijg ik de melding dat er "langzaam wordt opgeladen". Met m'n usb kabel die altijd in de auto ligt, maar ook met de originele kabel. Dus het ligt echt aan de lader die niet genoeg vermogen heeft blijkbaar.
Bedraad of draadloos laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Bedraad, ik heb vaak mensen die meerijden en even op willen laden dus als ze hun kabeltje erin kunnen prikken is dat het mooiste. Meerdere usb poorten zou nog beter zijn maar ik weet niet of dat ten koste gaat van het vermogen wat geleverd kan worden per poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48
themonsman schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:24:
Ik heb zelf deze van de week binnengekregen en hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Ziet er goed uit, bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:47
Leuk, mijn Mozo cover bij mobilefun.nl staat ineens op "Beschikbaar voor pre-order" terwijl hij gisteren voorradig zou zijn.

Probeer je ze te bellen (volgens de website te bereiken tot 18:00) krijg je de voicemail.

Morgen overdag nog maar een proberen en vragen om een update, als ze die niet kunnen geven wordt het toch maar een directe bestelling bij Mozo.
.

--EDIT--

Zojuist nogmaals gebeld en werd nu wel netjes te woord gestaan.
De binnegekomen covers waren niet voldoende om al de pre-orders te voorzien.
Ze verwachten eind deze week een nieuwe batch.

[ Voor 22% gewijzigd door Voxxie op 15-12-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
ik zoek nog steeds een hoesje voor mijn 950 xl.. kan nog steeds niet de juiste vinden..

ik zoek een bookcover zonder pasjeshouder en zonder magneet sluiting, misschien ben ik te kieskeurig maar dit wil ik nou eenmaal :P

iemand ergens gezien of tegengekomen? volgensmij heb ik heel bing van onder en boven al gezien

edit:
eigenlijk deze:
http://www.pdashop.nl/pro...t-lumia-950-xl-zwart.html

alleen dan zonder die magneet strip

[ Voor 22% gewijzigd door hurthonkey365 op 15-12-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Voxxie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:20:
Leuk, mijn Mozo cover bij mobilefun.nl staat ineens op "Beschikbaar voor pre-order" terwijl hij gisteren voorradig zou zijn.

Probeer je ze te bellen (volgens de website te bereiken tot 18:00) krijg je de voicemail.

Morgen overdag nog maar een proberen en vragen om een update, als ze die niet kunnen geven wordt het toch maar een directe bestelling bij Mozo.
.

--EDIT--

Zojuist nogmaals gebeld en werd nu wel netjes te woord gestaan.
De binnegekomen covers waren niet voldoende om al de pre-orders te voorzien.
Ze verwachten eind deze week een nieuwe batch.
Ik had een mailtje dat ze mijn Mozo (nog) niet konden uitleveren. Zat echter geen enkele indicatie van levertijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:15
Eerder deze avond heb ik via de Mozo site zelf een Mozo cover besteld. Al mijn gegevens ingevoerd en met CC betaald (gelukkig maar). Want....tot op heden heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling per email mogen ontvangen. Dom als ik ben heb ik het ordernummer natuurlijk niet opgeschreven, want je krijgt toch altijd een mailtje.... 8)7

Ik heb al via FB een bericht naar Mozo gestuurd...maar aangezien het toen al na 2000 uur was heb ik er nog geen reactie op gekregen.

Iemand hier ervaring met het rechtstreeks bij Mozo bestellen? Hoe snel kregen jullie de bevestigingsemail toegestuurd?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Panzer_V schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:38:
Eerder deze avond heb ik via de Mozo site zelf een Mozo cover besteld. Al mijn gegevens ingevoerd en met CC betaald (gelukkig maar). Want....tot op heden heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling per email mogen ontvangen. Dom als ik ben heb ik het ordernummer natuurlijk niet opgeschreven, want je krijgt toch altijd een mailtje.... 8)7

Ik heb al via FB een bericht naar Mozo gestuurd...maar aangezien het toen al na 2000 uur was heb ik er nog geen reactie op gekregen.

Iemand hier ervaring met het rechtstreeks bij Mozo bestellen? Hoe snel kregen jullie de bevestigingsemail toegestuurd?
Kreeg gelijk een mail met orderbevestiging, en heb ook tussendoor een vraag gesteld waar ze binnen een dag op antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Bagger....denk dus dat er nu wat mis aan het gaan is. Ik ga ze maar eens een mailtje sturen denk ik....en dan morgen maar verder bezien.

Zojuist een email gestuurd. Fijn ook dat ze twee emailadressen op de site vermelden. :?

Hopelijk morgen een antwoord terug.

[ Voor 32% gewijzigd door Panzer_V op 15-12-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Panzer_V schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:43:
Bagger....denk dus dat er nu wat mis aan het gaan is. Ik ga ze maar eens een mailtje sturen denk ik....en dan morgen maar verder bezien.

Zojuist een email gestuurd. Fijn ook dat ze twee emailadressen op de site vermelden. :?

Hopelijk morgen een antwoord terug.
Misschien in je SPAM-box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Zojuist een email mogen ontvangen van Mozo. Er is idd iets verkeerd gegaan met het automatisch versturen van de emails. Ze hebben ondertussen de emails alsnog verzonden en nu heb ik ze wel ontvangen :)

Idd antwoorden ze erg snel op emails daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Over hoesjes-- ik heb op goed geluk en wat-kan-er-misgaan voor €1,74 deze besteld op AliExpress:

http://www.aliexpress.com...one-Back/32503713295.html

Snel verzonden (binnen een week in huis, brievenbuspost) en ontzettend goede prijs-kwaliteitverhouding. Het enige waar ik over twijfel is dat het hoesje wel erg warm wordt als je de Qi-lader gebruikt. Voor een goedkope bumper een prima ding iig en ik ga nog wat kleuren bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Ik weet niet hoe het jullie gelukt is, maar ik krijg geen ideal te zien in de microsoft store als ik de dock bestel. Wat een proces zeg, ze maken het me echt heel lastig om iets te bestellen. Toevoegen van Paypal werkt namelijk ook niet want dan krijg ik een foutmelding. Met mijn eigen hotmail account kan ik niets bestellen omdat ik daar wel eens iets uit de US heb besteld (ja, dit zei een medewerker tegen me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 22:33
Ik had hetzelfde probleem - komt door meerdere profielen door internationale transacties (in mijn geval games uit verschillende xbox stores). Oplossing was nieuw tijdelijk mailadres aan te maken, dat wordt dan gewoon weer een NL profiel en dus kan je ideal toevoegen. Zo heb ik mijn dock uiteindelijk ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Ik heb inderdaad een nederlands profiel aangemaakt maar heb toch geen ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Nou laat maar zitten, nu zegt hij dat mijn code ongeldig is.. ik hoef die dock al niet eens meer:) morgen dan nog maar eens contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Ik had ook nogal ruzie met de microsoft store (zie hier en verder: Roozzz in "[Lumia 950/950XL] Accessoires topic" )
Uiteindelijk gewoon maar een creditcard geregeld en dat ding besteld. Dat de store zulke verschillende opties aanbiedt aan mensen zonder dat duidelijk is waarom, vind ik erg vreemd.

If you can see, look. If you can look, observe

• hurthonkey365
Iemand al ervaring met de mozo book cover, welke met tape bevestigd zou worden?

• taskinj
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 11:55
hurthonkey365 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:24:
ik zoek nog steeds een hoesje voor mijn 950 xl.. kan nog steeds niet de juiste vinden..

ik zoek een bookcover zonder pasjeshouder en zonder magneet sluiting, misschien ben ik te kieskeurig maar dit wil ik nou eenmaal :P

iemand ergens gezien of tegengekomen? volgensmij heb ik heel bing van onder en boven al gezien

edit:
eigenlijk deze:

alleen dan zonder die magneet strip
Bedoel je zoiets als dit ?

• BadWampa
Die heb ik voor m'n vrouw besteld, mooi hoesje hoor. :)

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Mijn covers van 1 eu per stuk uit China zijn binnen! Ik kan helaas geen foto maken van de telefoon met een cover eromheen, want mijn telefoon is ook mijn camera :p Maar ze passen echt ontzettend goed, klikt echt mooi vast! Ook leuk is dat ze een klein beetje doorzichtig zijn, waardoor je het microsoft logotje nog een beetje kan zien :p Hij voelt ook ontzettend fijn aan, echt een beetje zacht ofzo. Nu nog maar kijken hoe goed ze mee gaan. Het lijkt in ieder geval heel erg premium, dat had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken op een andere manier.

http://imgur.com/S52hn0V

[ Voor 26% gewijzigd door Garwinski op 17-12-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon niet wachten op mozo en heb alvast een back cover gekocht van Krussell voor 19,95 in combinatie met een screen protector.
Voordeel van de cover is dat hij over de randen van het scherm vallen en ook de camera zit ietsje dieper. Waardoor ik nu eindelijk mijn telefoon overal kan neer leggen. Nadeel is dat er na montage het rechter boven hoekje iets scheurde. Gelukkig zit het nog stevig in elkaar maar ze hadden wel iets flexibeler matriaal mogen gebruiken. Al met al kan nu veilig wachten tot die mooie covers van Mozo eindelijk vol op te verkrijgen zijn.
Dock wel binnen. Alle problemen die ik lees klinken bekend, was bij mij ook. Al met al kreeg hem toch binnen.
Gewoon vol houden. Leveringen blijven schaars en zal het voor sommige wat langer duren. Net als met al die andere accessoires. Ik wacht het gewoon even af het zal wel komen alleen voor kerst zal lastig worden ☺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:08

winnie

de poes...

Ik heb van MS een nieuwe code gekregen (via email als gekozen communicatiemiddel). Deze code werkt en ik heb een Display Dock kunnen bestellen. Helemaal goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Game_overrr schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:53:
Nou laat maar zitten, nu zegt hij dat mijn code ongeldig is.. ik hoef die dock al niet eens meer:) morgen dan nog maar eens contact opnemen.
Ik zou, als ik jou was, even contact opnemen met Microsoft. Mijn ervaring is ook dat hun webstore bagger is, maar dat ze wel hun best doen om problemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:08

winnie

de poes...

Game_overrr schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:53:
Dit had ik ook. Gewoon even bellen met het telefoonnummer wat op de pagina staat. Ze doen echt hun best om het op te lossen. Binnen een week had ik een nieuwe code die werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Iemand al ervaring met de Mozo book covers? Ik zoek eigenlijk zoiets maar dan net als de flip cover dat hij de huidige achterkant vervangt. Die tape oplossing lijkt me niet een van de mooiste in ieder geval. Die hier voorbij komen lijken ook allemaal niet de huidige achterkant te vervangen.

Of weet iemand of met de volgende QI laden en NFC nog werkt?

[ Voor 23% gewijzigd door Shinji op 21-12-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Shinji schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:41:
Iemand al ervaring met de Mozo book covers? Ik zoek eigenlijk zoiets maar dan net als de flip cover dat hij de huidige achterkant vervangt. Die tape oplossing lijkt me niet een van de mooiste in ieder geval. Die hier voorbij komen lijken ook allemaal niet de huidige achterkant te vervangen.

Of weet iemand of met de volgende QI laden en NFC nog werkt?
Ik heb de book cover die je moet vastplakken besteld. Zodra hij binnen is laat ik wel weten of hij bevalt.

Met die van Krusell Boras zou NFC en draadloos laden gewoon moeten werken. De afstand wordt nauwelijks groter. Wat ik bij dat soort cases het nadeel vind is dat je je telefoon erin moet klikken en daarmee breder wordt en de knoppen zijn meestal minder goed bereikbaar...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Mozo back cover is vandaag binnen gekomen. Na 8 dagen -min- een weekend. De 3 tot 6 dagen verzendtijd klopt dus (ruim genomen). Morgen komt mijn Lumia 950 binnen, dus dat is -net- mooi op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 13:54
Mijn mozo zwarte leer cover voor de 950 XL is ook vanmiddag binnengekomen. 6 dagen levertijd. Lang, maar blij dat ie binnen is. Maakt van de 950XL een heel ander toestel. Veel meer premium, maar naar mijn gevoel ook groter (omdat er nu een zilvere rand om zit ipv een zwarte).
super tevreden! 950XL = af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

andrik1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:22:
Mijn mozo zwarte leer cover voor de 950 XL is ook vanmiddag binnengekomen. 6 dagen levertijd. Lang, maar blij dat ie binnen is. Maakt van de 950XL een heel ander toestel. Veel meer premium, maar naar mijn gevoel ook groter (omdat er nu een zilvere rand om zit ipv een zwarte).
super tevreden! 950XL = af.
En hoe bevalt het, voelt hij lekker aan, dus niet alleen de achterkant.
Maar ook de hoeken de overgang van leer naar de zilverkleurige zijkant ?
Of voelt het scherp aan, of toch lekker rond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:31:
En hoe bevalt het, voelt hij lekker aan, dus niet alleen de achterkant.
Maar ook de hoeken de overgang van leer naar de zilverkleurige zijkant ?
Of voelt het scherp aan, of toch lekker rond ?
Hij bevalt zeer goed. Leer sluit mooi aan op het zilverkleurige deel. Nergens scherpe randjes.
Enige punt van kritiek is dat ik onderaan nog steeds, heel minimaal en alleen heel af en toe, een kraakje heb. Maar dan moet ik echt wel heel expliciet en hard drukken op de linker- of rechteronderkant. Dus niet te vergelijken met het kraken wat je met de originele cover kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 14-09 20:26
Allen, word of advice:

Ik ben aan het zoeken naar een nette mounting voor mijn 950XL in de auto.
Daarbij kwam ik deze ontzettend mooie houder tegen voor in de auto: http://www.tylt.com/car-products/vu-car-wireless-charger
Dit wil ik gaan combineren met deze twee items:
http://www.broditnederlan...03-For-all-countries.html
http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4128886

Volgens alles wat ik op dit moment op internet kan vinden, zou dit gewoon moeten werken.
Mijn enige probleem is dat ik naast deze onderdelen,de 12V aansluiting graag in de auto ingebouwd wil hebben, en dat gaat nog bovenop de bovenstaande kosten komen.

Al met al zou dit een erg kostbare optie worden. Zijn er mensen die ook een hele nette oplossing in de auto hebben, maar voor een betere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iAdema schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:26:
Allen, word of advice:

Ik ben aan het zoeken naar een nette mounting voor mijn 950XL in de auto.
Daarbij kwam ik deze ontzettend mooie houder tegen voor in de auto: http://www.tylt.com/car-products/vu-car-wireless-charger
Dit wil ik gaan combineren met deze twee items:
http://www.broditnederlan...03-For-all-countries.html
http://www.afuture.nl/productview.php?productID=4128886

Volgens alles wat ik op dit moment op internet kan vinden, zou dit gewoon moeten werken.
Mijn enige probleem is dat ik naast deze onderdelen,de 12V aansluiting graag in de auto ingebouwd wil hebben, en dat gaat nog bovenop de bovenstaande kosten komen.

Al met al zou dit een erg kostbare optie worden. Zijn er mensen die ook een hele nette oplossing in de auto hebben, maar voor een betere prijs?
Je kunt nog even wachten tot ergens januari wanneer de brodit oplossing voor de 950 leverbaar is. Lijkt me makkelijker. Verder snap ik niet waarom je denkt dat die houder op die plaat te gebruiken is. Ziet er niet uit alsof dat gaat passen. Plus dat je met die houder ook weer iets moet doen om hem op te laden.

Dan kun je beter een passieve brodit houder pakken met algemene afmetingen (heb ik nu ook) waarna je zelf een stekker in je toestel steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Laatst online: 14-09 20:26
Martinspire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:30:
[...]

Je kunt nog even wachten tot ergens januari wanneer de brodit oplossing voor de 950 leverbaar is. Lijkt me makkelijker. Verder snap ik niet waarom je denkt dat die houder op die plaat te gebruiken is. Ziet er niet uit alsof dat gaat passen. Plus dat je met die houder ook weer iets moet doen om hem op te laden.

Dan kun je beter een passieve brodit houder pakken met algemene afmetingen (heb ik nu ook) waarna je zelf een stekker in je toestel steekt.
Het wachten is inderdaad een optie. Ik zou alleen wel graag voor een oplossing kiezen waarbij er zo min mogelijk draad te zien is, en waarbij het mogelijk is dat mijn vrouw haar telefoon ook kan gebruiken. (Lumia 735)

Ik heb contact gehad met de leverancier, die bal heeft een universeel formaat (17mm), en die moet erop passen.

Verwijderd

Ik gebruik een RAM Mount X-Grip.
http://www.ram-mount.be/nl/product/ram-hol-un7bu/
Daarnaast heb je een Arm http://www.ram-mount.be/nl/cat/ram-mount-arms/
en een Base nodig. http://www.ram-mount.be/nl/cat/ram-bases/
Of een set van 3 samen.

Met 2 handen telefoon plaatsen, niet zo praktisch als een Brodit houder dus, maar zo werken wel 2 verschillende telefoons.

De 2de reden is dat de Lumia's met de X-Grip net zo goed vast zitten als met een Brodit houder.
Een zuig/plak houder vertrouw ik niet. En een houder via een plastic uitschuifbare klem vertrouw ik ook niet.
De X-Grip is, net als bij een Brodit houder, via een Brodit dashboard Clip aan het dashboard vastgemaakt.

Een bijkomend voordeel is: ik kan de X-Grip ook op de fiets gebruiken. Door een 2de bol aan te schaffen en deze op de fiets te monteren.
.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 01:25 ]

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 00:18
@Sake: Hoe zit het met de knoppen van het toestel bij die X-Grip ? Komt die dan niet tegen de camera knop aan ?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
toestel bevalt echt gigantisch goed, echter zit ik wel te zoeken naar een hoesje.. zo'n 15 euro ding wat uit elkaar valt na 3 weken vind ik niks. Echter wil ik wel wat bescherming voor het scherm.. options, options :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Michaelm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:23:
@Sake: Hoe zit het met de knoppen van het toestel bij die X-Grip ? Komt die dan niet tegen de camera knop aan ?
Nee. Het is wel even kijken bij plaatsen, maar dat wordt al snel 2de natuur.
Toestellen die ik in de X-Grip gehad heb. 820/925/735 en sinds gisteren een 950.

Verwijderd

Over Brodit. Ik zag zojuist dat ze ook moving clips hebben.
http://www.broditcenter.nl/brodit/moveclip/0.html
Dat zou beteken dat met 2 Brodit houders en bij wissel van telefoon, deze uit en inschuiven, je 2 toestellen zou kunnen gebruiken.

De Brodit houder voor de 950 staan inmiddels op de Brodit site:
http://brodit.se/newsDetails.html?id=151222
En op de NL site met prijs. 24 euro voor de passieve houder
http://www.broditcenter.n...icrosoft-lumia-950-0.html

De X-Grip heb ik al even, maar het gemak van inschuiven-klaar van een Brodit houder is ook weer fijn.

Dan is wel weer de vraag: is een Mozo back cover zo gelijk aan de originele back cover dat ie ook past in de custom fit Brodit houder.
.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 13:16 ]

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Vandaag ook mijn Mozo zwartleren achterkant ontvangen vanuit Finland voor mijn XL. Prima pasvorm, geen kraakjes en een mooie finish. Echt een aanrader!

Kreeg er als kadootje nog een Mozo Toppa Mobile Pouch bij, maar die is helaas te klein (tot 5"). Een mooi kerstkadootje voor de iPhone 6 van m'n vriendin, die past er wel in. o<:)

• Voxxie
gauchov6 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:39:
Vandaag ook mijn Mozo zwartleren achterkant ontvangen vanuit Finland voor mijn XL. Prima pasvorm, geen kraakjes en een mooie finish. Echt een aanrader!

Kreeg er als kadootje nog een Mozo Toppa Mobile Pouch bij, maar die is helaas te klein (tot 5"). Een mooi kerstkadootje voor de iPhone 6 van m'n vriendin, die past er wel in. o<:)
Hoe lang heb je er op gewacht ?

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Display dock laat toch wel tijdje op zich wachten. Hopelijk leveren ze in de eerste week van januari, is erg fijn voor werk iig

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• bilgy_no1
Ik heb sinds vandaag deze bumper: http://www.pdashop.nl/pro...a-950-xl-transparant.html

De pasvorm is erg goed en het materiaal voelt prima aan. Ik vind het ook een voordeel dat ik de knoppen niet meer zo snel indruk bij het oppakken van de telefoon. Die worden ook bedekt.

Ik wacht nog op Mozo, maar die zou zelfs in combinatie gebruikt moeten kunnen worden.

Ik gebruik deze in combinatie met deze screen protector: http://www.pdashop.nl/pro...-950-xl-impact-proof.html

Er zitten er twee in een verpakking, dus als je verkeerd plakt of na een tijdje wilt vervangen dan kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Voxxie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:17:
[...]
Hoe lang heb je er op gewacht ?
Eind november besteld en kreeg gisteren het verzendbericht. Via UPS in een dag hier bezorgd, dus lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ik zit te kijken naar een USB-C autolader. Iemand al ervaring met een goede?
Dus een die krachtig genoeg is voor fast charge.
Want volgens mij heb je daar 2.4A voor nodig. Klopt dat of is 2.1 al voldoende?

En 2. Een draadloos lader met USB aansluiting. Levert die nou meer draadloos oplaad power met een zwaardere USB lader? Ik zit dan aan een DT-601 te denken. pricewatch: Nokia DT-601 Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:56:
1. Ik zit te kijken naar een USB-C autolader. Iemand al ervaring met een goede?
Dus een die krachtig genoeg is voor fast charge.
Want volgens mij heb je daar 2.4A voor nodig. Klopt dat of is 2.1 al voldoende?

En 2. Een draadloos lader met USB aansluiting. Levert die nou meer draadloos oplaad power met een zwaardere USB lader? Ik zit dan aan een DT-601 te denken. pricewatch: Nokia DT-601 Zwart
Deze autolader bevalt mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Iemand die z'n lumia in frankrijk besteld heeft al de draadloze oplader + 25euro shop tegoed gehad?
Ik heb de bonnen begin december opgestuurd, maar geen reactie dat het is aangekomen of in behandeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

RaceKabouter schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:25:
Iemand die z'n lumia in frankrijk besteld heeft al de draadloze oplader + 25euro shop tegoed gehad?
Ik heb de bonnen begin december opgestuurd, maar geen reactie dat het is aangekomen of in behandeling is.
Ik zit ook nog steeds te wacgten op een reactie. Ik heb het idee dat ze Nederland 'te moeilijk' vinden (geen rekening mee gehouden) en dat ze de brief door de schredder gegooid hebben...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CareFace
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:51
Iemand trouwens enig idee of zoiets werkt als el cheapo display dock.
Ja hij zal sowieso niet opladen omdat de voeding ontbreekt maar voor de rest?
Voor de prijs lijkt het me wel grappig om is uit te proberen icm m'n 950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

corset schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:36:
toestel bevalt echt gigantisch goed, echter zit ik wel te zoeken naar een hoesje.. zo'n 15 euro ding wat uit elkaar valt na 3 weken vind ik niks. Echter wil ik wel wat bescherming voor het scherm.. options, options :P
Al iets gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Normaal koop ik zo'n Valenta sleeve/pouch, maar vreemdgenoeg bestaat die maat gewoon niet. Van die goedkope rommel wil ik ook niet.

Die achterkantjes van Mozo zijn best mooi, maar dat is iets wat ik alleen als extra zou kopen, dan wil ik dan alsnog zo'n sleeve.
Van Mozo vind ik als oplossing wel de Book Cover mooi, maar ik ben niet zo'n fan van dat type systeem over het algemeen, dus ik zou hem eerst moeten zien voordat ik daarover kan beslissen. En die is ook nog niet uit.
Morgen moet mijn 950xl binnenkomen, maar ik weet nog niet hoe ik hem veilig ga houden.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Benjamin- schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:49:
[...]

Al iets gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Normaal koop ik zo'n Valenta sleeve/pouch, maar vreemdgenoeg bestaat die maat gewoon niet. Van die goedkope rommel wil ik ook niet.

Die achterkantjes van Mozo zijn best mooi, maar dat is iets wat ik alleen als extra zou kopen, dan wil ik dan alsnog zo'n sleeve.
Van Mozo vind ik als oplossing wel de Book Cover mooi, maar ik ben niet zo'n fan van dat type systeem over het algemeen, dus ik zou hem eerst moeten zien voordat ik daarover kan beslissen. En die is ook nog niet uit.
Morgen moet mijn 950xl binnenkomen, maar ik weet nog niet hoe ik hem veilig ga houden.
momenteel wacht ik tot de book cover van mozo beschikbaar komt bij coolblue. coolblue geeft aan dat hun het ook al lang vinden duren, praatjes of waarheid? :? (waarom coolblue en niet via mozo zelf: coolblue kan met ideal betalen)

ook aan coolblue gevraagd hoe het hoesje bevestigd word, aangegeven dat het raar is met tape? hun vinden het ook raar en ze gingen uitzoeken hoe het zou moeten. na een tijdje een YouTube filmpje gekregen waar ze laten zien dat ze de achterkant vervangen, dus alleen de back cover, naar een opmerking dat dat een filmpje is van de back cover gaf de beste mederwerker aan dat zo ook de book cover bevestigd word.

ik ga hem dus gewoon bestellen, is het heel raar gaat deze gewoon retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
2 weken terug onderstaande besteld:
http://www.pdashop.nl/pro...7722.597925405.1450366079

helaas verschoof de protector bij het plaatsen waardoor er stof onder kwam, na contact met coolblue kreeg ik gratis een nieuwe toegestuurd. top service dus! oude hoefde ik niet eens terug te sturen.

protector nog niet geplaats, kan dus nog geen ervaring geven!

[ Voor 8% gewijzigd door hurthonkey365 op 28-12-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

hurthonkey365 schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:35:
[...]

momenteel wacht ik tot de book cover van mozo beschikbaar komt bij coolblue. coolblue geeft aan dat hun het ook al lang vinden duren, praatjes of waarheid? :? (waarom coolblue en niet via mozo zelf: coolblue kan met ideal betalen)

ook aan coolblue gevraagd hoe het hoesje bevestigd word, aangegeven dat het raar is met tape? hun vinden het ook raar en ze gingen uitzoeken hoe het zou moeten. na een tijdje een YouTube filmpje gekregen waar ze laten zien dat ze de achterkant vervangen, dus alleen de back cover, naar een opmerking dat dat een filmpje is van de back cover gaf de beste mederwerker aan dat zo ook de book cover bevestigd word.

De bookcover wordt bevestigd met een soort dubbelzijdige tape, je houd je eigen cover. Logisch ook aangezien de prijs veel minder is dan de flipcover die wel de case vervangt.
Ik vind de tape oplossing niet verkeerd en heb dat liever dan een bookcover waarin je de telefoon moet klikken. Met de laatste wordt je telefoon breder en zijn de knoppen minder makkelijk te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Swerfer schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:48:
[...]

De bookcover wordt bevestigd met een soort dubbelzijdige tape, je houd je eigen cover. Logisch ook aangezien de prijs veel minder is dan de flipcover die wel de case vervangt.
Ik vind de tape oplossing niet verkeerd en heb dat liever dan een bookcover waarin je de telefoon moet klikken. Met de laatste wordt je telefoon breder en zijn de knoppen minder makkelijk te bedienen.
dit is inderdaad ook iets waarom ik het gewoon ga proberen. helaas is de levertijd nog erg lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

hurthonkey365 schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:35:
[...]

*zij - Niet hun maar zij. Voor de duidelijkheid ik ben geen zeurpiet over taalfouten of iets dergelijks, maar dit leest wel heel raar zo. ;)

De Book Cover is nog niet uit, op de Mozo site is die ook nog niet leverbaar en er zijn ook geen reviews. Dat Cooblue hem nog niet heeft is dan ook heel normaal, niemand heeft hem namelijk nog.

Op dit moment zegt Mozo dat de Book Cover vast moet worden geplakt. Dat youtube filmpje zou ik dan ook graag willen gezien, want dat is namelijk nogal tegenstrijdig tegenover de officiele site.
Ik denk dan ook dat jij de Flip Wallet case heb gezien, en niet de Book Cover

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Mozo non-book cover is anders ook nog nergens echt verkrijgbaar. Kreeg al het 4e mailtje van Mobilefun dat ie nog niet binnen was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:27
Bij mijn Lumia 920 heb ik toen de draadloze lader DT-900 gekregen. Werkt nog steeds perfect.

Werkt deze lader ook goed met Lumia 950/950XL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Wenzel schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:38:
Bij mijn Lumia 920 heb ik toen de draadloze lader DT-900 gekregen. Werkt nog steeds perfect.

Jazeker, ik heb er zelf ook twee en beide werken ze prima op de 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Wenzel schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:38:

Ja, die werkt zelfs uitstekend. Ik heb hem ook nog en ik moet zeggen dat de 950XL er behoorlijk snel door opgeladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 00:18
Ik heb de volgende staande draadloze lader gekocht naar aanleiding van een klantreview op de pagina van de lader. Ook heb ik er een extra USB lader bijgekocht zoals in de review werd aangegeven.

http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o00_s00
http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o00_s00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:27
@Voxxie & @andrik1 bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

De IKEA verkoopt tegenwoordig ook draadloze opladers. Werken prima en heb je al vanaf €25,- (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20299443/)
Zij stoppen die oplader dan bijvoorbeeld in een kastje of tafeltje, maar de oplader is los ook te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

Deze geplaatst op mijn 950. Past perfect en is compleet pakket met schoonmak setje eyc.. heel fraai.
http://www.aliexpress.com...-McLaren/32509428469.html

Interessant om te zien hoe de silicone hechtlaag zichzelf vastzuigt zodat je geen gedoe hebt met plaatsen. Fraai uitgewerkt product in originele verpakking.

[ Voor 23% gewijzigd door SED op 29-12-2015 22:12 ]

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 00:29
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:36:
Over Brodit. Ik zag zojuist dat ze ook moving clips hebben.
http://www.broditcenter.nl/brodit/moveclip/0.html
Dat zou beteken dat met 2 Brodit houders en bij wissel van telefoon, deze uit en inschuiven, je 2 toestellen zou kunnen gebruiken.

> knip<

Dan is wel weer de vraag: is een Mozo back cover zo gelijk aan de originele back cover dat ie ook past in de custom fit Brodit houder.
Ik heb al jaren de Proclip van Brodit in mijn auto, dus bij wissel van een toestel hoef ik alleen maar de (passieve) houder te vervangen en schroef deze er zo weer op. Stevig, betrouwbaar en erg fijn te plaatsen. Maar aangezien deze er voor de 950(non XL) nog niet is heb ik maar eens gekeken naar de moving clip die ze vroeer nog niet hadden. Dan bedoel ik in dit geval dus deze: Passive Holder

Binnen 12 uur in huis, daar is Coolblue ijzersterk in, en 1 minuut werk om te wisselen! Hij heeft iets meer ruimte dan ik gewend ben, maar kan nu makkelijker wisselen in de toekomst, het voldoet meer dan prima! een heel klein randje aan de opening afgerond waar de cameraknop aan bovenzijde zit zodat hij niet echt "haakt".

De paar millimeter ruimte geeft naar mijn idee ook de extra's om een eventuele hoes kwijt te kunnen of, als dat zo is, ook de mozo cover goed erin te laten passen.

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Als iemand nog een auto lader zoekt, deze Xtorm doet het prima voor mijn 950 XL.
Vandaag even getest met een half uurtje Co-pilot routeplanner en laadde mijn 950XL gewoon bij.
Had er wel een Belkin usb 3 kabeltje aan gehangen.
Een Xccess deed het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Rhodan op 30-12-2015 15:57 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Sebazzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:29:
Weet iemand of de USB-> HDMI+USB adapters van DealExtreme zouden kunnen werken? Ik weet niet of de Lumia uberhaupt stroom levert vanuit de usb poort?

http://www.dx.com/p/cy-u3...cbook-416648#.VmHRhI-cGUk
Goed nieuws :) Ik heb hem binnen* en hij doet het. De mijne heeft wel een draadbreuk dus je moet hem wel op een bepaalde manier neerleggen. Gelukkig is DX niet lastig met garantie. Ook zie ik dat hij bij mijn TV's het niet doet maar wel via mijn beeldscherm, al kan dat ook aan de draadbreuk liggen.

De Lumia levert zelf stroom dus de adapter kan zelfstandig werken, zelfs met een USB universal receiver van Logitech aangesloten voor muis/tobo. Voor opladen is het echter wel handig om de USB-C aansluiting te gebruiken.

* het gaat dus om de "CY U3-343 USB-C USB 3.1 Type-C to HDMI Digital AV & USB OTG & Charger Adapter for 12" New Macbook"

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
er is op de mozo site een afbeelding gekomen hoe de book cover bevestig word. ziet er apart uit.. zal het goed blijfen zitten en hoe als je het hoesje wil verwijderen?

link:
http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-367.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb dit hoesje gekocht voor de 950 XL http://www.bol.com/nl/p/e...lticase/9200000027566904/
De Note 3 heeft bijna exact dezelfde afmetingen, en de XL past dan ook perfect, net zo goed als de Note 3 van mijn broer.

Verder is het ook echt een mooi hoesje die kwalitatief goed aanvoelt, dus wil je dit type, dan is dit zeker een aanrader.

Wat betreft de dock heb ik hetzelfde verhaal. Moet ik wel direct bij zeggen dat mijn kaartje er pas zo'n 21 uur geleden is ingegaan (zat op mijn hoesje te wachten - en moest werken tot 22:00 :P).

[ Voor 19% gewijzigd door Benjamin- op 01-01-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BAMMER schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb al jaren de Proclip van Brodit in mijn auto, dus bij wissel van een toestel hoef ik alleen maar de (passieve) houder te vervangen en schroef deze er zo weer op. Stevig, betrouwbaar en erg fijn te plaatsen. Maar aangezien deze er voor de 950(non XL) nog niet is heb ik maar eens gekeken naar de moving clip die ze vroeer nog niet hadden. Dan bedoel ik in dit geval dus deze: Passive Holder

Binnen 12 uur in huis, daar is Coolblue ijzersterk in, en 1 minuut werk om te wisselen! Hij heeft iets meer ruimte dan ik gewend ben, maar kan nu makkelijker wisselen in de toekomst, het voldoet meer dan prima! een heel klein randje aan de opening afgerond waar de cameraknop aan bovenzijde zit zodat hij niet echt "haakt".

De paar millimeter ruimte geeft naar mijn idee ook de extra's om een eventuele hoes kwijt te kunnen of, als dat zo is, ook de mozo cover goed erin te laten passen.

Doe er je voordeel mee!
Mijn Lumia 930 is nu in gebruik bij mijn vriendin en zelf heb ik de 950xl. Als zij de telefoon wil opladen in de auto of wil navigeren met Kaarten, kan dat dus niet met zo'n brodit houder. Zelf heb ik de carcomm multi-basys set. De oplader gaat al 4 jaar mee en bij een ander toestel klik ik alleen de toestel specifieke houder erin. Wanneer mijn vriendin de auto mee heeft, dan klikt zij haar Lumia 930 houder erin en kan zij haar toestel ook opladen.

http://www.carcomm.nl/producten/Multi-Basys/

1x een dockingstation kopen en bij elk nieuw toestel een nieuwe cradle. Zo kun je meerdere toestellen gebruiken met 1 systeem. Dat lukt je vaak met die brodit dingen niet. Nu alleen nog even wachten op een 950xl model met USB-C. Overigens te koop bij pdaplus.nl

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
sallanche schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 10:34:
Heb de XL, maar als ik de app voor de dock open zegt de app, dat het alleen geschikt is voor 8.1 en hoger :s

meerdere x geprobeert, zelfs na fabrieks instelingen terug gezet, maar ook dat niet, ap verwjderd ook niet.

MS zegt moet na 24 uur werken als je simkaart erin zit.

Iemand nog een idee, tip ?

Tnxs :)

ps, alle beste wensen iedereen :)
Ik zou even bellen/mailen/chatten met Microsoft support. De klantenservice is eigenlijk heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Intussen werkt de app nog steeds niet. Ga morgen even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:33
Heb je de app op de telefoon vanuit de store al ge-update? volgens mij was hier een update voor uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb geen updates, tevens kan ik de hele app niet vinden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sallanche
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 16:41
net met MS gesproken en men zegt door de vele aanvragen dat er een storing is, en dat ik gedult moet hebben. mij werd wel vertelt dat er voorraad is.

men hoopt het deze week op te lossen.

Ik ben benieuwd wat anderen te horen krijgen als ze contact hebben met MS, en of ze het zelfde antwoord krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:41
Ik wil binnenkort een 950 XL halen, maar vraag me af of er ook hoesjes zijn die je aan je riem kan doen. heb nu een Krusell hoesje die ik aan m'n broekriem kan hangen voor m'n Lumia 920, en dat vind ik eigenlijk best handig. Heb alleen iets soortgelijks nog niet kunnen vinden voor de 950 (XL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Devian schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:21:
[...]

Werkt gewoon met mijn 950 hoor, ook het laden.
Ik had al een CR-201 voor mijn 1020 en dat werkte prima, maar bij mijn 950 werkt hij niet goed. De 950 ziet wel de spoel en geeft aan dat hij aan het laden is, maar na een autorit van een half uur was hij niet bijgeladen.

Ik heb toen de Tylt VÜ autolader voor 65 piek aangeschaft en die werkt in ieder geval perfect.met mijn 950.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sallanche
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-03 16:41
update omtrent de display dock, nu doet de app het wel, en de display dock besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
Benjamin- schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:35:
[...]

..

Op dit moment zegt Mozo dat de Book Cover vast moet worden geplakt. Dat youtube filmpje zou ik dan ook graag willen gezien, want dat is namelijk nogal tegenstrijdig tegenover de officiele site.
Ik denk dan ook dat jij de Flip Wallet case heb gezien, en niet de Book Cover
Heb een 'gewone' backcover besteld, maar ben wel erg benieuwd naar de ervaringen met de 'tape' flip wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

sallanche schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:58:
update omtrent de display dock, nu doet de app het wel, en de display dock besteld.
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flar
  • Laatst online: 13-09 14:17
hurthonkey365 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:23:
er is op de mozo site een afbeelding gekomen hoe de book cover bevestig word. ziet er apart uit.. zal het goed blijfen zitten en hoe als je het hoesje wil verwijderen?

link:
http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-367.html
Ik heb er mijn twijfels over. Had gehoopt dat het gewoon de achterkant zou vervangen. Iemand al ervaringen? Voor andere modellen (640) wordt er toch niet met tape gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Volgens mij gaat de combi Mozo book cover en Brodit auto houder dan niet samen?
Jammer, gebruik mijn telefoon niet dagelijks in de houder, maar wel regelmatig (paar x p/m).

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhodan schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:07:
Volgens mij gaat de combi Mozo book cover en Brodit auto houder dan niet samen?
Jammer, gebruik mijn telefoon niet dagelijks in de houder, maar wel regelmatig (paar x p/m).
Al die brodit-houders voor telefoons zijn altijd gemaakt zonder hoesjes vast te houden. Wil je met hoes/cover dan moet je een algemene variant pakken met grotere afmeting. Al hebben ze helaas ook geen houder met automatische sluiting, wat het irritant maakt als je niet de enige bent die de auto gebruikt.

Sowieso vind ik die houders niet heel top (vooral veelvuldig ronddraaien van portrait naar landscape zorgt ervoor dat het schroefje van de houder snel los draait). Het is alleen jammer dat geen andere fabrikant die clip-on dingen maakt of houders uitbrengt die wel fatsoenlijk werken en niet rete duur zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2016 11:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste